ΗΧΕΙΑ: Τα όρια του hi fidelity, γούστα φρουφρού κι αρώματα


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...
Δηλαδή ένα όργανο που έχει συχνοτικό εύρος αναπαραγωγής από 360hz ως 6500hz παίζοντας σόλο όπως το βίντεο που ανέβασε ο κύριος Χρήστος χρειάζεται σαμπς??
Είστε απολύτως σίγουρος αγαπητέ μας bhutia?
To ίδιο το όργανο να παίζει live δεν θα τα χρειαζόταν..Η πλειοψηφία των δορυφόρων που θα κληθούν να το αναπαραγάγουν,καλώς ή κακώς χρειάζονται.Aνάλογα δε με τις χωρικές και πληροφορίες από τον ενεργειακό φάκελο συνοδευτικών οργάνων που θα έχει συμπεριλάβει ο αρμόδιος μηχανικός ήχου σε δεδομένη παραγωγή και την ανταπόκριση του χώρου στις χαμηλές οκτάβες που επηρεάζει με τη σειρά της την αντίληψη ως προς τις μεσαίες και ανώτερες οκτάβες ,τότε όλα (σχεδόν) τα κύρια ηχεία θα τα χρειάζονταν.

Εξαιρέσεις στον κανόνα θα ήταν κύρια ηχεία-δορυφόροι όπως τα αγαπημένα Geithein του Ear με την καρδιοειδή πολική απόκριση χάρη στην ιδιαίτερη ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά της δομής τους και τα Beolab 90 με την προσαρμοζόμενη πολική απόκριση χάρη στην αρχιτεκτονική των πολλαπλών τους μεγαφώνων και το DSP.

Γεγονός είναι πάντως ότι δεν γίνεται να είναι κάποιος απολύτως βέβαιος για τα ιδιαίτερα γούστα καθενός ακροατή κατά την ηχητική αναπαραγωγή.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
είναι απολύτως λογικό τα ηχεία του συγκεκριμένου σετάπ που αναφέρεις να είναι πολλές κλάσεις πάνω απ τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία ..δε μπορεί να υπάρξει καμιά σύγκριση!
Αυτό που εσύ γενικόλογα και εν πολλοίς αόριστα αποκαλείς "πολλές κλάσεις καλύτερο" και άλλοι αποκαλούν "ακριβότερο", προσπάθησα σε αυτό το θρεντ να εξηγήσω με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά και τεχνικά αδιαμφισβήτητα χαρακτηριστικά, που ακριβώς πλεονεκτεί.

Ώστε να λέμε τα σύκα σύκα, χωρίς αερολογίες και υποκειμενισμούς.

Με επιχειρήματα. Λογικά και κατανοητά, κι όχι με ανεξήγητους αφορισμούς.

Δυναμικό εύρος κύριοι, και τονική ισορροπία. Αυτά είναι οι βασιλιάδες στο οντιο.

Γι'αυτό λέμε πάρτε σαμπ, να αυξήσετε την βασική παράμετρο του δυναμικού εύρους και την βασική προϋπόθεση της τονικης ισορροπίας.

Γι'αυτό λέμε ο δορυφόρος να έχει ένα 8" τουλάχιστον, για να έχει επαρκές δυναμικό εύρος στην τρίτη οκταβα.
Τα λέμε για να κερδίσετε την ουσία της αναπαραγωγής, κι όχι τα ευτελή αρώματα.
Με αρώματα δε φτάνεις την ουσία, παραμένεις στάσιμος στην ίδια "κλάση" που λέει ο Λέανδρος, και πάντα θα κοιτάζεις από μακριά τα μηχανήματα "άλλης κλάσης". Ε, να ο τρόπος να ανέβεις κλάση. Αυτός είναι.
 
Last edited:

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Έχω προχωρήσει σε σύστημα Dolby Atmos όχι βέβαια σε εξτρεμιστικές καταστάσεις όπως η δική σου και του Dr. αλλά το παλεύω πάντως..
τι κανεις εδω βρε..!!!
....ουτε sub δεν εχεις ..

