ΗΧΕΙΑ: Τα όρια του hi fidelity, γούστα φρουφρού κι αρώματα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.454
Reaction score
125.936
Μα κύριε Χρήστο...
Είναι γνωστό ότι το βιολί θέλει τα σαμπς του για να ακουστεί καλά!
Αλλιώς είναι τούρτα χωρίς κερασάκι!
άλλη φάση σου λέω!:smile::smile:
Υ.Σ.Και στο σόλο φλάουτο είναι απολαυστικά τα σαμπς!
Πολύ απολαυστική η περιγραφή σου, ωστόσο η χαριστική βολή έρχεται εύκολα:

Στο κατά τα λοιπά ψαγμένο σεταπ σου με τα proac ακούς μια χαρά το βιολί και το φλάουτο, και ότι άλλο θες.

Ωστόσο, τα ίδια πράγματα όταν τα ακούς στα μεγάλα pmc του Τζιοβάνι, σου τρέχουν τα σαλάκια.

Αν ακολουθήσεις το τεκμηριωμένο (κατά δύναμιν) σκεπτικό που αναλύουμε εδώ, θα κατανοήσεις ακριβώς το γιατί σε πιάνει σιελόρροια.

Ασχέτως καλωδίων. ;)

Τουλάχιστον, αυτό ακριβώς προσπαθούμε να κάνουμε. Η προσπάθεια μετράει. 8-)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.808
Reaction score
11.047
Επανάληψις. Για να βρούμε ποσά db πρέπει να παίζουνε τα ηχεία στα 20Hz έχουμε δύο τρόπους:

1. 90db στα μεσαία ---> 120+db στα 20Hz (από φλέτσερ) + όσο headroom θέτε.

2. 90db στα μεσαία ---> Χ db στα 20Hz (αναλύοντας το φάσμα της μουσικής μας) + Y db boost στα 20 Hz λόγω ισοστάθμισης (target curve) + όσο headroom θέτε.

Ο δεύτερος τρόπος είναι πιο σωστός από τον πρώτο.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.101
Πολύ απολαυστική η περιγραφή σου, ωστόσο η χαριστική βολή έρχεται εύκολα:

Στο κατά τα λοιπά ψαγμένο σεταπ σου με τα proac ακούς μια χαρά το βιολί και το φλάουτο, και ότι άλλο θες.

Ωστόσο, τα ίδια πράγματα όταν τα ακούς στα μεγάλα pmc του Τζιοβάνι, σου τρέχουν τα σαλάκια.

Αν ακολουθήσεις το τεκμηριωμένο (κατά δύναμιν) σκεπτικό που αναλύουμε εδώ, θα κατανοήσεις ακριβώς το γιατί σε πιάνει σιελόρροια.

Ασχέτως καλωδίων. ;)

Τουλάχιστον, αυτό ακριβώς προσπαθούμε να κάνουμε. Η προσπάθεια μετράει. 8-)
Μα έχεις απόλυτο δίκιο!
Βεβαίως και μου τρέχουν τα σαλακια..
Βεβαίως και σου τρέχουν τα σαλακια.. όπως και σε κάθε υγιές μέλος του σάιτ, γιατί το σεταπ που αναφέρεσαι είναι εντελώς άλλης κατηγορίας!
Ζήτημα είναι να μη τρέξουν τα σαλακια σε 2-3 άτομα μόνο από εδώ μέσα!
Επομένως είναι λογική η σιελόρροια που μας έχει πιάσει και τους δύο γιατρέ μου..
Περαστικά μας!:hi:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.454
Reaction score
125.936
Η αντιληπτή αίσθηση του τονικά ισορροπημένου ήχου, όπως έχει αποδείξει και ο μπουτχιας σε πληθώρα διαφορετικών σεταπ, έρχεται με την εφαρμογή των καθιερωμένων ταργκετ κερβ, με μικρές παραλλαγές αναλόγως της ηχητικής σφραγίδας του χώρου (χρόνοι απόσβεσης ανακλάσεων).

Η αίσθηση της τονικης ισορροπίας ενός σεταπ, αποτελεί το θεμέλιο λίθο του "γούστου" σε όλον τον κόσμο, όπως έχει αποδείξει η βιβλιογραφία.

