Καλώδια και θύματα


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Καλέ μου Γιάννη έχεις δίκιο, εσύ ακούς την διαφορά ο Βασίλης την ακούει το ίδιο κι ο Μήτσος και το ίδιο κι εγώ, το "δεν ακούω διαφορά" ήταν ατυχής έκφραση από μέρους μου οπότε για να το διορθώσω θα προσπαθήσω να είμαι πολύ ακριβής, φυσικά και έχω ακούσει διαφορές από το ένα καλώδιο στο άλλο όχι όμως τέτοιας έκτασης που να δικαιολογούν αφενός την διαφορά τιμής κάποιων αρκετών εκατοντάδων ευρώ μεταξύ των καλωδίων αυτών και αφετέρου πέρα από αόριστα ακουστές πόσο μετρήσιμες είναι οι διαφορές αυτές; για να είμαι σίγουρος κι εγώ ότι τα ωραία μου ευρώ πραγματικά έπιασαν τόπο; έτσι ρε παιδί μου για να ξέρω με ντοκουμέντα ότι δεν είμαι θύμα της αυθυποβολής, του marketing, του placebo κτλ.
Επίσης έχω μια άλλη απορία κι όποιος θέλει ας απαντήσει ειλικρινά, πόσοι από εσάς (δεν εννοώ απαραίτητα εσένα Γιάννη) που έχετε κατά καιρούς ξοδέψει από μερικές εκατοντάδες μέχρι μερικές χιλιάδες ευρώ σε καλώδια έχετε ανοίξει τα επώνυμα κι ακριβά παθητικά ηχεία σας και να δείτε τους πυκνωτές και τα πηνία αξίας 10άρικου στα cross;;; πιστεύω πολύ λίγοι κι όποιος το έχει κάνει αντιλαμβάνεται αμέσως με ποιο τρόπο μπορεί να ξοδέψει χρήματα στο παθητικό σύστημα του και να έχει μια πραγματική αναβάθμιση.
Αυτό το φέρνω ως παράδειγμα καθώς πρόσφατα και μετά από ατύχημα που έχω ήδη αναφέρει σε άλλο νήμα αποφάσισα να στείλω στον PeterMeni (από την Κρήτη στην Αθήνα) τα ηχεία μου για αλλαγή των cross, το συμπέρασμα μου λοιπόν μετά την αλλαγή και βελτίωση τους από τον Πέτρο είναι πως ακόμα κι αν ξόδευα μερικές χιλιάδες ευρώ σε καλώδια (άσχετο ότι δεν θα το έκανα ποτέ) δεν θα είχα σε καμία περίπτωση την τεράστια βελτίωση (καρά...ακουστή και μετρήσιμη) που έχω τώρα που ξόδεψα όσο κοστίζει ένα ζευγάρι χαμηλομεσαία interconnects δηλαδή μόλις λίγες εκατοντάδες ευρώ.
Μιας και ρώτησες ποιος έχει κάνει μια τέτοια αλλαγή στα κροσοβερ των ηχείων του, μπορώ να σου απαντήσω έχοντας κάνει αυτή την αναβάθμιση ότι:

Η διαφορά που φέρνει η αλλαγή και μόνο των υλικών στο κροσοβερ με άλλα ποιοτικότερα υλικά είναι σημαντική όπως λες και μεγάλη, αυτό όμως δεν ακυρώνει τη βελτίωση που επιφέρουν τα καλώδια είτε είναι ρεύματος, είτε είναι ηχείων, είτε ιντερκονεκτ, ούτε φυσικά ακυρώνει τη βελτίωση στον ήχο που μπορεί να φέρει ένα καλό ρακ, ή μια μερική ή ολική φροντίδα χώρου.
Όλα βοηθούν στην βελτίωση της αναπαραγωγής του ήχου.
Όλα όμως!
Κάποιοι μπορεί να κάνουν όλα τα παραπάνω ή τίποτα από αυτά, αυτό όμως δεν ακυρώνει τη βελτίωση που επιφέρουν το καθένα απ'τα προαναφερόμενα ξεχωριστά.
Το πως κάποιος θα αποφασίσει ή όχι να βελτιώσει τον ήχο του είναι δικό του θέμα βάσει των χωροταξικών και οικονομικών του δυνατοτήτων.
Ο μηδενισμός όμως της ηχητικής βελτίωσης μέσω των καλωδίων που κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν είναι ... τουλάχιστον γελοίος!!
Υ.Σ. οι φωτογραφίες είναι από τα δικά μου κροσοβερ
 