γεια σου Κυριακο ;)
Για πολλοστή φορά Λέανδρε,ενδεικτικές και αδιόρθωτες αποκρίσεις συχνότητας δορυφόρων & sub γι αριστερό-δεξί κανάλι (πράσινη-κόκκινη) και σκέτων δορυφόρων (μπλε πορτοκαλί) .Μετρήσεις μέσω μετακινούμενου μικροφώνου και σταθερές σε πολλαπλές λήψεις ώστε να διαπιστωνόταν η επαναληψιμότητα των αποτελεσμάτων...

Χωρίς την παραμικρή παρέμβαση και χωρίς το παραμικρό ηλεκτρονικό κροσάρισμα στη διαδρομή του σήματος (sub απλώς να συμπληρώνουν την απόκριση των δορυφόρων) :
View attachment 181077

Ιδού και καθένα κανάλι ξεχωριστά...
Αριστερό:
View attachment 181080

Δεξί:
View attachment 181081

Οι μεσαίες οκτάβες συλλαμβάνονται με ανώτερη στάθμη σε σχέση όχι μόνο με τις χαμηλές - όπου ο ενεργειακός φάκελος από το ίδιο το βιολί μπορεί να μένει κενός - αλλά και ως προς τις υψηλές οκτάβες (βλέπε χροιές και δυναμικές αντιθέσεις του οργάνου) όταν παίζουν οι δορυφόροι μόνοι τους με σβηστά τα sub...Αφιερωμένο.

Στις δικές μου διορθώσεις φροντίζω πάντως να ξεκινώ με επάρκεια ενέργειας (ελέω sub) στις πρώτες οκτάβες από την αδιόρθωτη κατάσταση και κατά τρόπον ώστε κατά τη μετέπειτα ισοστάθμιση απλώς ν'αφαιρείται ένα μικρό ποσοστό ενέργειας σε στενές σχετικά ζώνες πάνω σε αυτές...

Gonis θες να πεις μάλλον...Ο geomiat αν δεν απατώμαι έχει...Grimm LS1,μαζί με τις προβλεπόμενες υποβαθύφωνες μονάδες τους.Είχες μείνει και ολόκληρος...΄΄πάκης΄΄ με αυτά στο παρελθόν. :wink:
θελω να στο πω καιρο αλλα το ξεχναγα......να βαζεις και spectro(πριν -μετα)σε αυτα που ανεβαζεις ανα setup με τις σωστες σταθμες που πρεπει ναχουν ..
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
To ίδιο το όργανο να παίζει live δεν θα τα χρειαζόταν..Η πλειοψηφία των δορυφόρων που θα κληθούν να το αναπαραγάγουν,καλώς ή κακώς χρειάζονται.Aνάλογα δε με τις χωρικές και πληροφορίες από τον ενεργειακό φάκελο συνοδευτικών οργάνων που θα έχει συμπεριλάβει ο αρμόδιος μηχανικός ήχου σε δεδομένη παραγωγή και την ανταπόκριση του χώρου στις χαμηλές οκτάβες που επηρεάζει με τη σειρά της την αντίληψη ως προς τις μεσαίες και ανώτερες οκτάβες ,τότε όλα (σχεδόν) τα κύρια ηχεία θα τα χρειάζονταν.

Εξαιρέσεις στον κανόνα θα ήταν κύρια ηχεία-δορυφόροι όπως τα Geithein του Ear και τα Beolab 90.

Γεγονός είναι πάντως ότι δεν γίνεται να είναι κάποιος απολύτως βέβαιος για τα ιδιαίτερα γούστα καθενός ακροατή κατά την ηχητική αναπαραγωγή.
θυμίζω αγαπητέ bhutia ότι το εν λόγω βίντεο αφορά ένα βιολί σόλο!
επαναλαμβάνω λοιπόν το ερώτημα:

Θεωρείς ότι υπάρχει έστω ένας ακουστός κύκλος που μπορεί να παραχθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση από ένα ή και περισσότερα σαμπς όταν το σύνηθες κροσάρισμα τους είναι στα 80hz και το βιολί στα χέρια ενός εξαιρετικά βιρτουόζου βιολιστή μπορεί να κατέβει οριακά μέχρι τα 360HZ??

