Γειά σε όλους.
Έχω το εξής πρόβλημα:
Ο κουμπάρος μου ανακάλυψε το παλιό του Dual CS130 και αποφάσισε να το ξαναστήσει. Μου ζήτησε λοιπόν να του κάνω ένα μικρό "service".
Δυστυχώς, πέρα από οτιδήποτε άλλο, το πικάπ παρουσιάζει έναν πολύ ισχυρό βόμβο (με τον ενισχυτή σε στάθμη κανονικής ακρόασης - ή με άλλα λόγια: αν το volume μπορεί να κινηθεί από παρά 20 μέχρι και 20, ο βόμβος είναι ισχυρός από παρα τέταρτο).
Ο βόμβος γίνεται ισχυρότερος όταν πλησιάζω το χέρι μου σε απόσταση 10 cm είτε από το βραχίονα είτε από το παλτώ.
Δοκίμασα τα εξής:
1. Συνέδεσα μόνο του το κάθε κανάλι μήπως απομονωθεί ο θόρυβος αλλά ατύχησα.
2. Αποσύνδεσα το καλώδιο της γείωσης μήπως τυχόν υπάρχει κάποιος περιττός βρόχος αλλά τίποτα (ο βόμβος έγινε ισχυρότερος, μάλλον αναμενόμενο).
3. Αποσύνδεσα πλήρως την κεφαλή μήπως ο θόρυβος επάγεται στο σύστημα μέσω αυτής, αλλά δεν άλλαξε τίποτα.
4. Έβγαλα το πλατώ και μέτρησα την αντίσταση μεταξύ καλωδίου γείωσης και σασί και ήταν 0 (αναμενόμενο). Επίσης είναι μηδέν μεταξύ γείωσης και του σώματος του βραχίονα (πέμπτο καλωδιάκι)
5. Η αντίσταση μεταξύ της γείωσης και των υπολοίπων καλωδίων της κεφαλής είναι άπειρη, όπως και η αντίσταση των καλωδίων μεταξύ τους. Δεν υπάρχει δηλαδή κανένα ανεπιθύμητο βραχυκύκλωμα.
Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία προφανή λύση. Συνυπολογίζοντας ότι το πικάπ χρειάζεται ιμάντα, ιμάντα ρύθμισης στροφών, και σχεδόν σίγουρα μετά από τόσα χρόνια κεφαλή, δηλαδή συνολικό κόστος μόνο για ανταλλακτικά περίπου 80 - 100 €, αναρωτιέμαι αν αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω.
Αν έχει κάποιος καμία έμπνευση για το θέμα του βόμβου ας την γράψει. Αν δεν λυθεί αυτό νομίζω ότι δεν αξίζει να συνεχίσω.
Έχω το εξής πρόβλημα:
Ο κουμπάρος μου ανακάλυψε το παλιό του Dual CS130 και αποφάσισε να το ξαναστήσει. Μου ζήτησε λοιπόν να του κάνω ένα μικρό "service".
Δυστυχώς, πέρα από οτιδήποτε άλλο, το πικάπ παρουσιάζει έναν πολύ ισχυρό βόμβο (με τον ενισχυτή σε στάθμη κανονικής ακρόασης - ή με άλλα λόγια: αν το volume μπορεί να κινηθεί από παρά 20 μέχρι και 20, ο βόμβος είναι ισχυρός από παρα τέταρτο).
Ο βόμβος γίνεται ισχυρότερος όταν πλησιάζω το χέρι μου σε απόσταση 10 cm είτε από το βραχίονα είτε από το παλτώ.
Δοκίμασα τα εξής:
1. Συνέδεσα μόνο του το κάθε κανάλι μήπως απομονωθεί ο θόρυβος αλλά ατύχησα.
2. Αποσύνδεσα το καλώδιο της γείωσης μήπως τυχόν υπάρχει κάποιος περιττός βρόχος αλλά τίποτα (ο βόμβος έγινε ισχυρότερος, μάλλον αναμενόμενο).
3. Αποσύνδεσα πλήρως την κεφαλή μήπως ο θόρυβος επάγεται στο σύστημα μέσω αυτής, αλλά δεν άλλαξε τίποτα.
4. Έβγαλα το πλατώ και μέτρησα την αντίσταση μεταξύ καλωδίου γείωσης και σασί και ήταν 0 (αναμενόμενο). Επίσης είναι μηδέν μεταξύ γείωσης και του σώματος του βραχίονα (πέμπτο καλωδιάκι)
5. Η αντίσταση μεταξύ της γείωσης και των υπολοίπων καλωδίων της κεφαλής είναι άπειρη, όπως και η αντίσταση των καλωδίων μεταξύ τους. Δεν υπάρχει δηλαδή κανένα ανεπιθύμητο βραχυκύκλωμα.
Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία προφανή λύση. Συνυπολογίζοντας ότι το πικάπ χρειάζεται ιμάντα, ιμάντα ρύθμισης στροφών, και σχεδόν σίγουρα μετά από τόσα χρόνια κεφαλή, δηλαδή συνολικό κόστος μόνο για ανταλλακτικά περίπου 80 - 100 €, αναρωτιέμαι αν αξίζει να ασχοληθώ παραπάνω.
Αν έχει κάποιος καμία έμπνευση για το θέμα του βόμβου ας την γράψει. Αν δεν λυθεί αυτό νομίζω ότι δεν αξίζει να συνεχίσω.