Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.916
Συγκριτικό τεστ πραγματικής αυτονομίας μεταξύ 6 ηλεκτρικών μοντέλων


Εξι ηλεκτροκίνητα μοντέλα δοκιμάστηκαν στην πράξη, όπου μετρήθηκε η αυτονομία τους και η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας ανά 100 χλμ. Οι διαφορές μεταξύ τους είναι εντυπωσιακές!

Είναι γνωστό, ότι οι εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης των βενζινοκίνητων και των πετρελαιοκίνητων μοντέλων διαφέρουν αισθητά από τις πραγματικές. Τι ισχύει όμως για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στα οποία ανήκει –σύμφωνα με τους ειδικούς- το μέλλον; Μπορούν όντως να διανύσουν στην πράξη τόσα χιλιόμετρα, όσα υπόσχονται οι κατασκευαστές τους ή μήπως αδειάζουν οι μπαταρίες τους νωρίτερα; Επίσης, πόση ηλεκτρική ενέργεια καταναλώνουν ανά 100 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες κίνησης;

Την απάντηση δίνει η ιταλική εκδοχή του ιστότοπου Motor1.com με μία συγκριτική δοκιμή μεταξύ έξι ηλεκτροκίνητων μοντέλων διαφορετικών κατηγοριών. Το μικρότερο μοντέλο της δοκιμής ήταν το Smart EQ Fortwo, που προορίζεται βεβαίως για την πόλη, όπου οι μεγάλες αυτονομίες δεν θεωρούνται καθοριστικές. Τα μοντέλα Renault Zoe και Nissan Leaf εκπροσωπούν τη μικρομεσαία κατηγορία, ενώ στο τεστ συμμετείχαν και τα τρία ηλεκτροκίνητα SUV, Hyundai Kona Electro, Jaguar i-Pace και Tesla Model S.

H μέτρηση της αυτονομίας και της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος έγινε σε ρεαλιστικές συνθήκες σε μία διαδρομή περίπου 150 χιλιομέτρων στην περιοχή της Ρώμης και περιελάμβανε 45% οδήγηση στην πόλη, 45% οδήγηση έξω από τα όρια της πρωτεύουσας της Ιταλίας και 10% κίνηση σε αυτοκινητόδρομο.

Το πρώτο μοντέλο που έμεινε από μπαταρία, ήταν –αναμενόμενα- το λιλιπούτειο Smart EQ Fortwo μετά από 124 χιλιόμετρα. Αντίθετα τη μεγαλύτερη αυτονομία εμφάνισε το Tesla Model S, που «έγραψε» 533 χιλιόμετρα, πριν αναγκαστεί να σταματήσει. Πολύ καλή και η επίδοση του Hyundai Kona Electric με 435 χιλιόμετρα, ενώ ικανοποίησε και η Jaguar i-Pace με 315 χιλιόμετρα. Αντίθετα, δεν τα πήγαν τόσο καλά το Renault Zoe R110 με 276 χιλιόμετρα πραγματική αυτονομία και το Nissan Leaf με 211 χιλιόμετρα.

Στη μέτρηση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας είχαμε ανατροπή του σκηνικού με το κορεάτικο Hyundai Kona να αποδεικνύεται οικονομικότερο όλων, καθώς αρκέστηκε σε 13,1 Κιλοβατώρες ανά 100 χιλιόμετρα. Ακολούθησαν στη δεύτερη θέση το Renault Zoe R110 με μέση κατανάλωση ρεύματος 13,7 Κιλοβατώρες ανά 100 χλμ. και στην τρίτη θέση το διθέσιο Smarte EQ Fortwo με 15,1 Κιλοβατώρες για την ίδια απόσταση. Πιο ενεργοβόρα ήταν το Nissan Leaf με 18,9 kWh ανά 100 χλμ., το Tesla Model S με 19,5 kWh και η Jaguar i-Pace με 23,9 kWh. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η ηλεκτροκίνητη Jaguar απαιτεί σχεδόν 90% περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από το Hyundai Kona Electric, κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο.




http://www.gazzetta.gr/in-motion/do...tikis-aytonomias-metaxy-6-ilektrikon-montelon
Μπαταρίες κάθε πότε αλλάζουν και πόσο κοστίζουν;
 

Μηνύματα
29.236
Reaction score
23.274
Μπαταρίες κάθε πότε αλλάζουν και πόσο κοστίζουν;
ΧΟΝΤΡΙΚΑ 3,000-6,000 ΕΥΡΩ.

