- Μηνύματα
- 245
- Reaction score
- 269
Παιδια με επιφυλαξη παντα πιστευω οτι το 5 αρι παιζει καλυτερα απο κει ξεκινησαν ολα θα συμφωνισω μαζι σας
Το πώς συμπεριφέρομαι ανάλογα της περίπτωσης, έχει να κάνει με το άτομο στο απευθύνομαι κάθε φορά. Για σκέψου...Αμα δεν ησουν αγενεστατος θα σου απαντουσα.τωρα εισαι τιμωρια χαχα
δεν είναι έτσι.. το 5 είναι άψογο, μουσικότατο, ανοιχτό, ευφωνικό, απολαυστικό.. το 40άρι είναι εργαλείο.. είναι αλλού..Παιδια με επιφυλαξη παντα πιστευω οτι το 5 αρι παιζει καλυτερα απο κει ξεκινησαν ολα θα συμφωνισω μαζι σας
Η πτώση στην αντίσταση που βλέπει το στάδιο εξόδου ισχύει φυσικά για την παράλληλη σύνδεση των ηχείων,δηλαδή με ξεχωριστά ζεύγη καλωδίων που θα ξεκινούσαν από τους ακροδέκτες του ενισχυτή καταλήγοντας καθένα ζεύγος στους ακροδέκτες του αντίστοιχου ηχείου.Αυτό είναι αναμενομενο. Ή αντίσταση πέφτει στο μισό και οι απαιτήσεις σε ρεύμα μεγαλώνουν.
Δεν μπορούν όλοι οι ενισχυτες.Χρειάζεται ψάξιμο.
Και σε ποιο στοιχείο έγκειται η ΄΄μεγάλη μαγκιά΄΄:Στο ότι εφόσον το συνδεδεμένο ενισχυτικό στάδιο είναι σε θέση ν'αποδώσει τη μεγαλύτερη τιμή στο απαιτούμενο ρεύμα ούτως ώστε να επιτυγχανόταν ανώτερη στάθμη υπό γραμμικές συνθήκες οδήγησης,τότε ο υποδιπλασιασμός στις τιμές σύνθετης εμπέδησης που επιφέρει η παράλληλη σύνδεση σημαίνει επίσης και μικρότερη διακύμανση στο εύρος τιμών που λαμβάνει η σύνθετη εμπέδηση ανά οκτάβα του φάσματος.Στην περίπτωση του SHL5+ η διακύμανση εμπέδησης μεταξύ 6-28 Ωμ περίπου θ'αναγόταν σε στενότερο εύρος 3-14 Ωμ περίπου.Κάτι τέτοιο συνεπάγεται ότι η ισχύς θα περνάει στα μεγάφωνα υπό γραμμικότερες συνθήκες οδήγησης και θα συμβαίνει αξιοποίηση αυτής σε μεγαλύτερο βαθμό.Αρκεί να υπάρχει η ικανότητα από την κατασκευή ιδίως του τροφοδοτικού.Bhutia said:...τότε το πλάτος απόκρισης στη ζώνη των μεγαφώνων αναμένεται κατά 6dB ανώτερο,υπό την προϋπόθεση όμως ο συνδεδεμένος ενισχυτής να είχε την ικανότητα γραμμικής παροχής για τις ανώτερες τιμές ρεύματος που συνεπάγεται ο υποδιπλασιασμός του φορτίου υπό σταθερή τάση στα άκρα του.Διότι σε περίπτωση που δεν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο,τότε...τζάμπα καίει η λάμπα και τα πολλά woofer και θα έπρεπε να χαμηλώσει η τάση,δηλαδή η απαιτούμενη στάθμη...
Και αν δεν τοποθετηθεί με ύψιστη προσοχή ως προς αποστάσεις,κλίσεις,ύψος ακρόασης ως προς το tweeter και σε ευρύχωρο δωμάτιο,τότε...΄΄αλλού γι αλλού΄΄.δεν είναι έτσι.. το 5 είναι άψογο, μουσικότατο, ανοιχτό, ευφωνικό, απολαυστικό.. το 40άρι είναι εργαλείο.. είναι αλλού..
Αηδίες....Προς το παρον ειμαστε στο οτι το τελευταιο που χρειαζεται για ν ακουσουμε μουσικη ειναι το αυτι.
Μα το ζητούμενο δεν είναι να ικανοποιήσουμε το αυτί ,όλη αυτή η ιστορία μηχανήματα ακριβά ,μετρήσεις,καλιμπραρισμα του χώρου,ένα σωρό χρήματα που ξοδεύονται είτε σε ενεργά η παθητικά δε μας ενδιαφέρει που τα ξοδεύει ο καθένας, δεν γίνονται για να ικανοποιήσουμε το αυτάκι !!!!!!!!!!;Φιξντ
Εγώ τα λέω , εγώ τ ακούω.Δεν μας έφταναν τα ''καθαρόαιμα'' , τώρα και επετειακά...
