Το είχα πρωτοδιαβάσει σε ενα κείμενο του Βαν ντεν Χουλ.
Δυο όμοια ζευγάρια ηχείων το ενα επανω στο άλλο σε διάταξη D Apollito
τροφοδοτουμενα παράλληλα απο τον ίδιο ενισχυτή.
Το δοκιμασα αρκετό καιρό με οτι είχα στα χέρια και αποτελούσε ευκολο φορτίο.
Wharfedale 8.1 και το μεγαλυτερο 8.2 ως βαση τετρακαλωδιωμενα
και οδηγουμενα με 40 βινταζ Sansui βατ. Τα αποτελεσματα οχι ευκαταφρονητα.
Μεγαλυτερα σωματα χωρις να χαθει η αψογη εστίαση,
βαθος σκηνής, και έλεγχος με δυναμικά παρακαλώ.
Μετα το θέμα Μίνωας δοκιμάστηκαν και ως αμφιπολα, τα άνω ηχεία στραμμένα πίσω
με την απαραιτητη ελευθερια χωρου βέβαια.
Χαθηκε λίγο ιμπακτ όπως ηταν αναμενομενο και χρειάστηκε να ανέβει λίγο η στάθμη
αλλά η περιγραφή των οργανων έγινε ακόμα καλύτερη.
Έχει ασχοληθεί κανένας με αυτο το αμφιλεγομενο θεμα? Αλλες απόψεις?
Πως μπορεί να βελτιωθεί μια τέτοια ιδέα ηχητικα και οικονομοτεχνικα
υπο το πρίσμα των φτηνών μονάδων και τεχνολογίας του σήμερα?
Δυο όμοια ζευγάρια ηχείων το ενα επανω στο άλλο σε διάταξη D Apollito
τροφοδοτουμενα παράλληλα απο τον ίδιο ενισχυτή.
Το δοκιμασα αρκετό καιρό με οτι είχα στα χέρια και αποτελούσε ευκολο φορτίο.
Wharfedale 8.1 και το μεγαλυτερο 8.2 ως βαση τετρακαλωδιωμενα
και οδηγουμενα με 40 βινταζ Sansui βατ. Τα αποτελεσματα οχι ευκαταφρονητα.
Μεγαλυτερα σωματα χωρις να χαθει η αψογη εστίαση,
βαθος σκηνής, και έλεγχος με δυναμικά παρακαλώ.
Μετα το θέμα Μίνωας δοκιμάστηκαν και ως αμφιπολα, τα άνω ηχεία στραμμένα πίσω
με την απαραιτητη ελευθερια χωρου βέβαια.
Χαθηκε λίγο ιμπακτ όπως ηταν αναμενομενο και χρειάστηκε να ανέβει λίγο η στάθμη
αλλά η περιγραφή των οργανων έγινε ακόμα καλύτερη.
Έχει ασχοληθεί κανένας με αυτο το αμφιλεγομενο θεμα? Αλλες απόψεις?
Πως μπορεί να βελτιωθεί μια τέτοια ιδέα ηχητικα και οικονομοτεχνικα
υπο το πρίσμα των φτηνών μονάδων και τεχνολογίας του σήμερα?