Dual 505-4 και λίπανση.

Μηνύματα
842
Reaction score
715
Καλημέρα!
Με λένε Δημήτρη και σας χαιρετώ από καρδιάς!

Εδώ και λίγο καιρό επανέφερα τα πράγματα μου μία που τα παιδιά άρχισαν να μεγαλώνουν και υπό αυτήν την έννοια έχω την ελπίδα πως θα συνεχίσω να απολαμβάνω το αγαπημένο μου ηχοσύστημα.
Μεταξύ άλλων υπάρχει το πικάπ του τίτλου. Παρατήρησα πως κάτω από το πλατό εκεί που πιάνει ο ιμάντας ( στο spindle) ακούγεται ένας ανεπέσθητος ήχος ο οποίος με παραπέμπει σε έλειψη λίπανσης. Μήπως κάποιος από εσάς έχει τύχει να προχορίσει σε λύσιμο του συγκεκριμένου σημείου στο πικάπ αυτό, έτσι ώστε να μου δώσει οδηγίες προκειμένου να μπορέσω να το κάνω και εγώ με επιτυχία;
 

Μηνύματα
1.233
Reaction score
204
Ρίξε λίγο λαδάκι (με spray) στον άξονα του μοτέρ να δεις αν θα βελτιωθεί ή σταματήσει. Φρόντισε όμως το λάδι να πάει όσο το δυνατόν στον άξονα και όχι στον ιμάντα. Προσοχή όχι πολύ λάδι. Για να δεις πιο εύκολα τον άξονα, λύσε το μαύρο δαχτυλίδι (αφου βγάλεις το λαστιχένιο ματ) με μισή στροφή και βγάλε το πλατό.
 

Μηνύματα
842
Reaction score
715
Ρίξε λίγο λαδάκι (με spray) στον άξονα του μοτέρ να δεις αν θα βελτιωθεί ή σταματήσει. Φρόντισε όμως το λάδι να πάει όσο το δυνατόν στον άξονα και όχι στον ιμάντα. Προσοχή όχι πολύ λάδι. Για να δεις πιο εύκολα τον άξονα, λύσε το μαύρο δαχτυλίδι (αφου βγάλεις το λαστιχένιο ματ) με μισή στροφή και βγάλε το πλατό.
Έχω λύσει το πλατό και ο ήχος δεν ακούγεται από το μοτέρ αλλά εσωτερικά της βάσης του πλατό. Μέσα στο κέντρο του spindle. Σύμφωνα με το servise manual που κοιτάζω από το 505-2 μιας και για το δικό μου δεν έχω βρει αλλά από ότι διαβάζω δεξιά και αριστερά σε ξένα φόρους έναι το ίδιο μηχάνημα επί της ουσίας,το συγκεκριμένο σημείο λύνεται και λιπαίνεται με λάδι μηχανής.5-30 αν θυμάμαι καλά. Το θέμα είναι πως βλέπω το άξονα (spindle) να έχει μία ασφάλεια συν βίδες από κάτω. Και δεν ξέρω πως να το πάω για να μην γίνει ζημιά. Ώστόσο μιας και το αναφέρεις επί της ευκαιρίας θα ήταν καλό να ρίξω και στον άξονα του μοτέρ, Τι σπρέι να χρησιμοποιήσω εκεί; Κάτι με συλικόνη;
 

Μηνύματα
546
Reaction score
379
Από πάνω και στα αριστερά του εχει ένα λαμάκι με βίδα, την λασκάρεις και πας το λαμακι προς τα αριστερά. Μετά τραβάς το υποπλατό και βγαίνει. Καθαρίζεις τον άξονα καλά και το πηγάδι με μια μπατονέτα και βάζεις το καινούργιο λάδι ραπτικής μηχανής.
 

