Ποια μάρκα ελαστικών εμπιστεύεστε συνήθως;

Μηνύματα
427
Reaction score
425
vw polo 9n3 έχει νομίζω 80 άλογα.

πόλη, ταξίδι το καλοκαίρι, οδηγάω αργά.

τα λεφτά δέν είναι το θέμα. Δηλαδή να στο πώ απλά οι τιμές είναι απο 210 η τετράδα εώς 240 όλα επώνυμα.
[DOUBLEPOST=1488131629][/DOUBLEPOST]

Άρα απ ότι κατάλαβα προτείνεις την μικρή - default - διάσταση.

Με τις ζάντες αλουμινίου θα δώ διαφορά στην κατανάλωση ή στα ρεπρίζ μέσα στην πόλη?

Να φανταστώ τέλος οτι yokohama λές το blue - earth...

Ευχαριστώ.

Ναι στο πρωτο
Μικρή διαφορά απο τις αλουμινιενες στα ρεπριζ και οικονομία μεγαλύτερη θα δεις απο στενοτερο πελμα.
Ναι και στο τριτο
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.912
Reaction score
28.709
Έχω δοκιμάσει λίγα σχετικά ελαστικά..Michelin pilot sport 2, Conti premium contact 3, Dunlop Maxx Sport RT....Όμως περισσότερα από όλα, πάρα πολύ θετική εντύπωση στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου από τα πρώτα χιλιόμετρα, μου άφησε αυτό που φοράω τώρα: Michelin CrossClimate: διασταση 205/55/16 σε Volvo S60 2000cc turbo
Καλησπέρα .
Τά καλοβλέπω τα Michelin CrossClimate .
Πόσα χιλιόμετρα έχειs κάνει με αυτά ?
Ή γνώμη σου έχει αλλάξει ?

musicfanatic
Ευχαριστώ .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.430
Reaction score
125.757
Άνοιξα το βιβλίο του service και ανακάλυψα οτι τα continental premium contact που έχω έχουν κλείσει 55.000 χιλιόμετρα.

Μάλλον θέλουν αλλαγή ε?
Όχι μάλλον...
Ήθελαν αλλαγή πριν 15.000χλμ.. Νομίζω ότι τον κανόνα αλλαγής ελαστικών των εταιρειών leasing στα 40.000χλμ είναι καλό να τον υιοθετήσει ο καθένας μας.
Τώρα είναι εκτός, και μιλάω για τα μπροστινά ελαστικά. Τα πίσω πιθανά να είναι σα καινούργια τα πέλματα, αν δε τα έχεις κάνει μπρος πίσω αλλαγή.

1) Το αυτοκίνητο φορούσε 165/70/14. Την τελευταία φορά αγόρασα 175 πλάτος. Μου φάνηκε λίγο να έχει φύγει η τσακπινιά απο το αμάξι. Ποιά διάσταση να αγοράσω δεδομένου οτι κινούμαι στην πόλη και αργά?
Η μαμά διάσταση έχει πολύ ύψος (70% του 165=115,5) και δεν είναι καλό πράγμα μωρέ..
Έφυγε τσαχπινια λες, αλλά προφανώς ήρθε καλύτερη πρόσφυση, λόγω φαρδύτερου πέλματος.
Προφανώς έβαλες 175/65/14, που πάνω κάτω έχει ίδιο ύψος (65% του 175=113) και δε ξέρω αν η ζάντα έχει καλό πλάτος για τέτοιο λάστιχο.

Πιο ασφαλής επιλογή (ιδίως αφού δε ξέρουμε τα χαρακτηριστικά της ζάντας) είναι μάλλον η μαμά διάσταση, αλλά θα πρέπει να επιλέξεις ελαστικό με πολύ σκληρά πλαϊνά, να μπορεί να οδηγείται και ξεφουσκωτο, ώστε να έχει λίγο ικανοποιητικό χειρισμό.


