Η Kodak επανακυκλοφορεί φιλμ 35mm

Μηνύματα
928
Reaction score
935
Ιδού η είδηση:
https://www.dpreview.com/news/32110...hrome-film-this-year-start-selling-it-in-2018

Kodak first announced its plans to bring Ektachrome 35mm film back from the dead in January at CES. But if you were worried that the announcement was just a lot of marketing hype, you have nothing to fear: it seems the resurrection of Ektachrome is proceeding apace, with full production scheduled for 2018.

This news broke over Twitter, of all places, thanks to an inquisitive Kodak fan named Karen Wink. She asked Kodak what the ETA on the Ektachrome comeback was, to which Kodak replied:
We're working towards having limited supply of Ektachrome film available for market testing by year end with availability in 2018

If you're a fan of the old film, it won't be long before you can get your hands on a fresh roll of 36 exposures in the 35mm format.


Ελπίζω να μην ξεκινήσει νέα βίντατζ μόδα όπως με το βινύλιο και αρχίσουμε να ακούμε περί τεχνικής ανωτερότητας του φιλμ, αναλογικής εικόνας χωρίς τη βδελυρή ψηφιακή επέμβαση κοκ
Να διευκρινήσω πάντως ότι η επανακυκλοφορία, έστω και σε περιορισμένη ποσότητα, φιλμ με ευχαριστεί, αναλογιζόμενος την καλλιτεχνική αλλά και την εκπαιδευτική του αξία.
Απλά φοβάμαι τις αντίστοιχες "hi end" παρενέργειες...
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.907
Reaction score
32.870
Δεν θα πω για ανάλυση και τέτοια γιατί έχουν ακουστεί διάφορα. Για αναλύσεις που άλλοι λένε για 80 megapixels, δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι στα κινηματογραφικά φιλμ scanners μεγαλύτερο απο 8Κ δεν υπήρχε, το Northlight, το είχαμε στην Graal. Οπότε μάλλον δεν μπορεί να γίνει σύγκριση.
Αυτό που σιγουρα έχει το φιλμ και ποτέ δεν θα έχει οποιοδήποτε ψηφιακό format είναι το βάθος πεδίου. Η κατασκευή του φιλμ με τα διαφορετικά επίπεδα στρώσεων είναι τέτοια που του επιτρέπει μια μαγική εικόνα σε αυτό το κομμάτι.
Δεν κρύβω οτι αμα δω ταινία από φιλμ να παίζει, ξεχωρίζει άλλωστε, κάθομαι και τη χαζεύω. Ειδικά τα remasters.
 

Μηνύματα
476
Reaction score
298
Το βάθος πεδίου ειναι καθαρά μετρήσιμο μέγεθος και με απόλυτα ελεγχόμενες παραμέτρους. Σε τι παρατηρήσατε την υπεροχή του φιλμ έναντι του ψηφιακού..?
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.469
Ιδού η είδηση:
https://www.dpreview.com/news/32110...hrome-film-this-year-start-selling-it-in-2018

Kodak first announced its plans to bring Ektachrome 35mm film back from the dead in January at CES. But if you were worried that the announcement was just a lot of marketing hype, you have nothing to fear: it seems the resurrection of Ektachrome is proceeding apace, with full production scheduled for 2018.

This news broke over Twitter, of all places, thanks to an inquisitive Kodak fan named Karen Wink. She asked Kodak what the ETA on the Ektachrome comeback was, to which Kodak replied:
We're working towards having limited supply of Ektachrome film available for market testing by year end with availability in 2018

If you're a fan of the old film, it won't be long before you can get your hands on a fresh roll of 36 exposures in the 35mm format.


Ελπίζω να μην ξεκινήσει νέα βίντατζ μόδα όπως με το βινύλιο και αρχίσουμε να ακούμε περί τεχνικής ανωτερότητας του φιλμ, αναλογικής εικόνας χωρίς τη βδελυρή ψηφιακή επέμβαση κοκ
Να διευκρινήσω πάντως ότι η επανακυκλοφορία, έστω και σε περιορισμένη ποσότητα, φιλμ με ευχαριστεί, αναλογιζόμενος την καλλιτεχνική αλλά και την εκπαιδευτική του αξία.
Απλά φοβάμαι τις αντίστοιχες "hi end" παρενέργειες...
Ελα παμε δυνατα !
https://www.avsite.gr/forum/threads/Αναλογικη-ricoh-singlex-tls.125018/
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.907
Reaction score
32.870
Το βάθος πεδίου ειναι καθαρά μετρήσιμο μέγεθος και με απόλυτα ελεγχόμενες παραμέτρους. Σε τι παρατηρήσατε την υπεροχή του φιλμ έναντι του ψηφιακού..?
Όπως είπα παραπάνω το φιλμ αποτελείτε από layers. Σε αυτά τα layers υπάρχουν και ένα για κάθε χρώμα. Διαφορετικό επίπεδο για κάθε χρώμα. Αυτή η ελάχιστη απόσταση δίνει στο τελικό αποτέλεσμα μια ψευδο 3D διάσταση στην εικόνα η οποία είναι απόλυτα ορατή στο ανθρώπινο μάτι, δεν χρειάζονται ειδικά όργανα μετρήσεων.
Το ψηφιακό είναι flat, καραflat που λένε, και δεν υπάρχει τίποτα ούτε στον ορίζοντα που να λέει οτι θα αλλάξει αυτό σε κάτι καλύτερο.
 
