Τα Δυο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ...(HARBETH 40.1)

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Αγαπητέ Κώστα, είναι φανερό πως ΠΟΤΕ δεν έχεις ακούσει αυτά τα ηχεια, γιατί διαφορετικά δεν θα μιλούσες για (ξυλοκατασκευαστικα) τριξιματα μα για ιδιότυπο ηχοχρωματισμό, γιατί έτσι το θέλησε ο κατασκευαστή τους (και σε οποιον αρεσει, το λεει ο ιδιος).Προσπάθησε το συντομοτερο να βρεις καποιο να ακουσεις...
Κάποιος έγραψε εδώ μέσα, ειρωνικά υποθετων, ότι θέλει τα "ξυλα" των Χαρμπεθ για να φτιάξει κιθαρα - όντας ο ίδιος κιθαρίστας, λέει. Δεν κατάλαβε ο δυσμοιρος ο,τι έκανε τον μεγαλύτερο έπαινο στα ντουλάπια αυτά!
Στα πολλά που γράφτηκαν Πασχαλιάτικα, αρκετά μόνο για να δηλώσουν παρουσία στο νήμα (περί subs etc) θα σταθώ μόνον σ' αυτό του γείτονα Κώστα Κόγια, τον οποίον προσκαλώ για ακροαση - δίπλα είμαστε - σε έναν παντελώς αφροντιστο και "χυμα" χωρο, για να διαπιστώσει αν μας (με) κοροϊδεύουν.
Για τα υπόλοιπα: εκτός από την ανάγνωση παρόμοιων με τα ριβιουζ που παρατεθηκαν, πόσοι από τους "αντιρρησιες" είχατε ηχεια Harbeth ή Spendοr ή γενικά της "σχολης" BBC, και τα πετάξατε αγανακτισμενοι; Και τι πήρατε στη θέση τους; Έτσι, για να κριθείτε κι εσεις;)
Ειπαμε: δεν είναι Η λύση στον ήχο, μα είναι μια πολύ καλή λυση, πιθανώς λίγο "ειδικη".

Χρόνια πολλά ειπαμε; δεν είπαμε. ...αντε Χρόνια σας πολλα;)
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Παθητικές υλοποιήσεις εξελιγμένες κατά τρόπον ώστε να συνυπολογίζουν το κέρδος χώρου στο κάτω όριο απόκρισης δεν είναι τόσο πολυπληθείς όσο οι...ενεργές,για τις οποίες μια τέτοια ιδιότητα μέσω τονικών ρυθμιστικών είναι ουσιαστικώς...προαπαιτούμενη.
Τί εννοείς? Οτι τα ηχεία που παρέθεσες (b&w, atc) τα "πνίγουν" χαμηλά για να δένουν καλύτερα με τον χώρο?
 

Μηνύματα
307
Reaction score
409
Οι σοβαρές εταιρείες μετρούν το προϊόν τους οπωσδήποτε και υπό συνθήκες ανηχοϊκού θαλάμου,ισοδυναμούσες με απόκριση ελεύθερου πεδίου (free-field response).

Παθητικές υλοποιήσεις εξελιγμένες κατά τρόπον ώστε να συνυπολογίζουν το κέρδος χώρου στο κάτω όριο απόκρισης δεν είναι τόσο πολυπληθείς όσο οι...ενεργές,για τις οποίες μια τέτοια ιδιότητα μέσω τονικών ρυθμιστικών είναι ουσιαστικώς...προαπαιτούμενη.

Παράδειγμα μετρημένης διαφοροποίησης στην απόκριση μεταξύ ανηχοϊκών συνθηκών και τυπικού δωματίου:
JBL 4365



H απόκριση ελεύθερου πεδίου στο κλασσικό B&W 801 Matrix από τη σελ.4 στη μπροσούρα.
Παρατηρούμε από ποιο ύψος ξεκινά η υποχώρηση στην απόκριση σε σχέση με τη στάθμη αναφοράς...

