Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

και να μην ειναι τοσο καλη η καρτα οταν υπαρχει τετοια χαωδης διαφορα τιμης μας μπαινουν σκεψεις
Ξερουμε οτι οι κατασκευαστες εξαρτηματων υπολογιστη στοχευουν στην ποσοτητα κατι που με κανεναν τροπο δεν περιμενουν οι κατασκευαστες χαι οντιο κατασκευων
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

και να μην ειναι τοσο καλη η καρτα οταν υπαρχει τετοια χαωδης διαφορα τιμης μας μπαινουν σκεψεις
Ξερουμε οτι οι κατασκευαστες εξαρτηματων υπολογιστη στοχευουν στην ποσοτητα κατι που με κανεναν τροπο δεν περιμενουν οι κατασκευαστες χαι οντιο κατασκευων
Right on the target!

:444:

Eίναι το σημείο που συναντώνται δύο κόσμοι και για το θέαμα πληρώνεις λαϊκό εισιτήριο!

:107:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
To thread αφορά κάτι άλλο. Μην συζητάμε πάλι για την Asus, το Technics ή τα VW.
You made your point, πάμε παρακάτω.
 

Μηνύματα
260
Reaction score
361
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Ολες μου οι αγορες μεσα στα 30 χρονια ειχαν παντα σαν γνωμονα το κοστος αποκτησης.
Δεν κοιταγα ποτε εκει που δεν φτανω.Τις ελαχιστες φορες που μου ελαχε εφαγα χοντρη σφαλιαρα και μου πηρε καποιο καιρο να συνεφερω.
Γι'αυτο παντα τα συστηματα μου ηταν ζυγισμενα.Ιδια κατηγορια (χαμηλομεσαια).
Και ετσι τα εχω καλα με τον εαυτο μου και την τσεπη μου.
Υπαρχουν καλυτερα (παντα θα υπαρχουν)και λυπαμαι καποιους που χωνουν περιουσιες στο απατηλο κυνηγι της τελειοτητας.Να δινεις 10 η 20 η και παραπανω για καποιο ενισχυτη η ηχειο και να βγαινει ενα ριβιουρος και να στο θαβει.Ω ποια ξεφτιλα να μην εχεις το τοπ μηχανακιον του Stereofile.
θεωρω τα στερεα μηχανες και συνεπως πιστευω οτι οι αριθμοι τουλαχιστον δεν λενε ψεματα.Αν μετραει καλα κανει σωστα την δουλεια του.Αν μου αρεσει αυτο που κανει εξαρταται και απο ολα τα υπολοιπα και κυριως απο που θα μπει να παιξει.
Δεν εχω ειδικο χωρο (ουτε προβλεπεται, ουτε τον πολυθελω) οποτε ξερω οτι το τελειο δεν ειναι εφικτο ασχετως χρηματων.Και ετσι ειμαι ηρεμος και κατασταλαγμενος.Και το κυριοτερο για μενα .Δεν αισθανομαι την αναγκη να το επιδειξω.Η εποχη που ακουγα μηχανακια περασε ανεπιστρεπτι.

Σημερα τα ντενεκεδια κανουν αυτο που πρεπει.Παιζουν Μουσικη
+1
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...
Δεν υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος όταν ξέρεις 'τι' αγοράζεις και για 'τι'.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.844
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Η συζητηση γινεται ακριβως γι'αυτο το "τι ξερει ο καθενας"
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Η συζητηση γινεται ακριβως γι'αυτο το "τι ξερει ο καθενας"
Μπορεί άλλο να ξέρεις και αλλιώς να... "κραίνεις"...


:107:
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Η συζητηση γινεται ακριβως γι'αυτο το "τι ξερει ο καθενας"
ποιος ξέρει τα περισσότερα μέχρι τώρα...; :137:
 

Μηνύματα
4.055
Reaction score
3.972
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Ο σωστός τρόπος για τον καθένα είναι διαφορετικός.

Ο τίτλος του νήματος, είναι παραπλανητικός.

Αυτό που σήμερα θεωρώ ορθό, αύριο μπορεί να το θεωρώ λάθος και να επιλέξω μέσω άλλων διαδικασιών.

