- Μηνύματα
- 5.197
- Reaction score
- 20
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...
+1 :137:Πες στο αγόρι μου! Πες το!!
+1 :137:Πες στο αγόρι μου! Πες το!!
Από τους πολλούς πελάτες που πέρασαν αλλά και φίλους έχω καταλήξει οτι η συντριπτική πλειοψηφία διαλέγει και πείθεται με το αυτί και καταλήγει με το μάτι. Οι πιο συγκροτημένοι και ψαγμένοι από αυτούς έχουν μελετήσει και λίγο πριν αποφασίσουν προς τα που να κοιτάξουν. Για παράδειγμα μέγεθος και μπάσσο ηχείου σε σχέση με το χώρο τους, επάρκεια ενισχυτικού και φυσικά τιμή.
Ο κύριος λόγος όμως που όλοι ανεξαιρέτως, είτε με το αυτί μόνον, είτε και με διάβασμα, αλλάζουν με την ίδια συχνότητα την κατά τα άλλα επιτυχημένη επιλογή τους είναι γιατί ΤΗΝ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ή γιατί κάτι άλλο τους έκανε κούκου σε ένα φίλο ή σε μιά έκθεση, αν φυσικά μπορούν να το φτάσουν ή γιατί ελπίζουν να βελτιώσουν-στην ουσία να αλλάξουν-κάτι στην απόδοση. Αν δεν υπάρχουν λεφτά το ρίχνουν στα αξεσουάρ όπως καλώδια, φίλτρα, ματζούνια κ.α.
Συχνά βαριέσαι σύντροφο ή φίλο χωρίς να μπορείς να το πείς.
Ε! με τα στρεοφωνικά μπορείς, και τα αλλάζεις, αλλά πάντα ....με ελάχιστο :121: "ομολογημένο" κόστος.
Θεωρώ και τους ΄΄μεν΄΄ και τους ΄΄δε΄΄ δυνάμει ευτυχείς ή δυστυχείς αφού η ΄΄ικανοποίηση΄΄ έχει άμεση εξάρτηση από το χαρακτήρα καθενός μας....
Η ερώτηση μου είναι η εξής:
Ποιοί αλλάζουν συχνότερα μηχανάκια; Με άλλα λόγια, ποιοί απογοητεύονται ή/και μένουν ανικανοποίητοι από τις επιλογές τους και αναγκάζονται να την ψάξουν αλλού (με το ανάλογο χρηματικό - και πολλές φορές ψυχολογικό - κόστος); Οι μεν ή οι δε;
...The floor is yours. :126:
Δυστυχώς σ'αυτήν την ανικανοποίητη φθοροποιό έξη ποντάρουν γιά τη διαιώνισή τους βιομηχανίες ολόκληρες ανά τον κόσμο,αφού δεν αφορά αποκλειστικά τις προτιμήσεις στην υψηλή πιστότητα αλλά όλες τις καταναλωτικές μας συνήθειες.Από τους πολλούς πελάτες που πέρασαν αλλά και φίλους έχω καταλήξει οτι η συντριπτική πλειοψηφία διαλέγει και πείθεται με το αυτί και καταλήγει με το μάτι. Οι πιο συγκροτημένοι και ψαγμένοι από αυτούς έχουν μελετήσει και λίγο πριν αποφασίσουν προς τα που να κοιτάξουν. Για παράδειγμα μέγεθος και μπάσσο ηχείου σε σχέση με το χώρο τους, επάρκεια ενισχυτικού και φυσικά τιμή.
Ο κύριος λόγος όμως που όλοι ανεξαιρέτως, είτε με το αυτί μόνον, είτε και με διάβασμα, αλλάζουν με την ίδια συχνότητα την κατά τα άλλα επιτυχημένη επιλογή τους είναι γιατί ΤΗΝ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ή γιατί κάτι άλλο τους έκανε κούκου σε ένα φίλο ή σε μιά έκθεση, αν φυσικά μπορούν να το φτάσουν ή γιατί ελπίζουν να βελτιώσουν-στην ουσία να αλλάξουν-κάτι στην απόδοση. Αν δεν υπάρχουν λεφτά το ρίχνουν στα αξεσουάρ όπως καλώδια, φίλτρα, ματζούνια κ.α.