Ωστόσο η αυστηρότητα απόκρισης στα όρια του φάσματος δεν είναι απαραίτητη για να επιτευχθεί αντιληπτή τονική ισορροπία.

Δηλαδή, δεν χρειάζεται σώνει και καλά να παίζει μέχρι 20 κύκλους για να προσλάβει ο ακροατής αίσθηση τονικης ισορροπίας.

Τα "αντίμετρα" που οφείλουν να εφαρμοστούν σε περιπτώσεις κενού απόκρισης στην πρώτη (ή και δεύτερη) οκτάβα, ώστε να εκλαμβάνεται το άκουσμα ως "τονικά ισορροπημένο", είναι δύο: α) κάποιος τονισμός στα μπάσα εκεί που βγαίνουν, και κάποια υποχώρηση στα ανώτερα πρίμα, ανάλογη της έλλειψης στα κατώτερα μπάσα.

Μέσω αυτών των "αντιμετρων", επιτυγχάνεται αίσθηση τονικης ισορροπίας σε ηχεία όπως πολλά γνωστά που "αρέσουν" στον πολύ κόσμο, και αρέσουν δικαίως, διότι παρά τις αντικειμενικές τους ανεπάρκειες, δίνουν την αίσθηση τονικης ισορροπίας.

Αυτό είναι το "γούστο" και τόσο απλή η ερμηνεία του, χωρίς πολλές φανφάρες περί υγρών μεσαίων.

Ταυτόχρονα, αυτό είναι το "γούστο" που βγάζει το μεγαλύτερο ηχείο, διότι έχει πιο εκτεταμένη απόκριση από το μικρό, και παρότι και τα δύο εκ πρώτης όψεως ακούγονται τονικά ισορροπημένα, η πιο εκτεταμένη απόκριση βγάζει επιπρόσθετο "γούστο" συσχετιζόμενο πλέον και με τις στάθμες, το δυναμικό εύρος και το μέγεθος των μεγαφώνων.

Το ίδιο "γούστο" είναι που συμπληρώνεται ακόμα και σε μεγάλα ηχεία με υποβαθυφωνες μονάδες, καθώς δίνουν επιπρόσθετη τονική ισορροπία και προστιθέμενο δυναμικό εύρος.


Δηλαδή, μια σειρά "αναβαθμίσεων" προς το κάτω μέρος του φάσματος, οδηγεί σε αναβάθμιση της ακρίβειας της τονικης ισορροπίας σε όλο το φάσμα (και στο άνω μέρος του φάσματος), οδηγεί σε αυξημένο δυναμικό εύρος (μεγαλύτερα μεγάφωνα δορυφόρων και προστιθέμενα μεγάφωνα υποβαθυφωνων) και σε μεγαλύτερη ικανοποίηση για κάθε γούστο και σε κάθε άνθρωπο.

Και τα όρια αυτής της "αναβάθμισης" μεταξύ προδιαγραφών υψηλής πιστότητας και απλού "γούστου", είναι 20 επιπρόσθετα ντεσιμπέλ που αφορούν τις 3 πρώτες οκτάβες, καθώς είναι γεγονός πως ακόμα και μικρά ηχεία μπορούν να μας φέρουν στα όρια των αντοχών της ακοής μας στις μεσαίες συχνότητες.

Δεν υπολείπονται στις μεσαίες συχνότητες, αυτές της υψηλής ευαισθησίας, τα μικρά ηχεία. Υπολείπονται στο κάτω μέρος της απόκρισής τους, κι εκεί έρχονται να προσθέσουν δυναμικό χεντρουμ τα μεγάλα ηχεία, και επιπρόσθετο χεντρουμ ακόμα και στα μεγάλα ηχεία πλήρους φάσματος, τα σαμπ, και κάθε βήμα προσθέτει περισσότερη τονική ισορροπία που ..."αρέσει" σε όλους.

Κι όπως καταλάβατε, όσο περισσότερη έκταση έχουμε χαμηλά, τόσο περισσότερη έκταση μπορούμε να έχουμε ψηλά, στα πρίμα, παραμένοντας "τονικά ισορροπημένο" το αντιληπτό άκουσμα. Κι αυτός είναι ο σοβαρότερος λόγος που θα ακουστεί καλύτερα το φλάουτο και το πιατίνι με σαμπ. Διότι έχουμε σε ευρύτερη έκταση του φάσματος τονική ισορροπία, η οποία, βιβλιογραφικά αποδεδειγμένα, "αρέσει".


