Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...


Μηνύματα
268
Reaction score
0
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Το να αλλάζεις συχνά μηχανάκια δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι το κάνεις για τη βελτίωση της απόδοσης.
Μπορεί να είναι απλά βαρεμάρα ή και χόμπι (πως κάποιοι συλλέγουν γραμματόσημα?)
Δεν θεωρώ ότι είναι δύσκολο να βρεις το μηχανάκι που σου "ταιριάζει", αρκεί να ξέρεις τι θέλεις και να έχεις διάθεση να ψάξεις λίγο.
Από εκεί και πέρα φτάνει να συνειδητοποιήσεις μέχρι πιο σημείο φτάνει η τσέπη σου, οι δυνατότητες των μηχανημάτων και φυσικά ο χώρος σου.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Για τους λεγόμενους συλλέκτες..... προσοχή!
Λέγεται Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή (Obsessive–compulsive disorder):




[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GUoglERlbFI&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GUoglERlbFI&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Υπάρχει σωστό και λάθος?
Ολα παίζουν ρόλο.
Καί οι μετρήσεις και το άκουσμα και η εμφάνιση και η τιμή.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Αλλιώς ετοιμαζόμουν να ξεκινήσω αλλά με προ-διόρθωσε ο Μάνος.
  1. Με διάφορα κριτήρια αποφασίζω σε ποιο εύρος τιμής θα κινηθώ.
  2. Διαβάζω τα srecs ώστε να αποκλείσω πολλές συσκευές (του εύρους τιμής), κερδίζοντας χρόνο επ ωφελεία των ακροάσεων. Πολύ χρήσιμες θεωρώ τις φωτογραφίες των παραμενόντων υποψήφιων με ολοφάνερα τα "εντόσθια". Η τάξις και ηθική :107: του εσωτερικού τους κόσμου μετράει.
  3. Ακούω και συγκινούμαι για να εκταμιεύσω. Όπου βέβαια καλύτερο κριτήριο αποκτάς με τα στοιχεία που ανέφερε ο Λουκάς «ποιες εμπειρίες από ένα καλοστημένο σύστημα, ανεξάρτητα τιμής, και το σπουδαιότερο ποιες εμπειρίες ζωντανής ακουστικής μουσικής».
Συνυπογράφω την άποψη Θέμη, ότι όσοι αλλάζουν συχνά το κάνουν γιατί κυρίως βαριούνται. :444:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.902
Reaction score
144.965
Απάντηση: Re: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Από τους πολλούς πελάτες που πέρασαν αλλά και φίλους έχω καταλήξει οτι η συντριπτική πλειοψηφία διαλέγει και πείθεται με το αυτί και καταλήγει με το μάτι. Οι πιο συγκροτημένοι και ψαγμένοι από αυτούς έχουν μελετήσει και λίγο πριν αποφασίσουν προς τα που να κοιτάξουν. Για παράδειγμα μέγεθος και μπάσσο ηχείου σε σχέση με το χώρο τους, επάρκεια ενισχυτικού και φυσικά τιμή.
Ο κύριος λόγος όμως που όλοι ανεξαιρέτως, είτε με το αυτί μόνον, είτε και με διάβασμα, αλλάζουν με την ίδια συχνότητα την κατά τα άλλα επιτυχημένη επιλογή τους είναι γιατί ΤΗΝ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ή γιατί κάτι άλλο τους έκανε κούκου σε ένα φίλο ή σε μιά έκθεση, αν φυσικά μπορούν να το φτάσουν ή γιατί ελπίζουν να βελτιώσουν-στην ουσία να αλλάξουν-κάτι στην απόδοση. Αν δεν υπάρχουν λεφτά το ρίχνουν στα αξεσουάρ όπως καλώδια, φίλτρα, ματζούνια κ.α.
Συχνά βαριέσαι σύντροφο ή φίλο χωρίς να μπορείς να το πείς.
Ε! με τα στρεοφωνικά μπορείς, και τα αλλάζεις, αλλά πάντα ....με ελάχιστο :121: "ομολογημένο" κόστος.

