Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν τις ακουστικές αξιολογήσεις μελών που διαβάζουμε στα φόρουμ ?

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Δεν ξερω αν οι παραισθησεις ειναι αισθησεις ...............
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
χμ ωραιο θεμα, εχει βγει και Β απο την σπηλια, ο Ανεμελ ειναι σε πολυ καλη κατασταση και ο bhutias οργιαζει, προσωπικα λαμβανω πολυ σοβαρα υποψη ολες τις αποψεις των συμφουριτων και τις θετικες και τις αρνητικες .....
Έτσι μπράβο!
Άλλωστε λαμβάνω σοβαρά υπ' όψιν μια άποψη δε σημαίνει πως την αποδέχομαι άκριτα ή την κάνω ευαγγέλιο.
Κανείς δε μας εμποδίζει να αξιολογήσουμε την ίδια την αξιολόγηση ή τον αξιολογητή ούτε είναι κακό να έχουμε τα αυτιά μας ανοιχτά.
Ένας βασικός λόγος συμμετοχής μας σε ένα φόρουμ δεν είναι η ανταλλαγή απόψεων?
Δεν είναι αρκετά αλαζονικό να συμμετέχεις σε ένα φόρουμ αλλά να ισχυρίζεσαι πως αδιαφορείς παντελώς για αυτά που έχουν να πουν οι άνθρωποι που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με σένα?
 

Μηνύματα
1.110
Reaction score
1.173
Εάν πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν την γνώμη του κάθε χομπίστα - επαγγελματία - reviewer έχει να κάνει με σωστή κρίση από εμάς στα λεγόμενα του καθένα. Σε ένα σύνολο απαντήσεων σίγουρα θα βγάλεις κάποιο αποτέλεσμα για αυτό που ψάχνεις.

Και σίγουρα δεν μπορούν όλοι να σου περιγράψουν σωστά αυτό που ακούνε ή ακόμα και αυτό που έχουν κατασκευάσει. Το πώς παρουσιάζεται κάτι παίζει ρόλο.

Χωρίς να πέσει διάβασμα(specs) και προσωπική εργασία στο στήσιμο των μηχανών, όλα θα σου φταίνε. Δεν στήνεις σύστημα με γνώμες και αξιολογήσεις μόνο.
 

Μηνύματα
4.053
Reaction score
3.967
Ένα φόρουμ απο μόνο του δε λέει τίποτε αν δεν υπάρχουν σαυτό τα μέλη εκείνα που γνωρίζουν και έχουν τη διάθεση να σπείρουν αυτή τη γνώση.
Οπότε ο καθείς που συμμετάσχει, αναλόγως με το πόσο γαργαλιέται ο κρανίος του, μπορεί να προχωρήσει αναιρώντας φυσικά κάποια ή όλα απο τα μέχρι τούδε πιστεύω του, αντικαθιστώντας τα με γνώσεις και εμπειρίες που θα τον πάνε σε άλλα μονοπατάκια απόλαυσης.
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Το διαστημα μεταξυ αισθησης και παραισθησης , γενναει την σχιζοφρενεια, κατι που δεν διαπιστωσα ποτε σε συνακροατες μου...
Το μονο που γνωρισα ηταν ανθρωπους που υποστηριζαν σθεναρα τις επιλογες τους. Ηταν δικαιωμα τους, οπως και δικαιωμα μου, και οφειλα [εγω τουλαχιστον] να το σεβαστο.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Kαλημερα σε ολους.
Οταν η γνωμη -αποψη ενος συνακροατη κανει λεπτη ισορροπια μεταξυ υποκειμενικου και αντικειμενικου , τοτε πρεπει να την λαβουμε σοβαρα υπ οψιν.
μας. Σε γενικες γραμμες ομως ενα συστημα [ΑΔΙΑΦΟΡΟ, ΛΙΠΑΡΟ κ.λ.π ,μπορουν να το διαπιστωσουν πολλοι μαζι].
Πολύ σωστά και θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα

Α. Η αντικειμενικότητα εκφράζεται διαμέσου της πλειοψηφίας των υποκειμενικών απόψεων από την ακουστική αξιολόγηση των κριτών αφήνοντας την έκφραση της υποκειμενικότητας στην μειοψηφία.
Ετσι όταν πχ οι 8 στους 10 συμφωνούν για ένα μέσο αναπαραγωγής (αδιάφορα για τους λόγους που τους οδηγούν εκεί), αυτόματα η άποψή τους βαπτίζεται αντικειμενική ενώ των υπολοίπων 2 είναι υποκειμενική.
Μιλάμε φυσικά για ακουστικές εκτιμήσεις.

