Harbeth Monitor 40.2 40th Anniversary Edition Loudspeaker

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
Σωστά.
Και συ φίλε μου, ένα σκασμό δεκαχιλιαρα έριξες στο απατο βαρέλι του Χάι Εντ, και πάλι αθεράπευτος, πάλι θα'θελες να ρίξεις (αν τα βρεις) λεφτά με τη σέσουλα για να έχεις όμορφες λάμπες να φέγγουν! :p:p:p

Ρε είναι αρρώστια και δε περνάει, μη σκας, σε καταλαβαίνω.:drinks:

Και συ έτυχε και σου ήρθαν σχεδόν με το ζόρι τα μικρά Άνταμ τα 7-αρακια στα χέρια, και έμεινες Πάκης, έβαλες το σαμπακι κι άκουσες πως είναι η μουσική, κατάλαβες πόσο πεταμένα ήταν τα λεφτά τόσων ετών στην πορεία σου στο χόμπι!

Δε τα κυνηγησες να πας να τα πάρεις να στήσεις ένα σεταπ μετρημένα σωστό, παρά τη θεωρία που υπάρχει δω στο φόρουμ τόσα χρόνια που τα λέω τα ίδια και τα ίδια μας επρηξες τ'αντιδια, ε; :D:D:D

Να, έτσι είναι και τα άλλα παιδιά. Πρέπει να βρεθεί κάποιος να τα σπρώξει με το ζόρι να βάλουν σκατερινγκ στο χώρο και 2 σαμπ και μερικά μόνιτορ σε σωστές θέσεις κι όχι στα 6 μέτρα στο βάθος κήπος, να τελειώνει το ποίημα με ένα ντιρακ. Να, τόσο απλό, κι όμως, τόσο δύσκολο. 8-)
Αγαπητε μου Κωστα. Λεω να μαλωσουμε λιγο! Χαμενος εισαι προκαταβολικα :D

Στα του ηχου σου βγαζω το καπελο :boast:. Τελεια και παυλα. Όμως...

Παμε στη μουσικη (όχι στην αναπαραγωγή υψηλης πιστοτητας). Η μουσικη σου δημιουργει συναισθηματα. Ποικιλα συναισθηματα. Αυτά τα συναισθηματα μπορει να ενισχύονται από τριτους παραγοντες.

Δηλαδη οριστε ο Γιαννης Κοτσιδης το απολαμβανει με τις λαμπες η το πικαπ. Άλλος παλι από την βρισκει με γραμμόφωνα. Μεγια του με χαρα του. Ολοι εδώ μεσα απολαμβανουν την μουσικη τους ο καθενας με το δικο του τροπο.

Παμε όμως σ ένα βασικο κεφαλαιο: Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.
Φτιαχνεις ένα περιβάλλον τετοιο που ενδεχομένως σε φερνει πιο κοντα στο μουσικο γεγονός.

Είναι η εικονα του καλλιτεχνη. Η κορη μου για παράδειγμα προτιμάει να βλεπει τους Depeche Mode στον υπολογιστη. Το προτιμάει από το να τους ακουσει από το ηχοσυστημα μου. Διαφορά στον ηχο μερα με τη νυχτα, αλλα προτιμάει να βλεπει τις φατσες των καλλιτεχνων όταν τραγουδάνε από το να τους ακουει από συστημα υψηλης πιστότητας.

Ας βιντεακια όμως και καποια βιντεακια πολύ χαρακτηριστικα.
1) από το 5΄εως το τελος. Ιδιως στο 6.40
2) περιπου από το 5΄και μετα
3) από το 4΄και μετα.
4) Εισαγωγή.
5) Εδώ αξιζει να δουμε ολη την θεατρικη απαγγελια του τραγουδιου και φυσικα το τελειωμα του.

Μπορω να βαλω παρα πολλα βιντεακια οπου φαινεται το εκδηλο παθος του καλλιτεχνη. Είναι το παθος που βλέπεις και στις ζωντανες συναυλιες. Αυτό από το σιντι βινυλιο σκληρο δεν το εχουμε. Όταν βαζω σε blueray να δω καποιες συναυλιες κι εχουν και καλο ηχο τα πραγματα είναι ακομη καλυτερα.

