Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.688
- Reaction score
- 43.971
.. εχω ενα βολκσβαγκεν 10ετιας+ ... παιρνω ρεστα ? 

Δεν περιορίζεται η παθογένεια στα ενισχυτικά.Δες για παράδειγμα ψηφιοαναλογικούς μετατροπείς όπως totaldac & Perfect Wave.Έλεος,συσκευές DAC που θα όφειλαν να είναι οι κατεξοχήν αχρωμάτιστοι κρίκοι σε μιαν αλυσίδα αναπαραγωγής.Στα "μαύρα" χρόνια της έλλειψης πληροφορίας, στην προ ίντερνετ εποχή, η ενασχόληση με τον "καλό ήχο" ήταν εντελώς εμπειρική διαδικασία, περιορισμένη στις όποιες δυνατότητες δοκιμών είχε ο καθένας μας στο μαγαζί που ψώνιζε και στο σπίτι του, αλλά και στην ανταλλαγή εμπειριών με άλλους 2-3 βλαμμενους της γειτονιάς του.
Εντάξει, ήταν λογικό να έχω πάρει και γω λαμπατο ενισχυτή. Βέβαια είχα διαλέξει μονομπλοκ ισχύος 100 βατ, και μετρημένα έβγαζε 150, του παραβιντσινι το θηριακι, αν και ψηνομουν για 50 βατ σε α2 με μια 300β να οδηγεί 845...
Όταν όμως η πληροφορία έγινε προσβάσιμη, αυτά τα πήρε σιγά σιγά ο αέρας.
Και σε άμεση σύγκριση με ενα "ψηφιακό" (κλας τ) τριπαθ, δεν είχα ενδοιασμό να παραδεχτώ ότι ο αγαπημένος μου και πανάκριβος λαμπατος έπαιζε συγκριτικά σα χαλασμένο ραδιοφωνάκι...
Είναι απορίας άξιο που συνεχίζουν να υπάρχουν τέτοια πράγματα, μετά από 2 δεκαετίες ίντερνετ...
Λοιπόν τον κύριο Tim τον Paravicιοτέτοιο τον είχα γνωρίσει σε ένα ταξίδι μου στην Ιαπωνία πριν από κάποια χρόνια. Καθόμασταν δίπλα δίπλα στο αεροπλάνο, δεν τον ήξερα φατσικώς να πω την αλήθεια και του ζήτησα να διαβάσω ένα από τα περιοδικά ήχου που είχε. Με ρώτησε αν ασχολούμαι κτλ και χάρηκε μάλιστα που είχα Luxman γιατί δούλευε με τους Luxmanέζους αρκετό καιρό. Μου είπε και κάμποσες ιστορίες, ωραίος τύπος είμαστε φίλοι στο fb μου στέλνει και χρόνια πολλά στα γεννέθλιά μου. Αυτό που θυμάμαι πολύ έντονα από όλα αυτά που συζητήσαμε - ήταν και 10ωρο το ταξίδι - είναι ότι όταν πήγε στη Luxman προσπάθησε πολύ να πείσει τους Ιάπωνες να εντάξουν στην γκάμα τους κάποιους πραγματικά ικανούς στην οδήγηση λαμπάτους παράλληλα με τους ολιγόβατους που ήδη είχαν. Και τελικά το κατάφερε. Ήταν της άποψης ότι ο ενισχυτής κάθε τοπολογίας πρέπει να έχει ικανότητα οδήγησης. Τελεία και παύλα. Όταν τον ρώτησα γιατί έχει στην γκάμα της Ear κάποιους με 25 watt μου είπε ότι είναι θέμα τι ζητάει ο πελάτης και δεν μπορεί να κάνει αλλιώς και ότι φροντίζει ακόμα και αυτοί να παίζουν καλά (ότι και να σημαίνει αυτό, όπως και να το καταφέρει αυτό - δεν ξέρω πως)Εντάξει, ήταν λογικό να έχω πάρει και γω λαμπατο ενισχυτή. Βέβαια είχα διαλέξει μονομπλοκ ισχύος 100 βατ, και μετρημένα έβγαζε 150, του παραβιντσινι το θηριακι, αν και ψηνομουν για 50 βατ σε α2 με μια 300β να οδηγεί 845...
