Ενεργά ηχεία

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.633
Reaction score
126.618
Τα ATC δεν είναι ουδέτερα ηχεία, ...

Γιατί;
Γιατί το συγκεκριμένο μιντ το έχουν φέρει στα γούστα τους (δε το άφησαν όπως σοφά το έφτιαξε η μαμά εταιρεία, κάτι πχ που κάναν στα κλαϊν μαϊν) και είναι πολύ χαρακτηριστικό το παίξιμό τους, αναγνωρίσιμο και με αξιολάτρευτο από πολλούς χαρακτήρα. Κοινώς, κάνει "μπαμ" η εϊτισίλα από χιλιόμετρα. ;)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.148
Reaction score
20.729
Τα ATC δεν είναι ουδέτερα ηχεία, ...



Γιατί το συγκεκριμένο μιντ το έχουν φέρει στα γούστα τους (δε το άφησαν όπως σοφά το έφτιαξε η μαμά εταιρεία, κάτι πχ που κάναν στα κλαϊν μαϊν) και είναι πολύ χαρακτηριστικό το παίξιμό τους, αναγνωρίσιμο και με αξιολάτρευτο από πολλούς χαρακτήρα. Κοινώς, κάνει "μπαμ" η εϊτισίλα από χιλιόμετρα. ;)
Ε;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.633
Reaction score
126.618
Θες σχεδιαγράμματα; Βαργιέσαι να το δεις;

Η ταυτοτητα υφισταται και σε 2 δρόμων υλοποιήσεις τους, είναι η άποψη της ATC.

Έτσι για γεύση:







Έχουν όλα κάτι κοινό. (Δες προσεκτικά γύρω από τους 1000 κύκλους, όλα έχουν ένα φούσκωμα πριν τους 1000, που ακολουθείται από μία βουτιά. Συμμαζεμένο σε dB, αλλά ευρύ σε εκταση φασματος, δηλαδή ακροάσιμο, αν ήταν στενό ούτε που θα το ένιωθε κανείς)

Πρόκειται για διαφορετικά ηχεία (τα τυχαία 3 σχεδιαγράμματα)..

Φυσικά στο σύνολό τους μπορούν να χαρακτηριστούν εξόχως ουδέτερα, εως αριστουργήματα. ;)

Και ο πάντα προσεκτικός Σταματακος:

"Τέλος, η συμπεριφορά του SCM... εδώ, αποτελεί -κατά τη γνώμη μου- μια καλή ένδειξη των βασικών σχεδιαστικών επιλογών της ATC, οι οποίες φάνηκαν και στην περίπτωση του SCM... και περιλαμβάνουν μια ισορροπημένη προσέγγιση η οποία έχει μεν ως βασική αξία την ακρίβεια, χωρίς όμως να καταλήγει σε ένα εντελώς αυστηρό μόνιτορ, αλλά, περισσότερο, σε ένα προσεγμένο ηχείο γενικής χρήσης."

Και:

"Η μεσαία περιοχή είναι ένα από τα δυνατά σημεία του ηχείου (κάτι που οφείλεται, μάλλον, στην μονάδα που χρησιμοποιείται). Το SCM... αποδείχθηκε εξαιρετικά διαυγές και με σοβαρές δυνατότητες περιγραφής λεπτομερειών ενώ παράλληλα ακούστηκε υπολογισμένα ευχάριστο και ανεκτικό με μέτριες ηχογραφήσεις. Οι διαφορές στο σημείο αυτό με το ηχείο αναφοράς είναι μικρές αλλά καθοριστικές κατά τη γνώμη μου και δημιουργείται η εντύπωση ότι έχουμε να κάνουμε με μια συνειδητά επιλεγμένη ηχητική συμπεριφορά, από την πλευρά της ATC, η οποία προσφέρει, έτσι, ένα ηχείο που είναι ευχάριστο και αποδεκτό από μια ευρύτερη ομάδα ακροατών."

Πόσο ωραία χειρίζεται ο ατιμος την ελληνική γλώσσα, ε; ;)
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.633
Reaction score
126.618
Αντιθέτως, ο σταματακος δείχνει την στεγνή αντικειμενικότητα, όταν και όποτε πέφτει πάνω της, και για χαβαλέ σου βάζω τα σχόλιά του για χρήση της μετρικ χαλο ως φόνο στειτζ:

Ο LIO-8 μπορεί να μια χαρά να ακουστεί “αναλογικός”, υπό την έννοια ότι μεταφέρει μια αισθητική βινυλίου στον χώρο ακρόασης και έχει τις δυνατότητες να ικανοποιήσει τους φίλους της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Το αποτέλεσμα ήταν αρκούντως ακριβές (στα όρια που επιτρέπουν τα βινύλια)..
Συνολικά, μου δημιούργησε την εντύπωση ότι με δεδομένο έναν καλό τερματισμό, η μεγάλη ακρίβεια στην αποέμφαση RIAA που διαθέτει κάνει το LIO-8 ένα ιδανικό εργαλείο και για ακροάσεις αλλά -κυρίως- για archiving δίσκων βινυλίου.

