MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Ο Music First μου ψευτίζει τις υψηλές στα αυτιά μου και ο Prometheus μου ακούγεται σαν ένας καλός παθητικός, δηλαδή διάφανος μεν,χωρίς δυναμικά δε.Δυστυχώς, αν και πολύ θα το ήθελα κανείς δεν μου είπε κάτι από τους δύο..Με πάσαν επιφύλαξη γιατί δεν έχω ζήσει με κανέναν από τους δύο.Μόνο έτσι βγάζεις "σίγουρα" (ο θεός να τα κάνει)συμπεράσματα..
Δεν ειναι λαθος οι υψηλες στον MF. Τα μπασα ειναι.
Εαν εχει κανεις γνωση σχεδιασης μαγνητικων κυκλωματων και μετασχηματιστων και δει τη συμπεριφορα του supermalloy σε μηδενικο DC biasing σε πολυ χαμηλά Gauss, στο πεδιο των συχνοτητων, θα βαλει τα γελια κανονικα! Σχετικα με τα δυναμικα του Prometheus, ειπαμε, ειναι το καλυτερο της αγορας, δεν ειναι ωστοσο το απολυτως καλυτερο που θεωρητικα μπορει να γινει. Για τα δυναμικα του, ναι, μπορω με βεβαιοτητα να σου πω οτι γινεται να ειναι πολυ καλυτερα, ωστοσο αυτο δεν του στερει το στεμμα του βασιλια της αγορας.
Θα σου προτεινα να δοκιμασεις καποια φορα τον Prometheus. Αν δε εχεις και εμπειρια, θα σου παρει λιγο να διαπιστωσεις το ποσο καλος ειναι!
 

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Ίσως επειδή ο ήχος των Purity χαρακτηρίζεται από έντονα δυναμικά και roll-off στις υψηλές συχνότητες, δεν αντιλήφθηκα τις αδυναμίες του Music First που αναφέρθηκαν.

Ίσως ο Promitheus Apollo, που συνδυάζει τα καλά ενός παθητικού κι ενός λαμπάτου προ, να αποτελεί μια καλή επιλογή.

Όταν χρησιμοποιούσα παθητικό προ με αντιστάσεις σε διάταξη step ladder attenuator, η χρήση ενός tube buffer βοηθούσε. Φαντάζομαι ο Apollo θα προσφέρει πιο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.
OXI! Δοκιμασε μοναχα παθητικο TVC, διχως ενεργο σταδιο ή buffer κλπ. Σκετο TVC. Σε αυτο αναφερομαι στα κειμενα μου, οχι στο ενεργο!
 

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNE

Γιαννη ,

και τον Aaron να εβαζες διπλα στο Music First θα το καταλαβαινες αμεσως αλλα δυστυχως δε τον εχεις πια... Παντως εαν μπορεις να βρεις κανενα καλο προ κανε τις δοκιμες σου και θα καταλαβεις, προσεχοντας απλα την τονικοτητα ενος πιανου. Δεν χρειαζεται κατι αλλο...
Συμφωνω τα μεγιστα. Κε gpol δειχνετε να εχετε σοβαρη εμπειρια απο καλα ακουσματα. Ενα πιανο για 5 λεπτα ειναι υπερ-αρκετο οπως σωστα αναφερετε.
 

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Eνας φιλος εχει τον Προμηθεα με παρα πολυ καλα αποτελεσματα.
Εχει "βγαλει" απο το ρακ εναν (παλιο μεν) Jeff Roland.

Eγω παλι εχω εναν tribute
Εσυ φιλε το παρακανες... Τι συγκρινεις τωρα... Εναν Jeff Rowland με τον Προμηθεα; Αδικη συγκριση τελειως...

Ειδα οτι πολλοι χρησιμοποιειτε TVC. Και πολυ καλα κανετε.
Τα Tribute δεν εχει τυχει να τα ακουσω, ομως το nano core απο το οποιο ειναι φτιαγμενα ειναι ενδιαφερον σαν υλικο.

Θα σας πω τωρα για το nanocrystalline σαν υλικο Μ/Σ. Αποτελει υλικο νεας τεχνολογιας καθως δεν εχει πολλα χρονια που ξεκινησε η βιομηχανικη του χρηση. Αποτελει Fe-based amorphous alloy με περισσεια σιδηρου, αμορφοποιημενο και ψημενο. Ειναι απο τις τελευταιες εφευρεσεις στον τομεα των Soft magnetic materials (συγχωρεστε με για τα αγγλικα αλλα δεν ξερω πως αλλιως να γραψω) και στις περισσοτερες εφαρμογες αντικαθιστα τα Nickel based alloys οπως Ni-Fe 50% (permalloy) και 80% (supermalloy) ως κοστολογικα πολυ πιο συμφερον, με παρομοιες ιδιοτητες. Υπερτερει σε πολλους τομεις κυριως επειδη εμφανιζει σχετικα υψηλο saturation flux density και τ-ε-ρ-α-σ-τ-ι-ο permeability, δηλαδη μπορει κανεις να επιτυχει ΚΑΙ μεγαλη ροη και πολυ μεγαλη διεγερση, οχι ομως τοσο μεγαλη διεγερση οπως με το supermalloy. Λογω του κορεσμου σε σχετικα υψηλες ροες, βοηθα στη χρηση πολυ μικροτερων πυρηνων με λιγοτερο βαρος και πολυ χαμηλοτερο κοστος ΚΑΙ λογω βαρους αλλα ΚΑΙ λογω πολυ φθηνοτερου κραματος.

Περαν της περιπτωσης οπου χρειαζεται πολυ μεγαλη διεγερση του πυρηνα (βλ. supermalloy που ειναι πραγματικα αναντικαταστατο) με πολυ ασθενη σηματα, το nanocrystalline alloy ειναι το υλικο του μελλοντος. Για audio χρηση ωστοσο το πραγμα δεν μπορει να ειναι ξεκαθαρο. Ο λογος ειναι επειδη το υλικο χρειαζεται πρωτα αμορφοποιηση και εν συνεχεια ψησιμο σε ειδικους κλιβανους σε συγκεκριμενη θερμοκρασια για συγκεκριμενο χρονο και με συγκεκριμενο temperature gradient. Επειδη ολες αυτες οι παραμετροι ειναι πολυ φλου και ο καθε κατασκευαστης ψηνει διαφορετικα το κραμα, τα τελικα χαρακτηριστικα βγαινουν κατα το δοκουν, αναλογως τις εκαστοτε απαιτησεις. Δεν μπορει να δοθει μονοσημαντα απαντηση αν ειναι πανακεια η οχι.