Σωστά αλλά γεννάται το ερώτημα: οι κατασκευαστές ή το αγοραστικό κοινό είναι αυτό που δημιουργεί την ανάγκη ύπαρξης τέτοιων συσκευών? Είναι οι έμποροι αυτοί που βλέποντας πως ο κόσμος θέλει να αγοράσει "άποψη" είναι έτοιμοι να πουλήσουν ή κατασκευάζουν "άποψη" αφού όλο και κάποιος θα τσιμπήσει?Υπάρχει μολαταύτα μια παρανοϊκή...λογική πίσω από την ύπαρξη τέτοιων κατασκευών...Σ'ένα πεδίο όπου επικρατεί λυσσαλέος ανταγωνισμός με ιδιόμορφο ενίοτε αλλά κατά κανόνα περιορισμένο αγοραστικό κοινό,διάφοροι μικροί κατασκευαστές για να έχουν λόγο και...πιθανότητα ύπαρξης πρέπει να προσφέρουν ηχοχρώματα τύπου... household,δηλαδή ιδιαίτερα και αναγνωριστικά της εκάστοτε μάρκας που πρεσβεύουν. ...…………………………………………….
………………………………………………………………………...
Ο τρόπος να δημιουργηθεί αγοραστικό κοινό εξαρτώμενο από ιδιαίτερα ακροαματικά χαρακτηριστικά,θα ήταν να προσφέρει δεδομένη υλοποίηση ιδιαίτερα και αναγνωρίσιμα για την ίδια...προβλήματα και περιορισμούς αντί λύσεων.
Οφείλω πάντως να σημειώσω ότι στο πρώτο παράδειγμα που θέτεις η επιθυμία του αγοραστικού κοινού τείνει να συμβαδίζει με τους όρους μιας πιο ικανοποιητικής λειτουργίας.Σωστά αλλά γεννάται το ερώτημα: οι κατασκευαστές ή το αγοραστικό κοινό είναι αυτό που δημιουργεί την ανάγκη ύπαρξης τέτοιων συσκευών? Είναι οι έμποροι αυτοί που βλέποντας πως ο κόσμος θέλει να αγοράσει "άποψη" είναι έτοιμοι να πουλήσουν ή κατασκευάζουν "άποψη" αφού όλο και κάποιος θα τσιμπήσει?
Πρόσφατα είχα μία κουβέντα που αφορούσε δύο ενισχυτές ακουστικών της ίδιας εταιρίας. Ο δεύτερος ήταν ουσιαστικά η v2 του πρώτου, ήταν ακριβώς ίδιοι εξωτερικά (ίδιο σασί) είχαν ίδιες δυνατότητες και ίδια βασικά χαρακτηριστικά. Με πληροφόρησαν λοιπόν πως η εταιρία εξέδωσε τον δεύτερο διότι το κοινό ζητούσε πιο σφιχτό μπάσο. Πας δηλαδή σε έναν μηχανικό-σχεδιαστή και δεν του λες για παράδειγμα να μειώσει τις παραμορφώσεις, την κατανάλωση-θερμότητα, να προσέξει την συμπεριφορά σε κάποιες συχνότητες κτλ αλλά του λες "μπορείς να σφίξεις το μπάσο"? Ε θα στο σφίξει ρε αδερφέ, θα στο σφίξει γιατί θέλει να ζήσει την οικογένειά του ο τύπος, θα κάνει ό,τι χρειαστεί.
Βέβαια υπάρχουν και οι τίμιοι στην αγορά όπως ο τύπος που λανσάρει τον ενισχυτή του λέγοντας:
"Indeed this amp is not about measurements. It measures poorly on purpose (except for the channel imbalance) … should love the 2nd and 3rd harm. distortion (which is also level dependent).
This is NOT designed to win any awards in accuracy and super measurements but is designed to flavor sound in various ways (by the customer using jumpers) and to drive all headphones under all conditions."
Να τα λέμε κι αυτά.
Μα και το σφιχτό μπάσο άποψη είναι, με μεγαλύτερη ίσως ακρίβεια από το φλου "κεκορεσμένο ηχόχρωμα".Οφείλω πάντως να σημειώσω ότι στο πρώτο παράδειγμα που θέτεις η επιθυμία του αγοραστικού κοινού τείνει να συμβαδίζει με τους όρους μιας πιο ικανοποιητικής λειτουργίας.
Το πρόβλημα στην εν λόγω περίπτωση θα ήταν να του απαιτούσαν πιο...κεκορεσμένο ηχόχρωμα.![]()
.... δεν ξερω γιατι δεν εχω ανοιξει ακομα θεμα παντοφλα !!θ'ανάγκαζαν τους χρήστες να τα παίζουν σε χαμηλές στάθμες δεν θα ενοχλούσαν και τις συζύγους τους έτσι.Μόνο που θα έπρεπε να ζητήσουν οι πρώτοι από τις δεύτερες να μη λειτουργούν...πιστολάκι για τα μαλλιά από παρακείμενο δωμάτιο,καθότι θα επέφερε κάτι τέτοιο αδιόρθωτη ηχητική παρεμβολή που θα επικάλυπτε την όποια ακροαματική εμπειρία.Άπονη ζωή...![]()
- ίσως γιατί εσύ είσαι που την ρίχνεις . . . και μάλιστα αρβύλα όχι παντόφλα . . ..... δεν ξερω γιατι δεν εχω ανοιξει ακομα θεμα παντοφλα !!
