ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Οι αντιπρόσωποι δεν υποτίθεται ότι δεν πουλάνε τα προϊόντα τους παρά μόνο σε μαγαζιά (εξ ου και οι διαφοροποιήσεις λιανικής - μαρκε τιμής που συζητήσαμε σε άλλο νήμα); Άρα εδώ δεν ακυρώνεται το επιχείρημα "έκατσα και σε εξυπηρέτησα στο μαγαζί και το πήρες αλλού φτηνότερα";
Εδώ εχείς δίκιο.
Τσουκ!

Ο αντιπρόσωπος μπορεί να έχει και ο ίδιος κατάστημα/τα και να κάνει λιανική ή μπορεί να ασχολείται μόνο με χονδρική και να παρέχει τα προιόντα του στο δίκτυο των πελατών του (καταστήματα).

Ως "άλλοι" νοούνται εκείνοι που δεν είναι στο δίκτυο πώλησης του επίσημου αντιπροσώπου. Δηλαδή οι παραεισαγωγείς και όσοι πουλάνε από το εξωτερικό.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Κι εγώ κάθομαι και κάνω μια οικονομοτεχνική ανάλυση ενός έργου για καμμιά βδομάδα,δίνω προσφορά και δεν παίρνω τη δουλειά...
Έτσι είναι η αγορά....
Οπότε εκείνος που δεν σου έδωσε τη δουλειά, μπορεί να έρθει να σου ζητήσει το λόγο γιατί κάτι πήγε στραβά με εκείνον που του την έδωσε;

Αυτό συζητάμε τόση ώρα.
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Τσουκ! Ο αντιπρόσωπος μπορεί να έχει και ο ίδιος κατάστημα/τα και να κάνει λιανική ή μπορεί να ασχολείται μόνο με χονδρική και να παρέχει τα προιόντα του στοδίκτυο των πελατών του (καταστήματα). Ως "άλλοι" νοούνται εκείνοι που δεν είναι στο δίκτυο πώλησης του επίσημου αντιπροσώπου. Δηλαδή οι παραεισαγωγείς και όσοι πουλάνε από το εξωτερικό.
Ναι αλλά τότε στο κατάστημα λιανικής θα πρέπει να έχει και τιμές λιανικής ειδάλως μιλάμε για αθέμιτο ανταγωνισμο, έτσι δεν είναι ?

Και βέβαια γνωρίζουμε όλες τι γίνεται με τις τιμές σε τέτοια "μαγαζιά λιανίκης" αντιπροσώπων.

Παράνομο δεν είναι βέβαια σαφώς.

Για μένα όσο "αθέμιτος" είναι ο παραεισαγώγεας αλλά τόσο "αθέμιτος" είναι και ο εισαγωγέας με το μαγαζί λιανικής και τιμές λιανικής στην "βιτρίνα" αλλά τιμές χονδρικής στο "ταμείο".
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Ναι αλλά τότε στο κατάστημα λιανικής θα πρέπει να έχει και τιμές λιανικής ειδάλως μιλάμε για αθέμιτο ανταγωνισμο, έτσι δεν είναι ?

Και βέβαια γνωρίζουμε όλες τι γίνεται με τις τιμές σε τέτοια "μαγαζιά λιανίκης" αντιπροσώπων.

Παράνομο δεν είναι βέβαια σαφώς.

Για μένα όσο "αθέμιτος" είναι ο παραεισαγώγεας αλλά τόσο "αθέμιτος" είναι και ο εισαγωγέας με το μαγαζί λιανικής και τιμές λιανικής στην "βιτρίνα" αλλά τιμές χονδρικής στο "ταμείο".

Τι σχέση έχει τώρα αυτό με την εγγύηση;
 

Μηνύματα
3.338
Reaction score
1.988
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Εμένα αυτό που μου κακοφαίνετε στην όλη ιστορία είναι που στην συγκεκριμένη περίπτωση η μαμα εταιρεία έδωσε γραμμή για την μή εξυπηρέτηση του αγοραστή....:104:

Δεν θα έπρεπε ο αγοραστής να ΜΗΝ πληρώσει την ''λάθος'' τακτική ενός εμπόρου στην Αγγλία ή ενός εμπόρου στην Ελλάδα, απο την στιγμή που η συσκευή που έχει στην κατοχή του είναι προϊόν της εταιρείας, και θα πρέπει να μείνει ευχαριστημένος έτσι κ αλλιώς για να προβεί μελλοντικά και σε νέα αγορά....;
Αν εξυπηρετηθεί σωστά ο αγοραστής από τον εδώ αντιπρόσωπο, δεν μετράει σαν συν και για τον αντιπρόσωπο και για την εταιρεία...;


Δεν ξερω...
 

