Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου






Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.609
Κι άμα τον δεις να παίρνει κάνα χαπακι δήθεν για την πίεση, και να σε γλυκοκοιταζει, τρέξε.

Βιαγρα θα'ναι.
Ναι ναι Χρηστο, θα τον βλεπεις μπλε μετα τον Λεανδρουκο. Μπλου χεβεν Χρηστο.:p:p
 


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.217
Reaction score
6.126
Κι άμα τον δεις να παίρνει κάνα χαπακι δήθεν για την πίεση, και να σε γλυκοκοιταζει, τρέξε.

Βιαγρα θα'ναι.
τι λες ρε ντοκτορ του ανθρώπου??:lol::lol:
εσένα κανονικά πρέπει να φοβάται..που σε υποσκέλισε στη διάχυση ως...master!
με τον ακούς Χρήστο!!...τυφλώθηκε απ τη ζήλια του ο ...περίπου diffusion!!!:tongue::tongue:
 





Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.243
Reaction score
40.642
ρε με κολησατε σττον υπολογιστη και δεν ακουω μουσικη
Join the club. Αυτά που ήξερες να τα ξεχάσεις.

Όποιος θέλει να ακούσει μουσική, κάθεται με το σύστημα που έχει και δεν το λέει ούτε του παπά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
View attachment 142017
Post automatically merged:

η δεξια πλευρα του αντιπροεδρα
Post automatically merged:

View attachment 142018
Post automatically merged:


Post automatically merged:

η αριστερη πλευρα που αρεσει στον χαρουλη
Κι εφόσον δεν απασχολούμαστε πλέον με χώρο μέλους,μπορεί κάποιος παρατηρητικός να εξασκήσει την αυστηρότητά του.

Ο αντιπρόεδρος οφείλει να γνωρίζει ότι μπορεί να έχει ελέγξει τις πρώιμες ανακλάσεις,αλλά η διαρρύθμιση του χώρου του είναι ασύμμετρη ως εκεί...που δεν πάει.

Κάτι τέτοιο θα φανερώνεται στους χρόνους αντήχησης και σημαίνει παράλληλα απρόβλεπτους ιδιορρυθμούς στις πρώτες οκτάβες αλλά και ανισόρροπη κατανομή ενέργειας στο προκύπτον πεδίο αντήχησης.

Υπό την παρούσα διαρρύθμιση η ενσωμάτωση sub δεν γίνεται να επιτευχθεί χωρίς βοήθεια από επεξεργαστή με ειδική διαχείριση για δικαναλικό αντί του τυπικού μονοκαλικού μπάσου,ενώ θα χρειάζονταν και πολύ στιβαρές μονάδες δεδομένου του ολικού όγκου που θα καλούνταν να καλύψουν,πέρα από το ακροαματικόν πεδίο.

Η παράθεση ενισχυτικών της Ύψιλον με τη γνωστή αρμονική τους πληρότητα δεν διορθώνει καμία ανισορροπία.Αντιθέτως,εγκλιματίζει στατικώς τον κάτοχο ολοένα και περισσότερο με τους συμβιβασμούς του.
Και τώρα που είδαμε την άλλη πλευρά του ΄΄νομίσματος΄΄,μπορούν να συνεχίσουν οι...σαχλαμαρίτσες. :spiteful:
 
Last edited:


Μηνύματα
3.924
Reaction score
7.068
Το dac του απο την άλλη, έχει κάνει εμένα να κλαίω. Αλλά εδώ επαναφέρω την απάντηση που έδωσα στον Κώστα: στα χρήματά του θα κοίταζα για προενισχυτή - προσέσορα - (με ποιοτικό) dac.
Post automatically merged:



Και τα δύο Νικόλα "σκοτώνουν"!
Κι εδώ...αντίστροφα το παίρνεις.Στη δική σου ειδικώς περίπτωση,θ'απαιτούσες ποιοτικό ... DAC μετά επεξεργαστή. ;)
Τα ΑΚ 4490 πάντως είναι τσιπάκια γύρω από τα οποία φτιάχνονται ποιοτικές - και όχι...ποιητικές - υλοποιήσεις της αγοράς.