Β. Η αντικειμενικότητα εκφράζεται διαμέσου του κάλλιστου των μετρήσεων των μέσων αναπαραγωγής, αφήνοντας την έκφραση της υποκειμενικότητας στους "αντικειμενικούς" της Α κατηγορίας.
Μιλάμε φυσικά για μετρήσεις όπου το υποκείμενο ακροατής, κριτής και μουσική λείπει.

Θιασώτες της αντικειμενικότητας υπάρχουν εκατέρωθεν αλλά με διαφορετικά αισθητήρια όργανα. Οι μεν Α με τα αυτιά (ενίοτε και με τα μάτια επί του αντικειμένου) και οι δε Β με τα μάτια (ενίοτε και με τα αυτιά). Ο ορισμός όμως της αντικειμενικότητας είναι δύσκολος και εξαρτάτε από το ίδιο το αντικείμενο που είναι η μουσική ή ο ήχος, ή το υποκείμενο που είναι ο ακροατής ή το μετρικό μηχάνημα.

Ολα αυτά όπως σωστά είπες κάνουν την ισορροπία μεταξύ υποκειμενικού και αντικειμενικού δύσκολη και την γνώμη-άποψη αυτού που την εκφράζει κρατώντας λεπτή ισορροπία σοβαρή.
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.494
1. Διαβάζουμε κάποιον που προσπαθεί να περιγράψει μια συσκευή που απόκτησε.

FAIL !

Σε αφρόντιστο χώρο, τί να μας πείς ρε κύριος.
Try again αφού διαβάσεις λίγο.


2.
Διαβάζουμε κάποιον με φροντισμένο χώρο, που κάνει μια προσπάθεια να μας περιγράψει το απόκτημά του.

FAIL !

Πού πά ρε Καραμήτρο που δεν ξέρς τί πα να πεί PDF?
Έχεις δεί πως μετρά το μπρίκι? Πού βρήκες πώς σπέρνει στις χαμηλές? Είδες DF που δίνει?
ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ?


3.
Διαβάζουμε έναν επιστήμονα, με φροντισμένο χώρο, που προσπαθεί να μας περιγράψει το νεοαποκτηθέν καμάρι του.

FAIL !

Τί μας τα ζαλίζεις τώρα ρε μάστορα?
Στο ΔΙΚΟ ΜΟΥ χώρο, όλα όσα λές θα είναι κου-κου-ρου-κου.
Τί να το κάμω το γλυκόηχο ξύγκι σου, που στο δικό μου το τσαρδί θα πέσει μια βύθιση εκεί που θα του σκίσει τον π@το????



3.
Διαβάζουμε έναν φίλο επιστήμονα, με φροντισμένο χώρο, που ξέρει το σπιτικό μας και τις ιδιαιτερότητές του και προσπαθεί να μας περιγράψει το καινούργιο μηχανάκι του.

FAIL !

Πρίν μας τα κάνεις εντελώς Zeppelin να σε ενημερώσω πως το δικό μου σεταπ είναι ιδαιτέρως αποκαλυπτικό και τα πράγματα δεν θα είναι όπως μου τα τσαμπουνάς.




4. Διαβάζουμε έναν φίλο επιστήμονα, με φροντισμένο χώρο, που ξέρει το σπιτικό μας και τις ιδιαιτερότητές του -επαγγελματίας μηχανικός του ήχου, με τα μάστερ του, τα ντοκτορά του και τα λοιπά- και προσπαθεί να μας περιγράψει το καινούργιο μηχανάκι που έβγαλε η SuperAudio.

! EPIC FAIL !

Κράτα τα λόγια σου. Φίλοι είμαστε, μην με περνάς και για μ@λ@κ@.
Πάγαινε να "σπρώξεις" αλλού τα μηχανάκια σου.























Και μένω ο δικός σου με το κ@υλί στο χέρι, να ακούω από Plinius και 805.
Με ντακάκι που φτάνει τα 24/192 ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΤΖΑΚΙ.
Με καναπέ ΚΟΛΛΗΤΑ στον τοίχο.












ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ 2 ΛΟΓΙΑ???????????



:hi:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Α. Η αντικειμενικότητα εκφράζεται διαμέσου της πλειοψηφίας των υποκειμενικών απόψεων από την ακουστική αξιολόγηση των κριτών αφήνοντας την έκφραση της υποκειμενικότητας στην μειοψηφία.
Ετσι όταν πχ οι 8 στους 10 συμφωνούν για ένα μέσο αναπαραγωγής (αδιάφορα για τους λόγους που τους οδηγούν εκεί), αυτόματα η άποψή τους βαπτίζεται αντικειμενική ενώ των υπολοίπων 2 είναι υποκειμενική.
Μιλάμε φυσικά για ακουστικές εκτιμήσεις.
Ζήτω η δημοκρατία της ακουστικής εκτίμησης.Και με διευρυμένη πλειοψηφία μάλιστα .
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Φιλε μου Αντωνάκη σχετικά με την αρίθμηση "παρατηρήσεων" που έκανες....

