Home Cinema με 2 Sub γίνεται;

nsk

Reaction score
12
Καλησπέρα,
Sorry, μην γελάσετε αν σας φανούν αστεία αυτά που θα πω παρακάτω αλλά είμαι άσχετος. :121:

'Ελπίζοντας ότι θα καταφέρω να φτιάξω ένα Home Cinema κάποια στιγμή είδα τα Focal sib & Xl.

http://www.kosmasaudiovideo.gr/showprod.php?id=542

http://www.kosmasaudiovideo.gr/showprod.php?id=543

http://www.kosmasaudiovideo.gr/showprod.php?id=541

αλλά το sub νομίζω ότι είναι μικρούλη για τον χώρο μου(20m2 περίπου) και ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να συνδέσεις 2 sub;
Και αν γίνεται ποιος ενισχυτής είναι αυτός που ταιριάζει για αυτό το set ηχείων;

Ευχαριστώ.

Reaction score
1
Απάντηση: Home Cinema με 2 Sub γίνεται;

Μια χαρά είναι το sub, ταινία δεν θα βλέπεις και στα 20 τμ του σαλονιού :116:΄

Γίνεται να συνδέσεις και δύο sub, αλλά δεν υπάρχει λόγος, εκτός και αν θες να γίνεις demolition man :116:

Οποιοσδήποτε πολυκάναλος ενισχυτής μέχρι 500 ευρώ είναι κομπλέ...

Για ρίξε μια ματιά στις αγγελίες κάποιος έβαλε σετάκι τα HT 4000 ένα διακοσάρι...και είσαι άρχοντας !

Zizik

Safety Last
Administrator
Reaction score
79.596
και ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να συνδέσεις 2 sub;
Γίνεται.

Όσο γιά ενισχυτή, λίγο διάβασμα στους ενισχυτές θα σας λύσει πολλές απορίες.

nsk

Reaction score
12

Ευχαριστώ για τις γρ'ηγορες απαντήσεις σας.

Μια χαρά είναι το sub, ταινία δεν θα βλέπεις και στα 20 τμ του σαλονιού :116:΄

Γίνεται να συνδέσεις και δύο sub, αλλά δεν υπάρχει λόγος, εκτός και αν θες να γίνεις demolition man :116:

Οποιοσδήποτε πολυκάναλος ενισχυτής μέχρι 500 ευρώ είναι κομπλέ...

Για ρίξε μια ματιά στις αγγελίες κάποιος έβαλε σετάκι τα HT 4000 ένα διακοσάρι...και είσαι άρχοντας !
Τώρα για το αν πρέπει πρέπει να βάλω δεύτερο sub δεν το ξέρω να πω την αλήθεια, θα ήθελα να το έχω όμως για αναβάθμιση του συστήματος, γενικά μου αρέσει το βαθύ μπάσο, όχι στην μουσική αλλά την θέαση των ταινιών.
Ο χώρος είναι περίπου 20τ.μ ο ποίος ενώνετε με την τραπεζαρία που είναι άλλα 20τ.μ και έιναι σχήματος Γ.

gstriftos

gilectronikos