Ένας τρίτος (ή 2ος, δεν έχω πρόβλημα) μπορεί να θεωρήσει κ τους 2 τρόπους μου λάθος.

Άν αλλάξω νωρίτερα από το σύνηθες ή το επιθυμητό έναν κρίκο της αλυσσίδας, σημαίνει ότι ο αντικατασταθής ήταν αποτυχημένη αγορά??

Η κατανάλωση υλικών αγαθών δεν έχει σωστό-λάθος.

Έχει γνώση, κουλτούρα, οικονομικούς περιορισμούς, χρηστικούς περιορισμούς,ανάγκες(έστω κ ψευδείς), άγχος, χαρά, απόλαυση, ψάξιμο κ γενικά είναι διαδικασία που ακολουθεί στατιστικά την εμπορική πεπατημένη.

Επομένως ο τίτλος του νήματος θα έπρεπε νάναι: πώς επιλέγεις?
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

...
Ιδιαίτερα σημαντική θα είναι η συνεισφορά όσων έχουν περάσει κι από τα δύο "στρατόπεδα" και μπορούν να μας πουν για το πριν και το μέτα.
...
The floor is yours. :126:
Εγώ θα σου πω για το ακριβώς επόμενο, από αυτό στάδιο...

Να είσαι και στα δύο. :137:

Προσωπικά διαλέγω από τις μετρήσεις... βάζω υποψήφια...τα ακούω και παίρνω τις αποφάσεις μου. :616: Απλά πράγματα δηλαδή.
Γιατί να πρέπει να κάνω ένα από τα δύο ?

Άσε που να πας να ακούσεις 'κάτι' κάπου' και να παίζει άγνωστη μουσική, δεν πας σε για αγορές αλλά για τζόγο... :138:

tip.
Το μηχανάκι που θα πάρεις πρέπει να ξέρεις τι μουσική παίζει.
Αν παίζει καλά αυτά που σου αρέσουν και εσένα.... το παίρνεις.


υ.γ.
Το "χόμπυ" που αναφέρετε μερικοί...., ποιο ακριβώς είναι ?
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Επομένως ο τίτλος του νήματος θα έπρεπε νάναι: πώς επιλέγεις?
Άλλο ρωτάει ο "ποιητής" αλλά λίγοι το έχουν πιάσει...

Το thread αφορά (ή θα ήθελε να αφορά) το εάν υπάρχει κάποια συσχέτιση του "πώς" με τη συχνότητα αλλαγής των συσκευών.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Άλλο ρωτάει ο "ποιητής" αλλά λίγοι το έχουν πιάσει...

Το thread αφορά (ή θα ήθελε να αφορά) το εάν υπάρχει κάποια συσχέτιση του "πώς" με τη συχνότητα αλλαγής των συσκευών.
Άρα απάντησα ακριβώς! (post # 11 σελ. 2).


:142:
 

Μηνύματα
4.055
Reaction score
3.972
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Άλλο ρωτάει ο "ποιητής" αλλά λίγοι το έχουν πιάσει...

Το thread αφορά (ή θα ήθελε να αφορά) το εάν υπάρχει κάποια συσχέτιση του "πώς" με τη συχνότητα αλλαγής των συσκευών.
K. ποιητή, MONO γι' αυτό έγραψα!!!!!:144:
 

Μηνύματα
307
Reaction score
1
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

το ΣΒΚ που πέρασε πήγα σε ένα φίλο, που ακούει πολύ μουσική, και έχει και "μουσικό αυτί" καθώς είναι ο ίδιος μουσικός.

το ηχοσύστημά του δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, και με την πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς ότι θα παίζει χάλια, καθώς ως ηχεία έχει 2 δίδρομα SONY, με 2 γούφερ διαφορετικής διαμέτρου παράλληλα συνδεδεμένα και ένα τουίτερ. Κι όμως, είναι αρκετά "μουσικό" το άκουσμα από αυτά τα ηχεία, αναπάντεχα "καλό" σε σχέση με αυτό που προσωπικά περίμενα από αυτά τα ηχεία.