Απόκριση πλάτους σε συνάρτηση με τη συχνότητα για το επίσης κλασσικό ATC SCM-70 υπό ψευδοανηχοϊκές συνθήκες.Η υποχώρηση σε σχέση με τη στάθμη αναφοράς ξεκινά από ύψος 40Hz:


Σαφώς κι έχουν αξία.Αλλά δεν μπορούν να έχουν την ίδια...για όλους.;)
Αγαπητέ Κώστα, είναι φανερό πως ΠΟΤΕ δεν έχεις ακούσει αυτά τα ηχεια, γιατί διαφορετικά δεν θα μιλούσες για (ξυλοκατασκευαστικα) τριξιματα μα για ιδιότυπο ηχοχρωματισμό, γιατί έτσι το θέλησε ο κατασκευαστή τους (και σε οποιον αρεσει, το λεει ο ιδιος).Προσπάθησε το συντομοτερο να βρεις καποιο να ακουσεις...
Κάποιος έγραψε εδώ μέσα, ειρωνικά υποθετων, ότι θέλει τα "ξυλα" των Χαρμπεθ για να φτιάξει κιθαρα - όντας ο ίδιος κιθαρίστας, λέει. Δεν κατάλαβε ο δυσμοιρος ο,τι έκανε τον μεγαλύτερο έπαινο στα ντουλάπια αυτά!
Στα πολλά που γράφτηκαν Πασχαλιάτικα, αρκετά μόνο για να δηλώσουν παρουσία στο νήμα (περί subs etc) θα σταθώ μόνον σ' αυτό του γείτονα Κώστα Κόγια, τον οποίον προσκαλώ για ακροαση - δίπλα είμαστε - σε έναν παντελώς αφροντιστο και "χυμα" χωρο, για να διαπιστώσει αν μας (με) κοροϊδεύουν.
Για τα υπόλοιπα: εκτός από την ανάγνωση παρόμοιων με τα ριβιουζ που παρατεθηκαν, πόσοι από τους "αντιρρησιες" είχατε ηχεια Harbeth ή Spendοr ή γενικά της "σχολης" BBC, και τα πετάξατε αγανακτισμενοι; Και τι πήρατε στη θέση τους; Έτσι, για να κριθείτε κι εσεις;)
Ειπαμε: δεν είναι Η λύση στον ήχο, μα είναι μια πολύ καλή λυση, πιθανώς λίγο "ειδικη".

Χρόνια πολλά ειπαμε; δεν είπαμε. ...αντε Χρόνια σας πολλα;)
Οι προσκλήσεις ακροάσεων και όχι θέασης γραφημάτων καλό είναι να είναι αμφίδρομες. Κατά τα λοιπά όποιος θέλει να περιφέρεται με τις μεζούρες να τον τυλίγουν no problem. Πάντως πολύ ντόρο αυτά τα Harbeth Λάκη μου, πολύ ντόρο...
 

Μηνύματα
442
Reaction score
561
Κάποιος έγραψε εδώ μέσα, ειρωνικά υποθετων, ότι θέλει τα "ξυλα" των Χαρμπεθ για να φτιάξει κιθαρα - όντας ο ίδιος κιθαρίστας, λέει. Δεν κατάλαβε ο δυσμοιρος ο,τι έκανε τον μεγαλύτερο έπαινο στα ντουλάπια αυτά!
δεν το ειπα ειρωνικα!
μου αρεσουν παρα πολυ, τα ξυλα που εβαλαν...
και απλα το θεωρησα χαραμι να τα βαλουν μιας και θα μπορουσε να γινει ενα πολυ καλο οργανο... αλλα να μου πεις και εκει, αυτο τον ρολο επιτελουν....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.421
Reaction score
125.664
Αγαπητέ Κώστα, είναι φανερό πως ΠΟΤΕ δεν έχεις ακούσει αυτά τα ηχεια, γιατί διαφορετικά..
Αγαπητέ Λάκη, κάνεις λάθος. ;)
Μια χαρά ξέρω τον ήχο των χάρμπεθ, και των σπεντορ, και των σελέστιον, και φυσικά των μπιενταμπλεγιου, και όλων των ηχείων της παλιάς "αγγλικής σχολής", του "τότε" που σα παιδιά βλέπαμε στα μαγαζιά, ακούγαμε κι αγοράζαμε. Μέχρι και πιστά αντίγραφα των s100 έχω φτιάξει.

Έχω ακούσει ένα σωρό καμπίνες που κουδουνίζουν, κι έχω φτιάξει τέτοιες, εύκολο. Δύσκολο είναι να κάνεις σοβαρή καμπίνα.

