Focal Sopra & Mola-Mola, signature edition

Μηνύματα
9.408
Reaction score
12.913
Εγω παλι πιστευω οτι την σουφρα την βαλανε οταν αποδίδει συμφωνικα εργα και δυσκολευεται το καημενο,να μπορει να κλανει. Δεν ξερω αλλα απορω πως κρατιουνται μερικοι και δεν λύνονται στα γελια:D
εγω το εγραψα δεν εχω εμπειρια..υποθεσεις κανω...σιγουρα εσυ ξερεις κατι παραπανω απο εμενα και την focal...+33 4 77 43 57 00..παρε κανα τηλ να τους πεις να την βουλωσουν...:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Θα προσπαθήσω να διορθώσω μερικές παρεξηγήσεις που μπορεί μερικές φορές να δημιουργούνται.

H FOCAL στην κατηγορία SOPRA έχει απο πολύ μικρό ηχείο μέχρι μεγάλο.
Το Νο3 είναι ένα κλασικό τρίδρομο ηχείο με 2 8άιντσα ξεχωριστή μονάδα μεσαίων και τουίτερ ενώ το ηχείο που σχολιάζουμε είναι δίδρομο με ένα 6 1/2 ιντσο και τουίτερ.

Είναι ένα μικρό ηχείο δωματίου. Για μεγαλύτερες στάθμες, ορχήστρες και συμφωνικές η εταιρεία έχει μεγαλύτερα μοντέλα. Βασικά έχει και άλλη σειρά με ακόμα μεγαλύτερα ηχεία.

Δέν νομίζω κανείς να περιμένει μεγάλες στάθμες και στομάχια να σφίγγουν. Αυτά με ένα 6 1/5 δέν γίνονται και όσο και να σκίσουμε τη φυσική κομματάκια αυτή θα είναι εκεί να μας το θυμίζει. Δέν νομίζω οτι και η εταιρεία θέλει να μας πείσει για κάτι τέτοιο μιας και όπως είπα έχει άλλα μοντέλα να παραλαμβάνουν τη σκυτάλη.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Διαβάζω αυτά τα post:

Ένα μαγευτικό σύστημα που θα απολαύσουμε στην προσεχή έκθεση. Με την υπογραφή του chrishat. Χωρίς περαιτέρω σχόλια.
Εγω παλι διαφωνω με το συνονοματο-φουτη γιατι ειπε τη μετρικ "το". Σα δεν ντρεπομαστε. Η μετρικ ειναι κυρια, με το Κ κεφαλαιο!
Να σημειωσω οτι το συστημα περιελαμβανε το dac του bruno, το οποιο ειναι δικη του σχεδιαση με διακριτα υλικα. Μπορειτε να διαβασετε για αυτο στο blog του, στο site της mola mola.



Και μετά διαβάζω αυτό:


Δημητράκη εγώ αν ήμουν Χατζησταμ δεν θα σε ξανακαλούσα σπίτι μου, αλλά δεν είμαι.

Μια βραδυά για πάρτη μας την πέταξες για πλάκα σαν θέμα τάχαμου και κάθομαι και διαβάζω το κοντό και το μακρύ -δικαίωμα σε φορουμ- του κάθε....

Θα μου πείς μην το διαβάζεις...θεωρώ πως έπρεπε νάχεις άλλου είδους γκατς όταν ανεβάζεις ένα τέτοιο θέμα.

Τες πα, ανήκεις και συ στους ξερόλες που στο σπίτι ξεραίλα απο αποτέλεσμα, αλλά στο σάιτ τα ξέρεις όλα..και δίνεις συμβουλές σεταπιων.

Για ένα σύστημα που έστησε με περίσσιο μεράκι ένας απο τους ελάχιστους κορυφαίους στο χώρο.

Αυτός δεν ξέρει την τύφλα του και ξέρετε σείς.

Διαβάζω θεωρίες των Ζορό του ήχου, ο ένας ψάχνει να βρεί τη φιλοσοφία του συστήματος, ο άλλος το κόστος, ο άλλος το μανεη φορ βαλιου, ο άλλος γελάει επειδή κάνει 25χιλ...ά, 55χιλ κάνει και όποιος αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να το αγοράσει, μάλλον θάπρεπε να κλαίει.

Το σύστημα αυτό παίζει εξαιρετικά και διευρύνει την αντίληψη σε θέματα ακουστικής απόλαυσης σε μπλουζ μουσική, σε τζαζ, σε κλασσική, σε ταγκο, σε σε σε..ακούτε καθόλου μουσική???

Όταν ο μάστορας έχει ανοιχτό το στούντιο του -και μπορεί ο καθείς να μάθει απο την ατέλειωτη γνώση του- μπορείς να πας και να αντιληφθείς τι σημαίνει φροντισμένος χώρος και ορθή αναπαραγωγή ήχου εντός του.

Όταν αυτός ο έμπορος λοιπόν, που έχει δώσει αλλεπάλληλα ρεσιταλ "σεμιναρίων ήχου" με παθητικά και ενεργά συστήματα, κάνει κάτι διαφορετικό απο τους λοιπούς, τότε θάπρεπε εδώ στη χώρα της μιζέριας και των κομπλεξ να στήσουν όλοι αυτί...

Όχι μόνο γιατί είναι "κάπως" το σετ απ, απλά γιατί τόστησε ο συγκεκριμένος που η τρέλλα του είναι η μουσική και όχι τα μηχανήματα.

Το πόσο κάνει, ποιός θα το αγοράσει, πούναι το dsp είναι μάλλον δικό του θέμα. Το ότι ΔΕΝ αντιπροσωπεύει το σύνολο του συστήματος και αυτό δικό του θέμα.

Το ότι είναι στημένο σε κακό χώρο χωρίς καμμία διόρθωση και αποτελείται απο τεμάχια θαυμαστά, είναι θέμα όσων το ακούνε.

Ένα έργο τέχνης, στημένο για ατελείωτη απόλαυση στο σπίτι. Όπως ένας πίνακας, ή μια Λαμποργκινι, μια πανέμορφη γυναίκα...αντικείμενα πόθου και θαυμασμού.

Υπάρχουν και αυτά στη ζωή και κάποιοι που μπορούν να τα αποκτήσουν τα αποκτούν, καταλαβαίνουν δεν καταλαβαίνουν την ομορφιά τους.

Αν μπεδεύετε τον Χατζηστάμου και τα δημιουργήματά του με τη λαική, τα φασολάκια, το χαι φαι, το χαι εντ, το μιντια μαρκτ, κλπ κλπ είναι απαραίτητο να ξεμπερδευτείτε...αν είστε εραστές της μουσικής ακρόασης.

Ά, χρόνια τώρα γράφεται ότι τα φοκαλ στις εκθέσεις...δεν...έ, σ' αυτή την έκθεση θα κελαηδάνε στο σύστημα του Χρήστου πόυ είναι αφιερωμένο στους μουσικόφιλους και όχι στους επιδειξίες γνώσης ή μηχανημάτων που ΔΕΝ ακούνε μουσική σπίτι τους.