Μηνύματα
3.338
Reaction score
1.988
Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Τσουκ!
Ως "άλλοι" νοούνται εκείνοι που δεν είναι στο δίκτυο πώλησης του επίσημου αντιπροσώπου. Δηλαδή οι παραεισαγωγείς και όσοι πουλάνε από το εξωτερικό.
Δλδ για να καταλάβω...αν κάνω μια αγορά απο τον επίσιμο αντιπρόσωπο/εισαγωγέα/πωλητη στην Ιταλια πχ, επειδη πέρασα 3 μήνες από την ζωή μου εκεί κάποια στιγμή και μου προέκυψε η αγορά, και μετά απο 6 μήνες μου προκύπτει βλάβη....Δεν μπορώ να απευθυνθώ στο εγχώριο σέρβις...;;;;;; Ποια η διαφορά; Σύμφωνα με την εντολή της εταιρείας θα πρέπει να απευθυνθώ στον πωλητή στην Ιταλία; Ή θα με εξυπηρετήσουν κατ'εξαίρεση εδώ αρκεί να αποδείξω ότι ζουσα στην Ιταλία τότε...κλπ...τέτοια..;;;

Συγνώμη αλλά δεν τα βρίσκω σοβαρά πράγματα αυτά...Αν πρέπει να ''τιμωρηθεί'' κάποιος αυτός πρέπει να είναι ο Άγγλος έμπορος και όχι ο αγοραστής που στην τελική δίνει και τα χρήματα του...και μάλιστα σε δύσκολες εποχες....!!

(Ο εδώ αντιπρόσωπος δεν μου φταίει σε κάτι, απο την στιγμή που αυτή η απόφαση του επιβλήθηκε κατα κάποιο τρόπο.)
(Τα ίδια αντιμετώπισα πριν χρόνια όταν αγόρασα AV ενισχυτή Yamaha...και ΕΠΡΕΠΕ να είναι αγορασμένο από Ελλάδα αλλιώς παπαλα σερβις....και όταν αγόρασα την μηχανή μου...κλπ.)
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

......Συγνώμη αλλά δεν τα βρίσκω σοβαρά πράγματα αυτά...Αν πρέπει να ''τιμωρηθεί'' κάποιος αυτός πρέπει να είναι ο Άγγλος έμπορος και όχι ο αγοραστής που στην τελική δίνει και τα χρήματα του...και μάλιστα σε δύσκολες εποχες....!!
Υποθέτω ότι εδώ συμφωνούμε όλοι.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.562
Reaction score
22.665
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Εμένα αυτό που μου κακοφαίνετε στην όλη ιστορία είναι που στην συγκεκριμένη περίπτωση η μαμα εταιρεία έδωσε γραμμή για την μή εξυπηρέτηση του αγοραστή....:104:
Η εταιρία έδωσε γραμμή για την μη εξυπηρέτηση του αγοραστή στην Ελλάδα στην περίπτωση που αγοραστεί από τον παραεισαγωγέα. Αν παρουσιαστεί πρόβλημα, μπορεί κάλλιστα να το στείλει στον Άγγλο πωλητή.

Θα μου πεις "στοιχίζει πολλά η αποστολή". Καμία αντίρρηση. Είναι το ρίσκο που πήρε αγοράζοντας από την παραεισαγωγή.

Δεν θα έπρεπε ο αγοραστής να ΜΗΝ πληρώσει την ''λάθος'' τακτική ενός εμπόρου στην Αγγλία ή ενός εμπόρου στην Ελλάδα, απο την στιγμή που η συσκευή που έχει στην κατοχή του είναι προϊόν της εταιρείας, και θα πρέπει να μείνει ευχαριστημένος έτσι κ αλλιώς για να προβεί μελλοντικά και σε νέα αγορά....;
Ο αγοραστής έχει την επιλογή να αγοράσει από τον παραεισαγωγέα (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) ή από τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο. Δεν τον αναγκάζει κανείς να αγοράσει από τον έναν ή από τον άλλο. Άρα, αν ο αγοραστής δεν θέλει να πληρώσει τη "λάθος" τακτική ενός εμπόρου στην Αγγλία ή ενός εμπόρου στην Ελλάδα, μπορεί να επιλέξει να μην το κάνει. Εάν επιλέξει να το κάνει, τότε σε περίπτωση προβλήματος, θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της επιλογής του.

Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει η εταιρία να επωμιστεί το σφάλμα του κάθε τυχάρπαστου.

Αν εξυπηρετηθεί σωστά ο αγοραστής από τον εδώ αντιπρόσωπο, δεν μετράει σαν συν και για τον αντιπρόσωπο και για την εταιρεία...;

Δεν ξερω...
Εννοείται ότι η εταιρία θέλει ευχαριστημένους πελάτες. Η εταιρία εγγυάται ότι αν ο αγοραστής ακολουθήσει τις σωστές διαδικασίες (αγορά από τον αντιπρόσωπο), σε περίπτωση προβλήματος θα τύχει σωστής αντιμετώπισης (επισκευή, αντικατάσταση κτλ).

Ο αντιπρόσωπος δρα κατόπιν οδηγιών της εταιρίας. Εάν πράξει κάτι παραπάνω (π.χ. να επισκευάσει μηχάνημα αγορασμένο από παραεισαγωγή), γνωρίζει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα μείνει εκτεθειμένος στην εταιρία διότι παραβίασε την πολιτική της και μπορεί να μην τον αποζημιώσει για την extra δουλειά ή/και άλλες συνέπειες - άρα ζημιώνεται ο αντιπρόσωπος.

Εάν η εταιρία αποφασίσει να δώσει οδηγία στον αντιπρόσωπο να επισκευάζει και τα μηχανήματα της παραεισαγωγής, σημαίνει ότι δημιουργεί το εξής προηγούμενο: "Ξυπνάω μια μέρα, παραγγέλνω 100 μηχανήματα από ένα κατάστημα του εξωτερικού, τα διαθέτω στην Ελληνική αγορά, κερδίζω όσα κερδίσω και με τα κέρδη μου πάω διακοπές στη Χαβάη. Στο κάτω κάτω, αν κάποιο μηχάνημα παρουσιάσει πρόβλημα, θα το φτιάξει ο επίσημος αντιπρόσωπος." Ταυτόχρονα, για την εταιρία, αυξάνεται το κόστος επισκευής και συντήρησης των μηχανημάτων της (νέες συμφωνίες με τους κατά τόπους αντιπροσώπους κτλ)- άρα ζημιώνεται η εταιρία.

Ξέρεις πολλές εταιρίες ή/και εμπορικούς αντιπροσώπους που να ζημιώνουν για να έχουν ευχαριστημένους πελάτες και να επιβίωσαν;

Όσο για το δεύτερο post σου, αν το μηχάνημα αγοράστηκε από επίσημο αντιπρόσωπο στην Ιταλία και χάλασε στην Ελλάδα, η εταιρία δίνει οδηγία στον τοπικό αντιπρόσωπο να το επισκευάσει. Αυτό που συνέβηκε με τον YAMAHA σου ήταν παράτυπο (για να μην πω παράνομο).
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Δλδ για να καταλάβω...αν κάνω μια αγορά απο τον επίσιμο αντιπρόσωπο/εισαγωγέα/πωλητη στην Ιταλια πχ, επειδη πέρασα 3 μήνες από την ζωή μου εκεί κάποια στιγμή και μου προέκυψε η αγορά, και μετά απο 6 μήνες μου προκύπτει βλάβη....Δεν μπορώ να απευθυνθώ στο εγχώριο σέρβις...;;;;;; Ποια η διαφορά; Σύμφωνα με την εντολή της εταιρείας θα πρέπει να απευθυνθώ στον πωλητή στην Ιταλία; Ή θα με εξυπηρετήσουν κατ'εξαίρεση εδώ αρκεί να αποδείξω ότι ζουσα στην Ιταλία τότε...κλπ...τέτοια..;;;

Συγνώμη αλλά δεν τα βρίσκω σοβαρά πράγματα αυτά...Αν πρέπει να ''τιμωρηθεί'' κάποιος αυτός πρέπει να είναι ο Άγγλος έμπορος και όχι ο αγοραστής που στην τελική δίνει και τα χρήματα του...και μάλιστα σε δύσκολες εποχες....!!

