Καλώδια και θύματα



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Ακουστικά όργανα είναι. Μη μπερδεύεσαι.
Αυτό λέω εγώ.
Τα αυτιά είναι τα αισθητήρια όργανα της ακοής.
Για να ακούς ήχους. Μουσική. Στο Μέγαρο.

Μετρητικά όργανα και ειδικός μετρητικος εξοπλισμός χρειάζονται για να δείξουν ποια συσκευή είναι καλύτερη.

Δηλαδή διαλέγουμε συσκευές και καλώδια με μετρήσεις, και ακούμε μουσική με τα αυτιά.

Εσύ με τα αυτιά διαλέγεις μηχανήματα και καλώδια, τα χρησιμοποιείς σα μετρητικό εξοπλισμό, ενώ είναι απλώς όργανα ακοής, για να ακούς ήχους, μουσική.

Συγκεντρώσου.
 

Μηνύματα
64
Reaction score
115
No, εγώ διαλέγω ακούγοντας. Οι μετρήσεις απλά βοηθάνε στο πριν για να επικεντρωθούμε σε κάποια μοντέλα και στο μετά για να αλλάξουμε τον ήχο στο σύστημα/χώρος με ισοστάθμιση ή πρόσθετα (αν θέλουμε).
Σε άλλο θέμα όμως αναφέρεστε στην έκθεση Μονάχου και γράφετε ότι σας άρεσαν ή όχι κάποια. Κακώς. Έπρεπε να την "επισκεφθείτε" on line ή after. θα μας τρελάνετε; μία δίνετε βάση και μία όχι; Σοβαρευτείτε.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
No, εγώ διαλέγω ακούγοντας. Οι μετρήσεις απλά βοηθάνε στο πριν για να επικεντρωθούμε σε κάποια μοντέλα και στο μετά για να αλλάξουμε τον ήχο στο σύστημα/χώρος με ισοστάθμιση ή πρόσθετα (αν θέλουμε).
Σε άλλο θέμα όμως αναφέρεστε στην έκθεση Μονάχου και γράφετε ότι σας άρεσαν ή όχι κάποια. Κακώς. Έπρεπε να την "επισκεφθείτε" on line ή after. θα μας τρελάνετε; μία δίνετε βάση και μία όχι; Σοβαρευτείτε.
Σοβαροί είμαστε.
Εσύ πέφτεις σε λογικά αδιέξοδα.

Οι εντυπώσεις ακρόασης, προφανώς έχουν λόγο ύπαρξης, μα όχι ως εργαλεία μέτρησης διαφορών, ούτε αντικαθιστώντας το μετρητικό εξοπλισμό στην αξιολόγηση των μηχανών.

Απλές εντυπώσεις ακρόασης είναι, και μάλιστα στα τυχαίων ηχητικών χαρακτηριστικών δωμάτια των εκθέσεων, που συνήθως αδικούν τα μηχανήματα, δηλαδή οδηγούν σε εσφαλμένες εντυπώσεις.


Δηλαδή οι εντυπώσεις ακροάσεων, μπορεί να είναι παραπλανητικές, όπως πρότεινα πως ήταν στον γκεομιατ.

Και βεβαίως μπορεί να είναι αντιφατικές, από ακροατή σε ακροατή, εξαρτώμενες ακόμα και από το μουσικό είδος.

Αντιθέτως, τα μετρητικά δεδομένα δεν μπορούν να είναι παραπλανητικά, ούτε αντιφατικά.

Δεύτερη κίτρινη κάρτα σου βγάζω.
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Σοβαροί είμαστε.
Εσύ πέφτεις σε λογικά αδιέξοδα.

Οι εντυπώσεις ακρόασης, προφανώς έχουν λόγο ύπαρξης, μα όχι ως εργαλεία μέτρησης διαφορών, ούτε αντικαθιστώντας το μετρητικό εξοπλισμό στην αξιολόγηση των μηχανών.

Απλές εντυπώσεις ακρόασης είναι, και μάλιστα στα τυχαίων ηχητικών χαρακτηριστικών δωμάτια των εκθέσεων, συνήθως αδικούν τα μηχανήματα, δηλαδή οδηγούν σε εσφαλμένες εντυπώσεις.


Δηλαδή οι εντυπώσεις ακροάσεων, μπορεί να είναι παραπλανητικές, όπως πρότεινα πως ήταν στον γκεομιατ.