Βλέπεις πόσο μπαμ κάνει το "απόλυτα αντικειμενικό" και by the book στα γραπτά του σταμ. Ε, κάτι τέτοιο δε θα συναντήσεις ποτέ σε κριτική για ATC. Τυχαιο; Δε νομιζω.. ;)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.148
Reaction score
20.729
Με μπέρδεψες με το "μαμά εταιρεία", αφού το μιντ δικό τους είναι. Τέλος πάντων, και εκτός αυτού, είναι ίσως το καλύτερο, το "καθαρότερο" μιντ του πλανήτη αυτή τη στιγμή, (εκτός αν έχει βγει κάτι άλλο που μου διαφεύγει).
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.148
Reaction score
20.729
Βλέπεις πόσο μπαμ κάνει το "απόλυτα αντικειμενικό" και by the book στα γραπτά του σταμ. Ε, κάτι τέτοιο δε θα συναντήσεις ποτέ σε κριτική για ATC. Τυχαιο; Δε νομιζω.. ;)
Η Lio-8 δεν είναι transducer. Ας δοκιμάσουν κι αυτοί οι πλαδαρομακμπουκομπούληδες να φτιάξουν κάτι που να μοιάζει έστω με transducer, και το ξανασυζητούμε...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.633
Reaction score
126.618
είναι ίσως το καλύτερο, το "καθαρότερο" μιντ του πλανήτη
Δεν με απασχολεί αυτό, διότι το μιντ είναι απλώς ένα μεγάφωνο, όπως το τουιτερ. Το σύνολο της υλοποίησης με ενδιαφέρει να είναι σωστό, και προφανώς η ATC δικαίως χαίρει της εκτίμησής μας, και δικαίως έχει προτιμηθεί από αυτούς: (και είναι λίστα του 1998 παρακαλώ):