μπράβο βρε θέμη! χρυσόστομος! :137:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Eγω πιστευω πως εαν υπαρχει ενας καλος χωρος για το στησιμο των ηχειων,θεωρω οτι μπορεις να πετυχης ωραια αποτελεσματα με πολλα απο τα ηχεια και ενισχυτικα που κυκλοφορουν....

Συνηθες...αυτοι που αλλαζουν συχνα μηχανηματα ...η βαρεθηκαν τον ηχο που εχουν(συνηθεια)...η αλλαζουν μηχανηματα για να βελτιωσουν το λαθος στησιμο των ηχειων λογο του χωρου....
Και φυσικα δεν λειπουν και οι λαθος επιλογες ηχειου για τους χωρους που εχουν.....τους αρεσει ενα ηχειο και νομιζουν οτι μπορει να παιξει στον χωρο τους....το συνηθες:116:

Προσωπικα δεν ασχολουμαι με το αθλημα σοβαρα... απλα ακουω μουσικουλα.....και δυστυχως μου αρεσει πολυ τετοιου ειδους μουσικουλα....αλλα αυτες θελουν χωρο με το αναλογο στησιμο.

Θεωρω το στησιμο ενος συστηματος ηχου,σαν το στησιμο ενος αυτοκινητου για τρελες..

Μπορεις να το φτιαξεις μεχρι εκει που αντεχει το σασι του ...περαν αυτου τοχασες το παιχνιδι....ετσι και με το ηχοσυστημα...οσο αντεχει ο χωρος .......

Θεωρω αναβαθμιση,εκεινη που θα παρεις κατι που σου ελειπε,χωρις να χασεις απο τα προηγουμενα κατι......
Εαν παρεις κατι καινουριο σε ηχο και χασεις κατι που ειχες,δεν εκανες αναβαθμιση.......:126:

Η αλυσιδα ηχειο-ενισχυτης-πηγη ειναι καθοριστικα σε τι χωρο θα παιξουν.......και εχουν την ιδια βαρυτητα ολα αυτα ..πιστευω..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.047
Reaction score
60.018
Απάντηση: Όπως ένας μαραθώνιος δίχως...΄΄Νενικήκαμεν΄΄

...
Η ερώτηση μου είναι η εξής:
Ποιοί αλλάζουν συχνότερα μηχανάκια; Με άλλα λόγια, ποιοί απογοητεύονται ή/και μένουν ανικανοποίητοι από τις επιλογές τους και αναγκάζονται να την ψάξουν αλλού (με το ανάλογο χρηματικό - και πολλές φορές ψυχολογικό - κόστος); Οι μεν ή οι δε;
...The floor is yours. :126:
Θεωρώ και τους ΄΄μεν΄΄ και τους ΄΄δε΄΄ δυνάμει ευτυχείς ή δυστυχείς αφού η ΄΄ικανοποίηση΄΄ έχει άμεση εξάρτηση από το χαρακτήρα καθενός μας.
Η αίσθηση του ανικανοποίητου μπορεί να είναι είτε δημιουργική(λ.χ. το παρόν θέμα υποθέτω πως ξεκίνησε επειδή ο συντάκτης του δεν ήταν αρκετά ικανοποιημένος με σχετικές απαντήσεις επ αυτού σε άλλα θέματα),είτε φθοροποιός.
Από τους πολλούς πελάτες που πέρασαν αλλά και φίλους έχω καταλήξει οτι η συντριπτική πλειοψηφία διαλέγει και πείθεται με το αυτί και καταλήγει με το μάτι. Οι πιο συγκροτημένοι και ψαγμένοι από αυτούς έχουν μελετήσει και λίγο πριν αποφασίσουν προς τα που να κοιτάξουν. Για παράδειγμα μέγεθος και μπάσσο ηχείου σε σχέση με το χώρο τους, επάρκεια ενισχυτικού και φυσικά τιμή.
Ο κύριος λόγος όμως που όλοι ανεξαιρέτως, είτε με το αυτί μόνον, είτε και με διάβασμα, αλλάζουν με την ίδια συχνότητα την κατά τα άλλα επιτυχημένη επιλογή τους είναι γιατί ΤΗΝ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ή γιατί κάτι άλλο τους έκανε κούκου σε ένα φίλο ή σε μιά έκθεση, αν φυσικά μπορούν να το φτάσουν ή γιατί ελπίζουν να βελτιώσουν-στην ουσία να αλλάξουν-κάτι στην απόδοση. Αν δεν υπάρχουν λεφτά το ρίχνουν στα αξεσουάρ όπως καλώδια, φίλτρα, ματζούνια κ.α.
Συχνά βαριέσαι σύντροφο ή φίλο χωρίς να μπορείς να το πείς.
Ε! με τα στρεοφωνικά μπορείς, και τα αλλάζεις, αλλά πάντα ....με ελάχιστο :121: "ομολογημένο" κόστος.
Δυστυχώς σ'αυτήν την ανικανοποίητη φθοροποιό έξη ποντάρουν γιά τη διαιώνισή τους βιομηχανίες ολόκληρες ανά τον κόσμο,αφού δεν αφορά αποκλειστικά τις προτιμήσεις στην υψηλή πιστότητα αλλά όλες τις καταναλωτικές μας συνήθειες.

