Στο στέκι του Ερρίκου

P

PMC

Guest
Θα σε παρακαλούσα εφόσον έχεις τη διάθεση να μας εξηγήσεις με ποιο σκεπτικό και ποια δεδομένα καταλήγεις σε αυτό το συμπέρασμα...

Πρώτα απ’ όλα πρέπει να καταλάβουμε ότι μιλάμε για ακροάσεις άρα οι δύο συμφορουμίτες που έκαναν αυτό το μικρό συγκριτικό μεταξύ των δύο ηχείων απλά ακούσανε με τα αυτιά τους ..... Είμαι σίγουρος ότι το 90 % των ανθρώπων που γράφουνε συχνά σε αυτό το Φόρουμ αν είχε μετρήσεις τα χέρια σίγουρα θα ¨άκουγε¨ τα ATC πιο όμορφα......τροφή για σκεψη.....χιχιχιχι

δεν ξέρω αν ο φίλος μου @Kotsidis John νομίζει ότι πρέπει να αλλάξει λίγο τις εντυπώσεις του.....



Από την περιγραφή του Πέτρου....

Τα χαρακτηριστικά του είναι:

Τρίδρομο ηχείο πέντε μεγαφώνων, με τέσσερα ενεργά και ένα παθητικό, υλοποιημένο σε δύο ανεξάρτητες καμπίνες με ακίδες και απόσβεση μεταξύ τους.
Καμπίνα χαμηλών συχνοτήτων 55 λίτρων με την παθητική μονάδα συντονισμένη στους 33 Hz.
Απόκριση συχνότητας (-3db) 30 Hz- 21 KHz.
Ευαισθησία 88,5 db.
Εμπέδηση 8 Ωμ για τον κλάδο των χαμηλών και 4 Ωμ για τον δορυφόρο (ελάχιστη 3,4).
Συχνότητα διαχωρισμού χαμηλών-δορυφόρου 180 Hz.

Το κύκλωμα διαχωρισμού είναι σειριακό, πρώτης τάξης για τα midbass και το tweeter και δεύτερης τάξης παράλληλο, μεταξύ woofer και δορυφόρου.
Τα υλικά είναι υψηλής ποιότητας με πηνίο ταινίας και πυκνωτές ΜΚΡ στους δορυφόρους και πηνίο με σύρμα 1,6 mm στο woofer.
Το κύκλωμα διαχωρισμού του δορυφόρου είναι τοποθετημένο σε ανεξάρτητο χώρο στη βάση της καμπίνας τους.
Οι ακίδες και η στήριξη είναι ειδική παραγγελία σε φίλο μηχανουργό.

Οι καμπίνες των δορυφόρων είναι κατασκευασμένες από HDF πάχους 2,6 εκατοστών ενώ των woofers από HDF πάχους 3 εκατοστών με τις ανάλογες νευρώσεις.
Το συνολικό βάρος της κατασκευής είναι 58 κιλά.




Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηχείου από την σελίδα της ATC.









Επίσης θα ήθελα να δούμε λίγο το θέμα της φροντίδας του χώρου και να ρωτήσω εφόσον είναι στον ίδιο χώρο και το ένα ηχείο έπαιζε πιο ολοκληρωμένα στις χαμηλές συχνότητες τι θα αλλάξει με την φροντίδα ?

και κάτι ακόμα , γιατί να μη γίνει το καλύτερο ηχείο ακόμα καλύτερο .....

και επίσης πως θα ελέγξουμε τις πρώτες δύο οκτάβες με φροντίδα χώρου ? είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα ?
.....και λέω τις δύο πρώτες Οκτάβες γιατί εκεί εντοπίστηκε η υπεροχή του ηχείου του Πέτρου.
 
Last edited by a moderator:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να καταλάβουμε ότι μιλάμε για ακροάσεις άρα οι δύο συμφορουμίτες που έκαναν αυτό το μικρό συγκριτικό μεταξύ των δύο ηχείων απλά ακούσανε με τα αυτιά τους ..... Είμαι σίγουρος ότι το 90 % των ανθρώπων που γράφουνε συχνά σε αυτό το Φόρουμ αν είχε μετρήσεις τα χέρια σίγουρα θα ¨άκουγε¨ τα ATC πιο όμορφα......τροφή για σκεψη.....χιχιχιχι

δεν ξέρω αν ο φίλος μου @Kotsidis John νομίζει ότι πρέπει να αλλάξει λίγο τις εντυπώσεις του.....