(Ο εδώ αντιπρόσωπος δεν μου φταίει σε κάτι, απο την στιγμή που αυτή η απόφαση του επιβλήθηκε κατα κάποιο τρόπο.)
(Τα ίδια αντιμετώπισα πριν χρόνια όταν αγόρασα AV ενισχυτή Yamaha...και ΕΠΡΕΠΕ να είναι αγορασμένο από Ελλάδα αλλιώς παπαλα σερβις....και όταν αγόρασα την μηχανή μου...κλπ.)

Θα σου πω τι θα έκανα εγώ αν ήμουν αντιπρόσωπος.
Αν δεν είχα τέτοια συμφωνία με το εργοστάσιο, θα τους ενημέρωνα για αυτό που προέκυψε, και αν μου κάλυπταν τα έξοδα τότε πολύ ευχαρίστως θα το αναλάμβανα.

Το θέμα είναι όπως πολύ σωστά λέει ο wizzy να μην την πληρώνει αυτός που δεν φταίει.
Ο άγγλος έμπορος θα τιμωρηθεί εφ' όσον δεν πρόκειται να τον ξαναεπιλέξεις.

Τέλος δεν είναι δυνατόν να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι εκείνοι που πλήρωσαν για να έχουν μια υπηρεσία-εξυπηρέτηση από τον αντιπρόσωπο με εκείνους που δεν το έπραξαν.
 

Μηνύματα
3.338
Reaction score
1.988
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Ο αγοραστής έχει την επιλογή να αγοράσει από τον παραεισαγωγέα (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) ή από τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο. Δεν τον αναγκάζει κανείς να αγοράσει από τον έναν ή από τον άλλο. Άρα, αν ο αγοραστής δεν θέλει να πληρώσει τη "λάθος" τακτική ενός εμπόρου στην Αγγλία ή ενός εμπόρου στην Ελλάδα, μπορεί να επιλέξει να μην το κάνει. Εάν επιλέξει να το κάνει, τότε σε περίπτωση προβλήματος, θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της επιλογής του.

Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει η εταιρία να επωμιστεί το σφάλμα του κάθε τυχάρπαστου.

Εννοείται ότι η εταιρία θέλει ευχαριστημένους πελάτες. Η εταιρία εγγυάται ότι αν ο αγοραστής ακολουθήσει τις σωστές διαδικασίες (αγορά από τον αντιπρόσωπο), σε περίπτωση προβλήματος θα τύχει σωστής αντιμετώπισης (επισκευή, αντικατάσταση κτλ).

Ο αντιπρόσωπος δρα κατόπιν οδηγιών της εταιρίας. Εάν πράξει κάτι παραπάνω (π.χ. να επισκευάσει μηχάνημα αγορασμένο από παραεισαγωγή), γνωρίζει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα μείνει εκτεθειμένος στην εταιρία διότι παραβίασε την πολιτική της και μπορεί να μην τον αποζημιώσει για την extra δουλειά ή/και άλλες συνέπειες - άρα ζημιώνεται ο αντιπρόσωπος.

Εάν η εταιρία αποφασίσει να δώσει οδηγία στον αντιπρόσωπο να επισκευάζει και τα μηχανήματα της παραεισαγωγής, σημαίνει ότι δημιουργεί το εξής προηγούμενο: "Ξυπνάω μια μέρα, παραγγέλνω 100 μηχανήματα από ένα κατάστημα του εξωτερικού, τα διαθέτω στην Ελληνική αγορά, κερδίζω όσα κερδίσω και με τα κέρδη μου πάω διακοπές στη Χαβάη. Στο κάτω κάτω, αν κάποιο μηχάνημα παρουσιάσει πρόβλημα, θα το φτιάξει ο επίσημος αντιπρόσωπος." Ταυτόχρονα, για την εταιρία, αυξάνεται το κόστος επισκευής και συντήρησης των μηχανημάτων της (νέες συμφωνίες με τους κατά τόπους αντιπροσώπους κτλ)- άρα ζημιώνεται η εταιρία.