Και βεβαίως μπορεί να είναι αντιφατικές, από ακροατή σε ακροατή, εξαρτώμενες ακόμα και από το μουσικό είδος.

Αντιθέτως, τα μετρητικά δεδομένα δεν μπορούν να είναι παραπλανητικά, ούτε αντιφατικά.

Δεύτερη κίτρινη κάρτα σου βγάζω.
Δηλαδή ρε Ντοκ με το συμπαθιο αλλά... σύμφωνα με το σκεπτικό που αναλύεις παραπάνω, δεν είναι απαραίτητο ότι ο @geomiat , από την ακρόαση αποκόμισε παραπλανητικές εντυπώσεις, κάλιστα θα μπορούμε να υποθέσουμε ότι εσύ είχες παραπλανηθεί από την ακρόαση των συγκεκριμένων ηχείων που το βρήκες τόσο θεϊκά!!
Σωστά??
 

Μηνύματα
4.466
Reaction score
7.742
THE GREAT CABLE BLUFF
With the help of HiFi magazines and the fact that it is easy to suggest something to people, cables for HiFi applications are ripped off like hardly anywhere else. And that for almost 30 years! Before that, no special importance was attached to the connection cables of hi-fi systems. You simply used the Din or Cinch cables included with the devices and cheap copper braided cables to connect speakers.
The mere fact that practically every "perfectly normal" cable has an absolutely insignificant resistance for HiFi applications did not give rise to any further thoughts.
In those "good old days" there was hardly any other esotericism in this area.

Today nobody knows exactly where the impetus for the change of heart suddenly came from, which then followed the entire hi-fi scene. Suddenly it was “crystal clear” that every signal-carrying cable of a hi-fi system should be viewed as an independent “component” that has its own sound character and that must therefore be carefully selected.

The possibility of individual "sound tuning", which only works by exchanging connecting cables, was received with enthusiasm. It was felt to be an exciting task to be able to get closer to the sound you wanted by testing and swapping cables. Truly “found food” for those who knew how to capitalize on it!

For many HiFi consultants, the whole thing has even become a favorite topic. They recommend certain cables that they believe have certain sound properties and that are said to be suitable for certain devices. The inexperienced layman trusts, believes and buys. In addition, there were extensive tests and comparisons in the relevant test magazines.

The subject of connection cables has rapidly developed into a “science” of its own. Many new companies emerged that only specialized in the production of cables and connectors for hi-fi applications. Through the use of special materials and appropriate "architecture", transmission losses (!) Should be avoided and the sound improved. But it was not just the "usual" connections such as cinch or LS cables.

When looking for further "weak points" in a hi-fi chain, clever people soon found new ways to earn money. Device power cords should also have a decisive influence on the sound of hi-fi components. With “by the hair” explanations, which neither an expert nor a layperson understands, the last 1.5-2 meters of a power supply line are sealed with sound-influencing properties. And because all barriers had already been broken in this area, one also found tonal differences between digital lines. Is it any wonder that network and USB cables have recently been discussed in the forums with regard to their sound properties?
 








Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Η μέτρηση είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τη σωστή τοποθέτηση των ηχείων στον εκάστοτε χώρο και πολλή χρήσιμη επίσης στις ιδιομορφίες του κάθε χώρου. Αν θες να ασχοληθείς σοβαρά με το χόμπι κάποια στιγμή πρέπει να την κάνεις και τελειώνεις με αυτό το κομμάτι.
Καλώδια κλπ τιουναρίσματα είναι και αυτά άκρως απαραίτητα σε λογικά πάντα (αναλογικά) πλαίσια του κάθε setup καθώς επίσης και αναλογικά με τα βαλάντια του καθενός Το υπογραμμίζω μπας και προλάβω του τύπου γελοιότητες ότι τα κορόιδα δίνουν τόσα χ λεφτά για καλώδια ή δίνουν τόσα λεφτά για αυτοκίνητα και ούτω κάθε εξής. Μιλάμε για μπούρδες ολκής.
Ότι μπορεί ο κάθε ένας , ότι του αρέσει και ότι πιστεύει ότι του κάνει ;)

Αγάπη μόνο, καλά Χριστούγεννα και με υγεία το νέο έτος για όλους:)
 

Μηνύματα
4.003
Reaction score
3.833
Δηλαδή ρε Ντοκ με το συμπαθιο αλλά... σύμφωνα με το σκεπτικό που αναλύεις παραπάνω, δεν είναι απαραίτητο ότι ο @geomiat , από την ακρόαση αποκόμισε παραπλανητικές εντυπώσεις, κάλιστα θα μπορούμε να υποθέσουμε ότι εσύ είχες παραπλανηθεί από την ακρόαση των συγκεκριμένων ηχείων που το βρήκες τόσο θεϊκά!!
Σωστά??
Παίδες δεν είμαι κάνας χρυσαυτιάς, πρωτόγονος είμαι!
Θέλω να χορτάσω όταν ακούω κάτι καινούργιο σέναν "δεν ξέρω χώρο" μένα "δεν ξέρω σύστημα".