ενισχυτής ένας στέρεο γιαμαχάκος, μια χαρά.

ε, το είχε κι έπαιζε, σε χαμηλές στάθμες. πάω ανάμεσα στα ηχεία (ως γνωστός βλαμμένος, έτσι για να εστιάσω καλά τα όργανα και να ακούσω πιο σωστά τις φωνές) και παθαίνω ένα κατιτίς. αμαν λέω, τα έχει ανάποδα. δε του λέω τίποτα, κλείνω τον ενισχυτή, αλλάζω την πολικότητα στο ένα καλώδιο ηχείων και το ξανα-ανάβω. Όντως, ήταν ανάποδα συνδεδεμένο το ένα ηχείο.

η ιστορία έχει και συνέχεια. ακούγαμε σε χαμηλές στάθμες διάφορες μουσικές, από φρακ σινάτρα μέχρι παλιά ρεμπέτικα, από τα οποία δε περίμενα και φοβερά πρίμα. έλα μου όμως που σε κάποια φάση μπήκαν πιο πλούσια σε υψηλές συχνότητες ακούσματα, κξαναπήγα μπροστά στα ηχεία, παρά τα κρασιά που πίναμε, και έβαλα τελικά το αυτί μου πάνω στο τουίτερ για να επιβεβαιώσω πως ήταν καμένο. και στο άλλο ηχείο το ίδιο.

άρα, ο φίλος μουσικός, με τεράστια εμπειρία ζωντανών ακροάσεων από λάιβ όργανα, άκουγε στο σπίτι του με καμένα τουίτερ και με τα ηχεία σε ανάποδη φάση.

και μετά μου λες εσύ για διαφορές και ποιός τις ακούει και για εμπειρίες και μουσικούς και μέγαρα και τρίχες.

κατά τα άλλα, είμαι κουφός. οκ.

τες πα, βαριέμαι, τα έχω δει όλα, έχω χορτάσει, ειλικρινά, ισχύει αυτό που είπε ο αρ-ντι.
Ε μα έλεος με την "όσο ποιο κοντινή αναπαράσταση" του "ζωντανού" γεγονότος.. Τα "ζωντανά" γεγονότα τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούν ενισχυτές (κλάσσης Α ή λαμπάτους άραγε) και ηχεία (τι είδους ηχεία.. άραγε).. Θες να ακούσεις κοντά στο 100% αυτό που σου δίνει η ηχογράφηση; Μόνο ένας τρόπος υπάρχει, να μπεις στον ίδιο χώρο που έγινε η παραγωγή και να ακούσεις ότι άκουσαν με τα ίδια μηχανήματα, με τα ίδια αυτιά και στην ίδια υγρασία και θερμοκρασία κτλ.. αλλά όποιος παρακολούθησε το θέμα με την Athens Pro Audio, θα διαπίστωσε πως ακόμα και εκεί δεν ακούνε από ένα σύστημα, αλλά από διαφορετικά σύνολα, παθητικά ενεργά ηχεία, από ακουστικά κτλ. και αυτό είναι κανόνας σε σοβαρούς χώρους. Οπότε που καταλήγουμε; Και αυτό για να ακούσετε την συγκεκριμένη παραγωγή, για να ακούσετε άλλο cd από άλλο στούντιο.. καταλαβαίνετε.. Μιας και ως γνωστόν και εκεί παίζουν ρόλο πολλά και διάφορα. Μόνο αν καταλήξουμε σε ένα διεθνές πρότυπο για τους χώρους παραγωγής του μουσικού περιεχομένου και τους χώρους ακρόασης, θα μπορέσουμε να βάλουμε και το τέλειο ηχοσύστημα με αυτή τη λογική. Αλλά πριν από αυτό πρέπει να αποφασίσουμε ποια είναι η τέλεια κιθάρα, το τέλειο πιάνο, το τέλειο μικρόφωνο κτλ και μετά του τέλειους ανθρώπους που θα τα χειριστούν, και τους τέλειους που θα τα ηχογραφήσουν και θα τα επεξεργαστούν με τον τέλειο εξοπλισμό και την ανάλογη εμπειρία και άποψη.