Έ Δημήτρη?;)





Μετά διαβάζω αυτό το post:

Όποιος ισχυριστεί ότι η σούφρα μπορεί να παίξει καλύτερα από τα γκριμμ, σε οποιοδήποτε μέρος του φάσματος*
1. Ή είναι κουφός
2. Ή, όχι απλώς δεν έχει την απαιτούμενη τεχνική κατάρτιση, αλλά είναι borderline ΑΣΧΕΤΟΣ
3. Ή είναι απατεώνας
4. Ή κάποιος συνδυασμός των παραπάνω

*Σε χώρο προβληματικό στα μπάσα, ή δε βάζεις τα sub στα grimm - ΛΑΘΟΣ - και εν ανάγκη τα "κόβεις ψηλότερα" και με άλλο Q από το ενσωματωμένο dsp του ηχείου, ή χρησιμοποιείς επικουρικά ένα εξωτερικό dsp - ΣΩΣΤΟ.
Αυτό που ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ είναι το να αντικαταστήσεις ένα κλειστό ηχείο με μια τρύπια (bass reflex) σούφρα...


Περιμένω δε, πώς και πώς να αμφισβητηθεί η τεχνική μου κατάρτιση ή η ειλικρίνειά μου.

Μιλάμε, το περιμένω όπως ο γαμπρός περιμένει τη νύφη... :vinsent:


Και τότε θα τα πούμε όλα:


Και για το παρελθόν και για το παρόν πολλών...

Και για νάρκισσους και βδέλλες...

Και για το ποιοι στέκονται στα δικά τους πόδια και δε βασίζονται σε δανεικά πόδια ...

Και για άντρες και για κότες που βάζουν άλλους μπροστά...

Και για ταπεινοξιπασμένους που κρίνουν τους πάντες με περισσή ευκολία...

Και πώς μερικοί το παίζουν "γνώστες" :lolsign: με τις γνώσεις άλλων...

Και για προσωπικές συζητήσεις που μεταφέρονται δίχως άδεια σε "μέντορες" ώστε να πουν και κάτι "τεχνικό" για να το παίξουν καμπόσοι και να μην ξεφτιλιστούν (αποτυχημένα, γιατί ακόμα και σκονάκι να πάρεις σε αυτά που σου είναι κινέζικα, πάλι μαλακίες θα γράψεις - δες αποπάνω)

Και για το τι σημαίνει ΧΑΛΙ ΕΝΤ (συγκρίσεις με πούρα, ακριβά αυτοκίνητα, χαβιάρια και δε συμμαζεύεται) και σνομπαρίες της πορδής...

Και για κωλοτούμπες...

Και για τις λέξεις κλειδιά PROFIT MARGIN και ΑΠΛΗΣΤΙΑ...

Και, και, και...





Και όπως πάντα, ΟΛΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ...>:(


Αναμένω αναμμένος...>:(

Ένα ποστ θα αρκέσει...>:(


Και μετά διαβάζω αυτό:

Βρε :)Xαμένα αυτχιά (ή κορμιά) και αναφέρομαι απ' ευθείας στο Ζαπ πούχει καιρό να γυμναστεί κι αυγάτεψε και τώρα τον νικάω (χαλαρά και με τα δάχτυλα) ρε χαμένε, αραδιάζεις ένα σωρό μπουρου μπουρου για ποιόν??

Ο Βλάης ο σου έγραψε ότι παίζουν καλύτερα απο τα Γκριμ τα παθητικά Φοκαλ και ο Δημήτρης ότι ήταν ένα μαγευτικό σύστημα...εσύ γιαυτούς τα γράφεις τα απειλητικά 'πονοούμενα?

Για μένα??

Κομματάκι δύσκολο αφού τα λέμε τηλεφωνικά..:)
Για τον Κόγια??
>:(


Και διαπιστώνω ότι το avsite έχει σοβαρή έλλειψη emoticons...

Π.χ. δεν έχει αυτό:



Ούτε αυτό:




ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟ:





ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ!
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Για πάμε τώρα ένα - ένα...


Βρε :)Xαμένα αυτχιά (ή κορμιά) και αναφέρομαι απ' ευθείας στο Ζαπ πούχει καιρό να γυμναστεί κι αυγάτεψε και τώρα τον νικάω (χαλαρά και με τα δάχτυλα) ρε χαμένε, αραδιάζεις ένα σωρό μπουρου μπουρου για ποιόν??

>:(
Ναι γιωργάκη, ακριβώς επειδή με νικάς χαλαρά, πρόσεξε μήπως (αμυνόμενος πάντα) σου ρίξω κανα χάδι που σε ταρακουνήσει τόσο πολύ που θα φύγει η ****** απ' τις μπουκλίτσες σου. :)

Και τότε πώς θα το παίζεις λόβερ μπόι στα 60 παρά, και θα μπορείτε με το "μέντορα" να πείσετε τον κόζμο πως

...

O γκεομιατ ακούει σαν mastering engineer ...
με άσπρη - ***** μπουκλίτσα γύρω απ' τ' αφτί???:)
Εεεε???




Δε μου λες γιωργάκη, ξέρεις πώς ένας άλλος χατζηπαπάρας είχε ονομάσει το όλο γαϊτανάκι "σε ανεβάζω κι εγώ ώστε όταν με ανεβάζεις κι εσύ ο λόγος σου να έχει βαρύτητα";

Δημόσια π@ρτ0ύζα αιμομικτικού αλληλογλειψίματος το είχε ονομάσει γιωργάκη.

Και είπαμε ρε γιωργάκη, να ταΐζουμε σανό τους τρίτους ρε γιωργάκη, αλλά να μην πιστεύουμε κι οι ίδιοι τις π@π@ριές μας ρε γιωργάκη, και να γινόμαστε υπέρτατοι "ακροαστικοί" (ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΟΙ παράλληλα, ειδικά σε ό,τι αφορά σε συγκεκριμένο ευγενέστατο άτομο) κριτές των πάντων ρε γιωργάκη, γιατί στα 60 παρά κάτι κινδυνεύουμε να μας πούνε και γεροξεφτίλες ρε γιωργάκη.




...

Ο Βλάης ο σου έγραψε ότι παίζουν καλύτερα απο τα Γκριμ τα παθητικά Φοκαλ και ο Δημήτρης ότι ήταν ένα μαγευτικό σύστημα...εσύ γιαυτούς τα γράφεις τα απειλητικά 'πονοούμενα?

>:(
Πού ακριβώς έγραψε κάτι τέτοιο ο S (δικαίωμά του, όπως και ΟΛΩΝ των άλλων, να γράφει και να πιστεύει ό,τι γουστάρει) ρε γιωργάκη, γιατί τα μόνα μηνύματά του στο παρόν νήμα είναι τα ακόλουθα:

Αναλογα την υλοποιηση, με σινγκλ εντεντ νοουπ.
paron
grimm
kii










Edited by a smurf.