Από την περιγραφή του Πέτρου....







Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηχείου από την σελίδα της ATC.

Δεν με καλύπτει αυτή η απάντηση...
Οι προδιαγραφές από την κατασκευή του PM δίνουν 30 Hz κάτω όριο απόκρισης για υποχώρηση -3 dB .
H ATC προδιαγράφει 38Hz κάτω όριο για υποχώρηση -6dB...Επιπλέον το μεγάφωνο SL της ATC καλύπτει το φάσμα έως 380 Hz,όντας προσαρμοσμένο σε ενιαία καμπίνα με άλλα μεγάφωνα αφιερωμένα στις ανώτερες ζώνες.Η δε κατασκευή του συγκεκριμένου μεγαφώνου χαμηλών προβλέπει ιδιαίτερα χαμηλές αρμονικές παραμορφώσεις κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή που επιτελεί,αλλά σε βάρος της έκτασης χαμηλά για την αντίστοιχη ηχειακή υποενότητα...Εξ ου και η προδιαγραφή +- 2dB για Linearity από ύψος 70 Hz και άνω...

Πρέπει να το σκεφτείς περισσότερο....
 
Last edited:

P

PMC

Guest
Καλύτερα να αρχίσεις να κατακρίνεις την πρακτικά ανύπαρκτη "ηχητική ταυτότητα" των μεγάλων μόνιτορ της PMC,
Καλό είναι όταν μιλάμε για εταιρίες όπως η PMC να βλέπουμε όλη την εικόνα από την αρχή της ιστορίας.
Η PMC λοιπόν είναι μία εταιρεία η οποία όταν αποφασίζει να βάζει ενισχυτές στα Ηχεια της βάζει σοβαρούς ενισχυτές και το κάνει παρά πολλά χρόνια τώρα γι’ αυτό και η εγγύηση των 20 ετών σε όλα της τα μεγάφωνα και σε όλα της τα Ενισχυτικά στις ενέργες της υλοποίησεις.....αυτό πρέπει να σου λέει παρά πολλά.

Έχεις να αντιπαραθέσεις κάτι αντίστοιχο?

Δεν Χρησιμοποιουσε ενισχυτήτάκια της πλάκας τύπου hypex αλλά κορυφαίους BRYSTON ! ! !

Ο Ανταγωνισμός ωστόσο την έχει ωθήσει τα τελευταία 2 χρόνια να χρησιμοποιήσει τέτοιους ενισχυτές που όμως αν δεις έχουν σε κάθε μεγάφωνο 2400 watt ! ! !



Όσον αφορά την πρακτικά ανύπαρκτη ηχητική ταυτότητα , αυτό μόνο ως προτέρημα μπορώ να το εκλάβω και σ’ ευχαριστώ πολύ που το τόνισες.....




Μία ακόμα σοβαρή εταιρία η JΒL πουλάει το κορυφαίο της Μ2 .....ΜΟΝΟ......Ως σύστημα με ενισχυτές Κρόουν
I-Tech 5000HD
Two-channel, 2500W @ 4Ω Power Amplifier
Και αν κάποιος κάνει το λάθος να προσπαθήσει να το ζευγαρώσει με άλλους ενισχυτές το αποτέλεσμα θα είναι αμφιλεγόμενο.....










Δεν με καλύπτει αυτή η απάντηση...
Οι προδιαγραφές από την κατασκευή του PM δίνουν 30 Hz κάτω όριο απόκρισης για υποχώρηση -3 dB .
H ATC προδιαγράφει 38Hz κάτω όριο για υποχώρηση -6dB...Επιπλέον το μεγάφωνο SL της ATC καλύπτει το φάσμα έως 380 Hz,όντας προσαρμοσμένο σε ενιαία καμπίνα με άλλα μεγάφωνα αφιερωμένα στις ανώτερες ζώνες.Η δε κατασκευή του συγκεκριμένου μεγαφώνου χαμηλών προβλέπει ιδιαίτερα χαμηλές αρμονικές παραμορφώσεις κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή που επιτελεί,αλλά σε βάρος της έκτασης χαμηλά για την αντίστοιχη ηχειακή υποενότητα...Εξ ου και η προδιαγραφή +- 2dB για Linearity από ύψος 70 Hz και άνω...
Τελεια!
θα πρέπει απλά να στείλουμε ένα βιογραφικό του Πέτρου στην ATC η Οποία θα πρέπει Να προχωρήσει σε άμεση πρόσληψη με έναν πολύ καλό μισθό και να διώξει όλους αυτούς τους άχρηστους που έχει μαζέψει και δεν μπορούν να φτιάξουν ένα ηχείο σαν τον Πέτρου.....:tongue::tongue::tongue::headbang:
 
