- Μηνύματα
- 58.258
- Reaction score
- 143.925
Απάντηση: Γιατί σας αρέσουν (αν σας αρέσουν) τα monitor speakers?
το να παίζεις με dsp στο 16/44,1 του red book, είναι σα να παίζεις με jpg στο Photoshop. Δεν έχει χαίρι, δε "πάει", δεν "αντέχει" μπόλικη επεξεργασία.
Χρειάζεσαι το raw αρχείο για να το "σιάξεις" στο photoshop. Με την ίδια ακριβώς λογική, δεν επαρκεί το red book για DSP. Ακόμα και τα ταπεινά behringer, πρώτα κάνουν το σήμα 24/96 και μετά δουλεύουν σ'αυτό.
προφανώς, η μετατροπή του 16/44,1 σε 24/96 δεν επιφέρει καμιά "αλλοίωση" ή "ηχητική διαφοροποίηση" στο αρχικό σου σήμα. Ναι, μπορεί να ακούγεται διαφορετικά, αλλά για αυτό ευθύνονται κατά κύριο λόγο τα φίλτρα των ντακ τσιπακίων, και σε δεύτερο λόγο η όλη διαδικασία μετατροπής εντός ενός ντακ (πιο πολλά στάδια, πιο πολλές αντιστασούλες, πιο ακριβής η "μέση τιμή" - αυτό πολύ πολύ χονδρικά.)
Πάντως, για να πω την αλήθεια, δε με έχει πεισει θεωρητικά ο weiss με τα IIR του, παρά το ένα στάδιο ακόμα για να φέρνει τη φάση. Τα βλέπω και τα ξαναβλέπω, και δε μου "βγαίνει", αλλά παρόλα αυτά, πρέπει να αποδεχτούμε πως αυτά είναι τα διαθέσιμα εργαλεία στις μέρες μας, και του μπαρμπα weiss είναι από τα κορυφαία, ασχέτως τρόπου υλοποίησης. Φυσικά, δεν είμαστε εμείς σε θέση να κρίνουμε αυτούς τους κατασκευαστές, μια "άσχετη άποψη" λέμε.
μπορούμε όμως, ακόμα και με λίγες σχετικά γνώσεις, να παραδεχτούμε την απίστευτη ιδιοφυΐα του ανθρώπου πίσω από τον κώδικα της μέτρικ. βέβαια, δεν είναι κ κανας "τυχαίος αλμπάνης" ο άνθρωπος.
το να παίζεις με dsp στο 16/44,1 του red book, είναι σα να παίζεις με jpg στο Photoshop. Δεν έχει χαίρι, δε "πάει", δεν "αντέχει" μπόλικη επεξεργασία.
Χρειάζεσαι το raw αρχείο για να το "σιάξεις" στο photoshop. Με την ίδια ακριβώς λογική, δεν επαρκεί το red book για DSP. Ακόμα και τα ταπεινά behringer, πρώτα κάνουν το σήμα 24/96 και μετά δουλεύουν σ'αυτό.
προφανώς, η μετατροπή του 16/44,1 σε 24/96 δεν επιφέρει καμιά "αλλοίωση" ή "ηχητική διαφοροποίηση" στο αρχικό σου σήμα. Ναι, μπορεί να ακούγεται διαφορετικά, αλλά για αυτό ευθύνονται κατά κύριο λόγο τα φίλτρα των ντακ τσιπακίων, και σε δεύτερο λόγο η όλη διαδικασία μετατροπής εντός ενός ντακ (πιο πολλά στάδια, πιο πολλές αντιστασούλες, πιο ακριβής η "μέση τιμή" - αυτό πολύ πολύ χονδρικά.)
Πάντως, για να πω την αλήθεια, δε με έχει πεισει θεωρητικά ο weiss με τα IIR του, παρά το ένα στάδιο ακόμα για να φέρνει τη φάση. Τα βλέπω και τα ξαναβλέπω, και δε μου "βγαίνει", αλλά παρόλα αυτά, πρέπει να αποδεχτούμε πως αυτά είναι τα διαθέσιμα εργαλεία στις μέρες μας, και του μπαρμπα weiss είναι από τα κορυφαία, ασχέτως τρόπου υλοποίησης. Φυσικά, δεν είμαστε εμείς σε θέση να κρίνουμε αυτούς τους κατασκευαστές, μια "άσχετη άποψη" λέμε.
μπορούμε όμως, ακόμα και με λίγες σχετικά γνώσεις, να παραδεχτούμε την απίστευτη ιδιοφυΐα του ανθρώπου πίσω από τον κώδικα της μέτρικ. βέβαια, δεν είναι κ κανας "τυχαίος αλμπάνης" ο άνθρωπος.