φτιαξτο ρε μητσο
Και προκύπτει το ερώτημα:
Κι εσύ πού ξέρεις ρε γιωργάκη τι πιστεύει ή τι δεν πιστεύει ο S και το εκφράζεις εκ μέρους του;
Ειδικά από τη στιγμή που ψέγεις τον dapost γράφοντας ότι


Δημητράκη εγώ αν ήμουν Χατζησταμ δεν θα σε ξανακαλούσα σπίτι μου, αλλά δεν είμαι.

Μια βραδυά για πάρτη μας την πέταξες για πλάκα σαν θέμα τάχαμου και κάθομαι και διαβάζω το κοντό και το μακρύ -δικαίωμα σε φορουμ- του κάθε....

Θα μου πείς μην το διαβάζεις...θεωρώ πως έπρεπε νάχεις άλλου είδους γκατς όταν ανεβάζεις ένα τέτοιο θέμα.

Τες πα, ανήκεις και συ στους ξερόλες που στο σπίτι ξεραίλα απο αποτέλεσμα, αλλά στο σάιτ τα ξέρεις όλα..και δίνεις συμβουλές σεταπιων.

Εσύ τι ρόλο βαράς δηλαδή ρε γιωργάκη;
Το ρόλο του διαμοιραστή των προσκλήσεων, του οικοδεσπότη, του θαλαμηπόλου, του κονφερανσιέ ή του εκπροσώπου Τύπου;

Ε, γιωργάκη;
 
Last edited by a moderator:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.880
Reaction score
11.194
Αγαπητοί φιλοι, επειδη ξεκινησα αυτο το νημα νιώθω την ανάγκη να σας παρακαλεσω να μη συνεχισουμε την αντιπαλότητα. Θερμη παράκληση.

(Ειμαι εντός αεροπλάνου, προς απογείωση. Παρακαλω θερμα οταν με το καλο προσγειωθω να ειμαστε ηδη σε μηνα μελιτος. Εγω με τον ζαπ - τρελο αγορι και ο εαρ με τον ιατρού, συμφωνοι; )
 
Last edited:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
...

Κομματάκι δύσκολο αφού τα λέμε τηλεφωνικά..

>:(

Είναι σαφές γιωργάκη πως τα λέγαμε τηλεφωνικά:


...


Και τότε θα τα πούμε όλα:


Και για το παρελθόν και για το παρόν πολλών...

Και για νάρκισσους και βδέλλες...

Και για το ποιοι στέκονται στα δικά τους πόδια και δε βασίζονται σε δανεικά πόδια ...

Και για άντρες και για κότες που βάζουν άλλους μπροστά...

Και για ταπεινοξιπασμένους που κρίνουν τους πάντες με περισσή ευκολία...

Και πώς μερικοί το παίζουν "γνώστες" :lolsign: με τις γνώσεις άλλων...

Και για προσωπικές συζητήσεις που μεταφέρονται δίχως άδεια σε "μέντορες" ώστε να πουν και κάτι "τεχνικό" για να το παίξουν καμπόσοι και να μην ξεφτιλιστούν (αποτυχημένα, γιατί ακόμα και σκονάκι να πάρεις σε αυτά που σου είναι κινέζικα, πάλι μαλακίες θα γράψεις - δες αποπάνω)
Timeline:

1. Από καιρό σε καιρό, μοιράζομαι τις σκέψεις, τους προβληματισμούς, τις γνώσεις αλλά και τις """απόψεις""" μου σε θέματα audio (αλλά και όχι μόνο) με αρκετά άτομα που κατατάσσω (ή κατέτασσα) στο φιλικό μου περίγυρο.
Κατά περίπτωση, τους ζητάω να κρατήσουν τα όσα μοιράστηκα μαζί τους για τον εαυτό τους ή τους λέω ότι μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν όπως αυτοί θέλουν (εννοείται ότι ανάλογους κανόνες ακολουθώ και εγώ).


2. Ένας από αυτούς τους φίλους είναι και ο vastsar, με τον οποίο από μήνες είχαμε συζητήσει τα σχετικά με την τεχνολογία των kii και grimm, και το σύντομο "ρεζουμέ" της συζήτησής μας ήταν ελεύθερος φυσικά να το μοιραστεί με όποιον ήθελε.


3. Enter Dimifoot, ο οποίος τους τελευταίους μήνες μου έχει σπάσει τα συκώτια με κουβέντες του τύπου "Έλα ρε μαλάκα, γράψε στο forum", "Το είδες αυτό το thread; Τι άποψη έχεις; Γράψε ρε μαλάκα...". >:(
Τι να κάνω που τον αγαπάω... (ΕΠ' ΟΥΔΕΝΙ ΟΣΟ ΤΟΝ ΑΒΓΔ! - δε θα διαλύσουμε και τη σχέση μας τώρα...)


4. Βλέπω λοιπόν αυτό:


Καλα ολα αυτα, αλλα δεν εχει γινει ακομα η million-dollar question!
Καλα, την κανω εγω:

Kii ή Grimm ?????

Και υπο ποιες συνθηκες ειναι προτιμοτερη η δευτερη περιπτωση?
Για τι χωρους, ας πουμε, ή για ποιες απαιτησεις.
Εχουν και διπλασιο κοστος βεβαια, αλλα δε μας απασχολουν τωρα αυτες οι λεπτομερειες :laugh:.
Για πειτε...

(...μπας και ξεγελαστει κανενας και σκοτωσει τα γκριμ του! :eek:)

Στο οποίο ο vastsar απαντά (εν γένει σωστά) αυτό:

Στον μεσο κοινο oikiako χωρο το ΚΙΙ, σε φροντισμενο χωρο GRIMM.

Και ο "γνώστης" και με "αυτί" mastering engineer γιωργάκης γράφει αυτό:



Και μετά από αυτό το post:

Παντως με την ευκαιρια της ερωτησης του φιλου, να πουμε πως στο συνηθες προβλημα, οτι εχω σαλονι αρα επεμβασεις χωρου απο ελαχιστα εως καθολου, σαφως και με καποιες επιλογες μηχανηματων το προβλημα περιοριζεται. Πχ ο Vet πηρε ενα ηχειο (σορυ δυο!) που στον τυχαιο χωρο συμπεριφερεται καλυτερα. Επισης τα Kii εχουν κι αυτα εδω ενα πλεονεκτημα. Απ εκει και περα μιλαμε για αισθητικη περισσοτερο του ιδιου του ηχειου αλλα και για επιδοσεις.

Αν και οι προτεινομενεες λυσεις που ανεφερα μονο οικονομικες δεν ειναι, ωστοσο γι αυτους που αποφασιζουν να κανουν ενα μεγαλο βημα με περιορισμο στις επεμβασεις του χωρου, υπαρχουν λυσεις. Δηλαδη δεν παιρμουμε ηχειο με γνωμονα οτι αυτο ειναι καλο. Δυστυχως δεν αρκει. Φυσικα ακομη και στις ανω προτασεις οι ειδημονες εχουν τον πρωτο λογο. Γι αυτο καλο ειναι να ρωταμε.