EMI Abbey Road Studios
CBS/Sony UK Disc Mastering and Quality Control
Nippon Columbia Tokyo Main monitors in three control rooms
Warner Bros Burbank CA Main monitors
Polygram - Wiseloord Studios
Holland Main monitors
Yamaha Research and Development Dept London Main Monitors
BBC Maida Vale, Broadcasting House, TV Centre Music Studios, Transcription Recording Unit, Pebble Mill Studio 2, Wood Norton, Radio 5 and several OB Trucks
Thames TV (The Bill and Poirot)
Danish Radio OB Trucks
Swedish Radio
SBS Television Australia
Video Tape Recording TV Production Company
M2 Video
Nimbus Records lots of ATC's
Sain Records
Sentinel Records
Mute Records Depeche Mode, Erasure
Birmingham University
City University London
Essex University Dr Malcom Harksforda
University College San Diego
Royal College of Music
Royal Opera House
Covent Garden
Sydney Opera House Recording Studio
Ronnie Scott's Jazz Club Recording Studio
Pink Floyd's Studio and Dave Gilmore's Home.
Konk The Kinks Studio
The Real World Peter Gabriei's Studio
The Church The Eurythmics Studio
Sade
Neneh Cherry
Juni Morrison
Julio lgiesias's Producer Ramon Arcosa
10 cc
Lou Reed
Surrey University Francis Rumsey etc
Eliabu lnhal Frankfurt Symphony Orchestra
The The
The Waterboys
Tears for Fears
Rainbow Studios Norway ECM Records
Kenny Young songwriter "Under the Boardwalk" and "River Deep Mountain High"
David lord Producer Peter Gabriel, Jean Michel Jarre, Van Morrison, Ice House, Kissing the Pink
Greg Walsh Producer Paul McCartney, Tina Turner, Eikie Brookes
Peter Walsh Producer - Stevie Wonder, Peter Gabriel, Simple Minds, Scott Walker
Rupert Hine/Steve Taylor
James Guthrie Producer Pink Floyd, Toto, Chicago, many films
Curtis Schwiartz Producer
Hans Zimmer Film Music Composer
Mike Oldfield
Carl Wallender World Party
Robert Plant
Mark Sayer Wade Sound Sculpture
The Tale Gallery
Krell
NAD
Bob Ludwig Masterdisk N.Y.
Ted Jensen Sterling Sound
Joe Gastwirt Ocean View Digital Mastering Greatful Dead etc.
Cold Sweat
Joseph Magee Freelance Classical Record Producer attached to the LA Philharmonic, Telarc
Bruce Leek Telarc, Wilson Audio, (Mastering, recording, editing)
Autograph Sound Recording Studio English Meyer Distributors
Airforce Music Radio Jingles
Shawn Murphy Top Hollywood Scoring Mixer, Hook, Cape Fear, Silence of the Lambs, Dancing with Wolves, Dick Tracey etc.
Dave Harris Freelance Classical Recording Engineer Noteworthy Music
Stuart Brown Freelance Classical Recording Engineer
Peter Bronda Welsh National Opera
Trygg Tryggvasson Freelance Classical Producer, Recording Engineer Virgin, Hyperion, Chandos, etc.
Anthony Howells Freelance Classical Engineer, Pickwick, Hyperion, Virgin, etc.
Paul Barmer BBC and Freelance Classical Recording Engineer
Steve Portnoi BBC and Freelance Classical Recording Engineer
Tony Wass BBC and Freelance Classical Recording Engineer
Budapest Radio Film Music Studio
John Richards Evergreen Studios L.A. (Film Music Studio)
Hammon Studios Tel Aviv Denon Tokyo
Windmill lane Dublin, Terrence Trent D'Arby, U2, etc.
Pioneer Japan
Eastcote Productions Transvision Vamp
E Spy Studios Melbourne
Broxmead Studios Film and TV Music Studio
Beethoven Street Seal, Sandy Shaw
Chapel Studios ELO, Motorhead, Saxon, etc.
Barbra Streisand
Moles Studio Gail Ann Dorsey, Andy Davis
DB Studios Ghostbusters etc.
Boogie Sound Hamburg
Chateau Du Pape Hamburg
Slippery LA Lethal Weapon 11 etc.
Lansdown Group CTS - Largest independent studio in Europe, Film Music for James Bond, Batman, Superman, Passage to India, Baron Munchhausen, Jazz Don Lusher, Stan Tracey, Charlie Watts, MOR Miss Saigon, Roger Whittaker, Des O'Connor and many more
Ground Control LA Madonna, Robbie Robertson, Julio lgiesias, Arif Mardin, Phil Ramone etc.
Exit Lisbon
El Alamo Madrid
Estuidos Eurosonic Madrid
Estudios Azul Cadiz
Estudios Alfaguara Seville
Kash Productions Madrid
The Mill Cookham
Gareth Jones Producer
Magmasters Soho Film, TV, Pop, you name it!
Nick Whitaker Internationally renowned acoustician
Voyageur 11 Mobile Europe's biggest Mobile
Rhinocerous Sydney INXS
Greene Street New York
Blackwiing Basle
National Recording Studios Canberra
Polygram Hong Kong
Chipping Norton
Edinburgh University Music Dept
Fred Vogier Koch lnti, Whoopie Goldberg,
Steve Martin
Australian Institute of Music
Yamaha Japan
Apocalypse Australia
Rich Studios Sydney
Mark Forester (Prince and Kate Cerbrano)
Dutch National Broadcast NOB Soho
Beijing Radio and TV
ABC Australia
Sony Australia
Institute of Sound Production Sydney
Cold Storage
Eden Studios Jackson Recording Co Ltd
University of East Anglia
The Mill Soho
Matrix
Fleetwood Mobile
Mark Angelo
The Paris Bastille Opera House
Disney World
AC/DC
The Pope
Dire Straits
Simple Minds
Suzanne Vega
The Apollo Harlem
San Francisco Symphony Orchestra
A String Studios - Taipei
Level 42
Hugo Records Hong Kong
Wirra Wilia Studios Australia
Castiesound Studios Scotland
Euphonia Freelance Classical (Chop 'em Out)
Chandos
Todd A.0. The USA's largest film scoring Stage
CBS/Sony Sydney Australia
Paramount Pictures Hollywood
The Chippendales!
Expo '92 mobile studios and PA
John Williams- Classical Guitarist
Hugh Padgham producer Genesis and Phil Collins
SCI- Tokyo
M.0.D. Brass Band Recording centre
Cariton Television
Copymasters London
Divided Studios Chicago
Polish Radio
London College of Music
Roger Taylor - Queen
Gateway Mastering Bob Ludwig
Gilbert O'Sullivan
Freddy Star - Comedian
Crazy Sound Guadeloupe
Fluke
Evelyn Glennie - Percussionist
Toshiba-Tokyo Digital Mastering
University of York
Telarc
NRS Sydney
The Blue Nile (Linn)
York St Studios NY
Athens Concert Hall
DEP INT'L UB40
Status Quo
Hessinger Rundfunk
Boston Symphony Orchestra
Taipei Symphony Orchestra - Principal Violinist
Sting
London Weekend Television
Dinemec Sound - Dinemec Classic Label
Sony Music, New York
Albert's Music, London
Pearson Television
Angel Studios, London
Fast Floor Productions
Dapost-Gojakla
yiannis b

