ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Status
Not open for further replies.

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

η κοστολογηση στο χαιενδ παγκοσμιως δεν γινεται ακριβως ετσι
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Απεναντίας,σε ΄΄τέτοιες΄΄ εποχές είναι που οι αφορμές γίνονται πιό επιτακτικές,το πνεύμα αποενοχοποίησης εντείνεται και ο καθένας-΄΄έμπορος΄΄ και μη- δείχνει ακριβώς το ΄΄ποιόν΄΄ του...

πεστα κυριε ποιητα
 

Μηνύματα
503
Reaction score
2
Για να καταλάβω καλά
αν αγοράσω κάποια ηχεία της atc απο Γερμανία πχ και χαλάσουν θα πρέπει να απευθυνθώ στον γερμανό πωλητή?????για την επισκευή????
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Για να καταλάβω καλά
αν αγοράσω κάποια ηχεία της atc απο Γερμανία πχ και χαλάσουν θα πρέπει να απευθυνθώ στον γερμανό πωλητή?????για την επισκευή????

Το βολικό θα ήταν να τα επισκευάσει δωρεάν ο αντιπρόσωπος Ελλάδος κι ας μην έχει βγάλει ούτε λεπτό απ την πώληση.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Το βολικό θα ήταν να τα επισκευάσει δωρεάν ο αντιπρόσωπος Ελλάδος κι ας μην έχει βγάλει ούτε λεπτό απ την πώληση.
Xαίρομαι που το γράφεις...
Σε άλλα καταναλωτικά προιόντα η εγγύηση είναι τουλάχιστον πανευρωπαική...
Έτσι φανταζόμουν ότι θα ισχύει και στο hi fi.
Oμολογώ ότι μου έκανε κακή εντύπωση, η στάση της ATC...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Επίσης ακόμα πιο βολικό θα ήταν να πληρώνει ο Έλληνας αντιπρόσωπος το ταξί του ιδιοκτήτη του μηχανήματος που αγοράστηκε από αλλού, καθώς και να τον αποζημιώνει για όσες εργατοώρες έχασε πηγαίνοντας το μηχάνημα για επισκευή.


Ψάχνω να βρω μια ευρωπαϊκή νομοθεσία που να υποχρεώνει οποιονδήποτε να πληρώνει για κάτι που δεν έχει κανένα κέρδος από αυτό και δε βρίσκω. Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε ή οι ευρωπαϊκές οδηγίες είναι πιο ισχυρές από το εμπορικό δίκαιο;
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Υπερβολές...
Το κόστος των επισκευών συνολικά,εντός εγγύησης,οφείλει να το αναλαμβάνει η μαμά εταιρεία...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Υπερβολές...
Το κόστος των επισκευών συνολικά,εντός εγγύησης,οφείλει να το αναλαμβάνει η μαμά εταιρεία...
Τώρα το λες σωστά. Η "μαμά εταιρία" και όχι ο τοπικός αντιπρόσωπος.

Άρα συμφωνούμε πως όταν κάποιος δεν έχει κανένα όφελος δεν είναι υποχρεωμένος να ασχοληθεί (άλλο το τι είναι στη διακριτική του ευχέρεια να κάνει βέβαια).
Γι' αυτό και ο νόμος πολύ σωστά λέει ότι την εγγύηση την παρέχει ο πωλητής

Ελπίζω τώρα να έγινε κατανοητό.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Μάλλον δεν ήμουν σαφής.
Το κόστος να το αναλαμβάνει η μαμά εταιρεία και η επισκευή να γίνεται σε όποιον παρέχει υπηρεσίες εγγύησης, πανευρωπαικά.
 


D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Μάλλον δεν ήμουν σαφής...να το ξαναπώ πιο λιανά...

مرحبا هل أنت جاد؟
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Μάλλον δεν ήμουν σαφής...να το ξαναπώ πιο λιανά...

مرحبا هل أنت جاد؟


Λιανά χοντρά, δεν έχει σημασία.
Είμαι αντ/πος και είσαι καταναλωτής.
Ερχεσαι σε μένα, κάνεις ακρόαση, μου τρώς 2 ώρες και αγοράζεις μέσω net από Γερμανία επειδή είναι 100 ευρώ φθηνότερα.
Γιατί εγώ πρέπει να σε καλύπτω , ενώ δεν έχω υποχρέωση, με βάση το συμβόλαιο πού εχω με τον κατασκευαστή?
 

