Παρουσίαση συστήματος... PMC

Μηνύματα
7.270
Reaction score
11.819
Πάρε τα βασικά δεδομένα καμπύλης και παίξε... Παίξε στον χώρο σου ως προς την ένταση για να δεις μέχρι που πάει και πια καμπυλη τεριαζει σε όλα τα είδη ακούσματος που κάνεις.. .. εκεί θασαι.

Με την καμπυλη του άλλου που βάζεις δεν σημαίνει ότι ακούτε το ίδιο..
Η καμπύλη του άλλου ήταν η πρώτη επαφή με την έννοια της ισοστάθμισης. Στη παρούσα φάση, όποιες ρυθμίσεις εφαρμόζονται, αφορούν στο δικό μου σύστημα και στον δικό μου χώρο. Και φυσικά, έπεται συνέχεια!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Dr. EAR, υποψιαζομαι οτι εννοει ενα preset->presh*t σαν το κοκκινο ... και οχι σαν το μπλε... 🐒
Μαζι με ενα Plugin για θορυβο επιφανειας.. 8-)
Εξαρτάται.
Σε επίπεδο πηγής, αν παίρνεις έξοδο από το φόνο στειτζ για ανάλυση, τότε θα πρέπει να κάνεις τελική ισοστάθμιση περίπου σα την μπλε, ιδανικά εντελώς μα εντελώς φλατ.

Σε τελικό ακουστό αποτέλεσμα, και τα δύο αυτά που βλέπω είναι χάλια. Πιο καλή η κόκκινη όμως...


Χρειάζεται να επισημάνουμε πως το πικάπ δεν είναι "πηγή". Είναι τρανσπορτ.

Πηγή είναι η έξοδος του φόνο στειτζ.

Προφανώς η καλύτερη ισοστάθμιση είναι σε επίπεδο πηγής, και θα πρέπει η έξοδος του φόνο στειτζ να είναι εντελώς φλατ σε όλο το ακουστό φάσμα.

Όπως ακριβώς είναι η έξοδος ενός Ντακ.
Ευθεία γραμμή, σα τη νοημοσύνη νεκρης κάμπιας.
 



Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.566
Reaction score
37.866
ναι λιγο μπλεξιμο στην υλοποιηση φιλτατε (C.Ear), η εξοδος του phono-stage βαση μιας πχ RIAA eq να επαναπροσαρμοστει στα ψηφιακα preset..(βαση της προηγουμενης αναρτησης#2077)
αλλα τι μπορει να επεξεργαζεται ο Trinnov αν δεν παρει το απαραιτητο φλατ σημα?-υποψιαζομαι οτι θα επεμβαινει οπου χρειαζεται στην οποια εξοδο βγαζει το δολο-phono stage - (βαση της τελευταιας#2082)
μπορει να λεω και αρλουμπεν.. 8-)
 

Μηνύματα
4.873
Reaction score
3.963
Αυτή είναι πραγματική υποστήριξη του πελάτη!
Είναι γεγονός πως το after sales support της τρινοβ, είναι αλλού. Και κείνος ο Αντουάν, Κυριακή βράδυ 2 τα χαράματα του στέλνεις μέιλ, σε 2' έχει απαντήσει, μπορεί να έχει μπει ήδη μέσα στον τρινοβ να παίζει με τις ρυθμίσεις.
Χμ, αυτο ειναι λιγο υποπτο. Το πιο πιθανο ειναι οτι εκεινη την ωρα βρισκεται σε καποιο καμπαρε του Παρισιου και πινει τα ποτακια του. Ποιος ξερει τι σιγοψυθιριζει την ωρα που του ερχεται το μεηλ στο κινητο και σε τι κατασταση ειναι οταν γραφει τις απαντησεις.
Γι αυτο αγαπητε Τζιοβανι, θα στελνεις μηνυματα στο διαστημα 4-8 μ.μ. για να εισαι σιγουρος οτι ο συνομιλητης θα ειναι νηφαλια κατασταση.
ΥΓ. Στο πρισετ του πικάπ, κόβουμε μαχαίρι οτιδήποτε κάτω από τα 25 χερτζ. Δηλαδή εφαρμόζουμε το παλιό καλό "subsonic" φίλτρο, για να περιορίσουμε τα προβλήματα του ραμπλ που ταλαιπωρούν αδίκως τις αναρτήσεις των σαμπ.
Και τι τα χρυσοπληρωσαμε τα σαμπς Κωστα μας. Δεν μας τα λες αλα εδω. Σου δινω χρονο μεχρι το βραδυ αφου πιεις 4-5 μπυριτσες να ανασκευασεις.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αυτό δεν είναι αστείο...