Στην αντίπερα όχθη, βρίσκεται ένα μονόδρομο, περίπου πλήρους φάσματος μεγάφωνο υψηλής ευαισθησίας, που το οδηγεί μια μικρή λυχνία. Με περιορισμένα αμφότερα τα άκρα, συνεχίζει να ακούγεται ισορροπημένο και ευχάριστο, γλυκύτατο με τα προβολικά μεσαία του, κι όλα αυτά τα κοσμητικά επίθετα που συναντάμε στο παραδοσιακό Hi-End μυθιστόρημα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.427
Reaction score
79.775
Επανάληψις. Για να βρούμε ποσά db πρέπει να παίζουνε τα ηχεία στα 20Hz έχουμε δύο τρόπους:

1. 90db στα μεσαία ---> 120+db στα 20Hz (από φλέτσερ) + όσο headroom θέτε.

2. 90db στα μεσαία ---> Χ db στα 20Hz (αναλύοντας το φάσμα της μουσικής μας) + Y db boost στα 20 Hz λόγω ισοστάθμισης (target curve) + όσο headroom θέτε.

Ο δεύτερος τρόπος είναι πιο σωστός από τον πρώτο.
3. Και στις δυο περιπτώσεις θελουμε 6dB ακόμα για να γεμίσουμε τις λακούβες. (Όσες γεμίζουν, γιατι κάποιες δεν γεμίζουν). Και παίρνουμε και λίγα dB δώρο απο το δωμάτιο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.808
Reaction score
11.047
3. Και στις δυο περιπτώσεις θελουμε 6dB ακόμα για να γεμίσουμε τις λακούβες. (Όσες γεμίζουν, γιατι κάποιες δεν γεμίζουν). Και παίρνουμε και λίγα dB δώρο απο το δωμάτιο.
Ώπα, με το 3. βάζεις στο παιχνίδι τη θέση ακρόασης και το χώρο. Αυτό θέλει έξτρα προσθαφαιρέσεις, όπως:

1. Αριθμός ηχείων που θα παίξουν τα 20Hz, θέση και πιθανό coupling μεταξύ τους.
2. Room gain, λακούβες και peaks.
3. Απόσταση ακρόασης.

Επειδή γενικά η αλληλεπίδραση ηχείου με χώρο ειδικά στα μπάσα είναι απρόβλεπτη και απολύτως περιπτωσιακη, νομίζω πρέπει να κρατήσουμε τους υπολογισμους στο πόσα db πρέπει να βγάζει το ηχείο στο ένα μέτρο, half ή full space μια και έτσι δίνονται και τα σπεκς των ηχείων.

Αν είναι όμως να κάνουμε υπολογισμούς στη θέση ακρόασης, ναι, χρειάζονται να προσθαφαιρεθουν και αυτά που λες. Πάσο.
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.291
Reaction score
13.203
Στην αντίπερα όχθη, βρίσκεται ένα μονόδρομο, περίπου πλήρους φάσματος μεγάφωνο υψηλής ευαισθησίας, που το οδηγεί μια μικρή λυχνία. Με περιορισμένα αμφότερα τα άκρα, συνεχίζει να ακούγεται ισορροπημένο και ευχάριστο, γλυκύτατο με τα προβολικά μεσαία του, κι όλα αυτά τα κοσμητικά επίθετα που συναντάμε στο παραδοσιακό Hi-End μυθιστόρημα.
σε ενα ποσοστο ακροαματοφιλων αυτο αρεσει,γουστα ειναι αυτα, αφου ξερεις μρε ντοκτορ απο γουστα
μακαρι να μπορουσα να επερνα τον μανλευ με λυχνιες ειναι, αλλα υπαρχει ενα μικρο προβλημα κοστιζει 6000 εβρα και καθομαι στα αυγουλακια μου :drinks:🐤🐣🐥
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.427
Reaction score
79.775
Επειδή γενικά η αλληλεπίδραση ηχείου με χώρο ειδικά στα μπάσα είναι απρόβλεπτη και απολύτως περιπτωσιακη, νομίζω πρέπει να κρατήσουμε τους υπολογισμους στο πόσα db πρέπει να βγάζει το ηχείο στο ηχείο.
Απολύτως προβλέψιμη είναι: κοστίζει db. Υπαρχει περίπτωση να μην κοστίζει;
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.808
Reaction score
11.047
Απολύτως προβλέψιμη είναι: κοστίζει db. Υπαρχει περίπτωση να μην κοστίζει;
Αριθμητικά προβλέψιμη; Μόνο με το ηχείο στο χέρι, μετρήσεις και πολύ σοβαρή αναλυση; Αλλιώς πως θα ξέρεις πόσο κερδίζεις από room gain, πόσο χάνεις από τις λακούβες, ποιες λακούβες διορθώνονται και ποιες όχι, πόσο ειναι το coupling.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.427
Reaction score
79.775
Αριθμητικά προβλέψιμη; Μόνο με μετρήσεις και πολύ σοβαρή αναλυση; Αλλιώς πως θα ξέρεις πόσο κερδίζεις από room gain, πόσο χάνεις από τις λακούβες, ποιες λακούβες διορθώνονται και ποιες όχι, πόσο ειναι το coupling.
Προβλέψιμο απολύτως δεν ειναι, αλλα λίγο εδώ, λίγο εκεί, να τα 6db κάθε φορά :p