 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Για κάποιους ο σωστός τρόπος είναι να κρίνεις μόνο από τα specs (μετρήσεις, γενικά χαρακτηριστικά κλπ.) ή κυρίως από αυτά και η ακρόαση δεν έχει τόση σημασία...
Για άλλους ο σωστός τρόπος είναι απλά να ακούς μηχανάκια και να αγνοείς τα specs ή έστω να μην τους δίνεις και πολύ σημασία...

Ο καθένας μας έχει την άποψή του - που δεν αλλάζει εύκολα - και η παραπάνω αποτελεί μόνο μία πολύ γενική κατηγοριοποίηση που θα μας βοηθήσει να περάσουμε στο κυρίως θέμα...

Η ερώτηση μου είναι η εξής:
Ποιοί αλλάζουν συχνότερα μηχανάκια; Με άλλα λόγια, ποιοί απογοητεύοται ή/και μένουν ανικανοποίητοι από τις επιλογές τους και αναγκάζονται να την ψάξουν αλλού (με το ανάλογο χρηματικό - και πολλές φορές ψυχολογικό - κόστος); Οι μεν ή οι δε;

Νομίζω αυτό είναι ένα καλό κριτήριο της επιτυχίας-αποτελεσματικότητας της κάθε "μεθόδου".


Ιδιαίτερα σημαντική θα είναι η συνεισφορά όσων έχουν περάσει κι από τα δύο "στρατόπεδα" και μπορούν να μας πουν για το πριν και το μέτα (ξέρω τουλάχιστον έναν, με μεγάλα... ears :116:).

The floor is yours. :126:
Μηχανάκια αλλάζουν αυτοί που πάνε βάση specs. Σήμερα είναι αυτά... αύριο θα βγούν καλύτερα και θα ψαχτούν να βρούν τα καλύτερα specs. Βασικά δεν ακούνε μουσική αλλά "χαμηλές παραμορφώσεις", "αποκρίσεις συχνότητας" κτλ και πιο συχνά μάλλον τους βλέπεις με ένα παλμογράφο και μηχανάκια μετρήσεων να στήνουν και να ζυγιάζουν τα ηχεία τους παρά να ακούν μουσική.

Οι ίδιοι απογοητέυονται εύκολα όταν βγαίνει το ΜΚ 10 που είναι καλύτερο από το ΜΚ 9 που έχουν (στο χρώμα)
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

όσον αφορά την αφεντομουτσουνάρα μου, το έχω δηλώσει: τα τελευταία 15 χρόνια δεν αγοράζω με "ακροάσεις". εκεί, παρά τα πλήρως λειτουργικά χρυσά αυτάκια μου, το παίζω "κου-φός".:143::138::137:
οποτε τι λες για αυτο?

