Focal Sopra & Mola-Mola, signature edition

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Για να καταλάβω κ εγώ σαν απλός φίλος του καλού ήχου..
Αυτό δεν υπάρχει.
"Απλός φίλος του καλού ήχου."
Είναι ένα βαθειά τεχνικό σπορ, κι όπως όλα τα τεχνικά σπορ απαιτεί γνώση του αντικειμένου.

Ο απλός φίλος της καλής μουσικής, αγοράζει ένα στερεο σύμφωνα με τα λεφτά του, αδιαφορεί για το "πως παίζει", βάζει το ένα ηχείο κάτω από την τραπεζαρία και το άλλο πάνω στο σκρινιο, και ακούει τις μουσικές του.

Όταν πηγαίνει κάποιος σε ένα κατάστημα να αγοράσει σύμφωνα με την τσέπη του κ τα "γούστα" ας πούμε ηχεία
τι πρέπει να κάνει;
Αυτό που είπες. Αγοράζει σύμφωνα με τα γούστα του, για όλα τα λεφτά στην τσέπη.


Κ γυρίζω σε κατάστημα κ έμπορο.
Έχει κάνει σε όλα τα δωμάτια σωστή ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΗΧΟΥ κ έτσι είναι πιο εύκολο για αγοραστή να αποφύγει πατάτες...;;;
Όχι, δεν έχει κάνει τίποτα.

Αν είχε κάνει, θα ήταν πιο εύκολο για τον γνώστη του αντικειμένου να αξιολογήσει σωστά ένα ηχείο.

Αυτός που δεν ξέρει, είναι καμμένο χαρτί έτσι κι αλλιώς. Αν ακούσει σωστά στο μαγαζί, δε θα ακούσει σωστά στο σπίτι του.

Το ίδιο συμβαίνει και στην εικόνα, στους προβολείς. Αν είναι σωστά στημένοι και καλιμπραρισμενοι σε σωστό χώρο, θα τους αξιολογήσουν σωστά οι γνώστες της εικόνας και μόνο αυτοί. Αν δεν είναι σωστά στημένοι οι προβολείς, τότε οι γνώστες της εικόνας δε θα μπορούν να εκφέρουν άποψη, γιατί θα είναι "χύμα" η εικόνα, δε βγαίνουν συμπεράσματα. Αυτοί που δε ξέρουν, μπορεί να εντυπωσιαστούν πχ από υπερκορεσμένα χρώματα ή τραγικό σαρπνες, ή να δουν μία φοβερή εικόνα στο σκοτεινό δωμάτιο του μαγαζιού και μετά να απορουν γιατί στο σπίτι τους με τα άσπρα ντουβαρια δε βλέπουν την ίδια εικόνα, καμένα χαρτιά.

Την υποκειμενική αντίληψη ήχου επίσης αφήνω εκτός.
Όχι, δε την αφήνεις εκτός, διότι αν την αφηνες, δε θα χρειαζόταν να ακούσεις ούτε στο μαγαζί, ούτε στην έκθεση, ούτε να διαβάζεις τα υποκειμενικά σχόλια ακροάσεων από περιοδικά του χώρου, ιδίως για ήχο σε εκθέσεις. ;)

Ομοίως στην εικόνα. Αυτός που ξέρει, δε χρειάζεται να δει πριν αγοράσει. ;)

(Κι όταν διαβάζει "κριτικές" βιντεοπροβολέων, βασικά κοιτάζει τις μετρήσεις, ομοίως στον ήχο)
 
Last edited:

gonis

Luger
Μηνύματα
4.223
Reaction score
11.504
Επίσης "κακοήθης παγίδα" είναι η πονηρή χρήση των κακών χαρακτηριστικών του χώρου, ώστε σε συνδυασμό με κακοσχεδιασμένα ηχεία με αντίστροφα χαρακτηριστικά αλλοίωσης από αυτά του χώρου, να υπάρχει ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Διότι δίδουν ψευδώς στον ακροατή μία πολύ θετική εντύπωση για ένα ανάξιο λόγου προϊόν, ένα κακοσχεδιασμένο λόγου χάριν ηχείο, δηλαδή παραπλανούν τον επισκέπτη της έκθεσης, ο οποίος όταν και αν το αγοράσει και το πάρει στο σπιτάκι του, θα καταλάβει τι φόλα είναι, αλλά τότε θα είναι αργά, οπότε ξεκινάν οι αγγελίες και τα θρεντ του τύπου γιατί με ενοχλεί το τάδε ηχείο, ενώ εκεί που το άκουσα (τιγκα στα ρικοφον) κελαηδούσε..