Θα σου πω τι γίνεται τελικά: όσο πιο πολλές πηγές εχεις, τοσο παύουν να υπάρχουν αδιόρθωτες τρύπες, οπότε οτι τρύπα περίσσεψε την διορθώνεις γιατι πλέον μπορείς.:roflmao:

Φυσικα αν εχεις πολλές πηγές για τις πρώτες οκταβες τελικά σου φτάνουν τα ντιμπιά. Αυτό είναι και το νόημα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.454
Reaction score
125.936
Στο ποστ #425 θα σταματήσω την προσπάθεια αποκωδικοποίησης του "γούστου", για έναν μόνον λόγο:

Διότι στόχος μου ήταν να δούμε το πώς ερμηνεύεται η προτίμηση όλου του κόσμου σε ένα μεγάλο ηχείο σα το PMC του Τζιοβάνι, σε σχέση με το proac του Λέο ή το κιι του gonis.

Παρουσίασα επίσης τα κυρίως "αντίμετρα" της τονικης ισορροπίας που σοφά εφαρμόζουν πολλές αγαπητές στον κόσμο φίρμες, και δικαίως αγαπητές, δεν είναι κουφός ο κόσμος. Απλώς καλό είναι να γνωρίζουμε τα "αντίμετρα", η γνώση είναι δύναμη..

Φυσικά υπάρχουν κι άλλα "κόλπα" για να γίνουν πιο "αρεστά" τα οποιαδήποτε ηχεία, αλλά δε θα μπω στον κόπο, δεν αξίζει, είναι περισσότερο στην κατηγορία "αρώματα". Τα σημαντικά, ειπώθηκαν.

Δώστε πόνο εσείς, κι ακολουθεί το "φρουφρού κι αρώματα", ώστε να κλείσω τον κύκλο αυτού του θρεντ. ;)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μα κύριε Χρήστο...
Είναι γνωστό ότι το βιολί θέλει τα σαμπς του για να ακουστεί καλά!
Αλλιώς είναι τούρτα χωρίς κερασάκι!
άλλη φάση σου λέω!:smile::smile:
Υ.Σ.Και στο σόλο φλάουτο είναι απολαυστικά τα σαμπς!
Για πολλοστή φορά Λέανδρε,ενδεικτικές και αδιόρθωτες αποκρίσεις συχνότητας δορυφόρων & sub γι αριστερό-δεξί κανάλι (πράσινη-κόκκινη) και σκέτων δορυφόρων (μπλε πορτοκαλί) .Μετρήσεις μέσω μετακινούμενου μικροφώνου και σταθερές σε πολλαπλές λήψεις ώστε να διαπιστωνόταν η επαναληψιμότητα των αποτελεσμάτων...