Αυτό που εσύ γενικόλογα και εν πολλοίς αόριστα αποκαλείς "πολλές κλάσεις καλύτερο" και άλλοι αποκαλούν "ακριβότερο", προσπάθησα σε αυτό το θρεντ να εξηγήσω με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά και τεχνικά αδιαμφισβήτητα χαρακτηριστικά, που ακριβώς πλεονεκτεί.

Ώστε να λέμε τα σύκα σύκα, χωρίς αερολογίες και υποκειμενισμούς.
Λέγοντας πολλές κλάσεις ανώτερο δεν λέω τίποτα αόριστο γιατρέ μου..
Αντικειμενικά τα συγκεκριμένα ηχεία είναι παντού καλύτερα απ' τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία!
Παντού όμως!
Το μόνο "κακό" που έχουν είναι ότι δεν είναι ηχεία για όλες τις τσέπες!!
το μόνο γιατρέ!
Χωρίς αερολογίες λοιπόν και προπάντων χωρίς υποκειμενισμούς όπως σωστά είπες.
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
θυμίζω αγαπητέ bhutia ότι το εν λόγω βίντεο αφορά ένα βιολί σόλο!
επαναλαμβάνω λοιπόν το ερώτημα:

Θεωρείς ότι υπάρχει έστω ένας ακουστός κύκλος που μπορεί να παραχθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση από ένα ή και περισσότερα σαμπς όταν το σύνηθες κροσάρισμα τους είναι στα 80hz και το βιολί στα χέρια ενός εξαιρετικά βιρτουόζου βιολιστή μπορεί να κατέβει οριακά μέχρι τα 360HZ??


Λέγοντας πολλές κλάσεις ανώτερο δεν λέω τίποτα αόριστο γιατρέ μου..
Αντικειμενικά τα συγκεκριμένα ηχεία είναι παντού καλύτερα απ' τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία!
Παντού όμως!
Το μόνο "κακό" που έχουν είναι ότι δεν είναι ηχεία για όλες τις τσέπες!!
το μόνο γιατρέ!
Χωρίς αερολογίες λοιπόν και προπάντων χωρίς υποκειμενισμούς όπως σωστά είπες.
μεχρι 180hz

θελουν και αποσταση τα pmc

τα μικρα ηχεια ear ειναι και ως 1.5μ

υπαρχουν ενα καρο ηχεια στουντιο μονιτορ....απο μικρα ως μεγαλα .
....οτι μπορει ο καθενας παιρνει.....η ζηλεια ειναι ζηλεια.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
μεχρι 180hz

θελουν και αποσταση τα pmc

τα μικρα ηχεια ear ειναι και ως 1.5μ

υπαρχουν ενα καρο ηχεια στουντιο μονιτορ....απο μικρα ως μεγαλα .
....οτι μπορει ο καθενας παιρνει.....η ζηλεια ειναι ζηλεια.
μέχρι 196hz εντέλει!
ευχαριστώ για τη διόρθωση!


την απόσταση ακρόασης δε τι θεωρώ μειονέκτημα, αντιθέτως!
Δε χρειάζεται να καρφώνεσαι σε μια καρέκλα για ν'ακούσεις τον τεράστιο ήχο που παράγουν τα pmc, μόνο πλεονέκτημα θα το έλεγα!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
θυμίζω αγαπητέ bhutia ότι το εν λόγω βίντεο αφορά ένα βιολί σόλο!
επαναλαμβάνω λοιπόν το ερώτημα:

Θεωρείς ότι υπάρχει έστω ένας ακουστός κύκλος που μπορεί να παραχθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση από ένα ή και περισσότερα σαμπς όταν το σύνηθες κροσάρισμα τους είναι στα 80hz και το βιολί στα χέρια ενός εξαιρετικά βιρτουόζου βιολιστή μπορεί να κατέβει οριακά μέχρι τα 360HZ??