Ωστοσο ειμαστε εκτος θεματος και ο Κωστας θα μας βγαλει κιτρινη καρτα.

o γιωργάκης συνεχίζει, και ως "γνώστης" που "διαφωτίζει" επιμένει

Το ξανάγραψα ότι αυτό που αναφέρεις ως δεδομένο Βασίλη, ΔΕΝ ισχύει!!!!!

Για τα τέτοια του VET, ισχύει (δεν γνωρίζω σε ποιό βαθμό 8-)).


Και βέβαια είναι απλό να αντιληφθούμε ότι δεν χαντακώνεις ένα καλό προιόν πετώντας το όπου λάχει μέσα σε ένα αφρόντιστο δωμάτιο.

Άλλο τα προτερήματα της καρδιοειδούς απόκρισης των χαμηλών συχνοτήτων (γλυτώνεις σχετικά εύκολα το μπουμιγκ) και άλλο το στήσιμο του ήχου σε ένα χώρο καθιστικού.-

Tα Grimm πιθανότατα πλεονεκτούν σε αφρόντιστους χώρους έναντι των Kii, για λόγους που εκτεταμμένα έχουν αναφερθεί σε παλαιότερα θέματα.

H διαφορά στους όγκους των δύο συστημάτων δημιουργεί -μεταξύ άλλων-
την εντύπωση που λανθασμένα αναφέρεις.

Αυτά τα ολίγα!;)

5. Ορμώμενος από το γεγονός ότι θεωρούσα το γιωργάκη φίλο, του τηλεφωνώ:

γιωργάκης: Έλα αγορακι μου.

Εγώ: Ρε άσχετε βλάχο, γιατί (επιχειρείς να) διορθώσεις το φίλο μου το Βασίλη σε όσα σωστά έγραψε για το ότι τα kii πλεονεκτούν σε ένα τυχαίο χώρο σε σχέση με τα grimm, με τη σειρά να είναι ανάποδη σε φροντισμένο χώρο;

γιωργάκης
:
εεεε...

Εγώ: Άκου εδώ βρε καρδιτσιώτη γιδοεραστή:
Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο σύστημα (οικιακού ειδικά) χώρου - ηχείων βρίσκεται γενικά στη διαχείριση των χαμηλών συχνοτήτων.
Κι αυτό γιατί πέρα από το μη ευχερές της τοποθέτησης των αναγκαίων μπασσοπαγίδων, που, στην περίπτωση ενός μεγάλου χώρου με μεγάλα ηχεία που κατεβαίνουν χαμηλά και παίζουν δυνατά, μπορούν άνετα να φτάσουν και να ξεπεράσουν το μέγεθος ενός δίφυλλου ψυγείου, το πρόβλημα έγκειται στο πού ακριβώς θα μπουν τα ηχεία.
Βλέπεις, η βέλτιστη θέση για τις παντοκατευθυντικές πηγές χαμηλών συχνοτήτων είναι στα boundaries (σύνορα) του χώρου ακρόασης.
Όμως η θέση αυτή δεν είναι πάντα η βέλτιστη σε ό,τι αφορά στη στερεοφωνική εικόνα και εν γένει στην πραγματική στερεοφωνία όπως είναι αυτή δυνατόν να επιτευχθεί από ένα ζεύγος ηχείων (πρέπει καταρχάς τα δύο ηχεία να παίζουν όσο το δυνατόν ΤΟ ΙΔΓΙΟ).
Γι' αυτό και ένα σύστημα δορυφόροι - sub (και ει δυνατόν πολλαπλά sub) είναι πιο ευέλικτο.
Τι έκανε λοιπόν ο μπρούνος με τα κιι ρε ζώον:
Σου λέει: "Αδερφέ, επιτυγχάνοντας καρδιοειδή διασπορά περίπου από τα 80Hz εως τα 700Hz, παραδίδοντάς σου δηλαδή ένα ηχείο που στο μεγαλύτερο μέρος του φάσματος σχεδόν δεν ακτινοβολεί προς τα πίσω, σου δίνω την ευχέρεια να το τοποθετήσεις σχεδόν οπουδήποτε μέσα στο δωμάτιο επιτύχεις τη βέλτιστη στερεοφωνική εικόνα, και σε ό,τι αφορά στα μπάσσα, θα είναι σα να έχεις τοποθετημένο το ηχείο στα boundaries του χώρου. Θα παίζεις δηλαδή σα soffit mounted (εντοιχισμένο) ηχείο, γιατί εκεί ακριβώς έγκειται και το πλεονέκτημα των soffit mounted ηχείων: Στο ότι δεν ακτινοβολούν προς τα πίσω (γιατί δεν υπάρχει "πίσω" προς το οποίο να ακτινοβολήσουν)"
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
78.291
Reaction score
96.339
Τι να κάνω που τον αγαπάω... (ΕΠ' ΟΥΔΕΝΙ ΟΣΟ ΤΟΝ ΑΒΓΔ! - δε θα διαλύσουμε και τη σχέση μας τώρα...)
Μωρό μου εσύ! :sneaky:

Για κάποια στιγμή φοβήθηκα... >:(


:D
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.547
Reaction score
94.808
Ναι γιωργάκη, ακριβώς επειδή με νικάς χαλαρά, πρόσεξε μήπως (αμυνόμενος πάντα) σου ρίξω κανα χάδι που σε ταρακουνήσει τόσο πολύ που θα φύγει η μπογιά απ' τις μπουκλίτσες σου. :)

Και τότε πώς θα το παίζεις λόβερ μπόι στα 60 παρά, και θα μπορείτε με το "μέντορα" να πείσετε τον κόζμο πως

με άσπρη - άβαφη μπουκλίτσα γύρω απ' τ' αφτί???:)
Εεεε???
Warned...

Μπορείς και χωρίς αυτά...