Μηνύματα
7.756
Reaction score
2.243
Να κάνω και εγώ μερικές ερωτήσεις, μια που έχω ασαφή εικόνα της αγοράς:

Η εργοστασιακή εγγύηση, ή αλλιώς εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι υποχρεωτική σε όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ΕΕ;

Υπάρχει βάσει νόμου διαφορά ανάμεσα στην εγγύηση του κατασκευαστή και της αντιπροσωπείας; Μπορεί δηλαδή ένα προϊόν να έχει εγγύηση μόνο αντιπροσωπείας και όχι κατασκευαστή;

Στην εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει ο κατασκευαστής τα έξοδα του αντιπροσώπου;

Άρα ένα προϊόν που καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση δεν είναι λογικό να καλύπτει ο αντιπρόσωπος τα έξοδα της εγγύησης και μετά να του τα πληρώνει το εργοστάσιο;

Εφόσον ισχύει το παραπάνω υπάρχει λόγος να μην δεχτεί ο αντιπρόσωπος προϊόν που δεν αγοράστηκε από αυτόν, αφού έτσι κι αλλιώς το κόστος επισκευής - αντικατάστασης θα το πληρώσει ο κατασκευαστής;

Οι αντιπρόσωποι δεν υποτίθεται ότι δεν πουλάνε τα προϊόντα τους παρά μόνο σε μαγαζιά (εξ ου και οι διαφοροποιήσεις λιανικής - μαρκε τιμής που συζητήσαμε σε άλλο νήμα); Άρα εδώ δεν ακυρώνεται το επιχείρημα "έκατσα και σε εξυπηρέτησα στο μαγαζί και το πήρες αλλού φτηνότερα";

Όλη η ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με τις εγγυήσεις δεν αποσκοπεί στην ελεύθερη αγορά, και την καλύτερη λειτουργία των αγορών, ώστε να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός; Αυτό αυτόματα δεν καταρρίπτει επιχειρήματα του τύπου "το πήρες φτηνά από έξω, άρα δε σε καλύπτω" καθώς είναι πλήρως αντίθετα με το πνεύμα του νόμου;

Αν πάρω ένα αυτοκίνητο και ταξιδέψω στο εξωτερικό, και πάθει βλάβη εντός εγγύησης, μπορεί ο κατά τόπους αντιπρόσωπος να μου πει "δεν το αγόρασες από μένα, δεν έχω πάρει λεφτά από σένα, δε σε καλύπτω"; Επικρατεί διαφορετικό καθεστώς στα αυτοκίνητα από τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά σε ότι αφορά τις εγγυήσεις;
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Να σου πώ.

Δεν έχει στοκ.
Δεν έχει demo.
Δεν έχει τμήμα service.
Πιθανόν να μην χρειάζεται αποθήκες .
Για τα 2 τελευταία και το ανάλογο προσωπικό.
Ο Νικ εχει δικιο σε αυτο που λεει (εξοδα στεγασης επιχειρησης εχει? η δουλευει απο το σπιτι του),και μην ξεχναμε και κατι αλλο,ο παραεισαγωγεας εχει πληρωσει την διαφορα του φπα?στην χωρα μας τρεχει με 23% στην Αγγλια με 19%, 4 μοναδες δεν ειναι μικρη διαφορα!
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Επειδή είναι πραγματικά κουραστικό να επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, ας πούμε το εξής απλό:

Όποιος περιμένει εγγύηση με το έτσι θέλω, από κάπου ή κάποιον ο οποίος δεν έχει σχέση με την πώληση ή διακίνηση ένός προιόντος, ας το ξεχάσει καλύτερα.

Μην μπλέκετε και μην μπλέκεστε. Ως καταναλωτές ΟΛΟΙ μας απαιτούμε εγγύηση από εκεί που αγοράσαμε κάτι. Τα υπόλοιπα βρίσκουν το δρόμο τους.
 