Λέγοντας πολλές κλάσεις ανώτερο δεν λέω τίποτα αόριστο γιατρέ μου..
Αντικειμενικά τα συγκεκριμένα ηχεία είναι παντού καλύτερα απ' τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία!
Παντού όμως!
Το μόνο "κακό" που έχουν είναι ότι δεν είναι ηχεία για όλες τις τσέπες!!
το μόνο γιατρέ!
Χωρίς αερολογίες λοιπόν και προπάντων χωρίς υποκειμενισμούς όπως σωστά είπες.
Λέανδρε,εάν όλες οι παραγωγές που ακούς είναι αποκλειστικά σόλο βιολί,τότε πάω πάσο.Ο χρόνος είναι πολύτιμος για να σπαταλιέται έτσι...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Αντικειμενικά τα συγκεκριμένα ηχεία είναι παντού καλύτερα απ' τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία!
Παντού όμως!
Το μόνο "κακό" που έχουν είναι ότι δεν είναι ηχεία για όλες τις τσέπες!!
Το "παντού" είναι γενικόλογα και ανόητα σχόλια. Δεν είναι παντού, είναι εντελώς συγκεκριμένα.

Δυναμικό εύρος και πιο εκτεταμένη στο φάσμα τονική ισορροπία.
Ξεκάθαρα πράγματα.

Τα σχόλια για τις τσέπες του καθενός, δεν είναι επιχειρήματα επί της ουσίας, δεν αποτελούν ηχητικά χαρακτηριστικά.
Καλό είναι να τα αποφεύγεις.
Χωρίς αερολογίες λοιπόν και προπάντων χωρίς υποκειμενισμούς όπως σωστά είπες.
Έτσι.
Εξειδικευμένα σχόλια, χωρίς υποκειμενισμούς.
Όπως είπα.

Θεωρείς ότι υπάρχει έστω ένας ακουστός κύκλος που μπορεί να παραχθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση από ένα ή και περισσότερα σαμπς όταν το σύνηθες κροσάρισμα τους είναι στα 80hz και το βιολί στα χέρια ενός εξαιρετικά βιρτουόζου βιολιστή μπορεί να κατέβει οριακά μέχρι τα 360HZ??
Στο απάντησε, αλλά δε το κατάλαβες.

Κάτσε να στο πω κι εγώ, μήπως το καταλάβεις.

Το βιολί που λες, δε παίζει στο κενό, ανάμεσα στην Αφροδίτη και στον Άρη.

Παίζει μέσα σε ένα χώρο.

Ασχέτως των συχνοτήτων που παράγει το ίδιο το βιολί, ο χώρος παίζει το δικό του βιολί, με αντηχήσεις που δίνουν την χωρική πληροφορία του συγκεκριμένου χώρου.

Όπως όταν μπεις σε μια μεγάλη εκκλησία με τρούλο και σοβαρές αντηχήσεις, μιλήσεις και πεις "ουυυυυυ είμαι ο θεοοοοοςςς μπουυυυυυ" θα εισπράξεις αντηχήσεις μεγάλης ενέργειας και απλωμένες σε μεγάλο φάσμα, έτσι και το ρημαδι το βιολί, θα συνοδεύεται από τις χωρικές πληροφορίες αντηχησεων ενός μεγάλου χώρου, και ναι το σαμπ είναι χρήσιμο για να αποδώσει όλο αυτό το πακέτο, κι όχι μόνο την άμεση του βιολιού, δηλαδή αν βάλεις ένα μικρόφωνο πάνω στο βιολί, για να παίζει ηχείο τον ήχο του βιολιού μέσα στο χώρο, τότε όχι, δε θες σαμπ, το ίδιο το βιολί δε θα βγάλει τίποτα εκεί κάτω, αλλά οι αντανακλάσεις του χώρου θα έχουν πληροφορία πολύ μεγαλύτερου εύρους από την πηγή, θες δε θες.

