Ανακαλωδίωση rega rb 250

Reaction score
569
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.

Έχω τον βραχίονα του τίτλου και σκέφτομαι να τον ανακαλωδιώσω με το παρακάτω kit που έχω βρει από ebay. Σας δίνω το link:

http://www.ebay.com/itm/271696248789?_trksid=p2060778.m2763.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Η ερώτηση μου είναι αν αξίζει τον κόπο και αν υπάρχει κάποιος που κάνει αυτή τη δουλειά μιας και είμαι άσχετος για να την κάνω μόνος μου.

Πληροφορίες με p.m

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Reaction score
13.428
Η εν λόγο καλωδίωση έχει μήκος 1,2 μέτρα και σκέφτεσαι να ξοδέψεις, μαζί με τα περαστικά, περίπου 100 ευρώ.
Μετά θα προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι υπάρχουν διαφορές...

Εγώ απλά θα σου πρότεινα να μειώσεις το μήκος της υπάρχουσας στους 30 με 40 πόντους χρησιμοποιώντας δύο αξιόλογα βύσματα.

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Reaction score
23.020
Άλλαξα τα καλώδια του RB300 γύρω στο 1992 (με επάργυρα Van Den Hul - δε θυμάμαι μοντέλο). Εξ όσων θυμάμαι, άξιζε τον κόπο, αλλά πολύ γρήγορα έβαλα και τη RIAA μέσα στο σασί του πικάπ, κάτι που πρέπει να συμβαίνει με κάθε πικάπ, ασχέτως αν όλοι ανεξαιρέτως οι κατασκευαστές αποφεύγουν κάτι τέτοιο, για λόγους marketing. Θέλω να πω δηλαδή, πως πουλώντας δύο συσκευές αντί μιας (πικάπ και προενισχυτή phono), βγάζεις πιο πολλά λεφτά. Άσε που έτσι δίνεις στον πελάτη τη δυνατότητα "ελευθερίας επιλογής" και "πειραματισμού", ώστε να βάλει τη δική του "πινελιά" στον ήχο του συστήματός του, και άλλες τέτχοιες μαλακί...

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Reaction score
23.020
Η ίδια τακτική ακολουθείται με στους ενισχυτές, εκτός εξαιρέσεων. Ξεχωριστός προενισχυτής phono, ξεχωριστός ενισχυτής, να γεμίζει το ρακ, να χορταίνει το μάτι. Κάπως έτσι πουλάνε και οι κομπιουτεράδες motherboard full ATX, να γεμίζει το κουτί, να χορταίνει το μάτι με αδειανά slot που δε θα γεμίσουν ποτέ.

Reaction score
29.585
Κωστή και εγώ full atx , έχω και δεν υπάρχει slot ελεύθερο , ούτε για δείγμα.