2) Αξίζει να αλλάξω τις σιδερένιες ζάντες με αλουμινίου μεταχειρισμένες? Αν ναι να πάρω 15άρες?
Αν είναι να μπεις στη διαδικασία αλλαγής ζάντας, θα πρότεινα το εξής:
Άσε τις πίσω ζάντες ως έχουν, και βάλε λάστιχο με τις μαμά διαστάσεις, με όσο πιο σκληρά πλαϊνά βρίσκεις.

Για τον μπροστινό άξονα, βρες πανφθηνα (σε παλιατζή ή παρατημένες σε αντιπροσωπεία) ένα ζευγάρι σιδερένιες 15-αρες από το δικό σου αυτοκίνητο (μαμά ζάντες) ή αγόρασε 2 ζάντες αλουμινίου (αλλά πρόσεξε πολύ τα χαρακτηριστικά της ζάντας), και βάλε λάστιχο πλάτους 165-170, ο,τι βολεύει για να έχεις ρόδα ίδιας διαμέτρου με τη μαμά.

Έτσι κάθε 40.000χλμ θα αλλάζεις τα 2 μπροστά λάστιχα, και κάθε 80.000 τα δύο πίσω, τα οποία παν σα καρότσα και δε φθείρονται ποτέ.

Ταυτόχρονα, έτσι θα μπορείς να βάλεις 2 χιονολαστιχα στις δύο μπροστινές 14-αρες ζάντες που θα βγάλεις, και στο βαρύ κρύο του χειμώνα να φοράς για 2-3 μήνες αυτές τις ρόδες.

Ξέρω, είναι λίγο πολύπλοκη λύση, αλλά έχει πολλά θετικά.
3) Τί μάρκα ελαστικά? Βλέπω οτι τα continental άντεξαν στο χρόνο. Κάτι άλλο αξίζει? Αντιμετώπισα περίεργες συμπεριφορές στα μαγαζιά. Γενικότερα αρκετοί πρότειναν michelin λέγοντας μου μάλιστα οτι αντέχουν στο χρόνο. Γενικά αντιμετώπισα συμπεριφορά του τύπου οτι απο αυτά που κοιτάω όλα ίδια είναι... είναι? Επίσης ακουμπάω πεζοδρόμια, πατάω λακούβες κτλ. Ότι κάνει δηλαδή ένας άνθρωπος στην πόλη.
Ψάξε στο ιντερνέτ. Κι αστους να λένε. Γενικά εγώ προτιμώ Γιοκοχάμα. Αλλά ψαξτο.

4) Κάτι δείκτες ενέργειας, φρένου και θορύβου της ΕΕ που λένε A,B,C έχουν νόημα? Διαβάζω οτι ισχύουν για φρέσκο λάστιχο και δέν προβλέπουν την αντοχή. Βλέπω για παράδειγμα οτι στην κατηγορία που κοιτάω τα yokohama είναι αρκετά χαμηλά σε αυτούς τους δείκτες.
Σαφώς έχουν νόημα. Όλα έχουν νόημα.

Προσοχή στο δείκτη βάρους, να ταιριάζει με το όχημά σου, και στο δείκτη ταχύτητας, αφού δε τρέχεις να μην αντέχει 300 χλμ την ώρα, δε θα ζεσταίνεται ποτέ.
Η φθορά του ελαστικού δε πρέπει να σε αγχωνει. Δε χρειάζεται να είναι σα καινούργια η γόμα όταν θα αλλάζεις λάστιχα, να πιάνουν χρειάζεται.
Δώσε περισσότερο σημασία στο πόσο πιάνει σε βρεγμένο, στο στεγνό όλα είναι καλά..
 
Last edited:

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Ψάξε στο ιντερνέτ. Κι αστους να λένε. Γενικά εγώ προτιμώ Γιοκοχάμα. Αλλά ψαξτο.
Επειδή το έχω δεί και αυτό το site, γενικά μου κάνει εντύπωση πως και εκεί και σε reviews γενικότερα τα michelin βγαίνουν πάρα πολύ καλά. Την ίδια στιγμή οι εμπειρίες του κόσμου που μιλάω (και εδώ δηλαδή) είναι παντού οι ίδιες.
Για μερικά χιλιόμετρα φοβερά καλά. Μετά απο λίγο χαλάνε. Στα δύο χρόνια τα κλαίς. Εκτός απο έναν δηλαδή που ρώτησα και είναι ευχαριστημένος οι φίλοι μου είχαν όλοι την ίδια γνώμη.