Εφόσον λοιπον ακουμε μουσικη δεν μπορούμε να παραβλεψουμε τα στοιχεια που αναφερθηκα παραπανω.
Ετσι κι εγω εχω ένα στοχο να κρυψω όλα τα μηχανήματα και οσο το δυνατον να μην χασω κατι από την ποιοτητα του ηχου. Να πετυχω ένα αισθητικο αποτέλεσμα τετοιο που να διεγειρει τις αισθήσεις και να προδιαθετει για μουσικη. Κατι αναλογο που κανει ο Κορακακης με τον κινηματογραφο (ολο λαθος του γραφω το ονομα, αλλα ο Ζιζικος παλι θα βαλει το χερι του) .

Κι αν εκει εχουν κανει τεραστια βηματα, στο θεμα της μουσικης κανεις δεν ασχολείται. Εγω θα είμαι ο πρωτος και οσοι πιστοι προσελθετε!

Να πω και κατι ακομη. Αν στον κινηματογραφο δημιουργεις ένα σκοτεινο περιβάλλον για να εισέλθεις στην ταινια χωρις να σε επηρεαζουν τριτογενείς παραγοντες ακομη και στο λεντακι του ενισχυτή βαζουμε πλαστελινη για να μην μας επηρεαζει.

Σκεφτηκαμε ποτε τι αντιστοιχο πρεπει να κανουμε στη μουσικη? Νομιζω ότι σκεφτόμαστε οτιδήποτε άλλο εκτος απ αυτό.

Εχουμε την απιστευτη αρτιοτητα της αναπαραγωγης από ένα απαραμιλο ηχοσυστημα σαν του αγαπητου φιλου Κωστα.
Εχουμε όμως το καλλιτεχνικο γεγονός να αγγιζει την ψυχη μας όπως πχ το κανει το ευτελες yutube? Εδώ σας θελω.
 



Μηνύματα
242
Reaction score
269
Επειδη ειμαι ανοικτος στο να ακουσω τα παντα κ δεν ειμαι προκατελλημενος εβαλα στο σπιτι μου μονιτορ ηχειο και εζησα μαζι του δυο χρονια, τα ηχεια που αντικατεστησα ηταν hi fi καθως κ ολα τα προηγουμενα οποτε καταλαβενετε οτι η μεταβαση σαν ιδεα στο επαγγελματικο μονιτορ ηχειο ηταν δυσκολη ,και ολοι οι πωλητες hi end μου ελεγαν τα γνωστα μην το παρεις κ λοιπα. Παρ ολο λοιπον που αργοτερα το αντικατεστησα με χαρμπεθ για αυτα που εγραψα ποιο πριν .ειναι αληθεια οτι ειναι ενα πολυ τιμιο κ σωστο ηχειο που οντως σε συγκριση με hi fi hi end παιζει για τα τριπλα λευτα απο οτι κανει καθως ειναι αυτοενισχυομενο απο κει κ περα δε κανει για ολους, δε μπορεις να παιζεις με τα συνοδα του ,καλωδια , ενισχυτες κ λοιπα, κ ειναι ενας μεγενθυτικος φακος αν δε βαζεις καλες ηχογραφησεις ακουγεται χαλια δεν ωραιοποιη τη μουσικη, τελος κατι που θελω να πω στους υποψηφιους αγοραστες μονιτορ ,επειδη ειχα κ το 8050 κ το 1032, να δουνε καλα αυτο που εχουν επιλεξει αν κανει για το χωρο τους διοτι τα μικρα μοντελα ειναι για κοντινες αποστασεις ακροασεις απο τα αυτια μας κ σε μεγαλο χωρο χανονται τα 8050 στο μικρο χωρο που τα ειχα σκοτωνανε, μολις πηγα σε 40 τμ σαλονι χαθηκαν. Καναμε κ ενα ακομα τεστ με τον πλατωνα στο χωρο του, βαλαμε τεστ τα 8050 κ τα 1032 ο χωρος ηταν μικρος, οι διαφορες που ακουσαμε μικρες, οταν τα φεραμε στο μεγαλο χωρο, το 8050 χαθηκε ενω το 1032 κενταγε .προσοχη λοιπον δειτε τα μανιουαλ ,πριν επιλεξετε .
 

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
Γι αυτο υπαρχουν και οι νομοι της φυσικης που σου λενε απο πιο μπροστα ποτε ενα ηχειο κανει σε καποιο χωρο και ποτε δεν κανει. Σε ποση αποσταση να το βαλεις και σε ποση να μην το βαλεις. Αναλόγως του χωρου να κανεις τις επιλογες και οχι πρωτα ψωνιζουμε και μετα ψαχνουμε να δουμε τι φταιει.
 