Μηνύματα
842
Reaction score
715
Από πάνω και στα αριστερά του εχει ένα λαμάκι με βίδα, την λασκάρεις και πας το λαμακι προς τα αριστερά. Μετά τραβάς το υποπλατό και βγαίνει. Καθαρίζεις τον άξονα καλά και το πηγάδι με μια μπατονέτα και βάζεις το καινούργιο λάδι ραπτικής μηχανής.
Ευχαριστώ πολύ! Θα το κοιτάξω το βραδάκι που θα είμαι στο σπίτι γιατί τώρα δεν μου έρχεται στο μυαλό. Θυμάμαι μόνο μία ασφάλεια που είδα πάνω στο spindle.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.036
Reaction score
53.553
- καλώς ήρθε Δημήτρη , όπως ανέφερε και ο SpyNet , δώσε προσοχή στο καθάρισμα καθ΄ ότι από τα λεγόμενά σου , ο ανεπαίσθητος ήχος που ακούς μου μοιάζει για συσσώρευση σκόνης ή μικροσωματιδίων στο πηγάδι . Το έχεις καιρό αδούλευτο ;


ΥΓ : - εάν θες , μπορείς να περάσεις και από εδώ : Καλώς Ήρθατε!
 

Μηνύματα
1.233
Reaction score
204
Από πάνω και στα αριστερά του εχει ένα λαμάκι με βίδα, την λασκάρεις και πας το λαμακι προς τα αριστερά. Μετά τραβάς το υποπλατό και βγαίνει. Καθαρίζεις τον άξονα καλά και το πηγάδι με μια μπατονέτα και βάζεις το καινούργιο λάδι ραπτικής μηχανής.
Ακριβώς έτσι!.
Στο μοτέρ μπορείς να ρίξεις spray με λάδι (γνωστό ως κόκκινο) ή ακόμα και spray σιλικόνης
 

Μηνύματα
842
Reaction score
715
Κύριοι δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω!
Μόλις ήρθα σπίτι δεν κρατιόμουν και έπιασα δουλίτσα. Δεν το πίστευα πόσο εύκολο ήταν τελικά και σίγουρα αν δεν είχα την βοήθεια σας θα είχα κάνει πατάτα. Πίστευα πως πρέπει να το ξηλώσω όλο από κάτω ενώ τα πράγματα τελικά ήταν κάτι παραπάνω από εύκολα! Το πικάπ είχε να δουλέψει περίπου 5-6 χρόνια και αυτό τότε είχε κρατήσει ελάχιστα μιας και πολύ σύντομα είχα καταλάβει πως δεν είχε ελπίδες να επιβιώσει εκείνη την περίοδο. Πριν από τα 5-6 είχαν περάσει τουλάχιστον άλλα τόσα σε ακινησία. Το είχα αγοράσει αν θυμάμαι καλά κάπου κοντά στο 1990. Λίγο πριν ή λίγο μετά.
Όσον αφορά τη λίπανση τώρα του μοτέρ. Έχω ένα αρκετά καλό σπρέι σιλικόνης. Κόκκινο δεν γνωρίζω πιο εννοείς archontas. Φαντάζομαι όχι το σπρέι της philips; Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ ως καθαριστικό και φαντάζομαι πως δεν λιπαίνει έτσι δεν είναι;
Παραθέτω και κάνα 2 φωτογραφίες μήπως και τύχει και βρεθεί και άλλος στην θέση μου.
Συμπτωματικά κατά την διάρκεια που έγραφα με πήραν από ένα μαγαζί ηλεκτρονικών όπου είχαμε κάνει παραγγελία τον ιμάντα κίνησης πριν από 2 εβδομάδες περίπου,από μια γερμανική εταιρεία, για να μου πουν πως ήρθαν. Είχα παραγγείλει 2 για να έχω καβάτζα. 3€ έκαστος. Να πω ότι γελάν και τα μουστάκια μου μάλλον είναι λίγο..
Ο εσωτερικός ιμάντας
-20161124-215856-.JPG
-20161124-215954-.JPG
στην φωτογραφία είναι ο καινούριος. Εξωτερικά ο παλιός. Νομίζω δεν χρειάζεται σχολιασμός. Μια εικόνα 1000 λέξεις.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.929
Μηνύματα
3.034.256
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top