Θύμα παραπλάνησης των reviews στο www.

Reaction score
1
:101:Αν βαλεις στο γκουγκλ warfedale 8.4 reviews και διαβάσεις μερικά απο αυτα θα πιστέψεις οτι μέχρι την κατηορία των 1000 η επιλογή είναι μονοδρομος γιά τα εν λόγω ηχεία. Ετσι την πάτησα κι εγώ και μάλιστα ενώ έκανα ακρόαση συγκριτικη με dalli suite, mission (δαπέδου πάντα) σε σχετκό κατάστημα της Αθήνας. Τελικά ακούμε αυτό που αλλοι θέλουν να ακούσουμε ή είμαι ο μόνος άσχετος του πλανήτη? Ποιοι γράφουν σε περιοδικά και site τα reviews? Αν καποιος θέλει ας μου γράψει την άποψή του καί για τα ηχεία αυτά.

Reaction score
1
Απάντηση: Θύμα παραπλάνησης των reviews στο www.

Εχω την αίσθηση οτι δεν πρόκειται για ηχεία hi-fi. Κατ αρχην μωλις τα πηρα σπίτι διαπίστωσα οτι το ένα μιντμπας δεν έπαιζε. Το σύνδεσα εγώ. οι γέφυρες πίσω τους (για διπλοκαλοδιωση) δεν κανουν καλη επαφη. Δεν ακούγονται στις χαμηλές στάθμες και λες οκ θα παίζουν ψηλά, τιποτα κι εκει γιατί αρχιζουν να τριζουν. Οι υψηλές τους συχνοτητες χάλια, θολές καί σαν να είναι χαμηλότερα σε στάθμη απ το υπολοιπο ηχείο. δυνατες χαμηλες αλλα χαλαρές.
Είμαι ξαναλέω άσχετος αν και μου αρέσει το σπορ αλλα δεν νομίζω οτι κάνω και πολυ λαθος. Εσείς τι άποψη εχετε για το συγκεκριμενο ηχείο?
Σημείωση ο ενισχυτης μου είναι ο yamaha DSP A2.

Reaction score
70
Re: Απάντηση: Θύμα παραπλάνησης των reviews στο www.

Εχω την αίσθηση οτι δεν πρόκειται για ηχεία hi-fi. Κατ αρχην μωλις τα πηρα σπίτι διαπίστωσα οτι το ένα μιντμπας δεν έπαιζε. Το σύνδεσα εγώ. οι γέφυρες πίσω τους (για διπλοκαλοδιωση) δεν κανουν καλη επαφη. Δεν ακούγονται στις χαμηλές στάθμες και λες οκ θα παίζουν ψηλά, τιποτα κι εκει γιατί αρχιζουν να τριζουν. Οι υψηλές τους συχνοτητες χάλια, θολές καί σαν να είναι χαμηλότερα σε στάθμη απ το υπολοιπο ηχείο. δυνατες χαμηλες αλλα χαλαρές.
Είμαι ξαναλέω άσχετος αν και μου αρέσει το σπορ αλλα δεν νομίζω οτι κάνω και πολυ λαθος. Εσείς τι άποψη εχετε για το συγκεκριμενο ηχείο?
Σημείωση ο ενισχυτης μου είναι ο yamaha DSP A2.