Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Re: Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία κα

Πάντως με απογοήτευσες. Πίστευα ότι θα εκνευριζόσουν με το καλοπροαίρετο αστείο μου "Dr.Miracle/Dr. Bhutia" αλλά δε σε πείραξε. Και εγώ που περίμενα χειρότερη απάντηση....:142: Μου ξέφυγες αυτή τη φορά. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες.....
:121: Μα κι εσύ τον Bhutia Dr Miracle? (θαυμαστό)....

The Tales Of Hoffmann - Antonia's Tale Finale
[YOUTUBE]3LKeDX2C5r4&feature=related[/YOUTUBE]

Δεν θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες..../όσο κι αν το γράφεις χαριτολογώντας για ευνόητους λόγους....
 

Μηνύματα
3.506
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδί

:121: Μα κι εσύ τον Bhutia Dr Miracle? (θαυμαστό)....
Δε μίλησε κανείς για εσένα (τολμάει?:142:).

Δεν θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες..../όσο κι αν το γράφεις χαριτολογώντας για ευνόητους λόγους....
Πως είσαι τόσο σίγουρη? Πήγες σε μάγισσες και χαρτορίχτρες?:142:
 

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα α

Δε μίλησε κανείς για εσένα (τολμάει?:142:).



Πως είσαι τόσο σίγουρη? Πήγες σε μάγισσες και χαρτορίχτρες?:142:
Θέλει δεν θέλει ο άλλος τον κάνεις αναγκαστικά Dr Miracle.....:109:
Προσοχή στο θαυμαστό Recycle Music Bin..... περιμένει......
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα α

...
Eδώ ικάζεις ή το γράφεις με σιγουριά?! Όταν αναφέρεις το "το διάβαζαν" ( "το διάβασαν" θα ήταν πιο σωστό! Αααα! Πάρε κι εσύ μια διόρθωση τώρα. ) εννοείς το κείμενο σου ή το θέμα του λιμπρέτο?
To τσήμπισες και γαιλάς ε?
Πάντως με απογοήτευσες. Πίστευα ότι θα εκνευριζόσουν με το καλοπροαίρετο αστείο μου "Dr.Miracle/Dr. Bhutia" αλλά δε σε πείραξε. Και εγώ που περίμενα χειρότερη απάντηση.... Μου ξέφυγες αυτή τη φορά. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες.....
Μα κι εσύ τον Bhutia Dr Miracle? (θαυμαστό)....
Δεν θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες..../όσο κι αν το γράφεις χαριτολογώντας για ευνόητους λόγους....
Δε μίλησε κανείς για εσένα (τολμάει?).
Πως είσαι τόσο σίγουρη? Πήγες σε μάγισσες και χαρτορίχτρες?
Έχω χρησιμοποιήσει(ο παρακείμενος κρίνεται πιο κατάλληλος όταν η ενέργεια που δηλώνει το ρήμα έχει επιπτώσεις στο παρόν) στη φράση παρατατικό αντί αορίστου χρόνου διότι κάποιες αναγνώσεις απεδείχθησαν(αόριστος αντί παρατατικού) πολλαπλές κι επιπλέον αμφοτερόπλευρα εξελισσόμενες στο πεδίο του χρόνου...

Φτάνει να μην εκνευρίζεσαι εσύ στην...προσπάθεια.Δε μ'ενοχλεί καθόλου η πρόθεση ΄΄απο΄΄,αρκεί η ύπαρξη του ρήματος ΄΄γοητεύω΄΄...Εξάλλου ο εκνευρισμός όπως και ο αποκλεισμός των ευκαιριών είναι πράξεις...αντιαθλητικές:612:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