Αντιθέτως, αποτελεί εργαλείο στα χέρια του γνώστη και σωστού επαγγελματία, η γνώση των αντικειμενικών μειονεκτημάτων ενός πχ ηχείου, ώστε να μπορέσει σε οικιακό χώρο με σαφή προβλήματα να δώσει αξιοπρεπέστατη λύση με αντίστροφα προβλήματα ηχείων, εφόσον βέβαια εξετάσει επαρκώς τον χώρο στον οποίο θα κληθεί να δώσει ολοκληρωμένη λύση. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ο αγοραστής να μην έχει άποψη στην επιλογή και να το αφήσει στα χέρια του γνώστη εγκαταστάτη, κάτι που αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας, καθώς η άποψη είναι σα την κωλοτρυπιδα, όλοι έχουν.
Έγινες Έλληνας ρέφερι :),διορθώνει το λαθος με άλλο λαθος ή με αλλα λάθη αν το πρώτο λαθος έγινε σε βάρος του γαύρου.
Ίσως το αποτέλεσμα να ειναι θεωρητικά σωστό αλλά ποιος επαγγελματίας-έμπορος θα ασχοληθεί και θα το καταφέρει αυτό;
Απο προσωπική εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια οταν έμπαινα να ρωτήσω για ηχεία δεν με ρώτησε κανένας για το χωρο μου,άντε να με ρώτησαν 1-2 για τα τ.μ.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.223
Reaction score
11.504
Ο δικός μου προβληματισμός, είναι κάτω από ποιες συνθήκες τα DSP δεν συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό στο περιβάλλον μιας έκθεσης. :rolleyes:
.
Δεν υπάρχει FairPlay στο εμπόριο:o
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Στον ήχο είναι αποδεκτό να παριστάνει κανείς τον ειδήμων χρυσαυτιά και να κυκλοφορεί στις εκθέσεις με τα χάλια στημένα ηχοσυστήματα λόγω ακατάλληλα φροντισμενων χώρων και έλλειψης ισοσταθμισης χώρου, με ένα CD παραμασχαλα με τα αγαπημένα του τραγούδια του Νίκου Ξυλούρη, τα οποία να απαιτεί να βάζει να ακούει στα όποια εκθέματα, και μετά να έχει άποψη για όλα, ακόμα και για τα καλώδια ρεύματος.

Το αντίστοιχο στην εικόνα είναι να κυκλοφορεί κάποιος με ένα DVD με τα πρώτα επεισόδια του Mr Bean σε 4/3 κάδρο, και να βλέπει σε αρρυθμιστους προβολείς και σε λάθος χώρους (με άπλετο φως να μπαίνει από κάνα παράθυρο) και να αποκτά ισχυρή "άποψη" για όλους τους 4k προβολείς laser, για τα τελευταίας τεχνολογίας media player αλλά και για τα καλώδια HDMI και ρεύματος των προβολέων. Α, και για την αντικραδασμικη στήριξη της πηγής, του media player.

Να στήνει το κοντραστ όχι με τις καρτέλες, αλλά με την αγαπημένη του ταινία, το Rocky 1. Να φτιάχνει το σαρπνες με αλλαγές στα καλώδια ρεύματος και HDMI. Να ρυθμίζει τον κορεσμό των χρωμάτων βλέποντας ασπρόμαυρη ταινία του Θανάση βεγγου. Γιατί πάνω από όλα τα μετρητικά, είναι το αλάνθαστο ανθρώπινο αισθητήριο, το μάτι, αυτό το θείο όργανο. Και γιατί έχουμε "άποψη", έτσι μας αρέσει ρε αδερφέ, ξέρουμε μεις.:gotcha:
 
Last edited:

Μηνύματα
5.775
Reaction score
1.186
Τελικα δεν μας ειπε κανενας αν του αρεσαν τα Sopra με τα Mola Mola στην εκθεση ?
Από οτιδήποτε άλλο ακούσαμε στην έκθεση έπαιζε μακράν καλύτερα.