ΑΠΟ 5 ΕΩΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ.

ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕς.
[DOUBLEPOST=1544862145][/DOUBLEPOST]ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟ "ΠΕΣΜΕΝΟ" ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ

150-300 ΕΥΡΩ.
 





minas

Πισιά
Μηνύματα
3.925
Reaction score
3.725
Μεγάλο φιάσκο αυτό. :)
Από ποιά άποψη; Περίμενα να δω καμιά καταστροφική βλάβη στο βίντεο :)
Μπορεί να μην έχει να δείξει μεγάλες επιτυχίες, αλλά κάπως έτσι ξεκίνησε κι η SpaceX. Ακόμα έχουμε λίγα δεδομένα για να δούμε πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί, αλλά γι' αυτό κάνει το πείραμα...
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.890
Reaction score
41.123
Η τεχνολογια διάνοιξης των τούνελ ίσως είναι η πιο ενδιαφέρουσα πτυχή αυτού του πρότζεκτ.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.719
Reaction score
10.529
Πρόκειται περι ανοησιας.
Αν αρχίζεις να προσθέτεις , πυρασφάλεια, εξόδους κινδύνου, παράλληλα τούνελ διαφυγής, εξαερισμούς , συστήματα παρακολούθησης κοκ. Το κόστος γίνεται πύραυλος σε σχέση με την κίνηση.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.281
Reaction score
93.722
Εκτός «πρίζας» τα οχήματα στην Ελλάδα

Με καθυστέρηση αναμένεται να «μπει στην πρίζα» ο στόλος οχημάτων της χώρας μας, καθώς σύμφωνα με μελέτη που εξετάζει την ετοιμότητα 22 ευρωπαϊκών χωρών ως προς τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, η Ελλάδα βρίσκεται στην προτελευταία θέση. Καλύτερα προετοιμασμένες χώρες για να υποδεχθούν την επανάσταση της ηλεκτροκίνησης εμφανίζονται, σύμφωνα με μελέτη της LeasePlan, η Νορβηγία, η Ολλανδία, η Σουηδία και η Αυστρία. Παρά το γεγονός ότι κάποιες χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, δεν έχουν «στρώσει κόκκινα χαλιά» ακόμα για την υποδοχή του ηλεκτρισμού στην κινητικότητα, για πρώτη φορά ο δείκτης (EV Readiness Index 2019) δείχνει ότι όλες οι χώρες που εξετάζονται, παρουσιάζουν βελτίωση σε σχέση με το 2018, αν και όχι με τον ίδιο ρυθμό. Φινλανδία, Γερμανία και Πορτογαλία ενίσχυσαν τη θέση τους κατά 7, 4 και 4 θέσεις αντίστοιχα, ως αποτέλεσμα της βελτίωσης των υποδομών φόρτισης και των αυξημένων κινήτρων που παρέχουν οι κυβερνήσεις για την απόκτηση και διατήρηση ηλεκτρικού οχήματος.

Η Ελλάδα κατάφερε να συγκεντρώσει μόλις 10 βαθμούς στον δείκτη συνολικής ετοιμότητας υποδοχής της ηλεκτροκίνησης το 2019, με τη Νορβηγία, που βρίσκεται στην πρώτη θέση, να καταγράφει 34 βαθμούς. Στον αντίποδα η Πολωνία, που ακολουθεί την Ελλάδα, κατάφερε να συγκεντρώσει μόλις 9 βαθμούς. Ειδικότερα, η Ελλάδα συγκέντρωσε 2 βαθμούς ως προς την ωρίμανση υποδοχής της ηλεκτροκίνησης (12 βαθμοί η Νορβηγία, 3 η Πολωνία), 2 βαθμούς επίσης για την ωρίμανση όσον αφορά τα σημεία φόρτισης και τέσσερις βαθμούς για τα κρατικά κίνητρα.


http://www.kathimerini.gr/1006807/a...lrpbfp71y5MIrG2E3FAVSvqS6nRN9ASfXGWjKFbdufo5E
 




Μηνύματα
685
Reaction score
2.165






Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.617
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top