Προβλημα με Vespa gts 300 - Σβηνει κατα την οδηγηση!!

Μηνύματα
1.702
Reaction score
982
Εχω σοβαρο θεμα με τη vespa μου . Κατα την οδηγηση σβηνει τελειως και για να ξεκινησει παλι πρεπει
να κλεισω - ανοιξω το διακοπτη , καμμια φορα δευτερη τριτη φορα
Στην αρχη νομισα οτι ειναι βενζινη αλλα δυστηχως συνεχιζεται αυτο .
Χτες σε διαδρομη 15 λεπτων μου το εκανε 2 φορες και επρεπε απο την αριστερη λωριδα να παω δεξια με σβηστη μηχανη
Με το μηχανικο μετρησαμε την αντλια βενζινης και ητνα λιγο πεσμενη η πιεση Αν θυμαμαι καλα απο 3 bar εδειξε 2.7
Στο προηγουμενο σερβις ειχε δει οτι ο εγκεφαλος δεν εδειξε προβλημα
Εχει καποιος καμμια ιδεα ?
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Το κλασσικό πρόβλημα για το οποίο έχει γίνει ανάκληση σε όλα σχεδόν τα QUASAR μοτέρ πριν το '13 είναι η υπερθέρμανση των αντλιών βενζίνης.
Τότε όμως δεν ανάβει αμέσως, πρέπει ή να μπει φρέσκια κρύα βενζίνη ή να περιμένεις να κρυώσει λίγο. Αυτό συμβαίνει; Αν όχι, μήπως είναι διακόπτης;

Στη δική μου GTV250 του '09 αλλάχτηκε 2 φορές εντός εγγύησης η αντλία και λίγο αφού βγήκε απ' αυτήν έγινε επιτέλους το '12 μετά απο 6 χρόνια παγκοσμίων προβλημάτων η ανάκληση με σωστή. >:(

Στην προηγούμενη GTV του '05 δεν είχα πρόβλημα μέχρι το '09. :idk:
 

Μηνύματα
1.702
Reaction score
982
Το δικο μου ειναι του 2015 μοντελο asr/abs . Υποθετω θα εχουν διορθωσει την ελλατωματικη αντλια
Σκεφτομαι μηπως ο emergency διακοπτης κανει καποιο βραχυκυκκλωμα
Επισης να αναφερω οτι παντα αφηνα να αδειαζει σχεδον το ντεποζιτο πριν το γεμισω .
Δεν ειμαι σιγουρος αν αυτο παιζει ρολο στο συγκεκριμενο μοντελο.
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Υποθετω θα εχουν διορθωσει την ελλατωματικη αντλια
Κι εγώ, αλλά μπορεί να έπεσε καμιά απο τις παλιές κατά λάθος στη στοίβα με τις τρόμπες. :biggrin: Ή το μοτέρ να είχε ξεχαστεί πίσω στο ράφι.

Χρησιμοποιείς συστηματικά το διακόπτη ασφαλείας; Είναι το μηχανάκι συχνά εκτεθειμένο σε βροχές; Μπορεί να ευθύνεται και η κλειδαριά.

Επισης να αναφερω οτι παντα αφηνα να αδειαζει σχεδον το ντεποζιτο πριν το γεμισω .
:o:o:o:o:o

Τρόμπα είναι μάλλον.
 
Last edited:


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
ειχα πιστέψει οτι εισαι σοβαρός άνθρωπος
Ποιόν είπες σοβαρό ρε; >:(

EDIT: Πάει ίσια ο πίσω τροχός σου ή χορεύει; :p

Ο λόγος των Vespa είναι απλός. Δεν θέλω πιά μηχανή, αντιπαθώ τα scooters με το design θυρεών μπροστά (όλα δηλαδή), και η GTV έχει δερμάτινη σέλα γιατί η κωλή μου είναι αλλεργική στα πλαστικά. :p
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ.
Post automatically merged:

ΑΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΦΤΗΝΕΣ.
 