Last edited by a moderator:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
...
Τελεια!
θα πρέπει απλά να στείλουμε ένα βιογραφικό του Πέτρου στην ATC η Οποία θα πρέπει Να προχωρήσει σε άμεση πρόσληψη με έναν πολύ καλό μισθό και να διώξει όλους αυτούς τους άχρηστους που έχει μαζέψει και δεν μπορούν να φτιάξουν ένα ηχείο σαν τον Πέτρου.....:tongue::tongue::tongue::headbang:
Σε παρακαλώ θερμά να μην καταλήγεις σε αφορισμούς αυθαίρετους και ασυνάρτητους με το ζήτημα που εθίγη και το οποίο αφορά στο πώς συμπέρανες ισοδυναμία μεταξύ των δύο υλοποιήσεων κατά την απόδοση των χαμηλών οκτάβων...

Δια του λόγου το ασφαλές:
Είναι μια κλασική περίπτωση που συγκρίνονται ένα ακριβό ενεργό μόνιτορ και ένα ηχείο diy από έναν άνθρωπο που ξέρει πως θα πετύχει τι?
Μη σας παραξενεύει τίποτα....ο χώρος είναι ο ίδιος .

Αν συγκρίνουμε τις αποκρίσεις των δυο ηχείων τα atc υποτίθεται ότι μπορούν να παίξουν το ίδιο χαμηλά....

μπραβο στον pm για το αποτέλεσμα....( το οποίο είναι σε καλύτερο επίπεδο ,ακουστικά,από τα atc που σίγουρα μετράνε καλύτερα......)
τροφη για σκέψη......χιχιχιχι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.097
Reaction score
124.652
Όσον αφορά την πρακτικά ανύπαρκτη ηχητική ταυτότητα , αυτό μόνο ως προτέρημα μπορώ να το εκλάβω και σ’ ευχαριστώ πολύ που το τόνισες.
Φυσικά και είναι προτέρημα, είναι απαραίτητη η τονική ισορροπία στο φάσμα για υψηλής πιστότητας αναπαραγωγή, και όχι η ύπαρξη "χαρακτήρα" στα ηχεία, όσο κι αν αυτό επιτάσσει το μάρκετινγκ για υψηλές πωλήσεις στο Χάι Ενδ.

Τα PMC, όπως και τα ATC (όπως και τα Neumann, JBL, Adam, kii, Dutch & Dutch, Genelec, κλπ), είναι εξαιρετικά μόνιτορ ηχεία, χωρίς ιδιαίτερες τονικές αλλοιώσεις στο φάσμα, σοβαρά ηχεία, πέραν πάσης αμφισβήτησης.

Τώρα η αναφορά σου σε ενισχυτικές βαθμίδες είναι άσχετη της κουβέντας, και δεν καταλαβαίνω καν που το πας, δηλαδή αν εγκρίνεις ή κατακρίνεις τους κλας ντε ας πούμε.
Βεβαίως μου είναι πρακτικά αδιάφορη η άποψή σου επί του θέματος των ενισχυτικων βαθμίδων αν αυτές θα είναι κλας ντε ή κλας αβ, δεν ασχολούμαι καν με το θέμα, προσωπικά ασχολούμαι με τα ενεργά ηχεία που έχουν διαλέξει άλλοι τα ενισχυτικά στάδια, και βλέπω κορυφαίες προτάσεις είτε από PMC σε κλας ντε, είτε από ATC σε κλας αβ, είτε ένα σωρό τρομερά μόνιτορ με πλάτες χυπεξ, μου είναι εντελώς αδιάφορο, καρφί(τσα) δε μου καίγεται και δεν ασχολούμαι.



ΥΓ. Τα δικά μου ηχεία, όπως τυχαίως, έχουν κλας αβ ενισχυτικά. Και κλας ντε να είχαν, μια χαρά θα τα έπαιρνα, και δε θα άλλαζε τίποτα, μου είναι αδιάφορο, με μόνη εξαίρεση την χαμηλή κατανάλωση στη ΔΕΗ που θα δεις με κλας ντε.