Συχνά βαριέσαι σύντροφο ή φίλο χωρίς να μπορείς να το πείς.
Ε! με τα στρεοφωνικά μπορείς, και τα αλλάζεις, αλλά πάντα ....με ελάχιστο :121: "ομολογημένο" κόστος.
Μηχανάκια αλλάζουν αυτοί που πάνε βάση specs. Σήμερα είναι αυτά... αύριο θα βγούν καλύτερα και θα ψαχτούν να βρούν τα καλύτερα specs. Βασικά δεν ακούνε μουσική αλλά "χαμηλές παραμορφώσεις", "αποκρίσεις συχνότητας" κτλ και πιο συχνά μάλλον τους βλέπεις με ένα παλμογράφο και μηχανάκια μετρήσεων να στήνουν και να ζυγιάζουν τα ηχεία τους παρά να ακούν μουσική.Για κάποιους ο σωστός τρόπος είναι να κρίνεις μόνο από τα specs (μετρήσεις, γενικά χαρακτηριστικά κλπ.) ή κυρίως από αυτά και η ακρόαση δεν έχει τόση σημασία...
Για άλλους ο σωστός τρόπος είναι απλά να ακούς μηχανάκια και να αγνοείς τα specs ή έστω να μην τους δίνεις και πολύ σημασία...
Ο καθένας μας έχει την άποψή του - που δεν αλλάζει εύκολα - και η παραπάνω αποτελεί μόνο μία πολύ γενική κατηγοριοποίηση που θα μας βοηθήσει να περάσουμε στο κυρίως θέμα...
Η ερώτηση μου είναι η εξής:
Ποιοί αλλάζουν συχνότερα μηχανάκια; Με άλλα λόγια, ποιοί απογοητεύοται ή/και μένουν ανικανοποίητοι από τις επιλογές τους και αναγκάζονται να την ψάξουν αλλού (με το ανάλογο χρηματικό - και πολλές φορές ψυχολογικό - κόστος); Οι μεν ή οι δε;
Νομίζω αυτό είναι ένα καλό κριτήριο της επιτυχίας-αποτελεσματικότητας της κάθε "μεθόδου".
Ιδιαίτερα σημαντική θα είναι η συνεισφορά όσων έχουν περάσει κι από τα δύο "στρατόπεδα" και μπορούν να μας πουν για το πριν και το μέτα (ξέρω τουλάχιστον έναν, με μεγάλα... ears :116.
The floor is yours. :126:
οποτε τι λες για αυτο?όσον αφορά την αφεντομουτσουνάρα μου, το έχω δηλώσει: τα τελευταία 15 χρόνια δεν αγοράζω με "ακροάσεις". εκεί, παρά τα πλήρως λειτουργικά χρυσά αυτάκια μου, το παίζω "κου-φός".:143::138::137:
Ναί, νομίζεις. :136:...μην απορείτε που δεν ακούστηκαν διαφορές υπέρ του WEISS!
Νομίζω; "
Ναί, νομίζεις. :136:
Προσωπικά δεν απορώ που δεν ακούστηκαν διαφορές υπέρ του ενός ή του άλλου.
Απορώ που δεν ακούστηκαν καθόλου διαφορές, κάτι που απλά...δεν υπάρχει, καθώς οποιοδήποτε μηχάνημα με οποιοδήποτε, έχουν ανάμεσά τους "διαφορές".
Οπότε τι συζητάμε?
Αν θα έπαιρνα την εν λόγω ASUS? Ναι, γιατί όχι! Δυστυχώς δεν με βολεύει, θέλω πολλα ντακ, αλλά και τα ντακ να είναι πίσω από τα ηχεία, πάνω στους τελικούς...