...γιατί είμαι...''υπέροχη''
Nα σου απαντήσω.....το συμπέρασμα δε βγαίνει από κάποιο συναίσθημα αλλά από τις ίδιες τις ανάγκες του ήρωά μας. Η Στέλλα προφανώς δεν κάλυπτε τις ψυχικές/πνευματικές ανάγκες του αλλά μόνο τις πλασματικές ανάγκες του που αυτές μπορεί να είχαν σχέση με την εξωτερική εμφάνιση της τραγουδίστριας , το σκέρτσο της, τον ερωτισμό της κλπ...Όμως κατά πόσο θα μπορούσε να του καλύψει τις πνευματικές του ανησυχίες αυτό φάνηκε στο τέλος...
Μετά ο φόβος της μη αποκλειστικότητας έπαιξε κι αυτός το ρόλο του όπως και η μη εμπιστοσύνη του προς αυτή. Φυσικά η συγκεκριμένη ηρωίδα ήταν αυτή που ήταν όμως σίγουρα δεν ήταν το σωστό αντικείμενο του πόθου του.....Έτσι κι αλλιώς τέτοιος έρωτας κατά τον Χόφμαν δεν θα είχε μέλλον εφόσον κατάλαβε ότι δεν του κάνει και απλά είχε μαγευτεί στην αρχή....Μάλλον θα ήθελε ένα ολόκληρο και όχι ένα ήμισυ...έτερον
Αν και ήταν κούκλα η Ολυμπία επάνω στη σκηνή φαίνεται σαν ανθρωποειδής κούκλα γι αυτό και την χαρακτήρισα ''υβριδική''
Τα περί Αδάμ-Εύα-Παράδεισος μάλλον είναι κατασκευάσματα των ανδρών για να δείξουν την υπεροχή τους ...γυναίκα δημιουργείται από τα πλευρά του άνδρα (τσιγκουνιά στο υλικό παρασκευής της :) ενώ από καταβολής κόσμου το ανδρικό φύλο περνάει πρώτα από τα περίχωρα του γυναικείου φύλου.....= και οι δύο ήταν υπέροχοι...
Εγώ η γυναίκα,την κοινωνία την έχω κατατάξει εκεί που της ανήκει ενώ άλλες όχι,έτσι ταπεινώνονται οι δύσμοιρες ...τώρα μια γυναίκα είναι καθοδηγούμενη από τις ανάγκες που μερικοί όχι ικανοί μάγοι αλλά ''υπέροχοί'' επιτήδειοι της κάρφωσαν στο μυαλό από κούνια....και που πολλοί αυτήν ακόμα πότε την θεοποιούν και πότε την ξεμπροστιάζουν...
Φυσικά δεν εννοώ τύπους σαν κι εσένα που έχουν άλλη γνώμη για το γυναικείο φύλο...θέλω να πιστεύω ...ίσως....θα ήταν ευχής έργο
Έχω μπερδευτεί από ορισμένα μόνο σημεία των απαντήσεών σου ως προς τα οποία αισθάνομαι είτε πολύ ΄΄λίγος΄΄ γιά να βγάλω άκρη,είτε...άβγαλτος περί αυτών των "αντικειμενικών πλασματικών(;) αναγκών"...
Όταν ένας άνθρωπος αγαπά,πιστεύει προφανώς σ'αυτά που βιώνει και λέει την εκάστοτε δεδομένη στιγμή,άρα δε μπορεί να ναι ΄΄πλασματικά΄΄ από τη δική του σκοπιά,άσχετα με το αν εκτιμώνται ως τέτοια από τρίτους ή/και εκ των υστέρων.
Σε κάποια κατάσταση που δεν ζούμε από πρώτο χέρι και δεν βλέπουμε ΄΄ιδίοις όμμασι΄΄ είναι άτοπο να είμαστε απόλυτοι,απλά ας μεταφέρουμε τα λεγόμενα(Νταλί-Γκαλά).Η ελληνική...τηλεοπτική επικαιρότητα δε σου λέει ΄΄κάτι΄΄;
Είναι σωστό να ξαναδιαβάζονται τα γραφόμενα,καθότι μερικά λάθη μπερδεύουν τις έννοιες(Ε ι λ ι κ ρ ι ν ά,εάν αναφέρεσαι έμμεσα στα...θ ε ω ρ ε ί α της όπερας,μαζί σου στη σκέψη αυτή...)
Αχ,πόσο πολύ υφίστανται αγάπες δίχως θαυμασμό!Δεν έχεις ακουστά την παροιμία "απάτησε τον άντρα σου και μάγια μην του κάνεις";(χαχαχα)Ή μήπως τον άλλο περίφημο παραλληλισμό με τα "γραμματόσημα που κολλάνε περισσότερο";Τι καλά που θα ήταν να γίνονταν πραγματικότητα τα όσα γράφεις!
Κυρίως μην πάψεις να τα αισθάνεσαι.Απλά πάψε ν'αναμένεις να τα δεις ακριβώς έτσι...
'Οταν αποφασίσω να γράψω ένα σήριαλ με προοπτική μεγάλης θεαματικότητας,θα σε χρειαστώ...Είσαι απίθανη στην εξεύρεση λύσεων των μυθοπλασιών,μπροστά στις οποίες ωχριά ο καθένας.Πάντως τις μυθοπλασίες είτε τις δέχεσαι είτε δεν τις αποδέχεσαι.Δεν περιέχουν υποχρεωτικά ΄΄λύση΄΄ κατά το δοκούν.Γιατί τότε και η γνωστή "Κοκκινοσκουφίτσα" δε θα υπήρχε σαν παραμύθι,αλλά θ'ανήκε σε λυσάρι περίληψης(χαχα).
Είναι δικαίωμα του καθενός η ανεξιθρησκεία...Γιά μένα που πιστεύω,μπορεί να σημαίνει και κάτι πιό δυνατό:Ότι ο Πάνσοφος τελειοποίησε το πρώτο ον που δημιούργησε,πλάθοντας κατόπιν τη γυναίκα(αυτό συμβαίνει συχνά και στις γραμμές βιομηχανικής παραγωγής,δηλ η πρώτη σειρά είναι αυτή που φέρει τα περισσότερα ελαττώματα)
Εσύ η γυναίκα κατέταξε όπου θέλεις την κοινωνία ως θηλυκού γένους,μην απαξιώνεις όμως το γένος το δικό σου με τα ελαττώματά του,γιατί εμείς οι άντρες εκεί ακριβώς περιμένουμε...Στη γωνία γιά να σας αμφισβητούμε...Οι απόψεις μου δεν αλλάζουν,σε θέματα που ανάγονται και στα δύο φύλα συμβάλλει η συμπεριφορά του περίγυρου,δεν συνεπάγεται κακία σε όσους παρασύρονται σε διάφορα λάθη.Δεν είναι έγκλημα κατά των άλλων,επομένως και μη καταδικαστέο αυτό...
Σου αποδίδω πάντως το απόλυτο δίκιο σε ό,τι αφορά το χαρακτηρισμό ''Υπέροχη''...
 