Λογια τυπου συριζα μου λες.δεν τα καταλαβαινω.Το πώς συμπεριφέρομαι ανάλογα της περίπτωσης, έχει να κάνει με το άτομο στο απευθύνομαι κάθε φορά. Για σκέψου...
Χωρίς μελοδραματικές εξάρσεις,εάν όλη η φασαρία με τα ηχοσυστήματα αναπαραγωγής γινόταν αποκλειστικώς για το ακουστικό μας αισθητήριο,τότε η συντριπτική πλειοψηφία των ακροαματικόφιλων θα έχτιζαν ένα setup που να ευχαριστούσε το αυτί και θα προχωρούσαν ακάθεκτοι ν'ακούνε τη μουσική που τους αρέσει.Και δεν θα ένιωθαν ανασφάλειες πάνω σε αυτό.Μα το ζητούμενο δεν είναι να ικανοποιήσουμε το αυτί ,όλη αυτή η ιστορία μηχανήματα ακριβά ,μετρήσεις,καλιμπραρισμα του χώρου,ένα σωρό χρήματα που ξοδεύονται είτε σε ενεργά η παθητικά δε μας ενδιαφέρει που τα ξοδεύει ο καθένας, δεν γίνονται για να ικανοποιήσουμε το αυτάκι !!!!!!!!!!;
Εάν όχι τότε εγώ είμαι εκτός θέματος , και δε με πειράζει καθόλου .
Ξεχνας κατι πολυ βασικο το οποιο λεγεται συνηθεια,οταν συνηθισεις κατι(οσο καλο και αν ειναι θα συμβει)σε πιανει η μανια της αλλαγης,οχι απαραιτητα για κατι καλυτερο τελικα αλλα κατι διαφορετικο.Χωρίς μελοδραματικές εξάρσεις,εάν όλη η φασαρία με τα ηχοσυστήματα αναπαραγωγής γινόταν αποκλειστικώς για το ακουστικό μας αισθητήριο,τότε η συντριπτική πλειοψηφία των ακροαματικόφιλων θα έχτιζαν ένα setup που να ευχαριστούσε το αυτί και θα προχωρούσαν ακάθεκτοι ν'ακούνε τη μουσική που τους αρέσει.Και δεν θα ένιωθαν ανασφάλειες πάνω σε αυτό.
Δεν θα ΄΄ψάχνονταν΄΄ με αδιάκοπες εναλλαγές συσκευών,τραμπαρίσματα,παρελκόμενα και τα συναφή.Δεν θα τα χρειάζονταν εφόσον θα έτερπαν ήδη το ακουστικό τους αισθητήριο.
Από την άλλη πλευρά,όσοι χτίζουν setup και τα στήνουν με τις απαραίτητες διατυπώσεις χωρίς να θέτουν σε προτεραιότητα κατά την πορεία του χτισίματος το πώς θα τους φαινόταν κάτι σε δεδομένο στάδιο,συνήθως τέρπουν περισσότερο κατόπιν το ακουστικό τους αισθητήριο διατηρώντας κιόλας απείρακτη τη σύνθεση των συστημάτων για περισσότερο χρόνο.
Σε μια χομπίστικη ενασχόληση λοιπόν...Όσα αντέχουμε και για τα άλλα μπορούμε να απέχουμε.
απο την πλευρα του μηχανικουπάρα πολύ σωστά και από τις δυο αναλύσεις τεκμαίρονται τα εξής
1. αποδεδειγμένα, το CSD (η μέτρηση) προέρχεται από σάρωση με γεννήτρια και ΟΧΙ από μουσική που παίζουν τα ηχεία
2. αποδεδειγμένα, τα όργανα παίζουν συγκεκριμένες νότες, 12 το σύνολο, με συγκεκριμένες συχνότητες
3. αποδεδειγμένα, δεν υπάρχει μουσικός τόνος (νότα) συντονισμένος ακριβώς στην 'προβληματική' συχνότητα της μέτρησης του CSD
4. αποδεδειγμένα, δεν υπάρχουν αρμονικές που να διέρχονται ακριβώς την 'προβληματική' συχνότητα της μέτρησης του CSD όντας οι αρμονικές ακέραια πολλαπλάσια των μουσικών τόνων
5. ΟΧΙ αποδεδειγμένα, δυνητικά, ίσως, πιθανόν, μπορεί και να, υπάρχουν αναρμονικές, οι οποίες κατά την αναπαραγωγή μπορεί και να διέρχονται από τους 152, αυτό όμως δεν θα αποτελούσε πρόβλημα διότι όπως κι εσύ σωστά γράφεις, ...ανάλογα με το πλήθος,τονικό ύψος κι ενέργεια θα μπορούσε να προκύψει μέχρι και μια αίσθηση ΄΄τραχύτητας΄΄ ... αυτό όμως, αν υπάρχει, είναι καταγραμμένο στην ηχογράφηση και το αναπαράγουν όλα τα ηχεία, γιατί θα ήταν πρόβλημα στα HL5?? θα τραχύνουν την τραχύτητα δηλαδή τα 5άρια?? ή θα φουσκώσουν το φούσκωμα??