Ανέτως θα έπαιρνα τα Adam s3h ή s3v που έχει ο μπουτχιας, με κλας ντε. Εφόσον επιλέγω ένα τέτοιο έτοιμο προϊόν, γνωρίζω πως διαθέτει εκ κατασκευής άριστη τονική ισορροπία με τα ενισχυτικά που επέλεξαν οι μηχανικοί που τα έφτιαξαν, ενώ αντιθέτως, κάποιος που διαλέγει μπιενταμπλεγιου 802d3 όπως είδαμε πρόσφατα, με ο,τι ενισχυτικά στάδια και να τα βάλει, και με ο,τι καλώδια, είναι εγγυημένες οι τονικές αλλοιώσεις, έχει χαρακτήρα το ηχείο, παίζει λάθος σε σχέση με όλα τα προηγούμενα υψηλής πιστότητας μόνιτορ.

Εγώ είμαι ξεκάθαρος. Εκτιμώ την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, προϋπόθεση της οποίας είναι η τονική ισορροπία, και γνήσιοι εκφραστές της είναι τα ενεργά μόνιτορ από αυτές τις αξιες μεγάλες φίρμες, εγγυημένα.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Επίσης θα ήθελα να δούμε λίγο το θέμα της φροντίδας του χώρου και να ρωτήσω εφόσον είναι στον ίδιο χώρο και το ένα ηχείο έπαιζε πιο ολοκληρωμένα στις χαμηλές συχνότητες τι θα αλλάξει με την φροντίδα ?

και κάτι ακόμα , γιατί να μη γίνει το καλύτερο ηχείο ακόμα καλύτερο .....

και επίσης πως θα ελέγξουμε τις πρώτες δύο οκτάβες με φροντίδα χώρου ? είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα ?
.....και λέω τις δύο πρώτες Οκτάβες γιατί εκεί εντοπίστηκε η υπεροχή του ηχείου του Πέτρου.
Προβληματικες περιοχές είναι σιγουρα περιοχές από 60-120Hz κάτι που σημαίνει ότι ο χώρος επιδρά και επιρρεαζει όλα τα ηχεία.
Test only in acoustically good to very good rooms, with ideal loudspeaker placement, with not too great listening distance and of course sitting in the sweet spot.
exact level, → Absolutely free from possible suggestions - i.e. blinding.

Very often people who test make the mistake of confusing “more” with “better”! Many loudspeaker manufacturers know this, which is why they like to exaggerate in the high and low frequency ranges. Especially in the low frequency range, hearing comparisons often lead to incorrect assessments!
Βγάζω απ έξω τα τσίπουρα και το γεγονός κατά πόσον οι παρευρισκομενοι έχουν ακούσει τα φυσικά όργανα, των οποίων τον ήχο προσπαθούν να αποδώσουν τα ηχεια
Αν ήταν τόσο απλό δεν θα φτιαχναν στούντιο, θα καθόταν στον καναπέ και θα εκτιμούσαν τις πρώτες οκταβες

ΓΓια τις πρώτες οκταβες υπάρχει τρόπος να φροντίσεις τον χωρο ακουστικά, χωρίς φράγκα δεν δίνω σημαντικές πληροφορίες, οι οποίες αποκτήθηκαν με κοπο:biggrin:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.097
Reaction score
124.652
ΚΑΙ ΕΓΩ.
Αλλα σεβασου όμως και τους υπόλοιπους που Τυχαίνει να συγκινούνται από ηχεία με χαρακτήρα.
Δεν έχω τέτοια προβλήματα προς τους ανθρώπους, ας κάνουν ο,τι θέλουν, καρφίτσα δε μου καίγεται, αλλά θα συνεχίσω να έχω "πρόβλημα" με τα ηχεία χρεπια και να τα κατακρίνω, διότι είναι λάθος. Ξεκάθαρα και απλά. Γιατί είναι χρεπια. Ντομάτες στα γουφερ, τα φτύνω.
Αν τώρα θίγονται οι άνθρωποι που τους αρέσουν αυτά τα ποταπά για φτύσιμο ρεντεκο, να το κοιτάξουν με κάνα ψυχίατρο, γιατί εγώ δε μιλάω για αυτούς, αλλά για τα χρεπια.

