VLASSIS-S
Sιγμοειδής Νέμεσις
- Μηνύματα
- 8.073
- Reaction score
- 14.057
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ
η κοστολογηση στο χαιενδ παγκοσμιως δεν γινεται ακριβως ετσι
η κοστολογηση στο χαιενδ παγκοσμιως δεν γινεται ακριβως ετσι
Απεναντίας,σε ΄΄τέτοιες΄΄ εποχές είναι που οι αφορμές γίνονται πιό επιτακτικές,το πνεύμα αποενοχοποίησης εντείνεται και ο καθένας-΄΄έμπορος΄΄ και μη- δείχνει ακριβώς το ΄΄ποιόν΄΄ του...
Για να καταλάβω καλά
αν αγοράσω κάποια ηχεία της atc απο Γερμανία πχ και χαλάσουν θα πρέπει να απευθυνθώ στον γερμανό πωλητή?????για την επισκευή????
Xαίρομαι που το γράφεις...Το βολικό θα ήταν να τα επισκευάσει δωρεάν ο αντιπρόσωπος Ελλάδος κι ας μην έχει βγάλει ούτε λεπτό απ την πώληση.
Τώρα το λες σωστά. Η "μαμά εταιρία" και όχι ο τοπικός αντιπρόσωπος.Υπερβολές...
Το κόστος των επισκευών συνολικά,εντός εγγύησης,οφείλει να το αναλαμβάνει η μαμά εταιρεία...
Μάλλον δεν ήμουν σαφής...να το ξαναπώ πιο λιανά...
مرحبا هل أنت جاد؟
Ο Νικ εχει δικιο σε αυτο που λεει (εξοδα στεγασης επιχειρησης εχει? η δουλευει απο το σπιτι του),και μην ξεχναμε και κατι αλλο,ο παραεισαγωγεας εχει πληρωσει την διαφορα του φπα?στην χωρα μας τρεχει με 23% στην Αγγλια με 19%, 4 μοναδες δεν ειναι μικρη διαφορα!Να σου πώ.
Δεν έχει στοκ.
Δεν έχει demo.
Δεν έχει τμήμα service.
Πιθανόν να μην χρειάζεται αποθήκες .
Για τα 2 τελευταία και το ανάλογο προσωπικό.
Πολύ Σωστά !!!!Να κάνω και εγώ μερικές ερωτήσεις, μια που έχω ασαφή εικόνα της αγοράς:
Η εργοστασιακή εγγύηση, ή αλλιώς εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι υποχρεωτική σε όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ΕΕ;
Υπάρχει βάσει νόμου διαφορά ανάμεσα στην εγγύηση του κατασκευαστή και της αντιπροσωπείας; Μπορεί δηλαδή ένα προϊόν να έχει εγγύηση μόνο αντιπροσωπείας και όχι κατασκευαστή;
Στην εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει ο κατασκευαστής τα έξοδα του αντιπροσώπου;
Άρα ένα προϊόν που καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση δεν είναι λογικό να καλύπτει ο αντιπρόσωπος τα έξοδα της εγγύησης και μετά να του τα πληρώνει το εργοστάσιο;
Εφόσον ισχύει το παραπάνω υπάρχει λόγος να μην δεχτεί ο αντιπρόσωπος προϊόν που δεν αγοράστηκε από αυτόν, αφού έτσι κι αλλιώς το κόστος επισκευής - αντικατάστασης θα το πληρώσει ο κατασκευαστής;
Οι αντιπρόσωποι δεν υποτίθεται ότι δεν πουλάνε τα προϊόντα τους παρά μόνο σε μαγαζιά (εξ ου και οι διαφοροποιήσεις λιανικής - μαρκε τιμής που συζητήσαμε σε άλλο νήμα); Άρα εδώ δεν ακυρώνεται το επιχείρημα "έκατσα και σε εξυπηρέτησα στο μαγαζί και το πήρες αλλού φτηνότερα";
Όλη η ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με τις εγγυήσεις δεν αποσκοπεί στην ελεύθερη αγορά, και την καλύτερη λειτουργία των αγορών, ώστε να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός; Αυτό αυτόματα δεν καταρρίπτει επιχειρήματα του τύπου "το πήρες φτηνά από έξω, άρα δε σε καλύπτω" καθώς είναι πλήρως αντίθετα με το πνεύμα του νόμου;
Αν πάρω ένα αυτοκίνητο και ταξιδέψω στο εξωτερικό, και πάθει βλάβη εντός εγγύησης, μπορεί ο κατά τόπους αντιπρόσωπος να μου πει "δεν το αγόρασες από μένα, δεν έχω πάρει λεφτά από σένα, δε σε καλύπτω"; Επικρατεί διαφορετικό καθεστώς στα αυτοκίνητα από τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά σε ότι αφορά τις εγγυήσεις;
Επιγραμματικά μόνο αναφέρω ότι ο νόμος προβλέπει διετή προστασία του καταναλώτη από τον πωλητή, και οποιαδήποτε εγγύηση εκ μέρους του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ / ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ έιναι ΕΠΙΠΛΕΟΝ του οτιδήποτε ορίζει ο νόμος και δεν το αντικαθίστα ή τον αναιρεί.Με το νόμο 3043/21-08-02 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 192/21-08-02 προσαρμόζεται η Ελληνική νομοθεσία στην Κοινοτική Οδηγία 99/44(ΕΚ <<σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών>>.