Μηνύματα
242
Reaction score
269
Αν ειχα παντως κ αλλα φραγκα να ριξω θα ηθελα να εχω να ακουω αναλογικα απο τα χαρμεθ που εχω κ ψηφιακα απο μια τριδρομη μονιτορακλα με 12ιντσο του τεστιν κανα 6αρι 7αρι χιλιαδες ακομα. Εχω κ μια ερωτηση οσοι ξερετε απο μονιτορ να μου πειτε, οταν εβαζα βυνιλιο δεν επαιζε καλα το ενεργο αντιθετος τα παθητικα μου χαρμπεθ , κεφ επαιζαν οπως πρεπει, γιατι;;;;;;;;
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Ντάξει. Και αυτό με τη φυσική κλπ δεν ξέρω κατά πόσο συνάδει με το χόμπυ μας. Σχετικό μεν αλλά αν πάμε με το γράμμα και όχι με το πνεύμα θα έπρεπε όλοι να ακούμε με γουόκμαν. Τρανταχτό παράδειγμα εγώ που δεν πήρα κάτι φοκάλ γιατί στο μάνιουαλ γράφανε για πολύ αέρα από τα ντουβάρια και συζητώντας προχθές με έναν φίλο από εδώ σε άλλο θέμα μου είπε ότι παίζουν μαμώ σε περιορισμένο χώρο που έχει. Τι θα του πω εγώ δηλαδή ότι δεν παίζουν επειδή το έγραφε το μάνιουαλ? Δηλαδή ξέρω εγώ και δεν ξέρει εκείνος που τα έχει στο σαλόνι του? Τές πα αυτό που θέλω να πω έχει να κάνει με προηγούμενο σου πολύ όμορφο ποστ για το συναίσθημα που μας δημιουργεί η μουσική και ο ήχος γενικότερα και να τονίσω πάλι ότι είναι χόμπυ και πρέπει να γουστάρουμε και να το ευχαριστιόμαστε:):)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αγαπητε μου Κωστα. Λεω να μαλωσουμε λιγο! Χαμενος εισαι προκαταβολικα :D

Στα του ηχου σου βγαζω το καπελο :boast:. Τελεια και παυλα. Όμως...

Παμε στη μουσικη (όχι στην αναπαραγωγή υψηλης πιστοτητας). Η μουσικη σου δημιουργει συναισθηματα. Ποικιλα συναισθηματα. Αυτά τα συναισθηματα μπορει να ενισχύονται από τριτους παραγοντες.

Δηλαδη οριστε ο Γιαννης Κοτσιδης το απολαμβανει με τις λαμπες η το πικαπ. Άλλος παλι από την βρισκει με γραμμόφωνα. Μεγια του με χαρα του. Ολοι εδώ μεσα απολαμβανουν την μουσικη τους ο καθενας με το δικο του τροπο.

Παμε όμως σ ένα βασικο κεφαλαιο: Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.
Φτιαχνεις ένα περιβάλλον τετοιο που ενδεχομένως σε φερνει πιο κοντα στο μουσικο γεγονός.

Είναι η εικονα του καλλιτεχνη. Η κορη μου για παράδειγμα προτιμάει να βλεπει τους Depeche Mode στον υπολογιστη. Το προτιμάει από το να τους ακουσει από το ηχοσυστημα μου. Διαφορά στον ηχο μερα με τη νυχτα, αλλα προτιμάει να βλεπει τις φατσες των καλλιτεχνων όταν τραγουδάνε από το να τους ακουει από συστημα υψηλης πιστότητας.

Ας βιντεακια όμως και καποια βιντεακια πολύ χαρακτηριστικα.
1) από το 5΄εως το τελος. Ιδιως στο 6.40
2) περιπου από το 5΄και μετα
3) από το 4΄και μετα.
4) Εισαγωγή.
5) Εδώ αξιζει να δουμε ολη την θεατρικη απαγγελια του τραγουδιου και φυσικα το τελειωμα του.

Μπορω να βαλω παρα πολλα βιντεακια οπου φαινεται το εκδηλο παθος του καλλιτεχνη. Είναι το παθος που βλέπεις και στις ζωντανες συναυλιες. Αυτό από το σιντι βινυλιο σκληρο δεν το εχουμε. Όταν βαζω σε blueray να δω καποιες συναυλιες κι εχουν και καλο ηχο τα πραγματα είναι ακομη καλυτερα.

Εφόσον λοιπον ακουμε μουσικη δεν μπορούμε να παραβλεψουμε τα στοιχεια που αναφερθηκα παραπανω.
Ετσι κι εγω εχω ένα στοχο να κρυψω όλα τα μηχανήματα και οσο το δυνατον να μην χασω κατι από την ποιοτητα του ηχου. Να πετυχω ένα αισθητικο αποτέλεσμα τετοιο που να διεγειρει τις αισθήσεις και να προδιαθετει για μουσικη. Κατι αναλογο που κανει ο Κορακακης με τον κινηματογραφο (ολο λαθος του γραφω το ονομα, αλλα ο Ζιζικος παλι θα βαλει το χερι του) .