Ωστόσο, όλα αυτά τα ωραία που λες, δεν απαντάνε στο ερώτημα του μπουτχια, ο οποίος κατ'επαναληψιν σε ρώτησε πώς διατανο έβγαλες το συμπέρασμα πως το ηχείο του πιτερμενη έχει ίδια απόκριση στα μπάσα με το ATC, ενώ ούτε αυτό δε λένε τα χαρακτηριστικά τους, ούτε αυτό δεν είπαν οι δύο άνθρωποι που τα άκουσαν..

Για να σε επαναφέρω στο θέμα, το ηχείο του πιτερμενη παίζει από 30 κύκλους στα -3 ντεσιμπέλ, δηλαδή παίζει όλη τη δεύτερη οκταβα και τμήμα της πρώτης, με λίγη βοήθεια από το χώρο (3 ντεσιμπέλ) θα παίξει από 30 κύκλους άριστα.

Αντιθέτως, το ATC, όπως είπαμε, έχει εγγυημένη απόκριση +-2dB από τους 70 κύκλους και άνω, ενώ στους 38 κύκλους βρίσκεται στα βάραθρα των -6 ντεσιμπέλ, δηλαδή μόνο του, δε παίζει κιχ από την πρώτη οκταβα, τίποτα, μηδέν, κλάμα, ενώ από τη δεύτερη, μη περιμένεις τίποτα σπουδαίο στους 45 και 50 κύκλους, θα έλεγα πως ξεκινάει στους 55-60 να δίνει κάποια γκάζια, πάλι με τη βοήθεια του χώρου, ειδάλλως πάμε στα 70 χερτζ, όπου προφανώς έχει -2 ντεσιμπέλ.

Άρα, σε συχνότητες 30 κύκλων, 31 και 33 κύκλων, 34 και 35 κύκλων, 36 και 38 κύκλων, 40 και 42 κύκλων, και σίγουρα 45 και 50 κύκλων, όπως καταλαβαίνουμε όλοι από τα δημοσιευμένα χαρακτηριστικά, το ηχείο του Πίτερ βγάζει μια χαρά γκάζια και αντιθέτως, το κορυφαίο αυτό μόνιτορ της ATC, είναι εντελώς ψόφιο, μηδέν, τίποτα, νεκρό.

Και αυτό ακριβώς επιβεβαίωσαν οι φίλοι μας με ακροάσεις. Για όνομα..

Οπότε, ξαναδες τι έγραψες, και επιτέλους κατάλαβε τι σου λέμε, αντί να αρχίζεις άσχετες κουβέντες για κλας ντε και για τους φίλους που αρέσουν τα ρεντεκο, τα μπιενταμπλεγιου και κάθε λογής χρεπια με σοβαρές τονικές αλλοιώσεις.
 
Last edited:

P

PMC

Guest
Σύμφωνα με αυτό.....




Το ηχείο της ATC μπορεί να αναπαράγει 38 χερτζ +-6db ( εσυ πιστεύεις ότι είναι - , δεν το ξέρουμε σίγουρα...)

το ηχείο του @PeterMeni 30 χερτζ -3 dB.


Δηλαδή ακούει κάποιος διαφορα 8χερτζ με 3 dB λιγότερο?

αυτη τη διαφορα , σε αυτόν τον χώρο πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει αντιληπτη?

με κάποιο όργανο σίγουρα , με το αυτι? πλακα μου κάνετε ?




Για να σε επαναφέρω στο θέμα, το ηχείο του πιτερμενη παίζει από 30 κύκλους στα -3 ντεσιμπέλ, δηλαδή παίζει όλη τη δεύτερη οκταβα και τμήμα της πρώτης, με λίγη βοήθεια από το χώρο (3 ντεσιμπέλ) θα παίξει από 30 κύκλους άριστα.
Πως γίνεται ο χωρος να βοηθάει μόνο το ένα ηχείο?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Σύμφωνα με αυτό.....




Το ηχείο της ATC μπορεί να αναπαράγει 38 χερτζ +-6db ( εσυ πιστεύεις ότι είναι - , δεν το ξέρουμε σίγουρα...)

το ηχείο του @PeterMeni 30 χερτζ -3 dB.


Δηλαδή ακούει κάποιος διαφορα 8χερτζ με 3 dB λιγότερο?

αυτη τη διαφορα , σε αυτόν τον χώρο πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει αντιληπτη?

με κάποιο όργανο σίγουρα , με το αυτι? πλακα μου κάνετε ?