Βεβαίως, τα χρόνια περασανε, και η τεχνολογία δεν έμεινε εκεί, στη σχολή της BBC, μόνο το γνωστό BBC dip έμεινε ως παρακαταθήκη ακρόασης, αντιγράψιμο με ισοσταθμιση. ;)

Το τι έχω ακούσει όμως, με σοβαρά ηχεία που δε κουδουνίζουν, και σε σοβαρό χώρο με ελεγχόμενους χρόνους αντήχησης, γίνεται πλέον φανερό ότι δε το έχεις ακούσει εσύ. ;)

Δεν πειράζει, όλα καλά. Όπως πολύ σωστά έχει ειπωθεί, δεν μπορούν να έχουν όλοι την πολυτέλεια ενός αξιοπρεπούς και μετρημένου - φροντισμένου dedicated χώρου ακρόασης, και θα περιοριστούν στις όποιες πτωχές δυνατότητες (ακόμα και τοποθέτησης) έχει ο κοινόχρηστος χώρος του σαλονιού - καθιστικού, άρα όλα αυτά που λέμε έχουν μικρή αξία, ιδίως όταν ο κάτοχος είναι και θύμα παντόφλας..

Τες πα, Χρόνια πολλά Λάκη!
 
Last edited:

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.910
Reaction score
28.697
Μεταξύ σοβαρού καί αστείου .

Η Harbeth ιδρύθηκε το 1977 από τον Dudley Harwood , ο οποίος εργάστηκε ως μηχανικός στο τμήμα έρευνας του BBC . Ο Alan Shaw αγόρασε την εταιρεία το 1986 και σχεδίασε όλους τους ομιλητές. Η Harbeth κατασκευάζει pro studio monitors και ομιλητές γιά καταναλωτέs στο εργοστάσιό τους στο Lindfield , West Sussex , στήν Μεγάλη Βρετανία .

Καί υπάρχει ακόμα ?
Καί πουλάει ακόμα ?
Καί γιατί πουλάει ακόμα ?
Τί τό διαφορετικό κάνει από τουs άλλουs ?

Πουλάει ζεστασιά λεβέντη μου !
Πουλάει ζεστασιά , ζεστασιά ήχων , εκεί πού οί άλλοι πουλάνε , Ψύχρα - Χειμώνα - πλαστικούρα του κινέζου - απομίμηση ξύλου του σχιστομάτη - όλα μαύρα σαν τον χάρο ή δήθεν ξύλο σαν τά Harbeth !
Τί καί αν τα διαγράμματα του ήχου τουs είναι " απαράδεκτα " γιά πολλλλούs , σε τυφλή δοκιμή δεν θά αναγνωρίσουν τό ίδιο τουs τό ηχείο ! :party:

Ένα είναι σίγουρο .
Τά Spendor καί τά Harbeth είναι γιά ολίγουs .
Είμαστε μειονότητα .
Μήν είστε ρατσιστές μαζί μαs !
Ακούμε από ψαροκασέλεs .....καί τό ξέρετε .
Κάποιοι από εσάς που τα ξέρετε όλα γιά τόν καλό ήχο , γιατί αλλάζετε ηχεία " κάθε μήνα " !
Αυτόs που έχει Harbeth , Spendor , έχει καί άλλα ηχεία .
Αλλά μην του πείs να δώσει αυτά γιά κάποια άλλα !
Εγώ λέω ,
Από δώ ή γυναίκα μου ή Harbeth .......και από δώ τά αισ....θύματα !
Τό σημαντικότερο όλων είναι ότι ακούμε μουσική .

Ειρήνη υμίν .
-
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Τί εννοείς? Οτι τα ηχεία που παρέθεσες (b&w, atc) τα "πνίγουν" χαμηλά για να δένουν καλύτερα με τον χώρο?
Η συνοχή με δεδομένο χώρο είναι αιτιατόν αντί αιτίου,Ουσιαστικό αίτιον είναι η γραμμική μεταβατική απόκριση...
Bhutia/To κατά Απόσβεσιν Ευαγγέλιον said:
"...Ηχεία προορισμένα εκ της σχεδίασης για ελεύθερη τοποθέτηση εντός τυπικών οικιακών χώρων θα έχουν κανονικά διαφορετική και πιο εκτεταμένη στο κάτω όριο ανηχοϊκή απόκριση σε σύγκριση με ηχεία προορισμένα για εντοιχισμό ή τοποθέτηση εφαπτομενική πάνω σε κάποιο τοιχωματικό όριο.Στα δεύτερα θα προβλέπεται κάποια υποχώρηση που αναμένεται ν'αντισταθμιστεί από τον τρόπο εγκατάστασης.Έτσι κατανοούμε λ.χ. τις πολύ τακτοποιημένες προδιαγραφές απόκρισης μεγάλων ηχείων της ATC..."
Οι προσκλήσεις ακροάσεων και όχι θέασης γραφημάτων καλό είναι να είναι αμφίδρομες. Κατά τα λοιπά όποιος θέλει να περιφέρεται με τις μεζούρες να τον τυλίγουν no problem. Πάντως πολύ ντόρο αυτά τα Harbeth Λάκη μου, πολύ ντόρο...
Ομοίως no problem και για όποιον θέλει να περιφέρεται με τις...προσκλήσεις ανά χείρας.;)
Μεταξύ σοβαρού καί αστείου .