Κι αν εκει εχουν κανει τεραστια βηματα, στο θεμα της μουσικης κανεις δεν ασχολείται. Εγω θα είμαι ο πρωτος και οσοι πιστοι προσελθετε!

Να πω και κατι ακομη. Αν στον κινηματογραφο δημιουργεις ένα σκοτεινο περιβάλλον για να εισέλθεις στην ταινια χωρις να σε επηρεαζουν τριτογενείς παραγοντες ακομη και στο λεντακι του ενισχυτή βαζουμε πλαστελινη για να μην μας επηρεαζει.

Σκεφτηκαμε ποτε τι αντιστοιχο πρεπει να κανουμε στη μουσικη? Νομιζω ότι σκεφτόμαστε οτιδήποτε άλλο εκτος απ αυτό.

Εχουμε την απιστευτη αρτιοτητα της αναπαραγωγης από ένα απαραμιλο ηχοσυστημα σαν του αγαπητου φιλου Κωστα.
Εχουμε όμως το καλλιτεχνικο γεγονός να αγγιζει την ψυχη μας όπως πχ το κανει το ευτελες yutube? Εδώ σας θελω.
Τέτοιοι παράγοντες δεν γίνεται να έχουν καθολική ισχύ,διότι άπτονται του ιδιαίτερου τρόπου που θα βίωνε καθένας μας το αναπααραγόμενο γεγονός.

Παραδείγματος χάριν,ο γράφων εκλαμβάνει την εικόνα ως αντιπερισπαστικό στοιχείο κατά την ακρόαση μουσικών έργων.Όχι μόνο δεν θα του ήταν απαραίτητη,αλλά θα παρενοχλούσε τη διαμόρφωση δικών του παραστάσεων σχετικών με το μουσικό δρώμενο.

Και ο καλύτερος τρόπος να ευχαριστιόταν τη Beth Hart είναι μονάχα μέσω της ακοής.
Και στο "I Put a Spell on You" θα τον συνέπαιρναν περισσότερο ερμηνείες όπως της Nina Simone και του Screaming Jay Hawkins.

Το youtube ως μέσο τα καταφέρνει αρκετά καλά ελλείψει εναλλακτικών λύσεων,όμως το αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός μπορεί να μεταφερθεί σε δεδομένο χώρο μόνο μέσω setup που θα ακολουθούσαν στοιχειώδεις κανόνες στη σύνθεση και διευθέτησή τους.Δεν υπάρχει άλλος δρόμος στη συνείδηση του γράφοντος.Ιδίως αφότου έχει κατορθώσει να ΄΄έχει΄΄ τους καλλιτέχνες με διάφορα setup λογικού κοστολογίου.

Και δεν χρειάζεται να κόστιζαν δεκάδες χιλιάδων.Ούτε να ήταν υποχρεωτικως ενεργά τα ηχείαΚαι χωρίς υπερβολές στην ακουστική φροντίδα ενός οικιακού χώρου με κανονικές διαστάσεις.
Αποστάσεις,στερεοφωνικό τρίγωνο,επάρκεια στη διαχείριση ισχύος,sub,ισοστάθμιση,ομοιόμορφη απορρόφηση-διάχυση σε σημεία πρώτων ανακλάσεων.

Εναλλακτικώς,ακουστικά - επάρκεια οδήγησης - ισοστάθμιση και...κλειστά τα μάτια εφόσον συνυπήρχε εικόνα.
Και δια τα υπόλοιπα δεν αναλαμβάνουν τα...καλώδια,αλλά η επεξεργασία από τον εγκέφαλο.
 

Μηνύματα
2.092
Reaction score
5.470
Ελα να ακουμπήσεις το αυτί σου στο πλαϊνό του ηχείου την ώρα που βαράει αλύπητα ......ησυχία!
....Το παραμικρό.....σαν να μην παράγεται ο ηχος από αυτό!
[DOUBLEPOST=1558893280][/DOUBLEPOST]Είναι και κάτι που το λέμε συχνά ...