Μα το ζητούμενο δεν είναι να ικανοποιήσουμε το αυτί ,όλη αυτή η ιστορία μηχανήματα ακριβά ,μετρήσεις,καλιμπραρισμα του χώρου,ένα σωρό χρήματα που ξοδεύονται είτε σε ενεργά η παθητικά δε μας ενδιαφέρει που τα ξοδεύει ο καθένας, δεν γίνονται για να ικανοποιήσουμε το αυτάκι !!!!!!!!!!;
Εάν όχι τότε εγώ είμαι εκτός θέματος , και δε με πειράζει καθόλου .
Δηλαδή όλοι αυτοί που αλλάζουν μηχανήματα η ότι άλλο το αυτί τους είναι ήδη ικανοποιημένο ,η το έχουν στα παλιά τούς τα παπούτσια γραμμένο?Χωρίς μελοδραματικές εξάρσεις,εάν όλη η φασαρία με τα ηχοσυστήματα αναπαραγωγής γινόταν αποκλειστικώς για το ακουστικό μας αισθητήριο,τότε η συντριπτική πλειοψηφία των ακροαματικόφιλων θα έχτιζαν ένα setup που να ευχαριστούσε το αυτί και θα προχωρούσαν ακάθεκτοι ν'ακούνε τη μουσική που τους αρέσει.Και δεν θα ένιωθαν ανασφάλειες πάνω σε αυτό.
Δεν θα ΄΄ψάχνονταν΄΄ με αδιάκοπες εναλλαγές συσκευών,τραμπαρίσματα,παρελκόμενα και τα συναφή.Δεν θα τα χρειάζονταν εφόσον θα έτερπαν ήδη το ακουστικό τους αισθητήριο.
Από την άλλη πλευρά,όσοι χτίζουν setup και τα στήνουν με τις απαραίτητες διατυπώσεις χωρίς να θέτουν σε προτεραιότητα κατά την πορεία του χτισίματος το πώς θα τους φαινόταν κάτι σε δεδομένο στάδιο,συνήθως τέρπουν περισσότερο κατόπιν το ακουστικό τους αισθητήριο διατηρώντας κιόλας απείρακτη τη σύνθεση των συστημάτων για περισσότερο χρόνο.
Σε μια χομπίστικη ενασχόληση λοιπόν...Όσα αντέχουμε και για τα άλλα μπορούμε να απέχουμε.
Καλέ μού φίλε θέλω πιστεύω ότι στο φόρουμ που αριθμεί καμιά 25000 μέλη οι 24900 ακούμε με ηχοσυστηματα κάτω των 10000 ευρώ .Ναι αλλα όταν φωνάζουμε τον Καστρουνη για την τηλεοραση για να την βλέπουμε καλυτερα με τα ματια μας, αυτος δεν την ρυθμιζει με το ματι αλλα με οργανα.
Ενώ τα μετρητικα οργανα είναι αποδεκτα στην εικονα , στον ηχο αυτά είναι για το τζακι! Και σου λενε μην μπερδευεις διαφορετικα πραγματα.
Προσωπικα πιστευω ότι οι λογοι είναι κατά κυριο λογο ο κομπλεξισμος.
Για την ακριβεια οι τηλεοράσεις δεν κοστιζουν πολλα λεφτα, και η πιο ακριβη κανει πχ 10.000 ευρω. Αρα κανεις αποδεκτο οτι κι ενας μετριων οικονομικων δυνατοτητων ανθρωπος μπορει να εχει μια ακριβη τηλεοραση.
Στον ηχο τα 10.000 ευρω δεν ειναι τιποτα. Καποιοι ψωνιζουν με 100.000 ευρω με 200 η 300.000 ευρω. Δεν γινεται λοιπον καποιος που τον κοροϊδεύουν εν αγνοια του και παιρνει πανάκριβα ένα συστημα να παιζει χειροτερα από καποιον που εδωσε πχ 10.000 ευρω.