Το βινύλιο θέλει διαφορετικά settings στην ισοστάθμιση. Δεν μπορείς να έχεις τα ίδια settings με τις ψηφιακές σου πηγές.

Ως πηγή, είναι πρακτικά αδύνατο να παίζει φλατ. Αναλόγως κεφαλής φόνο και καλωδίων, μπορεί να έχει οπουδήποτε μια τόνωση ή υποχωρήσεις στην απόκριση. Γιατί να αφήσεις μια τόνωση πχ στους 3 χιλιοκυκλους; Είναι ο "χαρακτήρας" της βελόνας; Ομοίως μια τόνωση στους 60 κύκλους, μια πτώση στα ανώτερα πρίμα, οτιδήποτε.

Δυστυχώς, δε πάει πακέτο με τα Ντακ, οπότε χρειάζεται να διαθέτεις βινύλιο με ροζ θόρυβο, και να κάνεις μετρήσεις παίζοντας το δισκο βινυλίου, όχι με τα Ίου Ίου..

Χρειάζεται λοιπόν να γίνει ένα τυπικό πρισετ με τον γνωστό τρόπο, κι αφού τελειώσει το θέμα της ισοστάθμισης του σετάπ για τις ψηφιακές πηγές, κι είναι έτοιμο το πρισετ και όλα διορθωμένα, μετά βάζεις να παίξει βινυλιο με ροζ θόρυβο και πραγματοποιείς εκ νέου μετρήσεις.
Ό,τι στραβό βρεις, το διορθώνεις σε ένα νέο πρισετ, τροποποιώντας το ήδη υπάρχον πρισετ των ψηφιακών πηγών.

Χρειάζεται λοιπόν να έχει το δικό του πρισετ το πικάπ, και σε κάθε αλλαγή (κεφαλής, φόνο στειτζ και καλωδίων) χρειάζεται εκ νέου μετρήσεις για αυτό το πρισετ.


ΥΓ. Στο πρισετ του πικάπ, κόβουμε μαχαίρι οτιδήποτε κάτω από τα 25 χερτζ. Δηλαδή εφαρμόζουμε το παλιό καλό "subsonic" φίλτρο, για να περιορίσουμε τα προβλήματα του ραμπλ που ταλαιπωρούν αδίκως τις αναρτήσεις των σαμπ.
Με τόσες διατυπώσεις δικαιολογούνται εμμέσως όσοι θα προτιμούσαν ν'ακούνε βινύλιο...αδιόρθωτο.:sneaky:

Για το δε θέμα του υποηχητικού φίλτρου,προσπερνώντας το γνωστό κρίκο φωνογραφικού σταδίου,τα ποιοτικά sub - και ακόμα περισσότερο με αρχιτεκτονική bass reflex - οφείλουν να διαθέτουν ενσωματωμένο, ενώ θεωρείται εκ των ουκ άνευ για στουντιακά monitor και sub.
1591877404817.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Για το δε θέμα του υποηχητικού φίλτρου,προσπερνώντας το γνωστό κρίκο φωνογραφικού σταδίου,τα ποιοτικά sub - και ακόμα περισσότερο με αρχιτεκτονική bass reflex - οφείλουν να διαθέτουν ενσωματωμένο, ενώ θεωρείται εκ των ουκ άνευ για στουντιακά monitor και sub.
Σωστά.

