Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.731
Reaction score
4.422
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Πως το εννοείς ότι βλέπω το 1/4 αυτού που πρέπει;Στα Blu ray;Μα βάση bitrate έχει βγεί και η μέγιστη χωρητικότητα των δίσκων.
Σε τί χάνώ;
Λεπτομέρια;
Αντίθεση;


γι'αυτο βγηκε κ@λ@ς και η νεα εκδοση.
Τι σχέση έχουν οι χρωματικές αλλοιώσεις με το αν σκαναρίστηκε σε 2k;Για ξανασκέψου το.Ή και το σκοτεινότερο gamma;
Αυτά,αν δεν είναι λάθος της διαδικασίας(σαν να πάτησαν ένα κουμπάκι auto),είναι επιθυμία του σκηνοθέτη και του διευθυντή φωτογραφίας.
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Οταν απο 2κ το κανεις dvd τι χανεις..?

Οι χρωματικες αλλοιωσεις εαν δεν εχουν σωστη πληροφορια εξαρχης δεν ερχονται εκει που θες..

.....δλδ 4κ με 2κ χρωματικα ειναι η μερα με την νυχτα σε δεδομενα.......

οποτε ......θελεις να διορθωσεις μια λεπτομερια και χαλας και αλλου......

Οσο μεγαλυτερη ειναι η πληροφορια,τοσο ποιο ευκολα διορθωνεις αυτο που θες,χωρις να δημιουργεις προβλημα σε αλλες αποχρωσεις..
.....η αν θες με το ελαχιστο προβλημα....
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.731
Reaction score
4.422
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Οταν απο 2κ το κανεις dvd τι χανεις..?
Ώπα,τώρα μιλάς για μετατροπή απο hd σε sd.Κάτι τελείως διαφορετικό.
Οι χρωματικες αλλοιωσεις εαν δεν εχουν σωστη πληροφορια εξαρχης δεν ερχονται εκει που θες..

.....δλδ 4κ με 2κ χρωματικα ειναι η μερα με την νυχτα σε δεδομενα.......

οποτε ......θελεις να διορθωσεις μια λεπτομερια και χαλας και αλλου......

Οσο μεγαλυτερη ειναι η πληροφορια,τοσο ποιο ευκολα διορθωνεις αυτο που θες,χωρις να δημιουργεις προβλημα σε αλλες αποχρωσεις..
.....η αν θες με το ελαχιστο προβλημα....
Μιλάς με όρους φώτοσοπ γέροντα:137:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Οχι και γεροντα βρε:112:........:116:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Mόνο σε περίπτωση που το διαδίκτυο μπορεί να δώσει απρόσκοπτα ταχύτητες 100Mb/s,κάτι δύσκολο για την επόμενη 5ετία,λόγω της οικονομικής ύφεσης.Για streaming το ξεχνάμε καθότι χρειαζόμαστε οπτική στην πρίζα του router,δλδ ταχύτητες 1Gb/s.
Οποτε θα κοψουν και την πειρατεια κατα καποιον τροπο....
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.731
Reaction score
4.422
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Ούτε κατά διάνοια.
Το πολύ-πολύ να υπάρχει μια μικρή μείωση τιμής στην ταινίες Α κυκλοφορίας.
 

JL_

Μηνύματα
797
Reaction score
19
Re: Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινί

Aριθμό δεν γνωρίζω.
Πάντως ελέω του 3d αρκετές απ αυτές που θεωρούνται ''μηχανές κοπής χρήματος'',πχ Star Wars,έχουν ψηφιοποιηθεί σε 4K.
Eιδικά τα Star Wars, για πολλούς και διάφορους λόγους, προς το παρόν είναι καθηλωμένα σε 2K (τα επεισόδια 1 και 4-6, το επεισόδιο 2 είναι σε 1440x1080 και το 3 σε 1920x1080)...

Tα καινούρια masters που θα φτιαχτούν για τις 3D εκδοχές, σίγουρα θα έχουν κάποια τμήματα εγγενούς 4Κ, ένα μεγάλο μέρος τους όμως, θα προέρχεται από upscale. Η αναλογία των δύο τμημάτων (native 4K/upscale), θα εξαρτηθεί από το budget που θα είναι διαθέσιμο για την μετατροπή...
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.731
Reaction score
4.422
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Γιάννη απ ότι ξέρω ήδη έχουν ξεκινήσει την επεξεργασία για τις 3d εκδόσεις και το σκανάρισμα σε 4K των επεισοδίων 4,5,6,1(δλδ αυτών που έχουν γυριστεί σε film).
 

JL_

Μηνύματα
797
Reaction score
19
Re: Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινί

Γιάννη απ ότι ξέρω ήδη έχουν ξεκινήσει την επεξεργασία για τις 3d εκδόσεις και το σκανάρισμα σε 4K των επεισοδίων 4,5,6,1(δλδ αυτών που έχουν γυριστεί σε film).
Nαι, έχουν ξεκινήσει, Γιώργο, αλλά δυστυχώς, ένα μεγάλο μέρος του υλικού που είναι τυπωμένο στο φιλμ (π.χ. πλάνα με εφφέ), προέρχεται από 2Κ DI, οπότε...