....κάτι που μετράει σωστά θα ακούγεται και όμορφα.
Κάτι που δεν μετράει σωστά.....δεν μπορείς να το ακούσεις και να σου αρέσει .
Το σύστημα σου θα ήθελα να το ακούσω κάποια στιγμή, σε ότι αφορά το ηχείο που αναφέρεται το θέμα ,από τη .στιγμή που η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να συμμετεχει η καμπίνα με αυτό τον τρόπο στο συνολικό ηχητικό αποτέλεσμα ,και όσοι τα έχουν ακούσει λένε ότι παίζουν τότε μπράβο τους που το κάνουν να παίζει. Και klipsch έχω ακούσει που η καμπίνα του δεν ήταν και ότι καλύτερο ,αλλά έπαιζε συμπαθητικά. Οπότε ξέρουν καλυτερα αυτοί που επιλέγουν να σχεδιάσουν με αυτόν η τον άλλο τρόπο και οι υποψήφιοι αγοραστές πάνε η όχι με την αντίστοιχη φιλοσοφια σύμφωνα με τα ακούσματα τους.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Ούτε να ήταν υποχρεωτικως ενεργά τα ηχείαΚαι χωρίς υπερβολές στην ακουστική φροντίδα ενός οικιακού χώρου με κανονικές διαστάσεις.
Αποστάσεις,στερεοφωνικό τρίγωνο,επάρκεια στη διαχείριση ισχύος,sub,ισοστάθμιση,ομοιόμορφη απορρόφηση-διάχυση σε σημεία πρώτων ανακλάσεων.
Κοινώς, αν ξεκινούσε κάνεις σήμερα από το μηδέν και διέθετε για το σύνολο αυτών που περιγράφεις το αντίτιμο που ζητούν αυτές οι ξιπασμενες δεσποινίδες ετών 39+1, όπως πολύ επιτυχημένα τις χαρακτήρισες, θα μπορούσε κάλλιστα να κλείσει ένα ραντεβού με την ηχητική του νιρβάνα. ;)
 

C

chrispo

Guest
....

Εναλλακτικώς,ακουστικά - επάρκεια οδήγησης - ισοστάθμιση και...κλειστά τα μάτια εφόσον συνυπήρχε εικόνα.
Και δια τα υπόλοιπα δεν αναλαμβάνουν τα...καλώδια,αλλά η επεξεργασία από τον εγκέφαλο.

Τα ακουστικά θέλουν πολύ ¨ήπια ¨ χρήση, γιατί αλλιώς κινδυνεύουμε από παροδική ή μόνιμη βλάβη , ¨απώλειας ακοής ¨. Πολύ προσεκτική και συντηρητική χρήση( <90db, <60min), αλλά και πάλι μακροχρόνια χρήση θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ακοή. Είμαι αρνητικός , στη χρήση των.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Τα ακουστικά θέλουν πολύ ¨ήπια ¨ χρήση, γιατί αλλιώς κινδυνεύουμε από παροδική ή μόνιμη βλάβη , ¨απώλειας ακοής ¨. Πολύ προσεκτική και συντηρητική χρήση( <90db, <60min), αλλά και πάλι μακροχρόνια χρήση θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ακοή. Είμαι αρνητικός , στη χρήση των.
Δεν είναι δυνατόν.Τί μου λες τώρα,πέφτω από τα σύννεφα...:rolleyes:
...

Ακούγοντας μουσική από ακουστικά σε μέσες συνεχόμενες στάθμες 80-85 dBA είναι αρκετά απίθανο να προξενήσει ακουστικές βλάβες ανεξάρτητα από το πόσο συχνά και γιά πόσο χρόνο χρησιμοποιούνται.Πάνω από τούτη την τιμή,οι πιθανοί κίνδυνοι εξαρτώνται από τη συνολική έκθεση στην ηχητική ε ν έ ρ γ ε ι α ,που είναι συνάρτηση του επιπέδου έντασης και της χρονικής διάρκειας ακρόασης.

__Ηχητική έκθεση(Sound Exposure,SE): είναι η συνολική ενέργεια του Α-ζυγοσταθμισμένου ήχου που υπολογίζεται στο μετρούμενο χρόνο.Mονάδα της το Pa2.h(Pascal εις το τετράγωνο επί ώρες).Γιά μιά δεδομένη χρονική διάρκεια κάθε αύξηση του επιπέδου ηχητικής πίεσης κατά 10dB(A) αντιστοιχεί σε δεκαπλάσια ενέργεια.