Στο σπίτι σου για να αναπαράξουν τα ηχεία σου μόνο τη δική σου φωνή, δε χρειάζονται σαμπ.
Αλλά για να αναπαράξουν την αντήχηση (έως αντίλαλο) που άκουσες μέσα στην εκκλησία, θέλουν σαμπ.

Ο κάθε χώρος είναι ένα αντηχείο. Αυτό το αντηχείο, έχει, όπως και στο ηχείο, τους δικούς του ιδιοσυντονισμούς και τα δικά του ηχητικά παράγωγα, και πολλές φορές (όπως στο ηχείο) βγάζει το αντηχείο πολύ περισσότερο μπάσο από το ίδιο το μεγάφωνο, ασχέτως αν το μεγάφωνο είναι η πηγή. Γι'αυτό βγάζοντας το μεγάφωνο από το αντηχείο του, ακούς μόνο την άμεση ενέργεια του μεγαφώνου, που υπολείπεται τραγικά της ενέργειας που βγάζει ολόκληρο το ηχείο.

Οκ?
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Έμειναν τα φρουφρού του τίτλου, να ζητιανευουν λίγα σχόλια, ας τους κάνω το χατίρι, το αξίζουν.

Ναι, το αξίζουν, αλήθεια.

Τα φρουφρού είναι ουσιαστικής σημασίας στην οικιακή σύνθεση ενός σεταπ, ιδίως σε κοινόχρηστα σαλόνια, και προφανώς αφορούν την εμφάνιση.

Σαφώς είναι σημαντική η εμφάνιση, και είναι αποδεδειγμένο πως η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου που ζει μέσα στο βαθύ Χάι Ενδ, ακούει με τα μάτια.

Πρέπει πρώτα να χορτάσει το μάτι, για να μπει στη σειρά και το αυτί, που κακά τα ψέματα, μπορεί να είναι και ελαττωματικό, σιγά το θέμα.

Η αισθητική του χώρου είναι σημαντική υπόθεση κυρίως για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, και δη τη σύζυγό σας, που δε θέλει αχουρι το σαλόνι επειδή είναι βλαμμένο το χαζό που σκορπάει τα λεφτά του σε πικάπ ..

Ωστόσο, είναι και χαρά για τον ιδιοκτήτη να έχει ένα ηχείο ή ένα ενισχυτή που να φαντάζει όμορφο στο μυαλό του, είτε γιατί έχει διάφανο καπάκι και βλέπει μέσα τα κόκκινα πυκνωτακια, είτε γιατί έχει μπλε βγιουμετρα, είτε γιατί έχει λάμπες που πυρακτωνουν στο σκοτάδι και ονειροπολεί, είτε γιατί το μασιφ ξύλο πάνω στο ηχείο του λαμποκοπάει και χαίρεται με τη γυαλάδα, είτε γιατί είναι κίτρινο το μιντ, ενώ των άλλων είναι μαύρο!

Άβυσσος η ψυχή τ'ανθρώπου και η αισθητική του καθενός, μα είναι σημαντική, όσο χαζό κι αν φαίνεται στον άλλο, διότι τον κάνει χαρούμενο ή τον γλυτώνει από την παντόφλα, όλα είναι σημαντικά αυτά, το παραδέχομαι.

Ζήτω τα φρουφρού λοιπόν, ζήτω το κομψό, όπως κι αν το εννοεί ο καθένας, ζήτω το όμορφο, το αισθητικά αποδεκτό στο χώρο του ιδιοκτήτη.

Συμφωνώ, κι επαυξάνω.

Μόνο μια παρατήρηση έχω:

Τα μεγάλα σοβαρά ηχεία, είναι όλα γκουμούτσες δίχως αύριο, όρθια φέρετρα, δεν "ταιριάζουν" σε κανένα χώρο, είναι εξαμβλώματα αισθητικής, γελάνε και οι πέτρες.

