Αφιέρωμα Porsche RS (1973-2010)

Μηνύματα
32.531
Reaction score
27.444
Αφιέρωμα Porsche RS (1973-2010)
Τα χαρακτηριστικά RS απέκτησαν μια σχεδόν μυθική οντότητα και όχι χωρίς καλό λόγο. Όλα τα γρήγορα Porsche επιβάλλονταν να φέρουν αυτά τα δύο μοναδικά γράμματα!

«Προσθέτεις απλότητα και αφαιρείς κιλά!» Αυτό είναι το μυστικό, τουλάχιστον κατά Colin Chapman και ο ιδρυτής και πιονιέρος της Lotus δεν είχε ποτέ άδικο. Η λογική του Colin ήταν ακριβώς η ανάποδη από ότι συνηθίζονταν, αλλά και η απόλυτα λογική: Γιατί θα έπρεπε να προσθέτεις ίππους όταν θα μπορούσες να κερδίσεις επιδόσεις αφαιρώντας κιλά; Η απάντηση δεν είναι προφανής; Αυτή βέβαια ήταν μια πολύ συνηθισμένη λογική στις πίστες, αλλά στους δρόμους οι κατασκευαστές ακολουθούσαν τον κανόνα της συνεχούς αύξησης του βάρους προσθέτοντας αξεσουάρ και ποιότητα. Η Porsche αποφάσισε ότι ήταν καιρός για δίαιτα και τα RS γεννήθηκαν! Ευτυχώς και ευχαριστούμε!
Carrera 2.7 RS (1973)
Η πρώτη Porsche που έφερε το χαρακτηριστικό RS έμελλε να είναι και το πιο διάσημο από όλα! Ήταν το παιδί του Ernst Fuhrmann και αναγκάστηκε να προχωρήσει στην παρουσίαση της RS όταν οι κανονισμοί πέταξαν έξω τις πολύ πετυχημένες 917. Εκείνες τις ημέρες η 911S φορούσε κινητήρα 2,4 λίτρων και ο οποίος μεγάλωσε στα 2.681 κ.εκατ. με κυλίνδρους επικαλυμμένους με Nikasil και την ιπποδύναμη να φτάνει τους 210 ίππους στις 6.300rpm. Όμως η μεγαλύτερη βελτίωση ήρθε από την ζυγαριά η οποία πλέον έδειχνε 975 κιλά. Αυτό έγινε δυνατό χάρη στην πιο λεπτή λαμαρίνα στην οροφή, τις πόρτες και τα καπό μαζί με πιο λεπτά τζάμια!
Οι θόλοι των τροχών απέκτησαν «χειλάκι» για τους μεγαλύτερους επτά ιντσών τροχούς της Fuchs και πίσω προστέθηκε αεροτομή που απέκτησε (λόγο ομοιότητας) το χαρακτηριστικό όνομα «ουρά πάπιας»! Οι αναρτήσεις απέκτησαν σκληρότερα αμορτισέρ της Koni και αντιστρεπτικές, αλλά αν το πιστεύετε τα φρένα παρέμειναν χωρίς βελτιώσεις. Τα νούμερα των πωλήσεων έδειξαν 1.580 αντίτυπα.
964 Carrera 2 RS (1991)
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 τα αυτοκίνητα της Porsche είχαν αρχίσει να παχαίνουν με την Carrera 2 να έχει ανέβει στα 1.350 κιλά και τη τετρακίνητη Carrera 4 να προσθέτει 100 κιλά ακόμα. Καιρός λοιπόν για δίαιτα και έτσι γεννήθηκε η Carrera 2 RS που όταν τελείωσε έδειξε το αυτοκίνητο 120 κιλά πιο ελαφρύ. Τώρα πλέον δεν υπήρχαν καλούδια όπως ηλιοροφή, ηλεκτρικά παράθυρα, πίσω καθίσματα, ενώ ακόμα και η ηχομόνωση είχε μειωθεί σημαντικά. Τα καθίσματα ήταν απλά Recaro και είχαν εξαφανιστεί ακόμα και οι επενδύσεις από τις πόρτες. Οι τροχοί ήταν από μαγνήσιο και πλέον 17 ιντσών. Στον κινητήρα πάλι είχαν προστεθεί μόλις 10 ίπποι, φτάνοντας τους 260, αλλά μπορούσε να ανεβάσει πιο εύκολα στροφές χάρη σε νέα ηλεκτρονική διαχείριση και ελαφρότερο στρόφαλο. Το G50 κιβώτιο απέκτησε πιο κοντές σχέσεις και η ανάρτηση χαμήλωσε κατά 40mm. Η καρότσα ήταν η ίδια, αλλά τώρα με περισσότερες κολλήσεις ήταν πιο στιβαρή. Τελικά πούλησε 2.051 Carrera 2 RS.
664 Carrera 3.8 RS (1993)
Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα «homologation special», ώστε η Porsche να συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων GT. Η καρότσα προέρχονταν από την Turbo 3,6 πάνω στο φαρδύ πλαίσιο και εξοπλίστηκε σε αλουμινένιες πόρτες και καπό από το ίδιο υλικό. Το αποτέλεσμα ήταν ότι παρά το πιο φαρδύ πλαίσιο τώρα τα κιλά να έχουν μειωθεί κατά δέκα (!), ενώ πίσω τώρα υπήρχε μια τεράστια αεροτομή που ρυθμίζονταν σε έξη θέσεις. Ο κινητήρας ήταν τώρα 3.746 κ.εκατ. με την διαδρομή να έχει μεγαλώσει κατά 2mm. (διάμετρος x διαδρομή: 76,4 mm x 102,0 mm), αλλά για να ανέβουν οι ίπποι από τους 260 στους 300 απαιτήθηκαν, όπως μεγαλύτερες βαλβίδες και υψηλότερη συμπίεση (από 11,3:1 σε 11,6:1), ενώ τη θερμοκρασία διατηρούσε σταθερή ένα μεγαλύτερο ψυγείο νερού εμπρός. Ένα αυτοκίνητο πολύ σπάνιο, και σχεδόν φετίχ για τους «Πορσάκιδες»!
993 Carrera RS (1995)
Η Porsche για μια ακόμα φορά έκανε το θαύμα της και ως συνήθως το μυστικό ήταν η μείωση του βάρους. Αφαιρέθηκαν τα ηλεκτρικά τζάμια, το πλυστικό των φώτων μαζί με ελαφρά καθίσματα Recaro και αναβαθμίστηκε με αλουμινένιο καπό, που είχε σαν αποτέλεσμα 100 κιλά λιγότερα. Ο κινητήρας αύξησε και πάλι τον κυβισμό του στα 3.746 κ.εκατ. και ως συνήθως μεγάλωσαν οι βαλβίδες και προστέθηκε το σύστημα χρονισμού VarioRam. Οι ίπποι ήταν πάλι 300 με 355 Nm ροπής και το κιβώτιο ταχυτήτων έξη σχέσεων. Οι αναρτήσεις και αυτές απέκτησαν σκληρότερη διάθεση και χαμήλωσε κατά 30mm εμπρός και 40mm πίσω και καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε ότι πλέον το αυτοκίνητο φορούσε πίσω τη νέα ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων. Οι τροχοί μεγάλωσαν σε 18 ίντσες αλλά καλό θα ήταν να μην την μπερδεύουμε με τον Clubsport ή RSR που ήταν ακόμα πιο απόλυτη.
996 GT3 RS (2004)
Όταν η Porsche παρουσίασε την GT3 το 1993 όλοι πίστεψαν ότι δεν θα ξαναβλέπαμε κάποια RS. Η GT3 με τον κινητήρα στα 3,6 λίτρα ήταν ένας συνδυασμός, αφού φορούσε το μπλοκ από την GT1 με τις πολυβάλβιδες κεφαλές της 996 Carrera και τους ίππους πλέον στους 360 στις 6.300rpm. Κάτι που μεταφράζονταν σε 60 ίππους ακόμα με τη ροπή στα 370 Nm στις 5.100rpm. Η κίνηση μεταφέρονταν μόνο στους πίσω τροχούς και το εξατάχυτο κιβώτιο προέρχονταν από την GT2. Οι αναρτήσεις ήταν και αυτές χαμηλωμένες με τα εμπρός φρένα να έχουν μεγαλώσει στα 330mm ελεγχόμενα από τετραπίστονες δαγκάνες. Η GT3 κατασκευάστηκε σε μόλις 1.890 αντίτυπα.
997 GT3 RS MK1 (2006)
Το concept παρέμεινε το γνωστό και για την 997 με τον κινητήρα στα 3,6 λίτρα, αλλά τους ίππους στους 415 πλέον. Τάραξε όμως τα νερά φορώντας την ενεργή ανάρτηση PASM, κάτι που θεωρήθηκε ιεροσυλία! Αλλά επειδή όλα είναι μια ιδέα, η πρακτική αυτή βελτίωσε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στα όρια. Η έκδοση RS βασίστηκε πάνω στη καρότσα της Carrera 4 που ήταν πιο φαρδιά πίσω κατά 44mm, αλλά παρά αυτό ήταν πιο ελαφρά κατά 20 κιλά. Έτσι παρά την διατήρηση των ίδιων ίππων το αυτοκίνητο έδειχνε πιο γρήγορο, λόγο ενός νέου ελαφρωμένου στροφάλου που του επέτρεπε να ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα.
997 GT3 RS MK2 (2010)
Η 997 γνώρισε και δεύτερη βελτίωση με 435 ίππους (20 ίπποι περισσότεροι) και για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε και το PSM (Porsche Stability Management), το οποίο όμως μπορούσε να παραμείνει και στη θέση OFF. Οι τροχοί είχαν πλέον μεγαλώσει στις 19 ίντσες και οι ίπποι ανέβηκαν στους 450.