Μην σου πω ότι η προσφορά σου είναι τεράστια χωρίς αυτά. :wink:
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Εγώ: Το πώς το πέτυχε αυτό (βάζοντας κατά σειρά κάποια μεγάφωνα να "ακυρώνουν" σε κάποιες γωνίες κάποιο ή κάποια άλλα μεγάφωνα) άστο να το ξέρω εγώ, αλλά έχει να κάνει με τη θέση των μεγαφώνων στο σασσί του ηχείου, τη μέγιστη διάμετρό τους και το είδος των φίλτρων που τρέχουν στη μονάδα επεξεργασίας του ηχείου - το να αποκαλέσει κάποιος crossover τη μονάδα επεξεργασίας του kii φανερώνει βαθύτατη άγνοια, μια και το μόνο σημείο cross με τη συμβατική έννοια είναι μεταξύ mid και tweeter στα 2kHz.
Από εκεί και κάτω, τα πράγματα δεν είναι καθόλου σταθερά, μια και έχουμε να κάνουμε με διαρκώς αλληλεπικαλυπτόμενες συχνοτικές περιοχές που "εναλλάσσονται" μεταξύ των μεγαφώνων ώστε να προκύψει η συγκεκριμένη πολική απόκριση.
Σκοπός του λοιπόν δεν είναι απλά "να ακυρώσει το χαμηλο προς τα πίσω" (ΑΣΧΕΤΕ!), αλλά και το να "στενέψει" όσο το δυνατόν ομοιόμορφα το λοβό ακτινοβολίας του ηχείου και στα μεσαία, ώστε το ηχείο να επηρεάζεται λιγότερο από τις πλευρικές ανακλάσεις [οι οποίες σημειωτέον είναι πολύ λιγότερο βλαπτικές και "αφύσικες" από τις κατακόρυφες (τα αυτιά μας είναι στα πλάγια του κεφαλιού και όχι το ένα στο μέτωπο και το άλλο στο σαγόνι) - ενδέχεται δε, οι πλευρικές ανακλάσεις ντε!, να αποδεικνύονται ενίοτε και ευφωνικές, but Bruno doesn't do euphonics].
Η όλη σύλληψη, και εκτέλεση φυσικά, είναι ιδιοφυής.
But nothing comes without a price...
To άλλο "παιδί" του Bruno, το Grimm Audio LS1, "στενεύει" το λοβό ακτινοβολίας του "με παθητικό τρόπο" χρησιμοποιώντας τη φαρδιά μπάφλα του ώστε να καταστεί "μονοκατευθυντικό" [unidirectional και όχι omni(directional) = παντοκατευθυντικό ΑΣΧΕΤΕ!) με τα ημικυλινδρικά πόδια να διαχέουν την περιθλώμενη ηχητική ακτινοβολία (το απλοποιώ αρκετά, αλλά τι να κάνουμε...) ΑΠΟ περίπου τα 250Hz και πάνω.
Για σύγκριση, αν το kii χρησιμοποιούσε κι αυτό φαρδιά μπάφλα όπως το Grimm ώστε να καταστεί μονοκατευθυντικό από τα 80Hz και πάνω, τότε θα έπρεπε να έχει πλάτος περίπου 160cm και βάθος περίπου 50cm.
Χαρά που θα κάνανε οι νοικοκυρές...
Το θέμα είναι ότι ακόμα και αν το Grimm είναι ηχείο ελεγχόμενης (μερικά σταθερής και πάντως ομαλότατα μεταβαλλόμενης - κρατήστε το το ομαλότατα) κατευθυντικότητας σε σημαντικά μικρότερο μέρος του φάσματος σε σχέση με το νεότερό του "αδελφάκι", ακριβώς το γεγονός της ομαλότατα μεταβαλλόμενης κατευθυντικότητάς του το κάνει όχι μόνο υπό συνθήκες ευφωνικότερο αλλά και πιο "σωστό" (με την προϋπόθεση πως δεν αντιμετωπίζουμε ανυπέρβλητα προβλήματα με τα μπάσσα).
Βλέπεις, με δεδομένο ότι δεν ακούμε σε ανηχοϊκό θάλαμο, θέλουμε το πεδίο αντηχήσεων να "μοιάζει" όσο το δυνατόν περισσότερο στον απευθείας ήχο όχι μόνο συχνοτικά αλλά και "χρονικά".
Αν δηλαδή το ηχείο μας παρουσιάζει μια σχεδόν ιδανική βηματική απόκριση on-axis [και γνωρίζουμε τι σημαίνει αυτό, και δεν πάμε να το παίξουμε σπουδαίοι ερμηνεύοντας (με "σκονάκι" από άλλον όπως πάντα) και καλά ένα διάγραμμα το οποίο δεν καταλαβαίνουμε, και επειδή το εν λόγω διάγραμμα μοιάζει με το αντίστοιχο των Quad πάει να πει ότι το ηχείο μοιάζει με πάνελ - λες και όλα τα πάνελ μετράνε σαν τα Quad - γλυκέ μου σατανά τι μαλακίες διαβάζω / ακούω], τότε θέλουμε πάσει θυσία η - αναπόφευκτη - μεταβολή της απόκρισης να λαμβάνει χώρα όσο πιο ομαλά γίνεται ώστε να διατηρεί το ηχείο όσο το δυνατόν περισσότερο τόσο το συχνοτικό όσο και το "χρονικό" χαρακτήρα του off-axis.
Και δε σε μπλέκω καν με την απόκριση ισχύος του ηχείου και με το τι επιπτώσεις έχει αυτή σε επιμέρους συχνοτικά σημεία...
Κατάλαβες λοιπόν γιωργάκη γιατί το Grimm γενικά, και αν δεν έχουμε πρόβλημα με τα μπάσσα, θα ακούγεται (ειδικά αν έχεις και αυτί mastering engineer - γλυκέ μου σατανά again!) "φυσικότερο" σε μια καλή εγγραφή κλασσικής μουσικής, ενώ το kii εκμεταλλευόμενο την καρδιοειδή του απόκριση η οποία σημαίνει ότι για την ίδια on-axis απόκριση θα ακτινοβολεί λιγότερη ισχύ στο χώρο (=> ο ίδιος χώρος θα παρουσιάζει μικρότερο RT μετρημένος με τα kii απ' ότι με τα Grimm --> προσέχουμε τι γράφουμε για τα RT boys...) θα ακούγεται πιθανόν καθαρότερο σε κομμάτια με "ανεξέλεγκτα" μπάσσα;
Το Grimm βέβαια θα έχει μεγαλύτερο headroom στα χαμηλά, και το kii στα πρίμα (όταν η ενίσχυση δεν είναι πρόβλημα, το headroom καθορίζεται από τα μεγάφωνα ΑΣΧΕΤΕ!).

γιωργάκης: Εεεε, ναι...


Εγώ: Κράτα το για πάρτη σου λοιπόν.
 

