Στρώσιμο ηχείων. Τι γνώμη έχετε?

Μηνύματα
904
Reaction score
239
Τα μηχανοκινητα ερχονται πλεον στρωμενα απο το εργοστασια .
όχι ακριβώς απλά οι μέθοδοι κατασκευής των μοουτέρ(με γαλλική εσάνς) + τα ηλεκτρονικά έχουν κάνει το στρώσιμο να μην χρειάζεται....πχιά.
Τιποτα στις μερες μας δεν χρειαζεται στρωσιμο...
Μόνο καποιο ζεσταμα σε ανθρωπους πριν επιδοθουν σε καποιες δραστηριοτητες .
Μόνο σε αυτούς που έχουν τα χρονάκια τους,οι πιστιρικάδες δεν το έχουν ανάγκη ;)
Ta στρωνουν στο εργοστασιο για αυτο, υποψη οτι σε μηχανες με πολλους κυλινδρους τα εργοστασια ακομη συνιστουν στρωσιμο
 

Μηνύματα
27.245
Reaction score
25.235
Τι εννοείς ? ποιός το λέει αυτό?
Δλδ τα group vw που έχουν 12 , 16 σε w διάταξη θέλουν στρώσιμο και τα v6 όχι?
 

TGD

Μηνύματα
7.187
Reaction score
7.215
Οι κινητήρες κατασκευάζονται πλέον με πολύ μικρότερες ανοχές, μοντάρονται και "ροντάρονται" στο εργοστάσιο, περιστρέφοντάς τους με ηλεκτρικά μοτέρ.
Σε κινητήρες επιδόσεων ύπάρχουν οδηγίες ρονταρίσματος, όπώς και έλεγχος στο σέρβις στα πρώτα 2000χλμ (πχ η BMW στα M).
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.397
Reaction score
1.856
Αν κρίνουμε από τα βίντεο που έχουμε δει στο νετ , όλοι οι μεγάλοι έχουν ποιοτικό έλεγχο των μεγαφώνων τους.
100% όμως, ή δειγματοληπτικό, εκεί είναι το θέμα.
Επειτα υπάρχουν έλεγχοι και έλεγχοι: από οπτικός και απλώς αν "ξύνει" ή αν είναι ΟΚ τα πηνία και οι συνδέσεις, μέχρι μέτρημα των ΤS και ταίριασμα σε ζεύγη. Και γίνεται στρώσιμο πριν, ή όχι;
Το ιδανικό θα΄ταν στρώσιμο->μέτρημα->ταίριασμα και στο 100% της παραγωγής, αλλά αν το προϊόν δεν είναι από τα ακριβά μικρής παραγωγής, το βλέπω δύσκολο να γίνεται μη δειγματοληπτικά.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.029
Reaction score
8.055
Μα, αυτή είναι η ουσία της συζήτησης! Τί αλλάζει με τις πρώτες ώρες χρήσης.
1. Αλλάζει το ηχείο;
2. Αλλάζει ο εγκέφαλος του ακροατή;
3. Αλλάζουν αμφότερα;
4. Αλλάζουν αμφότερα και τα δύο; :tongue:
5. Δεν αλλάζει τίποτε;
Αυτό το Νο. 2 .... μην το γελάτε!
Θεωρώ ότι και το ψυχολογικό , μπαίνει στο τραπέζι! Χρειάζεται ακόμη και ο εγκέφαλος προσαρμογή, η οποία απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα. Έτσι πάμε στο Νο 3. Αλλάζουν αμφότερα!

Εγκεφαλική συζήτηση λοιπόν. Πολύ προχωρημένους μας βλέπω! :)
 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.397
Reaction score
1.856
Οι κινητήρες κατασκευάζονται πλέον με πολύ μικρότερες ανοχές, μοντάρονται και "ροντάρονται" στο εργοστάσιο, περιστρέφοντάς τους με ηλεκτρικά μοτέρ . . .
Αυτό δεν είναι στρώσιμο, είναι (αν όντως γίνεται έτσι) απλώς στοιχειώδες "σπάσιμο γρεζιών" και εξασφάλιση οτι κάτι δεν θα πάει στραβά.
Για να στρωθεί σωστά ένα μοτέρ, πρέπει α-πα-ραί-τη-τα να έρθουν τα πάντα σε θερμοκρασία-πιέσεις-συνθήκες πραγματικής λειτουργίας, και αυτό να γίνει σταδιακά.