Χωρίς την παραμικρή παρέμβαση και χωρίς το παραμικρό ηλεκτρονικό κροσάρισμα στη διαδρομή του σήματος (sub απλώς να συμπληρώνουν την απόκριση των δορυφόρων) :
1601392906947.png


Ιδού και καθένα κανάλι ξεχωριστά...
Αριστερό:
1601394257654.png


Δεξί:
1601394321759.png


Οι μεσαίες οκτάβες συλλαμβάνονται με ανώτερη στάθμη σε σχέση όχι μόνο με τις χαμηλές - όπου ο ενεργειακός φάκελος από το ίδιο το βιολί μπορεί να μένει κενός - αλλά και ως προς τις υψηλές οκτάβες (βλέπε χροιές και δυναμικές αντιθέσεις του οργάνου) όταν παίζουν οι δορυφόροι μόνοι τους με σβηστά τα sub...Αφιερωμένο.
Είναι πρακτικά αδύνατο να δώσεις λιγότερη διόρθωση σε σαμπ εκεί κάτω.
Βάλε και την προβλεπόμενη αύξηση που θέλει το ταργκετ κερβ, και έκλεισες.
Στις δικές μου διορθώσεις φροντίζω πάντως να ξεκινώ με επάρκεια ενέργειας (ελέω sub) στις πρώτες οκτάβες από την αδιόρθωτη κατάσταση και κατά τρόπον ώστε κατά τη μετέπειτα ισοστάθμιση απλώς ν'αφαιρείται ένα μικρό ποσοστό ενέργειας σε στενές σχετικά ζώνες πάνω σε αυτές...
Στο ποστ #425 θα σταματήσω την προσπάθεια αποκωδικοποίησης του "γούστου", για έναν μόνον λόγο:

Διότι στόχος μου ήταν να δούμε το πώς ερμηνεύεται η προτίμηση όλου του κόσμου σε ένα μεγάλο ηχείο σα το PMC του Τζιοβάνι, σε σχέση με το proac του Λέο ή το κιι του geomiat.
...
Gonis θες να πεις μάλλον...Ο geomiat αν δεν απατώμαι έχει...Grimm LS1,μαζί με τις προβλεπόμενες υποβαθύφωνες μονάδες τους.Είχες μείνει και ολόκληρος...΄΄πάκης΄΄ με αυτά στο παρελθόν. :wink:
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.454
Reaction score
125.936
Μεταξύ όμοιας δυναμικής δυνατότητας ηχείων, υπάρχουν λεπτομέρειες που σε τραβάνε από δω ή από κει, που αρέσουν στον έναν ή στον άλλον, όχι καθολικά. Τα αρώματα είναι αυτά.

Διότι αν ήταν δυναμικό εύρος, τότε δε θα ήταν "άρωμα", δε θα χρειαζόταν σκέψη, είναι μαγνήτης τελεσιδικος.

Τα αρώματα είναι ας πούμε τα καλώδια που παίζει ο Λέανδρος, και μια του φτιάχνουν τη μια χαρά, μια την άλλη. Αρώματα είναι οι καμπινίσχιες χροιές των χαρμπεθ. Όλα αυτά που ακούγονται με προσοχή, και δε ξέρεις αν το ακούς ή αν το ακούς δε ξέρεις αν σ'αρέσει και σε ποια ηχογράφηση, αλλά αφήνω κι ένα ενδεχόμενο να πεις πως να αυτό μ'αρεσει.

Όλα αυτά βέβαια είναι κλανιές μπροστά στο απλό καλό δυναμικό εύρος, κι όσα καβλώδια και να αλλάξει ο Λέανδρος, πάλι χειρότερα θα παίζουν τα προακ σε σχέση με τις ηχειαρες του Τζιοβάνι, κι ας έχει και κοτσετσόσυρμα ο Τζιοβάνι, σαλάκια θα συνεχίσουν να τρέχουν.

Αρώματα λοιπόν, οι υποψίες του όντιο.

Αρώματα λαμπατα και μη, αρώματα τρανζιστοράτα, αρώματα από ριμπον και αρώματα από χάρτινα σκληροκωνα γουφερ, και μαλακού θόλου Τουίτερ.
Ζιβανσι και στα ποδαρια του όντιο.

Ένα τεράστιο κεφάλαιο, βγαλμένο από τις τσέπες επίδοξων ακροατών και κατατιθεμενο στους τραπεζικούς λογαριασμούς επιδεξιων εταιρειών.