Ξέρεις πολλές εταιρίες ή/και εμπορικούς αντιπροσώπους που να ζημιώνουν για να έχουν ευχαριστημένους πελάτες και να επιβίωσαν;

Όσο για το δεύτερο post σου, αν το μηχάνημα αγοράστηκε από επίσημο αντιπρόσωπο στην Ιταλία και χάλασε στην Ελλάδα, η εταιρία δίνει οδηγία στον τοπικό αντιπρόσωπο να το επισκευάσει. Αυτό που συνέβηκε με τον YAMAHA σου ήταν παράτυπο (για να μην πω παράνομο).
Έχω αγοράσει στο παρελθόν φωτογραφική μηχανη Olympus από το εξωτερικό (pixamania) και όταν παρουσιάστηκε πρόβλημα το εγχώριο σέρβις με κάλυψε κανονικότατα, με μόνο αποδεικτικό την απόδειξη αγοράς και φυσικά με τις ευλογίες της μαμα εταιρέιας. Μιλάμε για κάτι διαφορετικό στην προκειμένη περίπτωση και δεν το έχω αντιληφθέι...;

Οσο για τον Yamaha, μάλλον δεν το έγραψα σωστά, δεν αγόρασα τελικά απο εξωτερικό έπειδή μου έκαναν καλύτερη τιμή στο μαγαζί που πήρα όλα τα μηχανήματα/ηχεία κλπ, αλλά στoν Νακα δεν θα δέχονταν καμία περίπτωση μηχανήματος αγορασμένου απο έξω, σύμφωνα με τα τότε λεγόμενα τους.
Την ίδια αντιμετώπιση είχα και απο την Μοτοδυναμική όταν τους έλεγα για μηχανή αγορασμένη εκτός δικτύου τους....Εγώ παρόλα αυτά αγόρασα παραεισαγωγής και μου ήρθε κοντά στο 1000αρικο φθηνότερα. Και όταν πήγα να αλλάξω το tps (που ήταν γνωστό ότι θα έβγαζε πρόβλημα) το εξουσιοδοτημένο έκανε κανονικά την αλλαγή, αφού η μαμα yamaha στην λίστα με τους αριθμούς πλαισίου που είχε στείλει....ΔΕΝ ξεχώριζε τα παραεισαγωγής. ΟΛΑ ηταν ΔΙΚΑ της μηχανήματα.....
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Πάντως στο παρελθόν είχα ψάξει ελαφρά για το θέμα εγγύηση.
απ ότι είχα καταλάβει το κατάστημα παίρνει το προιόν και το στέλνει στο εργοστάσιο.δέν υποχρεώνεται να το φτιάξει το ίδιο.έτσι είχα καταλάβει.
δηλαδή μπορεί κανείς να μπλέξει για κανα δίμηνο...

στην ουσία οι πρακτικές τύπου ΠΛΑΙΣΙΟ που σου αλλάζει άμεσα το προιόν είναι άτυπες και υπέρ του καταναλωτή.
 

