πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Διαβασα καμποσα εδω και εκει ,,και παραπερα.Μιλησα και με την ξαδερφη (δικηγορο) μιλησα και με το ΙΝΚΑ , οπως και με το υπουργειο εμποριου.
Αν καποιο προιον εχει αγοραστει απο χωρα της ΕΟΚ και εχει εγγυηση , μαλλον πιο σωστα η εγγυηση του δεν αναφερει οτι καλυπτει μονο τον χωρα αγορας του (και αυτο παρανομο ειναι) ο καθε αντιπροσωπος ειναι υποχρεωμενος να καλυψει με εγγυηση το προιον που πουλα.
Αν ο προμηθευτης του δεν του καλυψει τα εξοδα ειναι δικο του προβλημα.
Μια καταγγελια σε ΙΝΚΑ και υπουργειο εμποριου ξεκινα να ζεσταινει το θεμα.Και με 120 ευρω κανει καποιος μια νομικη προστασια πολιτη για τετοιες περιπτωσειος και η αναλογη εταιρια αναλαμβανει να διεκδισησει και την εγγυηση και οτι αλλο (μεσα στα νομικα πλαισια ) ζητηθει απο τον πελατη.
Δυστυχως οι δηθεν ευρωπαιοι και οι δηθεν ελληνες ευρωπαιοι προσπαθουν με λαθος τροπο να εξαπατησουν τον καθε ιδιοκτητη.
Οι ευρωπαιοι και οι ελληνες αντιπροσωποι μπορουν να ισχυριζονται οτι θελουν.
Τον πρωτο και τελευταιο λογο εχει η νομοθεσια.Και εκει ολοι βαρανε προσοχη.
Αν θελει καποιο μελος που ακολουθησε τον πιο πανω τροπο,
ας μας πει τι εγινε με την ονκιο.:143:
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
4
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Έτσι ετσι ετσι και ετσι και μην ξεχάσουμε να πούμε το βασικότερο το έγραψα και στο άλλο ποστ άλλα να το γράψω και εδώ.Οι εγγυήσεις πάνε βάση Region πχ europe .Αυτό σημαίνει ότι το αγοράζεις απο Γερμανία πχ και σου χαλάει στην Ελλάδα το στέλνεις στην αντιπροσωπία στην Ελλάδα και αν σου πουν όχι με την διαδικασία που λέει ο Agri εκτός ότι σε εξυπηρετούν στο φτερό υπάρχει και πιθανότατα να χάσουν και την αντιπροσωπία.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Άντε πάλι τα ίδια.... .

Παίδες είπαμε, τα δικαιώματα του καταναλωτή τα καλύπτει αυτός που πούλησε το προιόν. Εν προκειμένω και με νούμερα, ελάχιστη σχέση έχει η αντιπροσωπεία με τον τελικό πελάτη.

Μην τα μπλέκουμε. Άλλο τι θα κάνει ο αντιπρόσωπος με τον δικό του πελάτη, το κατάστημα, και άλλο τι θα κάνει το κατάστημα με τον δικό του πελάτη.

Απλό είναι, απορώ γιατί μπερδεύονται συνεχώς πολλοί.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

μπα...
μελος αγορασε ονκιο απο το βερσαντ , (πανω απο 2 χρονια) και οι εδω αρνηθηκαν την εγγυηση.Ο ενισχυτης και επισκευαστηκε , και καποιο ιδρυμα αποζημιωθηκε με 300 ευρω.Ο εδω συνεχιζει απο οσο ξερω, βεβαια την επομενη φορα θα πληρωσει τα μαλλια της κεφαλης, και απο οσο ξερω ειναι πολλα.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

και κατι ακομα , '
ειναι ξεφτυλα αν αγοραζεις φωτ. μηχανη απο το εξωτερικο (μαρκα φουτζι) και να σε καλυπτει ο εδω αντιπροσωπος.
Και αλλοι <κολοσοι> να μην.........
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Πως είσαι τόσο σίγουρος Αργύρη, αν δεν έπεσε τηλεφώνημα από την ONKYO για να λυθεί το θέμα και χωρίς κανένα έξοδο από τον εδώ αντιπρόσωπο; :126:

Ξαναλέω, μην τα μπλέκετε. Κανένας δεν είναι κατ' αρχήν υποχρεωμένος να κάνει οτιδήποτε, αν δεν προκύπτει από συγκεκριμένη συμφωνία.

