P
PMC
Guest
115, να τ´αφήσω;
(Ούτε db παρακάτω)
115 είναι λίγο ! Όχι πιο κάτω από αυτό.
134 είναι πολύ ! Η γενικά όσο πιο πολύ τόσο το καλύτερο...
122-126 κορυφής είναι οκ για ότι πολύ όμορφα μας εξήγησαν οι κύριοι Bhutia και costas ear
115, να τ´αφήσω;
(Ούτε db παρακάτω)
Οι υψηλότατες απαραμόρφωτες στάθμες δεν είναι υπερβολικές για έναν ακόμη λόγο,ο απαιτούμενος κρουστικός αντίκτυπος που συνεπάγεται την είσπραξη της αληθοφάνειας θα συλλαμβάνεται συμπληρωματικώς από άλλα αισθητήρια του ανθρώπινου σώματος εκτός του ακουστικού.115 είναι λίγο ! Όχι πιο κάτω από αυτό.
134 είναι πολύ ! Η γενικά όσο πιο πολύ τόσο το καλύτερο...
122-126 κορυφής είναι οκ για ότι πολύ όμορφα μας εξήγησαν οι κύριοι Bhutia και costas ear
ΩραιοτατοοοοΕνώ αυτό που μου αρεσε πολύ είναι σαφες
Genelec M040 - 6.5inch (Τέμαχιο)
Κωδικός : 0010010
0 Αξιολόγηση(εις)
Ενεργό ηχείο 2 δρόμων σχεδιασμένο από τον Harri Koskinen. Παρέχει χαμηλή παραμόρφωση με υψηλή στάθμη εξόδου. Διαθέτει μονάδα χαμηλών συχνοτήτων 6.5" και υψηλών 3/4". 2 ενισχυτές Class D, 80W για το woofer & 50W για το Tweeter. Σύνδεση combo XLR & TRS. Απόκριση συχνότητα 48 Hz - 20 kHz (-3dB) και SPL 107dB. Βάρος 7,4Kg
680,00 €
Η τιμή συμπεριλαμβάνει 24% ΦΠΑ
Μπορεί να φαντάζει "λίγο", αλλά στη θέση ακρόασης και στους 20 κύκλους, δεν είναι τόσο "λίγο" όσο φαίνεται εκ πρώτης όψεως.115 είναι λίγο ! Όχι πιο κάτω από αυτό.
......ο οποίος επιμελως και εντεχνως αποφεύγει τετοιους σκοπελουςΚαι δεν αναφέρομαι φυσικά στον Bhutia....
Ακριβώς δεν υπάρχουν ασυμπιεστες ηχογραφήσειςΕκείνο που δεν καθιστά παντελώς ανίκανα κάθε λογής ηχοσυστήματα είναι ο βαθμός...δυναμικής συμπίεσης και τρόπος διευθέτησης του εκάστοτε οργάνου που θα προσδώσει ο μηχανικός ήχου κατά τη διαδικασία μίξης και premastering.
Το πρόβλημα που εγώ αντιλαμβάνομαι όταν ανεβαίνει η στάθμη σε ένα ηχοσύστημα σπιτιού (110 +) είναι ότι δημιουργείται μεγάλος ΟΓΚΟΣ της ακρόασης .
Φωνές – όργανα –κιθάρες – πιάνα – τύμπανα , όλα δείχνουν μεγεθυμένα. (όχι απλά δυνατά - είναι περισσότερο "ογκώδη")
Αυτό είναι που μου στερεί την αληθοφάνεια.
Δεν υπάρχει αυτό στο live άκουσμα με ακουστικά όργανα.
πως εξηγείται ότι στο διάγραμμα πριν την περιοχή των 5Κ δείχνει ότι ακούμε σε μηδενικές και κάτω του μηδενός στάθμες;Μπορεί να φαντάζει "λίγο", αλλά στη θέση ακρόασης και στους 20 κύκλους, δεν είναι τόσο "λίγο" όσο φαίνεται εκ πρώτης όψεως.
Φυσικά, αυτή η στάθμη δεν μπορεί να αφορά μεσαιοπρίμα, διότι είναι πιο χαμηλά η ουδός του πόνου:
View attachment 112043
Δηλαδή, στη ζώνη μεγάλης ευαισθησίας του αυτιού, πονάμε στα 110 ντεσιμπέλ, και στην ζώνη των μεσαίων - μεσαιοχαμηλών πονάμε στα 120 ντεσιμπέλ.
