πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Re: Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Που την εκανες ρε Αργυρη την νομικη ? :422:
και εγω τι θα κανω θα πεινασω ?
140 εχει και οχι 120 που σου ειπα και καλυπτει δικαστικα μονο για απαιτησεις πανω απο 400 ευρω εαν ειναι κατω απο αυτο κανει μονο εξωδικες ενεργεις . Ολα τα αλλα ειναι οπως σου ειπα και το επιμαχο για σενα σημειο αναφερεται σαν καλυψη .
Κανε υπομονη μερικες μερες και θα σηκωσω ειδικη προσφορα με εκπτωση για τα μελη περιμενω απο την εταιρια τιμη για ΦΙΛΟΥΣ
 

TERMATOGAZI

Bass!
Μηνύματα
2.148
Reaction score
4.881
Για τον Ανδρεα μιλαω και εγω εχει ενα θεμα ο ενισχυτης του κουμπαρου και χρειαζεται αναβαθμιση το firmware αλλα επιμενει οτι καλυπτει το κουριερ μονο οταν εμφανιστει προβλημα αμεσως μετα την αγορα τις πρωτες μερες. Εσενα ποτε σου εκατσε η βλαβη ?

Εδω το λινκ που ζητησε ο φιλος
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:1999:171:0012:0016:EL:PDF
οντως ηταν τις πρωτες ημερες που παρελαβα τον ενισχυτη.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Απάντηση: Re: Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Που την εκανες ρε Αργυρη την νομικη ? :422:
και εγω τι θα κανω θα πεινασω ?
140 εχει και οχι 120 που σου ειπα και καλυπτει δικαστικα μονο για απαιτησεις πανω απο 400 ευρω εαν ειναι κατω απο αυτο κανει μονο εξωδικες ενεργεις . Ολα τα αλλα ειναι οπως σου ειπα και το επιμαχο για σενα σημειο αναφερεται σαν καλυψη .
Κανε υπομονη μερικες μερες και θα σηκωσω ειδικη προσφορα με εκπτωση για τα μελη περιμενω απο την εταιρια τιμη για ΦΙΛΟΥΣ
120 +20 ποσο κανει ?:142:
ρειχνεις τα 120 και οταν στα δωσει του ζητας αλλα 20 σιγα το πραμα
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Γυρισα λοιπον και προτεινω να το λυσουμε δια παντως το προβλημα.
Θα αναρτησουμε μια επιστολη διαμαρτυρια για το γεγονος οτι η Onkyo Europe δεν δινει γραπτη εγγυηση στις συσκευες που εισαγει στην Γερμανια και με βαση αυτο το service στην Ελλαδα δεν αναλλαμβανει τις επισκευες των συσκευων που αγοραστηκαν απο Γερμανια καθως την ευθυνη της επισκευης την αναλαμβανει μονο ο πωλητης και αυτο δυσχαιρενει την επισκευη στα πλαισια της εγγυησης .
Επισης οτι o εισαγωγεας εδω στην εγγυηση που δινει δεν περιγραφει την γεωγραφικη εκταση της καλυψης και επισης αναγραφει οτι ο αγοραστης παραιτειται ανεπιφυλακτα των δικαωματων του.
Θα επισημαινουμε οτι με τις πρακτικες αυτες παρεμποδιζεται ο Ελληνας καταναλωτης να αγορασει απο τον πωλητη που επιθυμει εκτος της Ελλαδος και αφου την προσυπογραψουμε ολοι θα την στειλουμε στην Γραματεια Ευρωπαιου καταναλωτη.
Τι λετε ?
Αφου τελειωσουμε με τις υπογραφες
 


Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Ειδικα στο e-shop θα χαρουν εαν τους το κολλησεις στα μουτρα καθως οι Ελληναρες κανουν τους Κινεζους σε οτι αφορα τα δυο χρονια και δινουν εγγυηση ενα χρονο γιατι λεει αυτο δινει ο κατασκευαστης.
Τα ιδια και η Sony Hellas με το Play station
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

εγω ειμαι μαζι σου
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
4
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Αχχχχ ρε παιδιά γιατί τα κάνουμε δύσκολα τα πράγματα.Επί χρόνια στην HP στο Πλαίσιο και άλλα μαγαζιά που έχω δουλέψει έχω ασχοληθεί με εγγυήσεις μηχανημάτων με τρελά κόστη τα πράγματα είναι απλά.

Για να υπάρχει αντιπροσωπία εντός Ελλάδος υποχρεωτικά καλύπτει την εγγύηση εντός Ευρώπης.Όσοι δίνουν 1 χρόνο και επεκτάσεις η κάνουν τα κορόιδα όταν πάει ένας πελάτης είναι παράνομοι και κατά πάσα πιθανότητα κάνουν παρεισαγωγή στην πλειοψηφία τους είναι μαγαζιά που έχουν κλείσει η πολύ μεγάλες αλυσίδες να μην λέω ονόματα που οτι και να πάρεις σε καλύπτουν στο κατάστημα για να μην υπάρχει η πιθανότητα να πάει το θέμα παραπέρα και να γίνουν ρόμπα.Ξέρω αρκετά λαμογια που έχουν γεμίσει λεφτα με τον τρόπο αυτό.