Επίσης βγάζει κορυφαίο πχ το uniroyal. Σύμφωνα με τους δείκτες του το uniroyal έχει κατανάλωση καυσίμου Ε. Το continental eco contact 5 πχ που έχω στις επιλογές έχει Β.

Δέν ξέρω σκεπτικός είμαι. Έλεγα και εγώ να δοκιμάσω yokohama ή bridgestone προς Ιαπωνία μεριά γενικότερα.
 

Μηνύματα
798
Reaction score
172
Το καλοκαίρι έβαλα για πρώτη φορά uniroyal και ξάνα μόνο τέτοια θα βάζω.
Το σκεπτικό είναι πολύ απλό:

Η βροχή σκοτώνει, ειδικά στην μπανανία.

Και όντως είναι απίστευτα σε βροχή, υγρασία/ομίχλες, γλίτσες κτλ.
Στο στεγνό πολύ καλά, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν τρέχω...
Άνετα και αθόρυβα.
Μειονέκτημα ότι έιναι πολύ μαλακά και μάλλον δεν αντέχουν πολύ.
Αλλά το να δίνω 215€ κάθε 2 χρόνια δεν με απασχολεί καθόλου...
 

Μηνύματα
27.313
Reaction score
25.344
Το Uniroyal rainsport3 το έχω και εγώ. Εξαιρετικό λάστιχο. Στο βρεμένο είναι άψογο. Στο στεγνό εξίσου καλό. Αρκετά ώς πολύ μαλακό. Εφτασε η ώρα να τα αλλάξω, αν και έχουν ψωμί ακόμα, αλλά τα πίσω rainsport 2 έχουν σκληρύνει και κοπανάνε στις ανωμαλίες του δρόμου , τόσο που νόμιζα ότι ήθελα αμορτισέρ. Θα τα αλλάξω όλα με goodyear eagle 3 , τα καινούρια να δω τι ψάρια πιάνουν. Οσοι τα έχουν φορέσει λένε καλά λόγια.
 

Μηνύματα
777
Reaction score
820
Ταυτόχρονα, έτσι θα μπορείς να βάλεις 2 χιονολαστιχα στις δύο μπροστινές 14-αρες ζάντες που θα βγάλεις, και στο βαρύ κρύο του χειμώνα να φοράς για 2-3 μήνες αυτές τις ρόδες.
Έτσι κάθε 40.000χλμ θα αλλάζεις τα 2 μπροστά λάστιχα, και κάθε 80.000 τα δύο πίσω, τα οποία παν σα καρότσα και δε φθείρονται ποτέ.
Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίσεις και το φαινόμενο της υπερστροφής :)

Το πιο βασικό που έμαθα στη ζωή μου σχετικά με τα λάστιχα (από τους κατασκευαστές ελαστικών), είναι ότι τα πιο φθαρμένο ζεύγος πρέπει να μπαίνει στους εμπρόσθιους τροχούς. Πάντα. Μα πάντα. Και αφήστε το λαστιχά της γειτονιάς σας να λέει ό,τι θέλει.

Ο λόγος είναι απλός: στη δύσκολη στιγμή της απώλειας της πρόσφυσης, η υποστροφή ελέγχεται πιο εύκολα από την υπερστροφή.
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.912
Reaction score
28.709
Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίσεις και το φαινόμενο της υπερστροφής :)

Το πιο βασικό που έμαθα στη ζωή μου σχετικά με τα λάστιχα (από τους κατασκευαστές ελαστικών), είναι ότι τα πιο φθαρμένο ζεύγος πρέπει να μπαίνει στους εμπρόσθιους τροχούς. Πάντα. Μα πάντα. Και αφήστε το λαστιχά της γειτονιάς σας να λέει ό,τι θέλει.