Το αντίθετο.... Ίσα - ίσα που έδωσες το έναυσμα να διανθίσουμε το εν λόγω θρεντ και να το συνδέσουμε με τα λοιπά της αυτής φιλολογίας. Το ατόπημα είναι του γράφοντος καθότι το νέο θρεντ θα έπρεπε να είναι "Ο θάνατος του δικάναλου σεταπ, μετά την κυκλοφορία του σκουριασμένου ενισχυτή, όπως αυτός ακούστηκε στα παντελώς ακατάλληλα Harbeth, όπου ενισχύθηκε η άποψη της μη ακαταλληλότητας ύπαρξης 52 σαουμπ στο χώρο ακρόασης μετά από ένα απόγευμα στο χώρο ακρόασης του ...τάδε όπου με τη λήξη της γέμισε η αγορά με παντόφλες και τσόκαρα".... Ουφ....Αγόρια, γιατί έχω την εντύπωση πως δεν καταλάβατε ?
Το αντίθετο.... Ίσα - ίσα που έδωσες το έναυσμα να διανθίσουμε το εν λόγω θρεντ και να το συνδέσουμε με τα λοιπά της αυτής φιλολογίας. Το ατόπημα είναι του γράφοντος καθότι το νέο θρεντ θα έπρεπε να είναι "Ο θάνατος του δικάναλου σεταπ, μετά την κυκλοφορία του σκουριασμένου ενισχυτή, όπως αυτός ακούστηκε στα παντελώς ακατάλληλα Harbeth, όπου ενισχύθηκε η άποψη της μη ακαταλληλότητας ύπαρξης 52 σαουμπ στο χώρο ακρόασης μετά από ένα απόγευμα στο χώρο ακρόασης του ...τάδε όπου με τη λήξη της γέμισε η αγορά με παντόφλες και τσόκαρα".... Ουφ....![]()
Λαμπογυαλα ολέ!Ο θάνατος του δικάναλου σεταπ, μετά την κυκλοφορία του σκουριασμένου ενισχυτή, όπως αυτός ακούστηκε στα παντελώς ακατάλληλα Harbeth, όπου ενισχύθηκε η άποψη της μη ακαταλληλότητας ύπαρξης 52 σαουμπ στο χώρο ακρόασης μετά από ένα απόγευμα στο χώρο ακρόασης του ...τάδε
Το αντίθετο.... Ίσα - ίσα που έδωσες το έναυσμα να διανθίσουμε το εν λόγω θρεντ και να το συνδέσουμε με τα λοιπά της αυτής φιλολογίας. Το ατόπημα είναι του γράφοντος καθότι το νέο θρεντ θα έπρεπε να είναι "Ο θάνατος του δικάναλου σεταπ, μετά την κυκλοφορία του σκουριασμένου ενισχυτή, όπως αυτός ακούστηκε στα παντελώς ακατάλληλα Harbeth, όπου ενισχύθηκε η άποψη της μη ακαταλληλότητας ύπαρξης 52 σαουμπ στο χώρο ακρόασης μετά από ένα απόγευμα στο χώρο ακρόασης του ...τάδε όπου με τη λήξη της γέμισε η αγορά με παντόφλες και τσόκαρα".... Ουφ....![]()
JMF...Αναρωτιέμαι ώρες ώρες , αν καταλαβαίνεις τι γράφεις και που απευθύνεσαι.
Κι άλλη μία ατάκα από στόμα σχεδιαστή που επιβεβαιώνει τα όσα έγραψε ο Bhutia.Υπάρχει μολαταύτα μια παρανοϊκή...λογική πίσω από την ύπαρξη τέτοιων κατασκευών...Σ'ένα πεδίο όπου επικρατεί λυσσαλέος ανταγωνισμός με ιδιόμορφο ενίοτε αλλά κατά κανόνα περιορισμένο αγοραστικό κοινό,διάφοροι μικροί κατασκευαστές για να έχουν λόγο και...πιθανότητα ύπαρξης πρέπει να προσφέρουν ηχοχρώματα τύπου... household,δηλαδή ιδιαίτερα και αναγνωριστικά της εκάστοτε μάρκας που πρεσβεύουν.
Το αντίθετο.... Ίσα - ίσα που έδωσες το έναυσμα να διανθίσουμε το εν λόγω θρεντ και να το συνδέσουμε με τα λοιπά της αυτής φιλολογίας.