Ευρώπη = εγγύηση παντού όποιος αντιπρόσωπος πει όχι είναι παράνομος και με μια απλή καταγγελία το θέμα λήγει.Δεν είσαι υποχρεωμένος να το στέλνεις από εδώ η εκεί το προϊόν στο εξωτερικό και τέτοια πράγματα αν υπάρχει σοβαρός λόγος το κάνει ο αντιπρόσωπος.Και φυσικά δεν πληρώνεις μια.

Ολα τα άλλα είναι Ελληνικά και συμβαίνουν μόνο εδώ.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

βρειιιιιιιι μη χαλας την πιατσα:136:
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
@ AlastorTHX στην πλειοψηφια των περιπτωσεων ειναι οπως τα λες στην περιπτωση της Onkyo ομως εκμεταλευονται την νομοθεσια και ριχνουν την ευθυνη στον πωλητη προκειμενου να κονομανε οι κατα τοπους εισαγωγεις . Ο Πωλητης με βαση τον νομο ειναι ο κυριος υπευθυνος και ακολουθει ο εισαγωγεας - κατασκευαστης, με τις επιμερους συμφωνιες που υπαρχουν αναμεσα στον πωλητη και σε αυτον.
Αυτο γινεται γιατι ο αγοραστης εχει παντα αμεση επαφη με τον πωλητη και λογο του οτι προσδοκα και νεες πωλησεις υποτιθεται οτι τον θα εξυπηρετειση καλυτερα απο τον κατασκευαστη που ειναι απροσωπος.
Επισης δεν ειναι ευκολο να γνωριζει κανεις που γεννηθηκε η συσκευη και εαν ειναι παραεισαγωγη ετσι ενω μιλαμε για κοινοτικη υποθεση αγοραζει κανεις μια συσκευη η οποια απο τον ταδε πωλητη εχει γινει εισαγωγη απο Κινα η οποια κανεις δεν γνωριζει με τι νομους καλυπτει τις ενοχικες συμβασεις.
Ωπα τι ειναι παλι τουτο ενοχικη συμβαση ?
Ειναι καθε συμφωνια σε μια εμπορικη συνναλλαγη ειτε γραπτη ειτε προφορικη η συμβαση δηλαδη υπαρχει σε καθε πωληση προιοντος ακομα και οταν δεν διδεται γραπτως .
Παω εγω στο eshop και αγοραζω ενα egreat ακομα και εαν δεν υπογραψω μια συμβαση για την συνναλλαγη υπαρχει μια προφορικη συμφωνια αγορας με βαση την οποια εγω πληρωνω για την αγορα του αγαθου το αντιτιμο και ο πωλητης μου περιγραφει τι ιδιοτητες εχει, τι κανει δηλαδη και πως θα με εξυπηρετει στην καθημερινοτητα μου .
Η περιγραφη αυτη μπορει να ειναι προφορικη η να γινεται με καταχωριση η διαφημιση .
Με βαση τον νομο εαν το αγαθο δεν εχει τις ιδιοτητες που μου περιεγραψαν (συνομολογημενες ιδιοτητες= αυτες που συμφωνηθηκαν) στα επομενα δυο χρονια ο πωλητης πρεπει να το αντικαταστησει η ναμου επιστρεψει τα χρηματα μου και το τι θαγινει ειναι επιλογη δικη μου και οχι του πωλητη.
ΟΧΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ - ΜΕΤΡΗΤΑ ΝΤΑΝΓΚΑ - ΝΤΑΝΓΚΑ ΔΗΛΑΔΗ
ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΛΑΒΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ BUG
Διαφωνω οτι οι περισσσοτερες εταιριες ακολουθουν τον νομο καθως η Sony και η Onkyo ειναι συστηματικα παραβατες .
ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
Οταν πατε να αγορασετε κατι ζητηστε απο τον πωλητη να σας δωσει να διαβασετε την εγγυηση που δινει ο εισαγωγεας να δειτε τι γραφει εαν αυτη δεν ακολουθει τον νομο ρωτηστε τον πωλητη ποια ειναι η θεση του γι αυτο και εξηγηστε του την νομοθεσια ρωτηστε το εαν σας θελει για πελατη.

Αυτα
 

Μηνύματα
489
Reaction score
208
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Που μαζεύουμε υπογραφές;:114:
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Αυτα τα πραγματα γινονατι επισημα θα πρεπει να μας συντονισει ενας ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
4
Απάντηση: πανευρωπαικες εγγυησεις μυθοι και πραγματικοτητα

Έτσι είναι σε γενικές γραμμές φίλε svellinis συμφωνώ τώρα τι κάνει η κάθε εταιρία ειναι άλλο θέμα.Μπορεί ο καθένας να το διαβάσει στην εγγύηση πριν πάει να πάρει ενα ακριβό μηχάνημα. Προσωπικά δεν αγοράζω ακριβά μηχανάκια η όταν το κάνω είμαι ενήμερος η τουλάχιστον το ψάχνω λιγο πριν πάρω γουρούνι στο σακί.

Γιατι σημασία δεν εχει η πώληση σημασία όπως ολοι ξέρετε εχει η υποστήριξη μετα την πώληση. Πολλές φορές δεν ειχα πάρει κατι πχ απο πουλιαδη που δεν υπάρχει πια για τον λόγο του after sale support.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.064
Μηνύματα
3.039.747
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top