Last edited:

Μηνύματα
476
Reaction score
298
Έχετε κάποια παραδείγματα ταινιων για να δω αυτο που αναφέρετε ?
Η διαφορά στο επιπεδο των χρωματικων επιπέδων θα είχε ενδιαφέρον για ελεγχο χρωματικων εκτροπων αλλα η μη αποχρωματικη συγκλιση στο επιπεδο του φιλμ έχω την εντύπωση πως θα πρέπει να ηταν στα ορια του μη-αποδεκτου οπτικά για να κανει αισθητή διαφορά και αυτή η μάλλον θα ήταν ορατη σαν hazing στα ορια αντικειμένων υψηλου κοντραστ (με κοντρα φως δηλ συχνα). Για να επηρεάσει το βαθος πεδίου δε μπορώ να βρω κάποιο συσχετισμο με το χρώμα εκτος και αν ο κυκλος της συγχισης λειτουργεί διαφορετικά ανα χρώμα και οχι ως φωτεινότητα ως συνολο
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.907
Reaction score
32.870
Έχετε κάποια παραδείγματα ταινιων για να δω αυτο που αναφέρετε ?
Η διαφορά στο επιπεδο των χρωματικων επιπέδων θα είχε ενδιαφέρον για ελεγχο χρωματικων εκτροπων αλλα η μη αποχρωματικη συγκλιση στο επιπεδο του φιλμ έχω την εντύπωση πως θα πρέπει να ηταν στα ορια του μη-αποδεκτου οπτικά για να κανει αισθητή διαφορά και αυτή η μάλλον θα ήταν ορατη σαν hazing στα ορια αντικειμένων υψηλου κοντραστ (με κοντρα φως δηλ συχνα). Για να επηρεάσει το βαθος πεδίου δε μπορώ να βρω κάποιο συσχετισμο με το χρώμα εκτος και αν ο κυκλος της συγχισης λειτουργεί διαφορετικά ανα χρώμα και οχι ως φωτεινότητα ως συνολο
Είναι ορατό σε όλες τις ταινίες που γυρίστηκαν με Φιλμ.
Εγώ προσωπικά δεν θέλω παραπάνω από 5" για να καταλάβω αν είναι φιλμ ή όχι.
 

D

deleted user 10898

Guest
Tonight I had a great opportunity to meet one of my favorite modern filmmakers, Christopher Nolan and I bounced at the opportunity.

He and his family came to a screening of The Red Shoes at the Cinematheque and Nolan was presenting the movie thanks to his involvement in the restoration. Basically Martin Scorsese said you need to show up and talk about it and he did. However, before the movie, there was a special VIP area setup for him to hob knob with a few selected guests.

I was formally introduced and we started chatting about his love for celluloid and why he doesn't really believe in digital. He discussed the testing he does between film and digital, just to compare and his feelings. What he said was that in his testing, for the first hour or so of screening something on digital, you don't notice the nuances but as the film goes on, you see the differences. By the end, doing direct A/B comparisons, the difference he says is staggering. He's currently grading Dunkirk for digital release in UHD HDR 4k and he said at the lab, the difference is night and day between the 5/70 print and the 4k master for BluRay. They do a butterfly pattern with an digital and film running at the same time ontop of one another and he said it's very noticable.

His thought process when it comes to digital is that pixel depth does not get anywhere near silver content on a piece of film. This approach is slightly flawed as we've chatted about here and of course through the numorous tests recently done by Steve Yedlin, which I think are pretty good but also not completely accurate. He said this is why his perferred format is still film and even with 35mm, 4k digital doesn't really hold a candle to a one light print struck off the original camera negative.

http://www.cinematography.com/index.php?showtopic=75401#entry484188
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.868
Μηνύματα
3.031.418
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top