Μηνύματα
685
Reaction score
2.165
Μπορεί να είναι και η φύσα του διακόπτη, να χάνεται κάποια από τις επαφές της.

Είχε τύχει σε Varadero, μετά από κάποια χιλιόμετρα ταχύτητας σηκωνόταν το πιρούνι, λόγω αεροδυναμικής, τραβιόταν η φύσα και χανόταν η επαφή του immobilizer, με αποτέλεσμα να σβήνει ο κινητήρας. Με το που έπεφτε η ταχύτητα ή σταματούσε η μοτοσικλέτα ξαναέπιανε η επαφή και πατώνταςτη μιζα έπαιρνε μπρος ο κινητήρας.
 

Μηνύματα
208
Reaction score
166
Αυτό που μου έχει τύχει πάντως εμένα μ' ένα γρήγορο street κάποτε ήταν να σβήνει κάπου ανάμεσα στα 150 - 200. Κάποιες φορές ξανάπαιρνε εν κινήση και κάποιες μετά από λίγο, μέχρι που κάποια φορά στην εθνική έμεινε τελείως γι αυτό και βρήκα τελικά το πρόβλημα. Υπήρχε μια ασφάλεια που ήταν λίγο σπασμένη και όχι καμμένη και προφανώς λόγω κραδασμών κάποιες φορές δεν έκανε επαφή. Δε χάνεις τίποτα να κοιτάξεις όλες τις ασφάλειες προσεκτικά.
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.079
Reaction score
1.600
Το κλασσικό πρόβλημα για το οποίο έχει γίνει ανάκληση σε όλα σχεδόν τα QUASAR μοτέρ πριν το '13 είναι η υπερθέρμανση των αντλιών βενζίνης.
Τότε όμως δεν ανάβει αμέσως, πρέπει ή να μπει φρέσκια κρύα βενζίνη ή να περιμένεις να κρυώσει λίγο. Αυτό συμβαίνει; Αν όχι, μήπως είναι διακόπτης;

Στη δική μου GTV250 του '09 αλλάχτηκε 2 φορές εντός εγγύησης η αντλία και λίγο αφού βγήκε απ' αυτήν έγινε επιτέλους το '12 μετά απο 6 χρόνια παγκοσμίων προβλημάτων η ανάκληση με σωστή. >:(

Στην προηγούμενη GTV του '05 δεν είχα πρόβλημα μέχρι το '09. :idk:
Η αντλια χαλαει (οπως σε πολλα beverly) οταν το εχουμε μονιμα με μισοαδειο ντεποζιτο η με λαμπακι Η αντλια ψυχετε οταν το ντεποζιτο ειναι γεματο. 2 Πρεπει τα φιλτρα βενζινας να αλλαζονται συχνα συνηθως στα παλια μπεβερλι οπου το φιλτρο ηταν κρυμενο στο παρωμα στην δεξια πλευρα ακομα και 10ετιας μπεβερλι δεν ειχαν αλλαγμενα φιλτρα παπαλα η αντλια.
 

Μηνύματα
1.702
Reaction score
982
Για το ιστορικο να αναφερω οτι τελικα εφταιγε ο αισθητηρας πτωσης ! Εκτος απο το κουμπι υπαρχει και αυτοματος μηχανισμος που απενεργοποιει τον κινητηρα . Ολα καλα τωρα .
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
Αχ που να ζησετε με τις παλιες τις κλασσικες τις βεσπες να δειτε τι θα ζησετε...

μια τρελλα θα ναι η ζωη! Να φευγει μεχρι κ η ροδα , γιατι ετσι θελει!
Να σβηνει κ να μην παιρνει γιατι ετσι, να παιρνει μετα και να μη σβηνει με τιποτα γιατι ετσι θελει παλι, και πολλα ακομα θαυματα του κοσμου!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.093
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top