Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Όσον αφορά τη φασαρία του NIRO, σε σχέση με το (φτηνότερο) audi a3 1.6 diesel που οδηγώ, είναι σημαντικά μεγαλύτερη στο NIRO από 90-100χλμ/ω και πάνω, παρότι ντιζελακι το α3. Μεγάλη διαφορά υπέρ του Α3, όχι χαζά.

Ωστόσο, όταν επιταχύνει το Α3 με πρώτη και δευτέρα, κάνει σημαντική βαβούρα ο κινητήρας, ενώ το άλλο σε χαμηλές ταχύτητες είναι λουκούμι.

Το NIRO με 5-6 ντεσιμπέλ χαμηλότερο θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες και με λίγο καλύτερη ανάρτηση, θα είναι πραγματικά σοβαρή πρόταση. Νομίζω πως αυτά τα δύο σημεία, τα έχουν βελτιώσει στο νέο SOUL & KONA, μαζί με άλλες επιπρόσθετες βελτιώσεις σε πολλά σημεία, στις φρέσκιες εκδόσεις 2021.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671

Σε αυτό το τεστ αυτονομίας (3 April 2020) σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, οι επιδόσεις είναι ενδιαφέρουσες..

1. Hyundai Kona Electric, 259 miles
2. Jaguar I-Pace, 253 miles
2. Kia e-Niro, 253 miles
4. Tesla Model 3, 239 miles
5. Tesla Model X, 233 miles
6. Nissan Leaf e+, 217 miles
8. Tesla Model S 75kWh, 204 miles
9. Audi e-tron, 196 miles
10. Renault Zoe R135, 192 miles
11. Tesla Model 3 Standard Range Plus, 181 m
12. BMW i3 120Ah, 165 miles

Χωρίς βεβαίως να τη θεωρώ ιδιαίτερα αξιόπιστη τη διαδικασία που ακολουθούν, αλλά τουλάχιστον είναι ίδια για όλα τα οχήματα.

Προσωπικά νομίζω πως οι τιμές WLTP range είναι ο, τι πιο αξιόπιστο διαθέτουμε, αλλά επίσης θεωρώ πολύ χρήσιμες τις μετρήσεις σε "υψηλές" ταχύτητες (130-140χλμ/ω).

Screenshot_20210308_150937_com.android.chrome.jpg
 
Last edited:

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.020
Reaction score
3.970
1615221815140.png






 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Το λοιπόν, μπήκα στο νέο ηλεκτρικό κονα, τη φρέσκια έκδοση στο φουλ πακέτο με ηλιοροφη, head up display, θερμαινόμενα Κι αεριζομενα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, κλπ κλπ κλπ.

Είναι καταπληκτικά συμμαζεμενο, πολύ βολικό για πόλη. Πραγματικά μου θυμίζει μέγεθος από γιαρις.
Ψηλό, όμορφο, φανταστική θέση οδήγησης, άνετη, πολύ καλή ορατότητα.


IMG_20210310_131726.jpg


IMG_20210310_131735.jpg


IMG_20210310_131347.jpg


Έχει και κρελ ηχεία ρε!

IMG_20210310_131555.jpg


Το μόνο μειονέκτημά του, είναι πως δε μπορώ να μπω εύκολα στην πίσω σειρά καθισμάτων χωρίς να χτυπήσω κεφάλι, πρέπει να διπλωθω κανονικά, κι άμα μπω μου είναι σύριζα η οροφή.

Βέβαια δε θα κάτσω ποτέ πίσω, οπότε αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. :neo:

Εξαιρετικό, έμεινα πολύ ικανοποιημένος από την όλη εικόνα.

Κατά την προσωπική μου άποψη και γούστο, πολύ προτιμότερο από το κια Νίρο.
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
δεν μπορώ να χωνέψω τις δύο σειρές φώτα πίσω.
μου θυμίζει τα παλιά βιτάρα
η ηλιοροφή τι λέει; είναι μεγάλη , ξεκινά από μπροστά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Όχι, δε ξεκινάει από μπροστά, είναι πάνω από το κεφάλι σου, και δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλο μέγεθος, αλλά φωτίζει όμορφα όλο το εσωτερικό:


IMG_20210310_131351.jpg


Εδώ φαίνεται η απόσταση από το εμπρός παρμπρίζ.