Εχει τυχει να ακουσω Μ/Σ με nanocrystalline core, τυλιγμενο απο μενα, και ειχε οντως πολυ καλο ηχο. Το συγκεκριμενο κραμα δεν ειχε τεραστιο permeability αλλα ειχε σχετικα υψηλο saturation flux density και υψηλη γραμμικοτητα στην περιοχη 0,0 σε ευρυ φασμα συχνοτητων για τον απλο λογο επειδη ετσι παραγγελθηκε. Δεν επιανε ομως τη γραμμικοτητα ενος custom designed σιδηρομαγνητικου υλικου ουτε αυτη ενος τυπικου CRGO 0.1mm. Το nanocrystalline θα το προτεινα για TVC και MC Step up, οχι ομως απ ευθειας αλλα να προγηθει οπωσδηποτε ακροαση για το λογο οτι οι ιδιοτητες του κραματος ανα κατασκευαστη ειναι αλλου για αλλου. Αν ο κατασκευαστης ξερει να παραγγειλει το nanocrystalline με συγκεκριμενες ιδιοτητες τοτε ειναι σιγουρο οτι θα επιτυχει καλο εως πολυ καλο αποτελεσμα. Δεν τιθεται θεμα συγκρισης με το supermalloy που ειναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΛΑΘΟΣ υλικο για τις εν λογω χρησεις.

Ελπιζω να μη σας κουρασα με τεχνικης φυσεως ζητηματα.

Μετα τιμης,
cleverman.
 

Μηνύματα
950
Reaction score
495
Re: Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Δεν ειναι λαθος οι υψηλες στον MF. Τα μπασα ειναι.
Εαν εχει κανεις γνωση σχεδιασης μαγνητικων κυκλωματων και μετασχηματιστων και δει τη συμπεριφορα του supermalloy σε μηδενικο DC biasing σε πολυ χαμηλά Gauss, στο πεδιο των συχνοτητων, θα βαλει τα γελια κανονικα! Σχετικα με τα δυναμικα του Prometheus, ειπαμε, ειναι το καλυτερο της αγορας, δεν ειναι ωστοσο το απολυτως καλυτερο που θεωρητικα μπορει να γινει. Για τα δυναμικα του, ναι, μπορω με βεβαιοτητα να σου πω οτι γινεται να ειναι πολυ καλυτερα, ωστοσο αυτο δεν του στερει το στεμμα του βασιλια της αγορας.
Θα σου προτεινα να δοκιμασεις καποια φορα τον Prometheus. Αν δε εχεις και εμπειρια, θα σου παρει λιγο να διαπιστωσεις το ποσο καλος ειναι!
Τον Προμηθέα τον έχω ακούσει σπίτι μου για καμιά ωρίτσα.Τον MF δεν τον έχω ακούσει σε δικό μου σύστημα,οπότε πάω πάσο.Πρέπει να παραδεχθείς πως σε δυναμικά ο Προμηθέας δεν είναι ενεργός πάντως.Πάσχει.Σε αυτόν τον τομέα δεν μου έκανε.Βέβαια μπορεί κάποιος να ισχυριστεί πως η πηγή μου δεν είχε αρκετά δυναμικά αλλά και πάλι..Και σε άλλο σύστημα που τον άκουσα με πολύ σοβαρό ντακ το ίδιο αποκόμισα..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Ελπιζω να μη σας κουρασα με τεχνικης φυσεως ζητηματα.

Μετα τιμης,
cleverman.
φυσικά δε μας κούρασες, ίσα ίσα θα ήθελα αρκετά περισσότερα τεχνικής φύσεως ζητήματα να αναλυθούν και να παρουσιασθούν από σένα, αφού τα γνωρίζεις όπως λες! :126:

υπάρχουν πολλές εταιρίες καταξιωμένες στο χώρο, όπως Lundahl, Jensen, Sowter, CineMag κλπ, που δημοσιεύουν πλήρες σετ μετρήσεων για κάθε μετασχηματιστή τους.

προσωπικά, θα ήθελα να μας πεις και την άποψή σου για τους Cinemag CMLI-15/15B, για τους Jensen ISO-MAX CI-2R και JT11-P αλλά και για τους αγαπημένους μου Lundahl LL1592.

Τιμολογιακά, οι Cinemag είναι οι πιο φτηνοί, στα ~35$ έκαστος, οι Jensen και Lundahl στα διπλάσια, ~70$ έκαστος (αυτά θυμάμαι, δε ξέρω αν άλλαξε κάτι).

να και δυό λινκ:

http://www.lundahl.se/pdfs/datash/1592.pdf
http://www.audioxpress.com/reviews/media/hansen2872.pdf
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Απάντηση: Re: Απάντηση: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Χμ, δε θα 'λεγα και τοσο... Εχω ακουσει μηχανηματα με καταπληκτικη αποκριση και διχως κανενα στραβωμα της φασης εντος τυ ακουστικου φασματος, ωστοσο δε θα λεγα οτι ξεχειλιζανε απο διαφανεια...



Αυτο δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα. Δηλαδη ολα τα μηχανηματα με ομαλη αποκριση εχουν και σωστη τονικοτητα. Χμ, καθε αλλο! Ασυνδετα μεγεθη.

Οποιος θελει να αγορασει τους μετασχηματιστες αυτους θα πρέπει να τους ακουσει προσεκτικα. Εχουν ενσωματωμενους τους Stevens & Billington transformers, φτιαγμενοι απο 80% Nickel cores (Supermalloy). Το εν λογω υλικο χρησιμοποιειται λογω πολυ υψηλού permeability και very low excitation του πυρηνα καθως τα σηματα ειναι ασθενη και δεν υπαρχει DC πολωση. Το να πετυχαινεις 400Η inductance ειναι φυσικα κατορθωμα. Αλλα...

Δυστυχως στη φυση δεν ερχονται παντοτε ολα με το καλο, παντα κατι φοβερα καλο συνδυαζεται με κατι στραβο. Ετσι και εδω. Το supermalloy ειναι εντελως ακαταλληλο υλικο για κατασκευη audio μετασχηματιστων. Χρησιμοποιεται σε πολυ υψησυχνα switching power supplies οπου η συμπεριφορα σε χαμηλες συχνοτητες ειναι αδιαφορη. Λογω της ελλειψης DC bias με το παιξιμο της μουσικης η κινηση στον καμπυλη B-H διερχεται απο το σημειο 0,0. Σε αυτο το σημειο τοσο η γραμμικοτητα του supermalloy στο DC οσο και στο πεδιο των συχνοτητων ειναι για κλαματα. Ειναι λαθος υλικο περα για περα. Το βασικοτερο προβλημα ειναι οτι ο πυρνηνας δεν μπορει να παρακολουθησει σωστα την μεταβολη του flux density στις χαμηλες συχνοτητες, ειναι σα να μη διεγειρεται σωστα. Αλλιως διεγειρεται στις εξαιρετικα χαμηλες audio συχνοτητες (20-200Hz) και τελειως διαφορετικα σε καποια kiloHertz. Στον παλμογραφο καλο θα δειξει, θελει αλλα οργανα για να διαπιστωθει το προβλημα.