Άρα, ότι και να λέμε εμείς οι πτωχοί είναι περιττό. ;)
 
Last edited:


Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Δεν με απασχολεί αυτό, διότι το μιντ είναι απλώς ένα μεγάφωνο, όπως το τουιτερ. Το σύνολο της υλοποίησης με ενδιαφέρει να είναι σωστό, και προφανώς η ATC δικαίως χαίρει της εκτίμησής μας, και δικαίως έχει προτιμηθεί από αυτούς: (και είναι λίστα του 1998 παρακαλώ): .....
Άρα, ότι και να λέμε εμείς οι πτωχοί είναι περιττό. ;)
Πάντως από το 1998 έχουν αλλάξει πολλά στούντιο τα μόνιτόρ τους σε άλλες μάρκες...
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Δεν με απασχολεί αυτό, διότι το μιντ είναι απλώς ένα μεγάφωνο, όπως το τουιτερ. Το σύνολο της υλοποίησης με ενδιαφέρει να είναι σωστό, και προφανώς η ATC δικαίως χαίρει της εκτίμησής μας, και δικαίως έχει προτιμηθεί από αυτούς: (και είναι λίστα του 1998 παρακαλώ):

EMI Abbey Road Studios
CBS/Sony UK Disc Mastering and Quality Control
Nippon Columbia Tokyo Main monitors in three control rooms
Warner Bros Burbank CA Main monitors
Polygram - Wiseloord Studios
Holland Main monitors
Yamaha Research and Development Dept London Main Monitors
BBC Maida Vale, Broadcasting House, TV Centre Music Studios, Transcription Recording Unit, Pebble Mill Studio 2, Wood Norton, Radio 5 and several OB Trucks
Thames TV (The Bill and Poirot)
Danish Radio OB Trucks
Swedish Radio
SBS Television Australia
Video Tape Recording TV Production Company
M2 Video
Nimbus Records lots of ATC's
Sain Records
Sentinel Records
Mute Records Depeche Mode, Erasure
Birmingham University
City University London
Essex University Dr Malcom Harksforda
University College San Diego
Royal College of Music
Royal Opera House
Covent Garden
Sydney Opera House Recording Studio
Ronnie Scott's Jazz Club Recording Studio
Pink Floyd's Studio and Dave Gilmore's Home.
Konk The Kinks Studio
The Real World Peter Gabriei's Studio
The Church The Eurythmics Studio
Sade
Neneh Cherry
Juni Morrison
Julio lgiesias's Producer Ramon Arcosa
10 cc
Lou Reed
Surrey University Francis Rumsey etc
Eliabu lnhal Frankfurt Symphony Orchestra
The The
The Waterboys
Tears for Fears
Rainbow Studios Norway ECM Records
Kenny Young songwriter "Under the Boardwalk" and "River Deep Mountain High"
David lord Producer Peter Gabriel, Jean Michel Jarre, Van Morrison, Ice House, Kissing the Pink
Greg Walsh Producer Paul McCartney, Tina Turner, Eikie Brookes
Peter Walsh Producer - Stevie Wonder, Peter Gabriel, Simple Minds, Scott Walker
Rupert Hine/Steve Taylor
James Guthrie Producer Pink Floyd, Toto, Chicago, many films
Curtis Schwiartz Producer
Hans Zimmer Film Music Composer
Mike Oldfield
Carl Wallender World Party
Robert Plant
Mark Sayer Wade Sound Sculpture
The Tale Gallery
Krell
NAD
Bob Ludwig Masterdisk N.Y.
Ted Jensen Sterling Sound
Joe Gastwirt Ocean View Digital Mastering Greatful Dead etc.
Cold Sweat
Joseph Magee Freelance Classical Record Producer attached to the LA Philharmonic, Telarc
Bruce Leek Telarc, Wilson Audio, (Mastering, recording, editing)
Autograph Sound Recording Studio English Meyer Distributors
Airforce Music Radio Jingles
Shawn Murphy Top Hollywood Scoring Mixer, Hook, Cape Fear, Silence of the Lambs, Dancing with Wolves, Dick Tracey etc.
Dave Harris Freelance Classical Recording Engineer Noteworthy Music
Stuart Brown Freelance Classical Recording Engineer
Peter Bronda Welsh National Opera
Trygg Tryggvasson Freelance Classical Producer, Recording Engineer Virgin, Hyperion, Chandos, etc.
Anthony Howells Freelance Classical Engineer, Pickwick, Hyperion, Virgin, etc.
Paul Barmer BBC and Freelance Classical Recording Engineer