Ένας ήχος επιπέδου 85dB(A) που διαρκεί γιά 8 ώρες(h) παράγει ηχητική έκθεση ίση με 1 Pa2.h=85 LAeqη

__Επίπεδο ηχητικής έκθεσης(Sound Exposure Level,SEL): συμβολίζεται με LAE,αποτελεί τη λογαριθμική έκφραση της ηχητικής έκθεσης κανονικοποιημένη στο 1 δευτερόλεπτο.Κατ'αυτόν τον τρόπο,χρησιμοποιείται γιά τη σύγκριση ηχητικών συμβάντων που έχουν διαφορετική χρονική διάρκεια.

Παραδείγματος χάρη,εάν επίπεδο ήχου 90dBA διαρκεί γιά 1 δευτερόεπτο τότε το SEL=90dBA.Εάν το ίδιο ηχητικό συμβάν κρατούσε 10 δευτερόλεπτα,το SEL θα ήταν ίσο με 100dBA.Εάν κρατούσε 20 δευτερόλεπτα,το επίπεδο ηχητικής έκθεσης SEL=103dBA κ.ο.κ.

Εφόσον οι επιδράσεις είναι αθροιστικές και γιά να μην αυξήσουμε τη συνολική έκθεση σε ζημιογόνα επίπεδα,πρέπει να εφαρμόσουμε την αρχή της ίσης ενέργειας.Άρα κάθε αύξηση κατά 3dB στη στάθμη (διπλασιασμός) θα πρέπει ν'αντισταθμίζεται ακολούθως από υ π ο δ ι π λ α σ ι α σ μ ό του χρόνου ακρόασης.Υπό αυτό το πρίσμα,1 ώρα ακρόασης κάθε μέρα έντασης 80dBA ισοδυναμεί με μισή ώρα στα 83dBA κι ένα τέταρτο της ώρας στα 86dBA,υπό την προϋπόθεση ότι αυτές οι ακροάσεις επαναλαμβάνονται γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Υποθέτοντας επίσης ότι ο μέσος χρήστης ακουστικών τα χρησιμοποιεί περίπου 1 ώρα κάθε μέρα(δηλ. 7 ώρες ανά εβδομάδα),τότε η χρήση τους αναγόμενη στα θεσπισμένα ανώτατα όρια της ΕΕ θα τα υπερέβαινε εάν το επίπεδο έντασης που δημιουργούσαν εντός του αυτιού ξεπερνούσε τα 89dBA.

Τονίζεται ξανά ότι γιά μιά δεδομένη συσκευή και θέση διακόπτη έντασης,τα ακουστικά που εφαρμόζονται μέσα στον ακουστικό πόρο αυξάνουν την έκθεση κατά 7-9dB σε σύγκριση με τους υπόλοιπους τύπους ακουστικών.
...
Και στα σοβαρά,ο ίδιος στέκομαι ενάντια στα in-ear monitors.Προκρίνω ανοικτού τύπου και δεν χρησιμοποιώ ακουστικά για ακρόαση σε δημόσιους χώρους.Έτσι αποφεύγεται και η ανάγκη για αύξηση στη μέση συνεχόμενη στάθμη ακρόασης.
Το σύστημα σου θα ήθελα να το ακούσω κάποια στιγμή, σε ότι αφορά το ηχείο που αναφέρεται το θέμα ,από τη .στιγμή που η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να συμμετεχει η καμπίνα με αυτό τον τρόπο στο συνολικό ηχητικό αποτέλεσμα ,και όσοι τα έχουν ακούσει λένε ότι παίζουν τότε μπράβο τους που το κάνουν να παίζει. Και klipsch έχω ακούσει που η καμπίνα του δεν ήταν και ότι καλύτερο ,αλλά έπαιζε συμπαθητικά. Οπότε ξέρουν καλυτερα αυτοί που επιλέγουν να σχεδιάσουν με αυτόν η τον άλλο τρόπο και οι υποψήφιοι αγοραστές πάνε η όχι με την αντίστοιχη φιλοσοφια σύμφωνα με τα ακούσματα τους.
Υπάρχουν ηχειακά συστήματα που ακούγονται ωραία σε πείσμα της κατασκευής τους καθώς και άλλα που ακούγονται ωραία εξαιτίας της κατασκευής τους.Οι σύγχρονες τάσεις σχεδίασης ακολουθούν τη δεύτερη Αρχή.Περιττό δε να διευκρινηθεί ποια φιλοσοφία κατασκευής δίνει αποτελέσματα πιο αξιόπιστα και ανθεκτικά στο χρόνο...;)
Κοινώς, αν ξεκινούσε κάνεις σήμερα από το μηδέν και διέθετε για το σύνολο αυτών που περιγράφεις το αντίτιμο που ζητούν αυτές οι ξιπασμενες δεσποινίδες ετών 39+1, όπως πολύ επιτυχημένα τις χαρακτήρισες, θα μπορούσε κάλλιστα να κλείσει ένα ραντεβού με την ηχητική του νιρβάνα. ;)
Είναι σχεδόν...άχαρη η ευχέρεια επιλογής με προσγειωμένα ποσά που διατίθεται στον υποθετικό μας ακροαματικόφιλο υπό τα σύγχρονα δεδομένα.