Το μεγάλο του πλεονέκτημα το tweeter βηρυλλίου που δίνει παντακάθαρο αλλά και ισορροπημένο ήχο.
Σε αντίθεση με τα B&W 802D όπου τα tweeters τους είχαν επιθετικά πρίμα που ξύριζαν...
Ενα σκαλοπάτι πιο κάτω, αλλά πολύ κοντά στα tweeters των focal ήταν τα tweeters των Elac και των νέων Quad που ακούσαμε.

Οσον αφορά τις χαμηλές των Sopra ήταν απίστευτο πώς ένα ηχείο βάσης μπορούσε να γεμίσει με τέτοιο όγκο χαμηλών μια τόσο μεγάλη αίθουσα. Το θέμα του μπουμαρίσματος που ανέφεραν κάποιοι το άκουσα και εγώ αλλά επειδή έμεινα στην αίθουσα και άκουγα για πάνω από τρία τέταρτα θεωρώ ότι ήταν χαρακτηριστικό κάποιων εγγραφών συγκεκριμένων κομματιών και όχι των ηχείων.

Design και ποιότητα κατασκευής από άλλο πλανήτη, απλά δεν χωράει συζήτηση!!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Απο προσωπική εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια οταν έμπαινα να ρωτήσω για ηχεία δεν με ρώτησε κανένας για το χωρο μου,άντε να με ρώτησαν 1-2 για τα τ.μ.
Έχεις απόλυτο δίκιο, και αυτό δείχνει την ανεπάρκεια των εμπόρων-πωλητών στο hi-fi.
Πιο συχνά σε ρωτάνε για τα καλώδια, παρά για το χώρο.

Αντιθέτως στην εικόνα, σε ρωτάνε, σε πόση απόσταση θα προβάλλεται και σε τι μέγεθος είναι το πανί; 100 ή 150 ίντσες; Είναι μπατ κειβ; Αν όχι, θες ειδικό πανί, και τι πηγή; Α, ωραίο αυτό το media player, μία χαρά. Ξέρεις να καλιμπράρεις ή θες να έρθει κάποιος να σου καλιμπράρει την εικόνα; Κανείς δεν σε ρωτάει για καλώδια ρεύματος. Πολιτισμός. :)
 


Μηνύματα
148
Reaction score
98
Αυτό δεν υπάρχει.
"Απλός φίλος του καλού ήχου."
Είναι ένα βαθειά τεχνικό σπορ, κι όπως όλα τα τεχνικά σπορ απαιτεί γνώση του αντικειμένου.

Ο απλός φίλος της καλής μουσικής, αγοράζει ένα στερεο σύμφωνα με τα λεφτά του, αδιαφορεί για το "πως παίζει", βάζει το ένα ηχείο κάτω από την τραπεζαρία και το άλλο πάνω στο σκρινιο, και ακούει τις μουσικές του.


Αυτό που είπες. Αγοράζει σύμφωνα με τα γούστα του, για όλα τα λεφτά στην τσέπη.



Όχι, δεν έχει κάνει τίποτα.

Αν είχε κάνει, θα ήταν πιο εύκολο για τον γνώστη του αντικειμένου να αξιολογήσει σωστά ένα ηχείο.

Αυτός που δεν ξέρει, είναι καμμένο χαρτί έτσι κι αλλιώς. Αν ακούσει σωστά στο μαγαζί, δε θα ακούσει σωστά στο σπίτι του.

Το ίδιο συμβαίνει και στην εικόνα, στους προβολείς. Αν είναι σωστά στημένοι και καλιμπραρισμενοι σε σωστό χώρο, θα τους αξιολογήσουν σωστά οι γνώστες της εικόνας και μόνο αυτοί. Αν δεν είναι σωστά στημένοι οι προβολείς, τότε οι γνώστες της εικόνας δε θα μπορούν να εκφέρουν άποψη, γιατί θα είναι "χύμα" η εικόνα, δε βγαίνουν συμπεράσματα. Αυτοί που δε ξέρουν, μπορεί να εντυπωσιαστούν πχ από υπερκορεσμένα χρώματα ή τραγικό σαρπνες, ή να δουν μία φοβερή εικόνα στο σκοτεινό δωμάτιο του μαγαζιού και μετά να απορουν γιατί στο σπίτι τους με τα άσπρα ντουβαρια δε βλέπουν την ίδια εικόνα, καμένα χαρτιά.