Όσο κι αν μου λέτε ότι σας αρέσουν τα εξαιρετικού δυναμικού εύρους ηχεία του τζιο, των οποίων την απόδοση όλοι μας ζηλεύουμε, ε ρε μάγκα, έλεος. Εκεί μέσα είναι ανέκδοτο. Ένα ωραίο σαλόνι, το'χουν κάνει ..να μη πω, άντε να μη το πω... Όχι, δε το λέω.

Αντικειμενικά ε;

Οπότε ναι, είμαι μαζί σας στα φρουφρού, θα με βρείτε σύμμαχο. Να γυαλίζει ρε, να το γουστάρετε. Μόνο παρακαλώ, αν γίνεται, λίγη αντικειμενικότητα και στην αισθητική, σε κοινά αποδεκτά πλαίσια, εφόσον καμωνεστε πως σας ενδιαφέρει.

Να το εγκρίνει διακοσμητής. Άνθρωπος της αισθητικής, όχι το κινέζικο καρακιτσαριό.

Ευχαριστώ για την κατανόηση. ;)

ΥΓ. Τυχεροί όσοι μπορούν να διαθέτουν dedicated χώρο, κι ας τον κάνουν Μπατ κεϊβ ή αντίγραφο από κάποιο στούντιο, να γουστάρουν, κι ας είναι χώρος μόνο για βλαμμένα παιδιά, ακατάλληλος για τον κοινό κόσμο, τον μέσο άνθρωπο, τον λογικό φυσιολογικό νοήμων πολιτισμένο διπλανό μας, αφήστε τον να σας κοροϊδεύει, κρυφτειτε εκεί μέσα και κάντε το χόμπι σας άφοβα! Αφήστε το υπόλοιπο σπίτι ανθρώπινο όμως, μη το γεμίζετε πικάπ σε κάθε γωνιά, φτάνει, έχετε τη γωνιά σας, στοπ.
Κάπου βάλτε ένα στοπ.
Φιλικά, γιατί η πολύ βλακεία δεν..
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Όσον αφορά το κοστολογιο, επειδή αποτελεί σημαντική παράμετρο, παιδιά τα πράγματα είναι πολύ απλά.

Αν κάνετε κομμάτια τον τίτλο του θρεντ, είναι πανευκολη η συσχέτιση και απλό το συμπέρασμα.

Έχουμε 4 διαφορετικά πράγματα:

1. Τα όρια της υψηλής πιστότητας
2. Γούστα
3. Φρουφρού
4. Αρώματα

Όσα περισσότερα προσπαθείτε να συνδυάσετε, τόσο ακριβότερο είναι.

Τόσο απλά.

Το καθένα ξεχωριστά, μπορεί να είναι αρκετά φτηνότερο και σχετικά απλό.

Όλα μαζί; Πλερωνε μέχρι αιμορραγίας.

Οπότε, διαλέξτε. Μέχρι κει που μπορείτε.
Κι η Παναγιά μαζί σας.
:drinks:
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.968
Reaction score
20.486
Δεν έχω φουλ πρώτη οκτάβα, μα το κέφι μου θα κάνω
Θα τσιμπήσω δεύτερη και θα βάλω κι ένα trance παραπάνω!

Έγραψες, man! Talamasca και τα μυαλά στο blender! Με πήγες τουλάχιστον 15 χρόνια "πίσω"! Εύγε!
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.871
Reaction score
77.472
για τα PA ηχεία θα ακούσουμε καμιά άποψη?
κάνουν για σπίτι και ποια? υπάρχουν χαιεντ PA?
μπορούν να κονταροχτυπηθούν στην πιστή αναπαραγωγή με τα οικιακά?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
για τα PA ηχεία θα ακούσουμε καμιά άποψη?
κάνουν για σπίτι και ποια? υπάρχουν χαιεντ PA?
μπορούν να κονταροχτυπηθούν στην πιστή αναπαραγωγή με τα οικιακά?
Α, είναι πολύ απλό:

Προσφέρουν φτηνά το 2, εις βάρος των υπολοίπων παραμέτρων. ;)
 