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=65208&page=36 ποστ 355

"To λοιπόν σε test του AVMENTOR βρέθηκε πως το DAC WEISS 202 έχει jitter -97 db, την στιγμή που η ASUS STX έχει - 110 db. (Δηλαδή καλύτερο έχει η ASUS).

Aπό ΄κει και πέρα όλα τα specs της ASUS είναι καλύτερα, εκτός και αν εγώ δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω!

http://www.avmentor.gr/reviews/weiss_dac_202_2.htm

Στην προαναφερόμενη λοιπόν συγκριτική αναφορά ASUS-WEISS που έγινε εδώ:

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=83244&page=6

μην απορείτε που δεν ακούστηκαν διαφορές υπέρ του WEISS!


Νομίζω; "
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
ναι βρε ίαρ.δέν καταλαβαίνω γιατί δέν αγοράζεις μία asus που έχει τα καλύτερα specs...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.902
Reaction score
144.965
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

...μην απορείτε που δεν ακούστηκαν διαφορές υπέρ του WEISS!


Νομίζω; "
Ναί, νομίζεις. :136:

Προσωπικά δεν απορώ που δεν ακούστηκαν διαφορές υπέρ του ενός ή του άλλου.

Απορώ που δεν ακούστηκαν καθόλου διαφορές, κάτι που απλά...δεν υπάρχει, καθώς οποιοδήποτε μηχάνημα με οποιοδήποτε, έχουν ανάμεσά τους "διαφορές".

Οπότε τι συζητάμε?

Αν θα έπαιρνα την εν λόγω ASUS? Ναι, γιατί όχι! Δυστυχώς δεν με βολεύει, θέλω πολλα ντακ, αλλά και τα ντακ να είναι πίσω από τα ηχεία, πάνω στους τελικούς...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Ναί, νομίζεις. :136:

Προσωπικά δεν απορώ που δεν ακούστηκαν διαφορές υπέρ του ενός ή του άλλου.

Απορώ που δεν ακούστηκαν καθόλου διαφορές, κάτι που απλά...δεν υπάρχει, καθώς οποιοδήποτε μηχάνημα με οποιοδήποτε, έχουν ανάμεσά τους "διαφορές".

Οπότε τι συζητάμε?

Αν θα έπαιρνα την εν λόγω ASUS? Ναι, γιατί όχι! Δυστυχώς δεν με βολεύει, θέλω πολλα ντακ, αλλά και τα ντακ να είναι πίσω από τα ηχεία, πάνω στους τελικούς...

Το ερώτημα "νομίζω;" είναι δικό μου! (Ο άνθρωπος δεν πρέπει με κανένα τρόπο να χάνει την πατρότητα των ερωτημάτων του! Φθάνει που έχουμε χάσει τα αυγά...).

Νταξ' σίγουρα είσαι πενήντα χρόνια μπροστά...

Οι Asusάκηδες χαιρόμαστε για την απάντησή σου!


:107:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.902
Reaction score
144.965
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

το ΣΒΚ που πέρασε πήγα σε ένα φίλο, που ακούει πολύ μουσική, και έχει και "μουσικό αυτί" καθώς είναι ο ίδιος μουσικός.

το ηχοσύστημά του δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, και με την πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς ότι θα παίζει χάλια, καθώς ως ηχεία έχει 2 δίδρομα SONY, με 2 γούφερ διαφορετικής διαμέτρου παράλληλα συνδεδεμένα και ένα τουίτερ. Κι όμως, είναι αρκετά "μουσικό" το άκουσμα από αυτά τα ηχεία, αναπάντεχα "καλό" σε σχέση με αυτό που προσωπικά περίμενα από αυτά τα ηχεία.

ενισχυτής ένας στέρεο γιαμαχάκος, μια χαρά.