Ο κυριος που ακουσε τον εν λογω Μ/Σ θα πρεπει να τον ξανακουσει πιο σωστα. Θα διαπιστωσει οτι ΔΕΝ υπαρχει σωστη ακολουθια στα μπασα, ακουγεται καπως lean και αδειος, η σαν τα μπασα να ερχονται με καθυστερηση. Η εικονα ΔΕΝ ειναι πραγματικα μεγαλη, ειναι σαν να εχουν ξεχειλωσει οι υψηλές συχνοτητες ομως λειπει η πληροφορια του σωματος των οργανων, λειπει εκεινο που χαρακτηριζει την οργανικη ταυτοτητα. Οργανα που παιζουν μαζι ταυτοχρονα στο ιδιο συχνοτικο φασμα θα ακουστουν να μπερδευονται και να μη ξεχωριζουν πεντακαθαρα μεταξυ τους. Η διαστρωματωση του βαθους σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι καταφανως προβληματικη.

Στη μουσικη ακροαση εχω παρατηρησει οτι οι ακροατες δεν δινουν το πρεπον βαρος στην αναπαραγωγη της σωστης τονικοτητας των οργανων αλλα κοιτουν πραγματα που δε σχετιζονται καθολου με τη μουσικη, οπως μπασα-πριμα, πλατος εικονας και διαφανεια.

Ας γινει μια πιο προσεκτικη ακροαση και ας ξαναγραφουν εκ νεου οι εντυπωσεις, πιο αντικειμενικα τη φορα αυτη. Η απουσια πολλων κακων ειναι σιγουρα καλο και για αυτο ακουονται τοσο διαφορετικα αυτοι οι Μ/Σ, ομως ενα τετοιο λαθος οπως η χρηση του supermalloy σε unbiased Μ/Σ ειναι σκετη φρικη σε μια αλυσιδα μουσικης αναπαραγωγης. Αν ηταν τοσο καλη και τελεια μια τετοια εφαρμογη να ειστε σιγουροι οτι θα την ειχαν υιοθετησει πολοί. Αν ψαχνετε το καλυτερο της αγορας πηγαινεται στη λυση του Prometheus, μεγαλη ποιοτικη αναβαθμιση σε καλη τιμη με το αρνητικο της μεγαλης λιστας αναμονης. Οι S&B μετασχηματιστες δεν λενε τιποτε...
το εν λόγω κείμενό σου έχει σημαντικές αντιφάσεις, αλλά θα ήθελα να το συζητήσω αφού μας πεις την άποψή σου για τους Lundahl, Jensen και CineMag που έγραψα πριν, ώστε να είναι και πιο εμπεριστατωμένη η απάντησή μου.:126:
 

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Τον Προμηθέα τον έχω ακούσει σπίτι μου για καμιά ωρίτσα.Τον MF δεν τον έχω ακούσει σε δικό μου σύστημα,οπότε πάω πάσο.Πρέπει να παραδεχθείς πως σε δυναμικά ο Προμηθέας δεν είναι ενεργός πάντως.Πάσχει.Σε αυτόν τον τομέα δεν μου έκανε.Βέβαια μπορεί κάποιος να ισχυριστεί πως η πηγή μου δεν είχε αρκετά δυναμικά αλλά και πάλι..Και σε άλλο σύστημα που τον άκουσα με πολύ σοβαρό ντακ το ίδιο αποκόμισα..
Κοιτα, δεν ξερω ποσο πραγματικα πασχει ο Prometheus η αν δεν πασχει και τοσο πολυ διοτι δεν τον εχω ακουσει σε αμεση Α-Β αντιπαραθεση στο συγκεκριμενο συστημα με τιποτε εντελως φευγατο. Παντως για τα δυναμικα των ενεργων προενισχυτων, δε θα συμφωνησω και τοσο πολυ. Οι ενεργοι προενισχυτες προκαλουν συμπιεση του ηχου και κοπτουν τα δυναμικα, δεν ειναι δυνατο να εχεις περισσοτερα δυναμικα βαζοντας σταδια ενδιαμεσα. Ωστοσο, το τελικο αποτελεσμα δημιουργει καλυτερο impedance matching απο ενα απλο ladder pot και αυτο δινει καπως πιο ζωηρο ηχο και καπως πιο σαφη και ξεκαθαρο. Παντως οχι καλυτερα δυναμικα. Ειναι σα να εχει καλυτερα δυναμικα αλλα δεν εχει.
Παντως ο Προμηθεας θεωρειται και ειναι πραγματικα καλο πραγμα. Εχει και πολλους συνδυασμους που μπορεις να κανεις ως single ended η balanced. Τα δυναμικα του S&B ισως ειναι καλυτερα, δεν ξερω, καποιος θα βρεθει να τους αντιπαραβαλλει, ωστοσο η τονικοτητα του Prometheus ειναι εντελως αλλο πραγμα!
 

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

φυσικά δε μας κούρασες, ίσα ίσα θα ήθελα αρκετά περισσότερα τεχνικής φύσεως ζητήματα να αναλυθούν και να παρουσιασθούν από σένα, αφού τα γνωρίζεις όπως λες! :126:

υπάρχουν πολλές εταιρίες καταξιωμένες στο χώρο, όπως Lundahl, Jensen, Sowter, CineMag κλπ, που δημοσιεύουν πλήρες σετ μετρήσεων για κάθε μετασχηματιστή τους.

]
Δυστυχως απο μετρησεις δεν μπορεις να βγαλεις κανενα στοιχειο για την αποδοση τους. Η μετρηση ειναι μια παραμετρος ωστοσο στον κοσμο των μετασχηματιστων τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι. Δεν ειναι μονο μετρησεις. Εαν στη συναρτηση σου συμπεριλαβεις μονο την μετρηση δε θα βγαλεις συμπερασμα καθως υπαρχουν αλλες παραμετροι που επηρεαζουν περισσοτερο το μοντελο, εαν το χτισεις σωστα (υλικο πυρηνα, leakage inductance, stray capacitance - βεβαια αυτα επηρεαζουν και τα αποτελεσματα των μετρησεων, μονωτικα, κλπ.)
Για μενα, αν θες την απαντηση μου απο καρδιας, μη δινεις καμμια βαση στις μετρησεις για τον απλο λογο οτι ολες οι εταιριες απο μετρησεις τα πανε τελεια. Ωστοσο απο ηχο η φαση ειναι αλλη υποθεση.


προσωπικά, θα ήθελα να μας πεις και την άποψή σου για τους Cinemag CMLI-15/15B, για τους Jensen ISO-MAX CI-2R και JT11-P αλλά και για τους αγαπημένους μου Lundahl LL1592.

Τιμολογιακά, οι Cinemag είναι οι πιο φτηνοί, στα ~35$ έκαστος, οι Jensen και Lundahl στα διπλάσια, ~70$ έκαστος (αυτά θυμάμαι, δε ξέρω αν άλλαξε κάτι).
Διχως να τα εχω ακουσει ολα (δεν γινεται κατι τετοιο για πρακτικους λογους) μπορω να σου πω οτι ολοι οι Lundahl ηχητικα κυμαινονται απο μετριοι μεχρι απαραδεκτοι. Οι 1592 απο μετρησεις στο AudioXpress ειναι πολυ καλοι, ωστοσο ηχητικα ειναι στα ορια της τραγωδιας. Πυρηνας απο mumetal... tragedy! Τεραστιο permeability και παντελης ελλειψη linearity σε χαμηλες ροες... Μακρια. Αμα θες νικελιο σωνει και καλα για να γλιτωσεις απο τις πολλες σπειρες, ψαξε για permalloy 50.
Απο Lundahl οι καλυτεροι τους ειναι απο τη σειρα amorphous. Amorphous και τραγικοτητα δεν γινεται. Ωστοσο οι Lundahl ειναι οι χειροτεροι που μπορεις να χρησιμοποιησεις. Καποτε απορουσα πως ειναι δυνατο με τοσο τελεια τυλιγματα, καλους πυρηνες κλπ να βγαζουν τοσο απαραδεκτο ηχο, μεχρι που ανοιξα εναν και ειδα τι γινεται μεσα... Δε θελει να εισαι και γκουρου για να καταλαβεις...