Η προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας στην οδηγία 99/44/ΕΚ επήλθε α) με την τροποποίηση των άρθρων 534-561 του ΑΚ και β) με τροποποίηση και συμπλήρωση του άρθρου 5 του Ν. 2251/94 ΄΄προστασία του καταναλωτή΄΄, ο οποίος διέπει αποκλειστικά τις σχέσεις προμηθευτή-καταναλωτή, με σκοπό τη βελτίωση της προστασίας των καταναλωτών σε ένα τομέα που αποτελεί σοβαρή αιτία παραπόνων των καταναλωτών.
Οποίος ενδιαφέρεται μπόρει να διαβάσει στα παρακάτω links ειδικά για το νόμο και γενικότερα θέματα προστασίας καταναλώτή:Άρθρο 537
Ευθύνη για ελλείψεις
Καθιερώνει την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συμφωνηθέντων ιδιοτήτων κατά τον χρόνο παράδοσης του πράγματος. Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του. Απαλλαγή του πωλητή προβλέπεται μόνο σε περίπτωση γνώσης του αγοραστή και όχι σε περίπτωση υπαίτιας άγνοιάς του.
Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.
Άρθρο 559
Παροχή εγγύησης
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.
Πάνω - κάτω τα πράγματα είναι κάπως έτσι. Από έκει και πέρα κάθε εταιρεία ΚΡΙΝΕΤΑΙ, και πρέπει να κρίνεται, σύμφωνα με τις πρακτικές τις, την παροχή υπηρεσίων, την παροχή εγγυήσεων ΕΠΙΠΛΕΟΝ του νόμου που προσφέρει. Για αυτό προτιμάς την Α πχ αντί για την Β, όχι μόνο γιατί "την ακούς καλύτερα με αυτά τα καλώδια από απεμπλουτισμένο ουράνιο" αλλά γιατί ξέρεις ότι η τριετης εγγύηση που σου προσφέρει έιναι πραγματική και όχι μόνο στα χαρτιά, και θα έχεις υποστήριξη και όχι παραμύθια. Απλά πράγματα, αν το μόνο σου κριτήριο είναι η φτηνότερη τιμή υπάρχει περίπτωση να "την πατήσεις" στα άλλα. Οπότε ο καθένας κάνει της επιλόγες του..... Ως καταναλωτές ΟΛΟΙ μας απαιτούμε εγγύηση από εκεί που αγοράσαμε κάτι...