http://www.gocar.gr/go-classic/classic-car/11589,Afierwma_Porsche_RS_(1973-2010).html








ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΟΛΑ!
Η RSR 2,8 ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 500,000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ......

 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Για να βοηθησω και εγω λιγο σε αυτη την υπεροχη αναδρομη θα προσθεσω ορισμενες φωτο με τα αναλογα αυτοκινητα που αναφερθηκαν,αλλα και καποια αλλα εποχιακα μοντελα που ολοκληρωνουν σχεδον την εποχιακη αυτη γκαμα.......
Αν χαλαω το θεμα πειτε το μου......
 

Attachments


Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
....συνεχεια......
 

Attachments





vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.838
Reaction score
7.821
Τ Ε Λ Ε Ι Α απλα...........θα την ηθελα βεβαια να την ειχα να τρεχαλαει στον δρομο με μενα μεσα βεβαιως βεβαιως!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.567
Reaction score
12.553
Porche 911!
Οδηγικα απαράδεκτο,τεχνολογικά δεκαετίες πίσω αλλά παρόλα αυτά το alter ego των νεόπλουτων γερμανομουρτζοτυροβλαχων ελλήνων των βορείων και νοτίων προαστίων όπως επίσης των βιζιτουδων και των νταβατζήδων.
Αμφότεροι στο πρώτο ψιλοβροχο τα κλειδώνουν μέχρι την άνοιξη.
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Porche 911!
Οδηγικα απαράδεκτο,τεχνολογικά δεκαετίες πίσω αλλά παρόλα αυτά το alter ego των νεόπλουτων γερμανομουρτζοτυροβλαχων ελλήνων των βορείων και νοτίων προαστίων όπως επίσης των βιζιτουδων και των νταβατζήδων.
Αμφότεροι στο πρώτο ψιλοβροχο τα κλειδώνουν μέχρι την άνοιξη.
Ψυχραιμια, θα σου παρω αλλο δωρο ....
 

Μηνύματα
32.531
Reaction score
27.444
ΟΝΤΩΣ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ....