Μόνο τα κομμάτια που δεν έχουν καθόλου εφφέ θα καταλήξουν σε native 4K, συν όποια αποφασίσουν να φτιάξουν τις συνθέσεις (αν είναι απλά οπτικά) ή ολόκληρα τα εφφέ από την αρχή... :126:
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.839
Reaction score
2.192

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.593
Reaction score
32.582
Απάντηση: Re: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινί

Η οθόνη είναι 240". Αλλα γενικότερα με ηλεκτρική κουρτίνα προσαρμόζεται ανάλογα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.593
Reaction score
32.582
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Τα ονόματα ειναι Γιάννης Ζαχαρόγιαννης & Νίκος Παντερής.

Πριν πουμε οτιδηποτε, ενα μεγαλο ευχαριστω στον Κωστα Χατζησογλου της "Sony" που μας εδωσε το εναυσμα για μια τετοια ολοκληρωμενη παρουσιαση.
Πρεπει να πω πως στα 11-12 χρονια που ασχολουμαι με φορα ηταν ισως οτι πιο ολοκληρωμενο και συγχρονως επιμορφωτικο
εχω δει.
Μαθαμε πολλα μυστικα για το post production ταινιων, πραγματα για τα οποια εχουμε ανταλλαξει "φιλοφρονησεις" ουκ ολιγες φορες εδω μεσα καθως ζουσαμε σε πελαγη αγνοιας.

Κυριως, πολλα ευχαριστω στα παιδια της Graal για την διαθεση του χρονου τους και την ευγενεια τους να απαντουν στις ερωτησεις των "πεινασμενων"

Ελπιζω αργοτερα ο Κωστας να μας δωσει τα ονοματα τους καθως και τεχνικα χαρακτηριστικα προβολεα και πηγων.

Τωρα υποθετω πως θελετε να μαθετε για το 4k, ετσι δεν ειναι?
Το βημα ειναι ελευθερο για οποιον θελει να ξεκινησει πρωτος.
Μονο μια θερμη παρακληση.Ας μεινουμε στα του θεματος παρακαλω πολυ...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.593
Reaction score
32.582
Απάντηση: Re: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινί

Το film δίνει στο φωτογράφο χώρο να "παίξει" περισσότερο με το φως. Και λόγο κατασκευής έχει και μεγαλύτερο βάθος πεδιού. Είναι αυτό που λέμε "περισσότερο κοντά στο ανθρώπινο μάτι". Το ψηφιακό καλο είναι δεν λέω, αλλα μοιάζει περισσότερο εντυπωσιακό παρα φυσικό. Τα χρώματα είναι ""ξυραφιασμενα"" και σκληρά. Το μάτι δεν βλέπει έτσι.
Επίσης το film έχει πολύ περισσότερη πληροφορία ώστε να βοηθήσει στην επεξεργασία τις εικόνας. Δεν "Ξερνάει" όπως λέμε όταν πας να το πειράξεις λίγο στο color correction, όπως γίνετε με τις DSLR. Και πολύ δύσκολα θα σου κάψει το τι βλέπεις έχω από ένα παράθυρο, όταν κανεις λήψη μέσα σε δωμάτιο. Με το ψηφιακό αυτά αν δεν προσεχεις παρα πολύ, και δεν κανεις και κάποιες "πατέντες", το έχασες.

Όσο για αυτά που είπε ο φωτογράφος, απλός να προσθέσω ένα παλιότερο ψήφισμα της Ένωσης φωτογράφων στη Γαλλία. Αφού έκαναν test σε ότι ψηφιακό HD υπήρχε (HDCAM, RED, DLSR, P2, ......) κατέληξαν στο εξής.
Για το cinema συνεχίζουν με film και μονο, και για την τηλεόραση μονο HDCAM.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τι ακριβώς να σχολιάσει κάποιος crtάκιας όπως τον λέτε! όταν είπα κάποτε ότι θα ήθελα να δω
τον G90 να παίζει upscaling 2500Χ2000 την native ανάλυσή του δηλαδή, υλικό 1080 η ειρωνεία πήγε σύννεφο,
οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος σχολιασμού, ευτυχώς που έχουμε και κάποιους ειδικούς και λένε για τα προτερήματα
του αναλογικού φιλμ, όχι ότι δεν αμφισβητούμε και αυτούς, αλλά και το 75% των Αμερικανών που γυρνούν ακόμα
με φιλμ (τι ξέρουν αυτοί) αλλά και δεν δεχόμαστε καμία άποψη, που να είναι αντίθετη από την δική μας!
15 χρόνια τώρα παλεύουν τα ψηφιακά μέσα, να αποδώσουν καλή εικόνα και καλά χρώματα, και ακόμα και σήμερα δεν
τα καταφέρνουν τόσο καλά όσο τα αναλογικά, τα ακούσατε λοιπόν και από τον κάτωθι κύριο!