Είναι ωραία προσθήκη, έρχεται στάνταρ στον πλούσιο εξοπλισμό.
δεν μπορώ να χωνέψω τις δύο σειρές φώτα πίσω.
Άμα το δεις για πρώτη φορά, ίσως να σου φανεί.
Μετά από λίγα λεπτά, το λες κι όμορφο από πίσω.


Να σημειωθεί ότι έχει εφαρμογή για κινητό, να ελέγχεις πράματα του αυτοκινήτου, και στην κεντρική κονσόλα αυτό το μπλε είναι εξαιρετική και πολύ βολική και ασφαλής θήκη κινητού, με ασύρματη φόρτιση, πολύ χρήσιμο , και με θύρα usb.

Τα πλαστικά είναι μέτρια, πολλά σκληρά, σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει "ποιοτικό" αυτοκίνητο πολυτελείας, αλλά η συναρμογή είναι άριστη και σημαντικά τμήματα και στο κεντρικό ταμπλό και στις πόρτες είναι με μαλακό, πιο ποιοτικό υλικό. Στα υπόλοιπα, κάναν οικονομία οι γύφτοι οι κορεατες γ@μω το σπιτάκι τους το κοντό.




ΥΓ.
Έχει 3 διχρωμιες διαθέσιμες

Screenshot_20210310_180151_com.android.chrome.jpg


Φορτώνει 100 κιλά από πάνω στις στάνταρ ραγεε οροφής (350 λίτρα)

Screenshot_20210310_180203_com.android.chrome.jpg


Και βγαίνει σε εξαιρετικό ανοιχτόχρωμης διχρωμίας εσωτερικό με τα δίχρωμα δερμάτινα καθίσματα της φουλ έκδοσης :

Screenshot_20210310_180240_com.android.chrome.jpg


Γ@μω το σπιτάκι τους το κοντό.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Και γ@μώ.
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Όχι, δε ξεκινάει από μπροστά, είναι πάνω από το κεφάλι σου, και δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλο μέγεθος, αλλά φωτίζει όμορφα όλο το εσωτερικό:


View attachment 203910

Εδώ φαίνεται η απόσταση από το εμπρός παρμπρίζ.

Είναι ωραία προσθήκη, έρχεται στάνταρ στον πλούσιο εξοπλισμό.

Άμα το δεις για πρώτη φορά, ίσως να σου φανεί.
Μετά από λίγα λεπτά, το λες κι όμορφο από πίσω.


Να σημειωθεί ότι έχει εφαρμογή για κινητό, να ελέγχεις πράματα του αυτοκινήτου, και στην κεντρική κονσόλα αυτό το μπλε είναι εξαιρετική και πολύ βολική και ασφαλής θήκη κινητού, με ασύρματη φόρτιση, πολύ χρήσιμο , και με θύρα usb.

Τα πλαστικά είναι μέτρια, πολλά σκληρά, σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει "ποιοτικό" αυτοκίνητο πολυτελείας, αλλά η συναρμογή είναι άριστη και σημαντικά τμήματα και στο κεντρικό ταμπλό και στις πόρτες είναι με μαλακό, πιο ποιοτικό υλικό. Στα υπόλοιπα, κάναν οικονομία οι γύφτοι οι κορεατες γ@μω το σπιτάκι τους το κοντό.