Steve Portnoi BBC and Freelance Classical Recording Engineer
Tony Wass BBC and Freelance Classical Recording Engineer
Budapest Radio Film Music Studio
John Richards Evergreen Studios L.A. (Film Music Studio)
Hammon Studios Tel Aviv Denon Tokyo
Windmill lane Dublin, Terrence Trent D'Arby, U2, etc.
Pioneer Japan
Eastcote Productions Transvision Vamp
E Spy Studios Melbourne
Broxmead Studios Film and TV Music Studio
Beethoven Street Seal, Sandy Shaw
Chapel Studios ELO, Motorhead, Saxon, etc.
Barbra Streisand
Moles Studio Gail Ann Dorsey, Andy Davis
DB Studios Ghostbusters etc.
Boogie Sound Hamburg
Chateau Du Pape Hamburg
Slippery LA Lethal Weapon 11 etc.
Lansdown Group CTS - Largest independent studio in Europe, Film Music for James Bond, Batman, Superman, Passage to India, Baron Munchhausen, Jazz Don Lusher, Stan Tracey, Charlie Watts, MOR Miss Saigon, Roger Whittaker, Des O'Connor and many more
Ground Control LA Madonna, Robbie Robertson, Julio lgiesias, Arif Mardin, Phil Ramone etc.
Exit Lisbon
El Alamo Madrid
Estuidos Eurosonic Madrid
Estudios Azul Cadiz
Estudios Alfaguara Seville
Kash Productions Madrid
The Mill Cookham
Gareth Jones Producer
Magmasters Soho Film, TV, Pop, you name it!
Nick Whitaker Internationally renowned acoustician
Voyageur 11 Mobile Europe's biggest Mobile
Rhinocerous Sydney INXS
Greene Street New York
Blackwiing Basle
National Recording Studios Canberra
Polygram Hong Kong
Chipping Norton
Edinburgh University Music Dept
Fred Vogier Koch lnti, Whoopie Goldberg,
Steve Martin
Australian Institute of Music
Yamaha Japan
Apocalypse Australia
Rich Studios Sydney
Mark Forester (Prince and Kate Cerbrano)
Dutch National Broadcast NOB Soho
Beijing Radio and TV
ABC Australia
Sony Australia
Institute of Sound Production Sydney
Cold Storage
Eden Studios Jackson Recording Co Ltd
University of East Anglia
The Mill Soho
Matrix
Fleetwood Mobile
Mark Angelo
The Paris Bastille Opera House
Disney World
AC/DC
The Pope
Dire Straits
Simple Minds
Suzanne Vega
The Apollo Harlem
San Francisco Symphony Orchestra
A String Studios - Taipei
Level 42
Hugo Records Hong Kong
Wirra Wilia Studios Australia
Castiesound Studios Scotland
Euphonia Freelance Classical (Chop 'em Out)
Chandos
Todd A.0. The USA's largest film scoring Stage
CBS/Sony Sydney Australia
Paramount Pictures Hollywood
The Chippendales!
Expo '92 mobile studios and PA
John Williams- Classical Guitarist
Hugh Padgham producer Genesis and Phil Collins
SCI- Tokyo
M.0.D. Brass Band Recording centre
Cariton Television
Copymasters London
Divided Studios Chicago
Polish Radio
London College of Music
Roger Taylor - Queen
Gateway Mastering Bob Ludwig
Gilbert O'Sullivan
Freddy Star - Comedian
Crazy Sound Guadeloupe
Fluke
Evelyn Glennie - Percussionist
Toshiba-Tokyo Digital Mastering
University of York
Telarc
NRS Sydney
The Blue Nile (Linn)
York St Studios NY
Athens Concert Hall
DEP INT'L UB40
Status Quo
Hessinger Rundfunk
Boston Symphony Orchestra
Taipei Symphony Orchestra - Principal Violinist
Sting
London Weekend Television
Dinemec Sound - Dinemec Classic Label
Sony Music, New York
Albert's Music, London
Pearson Television
Angel Studios, London
Fast Floor Productions


Άρα, ότι και να λέμε εμείς οι πτωχοί είναι περιττό. ;)
Ενεργά ή παθητικά?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.633
Reaction score
126.618
Η Lio-8 δεν είναι transducer. Ας δοκιμάσουν κι αυτοί οι πλαδαρομακμπουκομπούληδες να φτιάξουν κάτι που να μοιάζει έστω με transducer, και το ξανασυζητούμε...
Είναι κι όμορφο το 3-ιντσο, ε; (Με 400€ στο σπίτι σας)


Τα Klein and Hummel με το ATC μιντ.