Η 959 ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ 911 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΣΠΟΡ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ (ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ-ΤΟΥΡΜΠΟ-ΥΔΡΟΨΥΞΗ) ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ 911 ΤΟΥΡΜΠΟ (330ΗΡ) ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΗΤΑΝ Η 911SC ME 184HP ΠΟΥ ΑΜΕΣΑ ΕΓΙΝΑΝ 204ΗΡ!!!!
ΜΕΤΑ ΤΟ 90 ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ 911 ΕΙΔΑΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΜΕ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟΥ ΚΛΠ.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ ΤΗΝ 911 ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΠΡΩΤΟΝ Η ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΞΕΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΩΣ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΤΩΝ ΦΛΑΣ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.
ΚΑΙ Η ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΟΤΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΒΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΜΕΤΑΛΟ ΣΚΑΛΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΞΕΚΟΛΑΓΑΝ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ GT2-GT3-RS ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΑ ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΠΙΣΤΑ.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.025
Reaction score
23.177
Porche 911!
Οδηγικα απαράδεκτο,τεχνολογικά δεκαετίες πίσω ...
Εντελώς. Είναι από αυτά τα case study που διδάσκονται στο marketing, όπου το τελικό συμπέρασμα είναι πως δεν χρειάζεται να είσαι σωστός και να βγάλεις κάτι καλό για να βγάλεις λεφτά, αρκεί να πάρεις έτοιμο κάτι πρωτόγονο, να του πρήξεις τα φτερά με τα λάστιχα και τον κινητήρα και να το πασάρεις σε πέντε - δέκα ψωνισμένους.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.646
Reaction score
78.988
Όσο κι αν συμφωνούσα με πάθος παλιότερα, τα τελευταία χρόνια δεν είναι πια έτσι.
Αν και το καλύτερο αυτοκίνητο τους έχει τον κινητήρα στο κέντρο, οι 911 είναι πολύ καλές σήμερα.
 



Μηνύματα
32.531
Reaction score
27.444
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΠΟΡΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ 911 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΗΝ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ.
ΜΙΑ ΒΟΧΤΕΡ ΤΟΥ 2002 3,2Σ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 10,000 ΧΛΜ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 155,000 ΓΡΗΓΟΡΑ ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΔΙΑ,ΤΑΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΤΙΠΟΤ ΑΛΛΟ.
ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ.
ΑΠΛΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ Η 911 ΤΟΥΡΜΠΟ.
ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΒΛΕΠΑ ΤΑ 22 ΚΑΤΑΣΧΕΜΕΝΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΕΡΓΗ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΟΜΠΑΝΚ 911 ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΑΝ ΟΥΤΕ ΛΑΔΙΑ.
35,000-40,000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΔΙΑ......
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΧΑΛΑΓΑΝ ΩΣ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΜΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ!!!!!
ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 180.000 ΧΛΜ!!!!
ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΡΟΛΟ.
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΛΟΓΟ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Πολυ σωστα τοποθετειστε για τις 911....αυτα ισχυαν στο παρελθον,τωρα τα πραγματα δεν ειναι ετσι εχουν αλλαξει ολα τα κακως κειμενα που συνοδευαν τις 911.
Απορω γιατι καποιοι τοποθετουνται τοσο ακραια για καποια πραγματα που ειμαι σιγουρος 100% οτι δεν γνωριζουν.........εαν βρεθειτε πισω απο το τιμονι μιας συγχρονης 911 (997-991) τοτε θα μπορεσετε να εχετε αποψη μεχρι τοτε..............
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Για να μη μπεις σε κόπο είναι το 1ο μου μήνυμα στο νήμα. Γιατί δεν έχω βρεθεί στο τιμόνι σύγχρονης Πόρσε.