Μηνύματα
220
Reaction score
125
Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Να κάνω και εγώ μερικές ερωτήσεις, μια που έχω ασαφή εικόνα της αγοράς:

Η εργοστασιακή εγγύηση, ή αλλιώς εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι υποχρεωτική σε όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ΕΕ;

Υπάρχει βάσει νόμου διαφορά ανάμεσα στην εγγύηση του κατασκευαστή και της αντιπροσωπείας; Μπορεί δηλαδή ένα προϊόν να έχει εγγύηση μόνο αντιπροσωπείας και όχι κατασκευαστή;

Στην εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει ο κατασκευαστής τα έξοδα του αντιπροσώπου;

Άρα ένα προϊόν που καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση δεν είναι λογικό να καλύπτει ο αντιπρόσωπος τα έξοδα της εγγύησης και μετά να του τα πληρώνει το εργοστάσιο;

Εφόσον ισχύει το παραπάνω υπάρχει λόγος να μην δεχτεί ο αντιπρόσωπος προϊόν που δεν αγοράστηκε από αυτόν, αφού έτσι κι αλλιώς το κόστος επισκευής - αντικατάστασης θα το πληρώσει ο κατασκευαστής;

Οι αντιπρόσωποι δεν υποτίθεται ότι δεν πουλάνε τα προϊόντα τους παρά μόνο σε μαγαζιά (εξ ου και οι διαφοροποιήσεις λιανικής - μαρκε τιμής που συζητήσαμε σε άλλο νήμα); Άρα εδώ δεν ακυρώνεται το επιχείρημα "έκατσα και σε εξυπηρέτησα στο μαγαζί και το πήρες αλλού φτηνότερα";

Όλη η ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με τις εγγυήσεις δεν αποσκοπεί στην ελεύθερη αγορά, και την καλύτερη λειτουργία των αγορών, ώστε να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός; Αυτό αυτόματα δεν καταρρίπτει επιχειρήματα του τύπου "το πήρες φτηνά από έξω, άρα δε σε καλύπτω" καθώς είναι πλήρως αντίθετα με το πνεύμα του νόμου;

Αν πάρω ένα αυτοκίνητο και ταξιδέψω στο εξωτερικό, και πάθει βλάβη εντός εγγύησης, μπορεί ο κατά τόπους αντιπρόσωπος να μου πει "δεν το αγόρασες από μένα, δεν έχω πάρει λεφτά από σένα, δε σε καλύπτω"; Επικρατεί διαφορετικό καθεστώς στα αυτοκίνητα από τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά σε ότι αφορά τις εγγυήσεις;
Πολύ Σωστά !!!!

Ερώτησις: Έχει σχέση η ανακοινωθείσα έκπτωση (και) στα προιόντα της ATC με την ανακαλυφθείσα παραεισαγωγή;
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
*off-topic*
Για να μην εικάζουμε πράγματα, και να μην γράφει ο καθένας ότι θέλει, ο νόμος είναι σαφής [Τροποποίηση Αστικού Κώδικα, άρθρα 534-561] και [τροποποίηση και συμπλήρωση του άρθρου 5 του Ν. 2251/94 ΄΄προστασία του καταναλωτή΄΄], ασχετώς βέβαια ότι στην Ελλάδα όπως όλοι όι νόμοι ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ σε τεράστιο βαθμό από εμπόρους / εισαγωγείς / καταναλωτές, και ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει επειδή είναι "μάγκας".
Με το νόμο 3043/21-08-02 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 192/21-08-02 προσαρμόζεται η Ελληνική νομοθεσία στην Κοινοτική Οδηγία 99/44(ΕΚ <<σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών>>.
Η προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας στην οδηγία 99/44/ΕΚ επήλθε α) με την τροποποίηση των άρθρων 534-561 του ΑΚ και β) με τροποποίηση και συμπλήρωση του άρθρου 5 του Ν. 2251/94 ΄΄προστασία του καταναλωτή΄΄, ο οποίος διέπει αποκλειστικά τις σχέσεις προμηθευτή-καταναλωτή, με σκοπό τη βελτίωση της προστασίας των καταναλωτών σε ένα τομέα που αποτελεί σοβαρή αιτία παραπόνων των καταναλωτών.
Επιγραμματικά μόνο αναφέρω ότι ο νόμος προβλέπει διετή προστασία του καταναλώτη από τον πωλητή, και οποιαδήποτε εγγύηση εκ μέρους του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ / ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ έιναι ΕΠΙΠΛΕΟΝ του οτιδήποτε ορίζει ο νόμος και δεν το αντικαθίστα ή τον αναιρεί.
Άρθρο 537
Ευθύνη για ελλείψεις
Καθιερώνει την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συμφωνηθέντων ιδιοτήτων κατά τον χρόνο παράδοσης του πράγματος. Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του. Απαλλαγή του πωλητή προβλέπεται μόνο σε περίπτωση γνώσης του αγοραστή και όχι σε περίπτωση υπαίτιας άγνοιάς του.
Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.
Άρθρο 559
Παροχή εγγύησης
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.
Οποίος ενδιαφέρεται μπόρει να διαβάσει στα παρακάτω links ειδικά για το νόμο και γενικότερα θέματα προστασίας καταναλώτή:

Οδηγός Καταναλώτη
Εγκύκλιος υπουργείου ανάπτυξής
Ν.3043/2002 (ΦΕΚ Α’/192/21-08-2002)
Τροποποίηση και συμπλήρωση του ν. 2251/1994
*off-topic*

.... Ως καταναλωτές ΟΛΟΙ μας απαιτούμε εγγύηση από εκεί που αγοράσαμε κάτι...
Πάνω - κάτω τα πράγματα είναι κάπως έτσι. Από έκει και πέρα κάθε εταιρεία ΚΡΙΝΕΤΑΙ, και πρέπει να κρίνεται, σύμφωνα με τις πρακτικές τις, την παροχή υπηρεσίων, την παροχή εγγυήσεων ΕΠΙΠΛΕΟΝ του νόμου που προσφέρει. Για αυτό προτιμάς την Α πχ αντί για την Β, όχι μόνο γιατί "την ακούς καλύτερα με αυτά τα καλώδια από απεμπλουτισμένο ουράνιο" αλλά γιατί ξέρεις ότι η τριετης εγγύηση που σου προσφέρει έιναι πραγματική και όχι μόνο στα χαρτιά, και θα έχεις υποστήριξη και όχι παραμύθια. Απλά πράγματα, αν το μόνο σου κριτήριο είναι η φτηνότερη τιμή υπάρχει περίπτωση να "την πατήσεις" στα άλλα. Οπότε ο καθένας κάνει της επιλόγες του.

Η εργοστασιακή εγγύηση, ή αλλιώς εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι υποχρεωτική σε όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ΕΕ;
Άρθρο 559
Παροχή εγγύησης
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.

Υπάρχει βάσει νόμου διαφορά ανάμεσα στην εγγύηση του κατασκευαστή και της αντιπροσωπείας; Μπορεί δηλαδή ένα προϊόν να έχει εγγύηση μόνο αντιπροσωπείας και όχι κατασκευαστή;
Υποθέτω ναι, στην Ελλάδα βέβαια το θεωρώ απίθανο να το δεις αυτό, ίδιως σε αγορά audio / video.

Στην εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει ο κατασκευαστής τα έξοδα του αντιπροσώπου;
Άρα ένα προϊόν που καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση δεν είναι λογικό να καλύπτει ο αντιπρόσωπος τα έξοδα της εγγύησης και μετά να του τα πληρώνει το εργοστάσιο;
Εξαρτάται από τις συμφωνίες που έχουν κάνει.

Εφόσον ισχύει το παραπάνω υπάρχει λόγος να μην δεχτεί ο αντιπρόσωπος προϊόν που δεν αγοράστηκε από αυτόν, αφού έτσι κι αλλιώς το κόστος επισκευής - αντικατάστασης θα το πληρώσει ο κατασκευαστής;
Εάν ισχύουν τα παραπάνω είναι έτσι όπως τα λες. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο ίσχύουν σε όλες τις περιπτώσεις και δευτέρον κατί τετοιές λεπτομέρειες είναι που διαχωρίζουν τους σοβαρούς κατασκευαστές / εισαγώγεις από τους κατασκευαστές ή εισαγωγείς "αεριτζήδες"

Οι αντιπρόσωποι δεν υποτίθεται ότι δεν πουλάνε τα προϊόντα τους παρά μόνο σε μαγαζιά (εξ ου και οι διαφοροποιήσεις λιανικής - μαρκε τιμής που συζητήσαμε σε άλλο νήμα); Άρα εδώ δεν ακυρώνεται το επιχείρημα "έκατσα και σε εξυπηρέτησα στο μαγαζί και το πήρες αλλού φτηνότερα";
Εδώ εχείς δίκιο.