Απλά οι περισσότεροι μπερδεύονται.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

ξερεις τι γινεται ? (αν και θα το ξερεις)
οταν κατι σκαλωσει σε δικηγορο , το πραμα δεν λυνεται με απλα καλη διαθεση .
Τα μουτρα κρεμανε μεχρι το γονατο οταν υπαρχουν εις βαρος καποιων δικαστικες αποφασεις-αποζημιωσεις.
Και το ξαναλεω πανω απο τον νομο (εστω αυτο)
δεν ειναι κανενας.
Πληρωνουν ολοι , θελουν δεν θελουν.Δεν ειναι θεμα το τι νομιζω , αλλο το τι ισυχει νομικα.
Επειδη καποιοι βασιζονται οτι η πληοψηφια δεν κανει μηνυσεις πολανε φουμαρα.
Οταν τους ερθει μπουγιουρντι -μπιλιετακι .Μετα κλαμα η κυρια που ελγε και ο χαρι κλυν.
Αν αμφιβαλεις κανε κανα τηλεφωνο στο ΙΝΚΑ και στο υπουργειο, μετα ξερεις
120 ευρουδακια ,
και

αρχισαν τα οργανα για σενανε να παιζουν
notis sfiakianakis:142:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Και κατι ακομα,
για να καταλαβεις σε τι χωρα ζουμε ,
καποιοι εκει εξω αν κατι σου χαλασει ερχονται με δικα τους εξοδα περνουν και στο ξαναφερνουν στην πορτα σου επισκευασμενο.
Αυτο στο Λάος του βαλκανικου νοτου δεν γινεται απο αυτους που νομιζουν οτι ειναι αντιπροσωποι.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Ε, και τι ισχύει και πως ακριβώς νομικά;

Το ίδιο λέμε. Δεν είναι έτσι όπως το φαντάζεσαι όμως. Υπάρχουν πολλά στην πορεία. Συνήθως οι περισσότεροι πιστεύουν αυτό που λες, ότι έριξε κλάμα ο αντιπρόσωπος. Αμ δε! Μάλλον ο οίκος του εξωτερικού έριξε κλάμα και ζήτησε από τον αντιπρόσωπο να καλύψει το θέμα με αλλουνού έξοδα.

Γι' αυτό σας λέω, ότι διεκδικείτε να το δικεκδικείτε από αυτόν που σας πούλησε κάτι. έτσι είστε και καλυμένοι νομικά και δεν χρειάζετε να τρέχετε καθόλου να ψάχνετε ποιος είπε τι σε ποιον και πως και πόσο.
Τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους έτσι και το κατάστημα θα τη βρει την άκρη με τον αντιπρόσωπο ή τέλος πάντων τον προμηθευτή του.

Απλά πράγματα.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

καταλαβαινεις τι λες ?:111:
μαλλον οχι


να διεκδικησω απο τον γερμανο ? (ας πουμε)
πως ? να παω μια γερμανια ....:143:
Πιο φτηνα δεν ειναι να βαλω τον δικηγορο της νομικης μου προστασιας να τρεχει τσαμπα τον καθε μουτζαχετιν .
Μετα το ποιος θα κλαιει προβλημα του:114:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

αν θες πιο πολλες πληροφοριες το μελος svelinis ασχοληται με το θεμα.Θα σε διαφωτισει οπως θες -οσο θες.
 


Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

καταλαβαινεις τι λες ?:111:
μαλλον οχι


να διεκδικησω απο τον γερμανο ? (ας πουμε)
πως ? να παω μια γερμανια ....:143:
Πιο φτηνα δεν ειναι να βαλω τον δικηγορο της νομικης μου προστασιας να τρεχει τσαμπα τον καθε μουτζαχετιν .
Μετα το ποιος θα κλαιει προβλημα του:114:
Καταλαβαίνω απόλυτα τι λέω Αργύρη.
Το τι διεκδικείς νομικά σε σχέση με το αποτέλεσμα είναι άσχετο με το ποιος τελικά πληρώνει.

