Περιεργα πραγματα στο Σκρουτζ

OPTIMIST

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.463
Reaction score
188
Προσφατως εψαχνα καποια πραγματα και ανακαλυψα οτι πολλοι εμποροι ειχαν εικονικα χαμηλες τιμες με προφανη στοχο.
Αλλοι ελεγαν οτι δεν ισχυει η (χαμηλη τιμη) που απο λαθος μπηκε η οτι το αποθεμα εχει εξαντληθει και οτι το καινουργιο θα εχει αλλη τιμη.
Εχετε αντιμετωπισει κατι αναλογο ? η ειναι μεμονωμενο φαινομενο ?
 


Μηνύματα
90
Reaction score
56
Κλασσικο φαινομενο , οπως επισης γραφουν οτι καποιο προιον ειναι σε αποθεμα αλλα οταν τους παρεις τηλεφωνο σου λενε οτι θα το εχουν σε 2-3-5 μερες .... Κουτοπονηργιες ....
 

Μηνύματα
1.240
Reaction score
19
Τις προάλλες επικοινώνησα με ένα κατάστημα που βρήκα το προϊόν που ήθελα μέσο skroutz για να το αγοράσω. Ενώ λοιπόν φαινόταν να έχει μια τιμή πχ 100€ και να είναι ετοιμοπαράδοτο με ενημέρωσαν πως η τιμή δεν ισχύει και πως δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, αν ενδιαφέρομαι να περάσω να το πάρω σε μια εβδομάδα με τιμή "120€"....
 

Μηνύματα
14.092
Reaction score
7.119
ειναι γνωστο το κολπο στο σκρουτζ,βαζουν μικρες τιμες για να βγαινουν πρωτοι στην αναζητηση για ενα προιον και στην συνεχεια αρχιζει το παραμυθι για ελλειψη στοκ κλπ κλπ. Καλο θα ηταν και οι φιλοι που συνηθως βαζουν λινκ για μια συσκευη απο το skroutz, συνηθως για να παζαρεψουν μια αγγελια ή για σπασιμο στον πωλητη (τρατζικ),να εχουν εξακριβωσει πρωτα το οποιο αποτελεσμα αναζητησης.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.561
Reaction score
12.532
ειναι γνωστο το κολπο στο σκρουτζ,βαζουν μικρες τιμες για να βγαινουν πρωτοι στην αναζητηση για ενα προιον και στην συνεχεια αρχιζει το παραμυθι για ελλειψη στοκ κλπ κλπ. Καλο θα ηταν και οι φιλοι που συνηθως βαζουν λινκ για μια συσκευη απο το skroutz, συνηθως για να παζαρεψουν μια αγγελια ή για σπασιμο στον πωλητη (τρατζικ),να εχουν εξακριβωσει πρωτα το οποιο αποτελεσμα αναζητησης.
Μιληστε με συγκεκριμενα παραδειγματα και οχι αοριστολογιες....
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Πολλές φορές ξεχνούν ''ν αλλάξουν '' την τιμή.
Πάντως ο skroutz τώρα πια κυνηγάει την υπόθεση ''σε απόθεμα''.
Αν καταγγελθεί ψεύτικο απόθεμα , αποκλείει το κατάστημα για μερικές μέρες.
Βέβαια και οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι υποψιασμένοι αν βλέπουν το πρώτο (σε τιμή) κατάστημα να έχει μεγάλη διαφορά απ το δεύτερο.
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Οι τιμές στο skroutz είναι πλασματικές.
Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, βάζουν τιμές υπερβολικά χαμηλές που δεν ισχύουν για να προσελκύσουν τον τελικό καταναλωτή.
Συνήθως βλέπεις κάτι εμπόρους - του ασχέτου - να είναι οι φθηνότεροι όλων.
Και ο καταναλωτής μη γνωρίζοντας για το τί συμβαίνει πέφτει στην παγίδα.

Πολλές φορές κλείνει την παραγγελία αλλά αυτή ποτέ δεν έρχεται και αφού βγεί ο πελάτης έξω από τα ρούχα του, αναγκάζεται και αλλάζει το προϊόν με κάποιο άλλο παραπλήσιο που ίσως ποτέ δεν ήθελε να αποκτήσει.

Καλό θα είναι το κλείσιμο της τελικής τιμής να γίνεται από το φυσικό κατάστημα.
Κι αυτό γιατί:

  • Βλέπουμε, επεξεργαζόμαστε, αγγίζουμε, παρατηρούμε από κοντά το προϊόν που μας ενδιαφέρει.
  • Ζητάμε από τον πωλητή να μας προτείνει ένα προϊόν.
  • Μιλάμε στον πωλητή ξεκάθαρα για τις ανάγκες μας και του ζητάμε να μας ξεκαθαρίσει απόλυτα αν το συγκεκριμένο προϊόν που μας προτείνει τις καλύπτει.
  • Προτείνουμε να αγοράσουμε το προϊόν σε άτοκες δόσεις ή καλύτερη τιμή.
  • Έχουμε υπ' όψη το skroutz, αλλά δεν κάνουμε τον έξυπνο για την καλύτερη τιμή που φαινομενικά υπάρχει μέσα, γιατί μπορεί να πέσουμε σε απίστευτο ζονγκ και στο τέλος να γίνουμε γραφικοί.
  • Αγοράζουμε επώνυμα προϊόντα και όχι ανώνυμα με κίνδυνο να μην υπάρχει υποστήριξη όταν θα τη χρειαστούμε.
  • Δεν πέφτουμε με τα μούτρα στις προσφορές - "κάγκελα", γιατί στο "δια ταύτα" ίσως αποδειχθούν ακριβές...
  • Έχουμε υπ' όψη μας το εξής βασικό: "Ένα προϊόν δεν είναι "τιμή" αλλά "δυνατότητες και χαρακτηριστικά." Με απλά λόγια δεν αγοράζουμε "τιμή" αλλά ...προϊόν!
  • Αυτάαααα...:D
 

Μηνύματα
6.987
Reaction score
5.902
Οι τιμές στο skroutz είναι πλασματικές.
Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, βάζουν τιμές υπερβολικά χαμηλές που δεν ισχύουν για να προσελκύσουν τον τελικό καταναλωτή.
Συνήθως βλέπεις κάτι εμπόρους - του ασχέτου - να είναι οι φθηνότεροι όλων.
Και ο καταναλωτής μη γνωρίζοντας για το τί συμβαίνει πέφτει στην παγίδα.

Πολλές φορές κλείνει την παραγγελία αλλά αυτή ποτέ δεν έρχεται και αφού βγεί ο πελάτης έξω από τα ρούχα του, αναγκάζεται και αλλάζει το προϊόν με κάποιο άλλο παραπλήσιο που ίσως ποτέ δεν ήθελε να αποκτήσει.

Καλό θα είναι το κλείσιμο της τελικής τιμής να γίνεται από το φυσικό κατάστημα.
Κι αυτό γιατί:

  • Βλέπουμε, επεξεργαζόμαστε, αγγίζουμε, παρατηρούμε από κοντά το προϊόν που μας ενδιαφέρει.
  • Ζητάμε από τον πωλητή να μας προτείνει ένα προϊόν.
  • Μιλάμε στον πωλητή ξεκάθαρα για τις ανάγκες μας και του ζητάμε να μας ξεκαθαρίσει απόλυτα αν το συγκεκριμένο προϊόν που μας προτείνει τις καλύπτει.
  • Προτείνουμε να αγοράσουμε το προϊόν σε άτοκες δόσεις ή καλύτερη τιμή.
  • Έχουμε υπ' όψη το skroutz, αλλά δεν κάνουμε τον έξυπνο για την καλύτερη τιμή που φαινομενικά υπάρχει μέσα, γιατί μπορεί να πέσουμε σε απίστευτο ζονγκ και στο τέλος να γίνουμε γραφικοί.
  • Αγοράζουμε επώνυμα προϊόντα και όχι ανώνυμα με κίνδυνο να μην υπάρχει υποστήριξη όταν θα τη χρειαστούμε.
  • Δεν πέφτουμε με τα μούτρα στις προσφορές - "κάγκελα", γιατί στο "δια ταύτα" ίσως αποδειχθούν ακριβές...
  • Έχουμε υπ' όψη μας το εξής βασικό: "Ένα προϊόν δεν είναι "τιμή" αλλά "δυνατότητες και χαρακτηριστικά." Με απλά λόγια δεν αγοράζουμε "τιμή" αλλά ...προϊόν!
  • Αυτάαααα...:D
Σωστος ο Σταματης!!!!
 


Μηνύματα
73
Reaction score
44
Επειδή και εγώ βίωσα αυτή την κατάσταση και μάλιστα τελευταία από γνωστό και μεγάλο μαγαζί με HiEnd προϊόντα, υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω. Το skroutz μαζεύει τιμές από τα site των διαφόρων καταστημάτων και όταν πατήσεις επάνω στο link μεταφέρεσαι στο site του καταστήματος. Σε περίπτωση που το μαγαζί αρχίσει να στα «μασάει» δεν ισχύει ο νόμος περί παραπλανητικής διαφήμισης; Έχει κάνει κανείς καταγγελία και εάν ναι ποια ήταν η κατάληξή της; Στη δική μου περίπτωση με το που τους πήρα τηλέφωνο άλλαξαν την τιμή στο site και δεν μπορούσα να αποδείξω τη διαφορά (δεν φαντάστηκα ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο με την εν λόγω εταιρία), στο παρελθόν όμως που είχα αντιμετωπίσει τέτοιες περιπτώσεις μέσω την εταιρία που εργάζομαι, μόλις τους έστελνα επίσημη επιστολή με εκτυπωμένη την σελίδα τους συνήθως αποδέχονταν την παραγγελία (με πολύ γκρίνια και φωνές οφείλω να ομολογήσω). Μπορεί να την εκτελούσαν με μεγάλη καθυστέρηση και πολλούς καβγάδες και αλληλογραφία αλλά την εκτελούσαν. Προφανώς βέβαια άλλο είναι να τους παίρνει τηλέφωνο ο «φτωχο»-Σταύρος που τρέχει να «εκμεταλλευτεί» την ευκαιρία ή το «λάθος» και άλλο μία εταιρία με κάμποσους δικηγόρους στο μισθολόγιο της, αλλά ο νόμος δεν είναι ο ίδιος;