Σε όλα τα παραπάνω υπάρχουν διαφωνίες, σε κάποιον αρέσει το χ στον άλλο το ψ, και έχουν και οι δύο δίκιο, μιας και πραγματικά από ένα σημείο και μετά, είναι θέμα γούστου. (Εμένα μου αρέσουν οι γεμάτες γυναίκες, θα μου κάνεις επιστημονική ανάλυση για τριγλυκερίδια κτλ για να μου αποδείξεις-υποδείξεις πως πρέπει να πάω με μια κοκκαλιάρα ή με σώμα μπετατζή; Ρε φίλε δεν θα μου σηκώνεται.. η διάθεση, τι να κάνω;) Οι δυνατοί συνδυασμοί όλων των παραπάνω είναι άπειροι. Ένα κρίκο να αλλάξεις από την αλυσίδα και συνήθως αλλάζεις "αισθητά" το αποτέλεσμα.

Τελικά τα ισοπεδώσαμε όλα; Δεν υπάρχει λόγος να ψαχνόμαστε; Φυσικά και υπάρχει, όμως θα βρούμε κάτι στο περίπου. Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στο κάθε τι, και υπάρχουν οι κρίκοι της ίδιας κατηγορίας που αρέσουν αισθητά περισσότερο από κάποιους άλλους στον άνθρωπο, αλλά και επιστημονικά. Σίγουρα πρέπει να δεις τα "τεχνικά χαρακτηριστικά" για να μην πέσεις τελείως έξω. Να ακούσεις και την βοήθεια του κοινού και τελικά να καταλήξεις ζυγίζοντας όσο μπορείς όλα αυτά στο μυαλό σου. Όμως από ένα σημείο και μετά.. πραγματικά είναι ανούσιο.

Όσον αφορά αυτούς που αλλάζουν εύκολα συστήματα, ας πάρουν κάνα equalizer βγαίνει ποιο φτηνά, αν δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα οι κρίκοι της αλυσίδας. Τώρα θα μου πεις, πολλά πράγματα δεν γίνονται με το eq οκ, πάω πάσο, αν έχεις τα λεφτά και την όρεξη, δώσ΄ τα, τι θα γίνουν οι μαγαζάτορες, ζητιάνοι;

Αυτοί που αλλάζουν ποιο εύκολα σύστημα, είναι αυτοί που το πάνε με το αυτί, οι άλλοι είναι πεπεισμένοι πως έχουν το καλύτερο.. έχουν και τους αριθμούς για να το αποδείξουν.. :143: Φυσικά και αυτοί πέφτουν "θύματα" και "αναγκάζονται" να αλλάξουν το ωραίο σύστημα τους, όταν βγει ο τάδε και πει παιδιά έβγαλα το τάδε προϊόν που είναι super duper με επιδόσεις καλύτερες και αντί για 3,45 παίζει 3,78.. κτλ :145:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.844
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Αυτοί που αλλάζουν ποιο εύκολα σύστημα, είναι αυτοί που το πάνε με το αυτί, οι άλλοι είναι πεπεισμένοι πως έχουν το καλύτερο.. έχουν και τους αριθμούς για να το αποδείξουν..

Τα ειπες ολα:607::607::607:
 

Μηνύματα
307
Reaction score
1
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Dacia Sanderos --> Renault Clio --> VW Polo --> MiTo --> VW Golf -->BMW 316
--> BMW 5 --> CLS --> Cayman --> ML --> X6 -->Cayenne --> Ferrari --> Lambo
--> Veyron
Οπως παντα παντα θα υπαρχει κατι καλυτερο..
απλα καποτε πρεπει να πεις "ενταξει ειμαι ευχαριστημενος, αυτο ειναι για τα κιλα μου" ειτε προκειται για το Sanderos (που ειναι καλυτερο απο το λεωφορειο) ειτε προκειται για την Veyron
Είσαι σίγουρος πως αυτή είναι η σειρά κατάταξης; Με ποια κριτήρια;
 


Μηνύματα
928
Reaction score
4
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

βασικα τις λιγοτερες αγορες τις κανει καποιος συνειδητοποιημενος αγοραστης

δλδ ξερει τι ειναι το σωστο στα χαρτια, ξερει τι του αρεσει ως γουστο στον ηχο και κρινει και αγοραζει μετα αναλογα χωρις φοβο και τυψεις
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Δεν χρειάζονται συγκρίσεις και διαφωνίες κύριοι, διαλέγει κάποιος την κάρτα και γλυτώνει 3000-170 και όλοι καλά και αυτοί καλύτερα:119:.