Last edited:

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Έχω μπερδευτεί από ορισμένα μόνο σημεία των απαντήσεών σου ως προς τα οποία αισθάνομαι είτε πολύ ΄΄λίγος΄΄ γιά να βγάλω άκρη,είτε...άβγαλτος περί αυτών των "αντικειμενικών πλασματικών(;) αναγκών"...
Όταν ένας άνθρωπος αγαπά,πιστεύει προφανώς σ'αυτά που βιώνει και λέει την εκάστοτε δεδομένη στιγμή,άρα δε μπορεί να ναι ΄΄πλασματικά΄΄ από τη δική του σκοπιά,άσχετα με το αν εκτιμώνται ως τέτοια από τρίτους ή/και εκ των υστέρων.
Οι πλασματικές ανάγκες του κάθε ανθρώπου δεν είναι αντικειμενικές αλλά μόνο υποκειμενικές. Γενικότερα όμως στην κοινωνία του τότε αλλά και του σήμερα αυτές οι αντικειμενικές ανάγκες που τις χρησιμοποίησε ο κάθε άνθρωπος για να καλυτερέψει τη ζωή του, έγιναν οι πλασματικές υποκειμενικές του ανάγκες, εντελώς ασυνείδητα. Έτσι δημιούργησαν μια λογική που ελέγχει ακόμα και τα συναισθήματά τους. Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που λένε ότι αγαπούν αλλά ο ίδιος ο χρόνος τους διαψεύδει και δεν έχει να κάνει με την αποδοχή των άλλων τόσο, όσο με το γνώθι σ'αυτόv του ίδιου που το εκφράζει.Σου παρέθεσα ένα link να διαβάσεις αλλά μάλλον το αγνόησες. Αν θέλεις να μιλήσουμε περί αγάπης τότε το συζητάμε στο θέμα στο οποίο είναι το συγκεκριμένο post γιατί εδώ θα βγούμε off topic.



Σε κάποια κατάσταση που δεν ζούμε από πρώτο χέρι και δεν βλέπουμε ΄΄ιδίοις όμμασι΄΄ είναι άτοπο να είμαστε απόλυτοι,απλά ας μεταφέρουμε τα λεγόμενα(Νταλί-Γκαλά).Η ελληνική...τηλεοπτική επικαιρότητα δε σου λέει ΄΄κάτι΄΄;
Είναι σωστό να ξαναδιαβάζονται τα γραφόμενα,καθότι μερικά λάθη μπερδεύουν τις έννοιες(Ε ι λ ι κ ρ ι ν ά,εάν αναφέρεσαι έμμεσα στα...θ ε ω ρ ε ί α της όπερας,μαζί σου στη σκέψη αυτή...)
Tις απαντήσεις τις δίνω μόνο μέσα από τη δική μου ''οπτική'' γωνιά βάσει βιωμάτων γιατί δεν μπορώ να μπω στον ψυχισμό του καθένα να γνωρίζω τι είναι και τι κάνει. Σε γενικές γραμμές όμως και έχοντας περάσει από πολλά στάδια συνηδητοποίησης συναισθημάτων και καταστάσεων κύριε.....Bhutia...μπορώ να ξεχωρίσω ποιές είναι οι πλασματικές ανάγκες από τις ουσιαστικές ανάγκες...του ανθρώπου, γιατί δεν κλείνω τα μάτια στις εμπειρίες και στην εξέλιξή μου μέσα στο χρόνο και στον τόπο. Είμαι εντός δηλαδή.....και καθόλου ά β γ α λ τ η στην κοινωνία που βάζει πάνω από όλα το συμφέρον και το πρεστίζ και αφήνει στο περιθώριο το αγνό συναίσθημα με την δικαιολογία ότι είναι ετεροχρονισμένης σημασίας συναίσθημα.

Η όπερα δεν είναι θεωρεία είναι μελόδραμα σωστά?