Επίσης να κάνω και μία ερώτηση ακόμα, εάν κάποιος γνωρίζει, για το κατά πόσο είναι σύνηθες και κυρίως σύννομο σε μηχανήματα που λειτουργούν ως ζευγάρια (π.χ. ενισχυτές monoblock, ηχεία κλπ) η τιμή που αναγράφεται, να αναφέρεται στο ένα κομμάτι χωρίς αυτό να ξεκαθαρίζεται ρητά (και μάλιστα πολλές φορές τα τεχνικά χαρακτηριστικά να αναφέρονται στα 2 κομμάτια πχ 2Χ8w κλπ).
 


Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Δεν είναι δύσκολο. Όταν βρεθείς στη σελίδα προϊόντος - διάλεξα ένα στην τύχη - πατώντας στα αστέρια κάθε καταστήματος ανοίγουν οι αξιολογήσεις. Μπορείς να διαβάσεις των άλλων ή να γράψεις τη δική σου. ;)
Αξιολογήσεις , μάλιστα.
Έγκυρες όσο η Βικιπαίδεια...
 

Μηνύματα
255
Reaction score
48
Αξιολογήσεις , μάλιστα.
Έγκυρες όσο η Βικιπαίδεια...
Αν θυμαμαι καλα,επειδη ψωνησα ενα πληντυριο πιατων απο scroutz, για να μπορεσω να αφησω αξιλογηση μου ζητησε κατι απο την παραγελια που ειχα κανει.Νομιζω αριθμο τιμολογιου ή κατι τετοιο.Ωστε να εξακριβωσει οτι οντως εκανα αγορα απο το ταδε καταστημα και μπορω να αφησω αξιλογηση.Κατι σαν ξεκαθαρισμα για να μην αξιολογουν δικοι του ανθρωποι με μαϊμουδιες το καταστημα.Δεν αποκλειω βεβαια τις κομπινες σε τετοιου ειδους καταστηματα,απλως αυτο που ειδα εγω μου φανηκε σωστο.Δεν μπορει εν πασι περιπτωσι οταν εχει ενα καταστημα εκει 30-40 θετικες και καμια αρνητικη να ειναι απατεωνες κατα την κριση μου
 


Μηνύματα
17.849
Reaction score
25.740
εγω παντως πηγα να παρω ενα wdtv play απο skroutz, διαλεξα το easy buy world, δεν ηρθε ποτε (3 βδομαδες περιπου) μου γυρισαν τα λεφτα πισω και το πηρα απο amazon. γενικα καλο ειναι να παιρνεις και ενα τηλεφωνο , αν το σηκωσουν (κατα αρχην καλο το οτι το σηκωνουν) και συννενοηθεις βγαζεις συμπερασματα αλλα σε θεματα δεν ισχυει η τιμη κλπ δεν εχω πεσει ακομη
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Σε δικτυοκαταστήματα που δεν αναφέρεται και η φυσική τους διεύθυνση, αποφεύγετε να κάνετε αγορές. Οι περισσότεροι που δεν αναφέρουν τη φυσική τους διεύθυνση έχουν τους λόγους τους. ;)
 

Μηνύματα
166
Reaction score
61
το esay buy world εχει λογική ψυλικατζίδικου . Εγω είχα πάει μια συσκευή για αναβάθμιση σέρβις και ενώ θα έπρεπε το πάρω μετα απο μια εβδομάδα δεν μου το παρέδιδαν . Τελικά μετά απο φωνές , φασαρίες κ.τ.λ το είχαν έτοιμο μετα απο 1 + 1/2 μηνα !!!! βέβαια αν πεταχτείς απο εκεί και δείς πως είναι θα βάλεις τα γέλια!!! ειναι λές και ο Βαγγέλας ο ταβερνιάρης άνοιξε μαγαζί με υπολογιστές ..!!!
 

Μηνύματα
4.055
Reaction score
3.972
Είναι πολλοί σαυτό το στυλάκι.
Κοιλιά που καταλαμβάνει το μισό μαγαζί, έντονο ρούφηγμα - οδοντογλυφίδα για τα υπολείματα τροφής, κανά δυό στάμπες-λίγδα στη μπλουζίτσα και συ με το τραυματισμένο γκατζετάκι ανα χείρας να προσπαθείς να συνδυάσεις την εικόνα του μάστορη με τις προσδοκώμενες -φευ- δεξιότητεςo_O.
Μπγιούτιφουλλλλ!!!8-)
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.208
Μηνύματα
3.045.331
Members
38.539
Νεότερο μέλος
jabe
Top