Η Harbeth ιδρύθηκε το 1977 από τον Dudley Harwood , ο οποίος εργάστηκε ως μηχανικός στο τμήμα έρευνας του BBC . Ο Alan Shaw αγόρασε την εταιρεία το 1986 και σχεδίασε όλους τους ομιλητές. Η Harbeth κατασκευάζει pro studio monitors και ομιλητές γιά καταναλωτέs στο εργοστάσιό τους στο Lindfield , West Sussex , στήν Μεγάλη Βρετανία .

Καί υπάρχει ακόμα ?
Καί πουλάει ακόμα ?
Καί γιατί πουλάει ακόμα ?
Τί τό διαφορετικό κάνει από τουs άλλουs ?

Πουλάει ζεστασιά λεβέντη μου !
Πουλάει ζεστασιά , ζεστασιά ήχων , εκεί πού οί άλλοι πουλάνε , Ψύχρα - Χειμώνα - πλαστικούρα του κινέζου - απομίμηση ξύλου του σχιστομάτη - όλα μαύρα σαν τον χάρο ή δήθεν ξύλο σαν τά Harbeth !
Τί καί αν τα διαγράμματα του ήχου τουs είναι " απαράδεκτα " γιά πολλλλούs , σε τυφλή δοκιμή δεν θά αναγνωρίσουν τό ίδιο τουs τό ηχείο ! :party:

Ένα είναι σίγουρο .
Τά Spendor καί τά Harbeth είναι γιά ολίγουs .
Είμαστε μειονότητα .
Μήν είστε ρατσιστές μαζί μαs !
Ακούμε από ψαροκασέλεs .....καί τό ξέρετε .
Κάποιοι από εσάς που τα ξέρετε όλα γιά τόν καλό ήχο , γιατί αλλάζετε ηχεία " κάθε μήνα " !
Αυτόs που έχει Harbeth , Spendor , έχει καί άλλα ηχεία .
Αλλά μην του πείs να δώσει αυτά γιά κάποια άλλα !
Εγώ λέω ,
Από δώ ή γυναίκα μου ή Harbeth .......και από δώ τά αισ....θύματα !
Τό σημαντικότερο όλων είναι ότι ακούμε μουσική .

Ειρήνη υμίν .
-
Όσο περισσότερο ανέρχεται η πιστότητα ενός setup ως προς το αναπαραγόμενο σήμα,τόσο λιγότερο... αναγνωρίσιμο θα γίνεται το πρώτο.;)

Άμα λογαριάζεις κιόλας διαφορετικά προφίλ ισοστάθμισης ως...΄΄αλλαγές ηχείων΄΄,τότε λογαριάζεις χωρίς τον...ξενοδόχο.