Αχ,πόσο πολύ υφίστανται αγάπες δίχως θαυμασμό!Δεν έχεις ακουστά την παροιμία "απάτησε τον άντρα σου και μάγια μην του κάνεις";(χαχαχα)Ή μήπως τον άλλο περίφημο παραλληλισμό με τα "γραμματόσημα που κολλάνε περισσότερο";Τι καλά που θα ήταν να γίνονταν πραγματικότητα τα όσα γράφεις!
Κυρίως μην πάψεις να τα αισθάνεσαι.Απλά πάψε ν'αναμένεις να τα δεις ακριβώς έτσι...
Είσαι πολύ καλός στη νουθεσία βλέπω παρά στην κατανόηση των διαφορετικών απόψεων των άλλων που σίγουρα δεν είναι ανάγκη να ταυτιστείς με αυτές αλλά πολύ απλά να τις συζητήσεις α ν θ έ λ ε ι ς με κάποιο μέλος που σε αντιμετωπίζει σοβαρά χωρίς χαχαχα και άλλα παρελκόμενα. Γνωρίζω πολύ καλά τις παροιμίες και δεν περιμένω από κανέναν να μου πει πως θα αισθανθώ τι θα αναμένω να δω γιατί είμαι τυχερή που γνωρίζω όσα έγραψα στο link που παρέθεσα είτε ιδίοις όμμασι είτε βίωσα εγώ προσωπικά.
Οι κοινωνία δεν έχει αλλάξει πολύ από την εποχή που γράφτηκε η όπερα των παραμυθιών του Χόφμαν η οποία πραγματεύεται τις διάφορες πλευρές του ανθρωπίνου χαρακτήρα που δεν σχετίζονται μόνο με το χαρακτήρα της Στέλλας αλλά και με του δήθεν ά β γ α λ τ ο υ Χόφμαν, πάνω σε ένα πανανθρώπινο ιδανικό τον έρωτα και την αγάπη.


Όταν αποφασίσω να γράψω ένα σήριαλ με προοπτική μεγάλης θεαματικότητας,θα σε χρειαστώ...Είσαι απίθανη στην εξεύρεση λύσεων των μυθοπλασιών,μπροστά στις οποίες ωχριά ο καθένας.Πάντως τις μυθοπλασίες είτε τις δέχεσαι είτε δεν τις αποδέχεσαι.Δεν περιέχουν υποχρεωτικά ΄΄λύση΄΄ κατά το δοκούν.Γιατί τότε και η γνωστή "Κοκκινοσκουφίτσα" δε θα υπήρχε σαν παραμύθι,αλλά θ'ανήκε σε λυσάρι περίληψης(χαχα).
H ψυχαναγκαστική μανία με την οποία αναζητά την αγάπη είναι που τον λυγίζει αγχωτικά σε κάθε αστοχία υλοποίησής της.Αναπόσπαστοι ξεναγοί στην περιήγηση η ΄΄αγγελική΄΄ παρουσία της Μούσας και η ΄΄διαβολική΄΄ Νέμεση,φαντάζουν με τη σειρά τους σα διαφορετικές όψεις του εαυτού του Χόφμαν.Η κάθαρση επέρχεται με τον ήρωα ν'απαρνιέται τα προηγούμενα έργα και ημέρες του.Η ματωμένη θητεία στα όνειρα και τους καθρέπτες τον μαθαίνει ν'αγκαλιάζει αυτό που οι άλλοι θ'απέρριπταν ως αδιανόητο.O επίλογος μας εγκαταλείπει με μιά γλυκόπικρη αίσθηση πραγμάτωσης.Ο Χόφμαν επιλέγει την αφοσίωση σε μιά ιδανική αγάπη που δεν αναμένεται να τον προδώσει,αφήνοντας σε μιά απόμερη γωνιά του μυαλού την αμφιβολία κατά πόσο ο θρίαμβος της Μούσας δε θα στραφεί εναντίον της στο επόμενο βήμα,μιά και η εξιλέωση που προπαγανδίζει είναι συνυφασμένη με τις έντονες μεταπτώσεις του ήρωα.
Αυτά έγραψες εσύ.....από το δικό σου περιληπτικό λυσάρι κι όχι της κοκκινοσκουφίτσας κύριε....Bhutia.......


Όταν αποφασίσω ότι είσαι ικανός χωρίς χαχα να συζητήσουμε σοβαρά κάποιο θέμα και δεν είσαι ο ''Καπίλα'' από το βιβλίο των φανταστικών όντων του Χόρχε Λουίς Μπόρχες....τότε το συζητάμε.
Διαφορετικά δεν υπάρχει κανένας λόγος εφόσον λείπει η καλή θέληση από μεριάς σου να κάνεις τις σωστές ερωτήσεις και να σου απαντήσω τι δεν κατάλαβες από όσα έχω γράψει.
Τα παραμύθια του Χόφμαν και για την τότε κοινωνία αλλά και για την σημερινή εποχή δεν είναι ακριβώς παραμύθια.

Είναι δικαίωμα του καθενός η ανεξιθρησκεία...Γιά μένα που πιστεύω,μπορεί να σημαίνει και κάτι πιό δυνατό:Ότι ο Πάνσοφος τελειοποίησε το πρώτο ον που δημιούργησε,πλάθοντας κατόπιν τη γυναίκα(αυτό συμβαίνει συχνά και στις γραμμές βιομηχανικής παραγωγής,δηλ η πρώτη σειρά είναι αυτή που φέρει τα περισσότερα ελαττώματα)
Εσύ η γυναίκα κατέταξε όπου θέλεις την κοινωνία ως θηλυκού γένους,μην απαξιώνεις όμως το γένος το δικό σου με τα ελαττώματά του,γιατί εμείς οι άντρες εκεί ακριβώς περιμένουμε...Στη γωνία γιά να σας αμφισβητούμε...Οι απόψεις μου δεν αλλάζουν,σε θέματα που ανάγονται και στα δύο φύλα συμβάλλει η συμπεριφορά του περίγυρου,δεν συνεπάγεται κακία σε όσους παρασύρονται σε διάφορα λάθη.Δεν είναι έγκλημα κατά των άλλων,επομένως και μη καταδικαστέο αυτό...
Σου αποδίδω πάντως το απόλυτο δίκιο σε ό,τι αφορά το χαρακτηρισμό ''Υπέροχη''...
Μάλιστα....εδώ σίγουρα θα συμφωνήσω μαζί σου ότι δεν συνεπάγεται κακία σε όσους παρασύρονται σε διάφορα λάθη νόησης...Γιατί όλα τα παραπάνω είναι ακατανόητα και σίγουρα δεν με αντιπροσωπεύουν σε καμιά από τις απαντήσεις που έδωσα...Το πως έβγαλες αυτά τα συμπεράσματα ο Πάνσοφος και εγώ σηκώνουμε τα χέρια ψηλά...