Ο ίδιος πάλι σκέφτομαι ότι μαζεμένα τα κεφάλαια από τις λαμποκόρνες και διάφορες άλλες συσκευές που έχω κρατήσει στην πορεία αν ξεκινούσα τώρα θα μου χορηγούσαν ανέτως πρόσβαση σε Beolab 90 ,Lexicon SL-1,τα GetHard πως τα λεν,κ.ο.κ. Και με ρέστα γι ακουστική φροντίδα.Για φανταιζί καλώδια δεν θα έφταναν,αλλά...το τέλειον δεν ανήκει σε αυτόν τον κόσμο.Audiophilia sucks...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.119
Reaction score
124.699
Ο ίδιος πάλι σκέφτομαι ότι μαζεμένα τα κεφάλαια από τις λαμποκόρνες και διάφορες άλλες συσκευές που έχω κρατήσει στην πορεία αν ξεκινούσα τώρα θα μου χορηγούσαν ανέτως πρόσβαση σε Beolab 90 ,Lexicon SL-1,τα GetHard πως τα λεν,κ.ο.κ. Και με ρέστα γι ακουστική φροντίδα.
Ε, δικός μας είσαι και συ.:drinks:

Όμως μετά τις λαμποκορνες, έστω καθυστερημένα, πήρες και τα S3V από τη φρέσκια σειρά της Adam, και θα έχει και συνέχεια αυτό.8-)

Άλλοι, ονόματα δε λέμε, παραμένουν στις λαμποκορνες.:p

Όσο για τα Gerhard, προσωπικά τουλάχιστον, δεν πρόκειται να τα αποκτήσω, διότι είναι αντικειμενικά πολύ ακριβά (ασχέτως αν διαθέτω ή όχι το ποσό που ζητάνε). 8-)

Μου φτάνουν και μου περισσεύουν πολύ οικονομικότερες προτάσεις δορυφόρων, κι αν θελήσω κάτι παραπάνω, ας πούμε "αναβάθμιση", θα είναι μεγαλύτερος αριθμός δορυφόρων, ποιοτικότερα και περισσότερα σαμπ, και ανάλογος προ 32 καναλιών, ενώ η μεγαλύτερη αναβάθμιση που θα μπορέσω να κάνω θα είναι υλοποίηση εντοιχισμού και πλωτό δάπεδο. Πολύ μικρό ενδιαφέρον έχω για τον οποιονδήποτε απόλυτα κορυφαίο δορυφόρο, ασχέτως αν τον θαυμάζω, ενώ παράλληλα μηδενικό ενδιαφέρον έχω για τα απόλυτα κορυφαία καλώδια, τα οποία δεν θαυμάζω. 8-)
 
Last edited:

Μηνύματα
414
Reaction score
891
This tonal characteristic is consistent with most so-called audio improvements in our resolution-obsessed age. It typically takes the form of a rising top end for a more etched, articulated, analyzed, and detailed presentation that is almost always slightly to considerably wrong when it comes to the correct reproduction of voices and acoustical instruments. But it must appeal to thousands, if not tens of thousands of listeners because so many contemporary speakers exhibit it, despite the fact that almost no venue where music is actually performed exhibits it.
Δεν είδα να το σχολιάζει κανένας αυτό. Το λένε και μόνοι τους... παίζει "λάθος" αλλά είναι τσακπινιά το λάθος. Μας τρολάρουν κανονικά.
Είναι σαν αυτό που λένε οι μάνες, αν πέσει ο φίλος σου στο γκρεμό θα πας να πέσεις κι εσύ; Ε τελικά η απάντηση είναι ναι...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ε, δικός μας είσαι και συ.:drinks:

Όμως μετά τις λαμποκορνες, έστω καθυστερημένα, πήρες και τα S3V από τη φρέσκια σειρά της Adam, και θα έχει και συνέχεια αυτό.8-)