Εμπειρίκος τελείως!!

Και η άλλη λίγκα όμως με τα ώτα διαλέγει τελικά.

Ο Κώστας, ο Δημηπόδης κλπ, άκουσαν πριν αγοράσουν.

Οι εντυπώσεις που μεταφέρει ο Κώστας είναι απ τα αυτιά του.
Το ότι αξιολογεί με τα πιντιεφ είναι άλλο κομμάτι.

Το ότι ακούσαμε διαφορετικά, ένα άλλο επίσης.

Λέγεται γ@μημένες τυχαίες ακροάσεις.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάθε μηχανήματος είναι πολύτιμα, τα ώτα επίσης.

Προσωπικά ότι σε Γερμανικό, πάντα κρύο και άκ@βλο μου φαινόταν.
Τα Γκέιθαν δεν έτυχε να τα ακούσω...μπορεί να μου δώσουν τα αφτιά μου στο χέρι, δεν ξέρω.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.443
Reaction score
15.136
Καλές είναι οι "ακουστικές εντυπώσεις" και χρειάζονται, αλλά είναι το κερασάκι στην τούρτα, το επισφράγισμα.

Μετράμε, ρυθμίζουμε και μετά ακούμε για επιβεβαίωση.

Μπορεί μια "καλύτερη" μέτρηση/ρύθμιση να μην επιβεβαιωθεί ακουστικά... διότι μπορεί να υπερβάλλαμε ή να μη μετρήσαμε σωστά ή να μη μετρήσαμε/αναλύσαμε όλες τις παραμέτρους... ή ή...
Εφόσον όμως και με τα αυτάκια μας επιβεβαιώσουμε πως μας αρέσει το αποτέλεσμα.. όλα καλά... ξεκινάει η μουσικούλα
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.288
Reaction score
13.195
Να σε ρωτήξω εγώ που έχω στα μπάσα 2χ4mm
Στα μεσαία και πρίμα 2χ1,5mm με μήκος όλα τους κάπου στα 8 μέτρα χάνω κάτι γιατρέ μο
Αν ειναι δυνατον να χανει ο κ.Μαρκου:gamer::fuckyou:
Να μην πηγαίνω Μέγαρο δηλαδή
να πηγαινεις να πηγαινεις ευγε νεε
πιο dark ο ήχος...
δηλαδης
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.326
Reaction score
93.912
Α, βέβαια.
Με ωμική αντίσταση κοινού καλωδίου 0.0057 Ω per ft και με ακριβό καλώδιο με ωμική αντίσταση 0.0020 Ω per ft, βεβαίως θα έχεις μια διαφορά στάθμης περί τα 0.2 ντεσιμπέλ υπέρ του καλωδίου χαμηλότερης ωμικής αντίστασης, όπως και μετρήθηκε.

Βεβαίως.

Ωστόσο θα μπορούσες να σηκώσεις το βολιουμ κατά ο.2 ντεσιμπέλ και να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.

Επίσης θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ένα φτηνό γενικής χρήσης καλώδιο με παχύτερους αγωγούς, ώστε να έχει χαμηλότερη ωμική αντίσταση, και να έχεις το ίδιο κέρδος στη στάθμη, ή και μεγαλύτερο, με ακόμα χαμηλότερης ωμικής αντίστασης αγωγούς, πράγμα που θα είναι πιο εμφανές σε ηχεία χαμηλής ωμικής αντίστασης.

Συμφωνούμε.

Φυσικά το κέρδος για τον ενισχυτή μας να παίζει κατά 0.2 ντεσιμπέλ πιο σιγά για να ακούμε την ίδια στάθμη, είναι πιθανώς σημαντικό, αν διαθέτεις κάνα χρεπι λαμπατο μέγιστης ισχύος 2-3 βατ.
Τώρα βάζεις νούμερα και το χοντραίνεις. :tongue:

Είπαμε να μείνουμε στ' αυτιά.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.418
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top