- Μηνύματα
- 1.108
- Reaction score
- 169
Μα δεν θεωρώ ότι μπήκα ποτέ σε δύσκολη θέση.... Από την αρχή είπα ότι ό,τι γουστάρει ο καθένας, ακόμη και να κοροϊδεύει τον εαυτό του... 
Πολύ σωστά. Απλά τα παλιά βινύλια θέλουν και "βινταζ" εξοπλισμό, όπως είπες. Παν πακέτο.Έτσι πιστεύω ότι αξίζει το βινύλιο. Να ακούς ακούσματα περασμένων εποχών σε καταπληκτικές εγγραφές που δεν υπάρχουν πιά σε ψηφιακή μορφή, και είναι γεμάτα συναίσθημα. Για τα καινούργια ακούσματα υπάρχουν τα sacd και τα flac υψηλής ανάλυσης που παίζουν ασύγκριτα.
Μόδα βρε, μόδα! Ιδίως σα πιτσιρικάς 20-άρης, κάνεις το "μαγκάκι" εν έτει 2013 να λες πως παίζεις "βινύλιο", είναι σα να λες πως είσαι από τον Άρη, ή σα να λες πως έχεις 28.000 φίλους στο φέιζμπουκ!Βλέπω όμως ότι και η νέα γενιά στρέφεται στο βινύλιο και αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω για την μουσική που ακούει.
μα γιατί; εδώ είναι το καυτό "θέμα" της σύγχρονης πραγματικότητας, το ...βινύλιο!Υπάρχει, αλλά βαριέται...
Η βαρεμαρα πήγαινε σε ερώτηση για τα ψηφιακάμα γιατί; εδώ είναι το καυτό "θέμα" της σύγχρονης πραγματικότητας, το ...βινύλιο!
μπουααααααααααααααααα-χαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα
ξύστ'αρτίδιασ'με γκασμά....![]()
Σήμερα αγοράζω μόνο μεταχειρισμένους δίσκους, κύρίως εγγραφές 1958-1970 από καταπληκτικές εταιρίες του τότε όπως η Rca Living stereo, η Command, η Decca και η London και πολλές άλλες . Πιστέψτε με, είναι καταπληκτικά ακούσματα παιγμένα στο vintage πικάπ μου με την παλιά stanton 881. Όταν λέω σε φίλους ότι αυτή η εγγραφή που ακούνε είναι του 1958, τους φεύγει η μασέλα...Δυστυχώς πολλές φορές αναγκάζομαι λόγω αναγκών να πουλήσω βινύλια που έχω πάρει για να καλύψω τρύπες. Και πάλι δεν στεναχωριέμαι, γιατί ξέρω ότι θα βρώ ακόμα καλύτερα απο αυτές τις καταπληκτικές παλιές εγγραφές.
Έτσι πιστεύω ότι αξίζει το βινύλιο. Να ακούς ακούσματα περασμένων εποχών σε καταπληκτικές εγγραφές που δεν υπάρχουν πιά σε ψηφιακή μορφή, και είναι γεμάτα συναίσθημα. Για τα καινούργια ακούσματα υπάρχουν τα sacd και τα flac υψηλής ανάλυσης που παίζουν ασύγκριτα. Τελικά όλα τα μέσα αναπαραγωγής είναι καλά και αν τα χειριστούμε έξυπνα, το ένα συμπληρώνει το άλλο, γιατί κανένα δεν είναι τέλειο...
Βλέπω όμως ότι και η νέα γενιά στρέφεται στο βινύλιο και αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω για την μουσική που ακούει.
Πολύ σωστά. Απλά τα παλιά βινύλια θέλουν και "βινταζ" εξοπλισμό, όπως είπες. Παν πακέτο.
Βρε σεις, ακουτε τι λετε ?Ίσως τελικά να χρειάζόμαστε δύο συστήματα: ένα vintage για αναπαραγωγή βινυλίων και ένα σύγχρονο για τα ψηφιακά φορμά.
Φαντάζομαι θα έχεις κάνει και τη σχετική επιστημονική έρευνα για να έχεις καταλήξει στα πολύ σοφά που γράφεις περί της νέας γενιάς και των βινυλίων και δη των ψηφιακής ηχογράφησης. Στείλε μου και το τυχόν ερωτηματολόγιο, από επιστημονικό ενδιαφέρον το ζητάω. Ευχαριστώ! Λ.Σ.Η νεα γενιά έχει στρεβλή άποψη για το βινύλιο και το κάνει για να είναι trendy. Βλέπουν το πικαπ σαν gadget παρά σαν συσκευή ανάγνωσης δίσκων κι αγοράζουν ψηφιακά βινύλια νομίζοντας ότι ακούγονται καλύτερα από τα άλλα ψηφιακά φορμά. Πλανώνται πλάνην οικτράν κι ακούνε με τα μάτια.
Λάθος.Η νεα γενιά έχει στρεβλή άποψη για το βινύλιο και το κάνει για να είναι trendy. Βλέπουν το πικαπ σαν gadget παρά σαν συσκευή ανάγνωσης δίσκων κι αγοράζουν ψηφιακά βινύλια νομίζοντας ότι ακούγονται καλύτερα από τα άλλα ψηφιακά φορμά. Πλανώνται πλάνην οικτράν κι ακούνε με τα μάτια.