Πως γίνεται ο χωρος να βοηθάει μόνο το ένα ηχείο?
Μιλάμε για κάτω όριο απόκρισης όπου εδρεύει ο θεμελιώδης συντονισμός στο ηχειακό σύστημα... Άμα το ATC έδινε +6dB στο κάτω όριο,τότε θα πήγαινε περίπατο η καλή μεταβατική απόκριση μαζί με τη γραμμικότητα για την οποία φημίζεται η ATC

Η διαφορά στο κάτω όριο απόκρισης έστω και αν δεν θα γινόταν άμεσα αντιληπτή,οδηγεί δυνητικά σε διαφορετικό μοτίβο διέγερσης του χώρου στις χαμηλές οκτάβες.Αυτό όπως έχει πολλάκις εξηγηθεί,θα επηρεάζει και την αντίληψη σε ανώτερες οκτάβες.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
...μου αρεσει το συνολο σε συνδιασμο με τον ιδιοκτητη, θα χρειαστει (οπως ειπώθηκε) ακουστικη φροντιδα και εκει θα ειναι πραγματι αξιοζηλευτο και στο συνολο, πολλα μπραβο.

τι εχουμε εδω ομως (τοσο στο φελο οσο και στους μαυρους δακτυλιους) ;
Screenshot_20201223-013535.jpg

υγ: μετρησεις παντα να βλεπουμε και για να αποφευγονται αντιπαραθεσεις και βεβαιως να μαθαινουμε επι του χαρτη.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.635
Reaction score
77.054
καλό ξημέρωμα σε όλα τα πιτσουνάκια μέχρι να συμμαζέψουμε το νήμα....
 


Μηνύματα
234
Reaction score
133
...μου αρεσει το συνολο σε συνδιασμο με τον ιδιοκτητη, θα χρειαστει (οπως ειπώθηκε) ακουστικη φροντιδα και εκει θα ειναι πραγματι αξιοζηλευτο και στο συνολο, πολλα μπραβο.

τι εχουμε εδω ομως (τοσο στο φελο οσο και στους μαυρους δακτυλιους) ; View attachment 192731
υγ: μετρησεις παντα να βλεπουμε και για να αποφευγονται αντιπαραθεσεις και βεβαιως να μαθαινουμε επι του χαρτη.
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους. Οι φελοι ειναι για να ξεκουραζονται οι αναστησεις και οι δακτυλιοι για να αποφευγονται νομιζω οι συντονισμοι αλλα δειχνουν και καλυτερα νομιζω. Τον εναν τον εχασα :)
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
χρονια πολλα Μιστερ.. :)
ευχαριστω για την απαντηση, κατι τετοιο υποπτευομουν,
για συντονισμους αυτο ξερω :


αγαπημενο πικαπ 🐒
 

Μηνύματα
234
Reaction score
133
χρονια πολλα Μιστερ.. :)
ευχαριστω για την απαντηση, κατι τετοιο υποπτευομουν,
για συντονισμους αυτο ξερω :


αγαπημενο πικαπ 🐒
Και τετοιο εχουμε αδερφουλι βεβαιως οχι μαυρο γιατι δεν ειναι της ταξης μας :)
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
γι αυτο παιρνεις gyrodec.. αστο σκετο (μονο dumpening) και οτι παιξει οπως παιζει..χαχα..:boast:
.. προεχει ο χωρος , προμηθευσου ενα umic κανε μετρησεις και σιγα σιγα (γρηγορα γρηγορα) φτιαξε το χωρο και θα εισαι αρχηγος.. παιξε και καμμια βρωμικη μπλουζια στη τελε..και για μενα που δε σκαμπαζω απο κλιμακες.. :)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους. Οι φελοι ειναι για να ξεκουραζονται οι αναστησεις και οι δακτυλιοι για να αποφευγονται νομιζω οι συντονισμοι αλλα δειχνουν και καλυτερα νομιζω. Τον εναν τον εχασα :)
Τέτοια χρησιμότητα ανταποκρίνεται και σε άλλες...δραστηριότητες στην καθημερινότητά μας. :biggrin:
Τους εκτιμούμε δε με την...απουσία τους.

Η υλοποίηση του Petermeni πάντως θυμίζει το συνδυασμό Lyra/Basus από τη Thrax Audio...
Αυτή η εταιρεία είναι επίσης ανακατεμένη με...Yatrus.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.309
Μηνύματα
2.858.056
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top