Θυμάμαι το Proac 4 με 2 ATC μιντ, ενώ το Proac 5 με 2 7-ιντσα Scanspeak μιντ, αλλαγή πλεύσης.

Κορυφαιο και το JM Lab μιντ στο Mezzo utopia και στο Utopia. Όπως και το μιντ της Scanning στο Sonus Faber Extrema, με ενα ιδιαίτερο πηνίο που αντέχει εως 2 κιλοβατ, αν έχεις το θεό σου δηλαδή..

Και το γκριμ, χωρίς μιντ, κορυφαίο επίσης! Και το κιι βεβαίως βεβαίως. ;)
 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.633
Reaction score
126.618
Για λόγους σύγκρισης με την παρουσία ή όχι "άποψης" στη σχεδίαση, σας παραθέτω δύο όμορφες περιγραφές του Σταματάκου για 2 πολύ ενδιαφέροντα ηχεία, με τα λινκς για όποιον θέλει παραπάνω:

Εκεί, πάντως, όπου το 9AS ξεδιπλώνει τις αρετές του και ξαφνιάζει ευχάριστα είναι σε εφαρμογές near field. Όπως εξηγείται εδώ, η ακρόαση στο πραγματικό -με την θεωρητική έννοια του όρου- εγγύς πεδίο δεν είναι κάτι επιθυμητό (και συχνά είναι και κάτι ανέφικτο). Στο audio, με την έννοια near field εννοούμε συνήθως πολύ μικρές αποστάσεις (κάτω από την κρίσιμη απόσταση), της τάξης των δεκάδων εκατοστών, κοντά στην περιοχή του ενός μέτρου και στις αποστάσεις αυτές δεν ακτινοβολούν όλα τα ηχεία σωστά. Το 9AS ανήκει σε αυτά που ακτινοβολούν σωστά και εφαρμογές όπως το desktop audio είναι το περιβάλλον στο οποίο αισθάνεται ιδιαίτερα άνετα.
Σε τέτοιους ρυθμούς χρήσης, το πρώτο πράγμα που αξιολογεί κανείς ιδιαίτερα θετικά είναι οι δυνατότητες του ηχείου να δημιουργήσει μια πειστική, λεπτομερή και με βάθος στερεοφωνική εικόνα. Εξαφανίζεται πολύ εύκολα και ο ακροατής βρίσκεται απέναντι από ένα ακουστικό “παράθυρο” όπου προβάλλονται οι λεπτομέρειες της ηχογράφησης και της μείξης με τρόπο που διατηρείται πλήρως η κλίμακα του ακούσματος (μην ξεχνάμε ότι ένα τέτοιο setup έχει περιορισμένο πραγματικό πλάτος). Αυτή η πολύ καλή εικόνα συνδυάζεται με μια αίσθηση ουδετερότητας στην περιοχή των μεσαίων και των υψηλών συχνοτήτων, η οποία κάνει το άκουσμα ιδιαίτερα ξεκούραστο και ευχάριστο, ακόμη και σε υψηλές στάθμες. Το ηχείο δημιουργεί την εντύπωση ότι δεν κρύβει λεπτομέρειες και παράλληλα είναι αρκετά μαλακό και ευγενικό ώστε να μπορείς να το ακούς με τις ώρες.

Η μεσαία περιοχή είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του 9AS. Δεν θα καταπιέσει ποτέ τον ακροατή, δημιουργεί μια αίσθηση διαφάνειας, αέρα και άνεσης στην περιγραφή, δεν τονίζει τίποτε. Συμπληρώνεται, ιδανικά θα μπορούσε να πει κάποιος, από υψηλές συχνότητες με καλή έκταση, αίσθηση αρμονικού πλούτου, επαρκώς φωτεινές, με πολύ καλά χρονικά χαρακτηριστικά. Η γενική εντύπωση που αποκομίζει κανείς ακούγοντας μεγάλες ορχήστρες και γενικώς σύνθετα μουσικά έργα είναι ότι το ηχείο δεν κοπιάζει καθόλου και διαθέτει πολύ καλές δυνατότητες περιγραφής της δυναμικής αντίθεσης. Βοηθά, ασφαλώς, και το ότι σε μικρές αποστάσεις ακρόασης μπορείς να επιτύχεις ιδιαίτερα υψηλές στάθμες χωρίς να εμφανιστεί το παραμικρό φαινόμενο συμπίεσης.
Στην περιοχή των χαμηλών συχνοτήτων, ισχύουν γενικώς τα όσα αναφέρθηκαν για την συμπεριφορά του ηχείου όταν είναι τοποθετημένο στον ελεύθερο χώρο. Ο όγκος είναι επαρκής για την περιγραφή των ρυθμικών μερών και το ηχείο δεν ακούγεται καθόλου άδειο ή σκληρό, αντιθέτως δημιουργεί την εντύπωση της ταχύτητας και της σαφήνειας. Ωστόσο, δεν θα μεταφέρει με άνεση τον όγκο της μεγάλης συμφωνικής ορχήστρας ή μουσική με... ηλεκτρονικές υπερβολές. Σε αυτό το σημείο, ασφαλώς το L-ite βοήθησε σημαντικά και στις κοντινές ακροάσεις με την επιπρόσθετη παρατήρηση ότι ένα τέτοιο σύστημα θέλει αρκετή προσοχή στη ρύθμιση. Για την περίπτωση της δοκιμής, επιλέχθηκε η συχνότητα αποκοπής των 85Hz (με το 9AS ρυθμισμένο στη θέση “flat) και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Το σύστημα όχι μόνο απέκτησε την πληροφορία που έλειπε χαμηλά αλλά κέρδισε συνολικά σε λεπτομέρεια και δύναμη περιγραφής σε όλη την περιοχή των χαμηλών συχνοτήτων αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες του 9AS και επιβεβαιώνοντας την αρχική υποψία μας ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σοβαρό ηχείο αυτής της κατηγορίας τιμής.

