Ελληνικο site ????

Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Ελληνικο site ????

Δεν είναι υποχρεωτικό να υπάρχει συμμετοχή από όλα τα μέλη σε όλα τα θέματα. Εγώ, που είμαι άσχετος από ποδόσφαιρο, δεν βρίσκω τον λόγο να διαβάζω/συμμετέχω στα αντίστοιχα threads γιατί μου φαίνονται κινέζικα.
Ε, τότε να σου κάνουμε μια καλύτερη τιμή... :138:

Ξεκινάμε από τα βασικά και τα υπόλοιπα δεν θένε καν προσπάθεια. :136:

Reaction score
1.213
Απάντηση: Re: Ελληνικο site ????

Να σου απαντήσω:

1) Προσωπική μου άποψη: Με ενδιαφέρει να καταλάβει αυτός που μπορεί να καταλάβει και να "πάει" το θέμα κι ένα βήμα παραπέρα. Ο αριθμός των ικανοποιημένων αναγνωστών θα ποικίλει, αναλόγως της κατηγορίας του θέματος και της δυσκολίας του (τεχνικής ή μη).

2) Η άποψή μου σε συνδυασμό με τη λειτουργία του forum:
Ισχύει το 1, αλλά χρειάζονται και κάποιες απαντήσεις σε λογικά ερωτήματα που θα εκφράζουν αυτοί που πράγματι ενδιαφέρονται για το εκάστοτε θέμα.
Και βέβαια αυτά τα ερωτήματα θα πρέπει να συμβαδίζουν με το επίπεδο της συζήτησης. Όχι σε ένα π.χ. συγκριτικό τεστ ηχείων να ρωτάει κάποιος τι είναι απόκριση συχνότητας.

Δεν είναι υποχρεωτικό να υπάρχει συμμετοχή από όλα τα μέλη σε όλα τα θέματα. Εγώ, που είμαι άσχετος από ποδόσφαιρο, δεν βρίσκω τον λόγο να διαβάζω/συμμετέχω στα αντίστοιχα threads γιατί μου φαίνονται κινέζικα.

H κουβεντα αφορουσε κυριως τα αγγλικα κειμενα και τις παραπομπες .Και θα φαινοταν καλυτερα με ενα αλλο παραδειγμα σε τεχνικη κατηγορια οπου το θεμα ειναι ενα αποσπασμα (στην Αγγλικη ) απο καποιο σαιτ η ακομα χειροτερα ενα link απο καποιο κατεβατο.Μια περιληψουλα κακο ειναι ? :137: Κανεις (ετσι δεν ειναι ? :142: ) δεν ειπε οτι πρεπει να μπαινουν μονο 'προσιτα' η 'ευπεπτα' θεματα στο φορουμ η οτι πρεπει να σταματησουν να γραφονται τεχνικα αρθρα επειδη δεν εχουν τις γνωσεις ολοι να τα καταλάβουν .:137:

Επισης δεν βλεπω το λογο να μην συμμετεχεις στα αθλητικα.Δεν θελει και πολλα πραγματα ...αρκει να λες οτι ο Ολυμπιακος ειναι και θα ειναι ο παντοκρατορας των Ελληνικων γηπεδων.