Όχι, δε την αφήνεις εκτός, διότι αν την αφηνες, δε θα χρειαζόταν να ακούσεις ούτε στο μαγαζί, ούτε στην έκθεση, ούτε να διαβάζεις τα υποκειμενικά σχόλια ακροάσεων από περιοδικά του χώρου, ιδίως για ήχο σε εκθέσεις. ;)

Ομοίως στην εικόνα. Αυτός που ξέρει, δε χρειάζεται να δει πριν αγοράσει. ;)

(Κι όταν διαβάζει "κριτικές" βιντεοπροβολέων, βασικά κοιτάζει τις μετρήσεις, ομοίως στον ήχο)
Ευχαριστώ για αρχή που μπήκες σε κόπο να διαβάσεις απορία κ να απαντήσεις μετά.
Σαν συνέχεια αποριών...
Αν αποδεχτώ τη οπτική γωνία που μου έχεις δώσει κ λογική,τον σκόπελο της υπόλοιπης ατελούς αλυσίδας ,την ίδια τη μουσική πως την λύνω;
Ο εκάστοτε δίσκος, παραδοσιακός ή ασημένιος κ τώρα πρόσφατα σχετικά μέσω ίντερνετ αρχεία ,έχει γραφτεί σε συγκεκριμένες προδιαγραφές.Καλές,κακές,όπως ήθελε ο μηχανικός ήχου ή ο συνθέτης.
Σε ελεύθερη μετάφραση δική μου ,ίσως με τονισμένα κ τα δυο άκρα ,ίσως το ένα ή η μέση με φωνές κλπ .
Το σωστά με dsp κούρδισμα stereo πως περνάει την μουσική σε μένα μέσω του χώρου ;
Λύση πχ σε περίεργο χαμηλό, ολοστρόγγυλο κ φούσκα θα δώσει ; Η θα πρέπει να περιμένω πάλι τη σωστή ηχογράφηση για να πάρω τα μέγιστα χώρου κ ,συστήματος;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Σε αντίθεση με τα B&W 802D όπου τα tweeters τους είχαν επιθετικά πρίμα που ξύριζαν...
Ξυρίζει η σούπερ χάι εντ ξυριστικη μηχανή του ντιμιφουτ, αυτό το λέω με βεβαιότητα.

Αντιθέτως, έχω επιφυλάξεις για το αν "ξυρίζουν" τα νέα 802 που είχατε την ευκαιρία να δείτε στην έκθεση, καθώς αφενός μιλάμε για ένα πολύ εξελιγμένο ηχείο και υψηλότατου κοστολογίου (3-πλασιο κοστολογιο από αυτό των φοκαλ) της "μεγάλης" b&w, αφετέρου στην έκθεση η οδήγησή τους ήταν υπεράνω κριτικής.

Βεβαίως, τα λεφτά που ζητούν για τα νέα 802 τα θεωρώ απαράδεκτα, και η μόνη περίπτωση να τα έβρισκα λογικά θα ήταν αν σε αυτό το κόστος ήταν ενεργά. Βεβαίως η b&w ξέρει τι κάνει, και σοφά τα κοστολογησε εκεί, όπως άλλωστε και η φοκαλ. ;)

FB_IMG_1481167660364.jpg
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Σε αντίθεση με τα B&W 802D όπου τα tweeters τους είχαν επιθετικά πρίμα που ξύριζαν...
Αυτό συμβαίνει όταν τα στήνεις να παίξουν στην πλατεία Συντάγματος.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Στον ήχο είναι αποδεκτό να παριστάνει κανείς τον ειδήμων χρυσαυτιά και να κυκλοφορεί στις εκθέσεις με τα χάλια στημένα ηχοσυστήματα λόγω ακατάλληλα φροντισμενων χώρων και έλλειψης ισοσταθμισης χώρου, με ένα CD παραμασχαλα με τα αγαπημένα του τραγούδια του Νίκου Ξυλούρη, τα οποία να απαιτεί να βάζει να ακούει στα όποια εκθέματα, και μετά να έχει άποψη για όλα, ακόμα και για τα καλώδια ρεύματος.