Δεν μπορείς να γνωρίζεις τι έχει γίνει και πως έχει συνεννοηθεί ο αντιπρόσωπος με τον οίκο του εξωτερικού. Μπορείς απλώς να φαντάζεσαι.
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Διαβασα καμποσα εδω και εκει ,,και παραπερα.Μιλησα και με την ξαδερφη (δικηγορο) μιλησα και με το ΙΝΚΑ , οπως και με το υπουργειο εμποριου.
Αν καποιο προιον εχει αγοραστει απο χωρα της ΕΟΚ και εχει εγγυηση , μαλλον πιο σωστα η εγγυηση του δεν αναφερει οτι καλυπτει μονο τον χωρα αγορας του (και αυτο παρανομο ειναι) ο καθε αντιπροσωπος ειναι υποχρεωμενος να καλυψει με εγγυηση το προιον που πουλα.
Αν ο προμηθευτης του δεν του καλυψει τα εξοδα ειναι δικο του προβλημα.
Μια καταγγελια σε ΙΝΚΑ και υπουργειο εμποριου ξεκινα να ζεσταινει το θεμα.Και με 120 ευρω κανει καποιος μια νομικη προστασια πολιτη για τετοιες περιπτωσειος και η αναλογη εταιρια αναλαμβανει να διεκδισησει και την εγγυηση και οτι αλλο (μεσα στα νομικα πλαισια ) ζητηθει απο τον πελατη.
Δυστυχως οι δηθεν ευρωπαιοι και οι δηθεν ελληνες ευρωπαιοι προσπαθουν με λαθος τροπο να εξαπατησουν τον καθε ιδιοκτητη.
Οι ευρωπαιοι και οι ελληνες αντιπροσωποι μπορουν να ισχυριζονται οτι θελουν.
Τον πρωτο και τελευταιο λογο εχει η νομοθεσια.Και εκει ολοι βαρανε προσοχη.
Αν θελει καποιο μελος που ακολουθησε τον πιο πανω τροπο,
ας μας πει τι εγινε με την ονκιο.:143:
Καλημερα και καλη εβδομαδα επειδη ασχοληθηκα διεξοδικα με το θεμα την πρηγουμενη εβδομαδα θα σας δωσω μια εικονα της καταστασης.
Με βαση την Ευρωπαικη οδηγια με την οποια εχουν εναρμονιστει πλεον ολα τα κρατη μελη και αποτελει νομο της χωρας μας την ευθυνη για την καλυψη της εγγυησης την εχει πρωτος απο ολους ο ΠΩΛΗΤΗΣ .
Το σκεπτικο του νομοθετη ειναι οτι με τον πωλητη ο καταναλωτης γνωριζεται μεσα απο την πωληση εχει μεγαλυτερη οικειοτητα και υπαρχει επανανλαμβανομενη σχεση καθως απο ενα καταστημα ξαναψωνιζεις εαν εισαι ευχαριστημενος και αλλες μαρκες. Ο πωλητης με συμβασεις που εχει με τους εισαγωγεις η τους αντιπροσωπους καλυπτεται με την σειρα του για την εγγυηση που παρεχει στους καταναλωτες.
Η εγγυηση που λεμε εμεις δεν περιλαμβανει μονο τις βλαβες αλλα και ολες τις ιδιοτητες που μας υποσχεθηκε γραπτως μεσα απο διαφημησεις η εντυπα ο κατασκευαστης η ο πωλητης οτι θα εχει η συσκευη (συνομολογημενες ιδιοτητες ).
Δηλαδη πηρα την LG LH9000 και σε καταχωρισεις σου λες οτι τρεχει νερακι τα 200 hz αλλα αυτο ειναι παραπλανητικο καθως τα μισα τα 100 hz ειναι μαυρα και κανει και τεχνουργηματα η θα το φτιαξεις η τα λεφτα μου πισω γιατι δεν εχει τις ιδιοτητες που διαφημιζες .
Παω στο καταστημα αυτος δινει πισω το χρημα και μετα παει LG με βαση την συμβαση που εχει.

Αυτο ισχυει απο την ημερα της αγορας και για δυο χρονια μινιμουμ εκτος εαν υπαρχει καραντι που δινει περισσοτερα χρονια εαν στο καραντι αναφερονται λιγοτερα ισχυει ο νομος που δινει δυο.

Σε οτι αφορα την γεωγραφικη εκταση ο πωλητης καλυπτει με εγγυηση και τα εξοδα αποστολης εκτος εαν παρεχει εγγυηση που περιοριζει την γεωγραφικη εκταση .