Πρεπει παση θυσια ν αποδειξει ότι το δικο του είναι καλυτερο. Όχι τιποτα αλλα κινδυνευει μαζι του κι αυτος που του πουλησε το ηχοσυστημα. Και δεν μιλαμε αν πληρωσε κατι σαν κόσμημα, αντε εκει υπαρχει δικαιολογια, αλλα όταν ο πωλητης του λεει ένα σωρο θεωριες (χωρις φυσικα επιστημονικο υποβαθρο) γιατι πχ το δικο του πανακριβο συστημα είναι και ηχητικα καλυτερο κι αξιζει τα λεφτα του, πως γινεται ενας ποταπος Μπουτια - ΕΑΡ να του αποριψει την κοσμοθεωρια του? Ποσες φορες μαλιστα δεν ετυχε όταν εβαζαν οι συγκεκριμενοι τα θεωρητικα επιχειρηματα να τους ρωτάει ο άλλος. Ρε φιλε τι μηχανήματα εχεις? Ακους από ραδιο και μας κανεις τον καμποσο? Μιλαμε δηλαδή και για υπερυψηλο επιπεδο διαλογου.
Δεν εχουν καταλαβει ομως κατι εξαιρετικα απλο. Αυτές οι μετρήσεις λοιπον (αλλοι τα λενε pdf αλλοι αλγοριθμους η όπως στο διαλο θελετε-λιγο θυμωσα, σορυ) εχουν να κανει με το αυτι μας. Εχουν προηγηθεί χιλιαδες ωρες δοκιμων πριν βγει ένα πορισμα. Και όταν υπαρχει καποιο γραφημα αυτο ακουγεται. Και ο τεχνικος μετα ξερει από ποιο μπροστα με βαση την χαρτογραφηση πως πρεπει ν ακούγεται ένα κομματι πως ακούγεται ενας ενισχυτης ένα ηχειο ένα ντακ κλπ. Γι αυτές τις γνωσεις εχουν δαπανηθεί καποια χρονια στο θρανιο. Κι αργοτερα ενδεχομένως στην πραξη.
Πχ γραφει ενας φιλος, με ότι και ν ακουγε το χαρμπεθ δεν του αρεσαν. Του εκατσε όμως ενας ενισχυτης κι αλλαξε την αποψη για τα ηχεια. Δηλαδη με τυχαιο-συμπτωματικο γεγονός του προεκυψε κατι καλο.
Ενας τεχνικος δεν θα στηριζοταν στην τυχη αλλα κατ ευθειαν θα σου προτεινε τον σωστο συνδιασμο.
Ετσι εγινε και πριν χρονια εδώ στο φορουμ όταν ο φιλος μας Βλασης πηρε καποιον πανακριβο προενισχυτη κι επαιζε χαλια σε συνδιασμο με επισης πολύ ακριβο ενισχυτή. Πηγε καποιος με τεχνικες γνωσεις (ο Ζαπαντης αν δεν κανω λαθος) και του εκανε τα μηχανήματα να παιζουν τελεια. Ετσι απλα. Δεν στηριχτηκε στο αυτι του. Δεν του προτεινε ν αγορασει καλωδια η ν αλλαξει ενισχυτή η προ. Απλα ειχε τεχνικες γνωσεις. Κακο ε? Κι όμως επαιξαν ως δια μαγειας τα μηχανήματα εξαιρετικα. Λετε να ηταν κωλοφαρδος και απλως να του εκατσε καποιο πειραμα?
Εδώ όμως κυριαρχει η μεριδα των χρυσαυτιαδων. Κατω το πανεπιστήμιο, κατω οι γνωσεις, κατω η τεχνολογια του ηχου. Πρωτίστως πως ακούγεται ο ηχος στ αυτι μας. Και δεν φτανει αυτό, κανουν επιθεση σε οσους πιστευουν στ αντιθετο. Και θεωρουν ότι το πιστευω τους είναι φυσιολογικο. Να πηδηχτείς δηλαδή από το παραθυρο. Όλα όμως εχουν καποια ορια και η υπομονή και η ανοχη.
Οι ασχετοι θα πρεπει να παραδεχτουν ότι είναι ασχετοι (εγω είμαι ενας ασχετος - ενας από σας τους πολλους που εχω την τυχη να κανω από κοντα πολλες συζητήσεις με ανθρώπους των pdf. Θα παραμείνω όμως ασχετος γιατι δεν μ ενδιαφερει να μπω στα νερα αλλονων ουτε του Καστρουνη ουτε του Ζαπαντη).
