The Null Tester - High Price cables are BS?


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Στο 21:00 αυτός ο π@πάρας λέει ότι η μουσική είναι ημίοτονα. Και χρησιμοποιεί και μογκάμι.

Ου.

Κι είχε το θράσος και πήγε και τα παρουσίασε και στην AES.

Ου δις.

Τα καλώδια είναι το α και το Ω.

Ωμέγα ρε, ωμέγα.
 






alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Ο φιλτατος Πολ δε θα σταματήσει να λέει χαϊεντοβλακείες για να πουλάει μηχανήματα, ασχέτως αν τον ξεβρακώνει σε ντε τε ο Έθαν.
"In audio there are things that are not (yet) measurable".

Χαρακτηριστικό νομίζω ότι κανείς δεν του δίνει καλώδια των $5000, και τον έχουν πετάξει έξω από 2 groups. Βασικά αυτό παίζει να είναι και "δάχτυλος".

Σιγά μην απάντηση ο Paul. Έχει μια εταιρία να συντηρήσει. Και ο κάθε Paul.
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.049
Reaction score
20.456
Στο 21:00 αυτός ο π@πάρας λέει ότι η μουσική είναι ημίοτονα. Και χρησιμοποιεί και μογκάμι.

Ου.

Κι είχε το θράσος και πήγε και τα παρουσίασε και στην AES.

Ου δις.

Τα καλώδια είναι το α και το Ω.

Ωμέγα ρε, ωμέγα.
Screenshot_20190117-100823.png
 

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
Η μέθοδος που εξηγείται στο τρίτο βίντεο (Null Test Explained: The digital way) θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε σύγκριση κάποιου flac με το αντίστοιχο wav για να διαπιστώσει κάποιος ότι είναι το ίδιο πράγμα, μπας και καταλάβει τί σημαίνει μη απωλεστική συμπίεση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Η μέθοδος που εξηγείται στο τρίτο βίντεο (Null Test Explained: The digital way) θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε σύγκριση κάποιου flac με το αντίστοιχο wav για να διαπιστώσει κάποιος ότι είναι το ίδιο πράγμα, μπας και καταλάβει τί σημαίνει μη απωλεστική συμπίεση.
Φυσικά. Και WAV με ΜP3 320kbps. Να δει αν υπάρχει διαφορά.
Δηλαδή να δούμε αν το Premium Spotify είναι ίδιο με το CD σε ποιΌτητα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Μα φυσικά υπάρχει!
Αυτό δεν είναι ερώτημα, αν ξέρεις πως δουλεύει.
Δηλαδή;
Είναι τέτοια που την καταλαβαίνει πραγματικά κανείς σε blind test;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Δηλαδή;
Είναι τέτοια που την καταλαβαίνει πραγματικά κανείς σε blind test;
Όχι.

Ο αλγόριθμος αφαιρεί πληροφορίες που αποδεδειγμένα δεν μπορούν να ακουστούν.
Οι δυνατότητες της ανθρώπινης ακοής, είναι μετρημένες.

Βεβαίως αυτά δεν ισχύουν στο Hi-End, όπου ακούγονται κι αυτά που δεν ακούγονται, ακόμα και διαφορές μεταξύ wav και flac.

Βασικά στο Hi-End δεν ισχύουν οι νόμοι της φυσικής, τα αποδεδειγμένα papers της AES, ούτε η κοινή λογική.

Κι όπως είχε πει ένας συνάδελφος, που το θυμήθηκα προσφάτως:

ντοκ said:
Κατόπιν τούτων, το ερώτημα ανακύπτει αβιάστως (=επίρρημα) και αβίαστον (=κατηγορηματικός προσδιορισμός): εάν υποθέσουμε ότι ο ορθότερος τρόπος να αντιμετωπισθεί χαϊεντάς τις είναι ο απαγχονισμός του από τα άντερα ομοϊδεάτου του, ποίος είναι ο οικολογικώς ηπιότερος τρόπος διαχειρίσεως των ουτωσί δημιουργηθησομένων πτωμάτων?
Και η απάντηση είναι απλή: (δε σας λεω)
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Όχι.
Ο αλγόριθμος αφαιρεί πληροφορίες που αποδεδειγμένα δεν μπορούν να ακουστούν.
Οι δυνατότητες της ανθρώπινης ακοής, είναι μετρημένες.

Βεβαίως αυτά δεν ισχύουν στο Hi-End, όπου ακούγονται όλα, ακόμα και διάφορες μεταξύ wav και flac.

Βασικά στο Hi-End δεν ισχύουν οι νόμοι της φυσικής, τα αποδεδειγμένα papers της AES, ούτε η κοινή λογική.
Μια χαρά, συμφωνούμε.
Εγώ όπως έχω πει δούλευα στο χώρο της παραγωγής διαφημιστικών και κινηματογραφικών ταινιών.
Πάρε δώσε δηλαδή με studios κάθε μέρα, όλη μέρα. Εγώ τότε τους έλεγα τα δικά μου (χαϊεντιλίκια) και αυτοί βέβαια τα δικά τους (μηχανικοί ήχου, sound designers, κλπ), ακόμα και με μηχανικούς της Dolby μιλάγαμε για διάφορα γιατί πάντα ήταν παρόν για να βγει το master μιας ταινίας μεγάλου μήκους. Πρίν βγάλουν το master μετρούσαν τον χώρο και την θέση ακρόασης του ηχολήπτη για να δουν αν όλα έγιναν σωστά ώστε να δώσουν το certification στη ταινία.
Είχαμε πάρει διάφορα CDs και στα Pro Tools "γκραμπάραμε" σε WAV και MP3 320, 256, 192 και 128kbps. Στα 320kbps κανένας δεν κατάλαβε διαφορά που να είναι αντιληπτή. Μιλάμε για κονσόλες SSL και ηχεία Mayer Sound HD πριν 10 χρόνια. 8000€ είχαν μόνο τα ηχεία, τότε.

Αυτό τα ρημάδι το μυαλό έχει τεράστια δύναμη στο να μεταφράζει τα δεδομένα όπως θέλουμε.
Κάποια στιγμή θα γράψω για αυτό.

Υγ: Μια φορά είχαν φέρει το master ενός Dolby 5.1 Ραδιοφωνικού spot για μια βότκα που ήταν παραγωγή του BBC. Άντε γειά, πάμε να φτιάχνουμε σουβλάκια, είπαμε. Δεν έχω ακούσει τέτοιο πράγμα, ακόμα και τώρα. Αριστούργημα.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.110
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top