Ο λόγος είναι απλός: στη δύσκολη στιγμή της απώλειας της πρόσφυσης, η υποστροφή ελέγχεται πιο εύκολα από την υπερστροφή.

Τί Λέs Τώρα !!
Αλάζειs τουs νόμουs τηs " φύσηs " και τηs φυσικήs ...... φυσικά φίλε μου !
Απαράδεκτη προσέγγιση !
Μαs διαβάζουν και μικρά παιδιά φίλε μου !
Καλό είναι να προσέχουμε τι γράφουμε !
Ούτε που να το σκεύτεσαι .

Πέs μου αν θέs .
Ενα αυτοκίνητο εχει βάροs 1400 k. περίπου .
Από τον εμπρόs προφυλακτήρα μέχρι και τι 2 πρώτεs θέσειs είναι τα 1000 k. από τα 1400 k. και μου λέs να βάλω τό πιο φθαρμένο ζεύγος στους εμπρόσθιους τροχούς ?
Πού θά τραβήξουν όλο το ζόρι σε ενα φρενάρισμα ! , ?
Πού έχουν όλο τον έλεγχο του αυτοκινήτου μου !
Μέ συγχωρείs αλλά .....δεν βιάζωμαι να πάω γρήγορα στον Άγιο Πέτρο !
Στήν δουλειά μου θέλω να πάω !

" Το πιο βασικό που έμαθα στη ζωή μου σχετικά με τα λάστιχα...." ,
φίλε μου , καλά κάνειs , αλλά σε παρακαλώ κράτατο γιά σένα !
Δέν ισχύει αυτό που έγραψεs !
Δέν ,
Δέν ισχύει .

Φιλικά πάντα κ. Γιώργο . :drinks:


-
 


Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.284
Reaction score
853
Έβαλα τα Dunlop Sport Maxx RT 2, όντως καίει παραπάνω το αυτοκίνητο βάσει των προδιαγραφών (Ε), ωστόσο πατάει εξαιρετικά! με σχετικό ζέσταμα.
Πάντως τα καλύτερα λάστιχα που είχα ήταν το Bridgeston S02 και το Yokohama A008. Οριακά πίσω είναι το σημερινό Sport Maxx.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.423
Reaction score
74.785
Κι όμως ο Γιώργος έχει δίκιο. Τα καλύτερα λάστιχα μπαίνουν πάντα πίσω για το μέσο οδηγό.


The truth: Rear tires provide stability, and without stability, steering or braking on a wet or even damp surface might cause a spin. If you have new tires up front, they will easily disperse water while the half-worn rears will go surfing: The water will literally lift the worn rear tires off the road. If you're in a slight corner or on a crowned road, the car will spin out so fast you won't be able to say, "Oh, fudge!"

There is no "even if" to this one. Whether you own a front-, rear- or all-wheel-drive car, truck, or SUV, the tires with the most tread go on the rear.

http://www.michelinman.com/US/en/safe-driving/tire-safety/mixing-tires.html

Deeper tread tires on the rear axle provide better handling, wet grip, and evacuate water, thereby helping to avoid oversteer and loss of vehicle stability on wet surfaces. Deeper tread tires on the front axle can improve wet straight line braking and stopping distance. If only two tires are being replaced, Michelin generally recommends they be installed on the rear axle in the absence of a tire service professional's recommendation or consumer's preference to the contrary.
 