Στους DIY κυκλους ειναι γνωστο οτι οι Lundahl ειναι οι χειροτεροι. Οι Tribute και κατι αλλοι Ολανδεζικοι - νομιζω ΑΕ? - ειναι ασυγκριτα καλυτεροι. Sowter κλπ στα ορια του αδιαφορου. Εαν ωστοσο το ψαξεις θα δεις οτι ΟΛΟΙ ανεξαιρετως επισημαινουν την ανωτεροτητα μονον vintage Μ/Σ οπως UTC, Triad & Western Electric αμερικανικοι ενω το καλυτερο tone σε μοντερνα μοντελα παρουσιαζουν μοναχα οι Ιαπωνικοι και ειδικοτερα οι παλιοι Tango μεχρι τα μεσα της δεκαετιας του '80. Διαβασε στο DIYaudio.com

Σημερινα μοντελα οι καλυτεροι ειναι οι Tamura οχι ομως οπως οι πιο παλιοι.
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.228
Reaction score
8.106
clevermant 3 ερωτησεις....
οι μετασχηματιστες με πυρηνα νανοκρυσταλαιν αποδιδουν καλυτερα μετα απο "ζεσταμα" αρκετης ωρας και γιατι?
πιστευεις οτι εφοσον οι προδιαγραφες τους τελικα ειναι οι σωστες αποτελουν το απολυτο για πυρηνα μσχ για προενισχυτη?
τι γνωμη εχεις για τους μετασχηματιστες της TLA?
Νικος
 

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

clevermant 3 ερωτησεις....
οι μετασχηματιστες με πυρηνα νανοκρυσταλαιν αποδιδουν καλυτερα μετα απο "ζεσταμα" αρκετης ωρας και γιατι?
πιστευεις οτι εφοσον οι προδιαγραφες τους τελικα ειναι οι σωστες αποτελουν το απολυτο για πυρηνα μσχ για προενισχυτη?
τι γνωμη εχεις για τους μετασχηματιστες της TLA?
Νικος
Δεν ξερω αμα αναφερεσαι σε πραγματικό ζέσταμα ή στο χαϊντελάδιο ζέσταμα, δηλαδή το παίξιμο για κάποια ώρα. Σε πυρηνες που έχω παραγγείλει εγώ και έχουν φτάξει προσωπικά για μένα, έχω παρατηρήσει ότι στην αρχή ο ήχος τους εναι εξαιρετικός, σταδιακά όμως τείνει να παρουσιάζει κάποια αστάθεια στο παίξιμό τους. Αναφερομαι στο tonality των οργανων και όχι τίποτε άλλο. Η αστάθεια αυτή δεν ξέρω να σου πω με βαβαιότητα αν οφείλεται σε άλλους παράγοντες, όμως το έχω παρατηρήσει ακομη και διχως καμμία απολύτως μεταβολή σε καμια παραμετρο. Ειναι βεβαιο οτι το υλικο παρουσιάζει κάποια έστω και ελάχιστη μεταβολή στην ικανότητά του να πολώνεται μαγνητικά, ακριβώς όπως το διηλεκτρικό του πυκνωτη η του καλωδιου που σιγα σιγα στρώνει. Αυτο ειναι που ακουγεται.

Τα nano cores εχουν πολυ καλες ιδιοτητες για κατασκευη Μ/Σ χαμηλου σηματος, μακραν καλυτερες απο οτι το supermalloy και συγκρισιμες η καλυτερες από το permalloy . Ωστοσο για Μ/Σ εξοδου δεν μπορουν να αποτελεσουν τη βελτιστη λυψη παρα μονο για λαμπατους χαμηλης ισχυος, καθως φτανουν σχετικα ευκολα σε κορεσμό. Η μικρη ελλειψη γραμμικοτητας σε χαμηλες ροες αλλα και στο πεδιο των συχνοτητων αντισταθμιζεται με το που βαλεις gap (Single Ended) και εκει ειναι εξαιρετικοί. Ειδικά για προενισχυτη που αναφερεις, αν πολωνεται απο DC (βλ. Μ/Σ εξοδου σε καμπατο σταδιο) θα ειναι εξαιρετικοί, διαφορετικά απλώς καλοί. Απολυτο στη φυση δεν υπαρχει τιποτε, πρεπει να ξερεις σε τι εφαρμογη θα χρησιμοποιηθει.

Για τα TLA έχω άποψη και γνωμη και εμπεριστατωμενη μαλιστα. Επειδη δεν προκειται για ξένο κατασκευαστη αλλά για συμπατριωτη μας, δε θα ηθελα να αναφερω κατι συγεκριμενο, ουτε θετικο ουτε αρνητικό. Οπως επισης και για τους Ypsilon Electronics. Τους ακουτε στις εκθεσεις και ετσι βγαζετε μονοι σας πολυ ευκολα το οποιο συμπερασμα.

Ευχαριστω,
clevermant
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Απάντηση: Re: Απάντηση: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Χμ, δε θα 'λεγα και τοσο... Εχω ακουσει μηχανηματα με καταπληκτικη αποκριση και διχως κανενα στραβωμα της φασης εντος τυ ακουστικου φασματος, ωστοσο δε θα λεγα οτι ξεχειλιζανε απο διαφανεια...
μάλιστα. αν και δε θέλω καν να μπω στη διαδικασία να σε ρωτήσω ποιες συσκευές που έχεις ακούσει ξεχειλίζουν από διαφάνεια, ωστόσο είναι αναγκαίο να εκθέσεις την άποψή σου για το ποιες τεχνικές παράμετροι ευθύνονται για την διαφάνεια, πέραν της ομαλής απόκρισης και σωστής φάσης. Υπ'όψιν, δε μιλάμε για ηχεία, εκεί έχουμε άλλο νταλκά.

Αυτο δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα. Δηλαδη ολα τα μηχανηματα με ομαλη αποκριση εχουν και σωστη τονικοτητα. Χμ, καθε αλλο! Ασυνδετα μεγεθη.

Οποιος θελει να αγορασει τους μετασχηματιστες αυτους θα πρέπει να τους ακουσει προσεκτικα. Εχουν ενσωματωμενους τους Stevens & Billington transformers, φτιαγμενοι απο 80% Nickel cores (Supermalloy). Το εν λογω υλικο χρησιμοποιειται λογω πολυ υψηλού permeability και very low excitation του πυρηνα καθως τα σηματα ειναι ασθενη και δεν υπαρχει DC πολωση. Το να πετυχαινεις 400Η inductance ειναι φυσικα κατορθωμα. Αλλα...