Σαφώς δε χρειάζεται να μας πονάει το ηχείο, ούτε να πλησιάζει εκεί, διότι η κώφωση, δε θα αργήσει ..
Αντιθέτως, στη ζώνη των χαμηλών, και δη 25-30 κύκλους, αντέχουμε σχεδόν 140 ντεσιμπέλ.
Δεν προσέχεις...πως εξηγείται ότι στο διάγραμμα πριν την περιοχή των 5Κ δείχνει ότι ακούμε σε μηδενικές και κάτω του μηδενός στάθμες;
δεν λέω για το διάγραμμα με τα fons, το άλλο έχω quotαρει.Δεν προσέχεις...
Τα φόνς είναι ορισμένα ως τα ντεσιμπέλ στον 1 χιλιόκυκλο.
60 φόνς σημαίνει στάθμη 60 ντεσιμπέλ στον 1 χιλιόκυκλο.
Κάθε στάθμη φόνς αντιπροσωπεύει στο φάσμα ήχους που τους νιώθουμε - ακούμε ως "ίδιας στάθμης".
Δηλαδή, ένα τόνο 60 ντεσιμπέλ στον 1 χιλιόκυκλο, τον ακούμε να έχει ίδια ακριβώς στάθμη με ένα τόνο 100 ντεσιμπέλ στους 30 κύκλους.
Τα 0 φόνς σημαίνει ότι στα 0 ντεσιμπέλ δεν ακούμε τον 1 χιλιόκυκλο.
Το αυτί ακούει σε χαμηλότερη στάθμη τα ανώτερα μεσαία (3-4 χιλιόκυκλους) από τον 1 χιλιόκυκλο.
Γι'αυτό και πονάει το αυτί στους 3-4 χιλιόκυκλους λίγο πάνω από τα 100 ντεσιμπέλ στάθμης.
Γι'αυτό και η καμπύλη των 100 φόνς, είναι κατά βάση η ανώτερη που χρειάζεται να αναπαράγει το στέρεο. Στα όρια του πόνου.
Και το "άλλο", καμπύλες φόνς είναι βρε..δεν λέω για το διάγραμμα με τα fons, το άλλο έχω quotαρει.
Σωστά.σε άμεση και απευθείας ανταπόκριση από μέλος με πρόσβαση έμαθα ότι το μηδέν ακουστικής πίεσης είναι ένα reference level, άλλοι ακούνε από αυτό και πάνω, άλλοι από πιο πάνω και άλλοι πιο κάτω από αυτό.
Και έτσι προκύπτει το ερώτημα του ενος εκατομμυριου.Αν μπορείτε να πιάσετε στη θέση ακρόασης την καμπύλη των 100 φόνς
Δεν προσέχεις.Αν την συμπιεσμένη εγγραφη που έχει χάσει το φυσικό δυναμικο ευρος της
την ανεβασω εγω στα 100 φονς τι παιρνω?
Εις βάρος του όγκου (εκτός ίσως κι αν γίνεται επιδέξια χρήση εξπάντερ).Αν μπορείτε να πιάσετε στη θέση ακρόασης την καμπύλη των 100 φόνς, θα έχετε δυνατότητα αναπαραγωγής στάθμης και δυναμικών κορυφών ως λάιβ άκουσμα.
οπότε μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε τα "σωστά" όρια στάθμης για καθημερινή ακρόαση στο σπίτι;Κι όσο εκτίθενται τα αυτιά σε θορύβους υψηλής στάθμης, ξανακλάφτα Χαράλαμπε
Άρα λοιπόν, και με το σκεπτικό πως το μουσικό περιεχόμενο μίας ηχογράφησης ουσιαστικά κυμαίνεται από 100-6000Hz, για μία "σοβαρή" ακρόαση αρκούν 80-85db μέση στάθμη (στη θέση ακρόασης πάντα). Σωστά ή έχω καταλάβει κάτι λάθος?Το άκουσμα "αναφοράς" είναι το πιο κάτω, στα 80 φόνς. Εξ'ου και ο "σοφός συμβιβασμός" στα 115 ντεσιμπέλ.