Service σε επίσημη αντ/πία.

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.342
Και αυτό γιατί η καταλληλότητά του ανακοινώνεται μόνο από τον κατασκευαστή του ελαιολιπαντικού, και όχι από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου μου. Θέλει προσοχή επειδή πρόκειται για αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, & σειριακό. Δεν είναι απλό αυτόματο, εκεί ισχύουν άλλες προδιαγραφές, και οι επιλογές είναι αρκετές.
Αν έχει έγκριση του κατασκευαστή, αναγράφεται στο κουτί.

Επίσης, άλλο διπλού συμπλέκτη και άλλο σειριακό.
 

Μηνύματα
2.806
Reaction score
6.081
Συγχωρέστε με παιδιά, αλλά είμαι λίγο εκνευρισμένος, ακούστε:

Πρέπει να αλλάξω λάδια στον κινητήρα του αυτοκινήτου μου (Volvo S 60 t4 mod 2012), καθώς και στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, (Power Shift), χωρητικότητας, στο μεν κινητήρα 4,5 lt (Castrol Edge Titanium FST LL 5W-30), στο δε κιβώτιο 6 lt1Liter (ATF Dexron iii).

Η επίσημη αντ/πία μου ζήτησε:

- για λάδια κινητήρα συν φίλτρο, 85 € + 30 € κόστος εργατικών = 120 € συνολικά.

-για τα λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων 200 € + 70 € εργατικά = 270 €.

Σύνολο για τις παραπάνω εργασίες συντήρησης : 390 €.

Ψάχνοντας στο internet για το κόστος των ίδιων λιπαντικών διαπίστωσα ότι:

-το κόστος για τα λάδια και του φίλτρου κινητήρα ( Castrol Edge Titanium FST LL 5W-30), ανέρχονται στο ποσό των 39, 95 € + 4,50 € το φίλτρο. Σύνολο: 44 €.

- το κόστος για τα λάδια του αυτομάτου κιβωτίου ( ATF Dexron iii), από 36,30 έως 49,60 ( Castrol ATF Dexron iii). Σε ερώτησή μου ποιας εταιρίας λάδι βάζουν απέφυγε να μου απαντήσει.

- Σύνολο κόστους λαδιών (εκτός αντ/ας) 93,60!!

Tις τιμές της πήρα:

-για τον κινητήρα απο https://www.skroutz.gr/s/8390353/Castrol-Edge-Titanium-FST-5W-30-1lt.html

- για το αυτόματο κιβώτιο από http://www.mister-auto.gr/el/ladi-a...-ton/volvo-s60-ii-t4-180bhp_v33375_g3069.html, από https://www.skroutz.gr/c/1733/Valvolines.html?from=drop&keyphrase=Dexron+iii&o=aft+Dexron+iii και από https://www.ebay.de/sch/i.html?_fro...n+ii.TRS0&_nkw=castrol+aft+dexron+ii&_sacat=0

Ρωτώ: όσο και αν είναι το κόστος αποστολής, όση και αν είναι η αμοιβή του τεχνίτου, είναι δυνατόν να φτάσει το κόστος που ζητάει η επίσημη αντ/πία;