Attachments

Last edited:

Μηνύματα
763
Reaction score
1.594
Μιας και ρώτησες ποιος έχει κάνει μια τέτοια αλλαγή στα κροσοβερ των ηχείων του, μπορώ να σου απαντήσω έχοντας κάνει αυτή την αναβάθμιση ότι:

Η διαφορά που φέρνει η αλλαγή και μόνο των υλικών στο κροσοβερ με άλλα ποιοτικότερα υλικά είναι σημαντική όπως λες και μεγάλη
Τι αλλαγές έχεις κάνει στα κροσόβερ, ποιο το κόστος τους και τι διαφορές παρατήρησες;
 
Last edited:


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Τι αλλαγές έχεις κάνει στα κροσόβερ και ποιο το κόστος τους;
Φαίνονται όλα στις φωτογραφίες που πρόσθεσα εκ των υστέρων στο ποστ 2462.
Έχουν αλλαχθεί τα πηνία με αέρος πλακέ της mundorf, οι πυκνωτές με mundorf evo aluminium oil και οι αντιστάσεις με αντιστάσεις της ohmite, όλα συνδεδεμένα πλέον hardwired και κόστος αγοράς υλικών στα 280€ περίπου.
Η εργασία δεν είναι μέσα στο παραπάνω κόστος.
Οι διαφορές τώρα είναι η μεγαλύτερη ευκρίνεια και εστίαση των οργάνων, μεγαλύτερη έκταση και όγκο τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές συχνότητες.
Επίσης κέρδισαν και σε ευαισθησία.
 
Last edited:

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.230
Reaction score
8.112
Λέανδρε άρχισες διάβασμα και πήρες μικρόφωνο; Τα ίδια έκανα και εγώ πριν πολλά χρόνια και κοιτά που κατάντησα. Αχχ που είναι τα quad με τον pass και μετά τα Ypsilon με Nordost synergetic research και xlo...
αφού λοιπόν φαίνεται πως το έχεις το αντικείμενο και το υπόβαθρο και εδώ σε βοηθάνε να προχωρήσεις, μάλλον, όπως και εγώ, θα διαβάζεις αυτά που έγραφες παλιά και θα ψιλό- ντρέπεσαι. Τα αρχικά μου ποστ ήταν για κλάματα έφαγα πολύ ξύλο αλλά νομίζω πως το μόνο που χρειάζεται είναι ανοιχτό μυαλό και όρεξη για πρόοδο. Τα έχεις , προχώρα. Δεν χρειάζεται να ανεβάσεις καμία μέτρηση μόνο να συγκρίνεις 2 διαφορετικές θέσεις ακρόασης δεξιά και αριστερά απο το sweet spot σου και το ταξίδι ξεκινάει
 



Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Μιας και ρώτησες ποιος έχει κάνει μια τέτοια αλλαγή στα κροσοβερ των ηχείων του, μπορώ να σου απαντήσω έχοντας κάνει αυτή την αναβάθμιση ότι:

Η διαφορά που φέρνει η αλλαγή και μόνο των υλικών στο κροσοβερ με άλλα ποιοτικότερα υλικά είναι σημαντική όπως λες και μεγάλη, αυτό όμως δεν ακυρώνει τη βελτίωση που επιφέρουν τα καλώδια είτε είναι ρεύματος, είτε είναι ηχείων, είτε ιντερκονεκτ, ούτε φυσικά ακυρώνει τη βελτίωση στον ήχο που μπορεί να φέρει ένα καλό ρακ, ή μια μερική ή ολική φροντίδα χώρου.
Όλα βοηθούν στην βελτίωση της αναπαραγωγής του ήχου.
Όλα όμως!
Κάποιοι μπορεί να κάνουν όλα τα παραπάνω ή τίποτα από αυτά, αυτό όμως δεν ακυρώνει τη βελτίωση που επιφέρουν το καθένα απ'τα προαναφερόμενα ξεχωριστά.
Το πως κάποιος θα αποφασίσει ή όχι να βελτιώσει τον ήχο του είναι δικό του θέμα βάσει των χωροταξικών και οικονομικών του δυνατοτήτων.
Ο μηδενισμός όμως της ηχητικής βελτίωσης μέσω των καλωδίων που κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν είναι ... τουλάχιστον γελοίος!!
Υ.Σ. οι φωτογραφίες είναι από τα δικά μου κροσοβερ
Χαίρομαι Λέανδρε που έχεις κάνει αναβάθμιση στα crossover των ηχείων σου οπότε γνωρίζουμε κι οι δυο γατί πράγμα μιλάμε, αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση, ήταν ένα εγχείρημα diy κι απλά αντικατέστησες τα υλικά των κρος με άλλα καλύτερης ποιότητας στις ίδιες τιμές ή έγινε από κάποιον άλλο επαγγελματία ή χομπίστα φίλο μετά από δοκιμές μετρήσεις κτλπ;
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Χαίρομαι Λέανδρε που έχεις κάνει αναβάθμιση στα crossover των ηχείων σου οπότε γνωρίζουμε κι οι δυο γατί πράγμα μιλάμε, αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση, ήταν ένα εγχείρημα diy κι απλά αντικατέστησες τα υλικά των κρος με άλλα καλύτερης ποιότητας στις ίδιες τιμές ή έγινε από κάποιον άλλο επαγγελματία ή χομπίστα φίλο μετά από δοκιμές μετρήσεις κτλπ;
Η μετατροπή έγινε μαζί με ένα φίλο χομπίστα φυσικό, αλλά.. έχει καμία σημασία???
Δε μπορώ να καταλάβω για πιο λόγο ντε και καλά ψάχνεις να βρεις το... φάουλ για να "μου την πεις"!!
Αν κάνω λάθος ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη..
Τέλος πάντων, τα υλικά είναι ακριβώς τα ίδια μου τα αρχικά, απλά είναι πολύ ποιοτικότερα και με πολύ μικρότερες ανοχές.
Επίσης τα πηνία έχουν αρχικά αγοραστεί μεγαλύτερα των αρχικών, έχουν μετρηθεί με γέφυρα και έχουν κοπεί στην ονομαστική τιμή του αρχικού με σχεδόν μηδενική ανοχή.
Αντίστοιχα οι πυκνωτές έχουν μετρηθεί κατά την αγορά τους και έχουν μικρότερη ανοχή απ' την ονομαστική του 3%(η πραγματική ανοχή τους είναι 1,22%).
Κάτι άλλο??
 
Last edited:

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Σίγουρα με παρεξήγησες , δεν έχω καμία διάθεση να "στην πω" όπως λες ή να βρω το φάουλ, ότι γράφω είναι καλοπροαίρετο και με σκοπό την προαγωγή του διαλόγου απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται ένας άνθρωπος που έχει κάνει μια σωστή αναβάθμιση σε κροσόβερ με κόστος μόλις μερικές εκατοντάδες ευρώ κι όπως λέει άκουσε στην πράξη την σοβαρή βελτίωση πιστεύει ταυτόχρονα ότι αλλάζοντας ένα καλώδιο, ένα απλό καλώδιο μήκους ενός μέτρου με άλλο από δήθεν εξωτικά υλικά και πολλαπλάσιας αξίας αυτής των υλικών δυο κρος θα έχει ανάλογη ή μεγαλύτερρη βελτίωση στην απόδοση του ηχείου του.
Πάντως κατά γενική ομολογία ανθρώπων που έχουν μεγάλη εμπειρία και τριβή με το αντικείμενο το να αλλάξεις απλά τα υλικά του κρος με άλλα ανώτερης ποιότητας χωρίς μετρήσεις εμπεριέχει ένα ποσοστό πιθανού λάθους, αυτό το λέω πάλι καλοπροαίρετα και χωρίς να είμαι σίγουρος ότι ισχύει για τα ηχεία σου, https://www.avsite.gr/forum/threads/Βελτίωση-ηχείου.145041/page-2#post-1965028
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Σίγουρα με παρεξήγησες , δεν έχω καμία διάθεση να "στην πω" όπως λες ή να βρω το φάουλ, ότι γράφω είναι καλοπροαίρετο και με σκοπό την προαγωγή του διαλόγου απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται ένας άνθρωπος που έχει κάνει μια σωστή αναβάθμιση σε κροσόβερ με κόστος μόλις μερικές εκατοντάδες ευρώ κι όπως λέει άκουσε στην πράξη την σοβαρή βελτίωση πιστεύει ταυτόχρονα ότι αλλάζοντας ένα καλώδιο, ένα απλό καλώδιο μήκους ενός μέτρου με άλλο από δήθεν εξωτικά υλικά και πολλαπλάσιας αξίας αυτής των υλικών δυο κρος θα έχει ανάλογη ή μεγαλύτερρη βελτίωση στην απόδοση του ηχείου του.
Πάντως κατά γενική ομολογία ανθρώπων που έχουν μεγάλη εμπειρία και τριβή με το αντικείμενο το να αλλάξεις απλά τα υλικά του κρος με άλλα ανώτερης ποιότητας χωρίς μετρήσεις εμπεριέχει ένα ποσοστό πιθανού λάθους, αυτό το λέω πάλι καλοπροαίρετα και χωρίς να είμαι σίγουρος ότι ισχύει για τα ηχεία σου, https://www.avsite.gr/forum/threads/Βελτίωση-ηχείου.145041/page-2#post-1965028
Η απάντηση είναι απλή,
Όσοι δεν έχουν δοκιμάσει καλώδια έχουν τις δικές σου απορίες.
Όσοι έχουν δοκιμάσει, μπορούν να σου πουν ότι κάποια καλώδια μπορεί να επιφέρουν θεαματικοτερα αποτελέσματα στη βελτίωση του ήχου απ'τα βελτιωμένα κρος.
Τώρα, για τις μετρήσεις στο κρος μου, σου φαίνεται να μην έγιναν διαβάζοντας το προηγούμενο ποστ μου?? :wink: :wink:
Απλά μην είσαι τόσο αφοριστικος, θα εκπλαγεις όταν κάνεις κάποια δοκιμή με σοβαρά καλώδια..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.112
Reaction score
124.681
Αν φανταστούμε ένα ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης, όπου τα ηχεία είναι ως προβλεπεται on axis προς τη θέση ακρόασης, τότε η μετακίνηση δεξιά (ή αριστερά) από αυτήν θα έχει ως αποτέλεσμα διαφορετική απόσταση ακρόασης από κάθε ηχείο (πιο κοντά μας θα βρίσκεται το δεξί ηχείο αν μετακινηθούμε προς τα δεξιά) αλλά πρακτικά όμοια γωνία ακρόασης προς κάθε ηχείο, δηλαδή ας πούμε off axis 5°, προς τα έσω του αριστερού ηχείου και προς τα έξω του δεξιού.

Διατηρώντας τελικά την γωνία off axis πρακτικά σταθερή και στα δύο ηχεία, είναι φυσικό και επόμενο να ακούμε δυνατότερα το ηχείο με τη μικρότερη απόσταση ακρόασης.

Άμα το ένα ηχείο παίζει δυνατότερα από το άλλο, έχει φύγει προς τη μια πλευρά το κέντρο του μουσικού ειδώλου, χάνεται το εύρος της στερεοφωνιας.
Άρα, έχουμε φύγει εκτός "σουίτ σποτ".


Ο τρόπος για να διευρύνουμε το σουίτ σποτ, ώστε να ακούμε ίση στάθμη από κάθε ηχείο (ακλόνητο, σταθερό κεντρικό είδωλο στερεοφωνιας) ακόμα κι όταν μετακινουμαστε δεξιά ή αριστερά από το κέντρο του τριγώνου ακρόασης, είναι το toe in.

Με τη χρήση toe in ακούμε off axis και τα δύο ηχεία στη θέση ακρόασης, ας πούμε στις 10° off axis, οπότε τα ηχεία αντί να έχουν κλίση 30° προς τα έσω ώστε να κοιτάνε on axis τη θέση ακρόασης, τα βάζουμε με 40° κλίση προς τα έσω, οπότε η on axis ευθείες των ηχείων θα τέμνονται αρκετά μπροστά από τη θέση ακρόασης, κι όχι σε αυτήν.