Άσε δε που περιλαμβάνεται μέχρι και...Non-Oversampling προφίλ στο εγγενές λογισμικό τους.Μη το σκέφτεσαι όμως καν αυτό το τελευταίο όπου θα εφαρμοζόταν διόρθωση στην απόκριση. :p

Lamictal... :D
Χωρίς να είμιαι ειδικός αλλά από προσωπική εμπειρία υποθέτω ότι η υλοποίηση αλλά και κάποιοι άλλοι παράμετροι στην κάθε κατασκευή και ας αφορά τα ίδια τσιπάκια παίζει φοβερό ρόλο και αλλάζει δραστικά το αποτέλεσμα.
Αυτά που φορά το dac της bryston τα έχει και ο πολυκάναλος μου για τα stereo κανάλια.
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση το ακουστικό αποτέλεσμα όμως.
Μιλάμε για απολύτως καμία.
 

Μηνύματα
7.641
Reaction score
12.626
Τα σαμπ είναι πολύ σπουδαίο πράγμα ......
Ο χώρος είναι ένα άλλο .....( που επεμβαίνει ο τριννοβ απίστευτα )

Σε προγράμμα χωρίς ισοσταθμηση ....μόνο εκεί μπορεί να υπάρξει κουβέντα. ( ο τριννοβ με όλα τα φίλτρα εκτός. Να παίζει σαν προ γραμμής...)
Ααααυτό ακριβώς. Οπότε εσύ είσαι ο άνθρωπός μου. Αν και ο τρινόβ είναι σε άλλη κατηγορία, το ίδιο είναι και το dac σου. Με τον trinnov λοιπόν να έχει τον πλήρη έλεγχο και να κάνει τα δικά του, υποθέτω ότι το τελικό αποτέλεσμα ξεπερνά κατά πολύ τον προ και το dac σου;

λεανδρε αν ερθω στον πειραια θα με βγαλεις εξω θα μου παρης γλυκο και παγωτο
Όταν έρθεις, θα το πεις και σ'εμένα. Μέχρι τότε θα έχω και αυτοκίνητο. Του κερατά. Φέρε και 5 πάνελς διάχυσης να βρίσκονται.
 

Μηνύματα
960
Reaction score
498
@alexis , επειδή και στις δύο τελευταίες εκθέσεις υπήρχαν στημένα τα kii, και μάλιστα στη προπέρσινη έκθεση είχαν δικό τους δωμάτιο, είπα να τ ακούσω με τη δέουσα προσοχή μιας και μια μεγάλη μερίδα στο avsite τα εκθείαζε..
Η πλήρης απογοήτευση!!
Όσον αφορά το αποτέλεσμα σε εκείνο το δωμάτιο τότε το μικρό με υποκειμενικά κριτήρια (το αισθητήριο της ακοής) - αλλά σίγουρα και με αντικειμενικά εάν είχαμε μετρήσεις - έχεις απόλυτο δίκιο. Ήτανε σίγουρα η μεγαλύτερη απογοήτευση της έκθεσης εκείνη την χρονιά και γενικά από τους χειρότερους ήχους που έχω ακούσει ποτέ σε δωμάτια εκθέσεων. Καλύτερα να τα είχανε στατικά.

Αλλά: Αυτό δεν λέει τίποτα επί της ουσίας. Προφανώς δεν έφταιγε το ηχείο αλλά το σετάπ γενικότερα. Πέρυσι δεν έπαιζε άσχημα όπως τα είχε στήσει ο Χατζηστάμου. Μπορεί όχι όπτιμαλ - να μην γινότανε - αλλά χάλια δεν τα έλεγες σε καμία περίπτωση.

Εάν κάνεις λάθος επιλογές είτε αυτές είναι λάθη χρήσης (αποστάσεις κλπ) είτε λάθος επιλογή συνοδών μπορεί το αποτέλεσμα να είναι τελείως μα τελείως διαφορετικό ανά περίπτωση.