Θα πρεπει στους ανθρώπους που εχουν ασχοληθεί με τα τεχνικα ζητήματα κι εχουν φαει απίστευτες ωρες στα του ηχου να τους δωσουμε την σκυταλη. Το να ξεγυμνώνουμε την αγνοια μας και να την κανουμε σημαια το μονο που καταφέρνουμε ειναι να δειχνουμε ένα εξαιρετικο χαμηλο επιπεδο κουλτουρας.
Κι επισης εδώ μεσα υπαρχουν ανθρωποι που ζητανε καποια βοηθεια Ποιοι είναι αυτοι που θα δωσουν αυτή την βοηθεια. Αληθεια ποιοι. Για σκεφτείτε το.
Οι χρυσαυτιαδες? Μαλλον θα πειτε. Εγω λεω κουνια που σας κουναγε! Θα μεταφερω την οποιαδποτε εμπειρια εχω αποκτησει, αλλα όταν μπαινει στην συζητηση καποιος με επιστημονικο υποβαθρο, εκει σιωπη.
Εκει αγοραζω! Αγοραζω κι εγω γνωση δωρεαν. Κι ευχαριστω λοιπον σ ολους οσους μας την παρεχουν με την Ιωβεια υπομονή.
ΚΙ ένα τελευταιο προσωπικο.
Αν ειχα πολλα λεφτα θ αγοραζα ένα πανακριβο ηχητικο συστημα. Θα περιλαμβανε μεγαλα ηχεια σαν του Jovani, πικαπ απ αυτα που εχουν κεφαλη που μοιαζει με μηχανή κεντηματος, βινυλια και πολύ ακριβο σιντιπλαιυερ. Πρωτίστως να ειχε πολύ υψηλη αισθητικη. Δεν θα μ ενδιαφερε να επαιζε τον καλυτερο ηχο στον πλανητη. Μια χαρα θ ακουγα την μουσικη μου αλλα θα εκανα και το εφε μου. Δεν θα μ ενοχλουσε που πχ ο Κοτσιδης θ ακουγε καλυτερα. Δεν θα μ ενουχλουσε αν ο ενισχυτης ncore των 300 γραμμαριων θα επαιζε καλυτερα από τον λαμπατο ενισχυτή των 75 κιλων της Audio Valvehttps://www.audiovalve.info/shop/mono-power-amplifiers/challenger-400/. Απλα στο εν λογω συστημα θα φωναζα καποιους τεχνικους να το κανουν ν αποδωσει τα μάξιμουμ των προδιαγραφών τους. Μεχρι εκει. Και θα ημουν ευτηχης.
Θα χαιρομουν όμως να ακουωμουσικη σε φιλους που κανουν εξυπνες σοφες κινησεις και είναι μεσα στην μοντερνα τεχνολογια με όλα τα επίτευγμα της. Ετσι απλα.
Ξεχνας κατι πολυ βασικο το οποιο λεγεται συνηθεια,οταν συνηθισεις κατι(οσο καλο και αν ειναι θα συμβει)σε πιανει η μανια της αλλαγης,οχι απαραιτητα για κατι καλυτερο τελικα αλλα κατι διαφορετικο.
Ας κοντοσταθούμε στα ανωτέρω.Εφόσον αυτή θα ήταν η οριστική απάντηση,τότε συμμεριζόμαστε τα επιχειρήματα του Ear όπου τέθηκαν προηγουμένως...οι αντιρρήσεις.Δηλαδή όλοι αυτοί που αλλάζουν μηχανήματα η ότι άλλο το αυτί τους είναι ήδη ικανοποιημένο ,η το έχουν στα παλιά τούς τα παπούτσια γραμμένο?
Και η αλλαγή είναι για την αλλαγή .......
...
Τα διατύπωσες γρηγορότερα από τον υποφαινόμενο...Τώρα παρεξηγήθηκα!Αν η αλλαγή είναι για την αλλαγή, κι αν η συνήθεια καταντάει βαρετό το άκουσμα, δηλαδή αν όλα οφείλονται στην βαρεμάρα του αυτιού, για ποιο λόγο γίνεται επιλογή του νέου μηχανήματος με το .. αυτί;
Αφού θα βαρεθεί σε λίγο!
Χαχαχαχαχαχαχα, ρε παιδιά, πολύ γέλιο έχει το πράγμα!
Νομίζω πάντως πως μια αλλαγή στην ισοστάθμιση είναι ικανή για σημαντική αλλαγή στο τελικό άκουσμα, αν σκοπός και στόχος είναι η "αλλαγή" λόγω βαρεμάρας.