Αστικοι μυθοι....Αν μη τι άλλο, αγοράζοντάς τες σε αναλογικό μέσο, πρακτικά εκμεταλλευόμαστε τη στουντιακού επιπέδου DA μετατροπή και μένει για το δικό μας σύστημα να κάνουμε μόνο τη RIAA αποέμφαση που είναι μακράν απλούστερη από το workflow που εκτελείται μέσα σε ένα transport και ένα dac, το οποίο παρεπιπτώντως περιέχει περισσότερη αναλογική λογική απ όση θα ήθελαν οι εταιρείες να παραδεχτούν και που προφανώς τους χαλάει και τη συνταγή με τις αστειότητες περί τέλειας αναπαραγωγής που όμως μας βγαίνει λίγο διαφορετική σε κάθε μηχάνημα και λίγο πιο τέλεια στα ακριβότερα...
Ήμουν πολύ προσεκτικός να μη μιλήσω για DAC μόνο, αλλά για πλήρη DA μετατροπή που περιλαμβάνει και το transport σε στουντιακό επίπεδο από έμπειρους μηχανικούς, κάτι που έγραψες κι εσύ στο προηγούμενο πόστ.Αστικοι μυθοι....
Τα στουντιακα dac ειναι υποδεεστερα των 80% των dac των μελών του φόρουμ. Τα παλιά weissκαι benchmark ήταν high end για τα studio....
Η riaa στα συμβατικά αναλογικα phono εχει ακρίβεια που γελάνε οι ψηφιακοι ανταγωνιστές της.
To workflow σε ένα sabre που παίζει native dsd ειναι τόσο pure που τρέμουν οι αγνοεί πιουριστες high endαδες...
Και αλλα πολλααααα
Αυτο το transport το λένε mac mini με audirvana.Pure καθαρό native dsd δεν υπάρχει transport οικιακής χρήσης να το δώσει... Θα έχουμε τζίττερ, ενδεχομένως ανεπανόρθωτα errors αν είναι φθαρμένο το μέσο, προβλήματα στις εμπεδήσεις και πολλά άλλα που θα μειώσουν κατά πολύ την ποιότητά του μέχρι να φτάσει στο θαυματουργό dac μας...
.
Τι δηλαδη αν σου έδινε το master σε dsd η 24/96 η telarc θα επαιρνες το βινυλιο;Και ναι αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε
Ε ναι θα διάλεγα τη μετατροπή της Telarc και τη RIAA.
- DA μετατροπή με transport τον DSD εγγραφέα της Telarc, με μέτρια DAC αλλά ελεγχόμενη από μηχανικούς της Telarc με αποτέλεσμα που θα χρειάζεται μόνο RIAA
- και από την άλλη DA μετατροπή στο σπίτι μου από μένα και εμπορικά μηχανάκια
Θεωρητικά πάντα αυτά. Γιατί μπορεί το βινύλιο να είναι καμωμένο από το CD.Λάθος.
Το ψηφιακό βινυλιο ακούγεται ΠΑΝΤΑ καλύτερο απο το ίδιο CD.
Γιατι ΠΑΝΤΑ εχει ποιο προσεγμένο mastering και μικρότερη συνήθως συμπίεση. Έχεις το δικό έργο σε βινυλιο και cd απο την ιδια εταιρία;
Κανε ένα ΤΕΣΤ...
Τωρα αν και εσυ ακούσεις τον κατακερματισμό του ψηφιακού βινυλιου σαν τους αναλογικους γκουρου που έχουμε εδώ μέσα, τότε πάω πάσο...
Δυστυχώς αυτό που δίνει είναι 16/44... όχι ότι με χαλάει, αλλά αν το πάμε σε ευχές θα ήθελα να μού διναν και έναν DSD εγγραφέα τους να τα παίζω...Τι δηλαδη αν σου έδινε το master σε dsd η 24/96 η telarc θα επαιρνες το βινυλιο;
Για ξανά σκέψου το...
Είμαι 99% σίγουρος ότι αν αλλάξεις ψηφιακό καλώδιο σε αυτά τα υπερ-dac θα πάρεις άλλο ήχο...Αυτο το transport το λένε mac mini με audirvana.
Με ένα mytek έχεις native dsd με κόστος όσο το μοτέρ ενός καλού πικαπ και το μισό κόστος απο το νεο τροφοδοτικό του linn lp12.
Και φυσικό με μηδενικό σχεδόν jitter αφου το εθεσες.
Ξέρεις πόσο μετρημένo jitter εχει το lp12;
E να είδατε? Τώρα το πήγαμε στο εγώ ακούω διαφορές και εσύ όχι...Θεωρητικά πάντα αυτά. Γιατί μπορεί το βινύλιο να είναι καμωμένο από το CD.
Έχω αρκετά έργα της ίδιας εταιρείας σε CD αλλά και βινύλιο ταυτόχρονα. Τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει καμμιά διαφορά.
π.χ. Αυτό: καμμία απολύτως διαφορά μεταξύ βινυλίου και CD στο σύστημά μου και στο χώρο μου.
Ίσως σε όσα έργα προεέρχονται από αναλογικά master tapes το ψηφιακό βινυλιο να ακούγεται καλύτερο απο το ίδιο CD
Βρε τι μανία έχεις με τις μπύρες....Δε βγαίνει άκρη... Πάμε για καμιά μπύρα...