ε, το είχε κι έπαιζε, σε χαμηλές στάθμες. πάω ανάμεσα στα ηχεία (ως γνωστός βλαμμένος, έτσι για να εστιάσω καλά τα όργανα και να ακούσω πιο σωστά τις φωνές) και παθαίνω ένα κατιτίς. αμαν λέω, τα έχει ανάποδα. δε του λέω τίποτα, κλείνω τον ενισχυτή, αλλάζω την πολικότητα στο ένα καλώδιο ηχείων και το ξανα-ανάβω. Όντως, ήταν ανάποδα συνδεδεμένο το ένα ηχείο.

η ιστορία έχει και συνέχεια. ακούγαμε σε χαμηλές στάθμες διάφορες μουσικές, από φρακ σινάτρα μέχρι παλιά ρεμπέτικα, από τα οποία δε περίμενα και φοβερά πρίμα. έλα μου όμως που σε κάποια φάση μπήκαν πιο πλούσια σε υψηλές συχνότητες ακούσματα, κξαναπήγα μπροστά στα ηχεία, παρά τα κρασιά που πίναμε, και έβαλα τελικά το αυτί μου πάνω στο τουίτερ για να επιβεβαιώσω πως ήταν καμένο. και στο άλλο ηχείο το ίδιο.

άρα, ο φίλος μουσικός, με τεράστια εμπειρία ζωντανών ακροάσεων από λάιβ όργανα, άκουγε στο σπίτι του με καμένα τουίτερ και με τα ηχεία σε ανάποδη φάση.

και μετά μου λες εσύ για διαφορές και ποιός τις ακούει και για εμπειρίες και μουσικούς και μέγαρα και τρίχες.

κατά τα άλλα, είμαι κουφός. οκ.

τες πα, βαριέμαι, τα έχω δει όλα, έχω χορτάσει, ειλικρινά, ισχύει αυτό που είπε ο αρ-ντι.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

το ΣΒΚ που πέρασε πήγα σε ένα φίλο, που ακούει πολύ μουσική, και έχει και "μουσικό αυτί" καθώς είναι ο ίδιος μουσικός.

το ηχοσύστημά του δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, και με την πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς ότι θα παίζει χάλια, καθώς ως ηχεία έχει 2 δίδρομα SONY, με 2 γούφερ διαφορετικής διαμέτρου παράλληλα συνδεδεμένα και ένα τουίτερ. Κι όμως, είναι αρκετά "μουσικό" το άκουσμα από αυτά τα ηχεία, αναπάντεχα "καλό" σε σχέση με αυτό που προσωπικά περίμενα από αυτά τα ηχεία.

ενισχυτής ένας στέρεο γιαμαχάκος, μια χαρά.

ε, το είχε κι έπαιζε, σε χαμηλές στάθμες. πάω ανάμεσα στα ηχεία (ως γνωστός βλαμμένος, έτσι για να εστιάσω καλά τα όργανα και να ακούσω πιο σωστά τις φωνές) και παθαίνω ένα κατιτίς. αμαν λέω, τα έχει ανάποδα. δε του λέω τίποτα, κλείνω τον ενισχυτή, αλλάζω την πολικότητα στο ένα καλώδιο ηχείων και το ξανα-ανάβω. Όντως, ήταν ανάποδα συνδεδεμένο το ένα ηχείο.

η ιστορία έχει και συνέχεια. ακούγαμε σε χαμηλές στάθμες διάφορες μουσικές, από φρακ σινάτρα μέχρι παλιά ρεμπέτικα, από τα οποία δε περίμενα και φοβερά πρίμα. έλα μου όμως που σε κάποια φάση μπήκαν πιο πλούσια σε υψηλές συχνότητες ακούσματα, κξαναπήγα μπροστά στα ηχεία, παρά τα κρασιά που πίναμε, και έβαλα τελικά το αυτί μου πάνω στο τουίτερ για να επιβεβαιώσω πως ήταν καμένο. και στο άλλο ηχείο το ίδιο.