Καλό είναι ωστόσο να μη ταλαιπωρεί το σύνολο των υποηχοϊκών παρατράγουδων του πικάπ, τα Ντακ εξόδου και το θεάρεστο δυναμικό εύρος του πσηφιακού σήματος, ιδίως όταν διαθέτοντας αρκετά σαμπ έχεις δώσει και 4-5 ντεσιμπέλ στο κεφάλι εκεί κάτω.

Βεβαίως είμαι ο "δάσκαλε που δίδασκες" σ'αυτη τη φάση, διότι ενώ έχω υπερβολικά πολλά εργαλεία στα χέρια μου για ξεχωρη ισοστάθμιση του πικάπ μου, δεν έχω κάνει τίποτα απολύτως. :tongue: Όμως η αφεντομουτσουνάρα μου, έχει το πικάπ εν ενεργεία για λόγους αισθητικής και νοσταλγίας, κι όχι ως "κύρια" (ή έστω χρήσιμη) πηγή, ενώ κάποιοι άλλοι φίλοι, το χρησιμοποιούν κανονικά. ;)

Προσωπικά θα πρέπει να βρω πολύ ελεύθερο χρόνο για σκότωμα, ώστε να κάτσω να το ισοσταθμίσω όπως προβλέπεται, χρησιμοποιώντας απλώς το γραφικό εκουαλαιζερ της εν λόγω πηγής στον τρινοβ (κάθε πηγή έχει ξεχωριστό εκουαλαιζερ και φυσικά μπορεί να έχει ξεχωριστά τα πάντα όλα) και χωρίς να πειράξω τα σετινγκς της ισοστάθμισης χώρου.
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.566
Reaction score
37.866
αναλογικα υπερπολλαπλασια απο τους υπολοιπους.. και μονο αν/να αναλογιστεις db, συχνοτητες .. και μεγαφωνα (τον αριθμο και το εμβαδο)... και εδω δεν κανω πλακα.. :king:
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.130
Πάρε τα βασικά δεδομένα καμπύλης και παίξε... Παίξε στον χώρο σου ως προς την ένταση για να δεις μέχρι που πάει και πια καμπυλη τεριαζει σε όλα τα είδη ακούσματος που κάνεις.. .. εκεί θασαι.

Με την καμπυλη του άλλου που βάζεις δεν σημαίνει ότι ακούτε το ίδιο..
Εννοείται πως η καμπύλη που έστειλα στον αστροναύτη αφορά το χώρο/ηχεία μου και δε θα άκουγε το ίδιο...
Ο σκοπός ήταν να δει αν μπορεί να κάνει import ένα Filter Impulse Response από το REW στον player του.
Εντούτοις όμως, αν και δεν ήταν για το χώρο/ηχεία του, πιστεύω πως έστω κι έτσι άκουσε ελαφρά καλύτερα για 2 λόγους α) μια σχετική κλίση αλλά Τούλ υπήρχε β) κάποια room modes απ' ότι είδα μοιάζουν στους χώρους μας οπότε η προσπάθεια να τα "συμμαζέψω" σε μένα βοήθησε και στο χώρο του... έστω και στην τύχη...
 


Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Εννοείται πως η καμπύλη που έστειλα στον αστροναύτη αφορά το χώρο/ηχεία μου και δε θα άκουγε το ίδιο...
Ο σκοπός ήταν να δει αν μπορεί να κάνει import ένα Filter Impulse Response από το REW στον player του.
Εντούτοις όμως, αν και δεν ήταν για το χώρο/ηχεία του, πιστεύω πως έστω κι έτσι άκουσε ελαφρά καλύτερα για 2 λόγους α) μια σχετική κλίση αλλά Τούλ υπήρχε β) κάποια room modes απ' ότι είδα μοιάζουν στους χώρους μας οπότε η προσπάθεια να τα "συμμαζέψω" σε μένα βοήθησε και στο χώρο του... έστω και στην τύχη...
ναι βρε, εγω τα λεω στον αστροναυτη επειδη ειναι φρεσκος και μπερδευτει..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
Η πικαπάρα μου; :party:

Σχεδόν μια φορά το μήνα, μάλλον το δίμηνο, πατάω το κουμπί να γυρίζει ο δίσκος. Μια στις 3 ρίχνω και τη βελόνα πάνω. Μια στις 4 το αφήνω να παίξει ένα κομμάτι κι από τα ηχεία. Ή μισό. Λιγάκι τελοσπαντων.