Houston, We Got A Problem……of understanding
 

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Θα παρακαλούσα εσένα Bhutia αλλά και τη Μyrtw που θα διαβάσει την απάντησή σου από εδώ και στο εξής να μην βγείτε εκτός θέματος γιατί δε θέλω να χρησιμοποιήσω το γνωστό κάδο της ανακύκλωσης.
Εκτός κι αν επιθυμείς η παρουσίασή σου να γίνει τόπος διασκέδασης...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Οι πλασματικές ανάγκες του κάθε ανθρώπου δεν είναι αντικειμενικές αλλά μόνο υποκειμενικές. Γενικότερα όμως στην κοινωνία του τότε αλλά και του σήμερα αυτές οι αντικειμενικές ανάγκες που τις χρησιμοποίησε ο κάθε άνθρωπος για να καλυτερέψει τη ζωή του, έγιναν οι πλασματικές υποκειμενικές του ανάγκες, εντελώς ασυνείδητα. Έτσι δημιούργησαν μια λογική που ελέγχει ακόμα και τα συναισθήματά τους. Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που λένε ότι αγαπούν αλλά ο ίδιος ο χρόνος τους διαψεύδει και δεν έχει να κάνει με την αποδοχή των άλλων τόσο, όσο με το γνώθι σ'αυτόv του ίδιου που το εκφράζει.Σου παρέθεσα ένα link να διαβάσεις αλλά μάλλον το αγνόησες. Αν θέλεις να μιλήσουμε περί αγάπης τότε το συζητάμε στο θέμα στο οποίο είναι το συγκεκριμένο post γιατί εδώ θα βγούμε off topic.
Τότε γιατί να μεμφόμαστε όσους τη στιγμή του ΄΄σ'αγαπώ΄΄ αγαπούσαν ή έτσι πίστευαν;
Στα θέματα ''αγάπης'',επειδή δεν τα ΄΄κατέχω΄΄ ακριβώς όπως θέλουν οι άλλοι,θα προσπαθώ να δηλώνω ΄΄απών΄΄ από αδιέξοδες συζητήσεις όταν στενοχωρούν τους συνομιλητές μου...