Μηνύματα
6
Reaction score
0
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Ο αγοραστής έχει την επιλογή να αγοράσει από τον παραεισαγωγέα (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) ή από τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο. Δεν τον αναγκάζει κανείς να αγοράσει από τον έναν ή από τον άλλο. Άρα, αν ο αγοραστής δεν θέλει να πληρώσει τη "λάθος" τακτική ενός εμπόρου στην Αγγλία ή ενός εμπόρου στην Ελλάδα, μπορεί να επιλέξει να μην το κάνει. Εάν επιλέξει να το κάνει, τότε σε περίπτωση προβλήματος, θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της επιλογής του. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει η εταιρία να επωμιστεί το σφάλμα του κάθε τυχάρπαστου.
Θεωρείς δεδομένο όμως ότι ο κατανάλωτης γνωρίζει. Δεν είναι απαραίτητο αυτό. Εινάι πολύ πιθανό να μην γνωρίζει.
Εννοείται ότι η εταιρία θέλει ευχαριστημένους πελάτες. Η εταιρία εγγυάται ότι αν ο αγοραστής ακολουθήσει τις σωστές διαδικασίες (αγορά από τον αντιπρόσωπο), σε περίπτωση προβλήματος θα τύχει σωστής αντιμετώπισης (επισκευή, αντικατάσταση κτλ).
Δηλαδή όταν εγώ αγοράσω π.χ. Tidal από παραεισάγώγη η π.χ. Tidal δεν έχει είσπραξει τα χρήματα που τις αναλογούν και "κάνει την πάπια ?" Ο εδώ εισαγωγέας συμφωνώ δεν γνωρίζει και δεν έβγάλε κέρδος ή κατασκευάστρια εταιρεία δεν έβγάλε ? Αρα η κατασκευάστρια εταιρεία , η οποία δίνει και την όποια εγγύηση δεν έχει ευθύνη ?
Ο αντιπρόσωπος δρα κατόπιν οδηγιών της εταιρίας. Εάν πράξει κάτι παραπάνω (π.χ. να επισκευάσει μηχάνημα αγορασμένο από παραεισαγωγή), γνωρίζει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα μείνει εκτεθειμένος στην εταιρία διότι παραβίασε την πολιτική της και μπορεί να μην τον αποζημιώσει για την extra δουλειά ή/και άλλες συνέπειες - άρα ζημιώνεται ο αντιπρόσωπος.
Εδώ έχεις δίκιο
Για αυτό και "ψέγουμε" την κατασκευάστρια εταιρεία και όχι τον εδώ αντιπρόσωπο.
Εν τέλει η κατασκευάστρια εταιρεία δεν θα χρεωθεί το αναλογούν κόστος επισκευης είτε γίνει από τον εισαγωγέα είτε από τον παραεισαγωγέα ?
Εαν θέλει να επιβάλει τους όρους της θα τους επιβάλει στους εισαγωγείς / παραεισαγωγής / την περιβόητη "αγορά" με τους νόμους της με όποιον τρόπο νομίζει καλύτερο, δεν μας ενδιαφέρει, όχι όμως ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ τους τελικούς καταναλώτες.
Με αυτό τον τρόπο ο τελικός κατανάλωτης τους θεωρεί "σαλτιμπάγκους" είτε τους αρέσει έιτε όχι, και μιλάω για τον κατασκευαστή και πάλι.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.562
Reaction score
22.665
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Έχω αγοράσει στο παρελθόν φωτογραφική μηχανη Olympus από το εξωτερικό (pixmania) και όταν παρουσιάστηκε πρόβλημα το εγχώριο σέρβις με κάλυψε κανονικότατα, με μόνο αποδεικτικό την απόδειξη αγοράς και φυσικά με τις ευλογίες της μαμα εταιρέιας. Μιλάμε για κάτι διαφορετικό στην προκειμένη περίπτωση και δεν το έχω αντιληφθεί...;
Χμ, ίσως. Δεν ξέρω αν η Olympus έχει ορίσει εξουσιοδοτημένους (ή/και αποκλειστικούς) αντιπρόσωπους. Αν δεν το έχει κάνει, τότε καλώς έπραξες εσύ και φυσικά καλώς έπραξε η τοπική αντιπροσωπεία.

Στην περίπτωση που συζητάμε εδώ, αναφέρεται στο γεγονός ότι ήρθε η εταιρία και είπε ότι "Στην Ελλάδα τα προϊόντα μου, τα εισάγει, μεταπωλεί και επισκευάζει μόνο ο Χ. Τέλος. Δεν αναγνωρίζω κανέναν Ψ, Ζ, Υ κτλ. Δεν μπορώ να τους εμποδίσω να εμπορευτούν τα προϊόντα μου (π.χ. παραεισαγωγές), αλλά αν αγοράσετε από αυτούς και έχετε πρόβλημα, βγάλτε τα πέρα με αυτούς, όχι με τον Χ".

Νομίζω ότι αυτή είναι η διαφορά με την περίπτωση της Olympus.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.562
Reaction score
22.665
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Θεωρείς δεδομένο όμως ότι ο κατανάλωτης γνωρίζει. Δεν είναι απαραίτητο αυτό. Εινάι πολύ πιθανό να μην γνωρίζει.
Ναι, αλλά είναι υποχρέωση του καταναλωτή να ρωτάει και να μαθαίνει. Λέγεται "Έρευνα αγοράς". Δεν σε ειρωνεύομαι, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι στην σήμερον ημέρα, θα αγόραζε ο οποιοσδήποτε "γουρούνι στο σακί".

Δηλαδή όταν εγώ αγοράσω π.χ. Tidal από παραεισάγώγη η π.χ. Tidal δεν έχει είσπραξει τα χρήματα που τις αναλογούν και "κάνει την πάπια ?" Ο εδώ εισαγωγέας συμφωνώ δεν γνωρίζει και δεν έβγάλε κέρδος ή κατασκευάστρια εταιρεία δεν έβγάλε ? Αρα η κατασκευάστρια εταιρεία , η οποία δίνει και την όποια εγγύηση δεν έχει ευθύνη ?
Ναι, η εταιρία πήρε τα χρήματα της, καμία αντίρρηση. Την εγγύηση και την ευθύνη της εγγύησης την έχει δώσει στον πωλητή που πούλησε στον παραεισαγωγέα. Αυτό έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμά μου. Η ευθύνη δεν μεταβιβάζεται.