Απλά, με την θεαματική πρόοδο της μεταλλουργίας τα αυτοκίνητα δεν σπάνε όπως γινόταν παλιά, ακόμα κι' αν τα πλακώσεις άστρωτα (τα τέρατα ίσως εξαιρούνται). Και όταν είναι του κουτιού, ΟΛΑ πιάνουν τις επιδόσεις τους μετά από τουλάχιστον 80~100+ "ινδιάνικων" (που δεν είναι σωστό) χιλιομέτρων.
όχι αντιρρήσεις παρακαλώ στο τελευταίο, έχω υπάρξει "της δουλειάς"
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Θυμάμαι όταν αγόρασα πριν πολλά πολλά χρόνια τα πρώτα μου hifi ηχεία, τα monitor audio 2 gold, ο κατασκευαστής δήλωνε πως ήταν ταιριασμένα τα ζεύγη (ένας από τους λόγους του "gold" στην ονομασία) και δεν είχαν διαφορές μεγαλύτερες των 3db. Βέβαια τότε ποιος μπορούσε να το αμφισβητισει.
Αυτο δεν το λες και ταιριασμα.Τα δικα μου ειναι ταιριασμενα στο + - 1db.
αν οι χαιενταδες ισχυριζονται οτι τα ηχεια με τον καιρο στρωνουν ...τοτε παρτε ως δεδομενο το αντιθετο. με αυτον τον χρυσο κανονα δεν θα κανετε ποτε λαθος.
λενε οτι τα ενεργα δεν.......τοτε παρτε σαν τρελοι ενεργα
λενε οτι το πικαπ ειναι το καλυτερο μεσο αναπαραγωγης, τοτε καντε μια συνδρομη στο σποτιφαι
Aν δεν ειδες το βιντεο του Andrew Jones που ποσταριστηκε,μην συνεχιζεις να γραφεις χαζομαρες...
 

TGD

Μηνύματα
7.187
Reaction score
7.215
ΟΛΑ πιάνουν τις επιδόσεις τους μετά από τουλάχιστον 80~100+ "ινδιάνικων" (που δεν είναι σωστό) χιλιομέτρων.
Τελευταία φορά που αγόρασα νέο αμάξι ήταν το 2002. Ελπίζω ότι ο προηγούμενος χρήστης των μεταχειρισμένων μου τα έστρωσε σωστά...
Αλήθεια τι σημαίνει "ινδιάνικων" ;
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.397
Reaction score
1.856
"Καουμπόικα" δεν έβλεπες πιτσιρικάς; πάνω σε άλογο με ξέφρενο καλπασμό, Ινδιάνος σε έξαλλη κατάσταση, το ένα χέρι στο στόμα να αλαλάζει και το άλλο να ανεμίζει το τόμαχωκ πάνω από το κεφάλι;
 

Μηνύματα
7.262
Reaction score
11.812
Πάντως εγώ που έχω φρέσκο μοτέρ στο focus και είχα κάνει 96000 με το παλιό, όταν ήταν φρέσκο το νέο, διέκρινα διαφορές, ήταν πιο διστακτικό ( σε ήρεμη οδήγηση με αλλαγές ταχυτήτων στις 2500~3000 στροφές και χωρίς να το ζορίζω χαμηλά ). Τώρα στις 3000 χλμ που έχει κάνει, κρίνω ότι αρπάζει σαν το πρώτο.
 