Άλλοι, ονόματα δε λέμε, παραμένουν στις λαμποκορνες.:p
Μακάρι να υπήρχαν εγκαίρως τέτοια ADAM για να είχα οδεύσει κατευθείαν.Μετά τις λαμποκόρνες προ εικοσαετίας και κάτι πειραματιζόμουν και με άλλα setup στα πρώτα χρόνια της προηγούμενης δεκαετίας.Και μόνο κατά την τρέχουσα δεκαετία πιστοποίησα πόσο αχρωμάτιστα και χωρίς προβολικότητες μπορούσαν ν'αποδώσουν οι συγκεκριμένες από το μισό της πρώτης οκτάβας και άνω,χάρη σε στενή γωνιακή τοποθέτηση (δεν γινόταν εντοίχιση ένεκα της φόρτισης για τις χαμηλές),επιλεγμένες διαστάσεις (υπνο)δωματίου,προαιρετική εφαρμογή sub στις απέναντι γωνίες ,διαχυτές διπλής διάστασης στα πλευρικά σημεία πρώτης ανάκλασης,ευρυζωνική απορρόφηση πίσω από την αφιερωμένη θέση ακρόασης ισοστάθμιση στις πρώτες οκτάβες και ταπείνωση απόκρισης κατά 2,5 dB ειδικά για ολόκληρη τη ζώνη ευθύνης στην κόρνα μεσαίων.Και δεν νιώθω ικανοποίηση γνωρίζοντας ότι μου πήρε πάνω από δεκαπενταετία προκειμένου να εμπεδωθούν κάποια δεδομένα στην πράξη.
Καλωσορίσατε στο...΄΄Middle Place΄΄ που ζητά να μάθει και ο...άκαρδος.

Τώρα πια έχουν ανακατασκευασμένα τα μεγάφωνα και τα παθητικά κρος με διατηρημένες τις προδιαγραφές των εξαρτημάτων και θα κρατηθούν με προοπτική ν'αναβαθμιστούν στον επόμενο γύρο με ενεργά κρος.

Πέρασαν στο παρελθόν κι ενεργά χωρίς όμως την ευελιξία που προσφέρουν οι σύγχρονες υλοποιήσεις όπως τα S3V.Αναλογικά κροσόβερ γαρ...Τουλάχιστον δεν μπήκα σε πειρασμό για πανάκριβα καλώδια και ιδίως τροφοδοσίας.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Το σύστημα σου θα ήθελα να το ακούσω κάποια στιγμή, σε ότι αφορά το ηχείο που αναφέρεται το θέμα ,από τη .στιγμή που η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να συμμετεχει η καμπίνα με αυτό τον τρόπο στο συνολικό ηχητικό αποτέλεσμα
Μια σημείωση να κάνω, ο Jio δεν έχει Harbeth.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μια σημείωση να κάνω, ο Jio δεν έχει Harbeth.
Α ναι,θα μπορούσα να είχα εναλλακτικώς πρόσβαση και σε ενεργούς πύργους της PMC,ή τουλάχιστον εκείνους τους παθητικούς με τους ΄΄πονηρούς΄΄ Neutrik ακροδέκτες σύνδεσης στα ξεχωριστά τεμάχια sub-κύριας μονάδας που τόοοσο πολύ μετά συγχωρήσεως αντιπαθεί η χαϊενδική κοινότητα.
Με τόσο αυτομαστίγωμα δεν προλαβαίνω ούτε...προσβεβλημένος να νιώσω.:lol:
 

Μηνύματα
954
Reaction score
518
Α ναι,θα μπορούσα να είχα εναλλακτικώς πρόσβαση και σε ενεργούς πύργους της PMC,ή τουλάχιστον εκείνους τους παθητικούς με τους ΄΄πονηρούς΄΄ Neutrik ακροδέκτες σύνδεσης στα ξεχωριστά τεμάχια sub-κύριας μονάδας που τόοοσο πολύ μετά συγχωρήσεως αντιπαθεί η χαϊενδική κοινότητα.
Με τόσο αυτομαστίγωμα δεν προλαβαίνω ούτε...προσβεβλημένος να νιώσω.:lol:
αμα μιλαμε για ενεργα τυπου τριγωνο 1,5μ ειναι σιγουρο οτι θα παιξουν πολυ καλυτερα απο το καθε τι γτ; γτ οι χωροι των περισσοτερων ειναι χαλια μαυρα και κλεινοντας σε μικρο τριγωνο γλυτωνεις τα του χωρου. Οχι ομως οτι πατανε συστημα 3πλασιας αξιας. Συγκριση σε σπιτι δεν μπορεις να κανεις και να πεις αυτο ειναι καλυτερο απο το αλλο αλλα μπορεις να πεις αυτο μου εκατσε καλυτερα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.324
Μηνύματα
2.858.564
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top