Thorens TD150....με νεο κουστουμι





Μηνύματα
258
Reaction score
127
Λοιπόν ..... τα χρόνια που πετάγαν τα πικαπ, βρέθηκε στα χέρια μου ένα 150 με χάλια τελάρο (έτσι και αλλιώς ήταν κατασκευαστικά άθλιο). Μάρτη -Απρίλη με την κλεισούρα του κορονοιου αποφάσισα να το φτιάξω.
Κράτησα υποσασί - υποπλατό - μοτέρ και πλατό που βάφτηκε σε φανοποιο!!!!
Το νέο τελάρο είναι από 40αρι θαλάσσης (παλιά ράφια σε ρακ) και επενδύθηκε με το ανοξείδωτο γύρω-γύρω και την 10αρα πλάκα πλέξιγκλας.
Όλα έχουν αναρτηθεί και βιδώσει σε νέο 3αρι ανοξείδωτο( πορτοκαλί ).
Η πλάκα του βραχίονα αποτελείτε από σάντουιτς με 9αρι θαλάσσης (σκαμμένο από κάτω) και με φύλλο 1mm αλουμίνιο.
Νέος διακόπτης με φρέσκα υλικά στο μοτέρ νέα ελατήρια από Linn και πόδια από αλουμίνιο (ιδιοκατασκεύη).
Αυτή την στιγμή παίζει με έναν AVID (Rega 300) και MC30 Supreme και δείχνει ότι όσο ανεβαίνεις σε κεφαλοβραχιονές αυτό τα υποστηρίζει πολύ άνετα. Ήχος αναλυτικός ,σφικτός με άκρα χωρίς τσιρίγματα και κερδίζει επάξια την μία απο τις δύο θέσεις για πικαπ στο ρακ!!!Στην άλλη θα εναλλάσονται LP12 & Gyrodek ;) (έως ότου πάρει σάρκα το νέο προτζεκτ :dance2:)
 

Μηνύματα
793
Reaction score
1.152
Μπράβο σου πολύ καλή δουλειά κι όμορφο αποτέλεσμα, η μοναδική επιφύλαξη/ένσταση που έχω στις επεμβάσεις που έκανες είναι τα ελατήρια ανάρτησης από Linn τα οποία τα έχω δοκιμάσει στο παρελθόν σε TD 160 mkii και με σιγουριά μπορώ να πω ότι είναι πολύ σκληρά για το βάρος των κομματιών του Thorens (υποπλατώ, πλάκα βραχίονα, κλπ) που στηρίζονται σε αυτά με αποτέλεσμα μια πολύ σφιχτή ανάρτηση που δεν αποσβένει ομαλά τους κραδασμούς.
 



Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.788
Reaction score
28.227
.......βρε , μπάς και κάνεις παρέα με τον Στέλιο Ρόκκο .
πιάνουν και αυτουνού τα χέρια του .

* κουκλί το έκανες το εργαλείο . :hi:

-
 

Μηνύματα
258
Reaction score
127
Μπράβο σου πολύ καλή δουλειά κι όμορφο αποτέλεσμα, η μοναδική επιφύλαξη/ένσταση που έχω στις επεμβάσεις που έκανες είναι τα ελατήρια ανάρτησης από Linn τα οποία τα έχω δοκιμάσει στο παρελθόν σε TD 160 mkii και με σιγουριά μπορώ να πω ότι είναι πολύ σκληρά για το βάρος των κομματιών του Thorens (υποπλατώ, πλάκα βραχίονα, κλπ) που στηρίζονται σε αυτά με αποτέλεσμα μια πολύ σφιχτή ανάρτηση που δεν αποσβένει ομαλά τους κραδασμούς.
Έχεις δίκιο,
αλλά και εγώ έχω ανεβάσει το βάρος της βάσης του βραχίονα, είναι στα επίπεδα του Linn πλέον , σε σχέση με την αρχική πλαστική και έχει μπει πιο βαρύς βραχίονας πάλι σε σχέση με τον αρχικό..
και το κυριότερο τα δικά του ελατήρια είναι μες στην μπίχλα και ποιός τα καθαρίζει...;)
.......βρε , μπάς και κάνεις παρέα με τον Στέλιο Ρόκκο .
πιάνουν και αυτουνού τα χέρια του .

* κουκλί το έκανες το εργαλείο . :hi:

-
πιάνουν και αυτουνού τα χέρια.... εκεί με τα ξύλα πεδευεται και αυτός (και με κιθάρες και τραγούδια βέβαια!!!)

Να σας ευχαριστήσω όλους για τα καλά λόγια και ότι μου δίνεται κουράγιο να συνεχίσω να εργάζομαι για το καλό της ανθρωπότητας και της τέχνης..........να ευχαριστήσω την μητέρα μου που με γέννησε .........όχι-όχι αυτά είναι για το όσκαρ......:gotcha:
 


Μηνύματα
258
Reaction score
127
Και με το καπακι του απο πλεξιγκλας ,φτιαγμενο με κολλα και ηλιο!!!!(υπεριωδεις γαρ) . Ανοιγει απο .....δεξια, ετσι για αλλαγη!!
 

Attachments



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.297
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top