D

Deleted member 8307

Guest
... έχει να κάνει με τη θέση των μεγαφώνων στο σασσί του ηχείου, τη μέγιστη διάμετρό τους και το είδος των φίλτρων που τρέχουν στη μονάδα επεξεργασίας του ηχείου - το να αποκαλέσει κάποιος crossover τη μονάδα επεξεργασίας του kii φανερώνει βαθύτατη άγνοια, μια και το μόνο σημείο cross με τη συμβατική έννοια είναι μεταξύ mid και tweeter στα 2kHz.
Από εκεί και κάτω, τα πράγματα δεν είναι καθόλου σταθερά, μια και έχουμε να κάνουμε με διαρκώς αλληλεπικαλυπτόμενες συχνοτικές περιοχές που "εναλλάσσονται" μεταξύ των μεγαφώνων ώστε να προκύψει η συγκεκριμένη πολική απόκριση.
Σκοπός του λοιπόν δεν είναι απλά "να ακυρώσει το χαμηλο προς τα πίσω" (ΑΣΧΕΤΕ!), αλλά και το να "στενέψει" όσο το δυνατόν ομοιόμορφα το λοβό ακτινοβολίας του ηχείου και στα μεσαία, ώστε το ηχείο να επηρεάζεται λιγότερο από τις πλευρικές ανακλάσεις [οι οποίες σημειωτέον είναι πολύ λιγότερο βλαπτικές και "αφύσικες" από τις κατακόρυφες (τα αυτιά μας είναι στα πλάγια του κεφαλιού και όχι το ένα στο μέτωπο και το άλλο στο σαγόνι) - ενδέχεται δε, οι πλευρικές ανακλάσεις ντε!, να αποδεικνύονται ενίοτε και ευφωνικές, but Bruno doesn't do euphonics].
Η όλη σύλληψη, και εκτέλεση φυσικά, είναι ιδιοφυής.
But nothing comes without a price...
To άλλο "παιδί" του Bruno, το Grimm Audio LS1, "στενεύει" το λοβό ακτινοβολίας του "με παθητικό τρόπο" χρησιμοποιώντας τη φαρδιά μπάφλα του ώστε να καταστεί "μονοκατευθυντικό" [unidirectional και όχι omni(directional) = παντοκατευθυντικό ΑΣΧΕΤΕ!) με τα ημικυλινδρικά πόδια να διαχέουν την περιθλώμενη ηχητική ακτινοβολία (το απλοποιώ αρκετά, αλλά τι να κάνουμε...) ΑΠΟ περίπου τα 250Hz και πάνω.
Για σύγκριση, αν το kii χρησιμοποιούσε κι αυτό φαρδιά μπάφλα όπως το Grimm ώστε να καταστεί μονοκατευθυντικό από τα 80Hz και πάνω, τότε θα έπρεπε να έχει πλάτος περίπου 160cm και βάθος περίπου 50cm.
Χαρά που θα κάνανε οι νοικοκυρές...
Το θέμα είναι ότι ακόμα και αν το Grimm είναι ηχείο ελεγχόμενης (μερικά σταθερής και πάντως ομαλότατα μεταβαλλόμενης - κρατήστε το το ομαλότατα) κατευθυντικότητας σε σημαντικά μικρότερο μέρος του φάσματος σε σχέση με το νεότερό του "αδελφάκι", ακριβώς το γεγονός της ομαλότατα μεταβαλλόμενης κατευθυντικότητάς του το κάνει όχι μόνο υπό συνθήκες ευφωνικότερο αλλά και πιο "σωστό" (με την προϋπόθεση πως δεν αντιμετωπίζουμε ανυπέρβλητα προβλήματα με τα μπάσσα).
Βλέπεις, με δεδομένο ότι δεν ακούμε σε ανηχοϊκό θάλαμο, θέλουμε το πεδίο αντηχήσεων να "μοιάζει" όσο το δυνατόν περισσότερο στον απευθείας ήχο όχι μόνο συχνοτικά αλλά και "χρονικά".
Αν δηλαδή το ηχείο μας παρουσιάζει μια σχεδόν ιδανική βηματική απόκριση on-axis [και γνωρίζουμε τι σημαίνει αυτό, και δεν πάμε να το παίξουμε σπουδαίοι ερμηνεύοντας (με "σκονάκι" από άλλον όπως πάντα) και καλά ένα διάγραμμα το οποίο δεν καταλαβαίνουμε, και επειδή το εν λόγω διάγραμμα μοιάζει με το αντίστοιχο των Quad πάει να πει ότι το ηχείο μοιάζει με πάνελ - λες και όλα τα πάνελ μετράνε σαν τα Quad - γλυκέ μου σατανά τι μαλακίες διαβάζω / ακούω], τότε θέλουμε πάσει θυσία η - αναπόφευκτη - μεταβολή της απόκρισης να λαμβάνει χώρα όσο πιο ομαλά γίνεται ώστε να διατηρεί το ηχείο όσο το δυνατόν περισσότερο τόσο το συχνοτικό όσο και το "χρονικό" χαρακτήρα του off-axis.
Και δε σε μπλέκω καν με την απόκριση ισχύος του ηχείου και με το τι επιπτώσεις έχει αυτή σε επιμέρους συχνοτικά σημεία...
Κατάλαβες λοιπόν γιωργάκη γιατί το Grimm γενικά, και αν δεν έχουμε πρόβλημα με τα μπάσσα, θα ακούγεται (ειδικά αν έχεις και αυτί mastering engineer - γλυκέ μου σατανά again!) "φυσικότερο" σε μια καλή εγγραφή κλασσικής μουσικής, ενώ το kii εκμεταλλευόμενο την καρδιοειδή του απόκριση η οποία σημαίνει ότι για την ίδια on-axis απόκριση θα ακτινοβολεί λιγότερη ισχύ στο χώρο (=> ο ίδιος χώρος θα παρουσιάζει μικρότερο RT μετρημένος με τα kii απ' ότι με τα Grimm --> προσέχουμε τι γράφουμε για τα RT boys...) θα ακούγεται πιθανόν καθαρότερο σε κομμάτια με "ανεξέλεγκτα" μπάσσα;
Το Grimm βέβαια θα έχει μεγαλύτερο headroom στα χαμηλά, και το kii στα πρίμα (όταν η ενίσχυση δεν είναι πρόβλημα, το headroom καθορίζεται από τα μεγάφωνα ΑΣΧΕΤΕ!)...
Thanks !
:hi:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.976
Reaction score
55.208
Εγώ: Το πώς το πέτυχε αυτό (βάζοντας κατά σειρά κάποια μεγάφωνα να "ακυρώνουν" σε κάποιες γωνίες κάποιο ή κάποια άλλα μεγάφωνα) άστο να το ξέρω εγώ, αλλά έχει να κάνει με τη θέση των μεγαφώνων στο σασσί του ηχείου, τη μέγιστη διάμετρό τους και το είδος των φίλτρων που τρέχουν στη μονάδα επεξεργασίας του ηχείου - το να αποκαλέσει κάποιος crossover τη μονάδα επεξεργασίας του kii φανερώνει βαθύτατη άγνοια, μια και το μόνο σημείο cross με τη συμβατική έννοια είναι μεταξύ mid και tweeter στα 2kHz.
Από εκεί και κάτω, τα πράγματα δεν είναι καθόλου σταθερά, μια και έχουμε να κάνουμε με διαρκώς αλληλεπικαλυπτόμενες συχνοτικές περιοχές που "εναλλάσσονται" μεταξύ των μεγαφώνων ώστε να προκύψει η συγκεκριμένη πολική απόκριση.
Σκοπός του λοιπόν δεν είναι απλά "να ακυρώσει το χαμηλο προς τα πίσω" (ΑΣΧΕΤΕ!), αλλά και το να "στενέψει" όσο το δυνατόν ομοιόμορφα το λοβό ακτινοβολίας του ηχείου και στα μεσαία, ώστε το ηχείο να επηρεάζεται λιγότερο από τις πλευρικές ανακλάσεις [οι οποίες σημειωτέον είναι πολύ λιγότερο βλαπτικές και "αφύσικες" από τις κατακόρυφες (τα αυτιά μας είναι στα πλάγια του κεφαλιού και όχι το ένα στο μέτωπο και το άλλο στο σαγόνι) - ενδέχεται δε, οι πλευρικές ανακλάσεις ντε!, να αποδεικνύονται ενίοτε και ευφωνικές, but Bruno doesn't do euphonics].
Η όλη σύλληψη, και εκτέλεση φυσικά, είναι ιδιοφυής.
But nothing comes without a price...
To άλλο "παιδί" του Bruno, το Grimm Audio LS1, "στενεύει" το λοβό ακτινοβολίας του "με παθητικό τρόπο" χρησιμοποιώντας τη φαρδιά μπάφλα του ώστε να καταστεί "μονοκατευθυντικό" [unidirectional και όχι omni(directional) = παντοκατευθυντικό ΑΣΧΕΤΕ!) με τα ημικυλινδρικά πόδια να διαχέουν την περιθλώμενη ηχητική ακτινοβολία (το απλοποιώ αρκετά, αλλά τι να κάνουμε...) ΑΠΟ περίπου τα 250Hz και πάνω.
Για σύγκριση, αν το kii χρησιμοποιούσε κι αυτό φαρδιά μπάφλα όπως το Grimm ώστε να καταστεί μονοκατευθυντικό από τα 80Hz και πάνω, τότε θα έπρεπε να έχει πλάτος περίπου 160cm και βάθος περίπου 50cm.
Χαρά που θα κάνανε οι νοικοκυρές...
Το θέμα είναι ότι ακόμα και αν το Grimm είναι ηχείο ελεγχόμενης (μερικά σταθερής και πάντως ομαλότατα μεταβαλλόμενης - κρατήστε το το ομαλότατα) κατευθυντικότητας σε σημαντικά μικρότερο μέρος του φάσματος σε σχέση με το νεότερό του "αδελφάκι", ακριβώς το γεγονός της ομαλότατα μεταβαλλόμενης κατευθυντικότητάς του το κάνει όχι μόνο υπό συνθήκες ευφωνικότερο αλλά και πιο "σωστό" (με την προϋπόθεση πως δεν αντιμετωπίζουμε ανυπέρβλητα προβλήματα με τα μπάσσα).
Βλέπεις, με δεδομένο ότι δεν ακούμε σε ανηχοϊκό θάλαμο, θέλουμε το πεδίο αντηχήσεων να "μοιάζει" όσο το δυνατόν περισσότερο στον απευθείας ήχο όχι μόνο συχνοτικά αλλά και "χρονικά".
Αν δηλαδή το ηχείο μας παρουσιάζει μια σχεδόν ιδανική βηματική απόκριση on-axis [και γνωρίζουμε τι σημαίνει αυτό, και δεν πάμε να το παίξουμε σπουδαίοι ερμηνεύοντας (με "σκονάκι" από άλλον όπως πάντα) και καλά ένα διάγραμμα το οποίο δεν καταλαβαίνουμε, και επειδή το εν λόγω διάγραμμα μοιάζει με το αντίστοιχο των Quad πάει να πει ότι το ηχείο μοιάζει με πάνελ - λες και όλα τα πάνελ μετράνε σαν τα Quad - γλυκέ μου σατανά τι μαλακίες διαβάζω / ακούω], τότε θέλουμε πάσει θυσία η - αναπόφευκτη - μεταβολή της απόκρισης να λαμβάνει χώρα όσο πιο ομαλά γίνεται ώστε να διατηρεί το ηχείο όσο το δυνατόν περισσότερο τόσο το συχνοτικό όσο και το "χρονικό" χαρακτήρα του off-axis.
Και δε σε μπλέκω καν με την απόκριση ισχύος του ηχείου και με το τι επιπτώσεις έχει αυτή σε επιμέρους συχνοτικά σημεία...
Κατάλαβες λοιπόν γιωργάκη γιατί το Grimm γενικά, και αν δεν έχουμε πρόβλημα με τα μπάσσα, θα ακούγεται (ειδικά αν έχεις και αυτί mastering engineer - γλυκέ μου σατανά again!) "φυσικότερο" σε μια καλή εγγραφή κλασσικής μουσικής, ενώ το kii εκμεταλλευόμενο την καρδιοειδή του απόκριση η οποία σημαίνει ότι για την ίδια on-axis απόκριση θα ακτινοβολεί λιγότερη ισχύ στο χώρο (=> ο ίδιος χώρος θα παρουσιάζει μικρότερο RT μετρημένος με τα kii απ' ότι με τα Grimm --> προσέχουμε τι γράφουμε για τα RT boys...) θα ακούγεται πιθανόν καθαρότερο σε κομμάτια με "ανεξέλεγκτα" μπάσσα;
Το Grimm βέβαια θα έχει μεγαλύτερο headroom στα χαμηλά, και το kii στα πρίμα (όταν η ενίσχυση δεν είναι πρόβλημα, το headroom καθορίζεται από τα μεγάφωνα ΑΣΧΕΤΕ!).