Ένα κεφάλαιο τόσο σημαντικό, που λέω να το κλασω τελείως, έτσι για να μη με χωνεύει κανείς.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.101
Μεταξύ όμοιας δυναμικής δυνατότητας ηχείων, υπάρχουν λεπτομέρειες που σε τραβάνε από δω ή από κει, που αρέσουν στον έναν ή στον άλλον, όχι καθολικά. Τα αρώματα είναι αυτά.

Διότι αν ήταν δυναμικό εύρος, τότε δε θα ήταν "άρωμα", δε θα χρειαζόταν σκέψη, είναι μαγνήτης τελεσιδικος.

Τα αρώματα είναι ας πούμε τα καλώδια που παίζει ο Λέανδρος, και μια του φτιάχνουν τη μια χαρά, μια την άλλη. Αρώματα είναι οι καμπινίσχιες χροιές των χαρμπεθ. Όλα αυτά που ακούγονται με προσοχή, και δε ξέρεις αν το ακούς ή αν το ακούς δε ξέρεις αν σ'αρέσει και σε ποια ηχογράφηση, αλλά αφήνω κι ένα ενδεχόμενο να πεις πως να αυτό μ'αρεσει.

Όλα αυτά βέβαια είναι κλανιές μπροστά στο απλό καλό δυναμικό εύρος, κι όσα καβλώδια και να αλλάξει ο Λέανδρος, πάλι χειρότερα θα παίζουν τα προακ σε σχέση με τις ηχειαρες του Τζιοβάνι, κι ας έχει και κοτσετσόσυρμα ο Τζιοβάνι, σαλάκια θα συνεχίσουν να τρέχουν.

Αρώματα λοιπόν, οι υποψίες του όντιο.

Ένα τεράστιο κεφάλαιο, βγαλμένο από τις τσέπες επίδοξων ακροατών και κατατιθεμενο στους τραπεζικούς λογαριασμούς επιδεξιων εταιρειών.

Ένα κεφάλαιο τόσο σημαντικό, που λέω να το κλασω τελείως, έτσι για να μη με χωνεύει κανείς.
Μα έχεις απόλυτο δίκιο!
Βεβαίως και μου τρέχουν τα σαλακια..
Βεβαίως και σου τρέχουν τα σαλακια
.. όπως και σε κάθε υγιές μέλος του σάιτ, γιατί το σεταπ που αναφέρεσαι είναι εντελώς άλλης κατηγορίας!
Ζήτημα είναι να μη τρέξουν τα σαλακια σε 2-3 άτομα μόνο από εδώ μέσα!
Επομένως είναι λογική η σιελόρροια που μας έχει πιάσει και τους δύο γιατρέ μου..
Περαστικά μας!:hi:
Όπως σου απάντησα και παραπάνω, είναι απολύτως λογικό τα ηχεία του συγκεκριμένου σετάπ που αναφέρεις να είναι πολλές κλάσεις πάνω απ τα δικά μου και τα δικά σου ηχεία ..δε μπορεί να υπάρξει καμιά σύγκριση!
Απολύτως καμιά όμως!!
Αυτό όμως δεν αναιρεί την προσπάθεια μου να βελτιώσω όσο μπορώ τον ήχο μου στα πλαίσια της τσέπης μου και του χώρου μου με τις μεθόδους που θεωρώ ότι γνωρίζω καλύτερα...

Για πολλοστή φορά Λέανδρε,ενδεικτικές και αδιόρθωτες αποκρίσεις συχνότητας δορυφόρων & sub γι αριστερό-δεξί κανάλι (πράσινη-κόκκινη) και σκέτων δορυφόρων (μπλε πορτοκαλί) .Μετρήσεις μέσω μετακινούμενου μικροφώνου και σταθερές σε πολλαπλές λήψεις ώστε να διαπιστωνόταν η επαναληψιμότητα των αποτελεσμάτων...
Δηλαδή ένα όργανο που έχει συχνοτικό εύρος αναπαραγωγής από 360hz ως 6500hz παίζοντας σόλο όπως το βίντεο που ανέβασε ο κύριος Χρήστος χρειάζεται σαμπς??
Είστε απολύτως σίγουρος αγαπητέ μας bhutia?
 



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.652
Μηνύματα
2.870.877
Members
37.929
Νεότερο μέλος
stmpotis
Top