Εδώ έχεις δίκιο
Για αυτό και "ψέγουμε" την κατασκευάστρια εταιρεία και όχι τον εδώ αντιπρόσωπο. Εν τέλει η κατασκευάστρια εταιρεία δεν θα χρεωθεί το αναλογούν κόστος επισκευης είτε γίνει από τον εισαγωγέα είτε από τον παραεισαγωγέα ? Εαν θέλει να επιβάλει τους όρους της θα τους επιβάλει στους εισαγωγείς / παραεισαγωγής / την περιβόητη "αγορά" με τους νόμους της με όποιον τρόπο νομίζει καλύτερο, δεν μας ενδιαφέρει, όχι όμως ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ τους τελικούς καταναλώτες. Με αυτό τον τρόπο ο τελικός κατανάλωτης τους θεωρεί "σαλτιμπάγκους" είτε τους αρέσει έιτε όχι, και μιλάω για τον κατασκευαστή και πάλι.
Νομίζω ότι δεν είναι τόσο απλό το ζήτημα (και δεν μπορεί να εξαντληθεί σε ένα post). Με απλά λόγια (όπως το αντιλαμβάνομαι): Η εταιρία έχει συμφωνήσει με τον τοπικό αντιπρόσωπο να παρέχει υπηρεσίες επισκευής στα μηχανήματά της που αγοράστηκαν από αυτόν. Για να επισκευαστούν τα "extra" μηχανήματα (ας υποθέσουμε για σκοπούς παραδείγματος) ότι ο τοπικός αντιπρόσωπος πρέπει να προσλάβει ένα επιπλέον άτομο. Συνεπώς, θα ζητήσει από την εταιρία να του καλύψει αυτό το κόστος και η εταιρία θα δεχτεί (αν κι εφόσον θέλει να παρέχει εγγύηση στα "extra" μηχανήματα). Άρα για την εταιρία, αυξάνεται το κόστος επισκευής των μηχανημάτων της, γιατί έχει να πληρώσει (εμμέσως) έναν επιπλέον τεχνικό. Λεπτομέρεια: Την ίδια αρχική συμφωνία έχει κάνει και με τον πωλητή/αντιπρόσωπο που πούλσε στον παραεισαγωγέα. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρία πληρώνει δύο φορές για το service ενός μηχανήματος (διότι αυτός που πούλησε στον παραεισαγωγέα δεν παρέχει service στα μηχανήματα που πούλησε).

Τι λες, συμφέρει την εταιρία να το κάνει;
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Ο αντιπροσωπος εχοντας συμφωνια με την εταιρια "πληρωνει" το δικαιωμα επισκευης και υποστηριξης του προιοντος. Η συμφωνια αυτη καθοριζει μια τιμη Α.

Ο παραεισαγωγεας δεν εχει "πληρωσει" αυτην την συμφωνια και καρπωνεται ολοκληρο το κερδος.
 

Μ.Φ.

MF Audio Επαγγελματίας
Μηνύματα
561
Reaction score
185
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Wizzy 53.
Στην περίπτωση που συζητάμε εδώ, αναφέρεται στο γεγονός ότι ήρθε η εταιρία και είπε ότι "Στην Ελλάδα τα προϊόντα μου, τα εισάγει, μεταπωλεί και επισκευάζει μόνο ο Χ. Τέλος. (!) Δεν αναγνωρίζω κανέναν Ψ, Ζ, Υ κτλ. Δεν μπορώ να τους εμποδίσω να εμπορευτούν τα προϊόντα μου (π.χ. παραεισαγωγές), αλλά αν αγοράσετε από αυτούς και έχετε πρόβλημα, βγάλτε τα πέρα με αυτούς, όχι με τον Χ".


Σωστά!
(κάτι τέτοιο νομίζω λένε/εννοούν και ο Pleo, ο Αρβανιτάκης, πιθανόν και άλλοι)

και να συμπληρώσω,
και ας φέρει μετά ο -ξύπνιος- πελάτης (που αγόρασε την παρεισαγωγή), το ινκα-μικα-συκα, τον μπαμπά του
και την μαμά του, να μου ζητήσει τα ρέστα… (μόνο να προσέξει μην του στοιχίσει η βλάβη όσο το μηχάνημα)

(τα πιο πάνω τυπικά. γιατί μπορεί/αναλόγως…, προσωπικά και να τους την χαρίσω. κακώς!)