Το αντίστοιχο στην εικόνα είναι να κυκλοφορεί κάποιος με ένα DVD με τα πρώτα επεισόδια του Mr Bean σε 4/3 κάδρο, και να βλέπει σε αρρυθμιστους προβολείς και σε λάθος χώρους (με άπλετο φως να μπαίνει από κάνα παράθυρο) και να αποκτά ισχυρή "άποψη" για όλους τους 4k προβολείς laser.

Να στήνει το κοντραστ όχι με τις καρτέλες, αλλά με την αγαπημένη του ταινία, το Rocky 1. Να φτιάχνει το σαρπνες με αλλαγές στα καλώδια ρεύματος και HDMI. Να ρυθμίζει τον κορεσμό των χρωμάτων βλέποντας ασπρόμαυρη ταινία του Θανάση βεγγου. Γιατί πάνω από όλα τα μετρητικά, είναι το αλάνθαστο ανθρώπινο αισθητήριο, το μάτι, αυτό το θείο όργανο. Και γιατί έχουμε "άποψη", έτσι μας αρέσει ρε αδερφέ, ξέρουμε μεις.:gotcha:
:D:D:D:D:party::party::party:
Ο Ξυλούρης, ο Mr Bean και ο Βέγγος τρεις σειρές απόσταση !! Με έπιασε νευρικό γέλιο !!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Ευχαριστώ για αρχή που μπήκες σε κόπο να διαβάσεις απορία κ να απαντήσεις μετά.
Σαν συνέχεια αποριών...
Αν αποδεχτώ τη οπτική γωνία που μου έχεις δώσει κ λογική,τον σκόπελο της υπόλοιπης ατελούς αλυσίδας ,την ίδια τη μουσική πως την λύνω;
Ο εκάστοτε δίσκος, παραδοσιακός ή ασημένιος κ τώρα πρόσφατα σχετικά μέσω ίντερνετ αρχεία ,έχει γραφτεί σε συγκεκριμένες προδιαγραφές.Καλές,κακές,όπως ήθελε ο μηχανικός ήχου ή ο συνθέτης.
Σε ελεύθερη μετάφραση δική μου ,ίσως με τονισμένα κ τα δυο άκρα ,ίσως το ένα ή η μέση με φωνές κλπ .
Το σωστά με dsp κούρδισμα stereo πως περνάει την μουσική σε μένα μέσω του χώρου ;
Λύση πχ σε περίεργο χαμηλό, ολοστρόγγυλο κ φούσκα θα δώσει ; Η θα πρέπει να περιμένω πάλι τη σωστή ηχογράφηση για να πάρω τα μέγιστα χώρου κ ,συστήματος;
Ναι, μόνο στη σωστή ηχογράφηση τα μέγιστα.

Όπως στον προβολέα στηνεις σωστά το μηχάνημα by the book και μετά βλέπεις υπερκορεσμένα χρώματα σε κάποιες ταινίες, αυξημένο πράσινο στο ματριξ, σκοτεινή εικόνα στο αντεργκραουντ, πολύ κόκκινο στον ταραντινο, χάλια εικόνα σε πολλές παλιές ταινίες και τέλεια εικόνα σε επιλεγμένες φρεσκιες παραγωγές, έτσι και στο στέρεο, το στηνεις σωστά by the book, και μετά ακούς τις μουσικές σου. Κάποιες θα έχουν πολύ μπάσο, άλλες πολλά πρίμα, άλλες πολλά μεσαία, άλλες θα κλιπαρουν, άλλες θα ακούγονται χαμηλά, άλλες θα έχουν βάθος, άλλες όχι, πολλές παλιές ηχογραφήσεις θα δείχνουν τα χρονάκια τους και κάποιες νέες και πολύ προσεγμενες παραγωγές θα βγάζουν τα μέγιστα του ηχοσυστήματος.