Ο ντόρος για τα Harbeth είναι σαν το Game of Thrones...Γυρίζονται διαρκώς εναλλακτικοί επίλογοι με την επιδίωξη να μη διαρρεύσει ο...οριστικός.:sneaky:
Αγαπητέ Κώστα, είναι φανερό πως ΠΟΤΕ δεν έχεις ακούσει αυτά τα ηχεια, γιατί διαφορετικά δεν θα μιλούσες για (ξυλοκατασκευαστικα) τριξιματα μα για ιδιότυπο ηχοχρωματισμό, γιατί έτσι το θέλησε ο κατασκευαστή τους (και σε οποιον αρεσει, το λεει ο ιδιος).Προσπάθησε το συντομοτερο να βρεις καποιο να ακουσεις...
Κάποιος έγραψε εδώ μέσα, ειρωνικά υποθετων, ότι θέλει τα "ξυλα" των Χαρμπεθ για να φτιάξει κιθαρα - όντας ο ίδιος κιθαρίστας, λέει. Δεν κατάλαβε ο δυσμοιρος ο,τι έκανε τον μεγαλύτερο έπαινο στα ντουλάπια αυτά!
Στα πολλά που γράφτηκαν Πασχαλιάτικα, αρκετά μόνο για να δηλώσουν παρουσία στο νήμα (περί subs etc) θα σταθώ μόνον σ' αυτό του γείτονα Κώστα Κόγια, τον οποίον προσκαλώ για ακροαση - δίπλα είμαστε - σε έναν παντελώς αφροντιστο και "χυμα" χωρο, για να διαπιστώσει αν μας (με) κοροϊδεύουν.
Για τα υπόλοιπα: εκτός από την ανάγνωση παρόμοιων με τα ριβιουζ που παρατεθηκαν, πόσοι από τους "αντιρρησιες" είχατε ηχεια Harbeth ή Spendοr ή γενικά της "σχολης" BBC, και τα πετάξατε αγανακτισμενοι; Και τι πήρατε στη θέση τους; Έτσι, για να κριθείτε κι εσεις;)
Ειπαμε: δεν είναι Η λύση στον ήχο, μα είναι μια πολύ καλή λυση, πιθανώς λίγο "ειδικη".

Χρόνια πολλά ειπαμε; δεν είπαμε. ...αντε Χρόνια σας πολλα;)
'Οπως θα έλεγε και ο Thor,κάποιοι ακροατές είναι...ανάξιοι για ν'άκουγαν τα καθαρόαιμα.:roflmao:
 
Last edited:


Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.910
Reaction score
28.697
Η συνοχή με δεδομένο χώρο είναι αιτιατόν αντί αιτίου,Ουσιαστικό αίτιον είναι η γραμμική μεταβατική απόκριση...


Ομοίως no problem και για όποιον θέλει να περιφέρεται με τις...προσκλήσεις ανά χείρας.;)

Όσο περισσότερο ανέρχεται η πιστότητα ενός setup ως προς το αναπαραγόμενο σήμα,τόσο λιγότερο... αναγνωρίσιμο θα γίνεται το πρώτο.;)

Άμα λογαριάζεις κιόλας διαφορετικά προφίλ ισοστάθμισης ως...΄΄αλλαγές ηχείων΄΄,τότε λογαριάζεις χωρίς τον...ξενοδόχο.

Ο ντόρος για τα Harbeth είναι σαν το Game of Thrones...Γυρίζονται διαρκώς εναλλακτικοί επίλογοι με την επιδίωξη να μη διαρρεύσει ο...οριστικός.:sneaky:
-
:hi:
Νά είσαι καλά δάσκαλε .
Μέ έκανεs καί γέλασα .

Ακούμε πάντα φλάΤ .
-
[DOUBLEPOST=1556567158][/DOUBLEPOST]
Πριν 35 χρόνια , με είχαν εντυπωσιάσει τα Harbeth γιατί είχαν διαφανή κώνο στο γούφερ.

-
.........Πρίν 45 χρόνια ή jbl έβγαζε κάτι ηχεία !
Μά κάτι ηχεία , ποίημα .
Μακάρι να τά έβγαζε ακόμα !
-
jbl-l300-33931.jpg


-
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Εχω στο νου μου δυο γενικες παρατηρησεις που δεν μπορουν να αποδειχθουν.
Θα πρεπει λοιπον να εκληφθουν ως αξιωματα - πραγμα που ειναι κομματακι δυσκολο.
Αν το πετυχεις ομως πολλα πραγματα ξεκαθαριζουν και οι διαμαχες παυουν ως δια μαγειας.