το ΣΒΚ που πέρασε πήγα σε ένα φίλο, που ακούει πολύ μουσική, και έχει και "μουσικό αυτί" καθώς είναι ο ίδιος μουσικός.
το ηχοσύστημά του δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, και με την πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς ότι θα παίζει χάλια, καθώς ως ηχεία έχει 2 δίδρομα SONY, με 2 γούφερ διαφορετικής διαμέτρου παράλληλα συνδεδεμένα και ένα τουίτερ. Κι όμως, είναι αρκετά "μουσικό" το άκουσμα από αυτά τα ηχεία, αναπάντεχα "καλό" σε σχέση με αυτό που προσωπικά περίμενα από αυτά τα ηχεία.
ενισχυτής ένας στέρεο γιαμαχάκος, μια χαρά.
ε, το είχε κι έπαιζε, σε χαμηλές στάθμες. πάω ανάμεσα στα ηχεία (ως γνωστός βλαμμένος, έτσι για να εστιάσω καλά τα όργανα και να ακούσω πιο σωστά τις φωνές) και παθαίνω ένα κατιτίς. αμαν λέω, τα έχει ανάποδα. δε του λέω τίποτα, κλείνω τον ενισχυτή, αλλάζω την πολικότητα στο ένα καλώδιο ηχείων και το ξανα-ανάβω. Όντως, ήταν ανάποδα συνδεδεμένο το ένα ηχείο.
η ιστορία έχει και συνέχεια. ακούγαμε σε χαμηλές στάθμες διάφορες μουσικές, από φρακ σινάτρα μέχρι παλιά ρεμπέτικα, από τα οποία δε περίμενα και φοβερά πρίμα. έλα μου όμως που σε κάποια φάση μπήκαν πιο πλούσια σε υψηλές συχνότητες ακούσματα, κξαναπήγα μπροστά στα ηχεία, παρά τα κρασιά που πίναμε, και έβαλα τελικά το αυτί μου πάνω στο τουίτερ για να επιβεβαιώσω πως ήταν καμένο. και στο άλλο ηχείο το ίδιο.
άρα, ο φίλος μουσικός, με τεράστια εμπειρία ζωντανών ακροάσεων από λάιβ όργανα, άκουγε στο σπίτι του με καμένα τουίτερ και με τα ηχεία σε ανάποδη φάση.
και μετά μου λες εσύ για διαφορές και ποιός τις ακούει και για εμπειρίες και μουσικούς και μέγαρα και τρίχες.
κατά τα άλλα, είμαι κουφός. οκ.
τες πα, βαριέμαι, τα έχω δει όλα, έχω χορτάσει, ειλικρινά, ισχύει αυτό που είπε ο αρ-ντι.
+1+1+1.........................Πάντως μόλις τώρα θυμήθηκα και ένα άλλο απόφθεγμα σου, με το οποίο συμφωνώ: "όλα τα σωστά μηχανήματα ακούγονται ίδια"!
:107:
οκ ας αφησουμε τους κουφους που δεν ακουσαν διαφορα...Ναί, νομίζεις. :136:
Προσωπικά δεν απορώ που δεν ακούστηκαν διαφορές υπέρ του ενός ή του άλλου.
Απορώ που δεν ακούστηκαν καθόλου διαφορές, κάτι που απλά...δεν υπάρχει, καθώς οποιοδήποτε μηχάνημα με οποιοδήποτε, έχουν ανάμεσά τους "διαφορές".
Οπότε τι συζητάμε?
Αν θα έπαιρνα την εν λόγω ASUS? Ναι, γιατί όχι! Δυστυχώς δεν με βολεύει, θέλω πολλα ντακ, αλλά και τα ντακ να είναι πίσω από τα ηχεία, πάνω στους τελικούς...