Tις απαντήσεις τις δίνω μόνο μέσα από τη δική μου ''οπτική'' γωνιά βάσει βιωμάτων γιατί δεν μπορώ να μπω στον ψυχισμό του καθένα να γνωρίζω τι είναι και τι κάνει. Σε γενικές γραμμές όμως και έχοντας περάσει από πολλά στάδια συνηδητοποίησης συναισθημάτων και καταστάσεων κύριε.....Bhutia...μπορώ να ξεχωρίσω ποιές είναι οι πλασματικές ανάγκες από τις ουσιαστικές ανάγκες...του ανθρώπου, γιατί δεν κλείνω τα μάτια στις εμπειρίες και στην εξέλιξή μου μέσα στο χρόνο και στον τόπο. Είμαι εντός δηλαδή.....και καθόλου ά β γ α λ τ η στην κοινωνία που βάζει πάνω από όλα το συμφέρον και το πρεστίζ και αφήνει στο περιθώριο το αγνό συναίσθημα με την δικαιολογία ότι είναι ετεροχρονισμένης σημασίας συναίσθημα.
Η όπερα δεν είναι θεωρεία είναι μελόδραμα σωστά?
Είσαι πολύ σωστή όταν παραδέχεσαι τη δική σου οπτική γωνία,αλλά ως εκεί σ'ακολουθώ γιατί μετά η...διερεύνηση λόγω πείρας κλπ είναι θέμα προσωπικό!Μπράβο σου όμως που μπορείς κάτι που δεν μπορώ εγώ εξ αδυναμίας μου.Δεν ντρέπομαι να είμαι άβγαλτος μιά κι έτσι νιώθω.
Δεν κοστίζει τίποτα μιά ΄΄συγνώμη΄΄ εάν έχει ο άλλος την εντύπωση ότι τον αδικώ...Οπότε τη ζητώ εκ προοιμίου.Στη θεωρία όλοι είμαστε καλοί εφόσον το θέλουμε.
Είσαι πολύ καλός στη νουθεσία βλέπω παρά στην κατανόηση των διαφορετικών απόψεων των άλλων που σίγουρα δεν είναι ανάγκη να ταυτιστείς με αυτές αλλά πολύ απλά να τις συζητήσεις α ν θ έ λ ε ι ς με κάποιο μέλος που σε αντιμετωπίζει σοβαρά χωρίς χαχαχα και άλλα παρελκόμενα. Γνωρίζω πολύ καλά τις παροιμίες και δεν περιμένω από κανέναν να μου πει πως θα αισθανθώ τι θα αναμένω να δω γιατί είμαι τυχερή που γνωρίζω όσα έγραψα στο link που παρέθεσα είτε ιδίοις όμμασι είτε βίωσα εγώ προσωπικά.
Οι κοινωνία δεν έχει αλλάξει πολύ από την εποχή που γράφτηκε η όπερα των παραμυθιών του Χόφμαν η οποία πραγματεύεται τις διάφορες πλευρές του ανθρωπίνου χαρακτήρα που δεν σχετίζονται μόνο με το χαρακτήρα της Στέλλας αλλά και με του δήθεν ά β γ α λ τ ο υ Χόφμαν, πάνω σε ένα πανανθρώπινο ιδανικό τον έρωτα και την αγάπη.
Tί άλλο μπορώ να κάνω παρά ΄΄νουθεσία΄΄ αφού πρακτικά δεν δύναμαι;
Fedra το ΄΄χαχαχα΄΄ αποτελεί μέρος της ζωής μου,δεν είμαι σοβαροφανής!
Δεν σου έγραψα όπως παραδέχεσαι και τίποτα καινούριες παροιμίες που να ήταν δικά μου αποκυήματα...
Εσύ είσαι τυχερή,εγώ άτυχος αλλά...χαμογελαστός άτυχος γιά να...καλοπιάνω την τύχη μου.
Έχεις δίκιο,το ίδιο λέμε:Σχετίζονται...Αλλά τον καημένο το Χόφμαν δεν τον αισθάνομαι ΄΄δήθεν΄΄.Υπάρχει ΄΄γιατρειά΄΄ πάνω σ'αυτό;
Αυτά έγραψες εσύ.....από το δικό σου περιληπτικό λυσάρι κι όχι της κοκκινοσκουφίτσας κύριε....Bhutia.......
Αυτά έγραψα στην τελευταία παράγραφο της παρουσίασης.Φτάνει να προσέξεις τις λέξεις "φαντάζουν","γλυκόπικρη αίσθηση","δεν αναμένεται" και την λέξη-κλειδί "α μ φ ι β ο λ ί α".Αυτές ακριβώς είναι που αφήνουν το τελικό νόημα στην κρίση κάθε αναγνώστη.:126:
Όταν αποφασίσω ότι είσαι ικανός χωρίς χαχα να συζητήσουμε σοβαρά κάποιο θέμα και δεν είσαι ο ''Καπίλα'' από το βιβλίο των φανταστικών όντων του Χόρχε Λουίς Μπόρχες....τότε το συζητάμε.
Διαφορετικά δεν υπάρχει κανένας λόγος εφόσον λείπει η καλή θέληση από μεριάς σου να κάνεις τις σωστές ερωτήσεις και να σου απαντήσω τι δεν κατάλαβες από όσα έχω γράψει.
Τα παραμύθια του Χόφμαν και για την τότε κοινωνία αλλά και για την σημερινή εποχή δεν είναι ακριβώς παραμύθια.
Έχω σύστημα να μην απαντώ σκληρά ΄΄εν θερμώ΄΄ γιατί θα ήμουν υπερβολικός,κάτι που δεν επιθυμώ.Άρα το εάν γίνομαι αντιληπτός ως ΄΄υπερβάλλων΄΄ εξαρτάται από τον εκάστοτε διαβάζοντα.
ΟK,δες όπως θέλεις τα "Παραμύθια...",σε μιά αλληγορική μυθοπλασία όλα ΄΄χωράνε΄΄...Και ποιός σου είπε ότι εγώ πιστεύω πως σε αντιπροσωπεύουν;
Μάλιστα....εδώ σίγουρα θα συμφωνήσω μαζί σου ότι δεν συνεπάγεται κακία σε όσους παρασύρονται σε διάφορα λάθη νόησης...Γιατί όλα τα παραπάνω είναι ακατανόητα και σίγουρα δεν με αντιπροσωπεύουν σε καμιά από τις απαντήσεις που έδωσα...Το πως έβγαλες αυτά τα συμπεράσματα ο Πάνσοφος και εγώ σηκώνουμε τα χέρια ψηλά...
Houston, We Got A Problem……of understanding
Είμαι ευτυχής που δεν τα σηκώσατε εσύ και ο Πάνσοφος γιά...φασκέλωμα:142:Τί τύχη,πάω ολοταχώς προς αγορά λαχείου!
Πιστεύω ότι δεν ξέφυγα από το θέμα,ώστε να μη σε βάλω στον ΄΄κόπο΄΄ του κάδου.
 