< Ο διευθυντής φωτογραφίας της ταινίας που ήταν παρών, ορκιζόταν υπέρ της υπεροχής του φιλμ. Κατά τα λεγόμενά του (που σίγουρα γνωρίζει κάτι παραπάνω απ' όλους μας), στην Αμερική οι ταινίες γυρίζονται σε φιλμ σε ποσοστό 75%. Η άποψή του είναι ότι κανένα ψηφιακό αρχείο, όση ανάλυση κι αν αυτό έχει, δεν πρόκειται α πλησιάσει ποτέ το φιλμ σε πιστότητα και χρωματικό εύρος.>[/QUOTE]
 

Μηνύματα
14.029
Reaction score
11.717
Re: Απάντηση: Re: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς τ

Το film (...). Και λόγο κατασκευής έχει και μεγαλύτερο βάθος πεδιού.
Αυτό δεν το καταλαβαίνω, μου το εξηγείς σε παρακάλώ; Τί έχει η κατασκευή του που του επιτρέπει μεγαλύτερο βάθος πεδίου;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.593
Reaction score
32.582
Απάντηση: Re: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινί

240" οθόνη

Νομιζω πως πρεπει να εχει βγαλει μια φωτο ο Γιωργος με τον Μανωλη διπλα στην οθονη.
Δεν ρωτησαμε για το μεγεθος της αλλα την υπολογιζω σε πλατος 4-5 μετρα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.593
Reaction score
32.582
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Τα επαγγελματικά μηχανήματα προβολής στα post production studio παίζουν με προσομοίωση.
Τι εννοώ?
Όλα τα studio έχουν κάνει calibration με τα εμφανιστήρια του film, και σύμφωνα πάντα με τον τύπο του film που θα βγει η τελική κόπια στο cinema. Άρα όταν πας να δεις στο projector, πάντα ρωτάς τον φωτογράφο της ταινίας σε τη film θα τυπώσει και ανάλογα ρυθμίζεις τα setup του projector. Στην ουσία αυτό που βλέπεις είναι το πως θα παίξει αν ήταν film. Κάθε φορα που αλλάζεις προσομοίωση film, βλέπεις και άλλη εικόνα. Έχει μεγάλη σημασία για παράδειγμα αν θα είναι KODAK ή FUJI και τη τύπος film, γιατί συχνά αλλάζουν.

Όχι ιδιαίτερα καλό. Ούτε στο κοντράστ τα πήγαινε ιδιαίτερα καλά. Άλλωστε, όπως επεσήμανε και ο Nelson, πρόκειται για μοντέλο πενταετίας. Όμως ας σκεφτεί κανείς τι μπορεί να κάνει ο πολυαναμενόμενος οικιακός 4Κ της Sony με τα δεδομένα του 2011.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.593
Reaction score
32.582
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

Oso megalyteri einai i pliroforia, toso to kalytero. Sosta.
Alla den einai mono auto.

Apo xromatikis apopseos, sxedon prepei ma kaneis color correction apo tin arxi, giati, to color space to HD ( ekei tha pas prota gia na ginei PAL), den exei kamoia sxesi me to PAL. Thelei diorthosis.


Οταν απο 2κ το κανεις dvd τι χανεις..?

Οι χρωματικες αλλοιωσεις εαν δεν εχουν σωστη πληροφορια εξαρχης δεν ερχονται εκει που θες..

.....δλδ 4κ με 2κ χρωματικα ειναι η μερα με την νυχτα σε δεδομενα.......

οποτε ......θελεις να διορθωσεις μια λεπτομερια και χαλας και αλλου......

Οσο μεγαλυτερη ειναι η πληροφορια,τοσο ποιο ευκολα διορθωνεις αυτο που θες,χωρις να δημιουργεις προβλημα σε αλλες αποχρωσεις..
.....η αν θες με το ελαχιστο προβλημα....
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.593
Reaction score
32.582
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το product

Η επιστρωση των χρωμάτων.
Φαντάσου μια εικόνα με πολλά layers, Έτσι ακριβώς είναι και το film.
Μια επίστρωση για κάθε χρώμα. Και λόγο της απόστασης των επιπεδων, δημιουργείται η διαφορα.

Αυτό δεν το καταλαβαίνω, μου το εξηγείς σε παρακάλώ; Τί έχει η κατασκευή του που του επιτρέπει μεγαλύτερο βάθος πεδίου;
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το production μιάς ταινίας)

ευχαριστουμε alexi .....ωραιος :444:
 

Μηνύματα
14.029
Reaction score
11.717
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Είδαμε το μέλλον.4Κ εικόνα!!(και τι γίνεται με το pro

Η επιστρωση των χρωμάτων.
Φαντάσου μια εικόνα με πολλά layers, Έτσι ακριβώς είναι και το film.
Μια επίστρωση για κάθε χρώμα. Και λόγο της απόστασης των επιπεδων, δημιουργείται η διαφορα.
Κι όμως, έστω και τα λίγα μικρόμετρα πάχους της κάθε επίστρωσης στο εστιακό επίπεδο, μεγαλώνουν το βάθος πεδίου. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.627
Μηνύματα
3.020.430
Members
38.474
Νεότερο μέλος
NIKCOLOR
Top