Εάν μιλήσουμε με χαιεντικούς όρους και μηχανήματα :p να θυμίσω το σετάπ το 2010 εδώ στην Αθήνα με τα Soulution ηλεκτρονικά και τα Sonus Faber Stradivari και το 2011 με ίδια ηχεία, νομίζω ίδιο δωμάτιο με Angstrom (λάμπα) ηλεκτρονικά. Την πρώτη χρονιά σε κλασσική ήτανε μια μαγεία - PRAT- χροιές - δυναμικά - ησυχίες - υγρασίες - από ούλα. Πήγα 2 μέρες σερί κι έκατσα από 4 - ναι σωστά άκουσες - 4 ώρες. Δεν μπορούσα να σηκωθώ. Την δεύτερη χρονιά νομίζω πως έκατσα για 1 λεπτό περίπου. Μιλάμε για την απόλυτη μλκ. Το πόρισμα ποιό είναι? Πως το Stradivari ήτανε μάπα? Δεν νομίζω...

Εντελώς φιλικά..
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.243
Reaction score
40.642
Γιατί οι άλλοι νομίζεις ακούνε; :biggrin:

ακούς εκεί να ακούει μουσική.... όχι σοβαρά, πόσο πιο παράλογη απαίτηση να έχει κανείς εδώ μέσα... δλδ τι άλλο θα ακούσουμε πια, ήμαρτον!
 

Μηνύματα
7.641
Reaction score
12.626
Όσον αφορά το αποτέλεσμα σε εκείνο το δωμάτιο τότε το μικρό με υποκειμενικά κριτήρια (το αισθητήριο της ακοής) - αλλά σίγουρα και με αντικειμενικά εάν είχαμε μετρήσεις - έχεις απόλυτο δίκιο. Ήτανε σίγουρα η μεγαλύτερη απογοήτευση της έκθεσης εκείνη την χρονιά και γενικά από τους χειρότερους ήχους που έχω ακούσει ποτέ σε δωμάτια εκθέσεων. Καλύτερα να τα είχανε στατικά.

Αλλά: Αυτό δεν λέει τίποτα επί της ουσίας. Προφανώς δεν έφταιγε το ηχείο αλλά το σετάπ γενικότερα. Πέρυσι δεν έπαιζε άσχημα όπως τα είχε στήσει ο Χατζηστάμου. Μπορεί όχι όπτιμαλ - να μην γινότανε - αλλά χάλια δεν τα έλεγες σε καμία περίπτωση.

Εάν κάνεις λάθος επιλογές είτε αυτές είναι λάθη χρήσης (αποστάσεις κλπ) είτε λάθος επιλογή συνοδών μπορεί το αποτέλεσμα να είναι τελείως μα τελείως διαφορετικό ανά περίπτωση.

Εάν μιλήσουμε με χαιεντικούς όρους και μηχανήματα :p να θυμίσω το σετάπ το 2010 εδώ στην Αθήνα με τα Soulution ηλεκτρονικά και τα Sonus Faber Stradivari και το 2011 με ίδια ηχεία, νομίζω ίδιο δωμάτιο με Angstrom (λάμπα) ηλεκτρονικά. Την πρώτη χρονιά σε κλασσική ήτανε μια μαγεία - PRAT- χροιές - δυναμικά - ησυχίες - υγρασίες - από ούλα. Πήγα 2 μέρες σερί κι έκατσα από 4 - ναι σωστά άκουσες - 4 ώρες. Δεν μπορούσα να σηκωθώ. Την δεύτερη χρονιά νομίζω πως έκατσα για 1 λεπτό περίπου. Μιλάμε για την απόλυτη μλκ. Το πόρισμα ποιό είναι? Πως το Stradivari ήτανε μάπα? Δεν νομίζω...

Εντελώς φιλικά..
Εσένα σε κλείνω να πάμε μαζί στην έκθεση που περιμένουμε. Θα πάρω και μπεμπιλίνο μαζί αν νιώσεις την ανάγκη να κάνεις παρατεταμένη ακρόαση!
 


Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.961
Μηνύματα
3.035.956
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Klipschlascala_pro1988
Top