Last edited:

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Τότε γιατί να μεμφόμαστε όσους τη στιγμή του ΄΄σ'αγαπώ΄΄ αγαπούσαν ή έτσι πίστευαν;
Στα θέματα ''αγάπης'',επειδή δεν τα ΄΄κατέχω΄΄ ακριβώς όπως θέλουν οι άλλοι,θα προσπαθώ να δηλώνω ΄΄απών΄΄ από αδιέξοδες συζητήσεις όταν στενοχωρούν τους συνομιλητές μου...
Δεν μεμφόμαστε κανέναν απλά γινόμαστε παρατηρητές για λίγο και οι συζητήσεις που είναι αδιέξοδες κατά την κρίση σου δεν σημαίνει ότι είναι και στενάχωρες. Απλά ένα επίπεδο σεβασμού μπορούμε να το κρατήσουμε και να μην εμπλέκουμε σε αυτό κουβέντες πρωινάδικης εκπομπής του τύπου ''"απάτησε τον άντρα σου και μάγια μην του κάνεις";(χαχαχα)'' ή '''Όταν αποφασίσω να γράψω ένα σήριαλ με προοπτική μεγάλης θεαματικότητας, θα σε χρειαστώ'' Νομίζω είναι κατανοητό...Εξάλλου υπάρχουν ένα σωρό άλλα θέματα που θα μπορείς να εκφράσεις τον....''έμμεσο υπαινιγμό σου'' για το πρόσωπο μου.....δεν υπάρχει πρόβλημα....αντέχω.

Eίσαι πολύ σωστή όταν παραδέχεσαι τη δική σου οπτική γωνία,αλλά ως εκεί σ'ακολουθώ γιατί μετά η...διερεύνηση λόγω πείρας κλπ είναι θέμα προσωπικό!Μπράβο σου όμως που μπορείς κάτι που δεν μπορώ εγώ εξ αδυναμίας μου.Δεν ντρέπομαι να είμαι άβγαλτος μιά κι έτσι νιώθω.
Δεν κοστίζει τίποτα μιά ΄΄συγνώμη΄΄ εάν έχει ο άλλος την εντύπωση ότι τον αδικώ...Οπότε τη ζητώ εκ προοιμίου.Στη θεωρία όλοι είμαστε καλοί εφόσον το θέλουμε.
Μην γίνεσαι δραματικός και όσο για τη θεωρία μάλλον είσαι καλύτερος :142:γιατί εμένα μου ξεφεύγουν λίγα ψιλά ενώ στην πράξη είμαι καλύτερη αυτό δεν το γράφω συγκριτικά με άλλους…


Tί άλλο μπορώ να κάνω παρά ΄΄νουθεσία΄΄ αφού πρακτικά δεν δύναμαι;
Fedra το ΄΄χαχαχα΄΄ αποτελεί μέρος της ζωής μου,δεν είμαι σοβαροφανής!
Δεν σου έγραψα όπως παραδέχεσαι και τίποτα καινούριες παροιμίες που να ήταν δικά μου αποκυήματα...
Εσύ είσαι τυχερή,εγώ άτυχος αλλά...χαμογελαστός άτυχος γιά να...καλοπιάνω την τύχη μου.
Έχεις δίκιο,το ίδιο λέμε:Σχετίζονται...Αλλά τον καημένο το Χόφμαν δεν τον αισθάνομαι ΄΄δήθεν΄΄.Υπάρχει ΄΄γιατρειά΄΄ πάνω σ'αυτό;

Όχι δεν υπάρχει γιατί δεν χρειάζεται από τη στιγμή που με τη λέξη ''''δήθεν''' αναιρείται το....άβγαλτος :126:
Όλο ''''δήθεν''''συμπεράσματα είσαι καλέ Bhutia ''εσύ είσαι τυχερή, εγώ άτυχος''' ....Είσαι πειραχτήρι....τόσο που μου έρχεται να αναφωνήσω όλο nazi..... nazi κανείς? Η na μη zi? Iδού η απορία...:142:

Κάπως έτσι.....προσοχή παρακαλώ στα ''δήθεν'' γυαλιά του Hoffmann
[reliops=The Tales Of Hoffmann - Doll's Song (w/t Moira Shearer)][youtube]f9oK24SFzHw[/youtube][/reliops]



Είμαι ευτυχής που δεν τα σηκώσατε εσύ και ο Πάνσοφος γιά...φασκέλωμαΤί τύχη,πάω ολοταχώς προς αγορά λαχείου!
Πιστεύω ότι δεν ξέφυγα από το θέμα,ώστε να μη σε βάλω στον ΄΄κόπο΄΄ του κάδου.
Tα χέρια τα σηκώνω για οτιδήποτε άλλο εκτός από φασκέλωμα και χειροδικία....άρα μπορείς να πας προς αγορά λαχείου...:142:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Λαχείο(και όχι...΄΄αγρόν΄΄) ηγόρασα.Ελπίδα παρήγαγα γιά τον εαυτό μου,χαίρομαι που είσαι πάντα ετοιμοπόλεμη,συνεχίζουμε λοιπόν απτόητοι τις κουβέντες μας.:612:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

...
Μην γίνεσαι δραματικός και όσο για τη θεωρία μάλλον είσαι καλύτερος :142:γιατί εμένα μου ξεφεύγουν λίγα ψιλά ενώ στην πράξη είμαι καλύτερη αυτό δεν το γράφω συγκριτικά με άλλους…
Να υποθέσω ως προς το ''στην πράξη καλύτερη" ότι δεν το λες,αλλά το...γράφεις;:126:

Στα πλαίσια μιάς καταληκτικής εκτίμησης γιά τον ήρωα των "Παραμυθιών...",θα μπορούσε να σημειωθεί ότι στον επίλογο του έργου ο Χόφμαν δ ε ν παρουσιάζεται ελεύθερος.Η θέση του οδηγεί συνειρμικά μάλλον στους απελεύθερους(Freedmen-Libertini) πολίτες της αρχαίας Ρώμης...
http://www.cambridge.org/catalogue/catalogue.asp?isbn=9780521858892&ss=exc
 

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Λαχείο(και όχι...΄΄αγρόν΄΄) ηγόρασα.Ελπίδα παρήγαγα γιά τον εαυτό μου,χαίρομαι που είσαι πάντα ετοιμοπόλεμη,συνεχίζουμε λοιπόν απτόητοι τις κουβέντες μας.:612:
Να υποθέσω ως προς το ''στην πράξη καλύτερη" ότι δεν το λες,αλλά το...γράφεις;:126:

Ναι:114:

Στα πλαίσια μιάς καταληκτικής εκτίμησης γιά τον ήρωα των "Παραμυθιών...",θα μπορούσε να σημειωθεί ότι στον επίλογο του έργου ο Χόφμαν δ ε ν παρουσιάζεται ελεύθερος.Η θέση του οδηγεί συνειρμικά μάλλον στους απελεύθερους(Freedmen-Libertini) πολίτες της αρχαίας Ρώμης...
http://www.cambridge.org/catalogue/catalogue.asp?isbn=9780521858892&ss=exc

Θα μπορούσε να σχετίζεται με τον μύθο του σπηλαίου του Πλάτωνα από την πολιτεία του Πλάτωνα.....κατά το ήμισυ γιατί όντως το ιδανικό θα ήταν να μην κατέληγε δέσμιος μόνο της μούσας του ο Χόφμαν.

[YOUTUBE]nsuwZoPrfec&feature[/YOUTUBE]

Ο Στέλιος Ράμφος ερμηνεύει το Μύθο του Σπηλαίου
http://vimeo.com/8967472
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Ενδιαφέροντα τα λινκ,η ΄΄διαλεκτική΄΄ τους αναφορά θυμίζει την ετεροχρονισμένη επικαιρότητα του...Λιαντίνη
(Έμμεσα παραδέχεσαι ότι ο Χόφμαν ήταν δέσμιος μιάς γυναικείας οντότητας:της Μούσας...)
 
Last edited:

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Ενδιαφέροντα τα λινκ,η ΄΄διαλεκτική΄΄ τους αναφορά θυμίζει την ετεροχρονισμένη επικαιρότητα του...Λιαντίνη
(Έμμεσα παραδέχεσαι ότι ο Χόφμαν ήταν δέσμιος μιάς γυναικείας οντότητας:της Μούσας...)
Δεν ήταν δέσμιος μιας γυναικείας οντότητας όχι στο τέλος τουλάχιστον....ήταν δέσμιος της πλασματικής εικόνας ......της γυναίκας όπως αυτός την είχε πλάσει στο μυαλό του, αλλά δεν έβλεπε αυτή παρά μόνο τη...σκιά της... Η Μούσα, η Τέχνη του ήταν πάντοτε εντός του και όχι κάτι ξεχωριστό από αυτόν…όμως αν και είδε την αλήθεια κατάματα το φως του ήλιου τον στράβωσε τόσο που βιάστηκε να κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις παντοτινή αφιέρωση του εαυτού του στην Μούσα (Τέχνη)…..μιλώ αλληγορικά..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Δε βγαίνει από το νου η ιδέα ότι βρισκόσουν κι εσύ κάπου εκεί...:612:
 

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Δε βγαίνει από το νου η ιδέα ότι βρισκόσουν κι εσύ κάπου εκεί...:612:
Μαζί ήμασταν...για να σου φρεσκάρω λίγο τη μνήμη...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Το κατάλαβα,Εύα...Μόνο που εχεις παραποιήσει την...αλήθεια και κράτησες τα πραγματικά γεγονότα γιά τον εαυτό σου:612:
 

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Το κατάλαβα,Εύα...Μόνο που εχεις παραποιήσει την...αλήθεια και κράτησες τα πραγματικά γεγονότα γιά τον εαυτό σου:612:
Δε φταίω εγώ, Αδάμ.... που δε μπορείς να ξεχωρίσεις την αλήθεια από το θέατρο.. σκιών....
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.985
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Μα δεν υπήρξα ποτέ...καραγκιόζης γιά να τα ξεχωρίζω:126:
 

Μηνύματα
11.423
Reaction score
40
Απάντηση: Tα Παραμύθια του Όφμαν:Παραλλαγές αγάπης μέσα από τραγωδία και φάρσα

Μα δεν υπήρξα ποτέ...καραγκιόζης γιά να τα ξεχωρίζω:126:
Αν ήσουν καραγκιόζης δεν θα τα ξεχώριζες.....αλλά θα ξεχώριζες.....όμως ως παρατηρητής και μόνο θα τα ξεχώριζες....
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.832
Μηνύματα
3.029.882
Members
38.504
Νεότερο μέλος
leftos
Top