Τώρα τι γίνεται όταν μετακινηθούμε προς τα δεξιά της κεντρικής θέσης ακρόασης;
Φυσικά θα έρθουμε πιο κοντά στο δεξί ηχείο, και θα απομακρυνθούμε από το αριστερό.
Όμως, στις γωνιές ακρόασης τα πράγματα είναι τώρα πολύ διαφορετικά. Όσο πιο δεξιά πάμε, τόσο πλησιαζουμε στην on axis ακτινοβολία του αριστερού ηχείου, και τόσο περισσότερο off axis φεύγουμε από το δεξί ηχείο.
Αν φτάσουμε τόσο δεξιά ώστε να κοιτάζουμε on axis το αριστερό ηχείο, τότε το δεξι θα είναι off axis στις 50°.

Η διαφοροποίηση αυτή της γωνίας ακρόασης, οδηγεί σε σημαντική διαφοροποίηση στάθμης από κάθε ηχείο (on axis παίζει πολύ δυνατότερα κάθε ηχείο από off axis), και αυτή η διαφοροποίηση στάθμης μπορεί κάλλιστα να ισορροπήσει με την αντίστροφη διαφοροποίηση στάθμης λόγω διαφοράς απόστασης ακρόασης.

Γνωρίζοντας την πτώση της στάθμης από τα γραφήματα μέτρησης της of axis απόκρισης του ηχείου μας, και γνωρίζοντας την πτώση στάθμης λόγω διαφοράς απόστασης ακρόασης στο χώρο μας με μετακίνηση στα πλάγια του κέντρου του τριγώνου, μπορούμε να υπολογίσουμε επακριβώς το απαιτούμενο toe in για την απαιτούμενη διεύρυνση του σουίτ σποτ, ώστε ανεξαρτήτως θέσης, να ακούμε σε ίδια στάθμη και τα δύο ηχεία.

Το όμοιο, γίνεται σε πολυκάναλο σεταπ.

Χαρτί και μολύβι.

Κι έτσι εν μέρει δικαιώνεται η επιλογή πολλών από εμάς, "παλιών" στο χώρο, που προτιμούμε πάντα την ακρόαση με toe in, εδώ και από πάντα. ;)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.052
Reaction score
20.465
Τελικά, το cimate change είναι man-made, ο Trump είναι η ενσάρκωση του Κακού, οι ανεμογεννήτριες διαταράσσουν τη σεκσουαλικότητα της μπλε χεβυμεταλόσαυρας της μεσογειακής και υπάρχει Άγιος Βασίλης.
 

Μηνύματα
763
Reaction score
1.594
Γνωρίζοντας την πτώση της στάθμης από τα γραφήματα μέτρησης της of axis απόκρισης του ηχείου μας, και γνωρίζοντας την πτώση στάθμης λόγω διαφοράς απόστασης ακρόασης στο χώρο μας με μετακίνηση στα πλάγια του κέντρου του τριγώνου, μπορούμε να υπολογίσουμε επακριβώς το απαιτούμενο toe in για την απαιτούμενη διεύρυνση του σουίτ σποτ, ώστε ανεξαρτήτως θέσης, να ακούμε σε ίδια στάθμη και τα δύο ηχεία.
Εξαιρετική ανάρτηση, γιατρέ. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τύπος που ορίζει επακριβώς τη γωνία κλίσης; Κάτι παρόμοιο κάνω κι εγώ εμπειρικά (και τα δυο ηχεία off axis), αλλά με ενδιαφέρει ποια θα πρέπει να είναι η κλίση ανά μονάδα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.112
Reaction score
124.681
Αναλόγως μήκους πλευράς του ισόπλευρου τριγώνου ακρόασης, υπάρχει αντιστρόφως ανάλογη διαφοροποίηση στις αποστάσεις μεταξύ ηχείων αν μετακινηθείς 70cm προς τα δεξιά, και το όμοιο ισχύει στη διαφοροποίηση της γωνίας ακρόασης.

Ομοίως, αναλόγως ηχείου, μεταβάλλονται τα γραφήματα διαφοροποίησης απόκρισης και στάθμης στην off axis εκπομπή του.

Προφανώς οι αποκρίσεις πλάτους στην off axis είναι αυτές που θα θέσουν τα ασφαλή όρια για toe in, διότι θα πρέπει να έχει σταθερή στο φάσμα απόκριση.