Να υποθέσω ότι έχεις βρεθεί; Αν ναι, ποια είναι τα προσωπικά σου συμπεράσματα;
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Καλημερα,εχω οδηγησει αρκετα 911 (στο παρελθον ειχα ενα 2.7lt) φιλων και συγγενων οι οποιοι εχουν γενικως αρρωστια με τα 911.
Μεχρι την 911 (996) ειχαν θεματα αρκετα με το ζυγισμα του πλαισιου και το μπροστινο μερος, σε ΜΗ ακραιες καταστασεις "επαιζε" - ελαφρωνε ασχημα (σε αγωνες που σημμετειχαν παλαιοτερα 911 αναγκαζοντουσαν και εβαζαν μεσα στο μπροστινο καπω τσουβαλια με αμμο),στην 997 ομως τα προβληματα σχεδον εξαληφθηκαν,στην 997 II τα πραγματα ειχαν εξαληφθει.....
Την 991 δεν την εχω οδηγησει ακομη,αλλα συντομα θα παω για test drive.......συμφωνα ομως με τα λεγομενα φιλων η 991 ειναι αλλου,προβληματα μπροστινου κλπ δεν υφιστανται,η 991 ειναι το καλυτερο μακραν 911 που εχει παραχθει!!!
Για αυτο τον λογο τρελαινομαι οταν ακουω αοριστιες........ειδικα απο ανθρωπους οι οποιοι δεν το "εχουν",και απλα διατυπωνουν ασαφειες για να αιτιολογησουν την παρουσια τους και να "γραψουν" αριθμο μυνηματων.........λιγο σεβασμο σε εναν θρυλο της αυτοκινησης κυριοι.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Τελικά δεν ειπώθηκε κάτι πολύ διαφορετικό από τη δική σου άποψη. Ίσως δεν διατυπώθηκε με ευκρίνεια. Είπαν ότι τα Πορσικά δεν στρίβουν, ενώ θα έπρεπε να πουν δεν έστριβαν. Αυτό πάντως είναι ότι ακριβώς είπε ο zizik, ότι τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά, ότι είναι καλές υλοποιήσεις πλέον.

Παραμένει όμως το ελλειμματικό παρελθόν. Δεν διαγράφεται. Οχήματα που κόστιζαν ένα σκασμό λεφτά και προέβαιναν με ευχέρεια σε "αγορές οικοπέδων". :prankster:

Όλα αυτά σύμφωνα με τα δικά σας (όλων) λεγόμενα. Προσωπική άποψη δεν έχω.
 

Μηνύματα
32.531
Reaction score
27.444
Τελικά δεν ειπώθηκε κάτι πολύ διαφορετικό από τη δική σου άποψη. Ίσως δεν διατυπώθηκε με ευκρίνεια. Είπαν ότι τα Πορσικά δεν στρίβουν, ενώ θα έπρεπε να πουν δεν έστριβαν. Αυτό πάντως είναι ότι ακριβώς είπε ο zizik, ότι τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά, ότι είναι καλές υλοποιήσεις πλέον.

Παραμένει όμως το ελλειμματικό παρελθόν. Δεν διαγράφεται. Οχήματα που κόστιζαν ένα σκασμό λεφτά και προέβαιναν με ευχέρεια σε "αγορές οικοπέδων". :prankster:

Όλα αυτά σύμφωνα με τα δικά σας (όλων) λεγόμενα. Προσωπική άποψη δεν έχω.
ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ....
ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΙΤΑΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΩΝ ΤΟ 75-76 ΚΑΙ ΕΝΤΕΥΘΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΗΤΑΝ Η ΕΜΜΟΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ.
ΣΤΑ 13 ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΣΤΑ 14 ΗΔΗ ΕΙΧΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ.:)
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΑΤΥΧΕΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.
ΟΙ 911 ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ 911S 2,7 170ΗΡ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗΣ ΤΟΤΕ ALFA ALFETA GT 1,8 (H GTV 2,0 ΒΓΗΚΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ) ΠΟΥ ΣΑΝ ΠΙΣΩΚΟΥΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΛΥΣΗ ΑΞΟΝΑ ΝΤΕΝΤΙΟΝ.
ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ΒΕΒΑΙΑ.
ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 70-80 ΜΕ ΜΑΓΚΙΕΣ ΣΕ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΚΛΠ.
ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΛΜ ΣΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΓΥΑΛΙΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ....
ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΔΗΛ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΤΕ.
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΖΟΡΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
ΑΠΛΑ Η ΠΟΡΣΕ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΚΑΝΕ 4,5 ΩΡΕΣ (ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΔΡΟΜΟΥΣ) ΕΝΩ Η ΑΛΦΑ 4.45 ΕΩΣ 5. ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ.
ΤΙ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ.
ΕΒΓΑΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΘΕ ΚΟΜΠΛΕΞΑΚΙΑΣ/ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ ΚΙ ΕΛΕΓΕ "ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΤΟ ΛΑΓΟ......"
ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΕΝΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ Ο ΦΟΝ ΤΙΠΣ.
ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΚΛΠ.
ΣΗΜΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.310
Μηνύματα
3.047.924
Members
38.539
Νεότερο μέλος
intergrale
Top