Manos58
εγχειρισμένη
- Μηνύματα
- 17.160
- Reaction score
- 12.845
Απάντηση: Σκαλουμπαξ......θα βαλω φωτια στην Metric μου..........
Φέρτε μου μια γούρνα να πνίξω τον καημό μου .
Φέρτε μου μια γούρνα να πνίξω τον καημό μου .
....> :623:.... αν ο δισκος κατα την αναπαραγωγη δεν ειναι "δεμενος" καλα με βαρυ πλατω!!!!!!
Καλά τώρα εσύ βρε Bruel γιατί απάντησες? :444:η πολύ μάζα κύριο στόχο έχει την σταθερότητα περιστροφής (λόγω αδράνειας), πράγμα που φυσικά εξασφαλίζεται και με άλλους τρόπους (δηλαδή και χωρίς τόσο πολύ μάζα) και είναι απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος από την απαρχή των πικάπ, είναι κύριο χαρακτηριστικό λειτουργίας. Ως ελάχιστη μάζα του κινούμενου μέρους δύσκολα θα βρεις κάτω του κιλού, παρά μόνο σε κάποια ψευτοπικάπ πλαστικά που είναι έτσι κι αλλιώς εντελώς της πλάκας. η απόσβεση των κραδασμών γίνεται με τη συνολική σχεδίαση (όχι από κάποιο συγκεκριμένο "αποσβεστικό" υλικό) και υπάρχουν άπειρες εναλλακτικές λύσεις, με καλύτερη μάλλον αυτή του 1200, το οποίο ως γνωστό δε καταλαβαίνει κιχ από κραδασμούς. Επίσης αποτελεί απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος από την απαρχή των πικάπ, καθώς τα δυο αυτά μαζί ξέρεις πολύ καλά πως τα λένε...
Τοτε δεν αντιλαμβανεσαι τι λεω!!! Οι ισχυρες ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ τις οποιες ανετα εκοψε ο τορνος φρεναρουν (ανεπεστητα αλλα ακουστα!!!) την περιστροφη του δισκου οταν "διαβαζονται" απο την κεφαλή, αν ο δισκος κατα την αναπαραγωγη δεν ειναι "δεμενος" καλα με βαρυ πλατω!!!!!!
Καλα, δεν ειναι ετσι.
Οταν κτυπησεις το σασσι γινεται ακουστικο πανηγυρι.....τυφλα να χουν οι μποτιες...
Τοτε δεν αντιλαμβανεσαι τι λεω!!! Οι ισχυρες ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ τις οποιες ανετα εκοψε ο τορνος φρεναρουν (ανεπεστητα αλλα ακουστα!!!) την περιστροφη του δισκου οταν "διαβαζονται" απο την κεφαλή, αν ο δισκος κατα την αναπαραγωγη δεν ειναι "δεμενος" καλα με βαρυ πλατω!!!!!!
Ο τεχνολαγνος εγωισμος σας δεν σας αφηνει να σκεφτειτε ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ πραγματα.....
Καλα, βαλε στροβοσκόπιο σε ελαφρυ πλατω και βαλε μετα κεφαλη να διαβασει σε δισκο αμεσης κοπης και ελα ξανα με τον κηδεμονα σου.....Αυτό που λες είναι απόλυτη αστειότητα.
ΑΠΟΛΥΤΗ.
η αντίσταση της ακίδας πάνω στο σκάλισμα του δίσκου είναι μεν υπαρκτή, αλλά ακόμα και σε πολύ πολύ μικρής μάζας πλατό είναι αδύνατο (πρόσεξε: ΑΔΥΝΑΤΟ) η ακίδα να αλλάξει τον ρυθμό περιστροφής του δίσκου, υπερνικώντας δυνάμεις ασύγκριτα μεγαλύτερες, έστω και "ανεπαίσθητα" που λες, προκαλώντας αύξηση του wow, δηλαδή αλλαγή του pitch.
Αυτά είναι (μετα συγχωρήσεως) κοτσάνες.
Και καμιά σχέση δεν έχει η ροπή του τόρνου εκσκαφής του μάστερ με την ροπή του πλατό και τα δυναμικά του δίσκου, αυτά είναι απίστευτα που λες.
εντελώς απίστευτα όμως, ειλικρινά μένω έκπληκτος.:111:
η ΜΟΝΗ ουσιαστική αιτία χρήσης πλατό μεγάλης μάζας είναι για να αποσβένει δια της αδράνειας τις μικροαλλαγές στην ταχύτητα περιστροφής από το μοτέρ και τον ιμάντα, καθώς τα μοτέρ "δικαιούνται" να κάνουν κάποια "λαθάκια" αν δεν είναι πολύ της προκοπής, ενώ ταυτόχρονα ο ιμάντας δεν μπορεί να προσφέρει την απόλυτη μηχανική σταθερότητα στη σχέση μετάδοσης, για λόγους καθαρά μηχανικής που γνωρίζεις πολύ καλά (ελαστικότητα, μικροδιαφοροποίηση στο πάχος του ιμάντα, μικροδιαφορές τριβής σε διάφορα σημεία μιας μη απόλυτα ομοιόμορφα λείας επιφάνειας, κλπ κλπ κλπ)
Εδώ φίλτατε Bhutia θα πέσεις στον τοίχο μου και θα κάθομαι πάλι να εξηγώ γιατί δεν είμαι ελέφαντας....Δηλαδή να υποθέσουμε ότι δεν έχουν εμφανιστεί ούτε ποιοτικά remaster σε διαχρονικά-από καλλιτεχνικής σκοπιάς- έργα...
