καλωδιo hdmi για σύνδεση της Samsung Q9FA

Μηνύματα
254
Reaction score
219
........καλη ημερα σε όλη την παρέα!'!! αφού φίλος εκτός σιτ, ο οποίος τωρα μας διαβάζει και που φυςικα ΔΕΝ καταλαβαίνω γιατί δεν κάνει εγγραφή......(.Κουνησουυυυυυ......)ψάχνει καλώδιο για την 4Κ. Καμμία προταςη απο τους κατέχοντες ?
 






Μηνύματα
229
Reaction score
80
Συγνώμη αλλά επειδή είμαι λίγο άσχετος με τα καλώδια υπάρχει πραγματική διαφορά ανάμεσα σε ένα καλώδιο 1,5m όπως το Audioquest Pearl των 35€ με ένα καλώδιο των 5-10€ ας πούμε? Θα μου πείτε ότι πληρώνεις παίρνεις και συμφωνώ αλλά υπάρχει αντιληπτή διαφορά στην θέαση ή απλά είναι θέμα ποιότητας περιτυλίγματος κλπ?
Από την άλλη υπάρχει και η επόμενη υπερβολή
https://www.skroutz.gr/s/13751584/A...e-HDMI-male-HDMI-male-12m-Coffee.html#reviews
Και θα ήθελα να σταθώ στο review. Υπάρχει περίπτωση να έδωσε κάποιος 2,5 χιλιάρικα για να συνδέσει pc με οθόνη? Δεν ξέρω, ή έχουμε ξεφύγει και παραπλανούμε τον κόσμο με fake reviews ή λεφτά υπάρχουν και μάλιστα πολλά.
 

Μηνύματα
1.065
Reaction score
1.116
και φυσικά δεν υπάρχει καμία διαφορά όταν μιλάμε για ψηφιακό σήμα, τα χουμε ξαναπεί.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.389
Reaction score
74.655
Τα καλώδια HDMI έχουν δυστυχώς κάπως θολές προδιαγραφές δίνοντας ευκαιρία για πονηριές. Αυτό που γνωρίζουμε σίγουρα είναι οτι αν κλειδώσει και παίξει, είναι ΟΚ. :p
Αν αναγράφει High-Speed ή Premium High-Speed, είναι σχεδόν πάντα (γιατί υπάρχουν και μαϊμούδια) κατάλληλο.
Τα Ultra High Speed αφορούν το μέλλον των 8Κ.


Όπως έγραψα πριν λίγες μέρες, το 12 μέτρων BJC καλώδιο High-Speed (with Ethernet) που χρησιμοποιώ εδώ και 5 χρόνια έπαιξε με σήμα UHD 24p. Δεν δοκίμασα υλικό με υψηλότερα FPS αλλά δεν προβλέπεται να υπάρξει θέμα.
 

Μηνύματα
415
Reaction score
998