Μηνύματα
4.113
Reaction score
3.656
Το κακό με τα τεστ ελαστικών είναι ότι γίνονται σε χώρες που είναι δεδομένη η παγωνιά και τα χιόνια και όχι ο καύσωνας και οι λακούβες , οπότε θέλει πολύ ψάξιμο δυστυχώς για να βρούμε το λάστιχο που ταιριάζει και με τα χαρακτηριστικά της χώρας μας...
[DOUBLEPOST=1488441712][/DOUBLEPOST]
Κι όμως ο Γιώργος έχει δίκιο. Τα καλύτερα λάστιχα μπαίνουν πάντα πίσω για το μέσο οδηγό.
Ίσως γιατί αν πλησιάσεις στα όρια της πρόσφυσης μπροστά το πίσω μέρος θα έχει φύγει προ πολλού.
Ενώ με φθαρμένα μπροστά αν νιώθεις τα όρια και δεν τα ξεπερνάς το πίσω δεν θα φύγει ποτέ.
Βέβαια είναι ρίσκο μεγάλο πάντα τα φθαρμένα ελαστικά , καλό είναι να αποφεύγετε δια ροπάλου.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.423
Reaction score
74.785
Πέs μου αν θέs .
Ενα αυτοκίνητο εχει βάροs 1400 k. περίπου .
Από τον εμπρόs προφυλακτήρα μέχρι και τι 2 πρώτεs θέσειs είναι τα 1000 k. από τα 1400 k.
Ακριβώς γι' αυτό το λόγο έχεις άδικο. ;)


 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.803
Reaction score
11.044
Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίσεις και το φαινόμενο της υπερστροφής :)

Το πιο βασικό που έμαθα στη ζωή μου σχετικά με τα λάστιχα (από τους κατασκευαστές ελαστικών), είναι ότι τα πιο φθαρμένο ζεύγος πρέπει να μπαίνει στους εμπρόσθιους τροχούς. Πάντα. Μα πάντα. Και αφήστε το λαστιχά της γειτονιάς σας να λέει ό,τι θέλει.

Ο λόγος είναι απλός: στη δύσκολη στιγμή της απώλειας της πρόσφυσης, η υποστροφή ελέγχεται πιο εύκολα από την υπερστροφή.
+1

Φθαρμένα ελαστικά πίσω = εύκολη αποσταθεροποίηση αυτοκινήτου. (Παθών.)

Αν και είναι απλά απαράδεκτη τσιγκουνιά τα ελαστικά μας να είναι φθαρμένα, γενικά.
 



Μηνύματα
1.876
Reaction score
6.395
Ενα αυτοκίνητο εχει βάροs 1400 k. περίπου .
Από τον εμπρόs προφυλακτήρα μέχρι και τι 2 πρώτεs θέσειs είναι τα 1000 k. από τα 1400 k. και μου λέs να βάλω τό πιο φθαρμένο ζεύγος στους εμπρόσθιους τροχούς ?
Πού θά τραβήξουν όλο το ζόρι σε ενα φρενάρισμα ! , ?
Πού έχουν όλο τον έλεγχο του αυτοκινήτου μου !-
Ακριβώς γι' αυτό το λόγο έχεις άδικο. ;)
To video που ανέβασες Δημήτρη, είναι σε βρεγμένο και ουσιαστικά μας δείχνει aqua planing.
Μια υποτυπώδης αναζήτηση π.χ. "new tires front or back" θα σου βγάλει αποτελέσματα πως ο πίσω άξονας χρειάζεται τα καινούρια ελαστικά. Όμως μιλάνε για το τι ισχύει στις χώρες τους και το βρεγμένο, πάντοτε κρύο ή παγωμένο οδόστρωμά τους. Στην Ελλάδα που δεν βρέχει σχεδόν ποτέ, η συμβουλή δεν έχει εφαρμογή.

Είναι ορθότερο να έχουμε τα καινούρια ελαστικά μπροστά διότι δέχονται όλο το φορτίο σε ένα φρενάρισμα. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως οι εργοστασιακοί ρυθμιστές πίεσης των φρένων δίνουν στον μπροστινό άξονα σχεδόν όλη τη δύναμη.

Σε γενικές γραμμές αν πατάει καλά μπροστά και έχω καλή κατευθυντικότητα, μπορώ πολύ ευκολότερα να διορθώσω μια υπερστροφή (που αυτό δεν θα συμβεί ποτέ στον μέσο οδηγό, στο στεγνό, στην Ελλάδα). Αν όμως οι εμπρόσθιοι τροχοί ακολουθούν τη φυγόκεντρο, αγοράζω αγρούς, οικόπεδα, μάντρες κλπ :headbang:
 

Y

Yiannis_B

Guest
Στο τάπερ, έβαλα πρόσφατα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/Eagle-F1-Asymmetric-3.htm


https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/tires/eagle_f1_asymmetric3.EAGF1AS3.html

Like!