ΥΓ.
Έχει 3 διχρωμιες διαθέσιμες

View attachment 203912

Φορτώνει 100 κιλά από πάνω στις στάνταρ ραγεε οροφής (350 λίτρα)

View attachment 203913

Και βγαίνει σε εξαιρετικό ανοιχτόχρωμης διχρωμίας εσωτερικό με τα δίχρωμα δερμάτινα καθίσματα της φουλ έκδοσης :

View attachment 203914

Γ@μω το σπιτάκι τους το κοντό.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Και γ@μώ.
Ωραία, τώρα που έπαιξες, πήγαινε να δεις και τα Tesla, να σε δει κι ο θεός. :tongue:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Ωραία, τώρα που έπαιξες, πήγαινε να δεις και τα Tesla, να σε δει κι ο θεός. :tongue:
Ξέρεις τι μήκος έχει το Υ που θέλω;

1615405104270.png


4,75 μάστορα. Για αυτοκίνητο πόλης;
Νόου γουέϊ, ιδίως για τη γυναίκα.
Άλλο για ταξίδια, ιδίως μεγάλα, να πας μια βόλτα Γαλλία, σούπερ, εκεί οκ, τεσλα.

Αλλά για πόλη, τα 4,18 του κονα είναι τζετ.
Να μπεις στα στενά, να παρκάρεις στη γειτονιά να πας στη μαμά. Κονα, γιαρις, τέτοια, μικρά.
Και με 65-αρα μπαταρία, πας και Χαλκιδική, πας μια βόλτα ρε αδερφέ και Αθήνα, δε χάθηκε ο κόσμος να κάνεις μια στάση.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Πηρες οικονομικη προσφορα?
Πήρα, δεν την είδα ακόμα. :gotcha:

Πάτα "διαμορφωτής" και θα τα δεις ολα:


Με την 64-αρα μπαταρία βγαίνει σε 3 επίπεδα εξοπλισμού, με τιμή 43/46/49κ.
Η επιδότηση είναι 6κ και το wallbox τζάμπα.


ΥΓ.
Η μλκια είναι πως σε αυτά τα λεφτά (49κ), παίρνεις μερτσεντες EQA, αλλά με μήκος 4.463..
 
Last edited:

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Πήρα, δεν την είδα ακόμα. :gotcha:

Πάτα "διαμορφωτής" και θα τα δεις ολα:


Με την 64-αρα μπαταρία βγαίνει σε 3 επίπεδα εξοπλισμού, με τιμή 43/46/49κ.
Η επιδότηση είναι 6κ και το wallbox τζάμπα.


ΥΓ.
Η μλκια είναι πως σε αυτά τα λεφτά (49κ), παίρνεις μερτσεντες EQA, αλλά με μήκος 4.463..
Και το αντίστοιχο TESLA; (Αγνόησε για λίγο το μήκος)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Και το αντίστοιχο TESLA; (Αγνόησε για λίγο το μήκος)
Το Υ; εύκολο:
Εκκίνηση στα 59/65k και πας στα 65.
Αν το φορτώσεις καλούδια , ανεβαίνει η τιμή..
 



Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Δεν κοιτάω για μένα. Εγώ είμαι καλυμμένος με το E30. Απλά ο αδερφός μου πήγε και έκανε test drive το Κόνα και λέει θέλει να το αγοράσει. Εγώ δεν το έχω δει από κοντά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671

Πολύ καλές επιδόσεις! (72)
Εγω δεν θα τα αγόραζα. Δεν μου αρέσουν, κι ας κινούνται και με κρυπτονίτη. Σόρρυ
Αν ήταν διαθέσιμο το Υ, θα το χτυπούσα.
Δεν είναι όμως, και πολύ δύσκολα το βλέπω διαθέσιμο εντός του 21, καλό 22.
Θα περιμένουμε να τελειώσει το εργοστάσιο στη Γερμανία, να βγει παραγωγή και να πάρουμε σειρά..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
ο αδερφός μου πήγε και έκανε test drive το Κόνα και λέει θέλει να το αγοράσει.
Δεν έχει άδικο, είναι αλήθεια εξαιρετικό.
Πρακτικά ο μόνος του αντίπαλος είναι το KIA SOUL, το οποίο λόγω σχήματος, προσφέρει άνετο κάθισμα και σε δίμετρο άνθρωπο στην πίσω σειρά καθισμάτων.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.296
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top