άρα, ο φίλος μουσικός, με τεράστια εμπειρία ζωντανών ακροάσεων από λάιβ όργανα, άκουγε στο σπίτι του με καμένα τουίτερ και με τα ηχεία σε ανάποδη φάση.

και μετά μου λες εσύ για διαφορές και ποιός τις ακούει και για εμπειρίες και μουσικούς και μέγαρα και τρίχες.

κατά τα άλλα, είμαι κουφός. οκ.

τες πα, βαριέμαι, τα έχω δει όλα, έχω χορτάσει, ειλικρινά, ισχύει αυτό που είπε ο αρ-ντι.

Είναι αυτό που λέμε: αφασία ο τύπος!
(Έχω τέτοιο παράδειγμα με...(μαθητευόμενο) διευθυντή ορχήστρας!)

:142:

Πάντως μόλις τώρα θυμήθηκα και ένα άλλο απόφθεγμα σου, με το οποίο συμφωνώ: "όλα τα σωστά μηχανήματα ακούγονται ίδια"!


:107:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
δέν στέκει ως επιχείρημα αυτό που λές.

δέν μου λέει τίποτα αν είναι μουσικός και έχει ένα μέτριο σύστημα που ακούγεται σαν πατάτα.πιθανότατα δέν τον ενδιαφέρει η καλή πιστότητα.αν όμως τον βάλεις να κρίνει ένα σύστημα θα δείς οτι μάλλον θα τα καταφέρει καλύτερα απο μάς που δέν είμαστε μουσικοί...
 

Μηνύματα
52
Reaction score
0
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Dacia Sanderos --> Renault Clio --> VW Polo --> MiTo --> VW Golf -->BMW 316
--> BMW 5 --> CLS --> Cayman --> ML --> X6 -->Cayenne --> Ferrari --> Lambo
--> Veyron
Οπως παντα παντα θα υπαρχει κατι καλυτερο..
απλα καποτε πρεπει να πεις "ενταξει ειμαι ευχαριστημενος, αυτο ειναι για τα κιλα μου" ειτε προκειται για το Sanderos (που ειναι καλυτερο απο το λεωφορειο) ειτε προκειται για την Veyron
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

.........................Πάντως μόλις τώρα θυμήθηκα και ένα άλλο απόφθεγμα σου, με το οποίο συμφωνώ: "όλα τα σωστά μηχανήματα ακούγονται ίδια"!


:107:
+1+1+1
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Ναί, νομίζεις. :136:

Προσωπικά δεν απορώ που δεν ακούστηκαν διαφορές υπέρ του ενός ή του άλλου.

Απορώ που δεν ακούστηκαν καθόλου διαφορές, κάτι που απλά...δεν υπάρχει, καθώς οποιοδήποτε μηχάνημα με οποιοδήποτε, έχουν ανάμεσά τους "διαφορές".

Οπότε τι συζητάμε?

Αν θα έπαιρνα την εν λόγω ASUS? Ναι, γιατί όχι! Δυστυχώς δεν με βολεύει, θέλω πολλα ντακ, αλλά και τα ντακ να είναι πίσω από τα ηχεία, πάνω στους τελικούς...
οκ ας αφησουμε τους κουφους που δεν ακουσαν διαφορα...
κυριε εαρκωστα μας για αππαντηστε...
γιατι αφου οι μετρησεις της καρτας ειναι καλυτερες απο του weiss η καρτα δεν ειναι καλυτερη?
εδω συζηταμε για τον τροπο επιλογης μηχανων...
 

Μηνύματα
5.026
Reaction score
4.305
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Προσωπικα πιστευω ότι μηχανηματα αλλαζουν ολοι, ανεξαρτητως αρχικης κατηγοροποιησης από τον Κου Φου. Και ο λογος είναι, ότι από την στιγμη που ολοι μας δηλωνουμε χομπιστες, πρεπει να πουμε και την συνεχεια. Χομπιστες μηχανηματων. Μπορει να ειμαστε και χομπιστες της μουσικης αλλα αυτό είναι κατι ξεχωριστο.