Eίναι καθαρή τρέλα.....
Έχω S60 2000cc 180PS 2009 μοντέλο....για τους ακριβώς παραπάνω λόγους μολις πέρασαν τα πρώτα 2 χρόνια της εγγύησης, σταμάτησα να πηγαίνω στην αντιπροσωπία. Αγοράζω τα καλύτερα -ανεξάρτητου κατασκευαστή- ανταλλακτικά πηγαίνω στον μηχανικό που εμπιστεύομαι και κάνω το σέρβις κάθε χρόνο σε κόστος περίπου στο 1/3 από ό,τι στην αντιπροσωπία!!
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Δεν έχω καταλάβει, γιατί θέλεις να αλλάξεις τις βαλβολίνες, ποιός σου είπε ότι αλλάζονται, η Αντιπροσωπεία;!!! Οι βαλβολίνες έχουν τεράστια διάρκεια ζωής (όλη την ζωή του αυτοκινήτου) και μόνο σε επισκευή κιβωτίου ή γραναζιού τις αλλάζουμε.
Αν έχει έγκριση του κατασκευαστή, αναγράφεται στο κουτί.
..δεν αναφερει τον τυπο του αυτοκινητου, αναφερει τον τυπο του κιβωτιου, χωρις καποιας μορφης αναφορα απο τον κατασκευστη.
Επίσης, άλλο διπλού συμπλέκτη και άλλο σειριακό
Τι εννοεις ζιζικ; ειναι και τα δυο, μπορει να δουλευτει με δυο τροπους, εντελως αυτοματα, και χειροκινητα, μετακινωντας το λεβιε αριστερα, και σπρωχνοτας προς τα μπρος για ανεβασμα, και προς τα πισω για κατεβασμα. Αυτο σημαινει αυτοματο, και σειριακο...
[DOUBLEPOST=1515760074][/DOUBLEPOST]
Έχω S60 2000cc 180PS 2009 μοντέλο....για τους ακριβώς παραπάνω λόγους μολις πέρασαν τα πρώτα 2 χρόνια της εγγύησης, σταμάτησα να πηγαίνω στην αντιπροσωπία. Αγοράζω τα καλύτερα -ανεξάρτητου κατασκευαστή- ανταλλακτικά πηγαίνω στον μηχανικό που εμπιστεύομαι και κάνω το σέρβις κάθε χρόνο σε κόστος περίπου στο 1/3 από ό,τι στην αντιπροσωπία!!
Αριστα κανεις! Ομως, οπως ειπε και ο pankrock παραπανω, καποια πραγματα δε γινεται να τα αποφυγεις..
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.342
Τι εννοεις ζιζικ; ειναι και τα δυο, μπορει να δουλευτει με δυο τροπους, εντελως αυτοματα, και χειροκινητα, μετακινωντας το λεβιε αριστερα, και σπρωχνοτας προς τα μπρος για ανεβασμα, και προς τα πισω για κατεβασμα. Αυτο σημαινει αυτοματο, και σειριακο...
Το ίδιο ισχύει με όλα τα σημερινά αυτόματα. Το οτι ονομάζονται απο κάποιους έτσι δεν τα κάνει σειριακά.
Σειριακά είναι τα σανζμάν που χρησιμοποιούν τα μηχανάκια, τα περισσότερα αγωνιστικά και κάποια παλιότερα supercars. :)
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Το ίδιο ισχύει με όλα τα σημερινά αυτόματα. Το οτι ονομάζονται απο κάποιους έτσι δεν τα κάνει σειριακά.
Σειριακά είναι τα σανζμάν που χρησιμοποιούν τα μηχανάκια, τα περισσότερα αγωνιστικά και κάποια παλιότερα supercars. :)
..οχι με ολα ζιζικ, υπαρχουν τα κλασσικα full αυτοματα, και υπαρχουν και τα ημιαυτοματα διπλου συμπλεκτου. Ειναι τα τελευταιας γενιας ημιαυτοματα κιβωτια που αρχιζουν να χρησιμοποιουν οι εταιρειες σε καποια μοντελα τους. Εχουν δυο λειτουργιες, μπορουν να χρησιμοποιοηθουν ως αυτοματα, αλλα και χειροκινητα, με σειριακο τροπο. Δες παρακατω: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_PowerShift_transmission
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.755
Reaction score
79.342
:rolleyes:

Άλλο "σειριακή" λειτουργία, άλλο σειριακό κιβώτιο.-
Διάβασε για ZF και άλλα αυτόματα.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
:rolleyes:

Άλλο "σειριακή" λειτουργία, άλλο σειριακό κιβώτιο.-
Διάβασε για ZF και άλλα αυτόματα.
Συμφωνω σ' αυτο. Σειριακου τυπου ονομαζεται, οχι σειριακο κιβωτιο....
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.276
Reaction score
11.569
Άλλο "σειριακή" λειτουργία, άλλο σειριακό κιβώτιο.-
WRC δεκαετία 90, κάρφωνε αλλαγή και ακουγόταν !!!

Σειριακο = ίσια γρανάζια, τρελή φασαρία και αξιοπιστία για γέλια .
Έχει συμπλέκτη αλλά όταν στροφάριζαν τις βάζανε καρφωτές. Για αυτό τραντάζοταν και ήθελε αποφασιστική κίνηση για να κουμπώσει η ταχύτητα και να μην σπάσει το γρανάζι. Επίσης σημαίνει ότι δεν μπορείς να κατεβάσεις πχ από 5η 2α πρέπει να τις περάσεις μία μία.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.863
Μηνύματα
3.065.477
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top