Να η αξία του σπινοράματος, ε;

Μετά, το κάθε ηχείο, αναλόγως λοβού ακτινοβολίας θα εμφανίζει διαφορετική πτώση στάθμης ανά 2-3-5° off axis, οπότε πρέπει να έχουμε τέτοια σχεδιαγράμματα διαθέσιμα, ή να πραγματοποιήσουμε ανάλογες μετρήσεις ανα 2-3-5° (αναλόγως περίπτωσης και εφαρμογής).

Σε Φαρ Φιλντ τρίγωνο ακρόασης, οι διαφοροποιήσεις στις γωνίες ακρόασης με μετακίνηση 70cm είναι αμελητέες, όπως και η διαφορά στην απόσταση ακρόασης. Γι'αυτό το φαρ Φιλντ έχει εξ'ορισμού ευρύτερο σουίτ σποτ, αλλά και μικρότερη δυνατότητα ελέγχου αυτού, όπως και μικρότερη ποσότητα άμεσης ακτινοβολίας.

Στο εγγύς μιντφιλντ (έως νιαρφιλντ) που μας ενδιαφέρει για τυπικούς οικιακούς χώρους ακρόασης, όλα γίνονται.
 

Μηνύματα
632
Reaction score
575
Να δεις geo που...δεν κάνουν πλάκα.
Όταν όμως μας ξεκινούν τη μέρα με τόση ευθυμία,θα ήταν αμαρτία να...παραπονεθούμε.:sneaky:
Μα γι αυτο ειμαστε εδω οσοι δε φωτιστηκαμε απ τις γνωσεις σας. Για να σας διασκεδαζουμε! ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.112
Reaction score
124.681
Είναι όμως σημαντικό να θυμόμαστε πως σε οποιοδήποτε σεταπ, ανεξαρτήτως δικαναλου ή πολυκάναλου, μπορεί να υπάρχει μόνο ένα σημείο στο χώρο, μηδενικών διαστάσεων, όπου θα έχουμε το σημείο χρονισμού, κι όπου θα ακούγεται άριστα η κρουστική όλων των οργάνων.

Πέραν αυτού του σημείου, το οποίο τυπικά γίνεται στην κορυφή του τριγώνου ακρόασης, η κρουστική θα πάσχει, ενώ ιδίως το δικάναλο είναι καταδικασμένο σε σωρεία κτενωτων φίλτρων αλληλοακυρωσης..

Δεν υπάρχουν μαγικά, ποτέ δεν υπήρξαν, μόνο γνώση υπάρχει και μαθηματικά.

Μόνο ένα λάιβ μουσικό όργανο δεν πάσχει από αυτό το θέμα, ή ένα μονοφωνικό ηχείο μόνο κι έρμο.
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.876
Reaction score
20.367
Βάλε κάνα δυό οθόνες ακόμα και ισάριθμους προτζέκτορες για να ...ισοσταθμισθεί ο ήχος και να ακουστεί η μουσική... Αυτό το μπακάλικο λίθων και πλίνθων και ξύλων και κεράμων και ηχείων ατάκτως ερριμμένων (άντε τακτικά μη πάει χαμένος ο κόπος και το χρήμα) παίζει μουσική; Για Πειρατές της Καραβαϊκής καλό φαίνεται...
Για δείξε μας τη φωτογραφία του δικού σου χώρου.
Αν θες φωτογραφίες χώρων ακρόασης μουσικής για την προσωπκή σου συλλογή υπάρχουν άπειρες στο διαδίκτυο, οπως επίσης και φωτογραφίες από αίθουσες μπιλιάρδου... Κάτι θα βρεις που θα σου γεμίσει το μάτι ...το αυτί άστο είναι για άλλους...
Εκφράζεσαι επικριτικά για χώρο μέλους, ασχημονείς - στα όρια της αγένειας, για να μην πω κάτι άλλο - κι όταν σου ζητάνε δείγμα του χώρου σου, συνεχίζεις κι απαντάς με ειρωνίες.

Ωραία, μπράβο! 👏
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.932
Εκφράζεσαι επικριτικά για χώρο μέλους, ασχημονείς - στα όρια της αγένειας, για να μην πω κάτι άλλο - κι όταν σου ζητάνε δείγμα του χώρου σου, συνεχίζεις κι απαντάς με ειρωνίες.

Ωραία, μπράβο! 👏
Εσύ φταις @wizzy ;)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.370
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top