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.130
Έχω πάνω από τα ηχεία μου τοποθετημένα 2 άλλα μικρά ηχειάκια (ένα σύστημα 2.1 Yamaha) για υπολογιστή.
Ο κυριότερος λόγος είναι όταν που και που φτιάχνω/μιξάρω καμιά μουσική, να ακούω τι θα ακούσει η πλειοψηφία του κόσμου στους υπολογιστές κλπ μπαρμπούτσαλα....
Που και που όμως ακούω και από αυτά μουσική π.χ. αν κάποια εμπορική παραγωγή μου αρέσει πολύ ή καθόλου, θέλω να ξέρω πως ακούγεται και κει...
Τέλος πάντων μετά την εισαγωγή ας πάμε στο ...ψητό, όταν από τα monitors (2 krk 6'' + 2 subs 10'') γυρίζω στα yamaha, πάντα λέω τι απαίσια παίζουν... Αν όμως ...αν, αν τα αφήσω λίγη ώρα να παίζουν ή ακόμη καλύτερα αν φύγω για 5 λεπτά και ξαναγυρίσω (ώστε να χάσω τη σύγκριση που είχα σε μεγάλο βαθμό) μου φαίνονται πως παίζουν μια χαρά!!
Εδώ ξεκάθαρα "στρώνει" ο εγκέφαλος/αυτί μου.... και γίνεται σε πολύ λίγη ώρα.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Ναι, τα ηχεία χρειάζονται στρώσιμο. Χρειάζονται τα κινητά τους μέρη να αποκτήσουν τις πλήρεις ιδιότητές τους.

Αν η ανάρτηση δεν έχει αποκτήσει τις πλήρεις ιδιότητες, τότε έχουμε θερμική καταπόνηση, άεργη (ανεκμετάλλευτη) ισχύ και παραμορφώσεις που ο ορισμός τους κρύβεται σε σωρό θεωρημάτων της Φυσικής που έχουν διδαχθεί στους κλάδους μηχανικής και μαθηματικών (Ντόπλερ, Χουκ, ντ’Αλμπερ, Όιλερ, θεωρία πεπερασμένων στοιχείων – υπάρχει περιορισμός μέσω cross, σχέσεις τάσεως και ανηγμένων παραμορφώσεων – δεν είναι λάθος ορθογραφικό το "η" κ.λπ.)
Δε γνωρίζω αν αυξάνονται τα db, γνωρίζω πως αλλάζει ο τρόπος διαχείρισης εφελκυσμού και θλίψης άρα και οι μεταβολές πίεσης του αέρα.
 


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Δηλαδή, πώς αλλάζει ο τρόπος διαχείρισης εφελκυσμού και θλίψης; Τί υφίσταται εφελκυσμό και τί θλίψη πριν και μετά το στρώσιμο;
Δες το βιντεο που ανεβηκε και θα σου λυθουν οι αποριες.

Και να σου απαντησει,δεν πιστευω να καταλαβεις και πολλα.8-)
 

Μηνύματα
7.262
Reaction score
11.812
Ή το έχεις πλέον συνηθίσει.
Μπα. Αυτόν τον κινητήρα τον ξέρω απο τη καλή κι απ'την ανάποδη. Είχε κάνει σχετικά λίγα χιλιόμετρα μεν ο πρώτος, αλλά κάτω απο διαφορετικές συνθήκες, πόλη, εθνική, ρεπρίζ, ξεκ@βλώματα στις ευθείες, σε βουνά, σε λαγκάδια, you name it! Τον Σεπτέμβρη που περνάω ΚΤΕΟ, θα δω και τα καυσαέριά του σε σύγκριση με τον πρώτο, να έχω και μετρήσεις βρε αδερφέ!! :p
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.903
Reaction score
12.536
Χωρίς μετρήσεις (δυναμομέτρηση) δεν κάνουμε τίποτα. Αλλιώς όλοι υφιστάμεθα εφελκυσμό (τραβάτε με κι ας κλαίω) ή/και θλίψη (σνιφ κλαψ λυγμ δεν τραβάει το ρημάδι).

Εφελκυσμός και θλίψη, όμορφες λέξεις/έννοιες, αλλά μου θυμίζουν Προκρούστη.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.108
Reaction score
20.596
Δες το βιντεο που ανεβηκε και θα σου λυθουν οι αποριες.

Και να σου απαντησει,δεν πιστευω να καταλαβεις και πολλα.8-)
Σωστά, αυτό δεν το σκέφτηκα. Auditory παιδί μου, μη γράψεις τίποτα. Αφού δεν πρόκειται να καταλάβω...
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.595
Μηνύματα
2.867.182
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top