αγορά ενισχυτή και ηχεία για μικτή χρήση

Reaction score
2
Καλησπέρα, θα ήθελα οι γνώστες να με βοηθήσουν καθώς σκέφτομαι να αγοράσω ένα σύστημα ήχου για το σαλόνι.
Η χρήση θα είναι από μουσική (όχι δυνατά-πάρτι κλπ..) αλλά ακούω τα πάντα (house-rock-ελληνικά όλα) και καμιά ταινία (εκεί ίσως ανέβει όποτε είναι δυνατό η ένταση και πάλι όμως όχι σε επίπεδα σινεμά)

Αυτά είναι τα ηχεία που έχω μέχρι στιγμής και αν κριθεί απαραίτητο θα τα αλλάξω...
Ενισχυτή έχω έναν http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/hifi-components/stereo-receivers/rx-v420_black__u/
Woofer έχω ένα ενεργό sony με δικό του αυξομειωτή έντασης...

Εδώ τώρα θέλω την βοήθεια σας.Επειδή είμαι άσχετος από αυτά θα μπορούσατε να με κατατοπίσετε στο τι να προσέξω για την αγορά μου?
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ είναι πως τα ηχεία βρίσκονται στο πάτωμα και βγάζουν πολύ μουντό (μπάσο) ήχο.
Έτσι σκέφτομαι σαν πρώτη αγορά 2 βάσεις δαπέδου. Στην συνέχεια αν παραμένει το πρόβλημα αγορά δικάναλου ραδιόενισχυτή (αλήθεια ένας δικάναλος έχει έξοδο sub?) και τέλος αν κριθεί απαραίτητο αγορά ένα ζευγάρι bookshelf ηχεία (ίσως monitor?)

Το budget είναι με ανώτατο όριο τα 1000 ευρώ και φυσικά ξεκινάμε με την λογική του φτηνότερου..

Δεν με νοιάζει ο πολυκάναλος ήχος αλλά με νοιάζει η ποιότητα και η ευκρίνεια στον ήχο χωρίς να μπουκώνουν ή να τσιρίζουν τα ηχεία όποτε σηκώσουμε λίγο την ένταση (σπάνια)...

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και περιμένω τις προτάσεις σας.

Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Reaction score
6.126
καλησπέρα κι από μένα!
Σε πρώτη φάση θα πρέπει να ακούσεις ένα ενισχυτή stereo και όχι έναν av όπως ο yamaha.
Επειδή το έχω...ακούσει το έργο(έχω στο σαλόνι μου και stereo & av ενισχυτή), η διαφορά μεταξύ των δύο στη μουσική είναι μέρα με τη νύχτα!
Ίσως αλλάζοντας μόνο τον ενισχυτή με κάποιον άλλο, τα υπάρχοντα ηχεία σου να ξεβουβαθούν!
Αν μένεις Πειραιά και θες να πάρεις μια ιδέα του πως αλλάζει ο ήχος, αλλάζοντας μόνο τον ενισχυτή ευχαρίστως να έρθεις να το ακούσεις με τα αυτάκια σου!:)