Τώρα να απαντήσω ξανά έστω έμμεσα στο ερώτημα του ποιητή μας:
δεν ξέρω ποιοί, οι μετρητικοί ή οι ακουστικοί, αλλάζουν συχνότερα συσκευές, αλλά ξέρω ποιοί δεν αλλάζουν ή αλλάζουν σπάνια:
Αυτοί είναι οι μη χομπύστες του χώρου μας, οι οποίοι ή πήραν κάτι καλό απλά να ακούν ή είναι οι ακραιφνείς μουσικόφιλοι.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: Ο σωστός και ο λάθος τρόπος να επιλέγεις μηχανάκια...

Ε μα έλεος με την "όσο ποιο κοντινή αναπαράσταση" του "ζωντανού" γεγονότος.. Τα "ζωντανά" γεγονότα τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούν ενισχυτές (κλάσσης Α ή λαμπάτους άραγε) και ηχεία (τι είδους ηχεία.. άραγε).. Θες να ακούσεις κοντά στο 100% αυτό που σου δίνει η ηχογράφηση; Μόνο ένας τρόπος υπάρχει, να μπεις στον ίδιο χώρο που έγινε η παραγωγή και να ακούσεις ότι άκουσαν με τα ίδια μηχανήματα, με τα ίδια αυτιά και στην ίδια υγρασία και θερμοκρασία κτλ.. αλλά όποιος παρακολούθησε το θέμα με την Athens Pro Audio, θα διαπίστωσε πως ακόμα και εκεί δεν ακούνε από ένα σύστημα, αλλά από διαφορετικά σύνολα, παθητικά ενεργά ηχεία, από ακουστικά κτλ. και αυτό είναι κανόνας σε σοβαρούς χώρους. Οπότε που καταλήγουμε; Και αυτό για να ακούσετε την συγκεκριμένη παραγωγή, για να ακούσετε άλλο cd από άλλο στούντιο.. καταλαβαίνετε.. Μιας και ως γνωστόν και εκεί παίζουν ρόλο πολλά και διάφορα. Μόνο αν καταλήξουμε σε ένα διεθνές πρότυπο για τους χώρους παραγωγής του μουσικού περιεχομένου και τους χώρους ακρόασης, θα μπορέσουμε να βάλουμε και το τέλειο ηχοσύστημα με αυτή τη λογική. Αλλά πριν από αυτό πρέπει να αποφασίσουμε ποια είναι η τέλεια κιθάρα, το τέλειο πιάνο, το τέλειο μικρόφωνο κτλ και μετά του τέλειους ανθρώπους που θα τα χειριστούν, και τους τέλειους που θα τα ηχογραφήσουν και θα τα επεξεργαστούν με τον τέλειο εξοπλισμό και την ανάλογη εμπειρία και άποψη.

Σε όλα τα παραπάνω υπάρχουν διαφωνίες, σε κάποιον αρέσει το χ στον άλλο το ψ, και έχουν και οι δύο δίκιο, μιας και πραγματικά από ένα σημείο και μετά, είναι θέμα γούστου. (Εμένα μου αρέσουν οι γεμάτες γυναίκες, θα μου κάνεις επιστημονική ανάλυση για τριγλυκερίδια κτλ για να μου αποδείξεις-υποδείξεις πως πρέπει να πάω με μια κοκκαλιάρα ή με σώμα μπετατζή; Ρε φίλε δεν θα μου σηκώνεται.. η διάθεση, τι να κάνω;) Οι δυνατοί συνδυασμοί όλων των παραπάνω είναι άπειροι. Ένα κρίκο να αλλάξεις από την αλυσίδα και συνήθως αλλάζεις "αισθητά" το αποτέλεσμα.