Τελικώς...
... έκπληξη δεν το λες γιατί, όπως και να έχει το πράγμα, μιλάμε για την Quad, μια εταιρία που έχει τη δική της ιστορία στον χώρο του audio. Ωστόσο, η δοκιμή έδειξε ότι το 9AS είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα ηχείο για χρήστες που δίνουν έμφαση στα νέα media και θέλουν κάτι χρηστικό και με όλες τις απαραίτητες δυνατότητες. Πέραν αυτών (τα οποία προσφέρει χωρίς δυσκολία), πρόκειται για ένα καλοσχεδιασμένο και ακριβές ηχείο που δεν θα δυσκολευτεί να πείσει ακόμη και τους πλέον διστακτικούς να δουν την ιδέα του active monitor με διαφορετικό μάτι. Θέτει, ασφαλώς, ένα επίπεδο αναφοράς στην συγκεκριμένη κατηγορία τιμής και θα πρέπει να το ακούσει όποιος σκοπεύει να αγοράσει κάτι σχετικό.

- See more at: http://avmentor.gr/reviews/quad_9as_3.htm#sthash.sqGniRX2.dpuf


Και


Το S1 αποδείχθηκε πολύ ισορροπημένο, με καλή απόκριση χαμηλά, άψογα υπολογισμένο όγκο και πολύ καλό έλεγχο. Τα στοιχεία αυτά του επιτρέπουν να αποδίδει πρόγραμμα με σημαντικό περιεχόμενο σε χαμηλές συχνότητες πολύ πειστικά αν και, φυσικά, το 7άρι γούφερ και η κλειστή καμπίνα θέτουν κάποια όρια τα οποία δεν μπορείς να ξεπεράσεις. Στην πραγματικότητα, πάντως, τα όρια αυτά είναι περισσότερο γεωμετρικά: Το S1, κατά τη γνώμη μου, είναι ένα ηχείο κομμένο και ραμμένο για μικρούς χώρους. Σε αυτούς μπορεί να τοποθετηθεί πολύ εύκολα, θα ενσωματωθεί άνετα καθώς δεν θα προκαλεί σημαντικές διεγέρσεις σε αξονικούς ρυθμούς και θα επιτρέψει στον ακροατή να ακούσει από σχετικώς μικρές αποστάσεις. Αν και το S1 θα καλύψει και έναν μέτριο χώρο χωρίς σημαντικά προβλήματα, σε περίπτωση που ο ακροατής το παρακάνει, το γούφερ, παρά τις μεγάλες διαδρομές του, θα φτάσει κάποια στιγμή στα όριά του και επειδή το S1 είναι πολύ διαυγές και ευχάριστο, τα όρια αυτά, ειδικά σε συγκεκριμένα είδη μουσικής είναι σχετικώς ευπρόσιτα, επομένως απαιτείται μια σχετική προσοχή, ειδικά στην απόσταση από την οποία το ακούς. Αν, πάντως, κινηθείς μέσα στα όρια του, το μικρό Magico δεν έχει την παραμικρή δυσκολία να ακολουθήσει ακόμη και την πιο ακραία μουσική επιλογή, περιγράφοντας πάντα άψογα, με σωστή κλίμακα και με όλες τις διαθέσιμες λεπτομέρειες τις πολύ χαμηλές συχνότητες είτε αυτές προέρχονται από ακουστικά όργανα, είτε από ηλεκτρονικά.