FAIL ! έχεις 2 φορές το 3....:p :laugh:
 


Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Ζήτω η δημοκρατία της ακουστικής εκτίμησης.Και με διευρυμένη πλειοψηφία μάλιστα .
Για αυτό ανέφερα τους θιασώτες της αντικειμενικότητας. Είναι 2 όσες και οι αντικειμενικότητες.

Οπότε την επόμενη φορά που θα γίνει μία έκθεση hi-fi στα δώματα των αντιπροσώπων αρκεί ένας projector να προβάλει τα χαρακτηριστικά των μέσων αναπαραγωγής και αναλόγως να κάνουμε τις αγορές.

Δεν χρειάζονται ακουστικές εκτιμήσεις των specs
 



Y

Yiannis_B

Guest
Συμφωνείτε? :rolleyes:

Από ένα site με πολύ extreme θέση:

http://theaudiocritic.com/plog/index.php?op=ViewArticle&articleId=40&blogId=1

"....As I pointed out in the original review, more expensive DACs than the Benchmark give you absolutely nothing more in performance—you can’t outperform perfection"

"....The Sound

I am adding this paragraph strictly for the sake of my newer readers. The old regulars know exactly my position regarding the stupidity of ascribing a “character” to the sound of an utterly neutral signal path. Oohing and aahing over the vast improvement in soundstaging, front-to-back depth, bass delineation, or treble sweetness obtainable with this or that electronic component may sell high-end magazines but is totally unscientific and delusional. What the Benchmark DAC1 HDR adds to or subtracts from its input signal is borderline unmeasurable, so the sonic character of its output is obviously the sonic character of its input. It’s as simple as that. It has no sound of its own. Furthermore, its measurements could be 20 or 30 dB worse and it would still sound the same. I have convinced myself of that over and over again in double-blind listening comparisons of all sorts of electronic components at matched levels. The 100% purity of the DAC1 HDR is of benefit mainly in professional systems, where the integrity of the equipment chain needs to be verified and guaranteed. To audiophiles it’s a somewhat abstract luxury—but not an excessively costly one."
 


D

Deleted member 23222

Guest
......Και να μην μιλήσω καλύτερα για τα diy .Εκεί ισχύει το κλασσικό "έκανα ενα κρασί φέτος σκέτο νέκταρ " .:sneaky:
Και που να σου στείλω και λάδι ΜΟΥ...
 

D

Deleted member 23222

Guest
Μήπως ψωνίζουμε με τα μάτια ή μήπως πρέπει να ψωνίζουμε και με τα μάτια?
Πυκνωτές,αναδράσεις,watt,scanspeak,seas,chipάκια,piano gloss,ακίδες,mercedes ή ΚΙΑ...
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Όσο και να μην αρέσει σε μερικούς η αντικειμενικότητες θα είναι δύο.
Ακούμε σαν ακροατές, διαβάζουμε σαν μελετητές και προχωράμε στις αγορές με βάση τα δικά μας κριτήρια.

Ο τρόπος επιλογής των μέσων αναπαραγωγής μουσικής εξάλλου δεν διαφέρει με το τρόπο επιλογής των άλλων αγορών μας. Είναι ακριβώς ο ίδιος και με βάση τα ίδια κριτήρια.
 


Μηνύματα
1.985
Reaction score
766
σε ορισμενα προιοντα ομως γιατι ακουμε τις γνωμες, συμφωνουμε απολυτα και τελικα αγοραζουμε?

θα αγοραζαμε δλδ ουτως η αλλως και μην εχοντας ιδεα ή μην εχοντας διαβασει τιποτις και κανενα pdf:D

και σε αυτα τα "γενικης αποδοχης" προιοντα, το γουστο του καθενος παιζει ρολο...οποτε θα μπορουσες να πεις οτι και παλι υποκειμενικες εκτιμησεις μπορει να υπαρχουν που να παραπλανουν...κι ομως δεν...με κλειστα ματια πας και αγοραζεις..αν μπορεις...

δλδ ενα τετοιο "προιον" πες τε μου...δε καταριπτει ολα οσο λεγαμε ποιο πανω?:biggrin::tongue:



τι pdf, γνωμες εκτιμησεις και του κ..λου τα 9μερα

η μονη μας διαφορα τοτε θα ειναι ....σε τι χρωμα να το κτυπουσα?:laugh:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.840
Μηνύματα
3.030.009
Members
38.505
Νεότερο μέλος
wendigo
Top