Τελικά τα ισοπεδώσαμε όλα; Δεν υπάρχει λόγος να ψαχνόμαστε; Φυσικά και υπάρχει, όμως θα βρούμε κάτι στο περίπου. Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στο κάθε τι, και υπάρχουν οι κρίκοι της ίδιας κατηγορίας που αρέσουν αισθητά περισσότερο από κάποιους άλλους στον άνθρωπο, αλλά και επιστημονικά. Σίγουρα πρέπει να δεις τα "τεχνικά χαρακτηριστικά" για να μην πέσεις τελείως έξω. Να ακούσεις και την βοήθεια του κοινού και τελικά να καταλήξεις ζυγίζοντας όσο μπορείς όλα αυτά στο μυαλό σου. Όμως από ένα σημείο και μετά.. πραγματικά είναι ανούσιο.

Όσον αφορά αυτούς που αλλάζουν εύκολα συστήματα, ας πάρουν κάνα equalizer βγαίνει ποιο φτηνά, αν δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα οι κρίκοι της αλυσίδας. Τώρα θα μου πεις, πολλά πράγματα δεν γίνονται με το eq οκ, πάω πάσο, αν έχεις τα λεφτά και την όρεξη, δώσ΄ τα, τι θα γίνουν οι μαγαζάτορες, ζητιάνοι;

Αυτοί που αλλάζουν ποιο εύκολα σύστημα, είναι αυτοί που το πάνε με το αυτί, οι άλλοι είναι πεπεισμένοι πως έχουν το καλύτερο.. έχουν και τους αριθμούς για να το αποδείξουν.. :143: Φυσικά και αυτοί πέφτουν "θύματα" και "αναγκάζονται" να αλλάξουν το ωραίο σύστημα τους, όταν βγει ο τάδε και πει παιδιά έβγαλα το τάδε προϊόν που είναι super duper με επιδόσεις καλύτερες και αντί για 3,45 παίζει 3,78.. κτλ :145:
Όταν μιλάμε για φυσικό ήχο και αναπαράσταση ενός μουσικού συμβάντος αναφερόμαστε σε συναυλίες κλασσικής μουσικής, μουσικής δωματίου και συναυλίες jazz σε μικρότερους χώρους.

Την ικανότητα αναδημιουργίας του τίμπρου ενός τέτοιου συμβάντος ελάχιστα συστήματα στο πλανήτη είναι ικανά να την αποδώσουν πιστά.

Προφανώς μια συναυλία ρόκ δεν έχει ελεγχόμενο τονικά ήχο και είναι πιο δύσκολο να αποτελέσει σημείο αναφοράς.

Όσοι έχουν στο αυτί και την ακουστική μνήμη τον ήχο μιας αληθηνής ορχήστρας μπορούν εύκολα να καταλάβουν αν ένα σύστημα παίζει καλά.

Και βέβαια αν ένα σύστημα παίζει εξαιρετικά κλασσική και έχει την τονική ισσοροπία, την έλλειψη χρωματισμών τις δυναμικές και την χωρική κατανομή για να αποδώσει μεγάλα συμφωνικά έργα, θα μπορεί να αναπαράγει και οποιοδήποτε άλλο στύλ.

Εξαίρεση αποτελούν ίσως κάποια πάνελ που έχουν ενδιαφέροντα φυσικά μεσαία αλλά έχουν πρόβλημα στην απόδοση της ατάκας για παράδειγμα ενός ταμπούρου.

Επομένως υπάρχουν και ηχογραφήσεις αναφοράς και σύλληψη του φυσικού ήχου ενος μουσικού γεγονότος και ακροάσεις συστημάτων που προσομοιάζουν ιδανικά τον φυσικό ήχο.

Γιατί τα συζητάμε όλα αυτά ? Γιατί η μουσική απολάυση να ακούς στο δωμάτιο σου την αναπαραγωγή ενός αριστουργήματος της τέχνης με φυσικό ήχο είναι μια ανεπανάληπτη συγκινητική εμπειρία.

Αρκεί να υπάρχει γνώση του φυσικού ήχου ....
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.118
Μηνύματα
3.043.046
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top