Αν θες όλα να ακούγονται το ίδιο "γλυκά" ας πούμε, είναι αντίστοιχα στην εικόνα σα να θες το ματριξ να μην έχει αυτή την πρασινίλα. Αλλά την έχει. Έτσι είναι η ταινία, πράσινη. Δες την ως έχει, δεν είναι δικιά σου δουλειά να φτιάχνεις τα χρώματα στις ταινίες, δουλειά σου είναι να τις βλέπεις, αν σε διασκεδάζουν. Ομοίως στη μουσική, δεν είναι δουλειά σου να κάνεις τον mastering engineer, δουλειά σου είναι να ακούς τις μουσικές που σε διασκεδάζουν. ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
148
Reaction score
98
Ναι, μόνο στη σωστή ηχογράφηση τα μέγιστα.

Όπως στον προβολέα στηνεις σωστά το μηχάνημα by the book και μετά βλέπεις υπερκορεσμένα χρώματα σε κάποιες ταινίες, αυξημένο πράσινο στο ματριξ, σκοτεινή εικόνα στο αντεργκραουντ, πολύ κόκκινο στον ταραντινο, χάλια εικόνα σε πολλές παλιές ταινίες και τέλεια εικόνα σε επιλεγμένες φρεσκιες παραγωγές, έτσι και στο στέρεο, το στηνεις σωστά by the book, και μετά ακούς τις μουσικές σου. Κάποιες θα έχουν πολύ μπάσο, άλλες πολλά πρίμα, άλλες πολλά μεσαία, άλλες θα κλιπαρουν, άλλες θα ακούγονται χαμηλά, άλλες θα έχουν βάθος, άλλες όχι, πολλές παλιές ηχογραφήσεις θα δείχνουν τα χρονάκια τους και κάποιες νέες και πολύ προσεγμενες παραγωγές θα βγάζουν τα μέγιστα του ηχοσυστήματος.

Αν θες όλα να ακούγονται το ίδιο "γλυκά" ας πούμε, είναι αντίστοιχα στην εικόνα σα να θες το ματριξ να μην έχει αυτή την πρασινίλα. Αλλά την έχει. Έτσι είναι η ταινία, πράσινη. Δες την ως έχει, δεν είναι δικιά σου δουλειά να φτιάχνεις τα χρώματα στις ταινίες, δουλειά σου είναι να τις βλέπεις, αν σε διασκεδάζουν. Ομοίως στη μουσική, δεν είναι δουλειά σου να κάνεις τον mastering engineer, δουλειά σου είναι να ακούς τις μουσικές που σε διασκεδάζουν. ;)
Σε εμένα για να έχεις μια "εικόνα" κάνω το εξής απλό.
Ανάλογα με το τι πρεσβεύει το κάθε κομμάτι κ ηχογραφημένο πρόγραμμα.
Κακό πχ cd ,μέτρια προς χαμηλή στάθμη.καλό; Ανοίγω volume στα όρια χώρου κ μηχανήματων - ηχείων.Κ έτσι μεγιστοποιούμε κατά την άποψη μου απολαύσεις στο hobby μας.
Αντίστοιχα ένας που θέλει με το ζόρι ένα συγκεκριμένο μοντέλο ηχείου για παράδειγμα μεγάλο σε όγκο,αλλά θα το βάλει σε 25 τετραγωνικά " πρέπει" να ξέρει εκ των προτέρων πόση ένταση κ κάλυψη θα πάρει από αυτό .
Οι συμβιβασμοί πάντα υπάρχουν .Το θέμα ένα. Να είμαστε "ανοιχτά" να τους δεχτούμε.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Αυτό συμβαίνει όταν τα στήνεις να παίξουν στην πλατεία Συντάγματος.
Δεν είμαι βέβαιος ότι αδυνατούν τα 802 να διεγείρουν επαρκώς 80τμ στο φάσμα που μπορούν να αναπαράξουν, αλλά για να το πω με απόλυτη βεβαιότητα, πρέπει να δω αναλυτικά τα σπεκ τους και τις μετρήσεις τους.