Δυστυχως στη φυση δεν ερχονται παντοτε ολα με το καλο, παντα κατι φοβερα καλο συνδυαζεται με κατι στραβο. Ετσι και εδω. Το supermalloy ειναι εντελως ακαταλληλο υλικο για κατασκευη audio μετασχηματιστων. Χρησιμοποιεται σε πολυ υψησυχνα switching power supplies οπου η συμπεριφορα σε χαμηλες συχνοτητες ειναι αδιαφορη. Λογω της ελλειψης DC bias με το παιξιμο της μουσικης η κινηση στον καμπυλη B-H διερχεται απο το σημειο 0,0. Σε αυτο το σημειο τοσο η γραμμικοτητα του supermalloy στο DC οσο και στο πεδιο των συχνοτητων ειναι για κλαματα. Ειναι λαθος υλικο περα για περα. Το βασικοτερο προβλημα ειναι οτι ο πυρνηνας δεν μπορει να παρακολουθησει σωστα την μεταβολη του flux density στις χαμηλες συχνοτητες, ειναι σα να μη διεγειρεται σωστα. Αλλιως διεγειρεται στις εξαιρετικα χαμηλες audio συχνοτητες (20-200Hz) και τελειως διαφορετικα σε καποια kiloHertz. Στον παλμογραφο καλο θα δειξει, θελει αλλα οργανα για να διαπιστωθει το προβλημα.

Ο κυριος που ακουσε τον εν λογω Μ/Σ θα πρεπει να τον ξανακουσει πιο σωστα. Θα διαπιστωσει οτι ΔΕΝ υπαρχει σωστη ακολουθια στα μπασα, ακουγεται καπως lean και αδειος, η σαν τα μπασα να ερχονται με καθυστερηση. Η εικονα ΔΕΝ ειναι πραγματικα μεγαλη, ειναι σαν να εχουν ξεχειλωσει οι υψηλές συχνοτητες ομως λειπει η πληροφορια του σωματος των οργανων, λειπει εκεινο που χαρακτηριζει την οργανικη ταυτοτητα. Οργανα που παιζουν μαζι ταυτοχρονα στο ιδιο συχνοτικο φασμα θα ακουστουν να μπερδευονται και να μη ξεχωριζουν πεντακαθαρα μεταξυ τους. Η διαστρωματωση του βαθους σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι καταφανως προβληματικη.

Στη μουσικη ακροαση εχω παρατηρησει οτι οι ακροατες δεν δινουν το πρεπον βαρος στην αναπαραγωγη της σωστης τονικοτητας των οργανων αλλα κοιτουν πραγματα που δε σχετιζονται καθολου με τη μουσικη, οπως μπασα-πριμα, πλατος εικονας και διαφανεια.

Ας γινει μια πιο προσεκτικη ακροαση και ας ξαναγραφουν εκ νεου οι εντυπωσεις, πιο αντικειμενικα τη φορα αυτη. Η απουσια πολλων κακων ειναι σιγουρα καλο και για αυτο ακουονται τοσο διαφορετικα αυτοι οι Μ/Σ, ομως ενα τετοιο λαθος οπως η χρηση του supermalloy σε unbiased Μ/Σ ειναι σκετη φρικη σε μια αλυσιδα μουσικης αναπαραγωγης. Αν ηταν τοσο καλη και τελεια μια τετοια εφαρμογη να ειστε σιγουροι οτι θα την ειχαν υιοθετησει πολοί. Αν ψαχνετε το καλυτερο της αγορας πηγαινεται στη λυση του Prometheus, μεγαλη ποιοτικη αναβαθμιση σε καλη τιμη με το αρνητικο της μεγαλης λιστας αναμονης. Οι S&B μετασχηματιστες δεν λενε τιποτε...
λες πως στον παλμογράφο καλό θα δείξει, αλλά θέλει άλλα όργανα για να διαπιστωθεί το πρόβλημα. ποιά όργανα θέλει? έχεις παραδείγματα τέτοιων μετρήσεων να μας δείξεις με λινκ?

από τη μια θεωρείς ασύνδετα μεγέθη την ομαλή απόκριση και τη σωστή τονικότητα, και από την άλλη αναφέρεσαι σε ξεχείλωμα των υψηλών συχνοτήτων και έλλειμμα ή/και φασική καθυστέρηση μπάσου, που όντως οδηγεί σε μπέρδεμα κ ελαττωμένα "σώματα", είναι μετρήσιμα μεγέθη και τα δυό και αφορούν την απόκριση συχνοτήτων είτε σε πλάτος είτε σε φάση.

οπότε, φάσκεις και αντιφάσκεις σε αυτό το κείμενό σου. νομίζω πως χρειάζεται να μας ξεκαθαρίσεις τι είναι η τονικότητα για σένα, και πως τη μετράς. και μη μου πεις με το αφτί...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Δυστυχως απο μετρησεις δεν μπορεις να βγαλεις κανενα στοιχειο για την αποδοση τους. Η μετρηση ειναι μια παραμετρος ωστοσο στον κοσμο των μετασχηματιστων τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι. Δεν ειναι μονο μετρησεις. Εαν στη συναρτηση σου συμπεριλαβεις μονο την μετρηση δε θα βγαλεις συμπερασμα καθως υπαρχουν αλλες παραμετροι που επηρεαζουν περισσοτερο το μοντελο, εαν το χτισεις σωστα (υλικο πυρηνα, leakage inductance, stray capacitance - βεβαια αυτα επηρεαζουν και τα αποτελεσματα των μετρησεων, μονωτικα, κλπ.)
Για μενα, αν θες την απαντηση μου απο καρδιας, μη δινεις καμμια βαση στις μετρησεις για τον απλο λογο οτι ολες οι εταιριες απο μετρησεις τα πανε τελεια. Ωστοσο απο ηχο η φαση ειναι αλλη υποθεση.
Δυστυχώς, με προτροπές του τύπου "μη δινεις καμμια βαση στις μετρησεις" και συμπεράσματα του τύπου "Δυστυχως απο μετρησεις δεν μπορεις να βγαλεις κανενα στοιχειο για την αποδοση τους", ιδίως όταν οι μέγιστης σημασίας (για σένα) παράμετροι που αναφέρεις "επηρεαζουν και τα αποτελεσματα των μετρησεων", δε γίνεται να επικοινωνήσουμε.

Δηλαδή, το να μας λες εν ολίγοις "μη δίνετε καμιά σημασία στις μετρήσεις, ακούστε τη γνώμη μου / άποψή μου" δε ...στέκει.