Όλη η ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με τις εγγυήσεις δεν αποσκοπεί στην ελεύθερη αγορά, και την καλύτερη λειτουργία των αγορών, ώστε να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός; Αυτό αυτόματα δεν καταρρίπτει επιχειρήματα του τύπου "το πήρες φτηνά από έξω, άρα δε σε καλύπτω" καθώς είναι πλήρως αντίθετα με το πνεύμα του νόμου;
Ελεύθερη αγορά σημαίνει ότι το αγοράζεις από ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ αλλά ζήτας ευθύνες από εκεί που αγόρασες και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ο πωλητής να σε εξυπηρέτησει.

Αν πάρω ένα αυτοκίνητο και ταξιδέψω στο εξωτερικό, και πάθει βλάβη εντός εγγύησης, μπορεί ο κατά τόπους αντιπρόσωπος να μου πει "δεν το αγόρασες από μένα, δεν έχω πάρει λεφτά από σένα, δε σε καλύπτω"; Επικρατεί διαφορετικό καθεστώς στα αυτοκίνητα από τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά σε ότι αφορά τις εγγυήσεις;
Σώστο αυτό που λες αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι τελείως διαφορετίκο το αυτοκίνητα από το έπιπλο. Αυτήν τη εγγύηση την προσφέρει η αυτοκινητοβιομήχανια λόγω της "φύσεως" του προϊόντος της, και όχι λόγω νομοθεσίας.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Λιανά χοντρά, δεν έχει σημασία.
Είμαι αντ/πος και είσαι καταναλωτής.
Ερχεσαι σε μένα, κάνεις ακρόαση, μου τρώς 2 ώρες και αγοράζεις μέσω net από Γερμανία επειδή είναι 100 ευρώ φθηνότερα.
Γιατί εγώ πρέπει να σε καλύπτω , ενώ δεν έχω υποχρέωση, με βάση το συμβόλαιο πού εχω με τον κατασκευαστή?
Mααα τόση ώρα λέω ότι δεν φταίει ο αντιπρόσωπος...αλλά η μαμά εταιρεία και τα συμβόλαια που φτιάχνει...
Δεν είπα πουθενά ότι π.χ. μπορεί να ευθύνεται ο κ.Ζαφειρόπουλος,εάν δεν προσφέρει υπηρεσίες εγγύησης, στα προιόντα που δεν πουλάει...
Θα έπρεπε όμως...αλλά αυτό είναι ευθύνη της ATC να το παρέχει...
 

Μηνύματα
220
Reaction score
125
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Ο Νικ εχει δικιο σε αυτο που λεει (εξοδα στεγασης επιχειρησης εχει? η δουλευει απο το σπιτι του),και μην ξεχναμε και κατι αλλο,ο παραεισαγωγεας εχει πληρωσει την διαφορα του φπα?στην χωρα μας τρεχει με 23% στην Αγγλια με 19%, 4 μοναδες δεν ειναι μικρη διαφορα!
Λάθος!
Ενδοκοινοτική απόκτηση. Αν η εισαγωγή γίνεται νόμιμα και για εμπορικό σκοπό ο ΦΠΑ πληρώνεται ολόκληρος (23%) στην χώρα προορισμού και όχι στην χώρα προέλευσης.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Λιανά χοντρά, δεν έχει σημασία.
Είμαι αντ/πος και είσαι καταναλωτής.
Ερχεσαι σε μένα, κάνεις ακρόαση, μου τρώς 2 ώρες και αγοράζεις μέσω net από Γερμανία επειδή είναι 100 ευρώ φθηνότερα.
Γιατί εγώ πρέπει να σε καλύπτω , ενώ δεν έχω υποχρέωση, με βάση το συμβόλαιο πού εχω με τον κατασκευαστή?
Κι εγώ κάθομαι και κάνω μια οικονομοτεχνική ανάλυση ενός έργου για καμμιά βδομάδα,δίνω προσφορά και δεν παίρνω τη δουλειά...
Έτσι είναι η αγορά....
 

Status
Not open for further replies.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.130
Μηνύματα
3.043.253
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top