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Καλά έκανες με την οθόνη, αλλά τα ηχεία σου ζητούν αυτό το κεντρικό να τους κάνει παρέα.....να γίνει χαμός
2Χ9.5 woofer
2X7 mid.
:superman:

View attachment 180994

Το μικρό φοκαλάκι δεν θα τα καταφέρνει με τα θηρία δίπλα του, μπορεί κανα βράδι που θα κοιμάσαι να το φάνε και να το ψάχνεις :)

Εχεις δοκιμάσει να παίξεις με phantom center? Λογικά θα ακούγεται πολύ καλύτερα.
Αυτά με τόσα που έχω μαζέψει δεν θα χωράνε στο σπίτι... άσε που δεν θα μπορώ να τα οδηγήσω...
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Όχι δε συμφωνούμε. Μέχρι τώρα μαθαίναμε ότι οι μέσες στάθμες αναφοράς είναι τα 85 dB στα μεσαία (εκεί που οι μαστεράδες κάνουν τη δουλειά τους, καμπύλη 85 Φον) και εκεί πρέπει να ρυθμίζουμε την καμπύλη στόχο. Επίσης οι κορυφώσεις τω +20 dB. μάθαμε ότι υπολογίζονται από τα 85, οπότε φτάνουν τα 105 κορυφής, στα μεσαία.
ετσι ειναι, αλλα ......
....δεδομενου οτι αυτη είναι η εικονα για ενα σημα ελεγχου ροζ θορυβου, το πραγματικο μεγιστο επιπεδο για τον ηχο φτανει 3-5db πιο ψηλα ανα καναλι..
.....αναλογα λοιπον την σταθμη reference που θαχεις....85db για δικαναλο η 82db για πολυκαναλο βαλε και 3-5db πανω στις κορυφωσεις του το καθε καναλι.

Αυτά με τόσα που έχω μαζέψει δεν θα χωράνε στο σπίτι... άσε που δεν θα μπορώ να τα οδηγήσω...
δεν εχεις διπλωμα βρε ; :lolsign:
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.288
Reaction score
13.195
Μα κύριε Χρήστο...
Είναι γνωστό ότι το βιολί θέλει τα σαμπς του για να ακουστεί καλά!
Αλλιώς είναι τούρτα χωρίς κερασάκι!
άλλη φάση σου λέω!:smile::smile:
Υ.Σ.Και στο σόλο φλάουτο είναι απολαυστικά τα σαμπς!
Κυριε λεανδρε να πω την εμπειρια μου 40 χρονια με τα διαολοηχεια
οταν τιθασευσσα τα επαγγελματικα ηχεια και τα ακουσα πουλησα αμεσως τα ATC 40
παιζοντας ο ιδιος κλαρινο και πιανο, τεραστια διαφορα με τα atc σε εναν απολυτα φροντισμενο χωρο, ακομα τοτε λειτουργουσαν τα quad 989 και προσπαθησα να βαλω τα δυο 15αρια υποβαθυφωνα δεν δεναν με τα ηλεκτοστατικα με τιποτα ετσι λοιπον τα επεζα μονατους
Το μεγαλο αυτι και ο μεσιε μπουτιας εχουν δικιο :drinks:
Αν παιξω μονο το κλαρινο οι χαμηλες νοτες ΜΙ ΦΑ ΣΟΛ ΛΑ ΚΑΙ ΣΙ της παιρνει το υποβαθυφωνο μετα οι δορυφοροι της υπολοιπες προς τα ανω σας διαβεβαιω ειναι μεγαλη διαφορα με 6αρι η 8αρι
γουφερ αλλα και στης μεσαιες και υψηλες
Αν μενατε στα ιωαννινα θα ηταν χαρα μου να τα ακουγατε παιζοντας εγω πιανο κλαρινο και φλαουτο :drinks:
Αλλους εξτρεμισμους κανει το μεγαλο αυτι. ΣΕ αυτο το θεμα εχει δικιο, επρεπε να το γραψω παρ ολο που στην αρχη ειπα αστο να περασει αλλα με ετρωγε η συνειδηση:drinks:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.620
Μηνύματα
2.868.273
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top