Από την στιγμη που μπαινουμε στα φορουμ με μηχανακια σπεκς φωτογραφιες, διαβαζουμε τον σχετικο τυπο τοτε αναποφευκτα θα ερθει και η στιγμη της αλλαγης του μηχανηματος. Η αλλαγη θα ερθει γιατι περιμενουμε κατι καλλυτερο απ αυτό που εχουμε. Βεβαια πιο ευκολα λες βαρεθηκα αυτό που ακουω (όχι ότι δεν μπορει να ισχυει και αυτο) από το να πεις κατι δεν μ αρεσει στο ηδη υπαρχον συστημα, αφου συνηθως μετα από καποια αγορα, γραφουμε υμνους για το καινουριο μηχανημα.

Προσωπικα μ αρεσει το χομπυ, δεν μ αρεσει που δυστυχως είναι πολύ ακριβο. Θα ηθελα για παραδειγμα να ειχα διαφορα συστηματα. Κορνες με λαμπες, πανελ με κλας ντε, ηλεκτροδυναμικα με βαρβατους McIntoch, ενεργα π.χ. το Meridian DSP8000. Δυστυχως όμως κατά κανονα ειμαστε κατά φαντασια χομπιστες. Οποιος σταματησει να μπαινει στα φορουμ και να αγοραζει περιοδικα τοτε πιθανο να ασχολειται μονο με το χομπυ της μουσικης. Μουσικη ακους και την απολαμβανεις και από οικονομικα συστηματα.

Σ ένα τεχνολογικο σπορ βελτιωσεις υπαρχουν συνεχως και κυριως στα σπεκς, οποτε δεν την γλυτωνουν και οι τεχνοκρατες. Βελτιωσεις αναποφευκτα υπαρχουν και σ αυτό που ακουμε. Παντως κατά την αποψη μου βρισκω απολυτως λογικο οσο εξελισεται η τεχνολογια να υπαρχουν βελτιωσεις και στην ποιοτητα του ηχου. Για μενα εχει σημασια να υπαρχει βελτιωση με ταυτοχρονη μειωση της τιμης. Αν υπαρχει βελτιωση τεχνολογιας στα επιπεδα τιμων 30 χιλιαδων ευρω και πανω (και πολύ εβαλα) το θεωρω δωρο αδωρο.

Παντως σε σχεση με τα σπεκ εχω καποιες επιφυλαξεις. Δεν ξερω κατά ποσο μπορουν να περιγραψουν επακριβως την ταυτοτητα αυτου που ακουμε. Σιγουρα βοηθαει τους γνωριζοντες σε καποια πραγματα, αλλα πιστευω μεχρι ενός σημειου. Θα γινω σ αυτό πιο σαφης. Το ογκο το σωμα που ακουσα από το Utopia στην εκθεση δεν το ακουσα από καποιο άλλο ηχειο. Αυτό πως μπορει να περιγραφει στα σπεκ ενός ηχειου? Δεστε κατι άλλο, το Λιπινσκυ κατεβαινει αν δεν κανω λαθος στα 28HZ στο +-3db, το Β&W800 στα 30 ΗΖ. Τι λετε, θ ακουστει καλλυτερα το πρωτο? Θα μου πειτε για καλυτερο ελεγχο, είναι αρκετο αυτό? Δε νομιζω. Μπορουμε να μετρησουμε παραδειγμα αποκριση συχνοτητων, μπορουμε ενδεχομενως να μετρησουμε την παραμορφωση στις χαμηλες συχνοτητες, αρμονικες κλπ, αλλα ενδεχομενως η τεχνολογια δεν εχει φτασει σε τετοια επιπεδα να μετραει ολους τους ηχητικους παραγοντες που κανουν την διαφορα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.135
Μηνύματα
3.043.362
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top