Η μεσαία περιοχή είναι από τα δυνατά σημεία του ηχείου. Ο ακροατής γίνεται αποδέκτης μιας ισορροπημένης απόδοσης με έμφαση στις λεπτομέρειες και την διαύγεια, έχει μια σαφή αίσθηση εγγύτητας η οποία τον βάζει “μέσα” στη σύνθεση αλλά δεν θα τον καταπιέσει ποτέ και όλα βρίσκονται σε σωστές διαστάσεις, ζωντανά και παρόντα στον χώρο. Τα φωνητικά έργα με σόλο ή/και χορωδίες αποδίδονται θαυμάσια με πολύ έντονη την αίσθηση του ρεαλιστικού, εξαιρετική άρθρωση και περιγραφή της κίνησης και του αέρα της ηχογράφησης.
Ψηλά, το ηχείο φάνηκε να διαθέτει πολύ καλή έκταση και δημιούργησε την αίσθηση της ταχύτητας, με πολύ καλό σώμα και καλές αποσβέσεις. Ο ακροατής έχει την εντύπωση ότι όλα συμβαίνουν αβίαστα και το αποτέλεσμα είναι φωτεινό και ευχάριστο, με τον απαραίτητο αρμονικό πλούτο, χωρίς να αποκλίνει προς το ευφωνικό ή να στρογγυλεύει αιχμές και να χάνει σε λεπτομέρειες, αποδίδοντας με πολύ πειστικό τρόπο τα μικροδυναμικά της σύνθεσης. Η κατακλείδα όλων αυτών είναι ένα ηχείο που ισορροπεί με αξιοπρόσεκτο τρόπο μεταξύ της ανάγκης για ακρίβεια (που όμως δεν καταλήγει στην αχρείαστη αυστηρότητα, ιδιότητα που δεν την συμπαθούν πολλοί εκεί έξω) και της φιλικότητας προς το περιεχόμενο. Δεν είναι σαφές το πώς η Magico το πετυχαίνει αυτό (πέραν του προφανούς: ότι δηλαδή έχουμε να κάνουμε ένα ηχείο με προσεγμένη απόκριση συχνότητας), αλλά -πάντως- το πετυχαίνει.

Τελικώς...
... έχουμε να κάνουμε με ένα πραγματικά κορυφαίο ηχείο, που φαίνεται να κινείται στα όρια όσων μπορεί να πετύχει μια σχεδίαση δύο δρόμων/κλειστού τύπου αυτού του όγκου και πιθανότατα ορίζει το επίπεδο αναφοράς την κατηγορία αυτή. Ουδέτερο, τονικά ισορροπημένο με εξαιρετικές δυνατότητες για απόδοση λεπτομέρειας είναι ένα ηχείο που θα αξιοποιήσει κάθε δισκοθήκη, ανεξαρτήτως είδους και θα ικανοποιήσει τον φίλο της υψηλής πιστότητας που αναζητά ένα πραγματικό εργαλείο για απαιτητικές, χωρίς συμβιβασμούς ακροάσεις. Δεν μπορείς να μην αναρωτηθείς, για το τι πρέπει να περιμένει κανείς από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Magico...

- See more at: http://avmentor.gr/reviews/magico_s1_3.htm#sthash.fdHLTzzU.dpuf
 


Μηνύματα
27.555
Reaction score
25.788
Ear πως φαίνεται , όχι μόνο εσύ , ότι δεν έχεις δει coral στη ζωή σου , και βγάζεις κορόνες για τα ATC MIDS.
Α ρε ταλαίπωρε , άμα έβλεπες τι κάνουν τα coral θα τράβαγες τις τζούρες 3-3 .
 

Μηνύματα
27.555
Reaction score
25.788
http://www.hifi-studio.de/hifi-klassiker/coral/Coral_Lautsprechersysteme.htm
Ρίξε μια ματιά εδώ στο MD-70 που είναι παρωχημένο. Δε σου λέω για MD-9 γιατί απλά δεν θα το βρείς ποτέ . Ενα μιντ που παίζει ruler flat από 300hz έως και 9,5khz με περισσή άνεση , στα 98db/w/m 8ωμο, με 4ιντσες πηνίο , θόλο από τιτάνιο-αλουμίνιο , αλουμινόσυρμα στο ήδη πανάλαφρο πηνίο-θόλο , ανάρτηση τύπου κλείστρου φωτ. φακού , και άλλες ιστορίες για αγρίους .
Αυτό μάγκα μου είναι ΜΙΝΤ. Το atc απλώς παίζει δεν είναι mid , κολοκυθάκια του κιλού είναι.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.826
Μηνύματα
2.877.424
Members
37.952
Νεότερο μέλος
cruyff
Top