Η γεωγραφικη εκταση πρεπει υποχρεωτικα να αναφερεται οταν υπαρχει γραπτη εγγυηση αλλιως εαν δεν αναφερεται ισχυει ο νομος και καλυπτει τα εξοδα μεταφορας ο πωλητης
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
ΟΝΚΥΟ
εδω λοιπον με βαση τα προηγουμενα η ονκυο Ευρωπης αντιθετα με την ονκυο Ελλαδος δεν βαζει καραντι μεσα στην συσκευασια .
Η ονκυο Ελλαδος σαν εισαγωγεας βαζει μια εγγυηση η οποια δεν ειναι νομιμη γιατι δεν αναφερει την γεωγραφικη εκταση καλυψης και δευτερον αναφερει οτι ο αγοραστης παρελεβε ανεπιφυλαχτα για τις συνομολογημενες ιδιοτητες την συσκευη δεχεται δηλαδη οτι οτι του υποσχεθηκαν ισχυει αυτο δεν ειναι νομιμο καθως δεν επιτρεπεται με βαση την κοινοτικη οδηγια .
Σε οτι αφορα την ονκυο Ευρωπης σαφως και ειναι υπευθυνη με την πολιτικη που ακολουθει να μην επιτρεπει να επισκευαζονται στον τοπο του καταναλωτη στα κατα τοπους σερβις τα προιοντα της χωρις χρεωση καθως καταργει το σκεπτικο της κοινοτικης οδηγιας.
Το σκεπτικο της οδηγιας ειναι να καταργηθουν τα συνορα στις αγορες και να διευκολυνθουν οι καταναλωτες στις αγορες τους με αποτελεσμα να λειτουργησει ο ανταγωνισμος θετικα.
Με βαση την πολιτικη της ονκυο ευρωπης μπαινουν φραγμοι στις αγορες εκτος του τοπου διαμονης καθως το καταστημα αγορας μπορει να κλεισει και τοτε θα καλυφθεις με βαση το καραντι που υπαρχει στο κουτι απο τον εισαγωγεα η τον κατσκευαστη που ειναι ο επομενος που ειναι υποχρεωμενος μετα τον πωλητη να σε καλυψει.
Για να αποκατασταθει λοιπον η ταξη και η ηθικη λεμε οτι η ονκυο ελλαδος βαζει καραντι στην κουτα η οποια εχει τα θεματακια της αλλα τουλαχιστον βαζει και η ονκυο Ευρωπης αποφευγοντας να αναλαβει ευθυνες δεν βαζει και γι αυτο δεν θα βρειτε πουθενα στο διαδικτυο κειμενο μετο καραντι της σε αντιθεση μετην Αμερικανικη ονκυο που με ενα ψαχτηρι θα βρειτε αμεσως το κειμενο
 

TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.881
εγω ειχα προβλημα με τον onkyo 876 πριν δυο χρονια περιπου (αγορα απο schlauershoppen) , επικοινωνησα με τον andreas και μου πληρωσαν το courier για να τον στειλω Γερμανια και πισω. τελεια εξυπηρετηση.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

εσυ αγορι μου (που λεει και ο ψινακης)
χαλας την πιατσα ,
τι ειναι αφτα που λες τωρα τζους:143:
 

Μηνύματα
10
Reaction score
0
...Με βαση την Ευρωπαικη οδηγια με την οποια εχουν εναρμονιστει πλεον ολα τα κρατη μελη και αποτελει νομο της χωρας μας την ευθυνη για την καλυψη της εγγυησης την εχει πρωτος απο ολους ο ΠΩΛΗΤΗΣ...

...Αυτο ισχυει απο την ημερα της αγορας και για δυο χρονια μινιμουμ εκτος εαν υπαρχει καραντι που δινει περισσοτερα χρονια εαν στο καραντι αναφερονται λιγοτερα ισχυει ο νομος που δινει δυο.
+1

Κάθε αγορά από κατάστημα - φυσικό ή διαδικτυακό, εγχώριο ή ευρωπαϊκό - συνοδεύεται από υποχρεωτική 2/ετή εγγύηση του καταστήματος-πωλητή προς τον πελάτη, του οποίου τα δικαιώματα είναι νομικά κατοχυρωμένα. Οποιαδήποτε μικρότερη εγγύηση εκ μέρους του πωλητή (π.χ. 1 έτους) με δυνατότητα επέκτασής της επ' αμοιβή (π.χ. με + €50 να γίνει 2/ετής) δεν είναι σύννομη.

Αν κάποιος φίλος έχει υπ' όψιν του link(s) που περιέχουν αναλυτικά την κοινοτική οδηγία ή και τον σχετικό ελληνικό νόμο, θα ήταν χρήσιμο να τα αναρτήσει, προκειμένου να γνωρίσουμε από πρώτο χέρι το περιεχόμενο και τη διατύπωση της νομοθεσίας.
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
εγω ειχα προβλημα με τον onkyo 876 πριν δυο χρονια περιπου (αγορα απο schlauershoppen) , επικοινωνησα με τον andreas και μου πληρωσαν το courier για να τον στειλω Γερμανια και πισω. τελεια εξυπηρετηση.
Για τον Ανδρεα μιλαω και εγω εχει ενα θεμα ο ενισχυτης του κουμπαρου και χρειαζεται αναβαθμιση το firmware αλλα επιμενει οτι καλυπτει το κουριερ μονο οταν εμφανιστει προβλημα αμεσως μετα την αγορα τις πρωτες μερες. Εσενα ποτε σου εκατσε η βλαβη ?

Εδω το λινκ που ζητησε ο φιλος
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:1999:171:0012:0016:EL:PDF
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Αργοτερα που θα επιστρεεψω θα σας πω και αλλα ωραια τωρα θα κανω ενα διαλειμα για δουλεια:137:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.081
Μηνύματα
3.040.308
Members
38.527
Νεότερο μέλος
argiristheo
Top