Ακόμα κι αν έχεις το σούπερ ντούπερ στέρεο, σε σούπερ ντούπερ χώρο με πλήρεις ακουστικές βελτιώσεις (αλήθεια, τι χρόνους αντήχησης έχεις στο χώρο ακρόασής σου?) και τέλεια ακοή που θα ζήλευε και 18-χρονος (έχεις υποθέτω και διαπιστωμένα εξαιρετικό ακουόγραμμα), η σημασία της άποψής σου από ακουστικές εκτιμήσεις σου είναι πραγματικά ελάχιστη, έως μηδενική για οποιονδήποτε άλλον εκτός από σένα, καθώς, ως γνωστό, όλοι μας ακούμε με διαφορετικά αυτιά, με διαφορετικό τρόπο, με διαφορετική κατασκευή αφτιού, με διαφορετικές προτιμήσεις στον ήχο, με διαφορετικές απαιτήσεις πχ στα δυναμικά και στην απόκριση συχνότητας ιδίως στο κάτω άκρο του φάσματος, με διαφορετικές προτιμήσεις στο είδος μουσικής και τέλος στη στάθμη ακρόασης.

Άρα, δεν μένει κάποιο κοινό σημείο αναφοράς. Κάτι που είναι γνωστό...:126:

Ωστόσο, η επικέντρωσή σου στο κάτω τμήμα του φάσματος στους line level μετασχηματιστές απομόνωσης (αφήνω απ'έξω τους μετασχηματιστές εξόδου, είναι άσχετοι σε αυτό το θρεντ) είναι σωστή, καθώς εκεί πάσχουν, κι είναι αποδεδειγμένο και μετρήσιμο αυτό. Όμως, τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πολύ, πάρα πολύ, και πλέον ο περιορισμός που αναφέρεις ουσιαστικά δεν υφίσταται, για τον απλό λόγο ότι κάτω από 20 Hz (ιδίως κάτω από 10Hz) δεν μπορείς να ακούσεις (κι ας νομίζεις ότι μπορείς), αλλά και γιατί οι παραμορφώσεις των μεγαφώνων είναι απίστευτα υψηλές σε αυτές τις συχνότητες (ακόμα κι αν το επιτρέπει ο χώρος, που δε το νομίζω αλλά λέμε τώρα), ιδίως στο θέμα της δυναμικής συμπίεσης από τα μεγάφωνα, που η λύση του με την υπάρχουσα τεχνολογία (μετρήσιμα και αποδεδειγμένα) είναι μόνο πολλά (>8) μεγάλης διατομής (>12') και μεγάλης ευαισθησίας (>93-95db/w/m) μεγάφωνα με λίγες σπείρες στο πηνίο φωνής, που οδηγούνται από ενισχυτικές βαθμίδες χαμηλής ισχύος, χωρίς καμπίνα, ελεύθερα δίπολα. Πράγματα δηλαδή εντελώς αντίθετα με τη φιλοσοφία των σαμπ της εποχής μας, στην οποία έχουμε καταλήξει λόγω εύκολης διαθεσιμότητας ενισχυτικών βαθμίδων υψηλής ισχύος.

Ταυτόχρονα, είναι ήδη αποδεδειγμένο πως η ικανότητα του ανθρώπινου αφτιού να αντιληφθεί μεγάλες αρμονικές παραμορφώσεις και ιδίως παραμορφώσεις συμπίεσης δυναμικών σε χαμηλές συχνότητες (<60Hz) είναι έως μηδενική.

Άρα, κάτι τρέχει τα γύφτικα...


Πολύ μεγαλύτερης σημασίας είναι η φασική συνοχή των χαμηλών-χαμηλομεσαίων συχνοτήτων, που είναι εύκολα αντιληπτή από το ανθρώπινο αφτί και οδηγεί στην εντύπωση του ασύνδετου με τα μεσαία χαμηλού, του ανεξέλεγκτου, του αόριστου - απλή φασαρία. Εκεί, πολλοί από τους μεταχηματιστές που θάβεις με τις ακουστικές σου εκτιμήσεις, τα πηγαίνουν άριστα, μετρημένα. Κι έτσι ακούγονται. Άριστα.

Αρκεί να είναι έτσι και το ηχείο σου (για το χώρο να μη τα ξαναλέω, ε?). Που πολύ αμφιβάλλω, για πολλά από τα ηχεία που κυκλοφορούν. Διότι η ενεργή πολυενίσχυση με άριστη φάση ανάμεσα στα μεγάφωνα δεν είναι (ακόμα) της μοδός...:137:

Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη, που βασίζεται σε ....μετρημένα κουκιά, κι όχι σε ακουστικές εκτιμήσεις, έστω κι από τα χρυσά αφτιά μου.

Τέλος, αν κ είναι μηδενικής σημασίας, απλά να αναφέρω την άποψή μου πως οι λούνταλ που δε σου αρέσουν, βγάλαν στο χώρο μου και από τα ηχεία μου το καλύτερο μπάσο που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου από αυτά τα ηχεία, συνοδευμένο με τρομερη ανάλυση-διαφάνεια και εξαιρετική τονικότητα, ιδίως στις φωνές. Κάτι, που βέβαια, δε λέει και πολλά, ιδίως όταν οι 9 στους 10 είναι απολύτως βέβαιοι πως τα μάγκνεπαν 3.6 δεν έχουν μπάσο...:143:
 

Μηνύματα
25
Reaction score
0
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

Δυστυχώς, με προτροπές του τύπου "μη δινεις καμμια βαση στις μετρησεις" και συμπεράσματα του τύπου "Δυστυχως απο μετρησεις δεν μπορεις να βγαλεις κανενα στοιχειο για την αποδοση τους", ιδίως όταν οι μέγιστης σημασίας (για σένα) παράμετροι που αναφέρεις "επηρεαζουν και τα αποτελεσματα των μετρησεων", δε γίνεται να επικοινωνήσουμε.
Πολυ ευκολο να δημιουργεις εντυπωσεις με 3 μοναχα αραδες... Σε παρακαλω φιλαρακο πρωτα να ξαναδιαβασεις το μηνυμα καλα και μετα να σχολιασεις την επομενη φορα. Ξαναλεω, μη δινεις καμμια βαση στις μετρησεις διοτι απο μετρησεις ολοι τα πανε περιφημα. Ενταξει; Οποτε για να ακουγονται ολοι τοσο εντελως διαφορετικα, κατι αλλο θα συμβαινει που σου εχει ξεφυγει...

Δηλαδή, το να μας λες εν ολίγοις "μη δίνετε καμιά σημασία στις μετρήσεις, ακούστε τη γνώμη μου / άποψή μου" δε ...στέκει.
Αυτα εσυ τα γραφεις. Δηλαδη αυτα καταλαβες απο την ολη φαση; Και σε ειχα για υψηλοτερης αντιληψης ανθρωπο... Εκτος αν μπαινεις και γρσφεις ασυναρτησιες, ετσι για να γινεται κουβεντουλα και να δημιουργουμε εντυπωσεις. Διοτι δεν βλεπω καμμια συναρτηση των γραφομενων σου με το θεμα μας!