Μου'δωσε και κάτι ωραία βινύλια ο Τζιοβάνι, ακόμα να τα βάλω να παίξουν. Θέλω βουρτσακι πρώτα. Το ξέχασα..


Αλλά το βλέπω κάθε μέρα, αυτό μετράει. ;)

ΥΓ. Βουρτσακι να θυμηθώ να πάρω.. πρέπει να έχω τα σύνεργα να καθαρίζει ο δίσκος απ'τις σκόνες.. :superman:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Η πικαπάρα μου; :party:

Σχεδόν μια φορά το μήνα, μάλλον το δίμηνο, πατάω το κουμπί να γυρίζει ο δίσκος. Μια στις 3 ρίχνω και τη βελόνα πάνω. Μια στις 4 το αφήνω να παίξει ένα κομμάτι κι από τα ηχεία. Ή μισό. Λιγάκι τελοσπαντων.

Μου'δωσε και κάτι ωραία βινύλια ο Τζιοβάνι, ακόμα να τα βάλω να παίξουν. Θέλω βουρτσακι πρώτα. Το ξέχασα..


Αλλά το βλέπω κάθε μέρα, αυτό μετράει. ;)

ΥΓ. Βουρτσακι να θυμηθώ να πάρω.. πρέπει να έχω τα σύνεργα να καθαρίζει ο δίσκος απ'τις σκόνες.. :superman:
1591888880924.png

Ειναι και λιγο παγιδα και ουτοπια η καμπυλη που θα μας αρεσει παντου και παντα.
Πολυ απλα γιατι μεταβαλεται ο τροπος παραγωγης και το συχνοτικο περιεχομενο
της εκαστοτε ηχογραφησης.
H πεμπτουσία της διόρθωσης είναι να ενισχύονται οι αισθητές διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε διαφορετικές παραγωγές.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.395
Reaction score
125.558
H πεμπτουσία της διόρθωσης είναι να ενισχύονται οι αισθητές διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε διαφορετικές παραγωγές.
Είναι πραγματικά τρομερά ενδιαφέρον να ακούς πως προοδεύουν, πως εξελίσσονται ηχητικά οι παραγωγές στην πάροδο των ετών, μέχρι τις τελευταίες, τις πιο σύγχρονες.

Αντανακλούν όλη την τεχνολογία!
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Ειναι και λιγο παγιδα και ουτοπια η καμπυλη που θα μας αρεσει παντου και παντα.
Πολυ απλα γιατι μεταβαλεται ο τροπος παραγωγης και το συχνοτικο περιεχομενο
της εκαστοτε ηχογραφησης.
Σημασια εχει η καμπυλη να ειναι ευχαριστη και να μην ειναι εμφανες το λαθος(για σενα)ειτε προς το να σου λειπει κατι η να ειναι υπερβολικο καπου, σε δεδομενη ενταση ακροασης που ακους....

Μη νομιζεις...και η 10 καμπυλες που θα ακουσει ο Jio ειναι καμπυλες τεστ...
.....με τα στοιχεια που εχει η εταιρια απο το μηχανημα βλεπει τις προτιμησεις και πως πρεπει να παιξει περιπου...
του πεταξαν 10 καμπυλες και μπαινει απευθειας στην στατιστικη και ο Jio ......;)
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
H πεμπτουσία της διόρθωσης είναι να ενισχύονται οι αισθητές διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε διαφορετικές παραγωγές.

Και σε αυτή την περίπτωση το αποτέλεσμα είναι αυτό που γράφω:
"Δεν υπάρχει καμπύλη που να σου αρέσει παντού και πάντα."
Δεν λέμε κάτι το διαφορετικό.
Καμμια έρευνα του Ολιβ πάνω σ'αυτο;
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.715
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top