Άρθρο 559Η εργοστασιακή εγγύηση, ή αλλιώς εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι υποχρεωτική σε όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ΕΕ;
Υποθέτω ναι, στην Ελλάδα βέβαια το θεωρώ απίθανο να το δεις αυτό, ίδιως σε αγορά audio / video.Υπάρχει βάσει νόμου διαφορά ανάμεσα στην εγγύηση του κατασκευαστή και της αντιπροσωπείας; Μπορεί δηλαδή ένα προϊόν να έχει εγγύηση μόνο αντιπροσωπείας και όχι κατασκευαστή;
Εξαρτάται από τις συμφωνίες που έχουν κάνει.Στην εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει ο κατασκευαστής τα έξοδα του αντιπροσώπου;
Άρα ένα προϊόν που καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση δεν είναι λογικό να καλύπτει ο αντιπρόσωπος τα έξοδα της εγγύησης και μετά να του τα πληρώνει το εργοστάσιο;
Εάν ισχύουν τα παραπάνω είναι έτσι όπως τα λες. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο ίσχύουν σε όλες τις περιπτώσεις και δευτέρον κατί τετοιές λεπτομέρειες είναι που διαχωρίζουν τους σοβαρούς κατασκευαστές / εισαγώγεις από τους κατασκευαστές ή εισαγωγείς "αεριτζήδες"Εφόσον ισχύει το παραπάνω υπάρχει λόγος να μην δεχτεί ο αντιπρόσωπος προϊόν που δεν αγοράστηκε από αυτόν, αφού έτσι κι αλλιώς το κόστος επισκευής - αντικατάστασης θα το πληρώσει ο κατασκευαστής;
Εδώ εχείς δίκιο.Οι αντιπρόσωποι δεν υποτίθεται ότι δεν πουλάνε τα προϊόντα τους παρά μόνο σε μαγαζιά (εξ ου και οι διαφοροποιήσεις λιανικής - μαρκε τιμής που συζητήσαμε σε άλλο νήμα); Άρα εδώ δεν ακυρώνεται το επιχείρημα "έκατσα και σε εξυπηρέτησα στο μαγαζί και το πήρες αλλού φτηνότερα";
Ελεύθερη αγορά σημαίνει ότι το αγοράζεις από ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ αλλά ζήτας ευθύνες από εκεί που αγόρασες και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ο πωλητής να σε εξυπηρέτησει.Όλη η ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με τις εγγυήσεις δεν αποσκοπεί στην ελεύθερη αγορά, και την καλύτερη λειτουργία των αγορών, ώστε να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός; Αυτό αυτόματα δεν καταρρίπτει επιχειρήματα του τύπου "το πήρες φτηνά από έξω, άρα δε σε καλύπτω" καθώς είναι πλήρως αντίθετα με το πνεύμα του νόμου;
Σώστο αυτό που λες αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι τελείως διαφορετίκο το αυτοκίνητα από το έπιπλο. Αυτήν τη εγγύηση την προσφέρει η αυτοκινητοβιομήχανια λόγω της "φύσεως" του προϊόντος της, και όχι λόγω νομοθεσίας.Αν πάρω ένα αυτοκίνητο και ταξιδέψω στο εξωτερικό, και πάθει βλάβη εντός εγγύησης, μπορεί ο κατά τόπους αντιπρόσωπος να μου πει "δεν το αγόρασες από μένα, δεν έχω πάρει λεφτά από σένα, δε σε καλύπτω"; Επικρατεί διαφορετικό καθεστώς στα αυτοκίνητα από τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά σε ότι αφορά τις εγγυήσεις;
Mααα τόση ώρα λέω ότι δεν φταίει ο αντιπρόσωπος...αλλά η μαμά εταιρεία και τα συμβόλαια που φτιάχνει...Λιανά χοντρά, δεν έχει σημασία.
Είμαι αντ/πος και είσαι καταναλωτής.
Ερχεσαι σε μένα, κάνεις ακρόαση, μου τρώς 2 ώρες και αγοράζεις μέσω net από Γερμανία επειδή είναι 100 ευρώ φθηνότερα.
Γιατί εγώ πρέπει να σε καλύπτω , ενώ δεν έχω υποχρέωση, με βάση το συμβόλαιο πού εχω με τον κατασκευαστή?
Λάθος!Ο Νικ εχει δικιο σε αυτο που λεει (εξοδα στεγασης επιχειρησης εχει? η δουλευει απο το σπιτι του),και μην ξεχναμε και κατι αλλο,ο παραεισαγωγεας εχει πληρωσει την διαφορα του φπα?στην χωρα μας τρεχει με 23% στην Αγγλια με 19%, 4 μοναδες δεν ειναι μικρη διαφορα!
Κι εγώ κάθομαι και κάνω μια οικονομοτεχνική ανάλυση ενός έργου για καμμιά βδομάδα,δίνω προσφορά και δεν παίρνω τη δουλειά...Λιανά χοντρά, δεν έχει σημασία.
Είμαι αντ/πος και είσαι καταναλωτής.
Ερχεσαι σε μένα, κάνεις ακρόαση, μου τρώς 2 ώρες και αγοράζεις μέσω net από Γερμανία επειδή είναι 100 ευρώ φθηνότερα.
Γιατί εγώ πρέπει να σε καλύπτω , ενώ δεν έχω υποχρέωση, με βάση το συμβόλαιο πού εχω με τον κατασκευαστή?