Ωραία ποιότητα κύλισης! - Με έχουνε γ@μήσει οι σκληρές KW στα μπαλώματα.

Δεν έχει τελείως ξερά πλαϊνά, σαν κάτι γιαπωνέζικα, -χωρίς αυτό να μεταφράζεται σε αξιοσημείωτη μείωση του σπορ χαρακτήρα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.721
Reaction score
10.537
Ο λόγος που αλλάζουμε τα ελαστικά μπρος - πισω είναι η ομοιόμορφη φθορά

Όλα τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για υποστροφή. Για ευνόητους λόγους τα μπροστινά ελαστικά φθείρονται περισσότερο από τα πίσω (επιταχύνουν, φρενάρουν, στρίβουν, βάρος). Αν κάνεις την αλλαγή όταν πρέπει δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα οδηγησιμότητας, έτσι και αλλιώς σε κάποια χιλιόμετρα τα μπροστά θα είναι πάλι τα πιο φθαρμένα.

Αν δεν κάνεις τις αλλαγές όταν πρέπει καλύτερα να αφήσεις τα φθαρμένα μπροστά. Καλύτερα να χάσεις κάποιο φρεναρισμα και να κάνεις φιλική στον οδηγό του άλλου οχήματος για ενα προφυλακτήρα παρά να βρεθείς στα θυμαράκια γιατί σε ενα επαρχιακό δρόμο θα χάσεις το πίσω μέρος
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.803
Reaction score
11.044
To video που ανέβασες Δημήτρη, είναι σε βρεγμένο και ουσιαστικά μας δείχνει aqua planing.
Μια υποτυπώδης αναζήτηση π.χ. "new tires front or back" θα σου βγάλει αποτελέσματα πως ο πίσω άξονας χρειάζεται τα καινούρια ελαστικά. Όμως μιλάνε για το τι ισχύει στις χώρες τους και το βρεγμένο, πάντοτε κρύο ή παγωμένο οδόστρωμά τους. Στην Ελλάδα που δεν βρέχει σχεδόν ποτέ, η συμβουλή δεν έχει εφαρμογή.

Είναι ορθότερο να έχουμε τα καινούρια ελαστικά μπροστά διότι δέχονται όλο το φορτίο σε ένα φρενάρισμα. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως οι εργοστασιακοί ρυθμιστές πίεσης των φρένων δίνουν στον μπροστινό άξονα σχεδόν όλη τη δύναμη.

Σε γενικές γραμμές αν πατάει καλά μπροστά και έχω καλή κατευθυντικότητα, μπορώ πολύ ευκολότερα να διορθώσω μια υπερστροφή (που αυτό δεν θα συμβεί ποτέ στον μέσο οδηγό, στο στεγνό, στην Ελλάδα). Αν όμως οι εμπρόσθιοι τροχοί ακολουθούν τη φυγόκεντρο, αγοράζω αγρούς, οικόπεδα, μάντρες κλπ :headbang:
Γιάννο μου, σωστά όσα αναφέρεις, όμως επιμένω ότι τα φθαρμένα ελαστικά πρέπει να μπαίνουν μπροστά. Η ολίσθηση των μπροστινών τροχών, που όντως δέχονται το περισσότερο ζόρι στο φρενάρισμα και στις στροφές, είναι σταδιακή και πιο εύκολα ελέγξιμη. Αντίθετα, η ολίσθηση των πίσω τροχών προκαλεί αποσταθεροποίηση του αυτοκινήτου που είναι πολύ πιο δύσκολο να ελεγχθεί στην πράξη και πολύ πιο επικίνδυνη σε πραγματικές συνθήκες, με βροχή ή μη.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.678
Μηνύματα
2.869.796
Members
37.945
Νεότερο μέλος
beetlejeans
Top