- Μηνύματα
- 311
- Reaction score
- 100
Για να συνεχίσουμε το θέμα...
Επειδή δεν έχω αποφασίσει ακόμα, αν θα βάλω άλλο pulley στο συγκεκριμένο μοτέρ, ή αν θα πάρω άλλο μοτέρ, DC ή AC, θα δείξει, έπρεπε να βρω έναν τρόπο να σιγουρευτώ πως με το παρόν μοτέρ και pulley, έχω σταθερότητα στροφών.
Αφού έκανα κάπως καλύτερο ο σημείο του pulley που πιάνει η κλωστή. Πριν είχα βάλει εσωτερικά του μεγάλου ράουλου δύο κομμάτια από παλιό ιμάντα, για να μεγαλώσω τη διάμετρο. Επειδή όμως ο ιμάντας ήταν πιο στενός από τα τοιχώματα του ράουλου και η κλωστή έπεφτε μέσα, είχα βάλει μονωτική ταινία εξωτερικά. Η ταινία όμως είχε κάποια προβλήματα, δεν έκανε καλή εφαρμογή, ξεκολλούσε μετά από κάποιους δίσκους, γλύστραγε η κλωστή...
Έβαλα λοιπόν 2 o-ring στα κενά που είχε ο ιμάντας με α τοιχώματα του ράουλου, έτσι σταθεροποιήθηκε κι άλλο ο ιμάντας στο ράουλο, αφού τον σφίγγουν τα o-rings, αλλά και δημιουργήθηκε και κάποιος οδηγός για την κλωστή.
Δύο φωτό με το πρίν:
και το μετά:
Επειδή το στροβοσκόπιο που έχω δεν με κάλυπτε για να είμαι σίγουρος για την ακρίβεια των στροφών, αποφάσισα να πάρω αυτό εδώ: http://3345rpm.gr/gr/axesouar-gia-p...pikap-digital-laser-rpm-meter-33-45-78rpm.asp
Σύμφωνα με τα γραφόμενα έχει απόκλιση 0,01%.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβείας όργανο, αλλά έχω καταφέρει παίζοντας με την απόσταση του μοτέρ από το πλατό να δείχνει πάντα 33,3 rpm!
Επειδή δεν έχω αποφασίσει ακόμα, αν θα βάλω άλλο pulley στο συγκεκριμένο μοτέρ, ή αν θα πάρω άλλο μοτέρ, DC ή AC, θα δείξει, έπρεπε να βρω έναν τρόπο να σιγουρευτώ πως με το παρόν μοτέρ και pulley, έχω σταθερότητα στροφών.
Αφού έκανα κάπως καλύτερο ο σημείο του pulley που πιάνει η κλωστή. Πριν είχα βάλει εσωτερικά του μεγάλου ράουλου δύο κομμάτια από παλιό ιμάντα, για να μεγαλώσω τη διάμετρο. Επειδή όμως ο ιμάντας ήταν πιο στενός από τα τοιχώματα του ράουλου και η κλωστή έπεφτε μέσα, είχα βάλει μονωτική ταινία εξωτερικά. Η ταινία όμως είχε κάποια προβλήματα, δεν έκανε καλή εφαρμογή, ξεκολλούσε μετά από κάποιους δίσκους, γλύστραγε η κλωστή...
Έβαλα λοιπόν 2 o-ring στα κενά που είχε ο ιμάντας με α τοιχώματα του ράουλου, έτσι σταθεροποιήθηκε κι άλλο ο ιμάντας στο ράουλο, αφού τον σφίγγουν τα o-rings, αλλά και δημιουργήθηκε και κάποιος οδηγός για την κλωστή.
Δύο φωτό με το πρίν:

και το μετά:

Επειδή το στροβοσκόπιο που έχω δεν με κάλυπτε για να είμαι σίγουρος για την ακρίβεια των στροφών, αποφάσισα να πάρω αυτό εδώ: http://3345rpm.gr/gr/axesouar-gia-p...pikap-digital-laser-rpm-meter-33-45-78rpm.asp
Σύμφωνα με τα γραφόμενα έχει απόκλιση 0,01%.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβείας όργανο, αλλά έχω καταφέρει παίζοντας με την απόσταση του μοτέρ από το πλατό να δείχνει πάντα 33,3 rpm!