γιωργάκης: Εεεε, ναι...


Εγώ: Κράτα το για πάρτη σου λοιπόν.

 





Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Περνάνε λίγες μέρες και ξανακοιτάω κάποια threads, πάλι ελέω Dimifoot, και Ω του Θαύματος! διαπιστώνω ότι η συνομιλία μου με το γιωργάκη έχει μεταφερθεί στον μέντορα, τον μαιτρ, τον κορυφαίο στο χώρο, τον απίστευτο, τον τιτανοτεράστιο ο οποίος within hours έχει αναρτήσει εντελώς ξαφνικά "keyhole points" στο φόρουμ, ακολουθώντας το τυπικό modus vivendi - modus operandi του "προσπαθώ να δειχτώ μάγκας με όποιο τρόπο μπορώ, και να 'γίνω' ακόμα και με τις πλάτες αλλονών".

Αν όμως δεν ξέρεις τι σου γίνεται, και ανάμεσα σ' αυτόν που γνωρίζει καναδυο πραγματάκια, και στο υπόλοιπο φόρουμ μεσολαβεί ένα χαλασμένο τηλεφωνο από δύο άσχετους, τότε το απότελεσμα είναι προβλέψιμα κωμικοτραγικό όταν καταλάβεις ότι απλά αραδιάζονται όροι που άκουσαν κάπου αλλού...

Enjoy: :roflmao:

Πολύ γενικά μιλώντας οι βασικές διαφορές σε μια πρώτη γρήγορη ακρόαση είναι στο μεν Grimm η ιδιαίτερη προσέγγιση στην στερεοφωνική εικόνα ( 45 μοίρες ) που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο ηχείο που ξέρω εγώ και του επιτρέπει να φτιάχνει ηχητικά ολογράμματα (sound wall) στο χώρο. Επίσης ακόμα και με 4-5 μέτρα απόσταση μεταξύ τους εξακολουθεί να έχει κέντρο !

