Marantz PM 351

Reaction score
3
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τα φώτα σας μιας και είμαι τελείως άσχετος σε θέμα ήχου τα πάω πολύ καλά όμως με τα πληροφοριακά συστήματα δεν ξέρω αν βοηθάει κάπου. Λοιπόν έχω βρει από τον πατέρα μου το εν λόγω από τις φωτογραφίες Hifi να το πω (Πέρα από τον ενισχυτή και το ραδιόφωνο έχει και πικαπ και κασετόφωνο ολα της ίδιας εταιρίας)? Τέλοσπαντων η απορία μου είναι επειδή τα ηχεία είχαν καεί και τα πέταξε ο πατέρας μου σκεφτόμουν τα εξής να μου πείτε:
1. Και πιο βασικό αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ να αγοράσω ηχεία? και αν ναι δεν ξέρω τι ακριβώς να πάρω αν υπάρχει καποιος να με βοηθήσει έλεγα να δώσω το πολυ μέχρι 200 ευρω.
2. Έχω σκοπό όπως το σκεφτόμουν τελοσπαντον θα μου πείτε και εσείς να το συνδέσω με το PC με οπτική και μετατροπέα γιατι επειδή είμαι gamer θα ήθελα απο εκείνα τα ηχεία να παίζει μουσική και απο τα ακουστικά του PC να ακούγεται μονο το παιχνίδι. Και επίσης έχω και με HDMI το PC με την τηλεόραση να τα χρησιμοποιώ στις ταινίες και σειρές που βλέπω.
Αξίζει το όλο concept? Σας ζάλισα λίγο αλλά ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Attachments

Reaction score
1
PM 351 εννοείς.. 80s
Φυσικά, να αγοράσεις ηχεία. Έχεις ακούσει κάτι που σου άρεσε σε φίλο ή μαγαζί;
Καλώς ήρθες.

Reaction score
3
Καλώς σας βρήκα! Ναι σωστά έχεις δίκιο δεν μπορώ να βρω πως να το διορθώσω τώρα δεν βρήσκω κάποιο κουμπί. Αυτό σκεφτόμουν γιατί για να το πήρε 280.000 δραχμές τότε φαντάζομαι θα ήταν πολύ καλό. Όχι τίποτα δεν έχει κανείς κάτι σε ήχο πέρα από home cinema και τέτοια. Είδα στο σκρούτζ τα Dali Spector 2 αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν μου κανουν γιατί λέει 6Ω και στο δικό μου από πίσω τα 8-16 Ω που γράφει και που τα έχει και πάνω και κάτω δεν καταλαβαίνω τι εννοεί. Γι'αυτο ειπα να ανεβάσω φωτό μπας και κάποιος που ξέρει να με προσανατολήσει λίγο. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις δεν ξέρω και πολλά απλά να μην δώσω τσάμπα λεφτά αυτό με ενδιαφέρει κυρίως.

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Reaction score
83.358