Θεωρώ δεδομένο ότι θέλουν σαμπ σε οτιδήποτε πάνω από 30τμ, κι όποιος έχει αντίρρηση, έχω ένα καταπληκτικό δίσκο Moby για να αποδείξω του λόγου το αληθές. Ψέμματα, έχω πολλούς δίσκους του Moby. Άλλωστε η b&w ξέρει καλύτερα, και γι'αυτό φτιάχνει σαμπ και για το εν λόγω ηχείο. :)

Όταν όμως το πρόγραμμα δε συμπεριλαμβάνει Moby ή massive attack, δε βρίσκω εύκολα εξήγηση, διότι η ψυχοακουστική και η αντιληπτοτητα μας εξηγούν ότι η έλλειψη δε μπορεί να είναι τοσο χαμηλά αν σε ενοχλούν τα πρίμα, είναι πολύ πιο ψηλά, όπου τα τετραγωνικά μέτρα δεν αποτελούν πρόβλημα, ή υπάρχει τονισμός που δύσκολα να βγάλει η b&w ηχείο 802 με εγγενώς τονισμένη περιοχή ψηλά. Τα τετραγωνικά μέτρα αποτελούν πρόβλημα πολύ χαμηλά. Να, μία μέτρηση RT 60 του χώρου που έπαιζαν, θα έλυνε την απορία. ;)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Αντίστοιχα ένας που θέλει με το ζόρι ένα συγκεκριμένο μοντέλο ηχείου για παράδειγμα μεγάλο σε όγκο,αλλά θα το βάλει σε 25 τετραγωνικά
Μόλις περιέγραψες το μεγαλύτερο σφάλμα που γίνεται στο audio. :)

Ο καθένας επιλέγει το ηχείο που θέλει αυτός, που του αρέσει, για να το βάλει στο χώρο του.

Δυστυχώς το σωστό είναι ο χώρος να επιλέγει ποιο ηχείο θέλει.

Δεν υπάρχει κατάλληλο ηχείο για σένα.
Υπάρχει κατάλληλο ηχείο για το χώρο σου.

Αδιαφορώ αν το ηχείο σου άρεσε.
Θα πρέπει να αδιαφορείς και συ.
Το μόνο που πρέπει να σε νοιάζει, είναι αν το ηχείο αρέσει στο χώρο σου.


Μετά από αυτό το κολοσσιαίο λάθος, ακολουθεί το αποτελειωτικό χτύπημα της λάθους οδήγησης.
Γιατί επιλέγεις τον ενισχυτή που σου αρέσει, κι όχι τον ενισχυτή που αρέσει στο ηχείο σου.

Και στο τέλος σου φταίνε τα καλώδια ρεύματος, οι ασφάλειες στον πίνακα κι οι ηχογραφήσεις..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Δεν ήταν 80τμ. Πιο κοντά στα 250 ήταν. Γήπεδο.
Έστω.
Δηλαδή άμα τα στήσεις τα 802 στο μέσο της σαχαρας πάνω στην άμμο και κάθεσαι στα 3 μέτρα να ακούς, θα ξυρίζει; Ή δε θα μετράει καλά στα άπειρα τετραγωνικά; (άσε το βαθύ μπάσο εκτός συζήτησης)
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Μόλις περιέγραψες το μεγαλύτερο σφάλμα που γίνεται στο audio. :)

Ο καθένας επιλέγει το ηχείο που θέλει αυτός, που του αρέσει, για να το βάλει στο χώρο του.

Δυστυχώς το σωστό είναι ο χώρος να επιλέγει ποιο ηχείο θέλει.

Δεν υπάρχει κατάλληλο ηχείο για σένα.
Υπάρχει κατάλληλο ηχείο για το χώρο σου.

Αδιαφορώ αν το ηχείο σου άρεσε.
Θα πρέπει να αδιαφορείς και συ.
Το μόνο που πρέπει να σε νοιάζει, είναι αν το ηχείο αρέσει στο χώρο σου.


Μετά από αυτό το κολοσσιαίο λάθος, ακολουθεί το αποτελειωτικό χτύπημα της λάθους οδήγησης.
Γιατί επιλέγεις τον ενισχυτή που σου αρέσει, κι όχι τον ενισχυτή που αρέσει στο ηχείο σου.

Και στο τέλος σου φταίνε τα καλώδια ρεύματος, οι ασφάλειες στον πίνακα κι οι ηχογραφήσεις..
Γιαααα ρίξε λίγο φώς!!
Πως καταλαβαίνεις ποιο ηχείο κάνει για τον χώρο;
Υπάρχει κάποιο τεχνικό στοιχείο συσχετισμού κυβικών δωματίου με ηχείο;
ΥΓ: Τα προτεινόμενα τετραγωνικά που λεν οι κατασκευαστές δεν νομίζω να είναι αξιόπιστο στοιχείο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.418
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top