Η πρωτη ειναι οτι κανενα ηχειο δεν μπορει να κανει τα παντα με επιτυχια.
Η δευτερη οτι τα ηχεια εχουν οχι ενα επιπεδο αλλα μια ζωνη αποδοσης
 


C

chrispo

Guest
..προσωπικά δεν μου αρέσει ο ήχος τους, αλλά αν έπρεπε και καλά να πάρω Harbeth, θα έψαχνα να βρώ τα παλιά τα 40άρια, ή τα 7άρια...τα μετέπειτα όλα είναι πιο πολύ θέμα marketing, παρά ουσίας στον ήχο.(..ζεστός ήχος..?....)
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
776
Η συνοχή με δεδομένο χώρο είναι αιτιατόν αντί αιτίου,Ουσιαστικό αίτιον είναι η γραμμική μεταβατική απόκριση...
Μιλάς με γρίφους γέροντα...o_O
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Πλεον των αλλων, τον λεγομενο "ζεστο" ηχο δεν τον ακουω απο τα Χαρμπεθ, αν και με λαμπα. Σαν τετοιο, μονον απο τα sonus faber venere 3.0 + hegel 360 ακουσα ολα αυτα τα χρονια
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μιλάς με γρίφους γέροντα...o_O
Θεωρώ ότι το έχω εξηγήσει επαρκώς...Εάν δεν έβαζες κιόλας τη γνωστή πολυχρησιμοποιημένη φράση μπορεί να το εξηγούσα ξανά,αλλά τώρα είναι αργά...
-
:hi:
Νά είσαι καλά δάσκαλε .
Μέ έκανεs καί γέλασα .

Ακούμε πάντα φλάΤ .
-
Δεν υπάρχει ενασχόληση πιο ταιριαστή από εκείνη με την υψηλή πιστότητα για την επιβεβαίωση της φράσης ΄΄Έτσι είναι αν έτσι...νομίζετε΄΄.;)
Και βάζουμε τα ΄΄σωστά΄΄ JBL ,τα L100t με την επένδυση λαδωμένης καρυδιάς.:D

Πλεον των αλλων, τον λεγομενο "ζεστο" ηχο δεν τον ακουω απο τα Χαρμπεθ, αν και με λαμπα. Σαν τετοιο, μονον απο τα sonus faber venere 3.0 + hegel 360 ακουσα ολα αυτα τα χρονια
΄΄Ζεστό΄΄ ήχο μπορείς ν'ακούσεις από οποιοδήποτε setup εφαρμόζοντας κατάλληλη ζυγοστάθμιση σε συγκεκριμένες συχνοτικές ζώνες...;)
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.257
Reaction score
8.154
Η μόνη πολυχρησιμοποιημενη φράση που πρέπει να παίζει σε αυτό το νήμα είναι τσάμπα καίει η λάμπα.
Εξηγείς τα ίδια και τα ίδια σε ανθρώπους που αρνούνται να προσπαθήσουν ελάχιστα για να καταλάβουν τον λόγο που ακούν αυτό που ακουν.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.884
Reaction score
34.290
κι οπως ειπε και μια ψυχη χθες, σε μια πολύ γρηγορη επισκεψη που εκανα σ ενα συστημα ν ακουσω, "δεν υπαρχουν λεει μαθηματικα και μετρησεις κλπ και τετοια στον ηχο. Δεν ισχυουν αυτα, τιποτα" λεει....

ισως, πριν απο πολλα χρονια, να το σκεφτομουν κι εγω αυτο, αλλα ευτυχως εμαθα, μαλλον μου εμαθαν.

και ευχαριστω γι αυτο.

Δυστυχως ομως, πολλοι ΔΕΝ θα μαθουν, διοτι δεν θελουν η ο εγωισμος ειναι τοσο μεγαλος που δεν σ αφηνει .

Κακο πραμα, αντε εγω ειμαι πιτσιρικας, αλλα απο μια ηλικια και μετα, δυσκολα τα πραγματα...

:p:D
 
Last edited:

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Οι ανθρωποι που ακουν χρονια απο λαμπα (εγω ειμαι φρεσκος) και επιμενουν σ' αυτην, ειναι ηλιθιοι ασφαλως αφου δεν παιρνουν απο "λογια" και παραινεσεις οσων "ακουν" ενισχυτικες παραμορφωσεις δεκαδικων ψηφιων. Δηλ εκτος απο ηλιθιοι ειναι και ...ανωμαλοι (ηχητικως, μην εχουμε παρεξηγησεις), αφου πανε κοντρα στα γουστα των πολλων. Γιατι περι γουστου προκειται τελικως κι οχι περι διαγραμματου καποιου αναξιοπιστου ριβιουερ (που το βουλωνει 'η τα "μασαει" οταν του φερνουν αντιρρησεις) ή κακοπιστων σχολιων ασχετων που απλα κανουν ντορο.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.664
Μηνύματα
2.869.260
Members
37.943
Νεότερο μέλος
triantafyllos1969
Top