Ακόμα κι αν έχεις το σούπερ ντούπερ στέρεο, σε σούπερ ντούπερ χώρο με πλήρεις ακουστικές βελτιώσεις (αλήθεια, τι χρόνους αντήχησης έχεις στο χώρο ακρόασής σου?) και τέλεια ακοή που θα ζήλευε και 18-χρονος (έχεις υποθέτω και διαπιστωμένα εξαιρετικό ακουόγραμμα), η σημασία της άποψής σου από ακουστικές εκτιμήσεις σου είναι πραγματικά ελάχιστη, έως μηδενική για οποιονδήποτε άλλον εκτός από σένα, καθώς, ως γνωστό, όλοι μας ακούμε με διαφορετικά αυτιά, με διαφορετικό τρόπο, με διαφορετική κατασκευή αφτιού, με διαφορετικές προτιμήσεις στον ήχο, με διαφορετικές απαιτήσεις πχ στα δυναμικά και στην απόκριση συχνότητας ιδίως στο κάτω άκρο του φάσματος, με διαφορετικές προτιμήσεις στο είδος μουσικής και τέλος στη στάθμη ακρόασης.
Άρα, δεν μένει κάποιο κοινό σημείο αναφοράς. Κάτι που είναι γνωστό...

Ωστόσο, η επικέντρωσή σου στο κάτω τμήμα του φάσματος στους line level μετασχηματιστές απομόνωσης (αφήνω απ'έξω τους μετασχηματιστές εξόδου, είναι άσχετοι σε αυτό το θρεντ) είναι σωστή, καθώς εκεί πάσχουν, κι είναι αποδεδειγμένο και μετρήσιμο αυτό. Όμως, τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πολύ, πάρα πολύ, και πλέον ο περιορισμός που αναφέρεις ουσιαστικά δεν υφίσταται, για τον απλό λόγο ότι κάτω από 20 Hz (ιδίως κάτω από 10Hz) δεν μπορείς να ακούσεις (κι ας νομίζεις ότι μπορείς), αλλά και γιατί οι παραμορφώσεις των μεγαφώνων είναι απίστευτα υψηλές σε αυτές τις συχνότητες (ακόμα κι αν το επιτρέπει ο χώρος, που δε το νομίζω αλλά λέμε τώρα), ιδίως στο θέμα της δυναμικής συμπίεσης από τα μεγάφωνα, που η λύση του με την υπάρχουσα τεχνολογία (μετρήσιμα και αποδεδειγμένα) είναι μόνο πολλά (>8) μεγάλης διατομής (>12') και μεγάλης ευαισθησίας (>93-95db/w/m) μεγάφωνα με λίγες σπείρες στο πηνίο φωνής, που οδηγούνται από ενισχυτικές βαθμίδες χαμηλής ισχύος, χωρίς καμπίνα, ελεύθερα δίπολα. Πράγματα δηλαδή εντελώς αντίθετα με τη φιλοσοφία των σαμπ της εποχής μας, στην οποία έχουμε καταλήξει λόγω εύκολης διαθεσιμότητας ενισχυτικών βαθμίδων υψηλής ισχύος.

Ταυτόχρονα, είναι ήδη αποδεδειγμένο πως η ικανότητα του ανθρώπινου αφτιού να αντιληφθεί μεγάλες αρμονικές παραμορφώσεις και ιδίως παραμορφώσεις συμπίεσης δυναμικών σε χαμηλές συχνότητες (<60Hz) είναι έως μηδενική.

Άρα, κάτι τρέχει τα γύφτικα...


Πολύ μεγαλύτερης σημασίας είναι η φασική συνοχή των χαμηλών-χαμηλομεσαίων συχνοτήτων, που είναι εύκολα αντιληπτή από το ανθρώπινο αφτί και οδηγεί στην εντύπωση του ασύνδετου με τα μεσαία χαμηλού, του ανεξέλεγκτου, του αόριστου - απλή φασαρία. Εκεί, πολλοί από τους μεταχηματιστές που θάβεις με τις ακουστικές σου εκτιμήσεις, τα πηγαίνουν άριστα, μετρημένα. Κι έτσι ακούγονται. Άριστα.

Αρκεί να είναι έτσι και το ηχείο σου (για το χώρο να μη τα ξαναλέω, ε?). Που πολύ αμφιβάλλω, για πολλά από τα ηχεία που κυκλοφορούν. Διότι η ενεργή πολυενίσχυση με άριστη φάση ανάμεσα στα μεγάφωνα δεν είναι (ακόμα) της μοδός...:137:

Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη, που βασίζεται σε ....μετρημένα κουκιά, κι όχι σε ακουστικές εκτιμήσεις, έστω κι από τα χρυσά αφτιά μου.

Τέλος, αν κ είναι μηδενικής σημασίας, απλά να αναφέρω την άποψή μου πως οι λούνταλ που δε σου αρέσουν, βγάλαν στο χώρο μου και από τα ηχεία μου το καλύτερο μπάσο που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου από αυτά τα ηχεία, συνοδευμένο με τρομερη ανάλυση-διαφάνεια και εξαιρετική τονικότητα, ιδίως στις φωνές. Κάτι, που βέβαια, δε λέει και πολλά, ιδίως όταν οι 9 στους 10 είναι απολύτως βέβαιοι πως τα μάγκνεπαν 3.6 δεν έχουν μπάσο...:143:

ΑΣΧΕΤΑ... ΑΣΧΕΤΑ... ΑΣΧΕΤΑ...

Διαβασα καμποσα posts σου. Αν δεν απατωμαι ακους ακομη με ψηφιακους ενισχυτες με τσιπακια Tripath.Σωστα; Τουλαχιστο ετσι διαβασα. Αν ετσι, τοτε διακαιολογουνται ολα οσα γραφεις. Τι περιμενεις να ακουσεις με ψηφιακους ενισχυτες; Τονικοτητες οργανων; Δεν γινεται, τουλαχιστο με δεδομενα τα μεσα που εχεις.Σε 10 χρονια απο σημερα πολλα μπορουν να γινουν.
Limited Experience! Εμπλουτισε τις εμπειριες σου και τοτε θα δεις οτι ολα ειναι οπως σου τα γραφω. Και για να δεις οτι ειναι οπως ακριβως τα εγραψα παραπανω, διαβασε ηλεκτρομαγνητισμο, διαβασε εγχειριδια που να αναφερουν τις ιδιοτητες των σιδηρομαγνητικων υλικων, και μετα τα ξαναλεμε. Και τυλιξε μονος σου κανενα μετασχηματιστη, εννοω με τα χερακια σου, δεν ειναι τιποτε σπουδαιο, θα τα καταφερεις...

Μην μπεις στον κοπο να σχολιασεις διοτι δε θα σου απαντησω.
 

D

Deleted member 8307

Guest
Re: Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

... διαβασε ηλεκτρομαγνητισμο, διαβασε εγχειριδια που να αναφερουν τις ιδιοτητες των σιδηρομαγνητικων υλικων, και μετα τα ξαναλεμε. Και τυλιξε μονος σου κανενα μετασχηματιστη, εννοω με τα χερακια σου, δεν ειναι τιποτε σπουδαιο, θα τα καταφερεις...
μετεξεταστέος κ. EAR ... με τον κηδεμόνα σας παρακαλώ next time ...

clevermant μπορώ να ρωτήσω ?
ήμουν λαμπάκιας παλιά και θέλω να μάθω το πραγματικό μυστικό της ευτυχίας για τους μετασχηματιστές ...
πρέπει κάποιος να τους μιλάει ή να τους παίζει κάνα τραγουδάκι όταν τους τυλίγει ? αν δεν τους αρέσει ? πως καταλαβαίνει κανείς ότι είναι για πέταμα ? κάνουν μούτρα και στο 5-λεπτο παραμορφώνεται η τονικότητα τους ?
εσύ τι κάνεις τέλος πάντων, τι συγκεκριμένες προδιαγραφές ζητάς για να κελαηδήσουν ... ο αγιασμός παίζει ρόλο στην απόδοση ?