όσο για τα: δεν ήξερα, απʼ αλλού είμαι... Επιεικώς, λολ.
όπως λολ και για όσους στέλνουν -τάχατέ μου- eʼmail στις εταιρείες…
(οι οποίες, κατόπιν, τους παραπέμπουν στους αντιπροσώπους τους τους οποίους, αντιπροσώπους, και ενημερώνουν.
οι σοβαρές)


Ως προς την ATC, τα θερμά μου συγχαρητήρια.
έτσι πρέπει να πράττει κάθε σωστός κατασκευαστής/εταιρεία.


Υ.Γ. Τέλος, όλα υπάγονται στο κεφάλαιο συμπεριφορές. (ένθεν και ένθεν)
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Λάθος!
Ενδοκοινοτική απόκτηση. Αν η εισαγωγή γίνεται νόμιμα και για εμπορικό σκοπό ο ΦΠΑ πληρώνεται ολόκληρος (23%) στην χώρα προορισμού και όχι στην χώρα προέλευσης.
Eισαι σιγουρος οτι εχει γινει επαγγελματικα η εισαγωγη,και οχι πυλωτικα-ιδιωτικα για να δει εαν θα "τραβηξει" η κινηση αυτη?Και τι αντιδρασεις θα εχει?Και μη μου πεις πως θα το βαλει στο μαγαζι του γιατι εχω να σου προτεινω 300 τροπους νομιμους.Εαν δεν αντιδρουσε ο Θεμης θα εφερνε,αυτος ο εμπορος,κατοπιν παραγγελιας ενα-ενα ηχεια προς πωληση και ουτε γατα ουτε ζημια (παντα για ιδιωτικη χρηση).
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Συγνώμη... μία ερώτηση
Τα προϊόντα αυτά που μιλάτε δεν συνοδέυονται από μία κάρτα εγγύησης?
Αυτή η κάρτα δεν συμπληρώνεται/σφραγίζεται (τι άλλο κάνει δεν ξέρω) και πάει στο εργοστάσιο?

Μιλάμε για προϊόντα χωρίς εγγύηση δηλαδή και είναι φτηνότερα?
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: ΟΙ ΓΚΡΙ ΖΩΝΕΣ

Σπανιως οταν αγοραζεις απ ευθειας απο τον αντιπροσωπο εχεις την "αναγκη" μιας τετοιας καρτας.

Στην περιπτωση ομως που συζητιεται πραγματικα θα ηθελα κι εγω να μαθω τι διασφαλισεις εχει ο αγοραστης.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.452
Reaction score
8.291
Την εγγυηση ότι μια συσκευη δεν θα χαλασει για ένα χρονικο διαστημα τη δινει ο κατασκευαστης της.

Αν η συσκευη χαλασει, ο κατασκευαστης αναλαμβανει να την επιδιορθωσει δωρεαν ή να την αντικαταστησει.

Αν στην περιοχη που βρισκεται η συσκευη υπαρχει εξουσιοδοτημενο από τον κατασκευαστη σερβις, μπορει ο κατοχος της συσκευης να απευθυνθει σ’αυτό σαν να ηταν ο ιδιος ο κατασκευαστης (εξ’ου και εξουσιοδοτημενο).

Το με ποιον τροπο βρεθηκε η συσκευη στα χερια του κατοχου της, δεν βλεπω τι σημασια μπορει να εχει. Ακομα και παρανομος να είναι αυτος ο τροπος, είναι θεμα της δικαιοσυνης. Δηλαδη ακομα και κλεμμενη να είναι η συσκευη, ο κατασκευαστης ή το σερβις θα οφειλε να καταγγειλει τον κατοχο στην αστυνομια και ταυτοχρονα να επισκευασει τη συσκευη.

Το δικτυο πωλησης με το δικτυο σερβις δεν είναι υποχρεωτικο να ταυτιζονται.

Φυσικα όλα αυτά είναι το πώς θα αντιλαμβανομουν εγω σαν πελατης, την εγγυηση.
Ειμαι σιγουρος ότι σπανιως ισχυουν αυτά.
Παντως διαβασα πολλες ευφανταστες δικαιολογιες σ’ αυτό το νημα, για να αθετησει καποιος την υποσχεση που σου εδωσε, όταν αγορασες αυτό που εφτιαξε, ότι δε θα χαλασει.
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.128
Μηνύματα
3.043.213
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top