Στο δε Kii το καρδιοειδές μπάσσο που του επιτρέπει να αποδίδει σε νορμάλ δωμάτια σχεδόν σαν ηχείο soffit mounted .

Ξεκινώντας απο μια παρόμοια φιλοσοφία έχουμε 2 αρκετά διαφορετικά προιόντα με συν και πλήν το καθένα ( ως πρός το άλλο).

Το τι θα διάλεγε κάποιος χωρίς τον οικονομικό παράγοντα είναι όπως σε όλα, θέμα ακρόασης και προτίμησης.

Σίγουρα το Grimm φοβάται την διαφορά τιμής. Όχι κάτι άλλο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ επειδή τα σχεδίασε ο ίδιος σχεδιαστής.
Το Grimm τα κάνει όλα με ένα 8" ρι για αυτό όταν ολοκληρώνεται σαν 3δρομο με την προσθήκη των 2 woofer έχει βελτίωση και στα μεσαία αφού το 8" ρι δεν χρειάζεται να κάνει μεγάλες κινήσεις.
Σύνολο ενισχυτών περίπου 600 WRMS στο κανάλι.

To Kii έχει ένα 5" ρι για μεσαία και δύο 6.5" για τα χαμηλά + δύο 6.5" που δουλεύουν για την ακύρωση του χαμηλού πρός τα πίσω. Κάθε ένα οδηγείται απο 250 WRMS ενισχυτές σύνολο 1000 WRMS στο κανάλι ( + 500 WRMS στο κανάλι για τα πίσω woofer 1500 σύνολο )

Το Kii λοιπόν έχει μάλλον λίγο καλύτερα δυναμικά λόγω μεγάλων ενισχυτών και μοιράσματος του φάσματος.

Όπως ξαναείπαμε πολλές φορές η γοητεία και μοναδικότητα του Grimm είναι η σχεδίαση της μπάφλας και το γεγονός πως είναι όμνι μέχρι 200 Hz που το κάνει να ακούγεται σαν συνδιασμός πάνελ ( στα μεσαία) - ανοικτής μπάφλας (στην αμεσότητα και ατάκα) - ηλεκτροδυναμικού ηχείου ( στα άκρα του φάσματος )
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.887
Reaction score
127.333
Μα γιατί να μην αναφερθείς; (στην απόκριση ισχύος)
Έχει πολύ ζουμί αυτή η γνώση. ;)
Και δεν είναι ιδιαίτερα δυσνόητα.

Τώρα να προσπαθήσεις να μιλήσεις για:
"χρονικό" χαρακτήρα του off-axis.
Όχι, άστο καλύτερα. :D
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Το θέμα είναι για Grimm ή για Focal?
Ελπίζω αυτό να απαντά στην απορία σου:


Εμένα πάντως ένα πράγμα μου κάνει εντύπωση . Τα ενεργά συστήματα ηχείων υπάρχουν από το 70 περίπου. Μπορεί και νωρίτερα. Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια φυσικά και έχουν γίνει προσπάθειες από εταιρείες και ιδιώτες για ενεργά ηχεία, πολυενίσχυση ενεργά κροςς κλπ. Παρόλα ταύτα δεν προχώρησε πολύ η ιστορία με τα ενεργά. Ακόμα και τη δεκαετία 90-00 με την b&w και τον nautilus πάλι δεν προχώρησε όσο θα έπρεπε. Ναι δε λέω ο ναυτίλος ήταν περιορισμένης παραγωγής και μάλλον αρκετά ακριβό conept , αλλά θεωρώ ότι στην διεθνή High end κοινότητα θα έπρεπε να τύχει μεγαλύτερης αποδοχής και ενθουσιασμού. Από ότι θυμάμαι η εταιρεία έδινε τα δύο ηχεία και το ενεργό κροςς, χωρίς ενισχυτικά. Εβαζε ο καθένας ότι ήθελε . Γιατί δεν πουλήθηκαν χιλιάδες ναυτίλοι? Δεν πιστεύω ότι αν πουλούσε τόσο πολύ θα σταματούσε η παραγωγή του. Η μήπως υπάρχει ακόμα?
Τεσπά , δεν είναι vintage retro όπως το δικό μου σετ απ, με απλό αναλογικό κροςς, νομίζω ο ναυτίλος έχει ψηφιακό κρόςς με delays κλπ. Πώς και δεν προχώρησε? Και φτάσαμε στο 2010-2016 για να δούμε υλοποιήσεις σαν τα grimm , kii , avantgarde zero ,b&o beolab πολύ αξιόλογα από ότι ακούω, και κάτι άλλα παρόμοια.
Επίσης κάτι που δεν έχει αναφερθεί - αναλυθεί αρκετά σε όλες αυτές τις σελίδες που έχουν γραφτεί μέχρι τώρα είναι η αξία , όχι χρηματική αλλά ηλεκτρονική , των μεγαφώνων. Δεν δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στα μεγάφωνα. Δεν υπάρχουν νέα μεγάφωνα πρωτοποριακά καλοσχεδιασμένα με εξωτικά υλικά με μεγάλα πηνία από αλουμινόσυρμα χαμηλής αυτεπαγωγής , με θόλους μεγάλης ακαμψίας χαμηλού βάρους κλπ.
Που είναι ρε χαιεντο εταιρείες τα σοβαρά ηχεία σας? Και ας είναι με παθητικό κροςς καλοσχεδιασμένο με 18-24db/oct.
Και μην γυρίσει κανείς να μου πεί ότι δεν χρειάζονται καλά μεγάφωνα , γιατί τα φιάχνει όλα το dsp .
Η ιστορία με τα ενεργά στο Hi-Fi δεν προχώρησε επειδή χάλαγαν την πιάτσα. ¨Εχαναν τις πωλήσεις τελικών , καλωδίων κλπ Και έβαζαν και τον πελάτη σε άλλο σκεπτικό.

Το ίδιο πακέτο σε παθητικά είχε πολύ περισσότερα κέρδη για όλη την αλυσίδα.
Έτσι έμειναν για την pro κοινότητα και όσους κατάλαβαν το παιγνίδι.

Για τα μεγάφωνα δεν έχεις δίκιο, υπάρχουν καταπληκτικά μεγάφωνα τεχνολογικά στις μέρες μας με απείρως καλύτερα χαρακτηριστικά απο ότι μεγάφωνα ακόμα και πρίν 5-10 χρόνια.
Ημερομηνία;
27 Αυγούστου 2016 - δυόμισυ μήνες πριν

Τι μεσολάβησε;

Οι σούφρες και τα profit margins...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.022
Μηνύματα
2.885.676
Members
37.976
Νεότερο μέλος
Spadidakis
Top