Βρε εάν έχετε πρόβλημα να βάλετε αυτά...Φυσικα δεν το κτυπας Κωστα, αλλα γνωριζεις οτι ειναι ο πλεον παραδεκτος και απλος τροπος να ελενξεις την αποτελεσματικοτητα της αποσβεσης των κραδασμων του σασσι.
Με το μποτιες , παρομοιασα τον ηχο και την ενταση, αποτελεσμα του κτυπηματος.
Ακριβως. !!!Υπάρχουν remasters που είναι πολύ καλύτερα ποιοτικά από την αρχική κόπια αλλά δεν παύουν να είναι επανέκδοση.
Βρε εάν έχετε πρόβλημα να βάλετε αυτά...
.... ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ τις οποιες btw, για απαριθμησε τες να δω αν ξερεις.....Το Flywheel εξυπηρετει αλλες 'αναγκες' και οχι το δεσιμο του δισκου στο πλατω, - ουτε το 'φρεναρισμα'.
Θα μου βαλεις καλο βαθμο ?.... ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ τις οποιες btw, για απαριθμησε τες να δω αν ξερεις.....
Χρήστο σου έχει διαφύγει κάτι που ίσως το ξέχασες με τα χρόνια.....
Πρέπει να πάμε μερικές δεκαετίες πίσω για να δούμε το πως έκαναν οι μηχανικοί ήχου τα mastes τη δεκαετία του 60 και του 70 για να κόψουν τα βινύλια. Το mastering γινόταν με τέτοιο τρόπο ώστε η αναπαραγωγή του βινυλίου από τις τότε γνωστές βινυλιακές συσκευές, κεφαλές και ακίδες (την τότε τεχνολογία δηλαδή) να πλησιάζει το tape.
Κανείς δεν περίμενε ότι αυτά τα ίδια δισκάκια θα έπαιζαν κάποτε σε πλατώ μάζας με MC κεφαλές, line contact, micro ridge, SAS, micro HD ακίδες. Εάν υπήρχαν τότε εκείνες οι τεχνολογίες θα έκαναν το mastering βάση αυτών και σήμερα θα μιλάγαμε για άλλου είδους βινύλια.
Το Linn είναι ένας αναπαραγωγέας που έρχεται από εκείνη την εποχή και έχει ένα ιδιαίτερο retro χαρακτήρα που τον κατατάσσει κορυφαίο αναπαραγωγέα σε βινύλια περασμένων δεκαετιών ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΊΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ή ο καλοκουρδισμένος αναπαραγωγέας που ωφελείται από το mastering αυτής της εποχής. Είναι τα βινύλια κομένα και ραμμένα στα μέτρα του.
Ετσι όταν σήμερα παίζει βινύλια με διαφορετικό (σύγχρονο μάστερ) βάζει αυτή την retro πινελιά του που σε μερικούς αρέσει.
Διάβασες (το λινκ παλι εδω) τι είναι αυτό... ρε τι έκανε η Sony στα ντουζένια της...bilstein δεν κανει ?
Κάτσε μισό. Οι δύο μετρήσεις που έχω δεί αφορούν η μία το θόρυβο του μοτέρ και η άλλη την ακρίβεια περιστροφής. Πού έχει δεί μέτρηση για απορρόφηση κραδασμών ή ηχητική ανάδραση? Και μάλιστα ως απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος για πολλά πικάπ?Δέν έχω δεί γι αυτό σου λεω...η πολύ μάζα κύριο στόχο έχει την σταθερότητα περιστροφής (λόγω αδράνειας), πράγμα που φυσικά εξασφαλίζεται και με άλλους τρόπους (δηλαδή και χωρίς τόσο πολύ μάζα) και είναι απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος από την απαρχή των πικάπ, είναι κύριο χαρακτηριστικό λειτουργίας. Ως ελάχιστη μάζα του κινούμενου μέρους δύσκολα θα βρεις κάτω του κιλού, παρά μόνο σε κάποια ψευτοπικάπ πλαστικά που είναι έτσι κι αλλιώς εντελώς της πλάκας. η απόσβεση των κραδασμών γίνεται με τη συνολική σχεδίαση (όχι από κάποιο συγκεκριμένο "αποσβεστικό" υλικό) και υπάρχουν άπειρες εναλλακτικές λύσεις, με καλύτερη μάλλον αυτή του 1200, το οποίο ως γνωστό δε καταλαβαίνει κιχ από κραδασμούς. Επίσης αποτελεί απόλυτα μετρήσιμο μέγεθος από την απαρχή των πικάπ, καθώς τα δυο αυτά μαζί ξέρεις πολύ καλά πως τα λένε...
Βρε το ξερω, το ειχα καποτε, οπως και το αλλο της Clearaudio.Διάβασες (το λινκ παλι εδω) τι είναι αυτό... ρε τι έκανε η Sony στα ντουζένια της...
ναι, είναι ο πιο "διαδεδομένος" τρόπος ελέγχου του σασί (όπως και των ηχείων, κατά τη μέθοδο του καρπουζιού), αλλά δε παύει να είναι λάθος.Φυσικα δεν το κτυπας Κωστα, αλλα γνωριζεις οτι ειναι ο πλεον παραδεκτος και απλος τροπος να ελενξεις την αποτελεσματικοτητα της αποσβεσης των κραδασμων του σασσι.
Περιμενω....Θα μου βαλεις καλο βαθμο ?