έχοντας κάποιες γνώσεις θεωρητικές πάνω στον Η/Μ :137:, θα ήθελα να μάθω τις λεπτομέρειες (σχέσεις φυσικών μεγεθών-διαφορικές εξισώσεις, διαγράμματα που δείχνουν τη σωστή τονικότητα, νούμερα (αριθμούς:116:)) από τον ειδικό του internet, εσένα δηλαδή ... και όχι από άσχετους που κυκλοφορούν γύρω μας ... :135:
άνοιξε ένα καινούργιο thread και δίδαξε μας !!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

...Αν δεν απατωμαι ακους ακομη με ψηφιακους ενισχυτες με τσιπακια Tripath.Σωστα; Τουλαχιστο ετσι διαβασα. Αν ετσι, τοτε διακαιολογουνται ολα οσα γραφεις. Τι περιμενεις να ακουσεις με ψηφιακους ενισχυτες; Τονικοτητες οργανων; Δεν γινεται, τουλαχιστο με δεδομενα τα μεσα που εχεις.Σε 10 χρονια απο σημερα πολλα μπορουν να γινουν.
Limited Experience! Εμπλουτισε τις εμπειριες σου και τοτε θα δεις οτι ολα ειναι οπως σου τα γραφω. Και για να δεις οτι ειναι οπως ακριβως τα εγραψα παραπανω, διαβασε ηλεκτρομαγνητισμο, διαβασε εγχειριδια που να αναφερουν τις ιδιοτητες των σιδηρομαγνητικων υλικων, και μετα τα ξαναλεμε. Και τυλιξε μονος σου κανενα μετασχηματιστη, εννοω με τα χερακια σου, δεν ειναι τιποτε σπουδαιο, θα τα καταφερεις...
νά'σαι καλά βρε, καιρό είχα να διασκεδάσω τόσο εδώ στο avsite!:143:

είναι φυσικά γεγονός αδιαμφισβήτητο πως οι tripath αδυνατούν να βγάλουν σωστές τονικότητες. ίσως σε δέκα χρόνια, όπως λες. βέβαια, έτσι μου λέγαν και πριν δέκα χρόνια κάπχιοι κάπχιοι πονηροί...:138:

όντως, έχω αυτό το "Limited Experience" που λες. Και δε μπορώ να εμπλουτίσω παραπάνω τις εμπειρίες μου, δυστυχώς. Και λάμπες είχα, και τρανζίστορ και φετ και σετ και τέλος πάντων το "χρέος" μου σε αυτήν την "κενονία" του χάι έντ το έκαμα, φτάνει, δε θέλω άλλο "εμπειρίες"!

Επίσης, δε θέλω να τυλίξω μετασχηματιστές, δεν έχω καμιά όρεξη. τύλιγα πηνία κάποτε, δε ξέρω αν μετράει...:138:

πάντως τους τάνγκο, και τότε τους αγόραζα, κοίτα ατυχία, αν σε ήξερα θα σου έλεγα να τυλίξεις κανέναν, φαίνεται πως τα ξέρεις καλά. καλύτερα κι απ'τον βουλβουκέλη δηλαδή... τύφλα νά'χει ο παραβιντσίνι! όλε!

άντε, καλό βράδυ, και σόρρυ ρε συ που είμαι τόσο άσχετος και περιορισμένων εμπειριών!


ΥΓ1 στείλε και κανα email σ'αυτούς τους άσχετους στην Κ+Η, να τους ανοίξεις τα μάτια βρε αδερφέ, γιατί ακόμα λούνταλ χρησιμοποιούν στο κορυφαίο ηχείο τους, στην είσοδο, ξέρεις, αυτόν τον ποταπό που μ'αρέσει και μένα. Ποιοι άλλοι άσχετοι χρησιμοποιούν τον ίδιο ακριβώς μετασχηματιστή, δε σου λέω, είναι ...μυστικό.

ΥΓ2 γιατί ρε γαμώτι μου όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα (δεν είδα απάντηση σε όσα ρώτησα ή διαπίστωσα) τα βάζετε με τα ηχεία μου ή τα ενισχυτικά μου, ή και με τα μπέρια μου, ή τέλος τέλος με μένα που είμαι και πολύ άσχετος? έχουν καμια σχέση με αυτά που γράφω?

ΥΓ3 θα επανέλθω με τον κηδεμόνα μου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Απάντηση: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

α, ξέχασα να συμπληρώσω πως δεν έχω πικάπ.:137: άρα ούτε ανάλυση δε ξέρω τι είναι, ούτε σωστή τονικότητα, κατά τα λεγόμενα - γραφόμενα του clevermant, που είναι πικαπίσιος (βάζω και στοίχημα δηλαδή).

τα χάπια μου! :143::135:

πάντως χρησιμοποιώ aes/ebu μετασχηματιστές, εδώ και ...άσε, δε το λέω, αρχίζουν να φαίνονται τα χρόνια μου... αχ, άτιμα γεράματα...:136:

Αγαπητέ clevermant, αν ξέρεις τίποτε και για aes/ebu μετασχηματιστές, πες μας να μάθουμε και μεις, κι ας είμαστε λίγο άσχετοι, δε πειράζει, ε? χρησιμοποιώ της σαϊεντίφικ κονβέρσιον. αν υποθέσω πως είναι μάπα κι αυτοί, μέσα θα πέσω?

επαναλαμβάνω πως καιρό είχα να διασκεδάσω τόσο εδώ στο avsite! αλήθεια....
 

D

Deleted member 8307

Guest
λυπηρό είναι Κώστα, δυστυχώς !!! αστείο φαίνεται στην αρχή ...
στο τέλος πάντα μου μένει μία πίκρα για το hobby μας.
bonne nuit ...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Απάντηση: Re: MUSIC FIRST AUDIO PASSIVE MAGNETIC PREAMPLIFIER

λυπηρό είναι Κώστα, δυστυχώς !!! αστείο φαίνεται στην αρχή ...
στο τέλος πάντα μου μένει μία πίκρα για το hobby μας.
bonne nuit ...
νά'σαι καλά βρε, καιρό είχα να διασκεδάσω τόσο εδώ στο avsite!:143:...
ΥΓ3 θα επανέλθω με τον κηδεμόνα μου.
Η "Μέρα της Μαρμότας" στη χαϊενδική της εκδοχή φαίνεται να μη...μετασχηματίζεται με οποιοδήποτε υλικό και αν υλοποιηθεί αυτή.:126:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.075
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top